1 Ιουλ 2017

Το απο-καρδιωτικό κείμενο του Αγίου Όρους για τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΙΠΛΗ ΣΥΝΑΞΗ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Το απο-καρδιωτικό κείμενο του Αγίου Όρους για  τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου
Το απο-καρδιωτικό αυτό κείμενο αποφεύγει να ψηλαφήσει την οδυνηρή πληγή που επήνεγκε στο εκκλησιαστικό Σώμα η ζηζιουλείου εμπνεύσεως και προδιαγραφής ψευδοσύνοδος του Κολυμβαρίου αλλά τεχνηέντως (και ουχί άνευ σκοπιμότητος;;;) την προσπερνά.

Αντί η ηγεσία του Αγιου Όρους, πάλαι ποτέ θεματοφύλακος και παλλαδίου της Ορθοδοξίας, να καταδείξει με σαφήνεια και ενάργεια την επικινδυνότητα που συνεπάγεται για το πλήρωμα της Εκκλησίας η υιοθέτηση των στρεβλών και αποβλήτων από πλευράς Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους τελικών κειμένων-αποφάσεών της, να τις καταδικάσει και απορρίψει, να στιγματίσει και καταγγείλει ενώπιον του εντίμου κλήρου και του πιστού λαού τους εμπνευστές, πρωτουργούς, διαμορφωτές των τελικών κειμένων της, υποστηρικτές και στυλοβάτες του σαθρού οικοδομήματός της καθώς και όσους εκκλησιαστικούς παράγοντες μετέβαλλαν άρδην στάση κατά τρόπο σκανδαλώδη εν σχέσει προς τα υπ αυτών των ιδίων προγενεστέρως αποφασισθέντα αυτή και να ωθήσει το πλήρωμα της Εκκλησίας στη μη αποδοχή και απόρριψη των ψευδο-συνοδικών θέσεων αυτή, διά του εν θέματι ατυχεστάτου κειμένου, μαραίνει και ψύχει τον ιερό ζήλο των πιστών, καλλιεργεί τον εφησυχασμό παρά τα περί του αντιθέτου γραφόμενα, απογοητεύει, θλίβει και σκανδαλίζει το υγιώς φρονούν πλήρωμα της Εκκλησίας που ανέμενε διαφορετική εν προκειμένω στάση, και του οποίου την αγανάκτηση πυροδοτεί, διαταράσσει και υπονομεύει την εν Αγίω Όρει αλλά και την εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία ενότητα γενικότερα.
Η γραπτή, εν προκειμένω, παρέμβαση των Αγιορειτών Πατέρων επ ουδενί δύναται να πείσει όσους αποδοκιμάζουν την εν Κρήτη φαιδρά πανήγυρι ότι στη σύνταξη και διατύπωση της δεν πρυτάνευσε η αρχή της σκοπιμότητος που τόσο μα τόσο ξένη τυγχάνει προς το πνεύμα του Ευαγγελίου, χωρία του οποίου, κατά τα άλλα, παρατέθηκαν στο επίμαχο κείμενο...
Υ.Γ. Η ηγεσία του Αγίου Όρους για μία ακόμη φορά απογοήτευσε και πίκρανε το ορθοφρονούν ποίμνιο, για λόγους σκοπιμότητος και κακώς εννοουμένης διπλωματίας προφανώς. Ουδείς δύναται να λησμονήσει και να προσπεράσει το θλιβερό γεγονός της στάσεως των εκπροσώπων του αγιορειτικού μοναχισμού απέναντι στο γνωστό και μη εξαιρετέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης. Μία στάση που τόσο μα τόσο σκανδαλισμό προκάλεσε, όπως και εκείνη της στάσεως του πατριάρχη Βαρθολομαίου απεναντι στον προαναφερθέντα τοπάρχη. Νέα απογοήτευση και πικρία προστέθηκε τώρα.
Δυστυχώς για την αγιορείτικη ηγεσία η όλη συμπεριφορά της απέναντι στους σκανδαλοποιούς πρωτεργάτες του οικουμενισμού που διά τας αμαρτίας μας κατέχουν ηγετικούς θώκους τοπικών Εκκλησιών δικαιώνει πανηγυρικά το μακαριστό, πανεπιστημιακό καθηγητή της Θεολογίας Ιωάννη Κορναράκη που έγραψε για "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας"...

15 σχόλια:

  1. Πώς να το ερμηνεύσει κάποιος;

    Διπλωματία;
    Εφησυχασμός;
    Αλλοτρίωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω να σας πω οτι το κειμενο αυτο θα ειναι αποδεκτο και απο τους περισσοτερους γεροντες κελλιων.ουδεις τωρα πια ανησυχει για τη συνοδο.οι λογισμοι των περισσοτερων βρισκονται στα κτιρια, τις επενδυσεις,και κοινωνικες σχεσεις και τα ταξιδια.οποτε οι προϊσταμενοι ξερουν τι κανουν....εχουν αποκτησει αρκετη αναισθησια απο τα κειμενα και τις διαμαρτυριες και δεν ταρασονται.Τα ΕΣΠΑ και οι εκοσμικευμενη ζωη εχουν πετυχει το στοχο τους,τοσα χρονια. Αν μιλησει κελλιωτης, ο δρομος των απειλων και
    διωγμων ειναι η επιτυχημενη μεθοδος....
    Αν υπαρχει τετοια διαβρωση σε αυτους που καποτε εδωσαν υποσχεσεις και αφιερωσαν τη ζωη τους στο Χριστο,τι θα κανει ο υπολοιπος κοσμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ
    ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ
    ΣΥΝΕΧΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ.....

    ΕΥΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.

    ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω πάει ποτέ στο Άγιο Όρος. Πάντα είχα το πόθο να πάω σε δυό τρία μέρη. Το πρώτο στη Πόλη, το δεύτερο στους αγίους τόπους, και στο τρίτο μέρος στο περιβόλι της Παναγιάς. Τώρα πλέον μου πέρασε ο πόθος για το τρίτο μέρος, εξακολουθώ να ποθώ τα δύο άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αγιον Ορος εαλλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεολόγος δεν είμαι. Αλλά κάποια πράγματα κάνουν μπαμ από μακριά. Πού το βρήκαν γραμμένο να συμπροσεύχεται κανείς με επισκοπίνα που συζεύχθηκε με γυναίκα και αποκαλείται εκκλησία; Πώς γίνεται να συμπορεύεται κάποιος με κάποιον που λατρεύει τον Αλλάχ ή τη θεά Κάλυ; Πώς μπορώ να δεχτώ να κοινωνώ με κάποιον που αλλοιώνει το σύμβολο της πίστης και να λέω ότι ορθώς πράττω; Εντάξει όλοι είμαστε υπό τον οφθαλμό του Θεού και πάντες αμαρτωλοί, μα το φως το αληθινό το φωτίζων πάντα άνθρωπο ερχόμενο στο κόσμο δε το δέχονται όλοι ούτε συμφωνούν περί της εν σαρκί φανέντος παρουσία του; Mα ούτε και τη μητέρα του φωτός τιμούν όπως πρέπει. Και όταν ο θεοδόχος Συμεών ομολογεί ότι είδον το σωτήριον οι οφθαλμοί του το οποίον ετοίμασε ο Θεός κατά πρόσωπον πάντων των λαών,τί θα πούμε εμείς οι αμαρτωλοί, ότι δε πρέπει να τα πάρουμε σοβαρά αλλά να τετραγωνίσουμε το κύκλο ώστε και η επισκοπίνα, και ο άγγελος του Τσάρλυ, και ο σίχ, και ο μουεζίνης του μεγάλου τεμένους σώζονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην Αμερική στις νεοημερολογίτικες εκκλησίες έχουν κουτσουρέψει τα πάντα από τις Θείες Λειτουργίες. Τελευταίως αφαίρεσαν και το Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς, επειδή δεν αρέσει στους Προτεστάντες. Όσοι αντιστέκονται σε αυτές τις καινοτομίες δέχονται αφόρητες πιέσεις. ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ το Περιβόλι της Παναγιάς να μην αντιστέκεται στους αρνητές της Παναγίας.
    Δεν καταλαβαίνετε ότι με αυτά που κάνετε θα διώξετε την Παναγία από το Περιβόλι Της;
    Θεέ μου συγχώρησέ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ, με την φράση του θεολόγου - ποιμαντικού ψυχολόγου Ιωάννη Κορναράκη που έγραψε για "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας"... πολύ επιτυχημένη !

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο το διαδίκτυο δικαστήριο που στήσατε.

    Δεν διαφέρει και πολύ από τα καθημερινά τηλεδικαστήρια που σίγουρα κατακρίνετε. Δεν νομίζετε ότι είναι κάπως τραγικό να βάζετε την κρίση σας πάνω από αυτή των Αθωνιτών Πατέρων;! Ή μήπως θεωρείτε ότι ο Στύλος της Ορθοδοξίας δεν είναι το Άγιο Όρος και είστε εσείς;! Το να πυροβολούμε προς πάσα κατεύθυνση με αδιακρισία είναι κατά Θεόν; Με τα λόγια και τις ταπεινωτικές εκφράσεις έναντι του Αγίου Όρους θα στηρίξουμε την Ορθοδοξία; Όταν πηγαίνετε για προσκύνημα στο Αγ. Όρος με αυτό το πνεύμα πηγαίνετε; Τελικά τί αγαπάτε περισσότερο, την Ορθοδοξία και την Εκκλησία του Κυρίου μας ή την αυτάρεσκη ιδέα ότι εσείς κατέχετε την αλήθεια και ο υπόλοιπος κόσμος (και το Αγ. Όρος) είναι στο σκοτάδι!;

    Μήπως αυτή η συμπεριφορά και οι πρακτικές εξουθένωσης δεν είναι και τόσο μακριά από αυτή των ζηλωτών και αυτοαποκαλούμενων ‘Γνησίων’ Ορθοδόξων Χριστιανών; Δεν νομίζετε ότι χάνουμε το δίκαιο μας με αυτές τις τοποθετήσεις;! Κανείς δεν χάρηκε ούτε προσυνοδικά ούτε μετασυνοδικά με τα αποτελέσματά της! Αλλά αυτό πόρρω απέχει από το να φτάσουμε στο σημείο να εκμηδενίζουμε ακόμη και το Άγιο Όρος!!!

    Καλή μετάνοια σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς Ανώνυμο 3 Ιουλίου 2017 - 9:38 π.μ. :

      Μην έχετε ταραχή και ανησυχία.

      Δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα.

      Όπως έλεγε κι μια σοφή φυλλάδα που είχα διαβάσει ( ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ήταν το όνομά της ) ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.

      Μην έχετε ταραχή ΟΛΑ στη φαντασία μας είναι.

      Ας κοιμηθούμε λοιπόν ήσυχοι.

      Διαγραφή
  11. Προς 9:38: επί της ουσίας το σχόλιό σου δεν λέει τίποτε. Δεν ασχολήθηκες με την ουσία της υποθέσεως γιατί προφανώς δεν έχεις επιχειρήματα. Έμεινες μονάχα στο γεγονός της κριτικής του κειμένου. Μάθε ότι κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής. Το σχετικό κείμενο είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ.
    Άλλα περιμέναμε από τους αγιορείτες και άλλα είδαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από πότε απαγορεύεται η κριτική στους αγιορείτες 9:38;
    Μήπως διαθέτουν το αλάθητο και δεν το ξέραμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κανένα τηλεδικαστήριο δεν στήθηκε και καλό θα είναι κάποιοι να μην χρησιμοποιούν "βαρύγδουπες" λέξεις επισκοτίζοντας την ουσία της υπόθεσης.
    Οι σχολιαστές εξέφρασαν τον πόνο τους και την αγανάκτησή τους για τη στάση αυτών που διοικούν το Αγιονόρος απέναντι στην αυτοαποκληθείσα "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο".
    Κάτι τέτοιο αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή