9 Σεπ 2017

Πώς εγείρονται κατά τη "Σκοπιά" οι νεκροί

Πώς εγείρονται κατά τη "Σκοπιά" οι νεκροί
("Ο πολύς όχλος")
Άννας Μπουρδάκου, μέλους του Δ.Σ. της Π.Ε.Γ. 
περιοδικό ΔΙΑΛΟΓΟΣ τεύχος 45
Το κυβερνών σώμα των «μαρτύρων του Ιεχωβά», σαν μία επίλεκτη ομάδα από το υπόλοιπο των χρισμένων, δηλαδή τον «πιστό και φρόνιμο δούλο», φέρει όλη την ευθύνη για την ετοιμασία της πνευματικής τροφής των προβάτων.

 Αυτή η τροφή δεν είναι όπως ισχυρίζεται η «Σκοπιά», δικές της απόψεις. Είναι οι αλήθειες με τις οποίες την προμηθεύει ο Ιεχωβά, ή ο Ιησούς Χριστός ή το Άγιο Πνεύμα, αναλόγως όπως το κυβερνών σώμα βούλεται. Αυτή την φορά ο Ιεχωβά είναι ο υπεύθυνος για τις προσαρμογές που στέλνει στην οργάνωσή του.
Έτσι δικαιολογεί τις δογματικές της αλλαγές, όπως η «Σκοπιά» γράφει:
«Σκοπιά», 15/5/06, σελ. 24: « Ο Ιεχωβά έχει επιφέρει σταδιακές προσαρμογές στο επίγειο μέρος της οργάνωσής του. Αυτές οι προσαρμογές έχουν εξωραΐσει, σταθεροποιήσει και ενισχύσει την διευθέτηση που ο ίδιος έχει φέρει σε ύπαρξη για την πνευματική μας προστασία».
Όλες τις αντιφατικές διδασκαλίες της «Σκοπιάς» που κατά διαστήματα ταλανίζουν τους οπαδούς, τις «επιφέρει» ο Ιεχωβά. Ο Ιεχωβά είναι εκείνος ο οποίος κάνει τα λάθη-«προσαρμογές» όπως τις ονομάζει η «Σκοπιά». Για όλες αυτές, λοιπόν, τις διδαχές οι οποίες σε άλλες περιπτώσεις χαρακτηρίζονται ψευδείς και αρκετές φορές δαιμονικές από την ίδια την εταιρία, όπως για το εδάφ. Ρωμ. ΙΓ. 1, από την εποχή του Κ. Ρώσσελ και κατόπιν, μόνος υπεύθυνος θεωρείται ο Ιεχωβά, όπως τουλάχιστον τον παρουσιάζει η πιο πάνω «Σκοπιά», που μάλιστα τις ονομάζει και «εξωραϊστικές». Το «κυβερνών σώμα», είναι ανεύθυνο... αφού ο αγωγός απλώς παραλαμβάνει και κηρύττει ό,τι τού διοχετεύει ο Ιεχωβά, για πνευματική προστασία και διάφορα άλλα.
Το θέμα πού θα παρουσιαστεί είναι σημαντικό για τον «πολύ όχλο», γιατί αυτούς αφορά και συγκεκριμένα, με ποιο σώμα θα αναστηθούν και σε ποια κατάσταση:
1958-60. «Από τον απολεσθέντα παράδεισο», σελ. 234: «Όσοι επανέλθουν σε ζωή επάνω στη γη δεν θα εξέλθουν από τον Άδη ή τον τάφο τέλειοι κατά σάρκα».
1982-85. «Χιλιετής Βασιλεία», σελ. 35: «Ανάμεσα σ' εκείνους που θα βγουν από τον Άδη ή τον κοινό τάφο θα είναι και ο κακοποιός που κρεμάστηκε πάνω σ' ένα πάσσαλο εκτέλεσης δίπλα στον Ιησού... Αυτός θα έχει την ευκαιρία μαζί με άλλους αναστημένους νεκρούς ανθρώπους να διορθώσει τη ζωή του και να γιατρευτεί από τις ανθρώπινες ατέλειες και την αμαρτωλότητά του».
Μας παρουσιάζεται η «αλήθεια» την οποία παρέδωσε ο Ιεχωβά στο «κυβερνών σώμα» έως το 1982 (οι Έλληνες οπαδοί το πληροφορήθηκαν αυτό το 1985). Αυτό βέβαια δεν απασχολεί τη «Σκοπιά»· έστω και με καθυστέρηση τριών ετών μαθαίνουν ότι οι αναστημένοι, από τον «πολύ όχλο», θα είναι ατελείς και σωματικά και διανοητικά Αυτές τις ατέλειες θα αναλάβουν να τις τακτοποιήσουν οι υπεύθυνοι της οργάνωσης, εδώ στη γη, ώστε στο διάστημα των 1.000 ετών να τελειοποιηθούν. Αυτή ήταν και η «αλήθεια» την οποία κήρυττε η «Σκοπιά», μέσω όλων των εντύπων της, καθώς και προφορικώς κατά το περίφημο «έργο», την «αγνή λατρεία», προς τον Ιεχωβά.
1998. «Σκοπιά», 1-7-98, σελ. 21: «Ο Θεός θα τους δώσει σώμα όπως ευαρεστείται. Αναμφίβολα το καινούργιο σώμα τους θα είναι υγιές...». 
2000. «Σκοπιά», 15-7-2.000, σελ. 15: «Ο Θεός θα καλέσει και εκείνους που βρίσκονται στη μνήμη του, θα απαντήσουν, θα είναι σαν να είχαν επιστρέψει από κάποιο ταξίδι. Όχι άρρωστοι ή ανήμποροι αλλά πλήρως υγιείς».
Ο Θεός, όπως διαβάσαμε, άλλαξε άποψη και η προσαρμογή αυτή προϋποθέτει ότι ο «αγωγός» πρέπει να τρέξει να κηρύξει τα «καλά νέα», αυτά που παρέλαβε από τον Ιεχωβά προσφάτως. Δεν θα «ανίστανται ατελείς» οι τού «πολλού όχλου» αλλά, προσφάτως, πλήρως υγιείς και διανοητικά και σωματικά. Η προοπτική, η καινούργια για την ανάσταση των οπαδών είναι πολλή ευχάριστη. Όμως τα καλά αυτά νέα τού Ιεχωβά δεν διήρκεσαν πολύ διότι προέκυψε «αναπροσαρμογή της αλήθειας» του Ιεχωβά και διευκρίνιση τής αποφάσεώς του· τώρα θέλει τούς αναστημένους τέλεια υγιείς. Το ερώτημα είναι γιατί οι απόψεις του Ιεχωβά τις οποίες παραλαμβάνει το «κυβερνών σώμα» είναι άκρως αντίθετες με τις προηγούμενες; Ο αγωγός είναι πράγματι του Θεού;
2000. «Σκοπιά», 1-10-2000, σελ. 19: «Μέχρι το τέλος των 1000 ετών, διακυβέρνηση της βασιλείας η ανθρωπότητα θα έχει αποκατασταθεί σε διανοητική και σωματική τελειότητα».
Επιστροφή στην ατελή κατάσταση των αναστημένων. Στο ελάχιστο διάστημα των τριών μηνών ο Ιεχωβά, κατά την «Σκοπιά», απεφάσισε μία καινούργια προσαρμογή για να εξωραΐσει τούς αναστημένους νεκρούς. Δεν επιτρέπεται να αναστηθούν τέλειοι γιατί τότε ποιος ο ρόλος της «βασιλείας»; 
Φυσικά, ο «αγωγός» ενημερώθηκε χωρίς καθυστέρηση, ώστε να σπεύσει ταχέως να φροντίσει τα πρόβατα. Ατελή θα επανέρχονται από τον Άδη και την τελειοποίηση και αποκατάστασή τους σωματική και πνευματική την εμπιστεύθηκε ο Ιεχωβά στον «αγωγό» του. Εργάζονται τα πιεστήρια τού Μπρούκλιν να προλάβουν να θρέψουν τα πρόβατα με την νωπή τροφή.
2002. «Σκοπιά», 1-2-02, σελ. 23: «Στη διάρκεια της Χιλιετίας ο Χριστός και οι 144.000 χρισμένοι αδελφοί του στον ουρανό θα ενεργήσουν ως βασιλιάδες και ιερείς όπου θα χορηγήσουν τα οφέλη της λυτρωτικής θυσίας του Χριστού στην γη. Τα αλλά πρόβατα θα«τελειοποιηθούν» έτσι, από σωματική και διανοητική άποψη».
2005. «Σκοπιά», 1-5-05, σελ. 20: «Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις θαυμάσιες ευλογιές που θα υπάρξουν καθώς θα εφαρμόζονται τα οφέλη της λυτρωτικής θυσίας του Χριστού. Όσοι αποκατασταθούν σε ζωή μέσω ανάστασης δεν θα έχουν ασθένειες η αναπηρίες σαν αυτές που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι σήμερα(Ησαΐας, 33- 24). Ένα εύρωστο σώμα και η προοπτική της τέλειας υγείας θα επιτρέψουν σε όλους τους κατοίκους του νέου κόσμου να συμμετάσχουν πλήρως στο εκπαιδευτικό έργο μέσω του οποίου δισεκατομμύρια αναστημένοι θα διδαχθούν την οδό της ζωής».
2006. «Ξύπνα», Φεβρουάριος, σελ. 9: «Σε πολλές περιπτώσεις τα πλήθη έφερναν στον Ιησού κουτσούς, κουλούς, τυφλούς και κουφούς. Εκείνος θεράπευε με προθυμία "κάθε είδους ασθένεια και κάθε είδους πάθηση". Έδειχνε με απτό τρόπο τι θα επιτελέσει η Βασιλεία του...Φανταστείτε να ξυπνήσετε στον Παράδεισο με νέο σώμα, καθαρή όραση, αφτιά στα οποία θα ηχούν κελαηδίσματα πουλιών και ευχάριστες φωνές, χέρια και πόδια χωρίς κανένα πόνο, καθώς και υγιέστατη διάνοια. "Οι ημέρες της συμφοράς των γηρατειών" θα έχουν εξαφανιστεί για πάντα». Σ' αυτό το «ΞΥΠΝΑ», το «κυβερνών σώμα» ακολουθεί τις ίδιες υποσχέσεις όπως και στην προηγούμενη «Σκοπιά», της 15-05, καθώς και σε άλλες. Προσπαθεί και το κατορθώνει αυτό είναι το λυπηρό να περνά στο υποσυνείδητο των οπαδών και με την γνωστή του μέθοδο, ώστε να τους γίνονται πλέον πεποίθηση, τα «θαυμαστά έργα» και οι «ευδαιμονικές συνθήκες», που θα απολαμβάνουν οι αναστημένοι στην χιλιετία. Υπάρχει όμως και η συνεχεία:
2006. «Σκοπιά», 15-5-06, σελ. 6: «Καθώς η υπάκουη ανθρωπότητα θα προχωρεί προς την τελειότητα οι οδυνηρές συνέπειες των γηρατειών θα αντιστραφούν. Δεν θα υπάρχουν πλέον γυαλιά, μπαστούνια, πατερίτσες, αναπηρικά καροτσάκια, νοσοκομεία και φάρμακα. Οι αλλαγές θα γίνονται καθώς θα ανακτούμε το νεανικό μας σφρίγος! (Ιωβ -33-25). Ύστερα από ένα καλό νυχτερινό ύπνο, θα ξυπνάμε κάθε πρωί αναζωογονημένοι και έτοιμοι να αρχίσουμε άλλη μία μέρα χαρωπής δραστηριότητας».
Το δύσκολο έργο της αποκαταστάσεως αναλαμβάνουν πλέον οι 144.000 και ο Ιησούς Χριστός. Αυτή την μεγάλη ευθύνη τούς αναθέτει ο Ιεχωβά. Ένας Θεός τελείως αδύναμος, όπως τον παρουσιάζει η «Σκοπιά», ο οποίος δεν μετέχει στην τελειοποίηση των αναστημένων δύσκολο έργο και το αποποιείται. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα υπήρχε λόγος υπάρξεως του «δούλου». Αμέτρητο πλήθος από τυφλούς, κουτσούς, μουγκούς, τρελούς και από πλήθος άλλων, οι οποίοι πάσχουν από διάφορες άλλες αρρώστιες, θα αναστηθούν. Πολλή εργασία για τους «κεχρισμένους» για την εξάλειψη όλων αυτών των προβλημάτων, σωματικών, διανοητικών και πνευματικών αφού θα διδάσκουν επί πλέον. Το έργο αυτό έχει ανατεθεί στους «χρισμένους» και μαζί μ' αυτούς και ο Ιησούς Χριστός, ο οποίος πάντοτε κατά την «Σκοπιά», έχει ανάγκη συνεργατών και βοηθών. 
Μέσα από όλα αυτά τα μυθεύματα τού «δούλου», εξάγεται η πραγματικότητα: ο Ιησούς Χριστός είναι στο περιθώριο, εφόσον όλο το σωτήριο έργο το επιτελείο«δούλος». Από αυτόν εξαρτώνται τα πάντα, για τον «πολύ όχλο»· πλήρης υπακοή και υποταγή στις διδασκαλίες του «κυβερνώντος σώματος», για να απολαύσουν τα οφέλη της λυτρωτικής θυσίας του Ιησού Χριστού κατά την χιλιετία...
Ο Ιησούς Χριστός έπαθε, υπέστη βασανιστήρια, σταυρώθηκε, από αγάπη για την σωτηρία όλων των ανθρώπων, ενώ εδώ άλλος αυτό προβάλλεται ως σωτήρας, κηρύττοντας το μίσος προς τους πάντες, τους εκτός «Σκοπιάς», διότι αυτοί ανήκουν στο στρατόπεδο του Σατανά και ο Ιεχωβά θα τους καταστρέψει. Το μόνο που τους αξίζει είναι-κατά τη διδασκαλία τού «κυβερνώντος σώματος» μίσος· το θεοσεβές μίσος.
Αλλά και άλλη δραστηριότητα τού Ιεχωβά μας παρουσιάζει το «κανάλι τού Θεού»· τον τρόπο και το πώς θα «έλθουν σε ζωή» οι αναστημένοι. Εκτός των προηγουμένων υποσχέσεων προς τους οπαδούς, κάνει αναφορά στην κατάληξη όλων αυτών και επί πλέον δείχνει με τις διδασκαλίες της ποιός είναι ο Θεός της.
Οι περιγραφές του παραδείσου συνεχίζονται στη «Σκοπιά» της 15-5-06 (είναι η «Σκοπιά» των νέων δραστηριοτήτων του Ιεχωβά)· στις σελ. 6 και 7 γράφει:
«Πόσο ευχάριστο θα είναι να ζούμε για πάντα σε ένα παραγωγικό, ειρηνικό και ωραίο παράδεισο τιμή στο Άγιο όνομα του Ιεχωβά. Στη διάρκεια της χιλιετούς Βασιλείας του, ο Ιησούς θα εφαρμόσει τα οφέλη της λυτρωτικής θυσίας σε κάθε υπάκουο άνθρωπο. Έτσι θα αναιρεθεί τελικά όλη η αμαρτία και η ανθρωπότητα θα εξυψωθεί σε τελειότητα...Όταν θα έχουν εξαλειφθεί οι συνέπειες της αμαρτίας του Αδάμ, οι τέλειοι άνθρωποι θα ανταποκρίνονται στους κανόνες του Θεού από σωματική διανοητική, ηθική και πνευματική άποψη. Με αυτόν θα έρθουν σε ζωή με την πλήρη έννοια όταν φθάσουν σε αναμάρτητη τελειότητα. Για λίγο καιρό μετά το τέλος της Χιλιετούς Βασιλείας του Χριστού ο Σατανάς και ο διάβολος και οι δαίμονες...Θα ελευθερωθούν από την άβυσσο...θα τους επιτραπεί να καταβάλουν μία τελική προσπάθεια για να απομακρύνουν τους ανθρώπους από τον Θεό. Μολονότι μερικοί άνθρωποι θα ενδώσουν σε εσφαλμένες επιθυμίες, αυτός ο στασιασμός θα αποτύχει. Ο Ιεχωβά θα εκτελέσει τα ιδιοτελή άτομα μαζί με το Σατανά και όλους τους δαίμονες του. Η πονηρία δεν θα εμφανιστεί ποτέ ξανά. Οι παραβάτες θα εξαλειφθούν για πάντα και οι δίκαιοι θα λάβουν αιώνια ζωή».
Κατ' αρχήν, έγινε κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο επανέρχονται σε «ζωή» οι επί μία χιλιετία διδασκόμενοι τα «εξυψωτικά βοηθήματα» του «δούλου»· οι απολαμβάνοντες τα οφέλη τής λυτρωτικής θυσίας του Ιησού Χριστού (δεν μας εξηγεί η «Σκοπιά», ποια είναι τέλος πάντων αυτά τα οφέλη). Έφθασαν, λοιπόν, σε τελειότητα από πάσης απόψεως... Κατόπιν ο Ιεχωβά θα επιτρέψει στον Σατανά να καταβάλει μία τελική προσπάθεια, απομακρύνσεως των ανθρώπων από τον Θεό.
Η αγία Γραφή δεν ομιλεί πουθενά για τρίτη κρίση, αλλά για μία (Εβραίους Θ΄ 27). Άξια παρατηρήσεως επίσης είναι η στάση τού Ιεχωβά ως προς τον Σατανά· αυτή κι αν είναι ακατανόητη! Το περίεργο στην όλη αυτή περιπέτεια είναι ότι ο Σατανάς έχει επιτυχία σε μερικά άτομα, όπως γράφει η ανωτέρω «Σκοπιά». Όμως, στο βιβλίο της: «Χιλιετής Βασιλεία», σελ. 151,152 γράφει ότι: «ο Σατανάς και οι δαίμονες του κατορθώνουν να παραπλανήσουν... Όπως "η άμμος της θαλάσσης"», δηλαδή, φαίνεται να είναι αναρίθμητοι... «ενός ακαθόριστου αριθμού από την αποκατεστημένη ανθρωπότητα». Δεν προλέγεται πόσοι θα είναι, αλλά θα είναι αρκετοί... 
Έτσι ο Σατανάς κατορθώνει να παραπλανήσει για άλλη μία φορά. Η «Σκοπιά» παρουσιάζει τον Σατανά να επιτυγχάνει στο επίμαχο ζήτημα και να παραπλανά, όχι την αμαρτωλή ανθρωπότητα, τον κόσμο της πτώσεως, αλλά την τελειοποιημένη, την απηλλαγμένη πάσης αμαρτίας. Η αντίδραση τού Ιεχωβά; Προβαίνει σε εκτέλεση τού Σατανά και των παρασυρμένων ανθρώπων. Επί τέλους, δυναμικά ο Ιεχωβά επιβάλλει την εξουσία του. Και διερωτάται κανείς: ποιος ήταν ο σκοπός όλης αυτής της περιπέτειας και ταλαιπωρίας των οπαδών οι οποίοι επί 1000 έτη ζούσαν χιλιετή κρίση;
Μάταια η θυσία τού Ιησού Χριστού· πλήρης η αποτυχία της διακυβερνήσεως της περίφημης «βασιλείας» των 144.000. Σε τίποτα δεν ωφελήθηκαν οι οπαδοί, οι οποίοι πιστεύουν σε όλες αυτές τις ιστορίες του «δούλου».
Ας αναλογιστούν -εάν μπορούν: είναι αυτός ο Θεός Πατέρας της Αγίας Γραφής; Είναι αυτός ο Ιησούς Χριστός, το «εσφαγμένο αρνίο» της αγάπης, για την σωτηρία της ανθρωπότητας;

περιοδικό ΔΙΑΛΟΓΟΣ τεύχος 45   impantokratoros.gr

1 σχόλιο:

  1. Οι Χιλιαστές δεν θα έπρεπε να μας απασχολουν καθόλου.
    Είναι τέτοια η διαστροφή τους που στοιχειώδη ορθόδοξα αντανακλαστικά θα ήταν αρκετά να προκαλέσουν αυτόματη αποστροφή.
    Για πολλά αντιαιρετικά γραφεία Ιερών Μητροπόλεων ο Χιλιασμός αποτελεί πρόσφορο πεδίο αντιαιρετικής δράσεως.
    Και αφήνουν τις άλλες αιρετικές ομολογίες να αποτελούν αγαπητούς συνομιλητές χωρίς κουβέντα για δογματικές διαφορές.
    Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Αυτή δεν είναι αγάπη.
    Υπνωτισμός είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή