Από την εκπομπή Σήμερα του ΣΚΑΕΙ στην οποία
εμφανίστηκε ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλος.
Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον
ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας.
***
Οι δημόσιες τοποθετήσεις των ιεραρχών στο νομοσχέδιο
‘αλλαγής φύλου’ έβγαλαν στην επιφάνεια το μικρόβιο που μαστίζει την
Εκκλησία. Δυστυχώς, η μόλυνση έχει προχωρήσει πολύ…..
Μαρία Αναστασοπούλου: Σεβασμιώτατε
να ρωτήσω κάτι; Αν ερχόταν τώρα, τελευταία στιγμή μία ρύθμιση που να ανέβαζε το
όριο ηλικίας στα 18 για παράδειγμα, εσείς, θα συμφωνούσατε με την ψήφιση του
συγκεκριμένου νομοσχεδίου;
Μητροπολίτης κ. Παύλος: Ακούστε με. Εάν ερχόταν μία τέτοια ρύθμιση
θα έλεγα ότι το νομοσχέδιο αυτό θα μπορούσε να είναι ανεκτό για μία
συγκεκριμένη ομάδα, παρόλο που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι
δεν θα της λύσει το πρόβλημα αλλά θα της το μεγαλώσει.
Το παραπάνω μικρό απόσπασμα είναι ένα δείγμα του πως ο
Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος προσέγγισε σε όλη την συνέντευξη το νομοσχέδιο
αλλαγής φύλου. Δεν είναι όμως ο μόνος, και άλλοι ιεράρχες θεώρησαν την δική
τους προσωπική άποψη, σε συνδυασμό με τα πορίσματα της επιστημονικής
κοινότητας, ως τα κύρια ‘όπλα’ αντιπαράθεσης. Ο Λόγος του
Ευαγγελίου απουσίαζε -σε ορισμένες περιπτώσεις παντελώς-
αλλά και εκεί που υπήρχε ακουγόταν περισσότερο σαν ένα βάρος που
έφερε ο ίδιος ο ομιλητής για το οποίο ένοιωθε μειονεκτικά, περίεργα, και έπρεπε
να απολογηθεί, να το παρουσιάσει κάπως αλλιώς, να το στρογγυλέψει για να
μην χαρακτηριστεί ‘οπισθοδρομικός’:
Μαρία Αναστασοπούλου: Είναι
αμαρτία Σεβασμιώτατε να θέλει κάποιος να προσδιοριστεί κάπως διαφορετικά απ’
ό,τι του ορίζει το βιολογικό του φύλο; Είναι αμαρτία αυτό;
Μητροπολίτης κ. Παύλος: …(παύση)…
Αυτό. Κοιτάχτε. Τι θα πει αμαρτία; Αμαρτία σημαίνει αποτυχία.
Εάν λοιπόν ο άνθρωπος θέλει να προσδιοριστεί και αν αύριο
δει ότι αποτύχει, να ξέρει γιατί απέτυχε και να
ξέρει πως δεν του φταίει κανείς άλλος.
Αυτή η πρόταση όπως και να την κοιτάξεις ‘μπάζει’ από
παντού. Θα περιοριστώ σε αυτό. Η αμαρτία εδώ αντικαθίσταται με τον όρο αποτυχία,
τον οποίο η κοινωνία χρησιμοποιεί σε μία κλίμακα κόστους-οφέλους για
να αξιολογήσει -συνήθως με κοσμικά κριτήρια– το αποτέλεσμα μίας πράξης. Ο
Λόγος του Ευαγγελίου που αφορά την σωτηρία της ψυχής (η οποία υπάρχει στην
αιωνιότητα και όχι απλά στο δικό μας το «αύριο») κυριολεκτικά ευνουχίζεται
μέσα σε αυτό το πλαίσιο.
Η ‘αναπηρία’ μερίδας ιεραρχών -οι οποίοι έχουν
γίνει τακτικοί θαμώνες των καναλιών- να επικαλεσθούν με παρρησία το Ευαγγέλιο,
έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται το όνομα του Χριστού από τους ίδιους τους
πολέμιούς Του με λαϊκίστικο τρόπο για την προώθηση της ανωμαλίας και των
βδελυγμάτων του Αντιχρίστου:
Μαρία Αναστασοπούλου: Πάντως
Σεβασμιώτατε, χθες ήτανε εδώ ο κ. Φίλης ο οποίος είπε μεταξύ άλλων πως η στάση
της Ιεραρχίας εναντιώνεται στο δικαίωμα των ανθρώπων να υπάρχουν, που είναι ο
θεμέλιος λίθος της Εκκλησίας του Χριστού. Αυτό ουσιαστικά λένε μεταξύ άλλων και
οι ίδιοι οι άνθρωποι. Αυτή η μερίδα ανθρώπων τους οποίους αφορά το συγκεκριμένο
θέμα. Δεν είναι έτσι; Ότι μέχρι τώρα αμφισβητείται η ύπαρξή τους;
Η ζημιά και η σύγχυση που έχει προκληθεί από την
απουσία του καθαρού και ορθού Λόγου του Ευαγγελίου είναι ασύλληπτη. Χρησιμοποιείται
το όνομα του Αναστηθέντος Χριστού για τον θάνατο της ψυχής. Χρησιμοποιείται το
όνομα του Θυσιασμένου Αρνίου για το δικαίωμα της σάρκας.
Προσπαθώ να καταλάβω τι έχει συμβεί και μου έρχονται
στο μυαλό οι διαδαχές των πολύ-αγαπημένων Αγίου Παϊσίου και Αγίου
Πορφυρίου. Έλεγε ο Άγιος Παΐσιος να φτιάξουμε μέσα μας ένα εργοστάσιο καλών
λογισμών, να αγνοούμε τους αριστερούς λογισμούς. Έλεγε ο Άγιος
Πορφύριος ότι οι λογισμοί είναι σαν τα αεροπλάνα,
αν τους δίνουμε σημασία κάνουμε τους εαυτούς μας αεροδρόμια προσγείωσης. Αυτό
όμως, αν μου επιτρέπετε, δεν ισχύει μόνο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε
συλλογικό. Αυτό ακριβώς συμβαίνει εδώ και 100 χρόνια με την παναίρεση του
οικουμενισμού, και φτάσαμε στο σημείο να έχει μολύνει μία μεγάλη μερίδα
ιεραρχών, οι οποίοι έχουν πεισθεί ότι πρέπει να ανοίξουν διάλογο με αυτούς
τους λογισμούς, με το κοσμικό πνεύμα. Και δεν βλέπουν ότι
όσο περισσότερο συνδιαλέγονται με αυτό το πνεύμα, αλλοιώνουν τον Λόγο του Θεού
και μετατρέπουν την Εκκλησία μας σε αεροδρόμιο.
Ο μητροπολίτης Σισανίου & Σιατίστης κ. Παύλος, ο
οποίος μας μιλάει συνεχώς για την οικογένεια, έχει φτάσει στο σημείο
να δηλώνει ότι μία μερίδα ενηλίκων μπορούν να δηλώσουν διαφορετικό
φύλο από αυτό που τους έδωσε ο Θεός, και αν κάποιος του υποδείξει ότι
αυτό δεν
υπάρχει πουθενά γραμμένο στο Ευαγγέλιο και ότι έρχεται σε αντίθεση
με τον Λόγο του Θεού, φοβάμαι ότι θα έχει έτοιμη, δική
του, απάντηση. Μία απάντηση που εναρμονίζεται με τις «ανάγκες του
σύγχρονου κόσμου» στις οποίες οι δικές του συναισθηματικές χορδές είναι πιο
ευαίσθητες από εκείνες του Ιησού Χριστού.
Αχ αυτός ο «σύγχρονος κόσμος» Σεβασμιώτατε, που έγινε κατήγορος
και ‘μέτρο αληθείας’. Που έβαλε την Εκκλησία στο ειδώλιο γιατί
λέει, Της λείπει κάτι. Λες και οι άνθρωποι πριν 100 χρόνια δεν θεωρούσαν
τους εαυτούς τους «σύγχρονους» εν συγκρίσει με τους πιο προηγούμενους. Λες
και οι άνθρωποι μετά από 100 χρόνια θα θεωρούν εμάς «σύγχρονους» και όχι τους
εαυτούς τους. Κι όμως, ο «σύγχρονος κόσμος» απέκτησε ξαφνικά υπόσταση και
στατικότητα, πήρε σάρκα και οστά, ανέβηκε στο βάθρο και ζητάει τα ρέστα από
τον Ιησού
Χριστό, από Αυτόν χθες και σήμερα, από Αυτόν και εις τους αιώνας.
Ό,τι εκφράζει αυτός ο «σύγχρονος κόσμος» είναι
η επιτομή
της έπαρσης. Ο άνθρωπος ο οποίος, όπως και ο Εωσφόρος,
επαναστατεί ενάντια στον Δημιουργό του. Θέτει τον εαυτό του εκτός της
Δημιουργίας του Τριαδικού Θεού, διότι βλέπει τον Πατέρα του ως καταπιεστή
που δεν τον αφήνει να απολαύσει το πόσο ‘ιδιαίτερος’ και ‘ξεχωριστός’ είναι.
Και η
εποχή της ψευδοΣυνόδου που συνηγορεί σε αυτήν την πτώση του ανθρώπου,
κάνοντας την δική της ‘επανάσταση’, ως μία ιδιαίτερη,
ξεχωριστή «μετα-Πατερική» εποχή, που πρέπει να αναθεωρήσει την
Παράδοση της Εκκλησίας και να ξαναγράψει το Ευαγγέλιο από την αρχή.
Πως έγινε αυτό Σεβασμιώτατε; Πόσο νομίζετε ότι
απέχετε από την Αναστασοπούλου Σεβασμιώτατε που εκείνη
(και αυτός που της μιλάει στο μικρόφωνο) θεωρεί ότι το φρένο το βάζουμε
στην παιδεραστία, και εσείς που θεωρείτε ότι το φρένο το βάζουμε στην ηλικία;
Πόσο ακόμα για να έρθουν πιο κοντά οι απόψεις σας; Πόσο ακόμα για να πάμε όλοι στο
διάολο επειδή δεν μπορούμε απλά ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ αυτό που μας άφησε Εκείνος;
Όχι πολύ ακόμα. Ο οικουμενισμός που χρόνια
ροκανίζει ό,τι βρει μέσα στην Εκκλησία πήρε σάρκα και οστά στην ψευδοΣύνοδο της
Κρήτης. «Η Αποστολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν τω Συγχρόνω Κόσμω», οι «Σχέσεις
της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον» κλπ., είναι τα
ψιθυρίσματα που έβαλε ο διάβολος στα αυτιά σας ως θέματα στην
ψευδοΣύνοδο, κι εσείς τα δεχτήκατε και τα υπογράψατε. Και τώρα;
Τώρα δυστυχώς γίναν αεροπλάνα και κάνουν καθημερινές πτήσεις στην
Εκκλησία μας. ….
Επειδή αυτή η κατρακύλα πρέπει να σταματήσει, ας μου
επιτραπεί, ως μέλος της Εκκλησίας να δηλώσω τα εξής:
Ως εκπρόσωπος της
Εκκλησίας του Χριστού Σεβασμιώτατε -και
όλοι εσείς που κομπλάρετε όταν σας κάνουν την πονηρή ερώτηση για το αν
έχετε το δικαίωμα να «παρεμβαίνετε στο νομοθετικό έργο», έχετε το δικαίωμα
και πρωτίστως
την υποχρέωση να διατυπώνετε δυναμικά την ακριβή θέση της
Εκκλησίας, την οποία σέβεται και συμμερίζεται η
συντριπτική πλειοψηφία του Ορθόδοξου Ελληνικού λαού. Αυτό το δικαίωμα,
ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ.
Ως εκπρόσωπος του εαυτού σας όμως
‘εν ονόματι της Εκκλησίας’, -εσείς και όσοι το κάνουν- ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ, εκτός αν βγάλετε το τιμημένο ράσο και
εμφανιστείτε δημοσίως ως κύριος τάδε και όχι ως Ποιμένας της
Εκκλησίας.
***
Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ.
Mπραβο για το αρθρο. Καθαρη αληθεια [για οποιον ενδιαφερεται...]
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματήσουν οι επίσκοποι να μιλήσουν στα κανάλια του μπερδεμένου κόσμου με μπερδεμένους δημοσιογράφους που όλο και πιο πολύ μπερδεύουν τα πράγματα και τους ανθρώπους, και να αρκεστούν να μιλούν καθαρά και ευαγγελικά και αποστολικά στα κανάλια της Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι εκκλησιαστικοί και θεολογικοί κύκλοι όταν αναφέρονται στην αμαρτία αποφεύγουν να την ονομάσουν σαν ανομία-παράβαση του νόμου του Θεού και την προσδιορίζουν σαν "αστοχία". Φοβούνται, άραγε, να μην χαρακτηρισθούν ως "δυτικόπληκτοι", δηλαδή επηρεασμένοι από το δικανικό και νομικιστικό πνεύμα της Δύσεως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.