Δίνουν
στους νέους μηνύματα ανώμαλης συμπεριφοράς, λέει ο Πειραιώς
Το
«λάβαρο» κατά της θεματικής εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και ταυτότητα», που
επιτρέπει σε διδάσκοντες να... διαπαιδαγωγήσουν μαθητές γυμνασίου σε θέματα
«συμφιλίωσης» με την ομοφυλοφιλία και τους τρανσέξουαλ, σηκώνει η Εκκλησία της
Ελλάδος.
Το
θέμα, που έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα,
απασχόλησε τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο (ΔΙΣ), η οποία παραμένει σταθερή στη γραμμή
της «μηδενικής ανοχής» και αποφάσισε να στείλει το διευκρινιστικό κείμενο του
υπουργείου Παιδείας (με το οποίο προσπαθεί να θολώσει τα νερά, αλλά επί της
ουσίας εμπαίζει την Εκκλησία) σε όλες τις μητροπόλεις, προκειμένου να το
επεξεργαστούν και να πάρουν θέση.
Ο
υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου έριξε χθες λάδι στη φωτιά της αντιπαράθεσης,
επαναλαμβάνοντας ότι τα «σεμινάρια» για τις «έμφυλες ταυτότητες» που θα
διοργανώνονται στα σχολεία θα είναι υποχρεωτικά. «Το πρόγραμμα το είχε
επεξεργαστεί η προηγούμενη ηγεσία. Θα γίνει στα Γυμνάσια και είναι υποχρεωτικό
να γίνει. Η μία εβδομάδα δίνει τεράστια ευελιξία στον σύλλογο καθηγητών. Ομως,
κανένας γονέας δεν θα μπορεί να αποσύρει τα παιδιά του» είπε ο υπουργός.
Η
θεματική εβδομάδα έχει προκαλέσει τη μήνιν των μητροπολιτών, που καλούν μάλιστα
τους γονείς των μαθητών να υπογράψουν δήλωση απαλλαγής αλλά και τους
εκπαιδευτικούς να αρνηθούν να διδάξουν «οτιδήποτε έρχεται σε αντίθεση με την
πίστη μας και τις αρχές του Ευαγγελίου».
Χαρακτηριστική
είναι η περίπτωση του μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος απέστειλε
οργισμένη επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας ζητώντας την άμεση απόσυρση της
εγκυκλίου, με σκοπό να αποσοβηθεί «το επικείμενο ανοσιούργημα».
«Η
δημόσια προβολή της ομοφυλοφιλίας, εκτός του ότι προσβάλλει τη δημόσια αιδώ και
τη θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει προς τους νέους μηνύματα ανώμαλης
σεξουαλικής συμπεριφοράς και αποτελεί τορπίλη στα θεμέλια της ελληνικής
οικογένειας και της κοινωνίας με το οξύ δημογραφικό πρόβλημα, αλλά και αιτία
ψυχοπαθολογικών διαταραχών στα παιδιά που θα ανατραφούν από ομοφυλοφιλικά
ζεύγη, όπως επιδιώκεται» ανέφερε μεταξύ άλλων ο μητροπολίτης σε μήνυμά του, που
αναγνώστηκε στους ναούς της περιφέρειάς του.
Δημοκρατία,10.02.2017
Δείτε σχετικά και:
ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Θεσσαλονικείς / 2 Thessalonians
Κεφάλαιο: 2
3 Ας μη σας εξαπατήσει κάποιος με κανέναν τρόπο· επειδή, δεν θάρθει εκείνη η ημέρα, αν πρώτα δεν έρθει η αποστασία, και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο γιος τής απώλειας,
4 αυτός που θα αντιτάσσεται και θα υπερυψώνει τον εαυτό του ενάντια σε κάθε έναν που λέγεται θεός ή σέβασμα, ώστε να καθήσει στον ναό τού Θεού ως Θεός, αποδεικνύοντας τον εαυτό του ότι είναι Θεός.
5 Δεν θυμάστε ότι, ενώ ήμουν ακόμα μαζί σας, σας τα έλεγα αυτά;
6 Και τώρα γνωρίζετε εκείνο που τον εμποδίζει, ώστε να αποκαλυφθεί στον δικό του καιρό.
7 Επειδή, το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται· μονάχα μέχρις ότου βγει από τη μέση αυτός που τώρα εμποδίζει·
8 και, τότε, ο άνομος θα αποκαλυφθεί, τον οποίο ο Κύριος θα τον απολέσει με το πνεύμα τού στόματός του, και θα τον καταργήσει με την επιφάνεια της παρουσίας του·
9 ο οποίος θάρθει με ενέργεια του σατανά με κάθε δύναμη και σημεία και τέρατα ψεύδους,
10 και με κάθε απάτη τής αδικίας, ανάμεσα σ' αυτούς που χάνονται· επειδή, δεν δέχθηκαν την αγάπη τής αλήθειας για να σωθούν.
11 Και γι' αυτό, ο Θεός θα στείλει επάνω τους ενέργεια πλάνης, ώστε να πιστέψουν στο ψέμα·
-------
Αποκάλυψη/ Revelation
Κεφάλαιο: 13
16 Και έκανε όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους φτωχούς, και τους ελεύθερους και τους δούλους, να πάρουν χάραγμα επάνω στο δεξί τους χέρι ή επάνω στα μέτωπά τους·
17 και να μη μπορεί κανένας να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μονάχα αυτός που έχει το χάραγμα ή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό τού ονόματός του.
18 Εδώ είναι η σοφία· όποιος έχει τον νου, ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου· επειδή, είναι αριθμός ανθρώπου, και ο αριθμός του είναι 666 .
--------------
ΠΡΕΠΕΙ, ΠΡΩΤΑ, ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΚΟΛΥΩΝ , ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ .
ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΟΜΩΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ. ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Η Ν. Τ. Π. ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ .
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ .
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ .
Κι αν δεν πάνε μαθητές στο σχολείο με δικαιολογημένες απουσίες πώς θα το κάνει το πρόγραμμα; Ως πότε θα το επαναπροσδιορίζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ.ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΡΑΣΙΣ"Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗ ΜΗΝΙΝ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ" ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΗΝΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.(ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΥΡΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ)ΜΟΝΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ.Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ "ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ" ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΜΑΖΙ. ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ,ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκουσε, άκουσε, εσύ τολμητία, που κακή τη μοίρα σε έχουμε Υπουργό Παιδείας, και που τόλμησες να βάλεις φαρδιά πλατιά την υπογραφή σου σε απόφαση ‘υποχρεωτικής –υποχρεωτικότατης’ και ‘κατεπείγουσας’ μυήσεως στη διαστροφή του συνόλου της ελληνικής νεολαίας, άκουσε, λοιπόν, τι λέει αυτός που ‘μέλλει κρίνειν τήν οἰκουμένην ἐν δικαιοσύνῃ’. Το λέει για καθένα που γίνεται αιτία αμαρτίας και σκανδαλισμού αθώων ψυχών:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ὃς ἄν δέξηται παιδίον τοιοῦτον ἕν ἐπί τῷ όνόματί μου, ἐμέ δέχεται. ὃς δ’ ἄν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικός εἰς τόν τράχηλον αὐτοῦ καί καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. (…) οὐαί τῷ ἀνθρώπω ἐκείνῳ δι’ οὗ τό σκάνδαλον ἔρχεται.» Ματθ. ιη΄5-7.
Είναι φοβερό πράγμα ο σκανδαλισμός, που στη συγκεκριμένη περίπτωση προκαλείται από τη μύηση (ουσιαστικά, ώθηση) στο σοδομισμό, και μιάς μόνο αθώας παιδικής ψυχής. Και είναι φοβερό, γιατί είναι μέγιστο και ανυπέρβλητο πράγμα η αθωότητα της ψυχής. Πόσο δε φοβερότερο, ο σκανδαλισμός πολλών χιλιάδων νεανικών ψυχών…
Αναλογίσου, λοιπόν, τη φρικτή σου ευθύνη, Υπουργέ, και μη γίνεσαι, χωρίς τη θέλησή σου και χωρίς να το συνειδητοποιείς, υπηρέτης σχεδίων της Νέας Τάξης που απεργάζονται την αλλοτρίωση και τον εκφυλισμό της νεολαίας και ολόκληρου του έθνους μας.
Αναγνώρισε το λάθος σου - και θα σου αναγνωρίσει ο λαός θετικά μια τέτοια πράξη – απόσυρε την κατάπτυστη απόφαση και διώξε με οργή από το Υπουργείο τους άφρονες εισηγητές που εξέθεσαν τόσο βάναυσα, τόσο εσένα όσο και ολόκληρη την κυβέρνηση. Εκτός, βέβαια, κι’αν όλοι έχετε τον ίδιο τρόπο σκέψης…
Δώστε στα παιδιά μας, Υπουργέ, ιδανικά και όχι σκουπίδια. Προβάλετέ τους υψηλά και ευγενικά πρότυπα, ήρωες και ευεργέτες και σοφούς και ενάρετους, και όχι αξιοθρήνητες καταστάσεις διαστροφής και εκφυλισμού.
Εδώ, Υπουργέ, κρίνεται η θητεία σου στο Υπουργείο: έχεις ορισθεί να είσαι Υπουργός-θεμελιωτής, υπερασπιστής του ήθους στην ελληνική παιδεία, και όχι αποδομητής = ξεχαρβαλωτής, χαλαστής του ελληνικού ήθους (όπως σε θέλουν οι σύμβουλοί σου).
Άλλαξε πορεία, Υπουργέ! Κάνε στροφή! Οδηγείς το σκάφος της Παιδείας στα βράχια, δεν το βλέπεις;
Μυριάδες σώφρονες πολίτες παρακολουθούν ενεοί - με κομμένη την ανάσα, μη πιστεύοντας ούτε στα μάτια τους ούτε στ’ αυτιά τους - τα απίστευτα τολμήματα. ‘-Μα, είναι δυνατόν;…’, η απορία τους. ‘-Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα;…’ η μόλις συγκρατούμενη αγανάκτησή τους.
Τόλμησε, λοιπόν, την καλή τόλμη, Υπουργέ! Κάνε αντίσταση στις αφόρητες πιέσεις των Βρυξελλών και των άλλων σκοτεινών κέντρων της νέας Τάξης. Διάγραψε την επαίσχυντη 3η ενότητα από τη θεματική εβδομάδα και μη γίνου αποδομητής αλλά υποστηρικτής και θερμός υπερασπιστής του γνήσιου ελληνικού παιδευτικού ήθους. Τότε και μόνο θα είσαι Υπουργός Παιδείας άξιος της υψηλής αποστολής του.