18 Ιαν 2017

Ανοικτή επιστολή Ορθοδόξων Λαϊκών στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο

Αποτέλεσμα εικόνας για στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο
Ανοικτή επιστολή στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο
                                                                                      Βέροια, 17-1-2017
   Παναγιώτατε, κ. Άνθιμε.
   Εξ’ αφορμής των προειδοποιήσεων – απειλών σας, προς τους δύο καταξιωμένους αγωνιστές και ομολογητές κληρικούς της μητροπόλεώς σας, π. Θεόδωρο Ζήση και π. Νικόλαο Μανώλη και για τη στάση τους απέναντι στις αποφάσεις της δήθεν Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης, σας γράφουμε, με βαθιά θλίψη, διότι αποφασίσατε να τους στερήσετε την ελευθερία του λόγου, κατά το, «αποφασίζομεν και διατάσωμεν ».

   Σας ερωτώμεν ευθέως. Ο λόγος του Θεού, ο λόγος των Αγίων, η διδασκαλία των θεοφόρων Πατέρων, δέδεται; Ο Απόστολος Παύλος σας αποστομώνει Παναγιώτατε : « Ο λόγος του Θεού ου δέδεται »! Τότε πως αποτολμάτε να «δέσετε» στόματα και μάλιστα τέτοιας εμβέλειας και καθολικής αναγνώρισης, όπως του συνετού και σεμνού ομότιμου καθηγητού π. Θεοδώρου Ζήση; Τέτοια στόματα μας χρειάζονται τώρα, για να ξεσκεπάσουν και να καταγγείλουν, πως δια συνοδικής αναγνώρισης η παναίρεση μετατράπηκε σε «διδασκαλία» της Ορθοδοξίας.
   Αν σας έμεινε κάτι από Ορθοδοξία, σίγουρα θα νιώσετε τύψεις συνειδήσεως μ’ αυτή την επιστολή μας, διαφορετικά θα σας κρίνει ο όρκος που δώσατε κατά τη χειροτονία σας εις επίσκοπον, κατά την οποία ταχθήκατε κανονικά για την υπεράσπιση της ΜΙΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και τελικά υπερασπίζεσθε και τις άλλες «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ».
   Εκεί στην Κρήτη κ. Άνθιμε, παίχτηκε το θέατρο του παραλόγου, όπου οι Προκαθήμενοι και οι Αρχιερείς παρόργισαν τον Θεό και προσπάθησαν να παραπλανήσουν τον πιστό Ορθόδοξο λαό, εισάγοντας και αναγνωρίζοντας «συνοδικά», την αντίχριστη παναίρεση του Οικουμενισμού. Άρα επιχειρήθηκε να μετατραπεί ο Οικουμενισμός σε «διδασκαλία» της Ορθοδοξίας, προσδίδοντας στους αιρετικούς εκκλησιαστηκότητα. Άρα οι Προκαθήμενοι και Αρχιερείς, διέπραξαν το εκκλησιαστικό αδίκημα (ποινικό) της ΑΙΡΕΣΕΩΣ, διότι το προδοτικό κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον », υπερψηφίστηκε, κατεδαφίζοντας το Σύμβολο της Πίστεως. Όποιος όμως τολμήσει, να αλλοιώσει, να «πειράξει» το Σύμβολο της Πίστεως, υπόκειται στα αναθέματα της Γ’ Οικουμενικής Συνόδου.
   Έτσι λοιπόν Παναγιώτατε, η δήθεν Άγια και Μεγάλη Σύνοδος, είναι αντορθόδοξη και ως εκ τούτου Ψευδοσύνοδος.
   Ο αείμνηστος π. Αθανάσιος Μυτιληναίος το είχε πει πριν χρόνια ξεκάθαρα: «Σκοτεινές δυνάμεις προωθούν τη Σύνοδο. Μια τέτοια Σύνοδο δεν την κινεί το Πνεύμα το Άγιον, αλλά την κινούν σκοτεινές δυνάμεις με επικεφαλής την Μασσονία. Γι’ αυτό, εάν γίνει αυτή η Σύνοδος, θα χαρακτηριστεί Ψευτοσύνοδος. Δεν θα γίνει αποδεκτή».
   Το είδαμε και στην πράξη. Έντονη Αμερικανική παρουσία στην Κρήτη, διότι ουσιαστικά, αυτή η ψευδοσύνοδος, συγκλήθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών των Η.Π.Α., όπως παραδέχθηκε η κ. Ελισάβετ Προδρόμου, αξιωματούχος του παραπάνω υπουργείου.
   Τι σχέση έχουν όλα αυτά Παναγιώτατε με μια Αγιοπατερική Ορθόδοξη Σύνοδο; Ουδεμία!
   Εσείς όμως μαθαίνουμε, πως είσαστε από τους ένθερμους υποστηρικτές των αποφάσεων αυτής της Ψευδοσυνόδου και πρέπει «πάση θυσία» να γίνουν αποδεκτές και δεσμευτικές για όλους εμάς.
   Δυστυχώς, δυστυχέστατα για εσάς, δεν θα σας ακολουθήσει το Ορθόδοξο ποίμνιο που είναι «επόμενο τοις Αγίοις Πατράσι». Το Ορθόδοξο ποίμνιο ακολουθεί τις διδαχές και τις προτροπές των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων, που υπέστησαν μαρτύρια σε περιόδους αιρέσεων. Αφού λοιπόν έχουμε εισέλθει σε μία αιρετική εκκλησία, σε μια «εκκλησία πονηρευομένων», όπως λέει χαρακτηριστικά και ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων, τότε οφείλουμε να αντιδράσουμε και να ακολουθήσουμε την οδό των Πατέρων και όχι εσάς που συντάσεσθε με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
   Μην προσπαθείτε λοιπόν Παναγιώτατε, να εκφοβίσετε ούτε τον π. Θεόδωρο ούτε τον π. Νικόλαο διότι όλοι εμείς είμαστε δίπλα τους και το μόνο που θα καταφέρετε είναι να στρέψετε τον κόσμο εναντίον σας. Οι δύο αυτοί κληρικοί δεν είναι οι τυχόντες. Θα τολμούσαμε να πούμε ότι είναι και οι δύο, ειδικά για τον π. Θεόδωρο, ένα τεράστιο κεφάλαιο της Ορθοδοξίας.
   Παναγιώτατε, είναι σύγχυση και σκανδαλισμός να ομιλεί κανείς όταν το κινδυνευόμενο είναι η Πίστις; Για αφελείς και ανεγκέφαλους μας περνάτε; Ο π. Θεόδωρος και ο π. Νικόλαος ακολουθούν την διδασκαλία των αγίων και θεοφόρων πατέρων και ξεσκεπάζουν και καταγγέλλουν την αντίχριστη παναίρεση του Οικουμενισμού και των συνεπειών της μέσω της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, ενώ εσείς, λυπούμαστε που το λέμε, την ακολουθείτε. Σκεφτήκατε άραγε πόσο υπόλογος θα βρεθείτε απέναντι στους Αγίους μας, την διδασκαλία των οποίων περιφρονείτε  και δεν υπακούτε; Δεν είναι τελικά η τίμηση Αγίου, μίμηση Αγίου;
   Δεν λέει ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης : «Εντολή γάρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως…».
   Δεν λέει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος : « πως γίνεται να μη κολασθεί αυτός που κάνει ότι δεν βλέπει και σιωπά, όταν οι θεϊκοί νόμοι και κανόνες υβρίζονται »;
   Δεν λέει ο Μ. Βασίλειος : « Το να εφησυχάζει κανείς όταν το κινδυνευόμενο είναι η Πίστις, τούτο είναι το ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι ομολογία ειλικρινής »;
   Δεν λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ότι η σιωπή είναι τρίτο είδος αθεΐας!;
   Άρα Παναγιώτατε, σε εσάς θα υπακούσουν και θα σιωπήσουν ή στους αγίους θα υπακούσουν και θα ομολογήσουν;
   Προσπαθείτε να κάνετε τον π. Θεόδωρο να νοιώσει υποχρεωμένος απέναντι σας, επειδή του δώσατε την εκκλησία του Αγ. Αντωνίου για να ιερουργεί και να προσφέρει για την πνευματική  οικοδομή των πιστών και τη σωτηρία των ψυχών τους;
   Άρα, ο π. Θεόδωρος πρέπει να σας ευγνωμονεί, ο εστί μεθερμηνευόμενον, να σταματήσει να ενημερώνει τα πλήθη για την Ψευδοσύνοδο και την εφαρμογή του 15ου κανόνος της ΑΒ Συνόδου. Καταλάβαμε την πονηρία σας Παναγιώτατε!
   Επίσης, προσπαθείτε να τους κλείσετε το στόμα, λέγοντας πως, η αποτείχιση - διακοπή μνημόνευσης για την οποία κάνουν λόγο στο διαδίκτυο, είναι κάτι το αντικανονικόν και εκκλησιαστικώς απαράδεκτον!
   Παναγιώτατε, φοβάσθε και τρέμετε προφανώς μη μάθει ο απλός πιστός τη διδασκαλία και τις προτροπές των αγίων μας, σε περιόδους αιρέσεων. Ο Μέγας Φώτιος μας συμβουλεύει με τον 15ο Ι. Κανόνα της ΑΒ Συνόδου να χωρίζουμε τους εαυτούς μας από ψευδοποιμένες, όταν αυτοί κηρύττουν αίρεση «γυμνή τη κεφαλή», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δημιουργείται σχίσμα, όπως διατείνεσθε εσείς. 
   Είναι λοιπόν απαράδεκτες οι προτροπές των αγίων μας; ¨Όταν κηρύττεται μέσα στην εκκλησία το κίβδηλο παράλληλα με το γνήσιο και εσείς συντάσεσθε με το κίβδηλο, δηλαδή με μια διεστραμμένη, ξένη διδασκαλία , όπως στην Σύνοδο της Κρήτης , ποιόν θα ακολουθήσουμε, εσάς που ταχθήκατε να υπερασπισθείτε την ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, τουτέστιν, την «άπαξ παραδοδείσα Πίστη», αλλά δεν το πράττετε, ή τον ίδιο τον Κύριο μας που μας το λέει ξεκάθαρα στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο : «Αλλωτρίω δε [σ.σ.ποιμένα] ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται από αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν». Να λοιπόν ποιος δίδαξε πρώτος την αποτείχιση, την οποία προφανώς δεν θέλετε να γνωρίζει ο κόσμος.
   Μ’ αυτή την επιστολή σας λοιπόν, προς τον π. Θεόδωρο και π. Νικόλαο, εκτοξεύετε απειλές - δικές σας άραγε ή του προϊσταμένου σας κ. Βαρθολομαίου -  για να τους φιμώσετε. Λέτε : « Ας δέσουμε τον δίκαιο, γιατί μας είναι δύσχρηστος». Νοσταλγήσατε Παναγιώτατε τις ημέρες που : «Εάν τις ομολογήσει Χριστόν αποσυνάγωγος γέννηται». Δεν φτάνει που σιωπάτε εσείς και έχετε κοινωνία με τους κακοδόξους, θέλετε το ίδιο να πράξουν και άλλοι, όπως οι δύο ομολογητές κληρικοί σας, π. Θεόδωρος και π. Νικόλαος. Όμως θα σας κρίνει Παναγιώτατε ο λόγος του Ευαγγελίου : «Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων..υμείς ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν».
   Η μνημόνευση ενός επισκόπου, δεν είναι μια απλή λεκτική - συμβολική κίνηση, αλλά προϋποθέτει την ταυτότητα της Πίστεως μεταξύ του ιδίου και του ποιμνίου. Πιστεύει ο ίδιος - ο επίσκοπος - ότι πιστεύει και η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ή έχει διαφοροποιημένη Πίστη; Ο προϊστάμενός σας κ. Βαρθολομαίος δεν είναι ο πρωτεργάτης της παναίρεσης του Οικουμενισμού; Πιστεύει σ’ ότι μας έχει παραδοθεί; Ασφαλώς όχι. Ο Άγιος Ι. Χρυσόστομος είναι καταπέλτης και σας κατακεραυνώνει : «Ει μεν γαρ δόγμα έχει διεστραμμένον [ο ποιμένας], καν άγγελος η, μη πείθου». Μην υπακούς σε ποιμένες με αλλοιωμένη - κακόδοξη Πίστη. Φεύγε!
   Η μη αποτείχιση σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου και όλων των διδασκάλων της Εκκλησίας μας, θέτει εν αμφιβόλω την σωτηρία μας. Ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος είναι ξεκάθαρος : «…εάν τις την Πίστιν Θεού εν κακή διδασκαλία φθείρη, υπέρ ης Ιησούς Χριστός εσταυρώθη; ο τοιούτος, ρυπαρός γενόμενος, εις το πυρ το άσβεστον χωρήσει, ομοίως και ο ακούων αυτού»!
   Συνεπώς, μια τέτοια εκκλησιαστική κοινωνία με ποιμένες που φθείρουν - αλλοιώνουν την ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ Πίστη, όπως συμβαίνει όλα αυτά τα τελευταία χρόνια της πατριαρχίας του πνευματικού σας Προϊσταμένου κ. Βαρθολομαίου, μας οδηγεί στην κόλαση.
   Ο π. Θεόδωρος και ο π. Νικόλαος μας αφυπνίζουν με την ομολογιακή και αγωνιστική τους στάση. Ειδικά ο π. Θεόδωρος, αυτός ο αληθινός και ακραιφνής διδάσκαλος της Εκκλησίας μας, ο υπέρμαχος της Πατερικής Θεολογίας με το ακριβέστατο και γενναίο Ορθόδοξο φρόνημά του, ο στρατηγός του αντιοικουμενιστικού αγώνα, έδωσε μάχες και έχει υποστεί διωγμό και από εσάς κ. Άνθιμε, με την αργία που του επιβάλλατε πριν από περίπου δέκα χρόνια. Όποιος πειράζει όμως τον π. Θεόδωρο, είναι σαν να πειράζει όλους εμάς, τα ζωντανά και συνειδητά μέλη της ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  και θα μας βρει απέναντί του!
   Γι’ αυτό σας εφιστούμε την προσοχή  Παναγιώτατε :«το δις εξαμαρτείν, ουκ ανδρός σοφού». Εξάλλου «πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις».
                                                                Μετά  βαθυτάτης  λύπης
                                                              ΦΩΝΗ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ  ΛΑΪΚΩΝ

13 σχόλια:

  1. "Ανοιχτή επιστολή Ορθοδόξων λαϊκών", τί απροσδιόριστα πράγματα είναι αυτά; Ονόματα δεν έχουνε αυτοί οι λαϊκοί; Ενώ λένε γενικά καλά πράγματα, και συμφωνώ μαζί τους, έχω κουραστεί με τις ανωνυμίες και με τις συνοδικού τύπου αποφάσεις λαϊκών. Το έχω πει πολλάκις, για τα θέματα πίστεως (δογματικά - θεολογικά) πρέπει να μιλάνε μόνον όσοι βρίσκονται στο στάδιο του Φωτισμού. Ειδάλλως όσα λένε, μουρνταρεύονται από τα προσωπικά μας πάθη και πιάνουν το δόγμα με τα δόντια όπως έλεγε και ο Άγιος Παίσιος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΑ
      ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ;;; ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΣΤΕΣ ΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΡΙΘΜΟΣ. ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ!!! ΕΑΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ.....

      Διαγραφή
  2. Καλά τα λέτε, αλλά δεν ακούει. Ο άνθρωπος ζει στο δικό του κόσμο. Αλαζονεία ή δειλία. Ένα από τα δυο τους συνέχει, όλους όσοι σιωπούν ή υπερμάχονται του οικουμενισμού. Όποιο κι αν είναι, αποκλείει και εξαλείφει από την ψυχή τη δύναμη της ομολογίας. Από κει και πέρα αρχίζουν όλα τα άλλα, τα οποία δεν αναπαύουν, διότι δεν είναι της Αληθείας.
    Σ.Η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΘΕΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. "Η μη αποτείχιση σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου και όλων των διδασκάλων της Εκκλησίας μας, θέτει εν αμφιβόλω την σωτηρία μας".

    Που τα βρήκατε αυτά αγαπητοί μου, ο π. Σάββας σας τα έμαθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πείθεστε στον Θεό κι όχι σε ανθρώπους οι οποίοι διάκεινται ευμενώς προς τον κόσμο και τα του κόσμου. Τα ελατήρια αυτών δεν είναι κατά Θεόν,κι ας υποστηρίζουν το αντίθετο. Δεν συμπορευόμαστε με μάρτυρες του Ιεχοβά,ούτε με πεντηκοστιανούς,ούτε με ευαγγελικούς,ούτε με προτεστάντες,ούτε με μονοφυσίτες,ούτε με ρωμαιοκαθολικούς,ούτε με μασόνους επειδή εμφανίζονται ως χριστιανοί αλλά δεν είναι του Χριστού. Αρνούνται δογματικές αλήθειες και τους πατέρες της Εκκλησίας που δοκιμάστηκαν πολύ,δια πυρός και πνεύματος. Έχουμε απλανείς οδηγούς τους οποίους αρνούνται κι αναζητούν ως προβατόσχημοι να αρπάξουν αδαείς και αφελείς πιστούς. Έχουν κάνει το Ευαγγέλιο λάστιχο,κατά το δοκούν το ερμηνεύουν,κι ένας ορθό-δοξος χριστιανός ενσυνείδητα φεύγει από τους λύκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο 15ος κανόνας της ΑΒ Συνόδου είναι ξεκάθαρος. Επιτρέπει (δεν υποχρεώνει) στον κληρικό την διακοπή του μνημοσύνου ΜΟΝΟ του οικείου Επισκόπου και ΜΟΝΟ όταν ο Επίσκοπος του κηρύττει γυμνή τη κεφαλή ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ αίρεση «Οἱ γὰρ δι᾿ αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην…». Η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με ολόκληρη την Εκκλησιά δεν προβλέπεται από τον εν λόγω κανόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Τα συγχαρητήριά μου για την επιστολή που στείλατε στον Άνθιμο.

    Από την άλλη όμως, οφείλω να σας ενημερώσω ότι δεν θα ιδρώσει το αυτί του Άνθιμου, και του κάθε Άνθιμου, διαβάζοντας την επιστολή αυτή.

    Ο μόνος τρόπος για να ιδρώσει το αυτί των οικουμενιστών, είναι να δουν τον Ορθόδοξο λαό να διακόπτει οποιαδήποτε, άμεση ή έμμεση, εκκλησιαστική κοινωνία και επικοινωνία μαζί τους, και επίσης να δούν τα παγκάρια τους άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημήτριος Ἰωαννίδης.
    Πρέπει νά σημειώσει ὁ ἀναγνώστης, ὅτι ὅλοι εἶναι ἀνώνυμοι.
    Καί οἱ συντάκτες τῆς ἐπιστολῆς καί οἱ σχολιαστές.
    Ξέρετε, ἡ ἀνωνυμία σ'αὐτές τίς περιπτώσεις, ἀποδυναμώνει τά κείμενα.
    Ἤ ἔχεις τό θάρρος καί διατυπώνεις ἐπωνύμως τήν γνώμη σου καί ἀντιμετωπίζεις ἐν συνεχείᾳ τίς τυχόν δράσεις ἤ ἀντιδράσεις ἤ συνέπειες·
    Ἤ σιωπᾶς ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων καί "βοᾶς" πρός τόν Θεόν.
    Αὐτά πού δέν μπορῶ νά πῶ ἐγώ, τά λέω τοῦ Θεοῦ, νά τά πῇ Ἐκεῖνος.
    Σ'αὐτή τήν περίπτωση ταπεινώνομαι καί εἰρηνεύω καί ἐμπιστεύομαι τόν Θεό.
    Ὁ Μωυσῆς ἐλευθέρωσε τόν Λαό τοῦ Θεοῦ ἀπό τήν δουλεία τῶν Αἰγυπτίων, ὅταν παρενέβη μέ παρρησία στόν ἀλαζόνα Φαραώ.
    Πῶς δέ πάλιν πρό τῆς Ἐρυθρᾶς θαλάσσης "ἐρρύσατο Κύριος τόν Ἰσραήλ ἐκ χειρός τῶν Αἰγυπτίων"; (Ἐξ.14,30.)
    Ἦταν τότε πού ὁ Μωυσῆς ἐβόησε ἐν ὅλῃ καρδίᾳ του πρός τόν Θεόν καί "Ὁ κραταιός ἐν πολέμοις Κύριος, βυθοῦ ἀνεκάλυψε πυθμένα"(καταβασία τῶν Θεφανείων, ὠδή α') καί "οἱ υἱοί Ἰσραήλ ἐπορεύθησαν διά ξηρᾶς ἐν μέσῳ τῆς Θαλάσσης"(Ἐξ.14,29).
    Ἀδελφοί, εὐλογεῖτε· "...θαρσεῖτε, στῆτε καί ὁρᾶτε τήν σωτηρίαν τήν παρά τοῦ Κυρίου, ἥν ποιήσει ἡμῖν σήμερον..."(Ἐξ.14,13).


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Ανώνυμος 18-1 9:39 Δεν έχει το θάρρος να βάλει το όνομά του, και κατηγορεί τον Λαό , που στέλνει ανώνυμα την επιστολή!! Γράφει Παλαβομάρες Ομοίως και ο "Πάτροκλος " !
    Γ.Β. , Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Άνθιμος! !!!
    Καί τί δέν χρησιμοποίησε νά φύγει από τήν μικρή Αλεξανδρούπολη. ..
    Οπότε, τί περιμένετε ?
    Άν ακούσετε τό κήρυγμά του, είναι τόσο ρηχό καί πτωχό...
    Συγκρινόμενος μέ τούς τελευταίους προκατόχους του, Παντελεήμων Α καί Β,καί Λεωνίδα, μόνο μελαγχολία προκαλεί. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξανά και ξανά το ίδιο μήνυμα 12:02
    Από ποτε η διακοπή μνημοσύνου του ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ σημαίνει διακοπή από την εκκλησία; γιατί το αναφέρεις ; ο μόνος που μιλά για διακοπή από την εκκλησία είσαι εσύ.
    Εκτός αν υπονοείς ότι η εκκλησία στο σύνολο της έχει πέσει σε αίρεση.

    Φίλε σε έχουμε πάρει χαμπάρι, θέλεις να κατηγορήσεις όσους παύσουν την μνημόνευση των οικουμενιστων ότι ταχα ξεκοβουν και από την εκκλησία. Άσε τις πονηριές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή