5 Ιαν 2017

Ποιοι είναι Αιρετικοί και ποιοι όχι. (Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός)


Φωτογραφία του χρήστη Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανος.

Ποιοι είναι Αιρετικοί και ποιοι όχι.
 Μετά λύπης μας παρατηρούμε ότι στις ημέρες μας διδάσκεται, όπως ποτέ άλλοτε, η Μεταπατερική θολολογία! Διάφοροι Οικουμενιστές θεολόγοι-θολολόγοι, διδάσκουν ότι θέλουν, και όπως θέλουν, με κίνδυνο να ξεχάσουμε και αυτά τα ολίγα που ξέρουμε. Μπροστά σε αυτό το αδιαμφισβήτητο γεγονός, εμείς θα επικαλεστούμε τους Αληθινούς Θεολόγους και Απλανείς Οικουμενικούς Πατέρες μας, κάνοντας ορισμένες απλές διευκρινήσεις.
α) Ερώτηση :
Που είναι η Εκκλησία, ποιοι είναι μέσα και ενσωματωμένοι με Αυτήν, και ποιοι είναι έξω και αποκομμένοι από Αυτήν;
β) Ερώτηση :
Ποιοι είναι και λέγονται Χριστιανοί, ποιοι είναι και λέγονται Αιρετικοί;
α) Απάντηση :
Σύμφωνα πάντοτε με την Ιερά διδασκαλία των Απλανών Αλάθητων, και Θεοδίδακτων Οικουμενικών Διδασκάλων μας, Εκκλησία είναι εκεί που είναι και οι λόγοι των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας. Εκεί που είναι οι αποφάσεις των εγκεκριμένων Οικουμενικών και Τοπικών Οικουμενικού κύρους Συνόδων, και οι Ιεροί Κανόνες αυτών. 

Μέσα στην Εκκλησία και ενσωματωμένοι με Αυτήν είναι όσοι αποδέχονται, και πιστεύουν, με λόγο,με έργο και με γράμμα, τους λόγους των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, όλες τις αποφάσεις των εγκεκριμένων Οικουμενικών και Τοπικών Οικουμενικού κύρους Συνόδων, και Ιερών Κανόνων αυτών. Αυτοί είναι και λέγονται Χριστιανοί. Έξω από την Εκκλησία και αποκομμένοι από Αυτήν είναι όσοι δεν αποδέχονται, και δεν πιστεύουν, με λόγο με έργο και με γράμμα, τους λόγους των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, όλες τις αποφάσεις των εγκεκριμένων Οικουμενικών και Τοπικών Οικουμενικού  κύρους Συνόδων, και Ιερών Κανόνων αυτών. Αυτοί είναι και λέγονται Αιρετικοί. Ο τρόπος εισόδου και ενσωματώσεως με την Εκκλησία,  και ο τρόπος εξόδου και αποκοπής από την Εκκλησία, δεν είναι διαφορετικός για τους Επισκόπους και τον Κλήρο, διαφορετικός για τους Μοναχούς και  τους λαϊκούς, και διαφορετικός για τους αιρετικούς, τους άπιστους, τους άθεους κλπ, αλλά είναι ο ίδιος τρόπος, για όλους τους ανθρώπους είς όλους τους Αιώνας.
β) Απάντηση : 
Σύμφωνα πάντοτε με την Ιερά διδασκαλία των Θεόπνευστων Οικουμενικών Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, οι Χριστιανοί είναι και λέγονται Χριστιανοί, και δεν είναι και δεν λέγονται Αιρετικοί,οι Αιρετικοί είναι και λέγονται Αιρετικοί, και δεν είναι και δεν λέγονται Χριστιανοί. Χριστιανοί είναι και λέγονται, όσοι είναι βαπτισμένοι με την Ορθόδοξη Πίστη της Εκκλησίας, και συγχρόνως διαφυλάττουν ακέραια και απαράλλαχτη εις την ζωή τους την Πίστη αυτήν. Αιρετικοί είναι και λέγονται, όσοι δεν είναι βαπτισμένοι με την Ορθόδοξη Πίστη της Εκκλησίας, ή όσοι είναι βαπτισμένοι με την Ορθόδοξη Πίστη της Εκκλησίας, αλλά συγχρόνως δεν διαφυλάττουν ακέραια και απαράλλαχτη  εις την ζωή τους την Πίστη αυτή.
Στο Ορθόδοξο Δόγμα, οι Όροι Ορθόδοξος-Χριστιανός ταυτίζονται. Δεν υπάρχει, και δεν μπορεί να υπάρχει, Αιρετικός-Χριστιανός,διότι οι παμπάλαιοι Αιρετικοί είναι αβάπτιστοι λαϊκοί, και δεν είναι και λέγονται Χριστιανοί. Οι δε τωρινοί βαπτισμένοι Χριστιανοί, που έχουν την Αιρετική Οικουμενιστική Πίστη,είναι ομοίως Αιρετικοί, και δεν είναι και λέγονται Χριστιανοί.

14 σχόλια:



  1. Ευχαριστούμε Πατέρα Μακάριε,

    Απλά, όμορφα, καθαρά και κρυστάλλινα λόγια.

    «Φῶς μὲν μοναχοῖς ἄγγελοι, φῶς δὲ πάντων ἀνθρώπων, μοναχικὴ πολιτεία»

    Επομένως και η ορολογία " χριστιανικές ομολογίες", που χρησιμοποιήθηκε αντί για το χαρακτηρισμό αιρέσεις και από την "Ιερά Σύνοδο" της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος και στη ψευτο-Σύνοδο της Κρήτης, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΗ !!!

    Δεν μπορεί οι αιρετικοί να ονομάζονται χριστιανικές ομολογίες, έτσι δεν είναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΔΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΝΑΧΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το ποιηματάκι σου πάτερ μου, αλλά δυστυχώς τελείως αθεολόγητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερώτηση στον ανώνυμο 5:25 μμ: Αθεολόγητο σε σχέση με τα θολολογήματα της πλειονότητας των καθηγητών του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ και πολλών επισκόπων ή με την όντως θεολογία των Αγίων Πατέρων ημών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για γράψε κι εσύ ανώνυμε 5:25 ένα επώνυμο θεολογημένο που να ανατρέπει το αθεολόγητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «Αἱρετικοὺς δὲ λέγομεν, τούς τε πάλαι τῆς ἐκκλησίας ἀποκηρυχθέντας, καὶ τοὺς μετὰ ταῦτα ὑφ' ἡμῶν ἀναθεματισθέντας· πρὸς δὲ τούτοις, καὶ τοὺς τὴν πίστιν μὲν τὴν ὑγιῆ προσποιουμένους ὁμολογεῖν, ἀποσχίσαντας δέ, καὶ ἀντισυνάγοντας τοῖς κανονικοῖς ἡμῶν ἐπισκόποις». (6ος Κανόνας τῆς Β΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μίλησε ο μεγάλος θεολόγος 5:25 , μεγαλε δε πας καλύτερα να ανάψεις κάνα κηροπήγιο σαν της Ασιζης μαζί με ινδουιστές, καθολικούς, προτεστάντες, βουδιστές , μουσουλμάνους, κόπτες κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανωνυμε 5:25
    Μια που δηλωνεις φωστηρας της θεολογιας, για πες μας πως και γιατι ειναι αθεολογητο το κειμενο.
    Προσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανωνυμε 5:25
    Προσεξε ομως, οταν μας πεις γιατι ειναι αθεολογητο, να το υποστηριξεις Ορθοδοξα..
    Βαρεθηκαμε να ακουμε την Ζηζιουλεια γνωμη σαν ταχα Ορθοδοξη..
    Αντε λοιπον φωστηρα φαεινε της θεολογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευγε Πατερ!

    Να το πεις και στον γεροντα σου το αγαπητο, να σταματησει ως πρωτος το μνημησυνο του Αντιχριστου Βαρθολομαιου, και να το κανουν και ολοι οι ηγουμενοι στο Αγιον Ορος.

    Μνημονευουν εναν ανθρωπο που δεν ειναι Χριστιανος! Ψευδονται μπροστα στην Αγια Τραπεζα! Ειναι τρομερο! Πως μπορουν και κανουν κατι τετοιο; Τι λογο δινουν ηδη στον Θεο;

    Ευλογησον

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ έχεις δίκιο αλλά δεν είναι πλέον γέροντας του και είναι υπό διωγμό γι αυτό.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς ο ηγούμενος της Ι.Μ.Κουτλουμουσίου δεν έκοψε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου,
      αλλά του π. Μακαρίου και από αυτό φαίνεται ότι τον ξεγράψανε κιόλας από το μοναχολόγιον της μονής.
      Εύχεσται!

      Διαγραφή
  11. Όπως βλέπετε και κρίνετε, το κείμενο είναι σε όλα σύμφωνο με το γράμμα του Νομοκάνονος.

    «Χριστιανός ἐστιν ὁ πιστεύων μίαν εἶναι θεότητα ἐν ἴσῃ ἐξουσίᾳ τοῦ πατρὸς, καὶ τοῦ υἱοῦ, καὶ τοῦ ἁγίου πνεύματος· ὁ γὰρ παρὰ τὰ εἰρημένα δοξάζων αἱρετικός ἐστιν». Νομοκάνων, τίτλ. Α'. κεφ. α'.
    «καὶ τοῖς κατὰ τῶν αἱρετικῶν ὑπόκειται νόμοις ὁ μικρὸν γοῦν ἐκκλίνων τῆς ὀρθοδόξου πίστεως.
    Καὶ διάτ. ιβ'. τοῦ αυτοῦ τίτ. ὅτι αἱρετικός ἐστιν ὁ μὴ ὢν ὀρθόδοξος». Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Φωτίου πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ Μεγάλου, Νομοκάνων, τίτλ. ΙΒ'. κεφ. β'.

    «Αἱρετικὸς μὲν ἐστιν ἅπας ὁ περί τι τῶν τῆς πίστεως ἄρθρων ἢ κατ' εὐθεῖαν ἢ πλαγίως πλανώμενος». Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Γενναδίου πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ Σχολαρίου, Κατὰ τῆς σιμωνιακῆς αἱρέσεως ἢ ἀπιστίας, PG 160, 733 D.

    «Χριστιανός ἐστιν, μίμημα Χριστοῦ κατὰ τὸ δυνατὸν ἀνθρώπων, λόγοις, καὶ ἔργοις, καὶ ἐννοίᾳ εἰς τὴν ἁγίαν Τριάδα ὀρθῶς καὶ ἀμέμπτως πιστεύων». Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Σχολαστικοῦ, τοῦ Ἡγουμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους Σινᾶ, Κλίμαξ, PG 88, 633 B.

    «Αἱρετικὸς δὲ πᾶς, ὃς καὶ (σ)μικρῷ ὑποδείγματι παρὰ τὸ τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας δόγμα ἢ τῆς εὐθείας ἐφάνη (παρα)τραπείς». Ἰουστινιανοῦ βασιλέως Ῥωμαίων, τοῦ Μεγάλου, Κῶδιξ 1, 5, 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή