ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΙΚΩΝ
«ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ»
Πτολεμαϊδα
19/7/2017
Προς
:
Τον
Μητροπολίτη Φλωρίνης κ.Θεόκλητο Πασσαλή
,
Tον Πρωτοσύγκελο κ.Νικηφόρο Μανάδη.
Γράφει ο Μέγας Αθανάσιος ότι είναι πιο πιθανό να
αλλάξει η λεοπάρδαλη τα στίγματα στη γούνα της, παρά ο αιρετικός να αναγνωρίσει
την αλήθεια. Δεν περιμέναμε να
αναγνωρίσετε την αλήθεια, γιατί είδαμε
ποιά τύχη επιφυλάξατε στις προσπάθειες που κάναμε στο παρελθόν για να
συνδεθείτε μαζί της.
Επιπλέον, γιατί
έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην σοφία των αγίων Πατέρων από τα ψέματα και
τις πλάνες, με τα οποία γαλουχήτε και
αποβλακώνετε ψυχές, για τις οποίες ο Χριστός σταυρώθηκε για να σώσει.
Πιστεύαμε όμως ότι έμεινε μέσα σας λίγη
ντροπή, λίγο φιλότιμο, λίγα ψήγματα ευαγγελικού πνεύματος, κάποια απομεινάρια
χριστιανικής καρδιάς σαν αυτά που βρίσκει κανείς ακόμα και στους κοινούς
εγκληματίες. Πιστεύαμε ότι κάτι θα έμεινε από την Παρακαταθήκη που σας παρέδωσε
ο μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, τον οποίον εσείς προδώσατε και
απαρνηθήκατε ενόσω ήταν ακόμα εν ζωή.
Ο Γέροντας Μάξιμος και
ο πατήρ Ιγνάτιος υπηρέτησαν τον άνθρωπο και την Αλήθεια,
-με τις όποιες δυνάμεις τους- επί 44 χρόνια ο πρώτος και επί 20 χρόνια ο
δεύτερος. Αγωνιζόμενοι μέσα στο κλίμα
λοιδορίας και απαξίωσης που συστηματικά επιβάλατε απέναντι τους, προσπάθησαν να αφυπνίσουν τον ευσεβή λαό από
τον ψυχοκτόνο ύπνο της αίρεσης, την
οποία εσείς με λόγια και έργα
εδραιώνετε.
Την ώρα που: «Της
ευσεβείας τα δόγματα έχουν ανατραπεί, της Εκκλησίας οι θεσμοί έχουν συγχηθεί, oι φιλοδοξίες των μη φοβούμενων τον
Κύριο εισπήδησαν στα υψηλά αξιώματα …[την ώρα που] έχει
αμαυρωθεί η ακρίβεια των κανόνων.…[και]
οι λαοί μένουν ανουθέτητοι, [εσείς]
αφού αποκτήσατε την εξουσία μέσω ανθρώπων, γίνατε δούλοι αυτών που σας έκαναν την χάρη».[1]
Εσείς: «Βλέπετε τον κλέφτη και μαζί του
συντροφιάζετε και με τον μοιχό έχετε δοσοληψίες».[2]
Επιλέξατε
να είστε «φίλοι με τους εχθρούς του
βασιλέως Χριστού».[3]
Μετατρέψατε την Μητρόπολη Φλωρίνης από παγκόσμιο φάρο
της Ορθοδοξίας επι Αυγουστίνου Καντιώτη, σε χωματερή των κακοδοξιών του
Φαναρίου. Τρώτε στην τράπεζα της Ιεζάβελ δεκαετίες μα δε χορτάσατε, και τώρα
ορεχτήκατε το μοναστηράκι της Αγίας
Παρασκευής σαν την άμπελο του Ναβουθαί και το αρπάζετε.Είπατε: «Ας κληρονομήσουμε για τους εαυτούς μας τον Άγιο
τόπο του Θεού».[4]
Ανίκανοι να αρθρώσετε Ορθόδοξο Πατερικό λόγο–μια που
δεν τον ξέρετε ή δεν τον πιστεύετε πλέον- καμουφλάρατε τα ερπετά της ψυχής
σας με την κρατική βία και εξουσία,
ροχαλίζοντας στα τυφλά ακροατήρια σας, τις δαιμονολογίες του Ζηζιούλα και των βατράχων της Αποκάλυψης.
Μέχρι τώρα εργαζόσασταν
σιωπηλά αλλά σταθερά για την διάσπαση της Εκκλησίας με την αποδοχή και υποθάλψη των
Οικουμενιστικών κακοδοξιών. Άλλωστε σε
αυτό είχατε επιτυχή εμπειρία κι από το παρελθόν. Τώρα ήρθε η ώρα να
αποδείξετε έμπρακτα στον Αφέντη σας ότι του ανήκετε ολοκληρωτικά, άλλωστε: «Καλὰ περνάτε καὶ στὴν Αίγυπτο»,[5]τρώγοντας
κρεμμύδια.
Προφασιζόμενοι την ειρήνη, την αγάπη και την ομόνοια
στους αφελείς «νοσείτε και κηρύττετε τὴν
αποστασία,[6] η οποία είναι κατα τον θείο Απόστολο
πρόδρομος της παρουσίας του Αντιχρίστου.[7]
«Μέσα στην Εκκλησία κηρύττεται το κίβδηλο παράλληλα με το γνήσιο»,[8]
και εσείς όχι μόνο συντάσσεστε με το κίβδηλο, αλλά τολμήσατε ως άλλοι
σταυροφόροι κατακτητές να διώξετε τον υπερήλικα και ασθενή κτήτορα της Μονής
και την αδελφότητα. Υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη ότι η καρδιά σας πλέον είναι
παραδομένη στο κακό;
Eίστε
οι Γραικολατίνοι του 21ου
αιώνα, που ελκύεστε απο τον «Δικέρατο
γίγα»,[9]
τον Πάπα. Έχετε προδώσει την Ορθοδοξία αφού ο αφέντης σας, με τις πάμπολλες επιστολές του ονομάζει τον πάπα
«αδελφό» και την αίρεση του «αδελφή εκκλησία», κι εσείς λόγοις και έργοις τον
τιμάτε και τον προστατεύετε. Εμπαίκτες των Αγίων Πατέρων και των αιμάτων των
Μαρτύρων και των διδαγμάτων των Ομολογητών, που διδάσκουν πως κάθε αίρεση «έχει πατέρα τὸν διάβολο».[10]Εραστές
του ψεύδους που «δέσατε τον δίκαιο, γιατί
σας είναι δύσχρηστος».[11]
Ὁ σεβασμὸς στὸ ψέμα όμως είναι όχι μόνο περιφρόνηση της
αλήθειας,[12]
αλλά λογίζεται κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση, αν κανείς ἐφησυχάζει
καὶ δὲν ἐλέγχει.[13]
Εσείς όμως, «Δικαιούντες τον ασεβή ένεκεν δώρων και το δίκαιον του δικαίου
αίροντες»,[14]
εξορίσατε τις φωνές που ελέγχουν τους κακοδόξους. Είστε άθεοι κατά τον Γρηγόριο
Παλαμά εξ΄αιτίας της σιωπής σας απέναντι στους αιρετικούς.[15]
Τους Επισκόπους που απειλούν με εξορίες και τιμωρίες
τους Ορθοδόξους ο Μ. Αθανάσιος τους χαρακτηρίζει «ξένους μεν από τους χριστιανούς, φίλους δε του διαβόλου και των
δαιμόνων εκείνου».[16] Φέρατε πάλι τὁν καιρὸ πού: «Εάν τις ομολογήσει Χριστόν αποσυνάγωγος
γέννηται».[17]
Επιδιώκετε
να μας υποτάξετε στο νέο Βέκκο, στο νέο Μητροφάνη, στο νέο
Καλέκα, και στο νέο Ακάκιο που
νεκραναστήθηκαν και συμπτύχθηκαν στο πρόσωπο του κακόδοξου πρυτάνεως της αίρεσης, που για τις αμαρτίες
μας ο Θεός τον όρισε Πατριάρχη. Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος επισημαίνει:
«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα,
αλλά και το παραμικρό αντίθετο να
διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι».[18]Τι
θα έλεγε τάχα για τον κ.Βαρθολομαίο και για σας, τους μικρούς του συνεταίρους;
Επειδή λοιπόν:«Αιρετικοί εισιν οι λατίνοι και οι συγκοινωνούντες αυτοίς απόλλυνται…»
και «Εφόσον ο Καλέκας είναι με αυτό τον τρόπο αποκομμένος από ολόκληρο το
πλήρωμα των Ορθοδόξων, είναι κατά
συνέπεια αδύνατο να ανήκει στους ευσεβείς, όποιος δεν έχει αποχωρισθεί από
αυτόν. Αντιθέτως, όποιος για τους λόγους αυτούς είναι αποχωρισμένος από τον
Καλέκα, τότε ανήκει πράγματι στον κατάλογο των Χριστιανών και είναι ενωμένος με
τον Θεό κατά την ευσεβή πίστη».[19]«Είναι
αδύνατο κάποιος να επικοινωνεί εκκλησιαστικώς με τον Πατριάρχη [Καλέκα]
και
να είναι Ορθόδοξος…ενώ αυτός που είναι
χωρισμένος από αυτόν είναι ενωμένος με την ευσεβή πίστη».[20]Αυτά
μας δίδαξαν οι Άγιοι δεν μας φαίνονται ασήμαντα».[21]
Εσείς: «..εκτραπέντες της οδού της αληθείας και της
οδηγίας των Αγίων βούλεσθε τέμνειν εαυτοίς οδόν [θέλετε να χαράξετε δικό σας
δρόμο] κατά τα θελήματα ημών τα πονηρά».[22]
Ως: «.. υπερόπτες δεν ακολουθείτε τους
νόμους αλλὰ επινοείτε δικό σας δρόμο δικαιοσύνης κι ευσεβείας».[23]Θεατριζόμενοι
ότι ασκείτε υψηλὴ διάκριση δεν μάχεστε πλέον για την προστασία της Πίστης και με την σιωπή και τις θέσεις σας γίνεστε «δικηγόροι
της αιρέσεως»,[24]
και «διαμορφώνετε την αλήθεια ανάλογα σε
ποιὸν απευθύνεστε» .[25]
Αντί λοιπόν να διώκετε την Ιερά Μονή, θα έπρεπε να απολογηθείτε εσείς δημόσια για την αντι-ορθόδοξη στάση σας
και τον αντίχριστο ρόλο σας. Κρίνετε «…τον
άδικο ως δίκαιο και τον δίκαιο ως άδικο» και «γίνεστε σιχαμερόί για τον Θεό».[26]Σε
ποιόν όμως να απολογηθείτε που έχετε επιτύχει την επιθανάτια πνευματική βλάβη
στα ποίμνια που σας εμπιστεύτηκαν; «Η
ίδια σας ασέβεια θα σας τιμωρήσει κι η απομάκρυνσή σας από εμένα θα σας
καταδικάσει. Θα μάθετε και θα δείτε πόσο κακό και πικρό είναι τον Κύριο να
εγκαταλείπεις, τον Θεό σου, και πια να μην τον σέβεσαι. Εγώ ο Κύριος του
σύμπαντός σου το λέω».[27]
«Αδιάφορο με αφήνει το λιβάνι που μου φέρνετε… τα ολοκαυτώματά σας δεν είναι
δεκτά και οι θυσίες σας δεν μου είναι ευχάριστες».[28]
Επιλέξατε να ανήκετε: «το μέν σχήματι τοις σωζωμένοις,το
δε πράγματι εν τοις κατακεκρι-μένοις»,[29]όμως : «Αλλοίμονο σε όσους μολύνουν την Αγία Πίστη με αιρέσεις ή
συγκαταβαίνουν στους αιρετικούς»
.[30]
Εμείς
-χάριτι Θεού-θα ακολουθήσουμε τον Μ.Βασίλειο: «Ούτε για λίγη ώρα δεν δεχόμαστε σχέση με αυτούς που κουτσαίνουν στην
πίστη» … «ακόμα κι αν αυτοί μας
φαίνονται πολύ γνήσιοι και επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε όσοι
αγαπάμε τον Κύριο».[31]
«…Ποιός θα
μπορέσει να μας σώσει κατά την ημέρα της Κρίσεως, αν σιωπήσουμε, η ποιά
απολογία θα βρούμε αφού τηρήσαμε τόσο μακροχρόνια σιωπή απέναντι στους δυσεβείς
λόγους σας εναντίον Του;».[32]
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος επισημαίνει : «Όταν οι Θείοι νόμοι υβρίζονται και εμείς διατελούμε εν σιγή και
αδιαφορία, τότε, η κόλαση μας περιμένει»,[33]
Για μας λοιπόν:
«ο αγών δεν είναι πλέον στα λόγια, αλλά στα έργα. Ούτε είναι καιρός για ρητά
και έγγραφες αποδείξεις τι θα ωφελούσαν
άλλωστε σε τέτοιους διεφθαρμένους κριτές;»[34]«Για να μη χαθούν στις μέρες μας όσα
διατηρήθηκαν από τους Ορθοδόξους από την αρχή μέχρι σήμερα και για να μη
ζητηθούν από εμάς όσα μας εμπιστεύτηκαν οι Άγιοι πατέρες, [θα] κινηθούμε διότι είμαστε “Διαχειρισταί των μυστηρίων του
Θεού”[35] που « τα αρπάζουν ασεβείς και ξένοι».[36]
Η σκιά του Εωσφόρου θα σκιάζει πλέον το μοναστηράκι
της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, μια που τα τρωκτικά του Μεταξάκη, του Αθηναγόρα, του Βαρθολομαίου και του
Φραγκίσκου, θα τσιρίζουν τις νύχτες.
Κρατήστε τα ντουβάρια, ο Ένοικος θα έχει φύγει.
Αλλά σας περιμένει… δεν βραδύνει ο Κύριος…..ο
Κύριος εγγύς.[37]
Ο πρόεδρος
Ι. Ρίζος
[1]
Ε.Π.Ε 3.παρ.2
[2]Ψαλμ.μθ΄19
[3]Ἐκλογαὶ καὶἈπανθίσματα,
Λόγος Α΄,σ.51, ἐκδ.μοναχοῦ Βίκτ.Ματθαίου 1973
[4]
Ψαλμ.82,13
[5]Ἀριθ.ια΄18.
[6]Ἁγίου
Γρηγορίου Νύσσης, P.G.47-725. Ὅμοιο Μ. Βασιλείου P.G.31-1192
[7]
Β΄Θεσ.β΄,34
[8]
Μ. Βασιλείου, Ἐπιστολὴ 92, Πρὸς Ἰταλοὺς καὶ Γάλλους Ἐπισκόπους.
[9]Ἁγ.
Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Πηδάλιον,σ.98,98, ὑποσ.1, Ἀθήνα
1886
[10]
Μ. Ἀθανασίου, Πρὸς Ἐπισκόπους Αἰγύπτου καὶ Λιβύης,
Ε.Π.Ε 10
[11]Ἠσ.γ΄10
[12]
Νεομάρτ. Δανιὴλ Σισόεβ «Νὰ
λάμπεις σὰν ἀστέρι» σ.23. ἐκδ. Ὀρθ. Κυψέλη
[13]
Μ. Βασιλείου, Περὶ βαπτίσματος, Λόγος
δεύτερος, ἐρώτησις Θ΄
[14]Ἠσ.γ΄16-24
[15]Γρηγ. Παλαμᾶ, Συγγράμματα,
ἐκδ. Π. Χρήστου, Θεσ/κη 1966, σελ. 483, στ. 23.
[16]
Ε.Π.Ε 10,κεφ.5
[17]
Λουκ.θ΄22
[18]Ἰωάννου
Χρυσοστόμου., Ἑρμηνεία εἰς τὴν Πρὸς Γαλάτας.
[19]Ἅγιος
Μελέτιος Γαλησιώτης, ΕΠΕ 3, 692, Ἀναίρεσις
ἐξηγήσεως τόμου Καλέκα
[20]ὉἍγιος
Γρηγόριος Παλαμᾶς: Ὅ.ἀ.
[21]Ἰ.Χρυσόστομος, Ε.Π.Ε 8, 328
[22]Ἀββὰς
Ζωσιμᾶς, Μέγα Γεροντικό, Ἱ. Ἠ. Γεννήσεως
Θεοτόκου,1994,τ.Α΄,σ.180
[24]Ε.Π.Ε
10,κεφ.7,2
[25]
Μάρκ.ιβ΄14
[26]Ἠσ.
ιζ΄,15
[27]Ἱερεμ.β΄18.
ΟἱἸσραηλίτες προσδοκοῦσαν βοήθεια ἀπὸ τοὺς Αἰγυπτίους καὶ μετὰἀπὸ τοὺς Ἀσσυρίους
ποὺἦταν εἰδωλολάτρες. Ἄφησαν δηλαδὴ τὴν ἐλπίδα τους ἀπὸ τὸν ἀληθινὸ Θεὸ καὶ ζήτησαν βοήθεια ἀπὸ
τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ.
[28]Ἱερεμ.στ΄20-21
[29]
Μ.Βασιλείου, Λόγω ασκητικώ εν ώ παραίνεσις περί αποταγής βίου…
[30]Ἁγ.
Ἐφραὶμ ὁ Σῦρος, Λόγος Εἰς τὴν δευτέραν
παρουσίαν τοῦ Χριστοῦ.
[31]
Μ. Βασιλείου, Κεφάλαια τῶν Ὅρων κατ’ Ἐπιτομήν, ἐρώτ. ριδ΄.
[32]Ἐπιστολὴιζ΄P.G.77,105C-108A
[33]JoannesChrysostomusScr. Eccl.,DeBabyla contra Julianum
et gentiles(2062:373)“ Critical edition of, and introduction to, St. John
Chrysostom's “De sanctoBabyla, contra Iulianum et gentiles” ”, Ed. Schatkin,M.,
1967;Diss.Fordham.Sect51,ln18
[34]ΆγιοςΜάρκος,Οἱ ἀγῶνες τῶν μοναχῶν ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας, Ἱ. Μ. Ὁσ. Γρηγορίου Ἁγ. Ὄρους, σελ. 297
[35]Α΄Κορ.4,1
[36]Μ. Ἀθανασίου, Ἐγκύκλιοςἐπιστολή, Ε.Π.Ε 9,κεφ.1,4
[37]Φιλιπ.4,5
Υπερβολικοί οι χαρακτηρισμοί για τον πράο και ορθόδοξο μητροπολίτη ΦΛΩΡΊΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΉ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιστολή σπάει κόκαλα.
ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΕΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΠΡΑΟΤΗΣ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ; ΠΟΣΟ ΤΥΦΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης είναι Ορθόδοξος. Τελεία και Παύλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος λέει το αντίθετο να μας δείξει αιρετικές δηλώσεις του.
Πόσο τυφλός είσαι εσύ 8:10 μμ; Αναρωτήθηκες ποτέ;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η τρομοκρατία των δεσποτάδων". Ποια τρομοκρατία; Η εκ των δυνάμεων του κόσμου προερχομένη και πεσούσα επ` αυτών. Τους καθήλωσε, τους παρέλυσε και τους φίμωσε κυριολεκτικά. Ζώντας αυτό το πνευματικό αδιέξοδο, προσπαθούν μάταια να το αποτινάξουν, μεταλλάσσοντάς το σε δίωξη κατά των κληρικών και λαϊκών, των εμμενόντων στην Αλήθεια, με σπασμωδικές, σκληρές και αφιλάνθρωπες κινήσεις και κυρίως αφιλάδελφες. Θέλουν να εξιλεωθούν με ψευδαισθήσεις, αλλά η συνείδησή τους βοά. Τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Η "παντοδυναμία" τους θα εξαφανιστεί, δεν ξέρουμε πώς, αλλά εν μια στιγμή. Ευχόμαστε υπομονή στους πατέρες και εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.Η.
Η ντροπή ανήκει σε κείνους που δεν ακολουθούν την αντιοικουμενιστική-αγωνιστική γραμμή του π.Αυγουστίνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς την κατάντησαν τη μητρόπολη της Φλώρινας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 8:22πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ντροπή ανήκει και σ΄ αυτούς που προσποιούνται ότι την ακολουθούν αλλά την έχουν προδώσει και δεν την ακολουθούν. Δεν εννοώ τον σύλλογο με το όνομα "Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης" που έχει η παρούσα ανάρτηση αλλά δεν εκφράζει τον Επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη, ούτε τους εξουσιοδότησε να κάνουν τέτοιο σύλλογο με το όνομα του.
Απ ό,τι φαίνεται ο μητροπολίτης Θεόκλητος ενώ μέχρι τώρα είχε τηρήσει σχετικά ανεκτική στάση υπέκυψε στις πιέσεις του σβησμένου Φαναρίου. Δεν νομίζω ότι ο ίδιος επιθυμούσε τέτοια εξέλιξη. Δυστυχώς μάλλον δεν άντεξε στις πιέσεις του κέντρου της οικουμενιστικής προδοσίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιε ' κανόνας δεν λέει να διακόπτουμε το μνημόσυνο ορθόδοξων μητροπολιτών σαν τον μητροπολίτη Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά άλλοι Δεσποτάδες, αλλά αν ο θεόκλητος δέν κατάλαβε τό παραμικρό από τόν προκάτοχο του καί τόν σκέπασε το ρεύμα τού κόσμου τούτου είναι πολύ κρίμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορούμε να διακόπτουμε το μνημόσυνο ορθόδοξου μητροπολίτη που δεν είπε αιρετικές δηλώσεις;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιά αίρεση έπεσε ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και στο Κολυμπάρι απουσίαζε με δική του επιλογή, αν και είχε οριστεί μαζί με τους 24 μητροπολίτες.
Σε ποιά αίρεση έπεσε;
Αυτό που λέει ο ανώνυμος 2:12 μ.μ. είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει. Δεν έχω αμφιβολίες ότι είναι πολύ πιθανό να του ασκήθηκαν πιέσεις και να υπέκυψε. Δεν μπορώ να ξέρω τί έγινε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος πολλά κατάλαβε απο τον προκατοχό του αλλά δεν έχει τη δύναμη να τον ακολουθήσει σε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός μπορεί να πεί ότι ακολουθεί τον προκάτοχο του σε όλα ;
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος δεν είναι μητροπολίτης Πρεσπών και Εορδαίας. Είναι μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας. Διόρθωση στο 2:46 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαράδεκτοι οι χαρακτηρισμοί της ανακοίνωσης για τον καλοκάγαθο μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο. Α-πα-ρά-δε-κτοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε εκδίωξε ο Μακαριστός π. Αυγουστίνος ιερείς που ορθοτόμησαν τον λόγο της αυτού αληθείας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι της παράδοσης που φύλαξαν οι πατέρες πολλοί δε εξ' αυτών με την ζωή τους ;
Ανώνυμε 11:51 πμ μην προσπαθείς να αλλάξεις το ζουμί της υπόθεσης. Δεν παύθηκαν από τις θέσεις τους επειδή ορθοτόμησαν τον λόγο της αληθείας, αλλά για την διακοπή του μνημοσύνου του ορθόδοξου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε ο Φλωρίνης Αυγουστίνος είπε να κόβουμε το μνημόσυνο ορθόδοξων μητροπολιτών;
“Καλοκάγαθος, καλοκάγαθος, καλοκάγαθος”..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλοκάγαθους μπορούμε να συναντήσουμε και σε μουσουλμάνους και σε Εβραίους κ.λ.π..
Πιστούς Χριστιανούς δεν μπορούμε..
Είθε να τόν φωτίσει ο Θεός
Όταν το διέκοψε και ο ίδιος στον Πατριάρχη για ιδίους λόγους 12.16 μ.μ. ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος και ορθόδοξος είναι και καλοκάγαθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φαίνεται στέκεις στα καλά σου 12:48 μμ. που θυμίθηκες τους αλλόθρησκους σε άσχετη συζήτηση. Είθε εσένα να φωτίσει ο Θεός.
Ουδεμία σχέση έχει ανώνυμε 1:47μμ ο Αθηναγόρας που έκοψε το μνημόσυνο του ο Φλωρίνης Αυγουστίνος, με τον ορθόδοξο Φλωρίνης Θεόκλητο που δεν είπε κάτι το οικουμενιστικό. Σου σάλεψε το μυαλό για να μπαλώσεις τα αμπάλωτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΗΡΑΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Ι.Μ.Φ.Π.Ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύριος.θεοκλητος είναι οικουμενιστης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μέγας Κωνσταντίνος όταν ενημερώθηκε πως κάποιοι βανδάλησαν την κεφαλή αγάλματος του και ερωτήθηκε πως πρέπει να τους τιμωρήσουν έπιασε το πρόσωπο και είπε πως “Δε βλέπω να έχω πάθει κάτι”
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φλωρίνης Θεόκλητος όπως προηγουμένως ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος και κάποιοι άλλοι ως μεγαλύτερα πνευματικά αναστήματα δεν μπορούν προφανώς να ανεχθούν να μνημονεύεται απο κάποιους ιερείς το : “ υπέρ του (αρχι)Επισκόπου ημών” αντί του “ υπέρ του Επισκόπου ημών τάδε ” και δια αυτό είναι προθυμότατοι να βγάλουν πατέρες που όλη τους τη ζωή αφιέρωσαν στην Εκκλησία, στο δρόμο
Δεν μπορεί να συγκρίνεται ο Φλωρίνης Θεόκλητος με τον Θεσσαλονίκης Άνθιμο. Αν δεν μπορούμε να καταλάβουμε την ασύγκριτη διαφορά τους τότε ...βράσε όρυζα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό συμφωνούμε! Ο Άνθιμος δεν έβγαλε ακόμη 80χρόνο ιερέα στόν δρόμο
ΑπάντησηΔιαγραφή"Απο την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα..." είναι το σχόλιο 1'47μ.μ. 22 Ιουλίου. Αλλα λόγια αντ' άλλων.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Θεόκλητος είναι αντιοικουμενιστής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ποιόν έβγαλε στον δρόμο ο μητροπολίτης Θεόκλητος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπως ετσι περιηλθε η περιουσια της Εκκλησιας (δηλαδη του πιστου λαου - κληρικων και λαικων) στην απολυτη δικαιοδοσια των δεσποταδων οι οποιοι δεν σηκωνουν πλεον “μυγα στο σπαθι τους” (εκτος αν η μυγα ειναι νεοταξιτικη η οικουμενιστρια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριουσια (δηλ Μονες και εκκλησιες) η οποια εγινε απο τις δωρεες το υστερημα και τον κοπο των δικων μας γιαγιαδων και παπουδων και δεν ειναι προγονικη κληρονομια κανενος Μητροπολιτη
Αν συγκρίνεις τον Θεσσαλονίκης Άνθιμο με τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο σημαίνει ότι είσαι στον κόσμο σου, χωρίς ενημέρωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι 12:16 μ.μ. αλλά δεν μπορεί οι ηγούμενοι να είναι χωρίς έλεγχο και να κόβουν το μνημόσυνο ορθόδοξων μητροπολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφή20 Ιουλίου 2017 - 6:56 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή20 Ιουλίου 2017 - 9:53 μ.μ.
21 Ιουλίου 2017 - 2:46 μ.μ.
21 Ιουλίου 2017 - 4:01 μ.μ.
21 Ιουλίου 2017 - 4:26 μ.μ.
21 Ιουλίου 2017 - 4:48 μ.μ.
21 Ιουλίου 2017 - 10:13 μ.μ.
22 Ιουλίου 2017 - 12:16 μ.μ.
22 Ιουλίου 2017 - 2:53 μ.μ.
22 Ιουλίου 2017 - 5:14 μ.μ.
22 Ιουλίου 2017 - 10:22 μ.μ.
23 Ιουλίου 2017 - 12:42 π.μ.
23 Ιουλίου 2017 - 1:24 μ.μ.
23 Ιουλίου 2017 - 1:26 μ.μ.
ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
"Ο μητροπολίτης Θεόκλητος είναι αντιοικουμενιστής" το μεγαλύτερο ανέκδοτο! χα χά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ.
Ανώνυμε 4:28 όταν δεν έχεις να βρεις κάτι αιρετικό στον μητρ. Φλωρίνης Θεόκλητο τρελλαίνεσαι και αποπροσανατολίζεις την συζήτηση με συκοφαντίες και με το ποιός έγραψε το α' ή το β' σχόλιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα και τα χαχανητά του 5'10 δείχνουν άνθρωπο που βρίσκεται σε παλαβή κατάσταση και δεν μπορεί να πει λέξη.
Με αυτά θα μας πείσετε ότι ο μητρ. Φλωρίνης είναι αιρετικός; με χαχανητά ή με συκοφαντίες;
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος ναι, είναι αντιοικουμενιστής. Αν δεν μπορείς να το δεις αυτό είναι δικό σου πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθόλου τα ίδια και τα ίδια δεν λένε τα σχόλια 4:28, αλλά φαίνεται ούτε καν μπήκες στον κόπο να τα διαβάσεις απο την τύφλα που έχεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να ανεχθεί 7:58 μμ ο μητροπολίτης Φλωρίνης να του κόβουν το μνημόσυνο του την στιγμή που είναι ορθόδοξος; Πού το λένε αυτό οι κανόνες της Εκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν να συγκρίνεται ο Αθηναγόρας με τον ορθόδοξο μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα καλά τόσο άγνοια είχε αυτός που το έγραψε; Τόσο μεγάλη άγνοια ή τόση εμπάθεια;
Ο ανώνυμος 4:28 μ.μ. φαντάζεται μισθούς και λαγούς με πετραχήλια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου εκεί ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος αιρετικός!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί άλλο παλαβό θα ακούσουμε;;;
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 4:28 εύγε είσαι σαϊνι! Σαν σαϊνι που είσαι, δεν θα βρεις αιρετικές δηλώσεις του Φλωρίνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ακρότητες δεν ωφελούν τους αντιοικουμενιστές. Το να κόψεις το μνημόσυνο του μητροπολίτη Θεόκλητου γνωστού αντιοικουμενιστή, ξεπερνά τα όρια. Αυτή είναι η γνώμη μου. Αν ήταν άλλος μητροπολίτης με οικουμενιστική δραστηριότητα, θα το συζητούσαμε. Για τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο, δεν υπάρχει τίποτα που να δικαιολογεί την διακοπή του μνημοσύνου του σαν επισκόπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι ορθόδοξος ο π Θεόκλητος άς μας το αποδείξει! άς κόψει το μνημόσυνο του οικουμενιστή Πατριάρχη! Και μή μας πείς είναι προαιρετικός ο ΙΕ κανόνας της Πρωτοδευτέρας. Γιατι όλοι οι κανόνες είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ και γι αυτό τους λένε ΚΑΝΟΝΕΣ! Ψάξε Πηδάλιο Προλεγόμενα ΙΕ παράγραφος. Αλλα τί θέλει ο π Θεόκλητος και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο; και να στηρίζει τις αιρετικές δοξασίες και να τον λέμε και αντιοικουμενιστή; ε αυτά δεν γίνονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυαγγελία Χ ο π. Θεόκλητος το έχει αποδειξει ότι είναι ορθόδοξος πολλές φορές. Δεν είναι υποχρεωμένος ένας ορθόδοξος να διακόψει το μνημόσυνο του αιρετικού που μνημονεύει. Ο ιε κανόνας είναι δυνητικός κανόνας. Τον διάβασες ποτέ ή αναμασάς τί λένε άλλοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς συκοφαντείς τον μητροπολίτη π. Θεόκλητο ότι θέλει να στηρίξει αιρετικές δοξασίες; Έχεις την εντύπωση ότι είναι μικρό αμάρτημα αυτό που κάνεις;
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο μητροπολίτης Φλωρίνης άλλαξε στάση ξαφνικά απέναντι στους μοναχούςτης μονής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο πολύ πιέστηκε;
Αν πιέστηκε ο ορθόδοξος μητροπολίτης Φλωρίνης θα πρέπει να μην δίνει σημασία στις πιέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Το έχει αποδείξει τόσες φορές ότι έχει σαν σημείο ανάφοράς του την Αγία Γραφή και τους Πατέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον 9.50π.μ. Σκέφτηκα οτι αμάρτησα και θα πάω να εξομολογηθώ στον Πατριάρχη! μπορεί να πάρω και την ευχή του Πάπα, άν είμαι τυχερή! {σ αυτό θα χρειαστώ την μεσολάβηση του π. Ελπιδοφόρου...Τί λές μωρέ είσαι στα σύγκαλά σου, και αυτός που διώκετε γιατί χωρίζετε απο την αιρεση και επαινείται απο τον ΙΈ ΚΑΝΌΝΑ καί αυτός που συγκατανεύει και συγκοινωνεί με τους αιρετικούς και βοηθαει μ αυτόν τον τρόπο να διεισδύσει η αίρεση στην εκκλησια και απολαμβάνει τις τιμές και τα αγαθά του {"άφρον- άφρον..."}, την ίδια αντιμετώπιση θα έχουν; στην ιδια μοίρα τους βάζουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας που συνέταξαν τον ΙΕ κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου;;; Εδώ μιλάμε για διασειση του εγκεφάλου όπως θα έλεγε ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλάτε στα συγκαλά σας Ευαγγελία Χ. και καταλάβετε ότι συκοφαντείτε τον μητροπολίτη όταν του αποδίδετε ότι θέλει να στηρίξει αιρετικές δοξασίες. Δεν σας είπε κανείς να έχετε σχέση ούτε με τον Πατριάρχη ούτε με τον Πάπα. Μεγάλο το κρίμα που έχετε στο λαιμό σας με τέτοιες συκοφαντίες. Μετανοήστε και εξομολογηθήτε το σε ορθόδοξο ιερέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι Ευαγγελία Χ η κατάκριση και η συκοφαντία είναι μεγάλες αμαρτίες και θα τις βρεις μπροστά σου τις κακές συνέπειες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί να αδικείς και μάλιστα τόσο πολύ ανθρώπους και μάλιστα κληρικούς και ακόμα περισσότερο αθώους και ακέραιους κληρικούς σαν τον μητροπολίτη Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητο. Πάνω σου θα πέσουν όλες αυτές οι αμαρτίες αργά ή γρήγορα σύμφωνα με την πνευματική νομοτέλεια.
Ευαγγελία ο μητροπολίτης Φλωρίνης δεν είναι αιρετικός μητροπολίτης και όποιος τον μνημονεύει δεν έχει σχέση με την αίρεση.
ΑπάντησηΔιαγραφή