13 Μαΐ 2017

Η Ι.Μητρόπολη Καλαμαριάς και οι συναυλίες

Τρίτη 9 Μαΐου 2017 (11 Μαΐου δύο ημέρες μετά είχαμε την Πανσέληνο του Μαΐου που ονομάζεται Flower Moon, δηλαδή φεγγάρι του λουλουδιού.)
Ο Μητροπολίτης Καλαμαριάς στην ομιλία του στο τέλος της συναυλίας, υποσχέθηκε πως το καλοκαίρι θα διοργανωθεί άλλη μια μεγάλη συναυλία για τον Σταύρο Κουγιουμτζή, στο χώρο εκδηλώσεων του Παλιού Κυβερνείου (Παλατάκι) ή στην κεντρική πλατεία της πόλης. (ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ όπως συνηθίζουν τελευταία και άλλες Μητροπόλεις  Δείτε σχετικά - Η Ι.Μητρόπολη Γρεβενών, η Πανσέληνος, ο Κουγιουμτζής και ο “Πολιτισμός”   και -Τι συμβαίνει στην Ι. Μητρόπολη Γρεβενών; Αυγουστιάτικη Πανσελήνος στο μνημείο της Ι. Μονής Τορνικίου
Και τι πειράζει, βρε παιδί μου; η έτοιμη ερώτηση.
Άμα δεν πειράζει, συνεχίστε τον κατήφορο και ύστερα αναρωτηθείτε, γιατί γίναμε έτσι. Και στην ακόμη παρακάτω συνέχεια αποδώστε την ευθύνη σε κάποιους άλλους με επιχειρήματα (πάντα υπάρχουν τα επιχειρήματα) και πάει λέγοντας... (εδώ)
……………………………………………..
O Aρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στην Καλαμαριά για τον Σταύρο Κουγιουμτζή
O Aρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στην Καλαμαριά για τον Σταύρο Κουγιουμτζή
Στην Καλαμαριά βρέθηκε την Τρίτη 9 Μαΐου ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, για την τέλεση των εγκαινίων του Προκόπειου Πολυδύναμου Εκκλησιαστικού Κέντρου. (Δες εδώ)
Η Μητρόπολη Καλαμαριάς τίμησε τον Σταύρο Κουγιουμτζή
(ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ VIDEO) Η συναυλία αφιέρωμα στον Σταύρο Κουγιουμτζή παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και π. Ελλάδος.
Ο Σταύρος Κουγιουμτζής «ξεναγεί» τον Αρχιεπίσκοπο
Στο πλαίσιο της επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου στην Καλαμαριά, το βράδυ της Τρίτης 9 Μαΐου η Ιερά Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς, διοργάνωσε, με την υποστήριξη του Δήμου, μια συναυλία αφιέρωμα στον Σταύρο Κουγιουμτζή στο κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς «Μελίνα Μερκούρη». Τίτλος της συναυλίας «Πού ‘ναι τα χρόνια - Ο Σταύρος Κουγιουμτζής “ξεναγεί” τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην Καλαμαριά». Συμμετείχαν η Νεανική Χορωδία και η Ορχήστρα της Μητρόπολης, ο Μανώλης Χατζημανώλης, η Μελίνα Μποτέλη και σε δυο τραγούδια η μαθήτρια της χορωδίας Ευγενία Ξεφτέρη. Ανάμεσα στα τραγούδια, η Μελίνα Μποτέλλη απήγγειλε κείμενα των λογοτεχνών Αγγελικής Στεργίου, Θεόδωρου Σαντά και Ευαγγελίας - Αγγελικής Πεχλιβανίδου σχετικά με την ιστορία της Καλαμαριάς και την έντονη σχέση της με το προσφυγικό στοιχείο. Η καλλιτεχνική διεύθυνση και διδασκαλία ήταν του άοκνου μαέστρου της Χορωδίας και της Ορχήστρας πατέρα Θεόδωρου Τσαμπατζίδη. Οφείλω να ομολογήσω πως αν και μόνιμος κάτοικος Καλαμαριάς, από τα μικρά μου χρόνια, πρώτη φορά άκουσα τη Χορωδία με την Ορχήστρα της Μητρόπολης. Και το αποτέλεσμα με άφησε έκπληκτο…
Στο θέατρο παραβρέθηκαν η σύζυγος του Σταύρου Κουγιουμτζή Αιμιλία, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Ιωάννης Αμανατίδης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς Θεοδόσης Μπακογλίδης μαζί με αρκετά από τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Ιουστίνου, που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο video.
Λόγω της «στενότητας» του χώρου η συναυλία πραγματοποιήθηκε χωρίς καμία διαφήμιση, με προσκλήσεις που διανεμήθηκαν αποκλειστικά από τη Μητρόπολη Καλαμαριάς. Όσον αφορά τους ερμηνευτές, ο Μανώλης Χατζημανώλης «θήτευσε» επί σειρά ετών στο πλευρό του Σταύρου Κουγιουμτζή και είναι πλέον «μέρος της οικογένειας», όπως είπε ο ίδιος στο τέλος της συναυλίας. Η Μελίνα Μποτέλλη όμως, μάλλον, δυσκολεύτηκε στο τραγουδιστικό μέρος. Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η Ευγενία Ξεφτέρη, μέλος της νεανικής χορωδίας, που τραγούδησε, βλέποντας με τα «μάτια της καρδιάς»… 
Είναι χαρακτηριστικό πως ανάμεσα στα 17 τραγούδια, δεν υπήρχε κανένα από τα ζεϊμπέκικα του Σταύρου Κουγιουμτζή. Έχω ακούσει πως οι χορωδίες δυσκολεύονται με τα ζεϊμπέκικα, αλλά νομίζω πως 1-2 τραγούδια είχαν θέση στο πρόγραμμα. Για παράδειγμα, μετά από τα «Αν δεις στον ύπνο σου εκκλησιά», «Βγαίνεις νωρίς να πας στην εκκλησιά», «Τώρα που θα φύγεις πάρε μαζί σου και τον Χριστό», την «Πρώτη Ανάσταση» και το «Πάσχα των Ελλήνων», ένα ζεϊμπέκικο σαν αυτό που λέει «Τα κατά Ματθαίον πάθη τα περάσαμε μαζί» θα ήταν η καλύτερη επιλογή. 
Έπαιξαν οι μουσικοί
Ευτυχία Βογιατζή (πιάνο), Χρήστος Τσαϊρίδης (μπουζούκι), Στέλλα Αβραμίδου (φλάουτο), Στέφανος Κωφίδης, Δήμητρα Χατζόγλου (κρουστά), Οδυσσέας Τάσιου (κιθάρα), Ιωάννης Μακάριος (βιολί), Νικόλαος Ζωγράφος (μπάσο), Γρηγόρης Λαγκούσης (κλαρινέτο), Ορέστης Λαγκούσης (τρομπέτα), Μαρία Κυριακού (ακορντεόν). 
Το πρόγραμμα της συναυλίας
1) Η πρώτη Ανάσταση (Ποίηση Γιώργου Θέμελη) Χορωδία
2) Πάσχα των Ελλήνων (Γιώργου Θέμελη) Χορωδία
3) Όταν ανθίζουν πασχαλιές (Σταύρου Κουγιουμτζή) Ευγενία Ξεφτέρη
4) Τώρα που θα φύγεις (Μάνου Ελευθερίου) Ευγενία Ξεφτέρη
5) Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά (Σταύρου Κουγιουμτζή) Μανώλης Χατζημανώλης
6) Σ’ αγαπώ (Άκου Δασκαλόπουλου) Μελίνα Μποτέλλη
7) Κάπου νυχτώνει (Σταύρου Κουγιουμτζή) Χορωδία
8) Μη μου θυμώνεις μάτια μου (Σταύρου Κουγιουμτζή) Μανώλης Χατζημανώλης
9) Ένας κόμπος η χαρά μου (Σταύρου Κουγιουμτζή) Μελίνα Μποτέλλη
10) Στα χρόνια της υπομονής (Μάνου Ελευθερίου) Μελίνα Μποτέλλη
11) Να ‘τανε το 21 (Σώτιας Τσώτου) Μανώλης Χατζημανώλης
12) Το πρώτο περιστέρι (Γιώργου Θέμελη) Μελίνα Μποτέλλη - Μανώλης Χατζημανώλης
13) Δίχως την καρδούλα σου (Άκου Δασκαλόπουλου) Μανώλης Χατζημανώλης
14) Χάντρα στο κομπολόι σου (Άκου Δασκαλόπουλου) Μανώλης Χατζημανώλης
15) Όλα καλά (Σταύρου Κουγιουμτζή) Χορωδία
16) Που ‘ναι τα χρόνια (Άκου Δασκαλόπουλου) Μανώλης Χατζημανώλης
17) Η Καλαμαριά (Θανάση Μαργαρίτη ή Παπαδόπουλου) Μανώλης Χατζημανώλης
Η Χορωδία συμμετείχε σε όλα τα τραγούδια, συνοδεύοντας τους τραγουδιστές. 
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τα ευχαριστήρια του Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς προς όλους τους συντελεστές και με την ομιλία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.

69 σχόλια:

  1. O αρχιεπίσκοπος και οι άλλοι μητροπολίτες, μεταξύ των οποίων και ο μητροπολίτης Φλωρίνης, πώς δεν αγανάκτησαν όταν άκουγαν για "ομορφούλες αγκαλιές" αναφερόμενα στους αγωνιστές του 21;
    Πώς την έχουν εκκοσμικεύσει έτσι την Εκκλησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κυρία Μελίνα Μποτέλη άγιε Κλαμαριάς έγινε γνωστή από την "πνευματικότατη" σειρά του ΜΕGA με τίτλο "ΨΙΘΥΡΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσοι θέλουν να αρέσουν στο Θεό και όχι στους ανθρώπους δεν πρόκειται να λάβουν σοβαρά υπόψη τις σοφιστείες του μητροπολίτη Καλαμαριάς που καλό θα είναι να μελετήσει με προσοχή τη "Χρηστοήθεια" του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου και να θυμηθεί τι φρονούσε για τα κοσμικά τραγούδια ο άνθρωπος από τον οποίο έλααβε το χάρισμα της ιερωσύνης, ο π.Αυγουστίνος δηλαδή.
    Οδηγός των χριστιανών που αγωνίζονται εντός του κόσμου είναι ο αθάνατος αγιογραφικός και αγιοπατερικός λόγος και όχι τα φληναφήματα του κάθε ρασοφόρου έστω και αν ο τελευταίος είναι επίσκοπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mεγάλη η ευθύνη και του ιερέα που διευθύνει την "εκκλησιαστική"-νενανική χορωδία με τα κοσμικοτράγουδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα δούμε πολλά ακόμη. Το χειρότερο είναι που βρίσκονται αρκετοί πιστοί που δικαιολογούν την ανεπίτρεπτη αυτή εκκοσμίκευση. Και σε όσους επισημαίνουν το ατόπημα επιτίθενται εναντίον τους και τους λούζουν με τα επίθετα του ηθικιστή, πιετιστή, οργανωσιακού, ντεμοντέ, παρωχημένου, ασυγχρόνιστου κ.ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι φταίνε τα νέα τα παιδιά να καθοδηγούνται στραβά από το μητροπολίτη τους αναφορικά με τα κοσμικά τραγούδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μας ντροπιάζει ο δεσπότης!!

    ΠΡΟΔΟΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κοσμικά τραγούδια που μιλούν για την φιληδονία και τον σεξουαλικό έρωτα, που μιλούν για άλλες αμαρτίες είναι αξιοκατηγόρητα.
    Πώς μπορούμε όμως να κατακρίνουμε τα αγνά τραγούδια που υμνούν ιδανικά, την Πίστη και την Πατρίδα και τους αγωνιστές του 1821;
    Το σκέφτηκε αυτό ο ανώνυμος που κατακρίνει τον μητροπολίτη Καλαμαριάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι μουσική πρέπει να ακούνε δηλαδή οι Ορθόδοξοι; Μόνο Βυζαντινή;

    Σχετικά με την Χριστοήθεια: δεν διαχωρίζει τα τραγούδια σε χριστιανικά και σε κοσμικά, αλλά απαγορεύει γενικά και αόριστα μουσικές, χορούς και τραγούδια (το λέω αυτό γιατί εσείς ενώ την επικαλείστε κατά των κοσμικών τραγουδιών, την ίδια ώρα θεωρείτε χριστιανικά τα παραδοσιακά τραγούδια, λες και σε αυτά δεν υπάρχει ερωτικό περιεχόμενο!!! Προκαλώ τον οποιονδήποτε να μου βρει θεολογική τεκμηριώση της σύνδεσης της ελληνικής παράδοσης με την Ορθοδοξία). Όλα αυτά βέβαια τα κάνει το γράμμα του κειμένου. Αν κάποιος όμως καταφέρει να δει πίσω από τις γραμμές και διαβάσει το πνεύμα, θα καταλάβει πως ο Άγιος όταν έγραφε ό,τι έγραφε σε καμία των περιπτώσεων δεν είχε στο μυαλό του τραγούδια επιπέδου Κουγιουμτζή. Στην πραγματικότητα όπως και ο Χρυσόστομος, έτσι και ο Νικόδημος, απαγορεύει την ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. Δηλαδή οτιδήποτε δεν έχει πνευματικό περιεχόμενο και οδηγεί τον άνθρωπο σε μέθη, πορνεία και ασυδοσία. Με απλά λόγια αν μεταφέρουμε το κείμενο στην εποχή μας, ο Άγιος απαγορεύει στους χριστιανούς την εύκολη διασκέδαση των σκυλάδικων και των μπαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τραγική η τοποθέτηση του Νέας Κρήνης που προσπάθησε να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα.
    Θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαριστού Αυγουστίνου Καντιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς 11:09 που έγραψε για τα τραγούδια που αναφέρονται στο 21: κατ αρχήν από τον κατάλογο των τραγουδιών που παρουσίασε η χορωδία ακετά ήταν ερωτικά και όχι εθνικοπατριωτικά.
    Δες τώρα και τους στίχους από τραγούδι που μελοποιήηκε από τον Σταύρο Κουγιουμτζή για το 21 το οποίο δυστυχώς και κάποιοι δάσκαλοι στα σχολεία μας το μαθαίνουν στα παιδιά και το τραγουδούν στη γιορτή της 25ης Μαρτιου: "Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
    να `τανε το 21 να `ρθει μια στιγμή

    Να περνάω καβαλάρης στο πλατύ τ' αλώνι
    και με τον Κολοκοτρώνη να `πινα κρασί

    Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα
    και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά
    και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα
    μια ομορφούλα αγκαλιά

    Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
    να `τανε το 21 να `ρθει μια βραδιά

    Πρώτος το χορό να σέρνω στου Μοριά τις στράτες
    και ξοπίσω μου Μανιάτες και οι Ψαριανοί

    Κι όταν λαβωμένος γέρνω κάτω απ' τους μπαξέδες
    να με ραίνουν μενεξέδες χέρια κι ουρανοί

    Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα
    και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά
    και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα
    μια ομορφούλα αγκαλιά

    Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
    να `τανε το 21 να `ρθει μια βραδιά".
    Τι έχεις να πεις γι αυτούς τους στίχους που τραγουδήθηκαν μπροστά στον αρχιεπίσκοπο και άλλους ιεράρχες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο δικαιώνεται ο μακαριστός Κύπριος θεολόγος Μιχαήλ Μιχαηλίδης που πριν από πολλά χρόνια με επιστολές του είχε επισημάνει το σχετικό κίνδυνο όταν αυτός βρισκόταν στο αρχικό του στάδιο.
    Δυστυχώς και το 4ε έπεσε στη λούμπα και έχουν παρεισφρύσει στο πρόγραμμά του απαράδεκτα κοσμικά τραγούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε 11:25 μ.μ. τα αγνά παραδοσιακά πατριωτικά ελληνικά τραγούδια δεν έχουν ερωτικό περιεχόμενο.
    Δεν υποστηρίζω όσους έχουν τρελλαθεί να κατακρίνουν τον Καλαμαριάς επηρεασμένοι απο κάποιους/ες που έχουν λερωμένη τη φωλιά τους αλλά ούτε και με εσένα.
    Όσα παραδοσιακά τραγούδια σε αυτά υπάρχει ερωτικό περιεχόμενο δεν πρέπει να τα ευλογούν οι κληρικοί και δεν πρέπει να τα ακούν οι χριστιανοί. Ας είναι παραδοσιακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε 12:21 π.μ. άστο. Δεν μας πείθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ 11:25 13/5 πώς τεκμηριώνεται ο ισχυρισμός σου ότι "το λέω αυτό γιατί εσείς ενώ την επικαλείστε κατά των κοσμικών τραγουδιών, την ίδια ώρα θεωρείτε χριστιανικά τα παραδοσιακά τραγούδια, λες και σε αυτά δεν υπάρχει ερωτικό περιεχόμενο!!!";
    Εννοείται ότι πολλά από τα λεγόμενα παραδοσιακά τραγούδια είναι απόβλητα από ορθοδόξου χριστιανικής πλευράς. Δεν νομίζω να υποστήριξε κανείς το αντίθετο. Το κριτήριο στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η παραδοσιακότητα και η παλαιότητα αλλά η συμφωνία των στίχων τους με το πνεύμα του Ευαγγελίου και των πατέρων.
    Στη συνέχεια γράφεις: " Προκαλώ τον οποιονδήποτε να μου βρει θεολογική τεκμηριώση της σύνδεσης της ελληνικής παράδοσης με την Ορθοδοξία".
    Καλό θα είναι τη συγκεκριμένη ερώτηση να την υποβάλλεις στο μητροπολίτη Ιουστίνο που ουσιαστικά με τα προβληματικά του λεγόμενα κάτι τέτοιο ισχυρίστηκε. Αν μελετήσεις προσεκτικά αυτά που είπε νομίζω ότι θα καταλήξεις στο ίδιο με μένα συμπέρασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και κάτι επιπλέον αγαπητέ 11:25 13/5: οι δύο άγιοι στους οποίους αναφέρθηκες φυσικά και δεν είχαν υπ όψιν τους τα επίμαχα τραγούδια.
    Με τίποτε, πάντως, δεν θα τα ενέκριναν για τους αναγεννημένους με τη χάρη των μυστηρίων χριστιανούς γιατί αυτά αποτελούν το θάνατο της ψυχής.
    Ο μητροπολίτης έσφαλλε και σκανδάλισε και η ανακευή των όσων ισχυρίστκε αποτελεί μονόδρομο στην περίπτωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποια άλλα χριστιανικά ιστολόγια δεν το θεώρησαν άξιο δημοσιεύσεως το συγκεκριμένο σοβαρό συμβάν; Μόνο ο οικουμενισμός και ο πάπας είναι πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εσύ 10:48 μ.μ. έχεις παρανοήσει τελείως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oι ορθόδοξοι 11:25 πρέπει να ακούνε μουσική που εξυψώνει και απογειώνει και δεν γειώνει και καθηλώνει. Υπάρχουν χριστιανικά τραγούδια που κάποιοι τα διαβάλλουν σαν "οργανωσιακά", "γλυκανάλατα" και "προτεστάντικα" και τα οποία και ο άγιος Κρήνης τραγουδούσε στις κατασκηνώσεις της Πρώτης Φλωρίνης όταν αυτές έσφυζαν από χριστιανικό παλμό και ενθουσιασμό και τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με γήινους έρωτες και ένοχες διασκεδάσεις αλλά εκπέμπουν καθαρότητα και ανωτερότητα. Ας αφήσει λοιπόν τα περί "έντεχνου λαικού" κ.τ.ό. και ας θυμηθεί τον παλαιό Στέφανο που μεγάλωσε παρά τους πόδας του αγίου εκείνου ανδρός π.Αυγουστίνου Καντιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν είναι ότι καλύτερο οι κοσμικές συναυλίες αλλά δεν είναι και έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δηλαδή όλα τα σοβαρά θέματα της Μητροπόλεως του, τα έχει λύσει ο Καλαμαριάς και έχει επιδοθεί στην παραγωγή μουσικών θεαμάτων με ''εκπληκτική'' δικαιολόγηση και υψηλή θεωρία επί των πεπραγμένων στην κοσμικού τύπου συναυλία που διοργάνωσε. Τα ίδια έκανε και σαν πρωτοσύγκελος στην Ι.Μ.Φλωρίνης με υπερπαραγωγές ανυπολόγιστου κόστους και με κύριο προσκεκλημένο τον Αρχιεπίσκοπο, τυχαίο;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δυστυχώς η συλλογιστική του π.Ιουστίνου μπάζει από παντού. Δεν χωράνε δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη! Αυτό θα πρέπει να το καταλάβει το ταχύτερο και να προσαρμοσθεί αναλόγως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά που συμβαίνουν στην μητρόπολη Καλαμαριάς μου θυμίζουν το ρητό εδώ ο κόσμος καίγεται και η γριά χτενίζεται, πραγματικά υπάρχει κάποιος σωφρων που πιστεύει πως είναι καιρος για πανηγύρια; πότε επιτέλους η κεφαλή θα ασχοληθεί με τα τεράστια προβλήματα που έχουν προκύψει; πότε θα νοιάζει για τα παιδιά της και για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπιζουν; βλέπε παιδεία-θρησκευτικα εμφυλες ταυτότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 11:57, δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω. Μου είναι εντελώς αδιάφορο αν πεισθείς. Μου φθάνει ότι το σχόλιό μου είναι σωστό. ΝΑΙ! ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΟΣΜΙΚΟΤΗΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποιός σου είπε ανώνυμε ότι ο Καλαμαριάς Ιουστίνος δεν ασχολείται παράλληλα με 1000 άλλα σοβαρά ζητήμα;
    Πολύ εύκολα σε έμαθαν να κατηγορείς τον Καλαμαριάς Ιουστίνο μερικοί και μερικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατηγόρησα τον Καλαμαριάς Ιουστινο μην φανατιζεσαι και μην εισαι προσωπολατρης εσυ δεν τον αγαπας περισσότερο από εμενα αλήθεια σου λέω δεν ειναι καιρός για διχόνοια η εκκλησία πολεμαται απο μεσα και απο εξω τον Χριστό να έχουμε οδηγό στη ζωή μας και το ευαγγέλιο

      Διαγραφή
  27. 3:32 είναι ο Καλαμαριάς τόσο ταπεινός και δεν διαφημίζει τα 1000 άλλα σοβαρά ζητήματα με τα οποία ασχολείται, αλλά μόνο αυτά που τον προβάλουν(βλέπε και παρουσίαση βιβλίου)....ιδιαίτερα στον Αρχιεπίσκοπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Εκτός απο τις δύο λέξεις "ομορφούλα αγκαλιά", έχει κάποιος άλλος βρει κάτι άλλο άξιο κατηγορίας σ' όλη τη συναυλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βρε παιδιά υπάρχει κανένας που να είναι βαπτισμένος και να έχει το θάρρος της γνώμης του ? Πολλοί Ανώνυμοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 5:38 συμφωνείς με τα όσα λέει ο Νέας Κρήνης στο επίμαχο βίντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το τραγούδι που αναφέρεται σε "ομορφούλες αγκαλιές" είναι ανιστόρητο και προσβλητικό για τους ήρωες του 21 που χωρίστηκαν από τις οικογένειές τους πολεμώντας το βάρβαρο ασιάτη κατακτητή. Καμία χέση δεν έχει με την Ιστορία και την πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι δύο μεγάλες πληγές του εκκλησιαστικού βίου σήμερα είναι ο οικουμενισμός αφ ενός και η ποικίλη εκκοσμίκευση αφ ετέρου.
    Για τον πρώτο χύνονται καθημερινά τόνοι ηλεκτρονικής μελάνης.
    Για τη δεύτερη πολύ πιο λίγη.
    Και όμως! Και αυτή είναι εξ ίσου επικίνδυνη με τον πρώτο.
    Στα πλαίσια της δεύτερης βλέπουμε πληθώρα συλλείτουργων, ειδικά στη σημερινή δυσμενή οικονομική και κοινωνική συγκυρία, βραβεύσεις ηγουμένων που θα έπρεπε να κάθονται περισσότερο στο μοναστήρι τους, μητροπολίτες να λείπουν πολύ καιρό από τις μητροπόλεις τους, κοσμικού τύπου συναυλίες κ.ο.κ.
    Το χειρότερο στην προκειμένη περίπτωση είναι η με θεολογικό και ορθόδοξο μανδύα κάλυψη της πνευματοκτόνου κοσμικότητας (βλέπε ομιλία του μητροπολίτη Καλαμαριάς που επεχείρησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες αντι να κάνουν παρατηρήσεις άσχετες να επιστρέψουν στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Βαρβέρη ποια η άποψή σας επί της ουσίας της όλης υποθέσεως;
    Τι άποψη έχετε για την προσλαλιά του μητροπολίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ναί,
    ἐγὼ θεωρῶ εὐθαρσῶς κι ἐπωνύμως
    ὅτι οἱ συναυλίες αὐτοῦ τοῦ τύπου
    (μὲ ἐπιλεγμένα, ἐννοεῖται, τραγούδια)
    δὲν εἶναι μὲν ὅ,τι καλύτερο,
    ἀλλὰ δὲν εἶναι καὶ ἔγκλημα
    (ὅπως ἔγραψε πιὸ πάνω ὁ ἀνώνυμος τῆς 1:54 μ.μ., χθές).

    Οἱ ποιμένες μας ἐν ἄλλοις πταίουν
    (τσιλιπουρδίσματα ἐπὶ δογματικῶν ζητημάτων, κληρικαλισμός, διάχυτος πιὰ ἐθνομηδενισμὸς κττ)
    καὶ ἐν ἄλλοις ἀπολαμβάνουν
    (τὸ διαδικτυακὸ λυντσάρισμα τῶν δύο ἀρχιερέων ἐν προκειμένῳ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ὅσο γιὰ τὸν ἀνώνυμο συσχολιαστὴ τῆς 13/5, ὥρα 11:25,
    καὶ τὴν ἀφοριστικὴ διατύπωσή του "Προκαλώ τον οποιονδήποτε να μου βρει θεολογική τεκμηριώση της σύνδεσης της ελληνικής παράδοσης με την Ορθοδοξία",
    δηλώνω ὅτι διαφωνῶ ριζικά.
    Πρόκειται γιὰ θέση παντελῶς ἀστήρικτη, ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου .
    Δὲν εἶναι, βέβαια, τὸ κύριο θέμα τῆς συζήτησης, μὰ δὲν μπορεῖ νὰ στηρίζεται ἡ ἀντεπιχειρηματολογία σὲ τέτοιες θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Δεν είναι ότι καλύτερο οι κοσμικές συναυλίες αλλά δεν είναι και έγκλημα" έγραψε κάποιος και το αναπαρήγαγε κάποιος άλλος αργότερα.
    Δεν πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να υποτιμούμε το μέγεθος, τη σπουδαιότητα και τις διαστάσεις του όλου θέματος.
    Χειρότερο γεγονός και από αυτήν καθ εαυτήν την κοσμικότροπη συναυλία είναι οι απαράδεκτες και επικίνδυνες για την πνευματική μας ζωή θέσεις του μητροπολίτη Καλαμαριάς όπως αυτές αποτυπώνονται στο σχετικό βιντεάκι.
    Το πολίτευμα της Εκκλησίας, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, είναι αρνησίκοσμο, ουρανοπολιτικό, σταυροαναστάσιμο και ανάλογο οφείλει είναι και το φρόνημα και η εξωτερική μας αναστροφή και συμπεριφορά μέσα στον κόσμο.
    Εδώ και κάποια χρόνια έχουν σημειωθεί και εξακολουθούν να σημειώνονται με σταθερώς αύξουσα πορεία, δειλά-δειλά στην αρχή και περισσότερο αδεώς στη συνέχεια, παρόμοια κρούσματα που τείνουν να παγιώσουν ένα ανάλογο, στρεβλό φρόνημα στο εκκλησιαστικό σώμα.
    Δεν είναι τίποτε το ένα, δεν είναι τίποτε το άλλο και να πού φθάσαμε!
    Πολύ σωστά ο ιστολόγος μας παρέπεμψε στο πλαίσιο της ανάρτησης στα θλιβερά γεγονότα των Γρεβενών με τη "χριστιανική" χορωδία του Χ.Σταμούλη. Είδαμε σε κάποιο σχόλιο ότι αυτή συμμετείχε και στο καρναβάλι της Ξάνθης!!! Σε άλλο σχόλιο διαβάσαμε για την επιεικώς απαράδεκτη κοσμική συναυλία με τα ελεεινά τραγούδια μπροστά στον επίσκοπο της Χαλκίδας(ευθύνεται κατά κύριο λόγο ο ίδιος για τις τραγουδίστριες που τίμησε). Αλλά και το πρόγραμμα του 4ε σε αντίθεση με παλαιότερα "διανθίζεται" από κοσμικά τραγούδια. Τι συμβαίνει μετά την κοίμηση του π.Θεοφίλου άραγε;
    Η νεολαία μας έχει χορτάσει και έχει μπουχτίσει από τα κοσμικοτράγουδα που μας καθηλώνουν στη γη και δεν αφήνουν την ψυχή μας να πετάξει στον ουρανό. Ποθεί κάτι ανώτερο, κάτι ξεχωριστό, κάτι διαφορετικό. Αποτελεί θλιβερή ψευδαίσθηση να νομίζουν μερικοί επίσκοποι και ιερείς ότι θα πλησιάσουν ουσιαστικά και οργανικά οι καλοπροαίρετοι νέοι την Εκκλησία με τέτοιου είδους πρωτοβουλίες.
    Θα πλησιάσουν σε αυτή όταν δουν σε μας συνέπεια βίου, αποφυγή σκανδαλισμού με τη ζωή μας, συμφωνία λόγων και έργων, σεμνότητα και ιεροπρέπεια, λιτότητα και αποφυγή χλιδάτων εκδηλώσεων με ρεκλάμες και φανφάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Που το ξέρει ο κατήγορος του μητρ. Καλαμαριάς με πόσες ασχολίες και προβλήματα της μητρόπολης του ασχολείται; Μην κάνει τον ξερόλα επειδή είδε κάποιο λάθος του μητρ. Καλαμαριάς. Πολλά είναι αυτά που δεν φαίνονται.

    Όσο για την ταπείνωση του μητρ. Καλαμαριάς και εδώ του προτείνω να μην κάνει τον ξερόλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. JOHN PAPADOPOULOS: ΠΟΛΛΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΧΕΙΣ. ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ "ΛΥΝΤΣΑΡΙΣΜΑ" ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕ; ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΠΡΟΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΛΕΞΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Παχειά και μεγάλα λόγια από τον John Papadopoulos. Πομφόλυγες και επί της ουσίας=0!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 11:37 ακολουθώ το νέο ημερολόγιο.
    Δεν είδα πουθενά να ανακάτεψε κάποιος σχολιαστής το ημερολογιακό στη συζήτηση.
    Ούτε είδα τίποτε σχετικό με την αποτείχιση.
    Το θέμα μας είναι το κολοσσιαίο ατόπημα του Νέας Κρήνης.
    Ας μη διολισθαίνουμε λοιπόν άκριτα στους παλαιοημερολογίτες και αποπροσανατολίζουμε κατ αυτόν τον τρόπο τη συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Στη σαχάρα του ανεπίτρεπτου συμβιβασμού με τον κόσμο και το φρόνημά του, που αποπνέει πνευματική θνητότητα, ως "δρόσος Αερμών" έπνευσε η αντίδραση του πιστου λαού απέναντι στην επιχειρούμενη καμουφλαρισμένη εκκοσμίκευση. Το αλάνθαστο κριτήριο των πιστών διείδε τον κίνδυνο που ελλοχεύει για τις ψυχές των κεκλημένων στη Βασιλεία του Αρνίου πιστών, και δη των νέων, με αιτία και αφορμή τη σύζευξη ιερού και αν-ίερου, κοσμικού και υπερ-κόσμιου, πνευματικού και α-πνευμάτιστου. Πρόσωπα που ως εκ της θέσεώς τους θα έπρεπε να χαράζουν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ Χριστού και κόσμου (κόσμος=στολίδι με βάση το έτυμο της λέξεως αλλά πώς έχει διαστραφεί η αληθινή έννοια των λέξεων..., άλλωστε κατά την προσφυά παρατήρηση του Θουκυδίδη οι άνθρωποι διαφθειρόμενοι συνδιαφθείρουν και το λεξιλόγιο...)με διαστρέβλωση και διασταλτική ερμηνεία κάποιων εννοιών και πραγματικοτήτων πειρώνται να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα, να γεφυρώσουν τα αγεφύρωτα, να μείξουν τα άμεικτα. "Εκ του κόσμου λαλούσι" (Α Ιωάννου 4,5).
    "Τις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία,τις συμφώνησις Χριστού προς Βελίαρ, τις μερίς πιστώ μετά απίστου, τις κοινωνία φωτί προς σκότος" άγιε Καλαμαριάς;
    Τι σχέση έχετε εσείς οι άγαμοι κληρικοί με κοσμικές αγάπες και ομορφούλες αγκαλιές και με "έντεχνα λαικά";;; Πώς μπορείτε και ακούτε στίχους του τύπου "αχ να μουν στο φουστάνι σου κουμπί μαλαματένιο, χάντρα στο κομπολόι σου το μαργαριταρένιο" κ.λ.π.; Και μετά να πάτε στο "ταμιείον" σας για την ακολουθία του Αποδείπνου;
    Αλλά και τα νέα παιδιά που δεν έχουν κάνει ακόμη οικογένειες και φλέγονται από το σαρκικό πόλεμο και αγωνίζονται να κρατηθούν αγνά και καθαρά μέσα στο σατανοκρατούμενο αυτό κόσμο πως θα νικήσουν τους τρεις κοινους εχθρούς, τη σάρκα, τον κόσμο και το διάβολο; Με "αγαπούλικα" και "ερωτιάρικα" τραγουδάκια; Τι διαλαμβάνουν σχετικά οι πατέρες για τη "φυλακή των πέντε αισθήσεων";
    Αφήστε άγιε Καλαμαριάς το δήμο και άλλους φορείς να τιμήσουν τον αποθανόντα μουσικοσυνθέτη. Δεν είναι δική σας δουλειά αυτή. Εμείς έχουμε τους αγίους σαν πρότυπα και αντικείμενα τιμής και όχι καλλιτέχνες των οποίων η σχέση με την Εκκλησία είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενη.
    Δεν έχουμε ανάγκη ούτε από "έντεχνα" ούτε από "άτεχνα" λαικά και κοσμικά τραγούδια. Αυτά σπέρνουν θάνατο και απελπισία. Χώμα και πάλι χώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμε 2:55μμ αυτός που αποπροσανατόλισε τη συζήτηση είναι παλαιοημερολογίτης. Αυτός μίλησε για ανωνυμία. Αν επιστρέψει στην Εκκλησία θα προσέξουμε τις όποιες παρατηρήσεις έχει να πει για μητροπολίτη της Εκκλησίας. Όσο παραμένει στο σχίσμα πρέπει να ασχολείται με την επιστροφή του στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο 15 -4- 2017 - 12:54 μ.μ. είναι στραβός;
    Δεν είδε το παθιασμένο τρελλό σχόλιο 13 Μαΐου 2017 - 10:48 μ.μ. ; Αυτό τί είναι;
    Καλά τα λέει ο John Papadopoulos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σωστός και προσεκτικός ο ανώνυμος 3:39 μμ στις απόψεις του για λαϊκά τραγούδια και με σεβασμό μιλάει στον Καλαμαριάς Ιουστίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εύγε στο διαχειριστή των ΑΚΤΙΝΩΝ για την ανάρτηση.
    Τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα.
    Έχει παραγίνει το κακό.
    Ο δεσπότης Καλαμαριάς να κρατήσει για τον εαυτό του τις όποιες απόψεις του πάνω στο συζητουμενο θέμα.
    Δεν έχει κανένα δικαίωμα να τις προβάλλει σαν επίσημα εκκλησιαστικές θέσεις.
    Δυστυχώς και σε κάποιες ενορίες και κατασκηνώσεις της χώρας μας δεν υπάρχει προσεκτική επιλογή των τραγουδιών που άδονται με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την ποιότητα της πνευματικής ζωής των παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είναι πραγματικά θλιβερό το γεγονός ότι μόνο ένα λεβέντικο ιστολόγιο θεώρησε σκόπιμο να κριτικάρει το ατόπημα του μητροπολίτη Καλαμαριάς.
    Πρέπει να αρχίσουμε να προβληματιζόμαστε για τα αξιολογικά κριτήρια κάποιων "αντιοικουμενιστών" και "παραδοσιακών" κατά τα άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το φρούτο είναι αυτός που μας ήρθε;;;
    Ποιός του είπε πως μπορεί να κάνει τσίρκο τη μητρόπολη με τις αισχρές υποχωρήσεις του;;;;

    Κ.Κ. Ιουστίνε μπουζουκτσίδικα, ταβέρνες και συναυλίες σαχλού τύπου έχουμε ένα σωρό Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΑΘΑΡΙΟ ΓΝΗΣΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν είναι παχειά λόγια ούτε πομφόλυγες όσα είπε ο John Papadopoulos.
    Για μερικούς ταιριάζουν εφαρμοστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Περισσότερο σεβασμό 11:31 μμ.
    Τί λέξεις είναι αυτές; "φρούτο"... για τον Καλαμαριάς.
    Αυτά τα γράφεις για τους οικουμενιστές ή μόνο για τον Καλαμαριάς που είναι αρνίον άκακον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν έχει δίκαιο ο John Papadopoulos μόνο αν νομίζει ότι τα παλιοτράγουδα που υμνούν τα γήινα ένστικτα είναι κάτι ασήμαντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μεγαλύτερο φάουλ και από αυτό του Καλαμαριάς είναι η σιωπή των άλλων θρησκευτικών blogs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Tα έχουν ισοπεδώσει όλα. Να τι γράφτηκε από κάποιους στο ίντερνετ : " Γιατί πράγματι, μόνο όταν ακούσει κανείς «Τ’ Αηδόνια της Ανατολής» μπορεί να νιώσει τον ήχο του Χερουβικού και μόνο όταν ακούσει τον 50ο Ψαλμό σε βαρύ διατονικό να θυμηθεί η ψυχή του τη γλυκύτητα και τη δύναμη του ήχου στο «Όσο βαριά είν’ τα σίδερα» και «Το Μικρό Βλαχόπουλο».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 5.06 και ο Καλαμαριάς οικουμενιστής είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Στην φαντασία σου είναι οικουμενιστής ανώνυμε 12:43πμ και στην φαντασία άλλων...
    Δείξε μας μια οικουμενιστική του δήλωση για να πιστέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είναι πολύ θλιερό το φαινόμενο να βλέπει κανείς ιεροψάλτες που από τη μια υμνούν το Θεό στο αναλόγιο και από την άλλη υμνούν το ερωτικό πάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δυστυχώς το 4ε θεώρησε σκόπιμο να αναμεταδώσει την κοσμική συναυλία. Τι κρίμα! Θα τρίζουν τα κόκκαλα του π.Θεοφίλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν μπορεί κανείς να υμνεί και το Θεό και τα σεξουαλικά πάθη! Αυταπατάται και πρέπει να παραιτηθεί απο όποια ιερή θέση έχει καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 19 Μαΐου 2017 - 10:20 π.μ.

    ζεις αλλού;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εσύ 21 Μαΐου 2017 - 1:20 π.μ. φαίνεται δεν ξέρεις τί να πεις και κάνεις τέτοιες ειρωνικές ερωτήσεις. Θα δείξεις μία οικουμενιστική δήλωση του; Δεν μπορεί... Θα είναι γεμάτος με οικουμενιστικές δηλώσεις αφού τον λες οικουμενιστή.
    Πώς εσύ δεν μπορείς να δείξεις μία οικουμενιστική δήλωση του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 22 Μαΐου 2017 - 1:13 μ.μ.

    ας πούμε πως αυτός που κατηγορεί τον Καλαμαριάς για οικουμενιστή είναι λάθος...
    εσύ μπορείς να μας δείξεις μια αντιοικουμενιστική;

    εγώ δε θα σταθώ σε αυτά, αλλά μου κάνει εντύπωση πως πηγαίνει μόνο σε τέτοιες μητροπόλεις και πως συνεργάζεται μόνο με τέτοιους δηλωμένους οικουμενιστές μητροπολίτες...

    επίσης μου κάνει εντύπωση γιατί δε βγήκε αντρίκια να μιλήσει κατά της αιρετικής κρητικής συνόδου κι αντ' αυτού τιμά τον αρχιεπίσκοπο που πήγε και ψήφισε τα 1000 μύρια αιρετικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αν δεν έχεις ούτε μία οικουμενιστική δήλωση του τότε να βάλεις φερμουαρ στο στόμα σου και να μην τον συκοφαντείς σαν οικουμενιστή.
    Το αν δεν κρατάει αυστηρή γραμμή προς τους οικουμενιστές , αυτό δεν τον κάνει οικουμενιστή. Π.χ. Ίσως να έχει άλλο σκεπτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΙΝ
    όποιος σιωπά ΣΥΜΦΩΝΕΙ!!

    +

    οἱ μὴ ὀργιζόμενοι ἐφ᾽ οἷς δεῖ ἠλίθιοι δοκοῦσιν εἶναι...
    αυτοί που δεν οργίζονται γι' αυτά που πρέπει είναι ηλίθιοι!


    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ (φιλόσοφος) Ηθικά Νικομάχεια


    Δεν υπάρχουν πολλά σκεπτικά ή προσβάλλεται η πίστη σου και μιλάς ή θεωρείς πως δεν προσβάλλεται (είσαι προδότης) και δε μιλάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Επιπλέον, το να υποστηρίζει την ψευτοσύνοδο της Κρήτης δεν τον κάνει απλώς οικουμενιστή, αλλά παναιρετικό όπως και όλους όσοι συμμετείχαν και όσοι κάνουν τις πάπιες και δε μιλάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Πότε υποστήριξε ο συγκεκριμένος μητροπολίτης την σύνοδο της Κρήτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 9 Ιουνίου 2017 - 11:55 π.μ. το άρθρο αναφέρεται στην τιμητική εκδήλωση του Καλαμαριάς για τον αρχιοικουμενιστή Ιερώνυμο, ο οποίος υπέγραψε τα της Κρήτης, τα προωθεί και διώκει όποιους τα καταγγέλλουν.... πώς επαινεί και τιμά έναν τέτοιο λυκοποιμένα! Με τι καρδιά αποθεώνει έναν αιρετικό!!!! ας είμαστε λίγο ειλικρινείς.. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει... Γιατί μόλις εξελέγει κάλεσε τον Βαρθολομαίο;;;;; ο οποίος είναι οικουμενιστής καθώς με κομπασμό παραδέχεται ο ίδιος!! Τι δουλειά έχει να συνεργάζεται με τη μητρόπολη Βόλου και Λευκάδας που είναι η ντροπή της Ελλαδικής Εκκλησίας και πρωτοστάτες των αιρετικών καινοτομιών και των διαθρησκειακών διαλόγων;;;; Γιατί ως νέος μητροπολίτης αντί να οργανώσει μια εκδήλωση χαϊδέματος του αιρετικού Ιερώνυμου (με λαϊκά) δεν οργανώνει μια ενημερωτική ημερίδα αντιοικουμενιστική προς ενημέρωση του ποιμνίου; Γιατί δεν ελέγχει αντί να μοιράζει λουλούδια κολακίας; Γιατί με σθένος δεν οργανώνει μια διαμαρτυρία εναντίον του κακοδόξου Βαρθολομαίου, αντί να του στρώνει κόκκινα χαλιά; Γιατί, γιατί, γιατί;; Πώς να εκλάβουμε τις κινήσεις του; Κάθε άλλο από ορθόδοξες είναι... Ο Θεός να τον ελεεί κι αυτόν κι εμάς! Πολύ κρίμα, καθώς πολύ στο πρόσωπό του είχαμε θρέψει ελπίδες, που τελικά διαψεύστηκαν οικτρά. Ο θρόνος είναι πιο γλυκύς από τον Χριστό φαίνεται; Τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα είναι βολικότερα από τους προμαχώνες και την ομολογιακή πίστη!!! ΚΡΙΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. http://imkal.gr/palataki/
    Καινούρια συναυλία της μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς αφιερωμένη στον Κουγιουμτζή στο Παλατάκι στις 29/6/.

    ΑπάντησηΔιαγραφή