Το κέντρο βάρους του αγώνα νομοτελειακά πέφτει στις πλάτες των
πιστών!
Το
έλλειμμα ηγεσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις ημέρες μας είναι ορατό και σε
τυφλό. Αντί οι ποιμένες μας να είναι μπροστάρηδες στους αγώνες εναντίον του
αποχριστιανισμού, του αφελληνισμού και της σοδομοποιήσεως της πατρίδας και της
κοινωνίας μας αυτοί αλληθωρίζουν και πλειοδοτούν σε συλλείτουργα, πληθωρικό,
περί των μεταναστών, λόγο, ανούσια αγαπολογία και σχεσιολογία και σε μεταφορά
και περιφορά λειψάνων!
Υπάρχουν,
ευτυχώς, και οι εξαιρέσεις αλλά είναι λίγες!
Κατέλιπαν,
πλην εξαιρέσεων όπως προείπα, τον κόσμο ακατήχητο, αδιαφώτιστο και απληροφόρητο
πάνω σε βασικά θέματα Δόγματος, Ήθους και Λατρείας. Ο εμπαιγμός των ιερών
μυστηρίων έχει ξεπεράσει κάθε όριο!
Τα
"γαμοβαφτίσια" κυριαρχούν. Ο γυμνισμός εντός των ιερών ναών επίσης.
Έχουν μετατραπεί σε ουραγούς των εξελίξεων αντί αυτοί να τις κατευθύνουν, χαριεντίζονται με πλατειά χαμόγελα με τους πολιτικάντηδες, ολετήρες και νεκροθάφτες του έθνους, άφησαν τόσα και τόσα ελεεινά και τρισάθλια νομοσχέδια να γίνουν κρατικοί νόμοι χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση από την πλευρά τους.
Έχουν μετατραπεί σε ουραγούς των εξελίξεων αντί αυτοί να τις κατευθύνουν, χαριεντίζονται με πλατειά χαμόγελα με τους πολιτικάντηδες, ολετήρες και νεκροθάφτες του έθνους, άφησαν τόσα και τόσα ελεεινά και τρισάθλια νομοσχέδια να γίνουν κρατικοί νόμοι χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση από την πλευρά τους.
Ούτε
ένα συλλαλητήριο δεν διοργάνωσαν εδώ και πολλά χρόνια.
Συνετέλεσαν με την ηττοπαθή τακτική τους στην ψύξη κάθε αγωνιστική διάθεσης του πιστού λαού και στο μαρασμό του ιερού του ζήλου.
Αφήνουν ασύδοτους τους κάθε είδους παπα-Φάρους και Γιανναράδες να περιφέρουν τα ληρήματά τους ανενόχλητοι και να ναρκοθετούν τη σωτηρία των πιστών.
Συνετέλεσαν με την ηττοπαθή τακτική τους στην ψύξη κάθε αγωνιστική διάθεσης του πιστού λαού και στο μαρασμό του ιερού του ζήλου.
Αφήνουν ασύδοτους τους κάθε είδους παπα-Φάρους και Γιανναράδες να περιφέρουν τα ληρήματά τους ανενόχλητοι και να ναρκοθετούν τη σωτηρία των πιστών.
Μέχρι
πρότινος κρατούσαν σε επίσημη εκκλησιαστική θέση τον πολύ...Γιαγκάζογλου και ο
"εκκλησιαστικός", ραδιο-φονικός του γνήσιου εκκλησιαστικού Ήθους,
σταθμός έχει εδώ και χρόνια βραχυκυκλωθεί από γνωστής σκέψεως και κατευθύνσεως
θολολόγους.
Και
ο αρχιστράτηγος της ήττας κ.Ιερώνυμος σε επιστολή του γράφει για
"επιστημονική διαφωνία της ΠΕΘ και του ΚΑΙΡΟΥ"!!!
Αντί
να απορρίψουν πανηγυρικά, σε μία μονάχα συνεδρία τα πορίσματα του συνοδικού
εκτρώματος του Κολυμβαρίου αυτοί τα θεώρησαν άξια περαιτέρω επεξεργασίας
παραπέμποντάς στα σε...επιτροπές (εν τω μεταξύ άρχισε και συνεχίζεται με όλο
και μεγαλύτερη δυναμική, μία σειρά αποτειχίσεων-αυτή είναι η περιλάλητη ενότητα
για την οποία εκόπτοντο οι αυτουργοί της ψευδοσυνόδου...).
Το
κέντρο βάρους του αγώνα νομοτελειακά πέφτει στις πλάτες των πιστών!
Και πώς θα εξελιχθεί περαιτέρω η ανομία αν όλοι οι ποιμένες ήταν σε εγρήγορση; Δεν γράφτηκε πουθενά ότι όσο πλησιάζουμε και βαδίζουμε προς τα έσχατα χρόνια η ανομία θα κυριεύει το κόσμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι θα γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι διηγώντας τα να κλαις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλος ένας πάπας από τους αμέτρητους των ορθοδόξων γράφει ό,τι του κατέβει αλλά άντε να του εξηγήσεις τώρα. Σαφώς η Εκκλησία βρίσκεται σε παρακμή πάντως αλλιώς πως θα απολαμβάναμε τέτοια άρθρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι. Πίστη υπάρχει. Ο λαός πιστεύει, αλλά ο καθένας μας πατάμε σε διαφορετικό κλωνάρι. Πού η ενημέρωση; Πού η καθοδήγηση; Πού η ύπαρξη και πρωτοβουλία κάποιου προσώπου ή προσώπων,για συσπείρωση κάτω από το ένα όντως εκκλησιαστικό, αγιοπατερικό φρόνημα, ώστε να καταστεί δυνατή η άρση αυτού του βάρους από μέρους των πιστών και η αποφυγή της πλάνης και, φύλαττε Κύριε, της αιρέσεως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τη σύνοδο του κολυμπαρίου ο πάπας είπε ότι έγινε το πρώτο βήμα. Το δέυτερο βήμα είναι από ότι βλέπουμε η συμμετοχή των αιρετικών παπολατρών καί ειδωλολατρών σε λιτανείες δοξολογίες και ίσως μυστήρια. Στο τρίτο βήμα επιθυμούν την προσκύνηση του πάπα, προδοσία της Ορθόδοξης πίστης μας. Στο τέταρτο βήμα κινδυνεύουν ποιμένες και ποίμνιο να κολαστούν. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι σφόδρα. ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΠΟΛΑΤΡΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΟΝ ΗΜΑΣ.
"Άλλος ένας πάπας από τους αμέτρητους των ορθοδόξων γράφει ό,τι του κατέβει αλλά άντε να του εξηγήσεις τώρα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πού κι ως πού ανώνυμε "έγραψα ό,τι μου κατέβηκε";
Ίσα-ίσα που τεκμηρίωσα τα όσα έγραψα.
Άλλωστε λίγο πολύ είναι γνωστά.
Μήπως η αλήθεια τσούζει και τσιγαρίζει ή μήπως πίσω απ τη μάσκα της ανωνυμίας γράφουμε ό,τι θέλουμε;
Εν πάση περιπτώσει το σχόλιό σας είναι ποιοτικά πολύ χαμηλό!
Λ.Ν.
Ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος στο μνημειώδες σύγγραμμά του με τίτλο "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ", σελ.16, γράφει χαρακτηριστικά για την έλλειψη ελέγχου που χαρακτηρίζει, εν πολλοίς, το σύγχρονο, επίσημα εκφερόμενο εκκλησιαστικό, και όχι μόνο, λόγο:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αλλά ακριβώς διότι ζώμεν εις τοιαύτας πονηράς ημέρας είναι ανάγκη να υπάρχη ο έλεγχος, ο οποίος να ενεργή βαθείαν έρευναν ιδεών και πραγμάτων, να αφαιρή τα προσωπεία και να ανακαλύπτη την πραγματικότητα. Αλλά τοιούτος έλεγχος εις τας ημέρας μας είναι όχι μόνο δυσάρεστος εις τους πολλούς, οι οποίοι νομίζουν ότι πλήττονται εξ αυτού, αλλά και λίαν επικίνδυνος διά τον επιχειρούντα αυτόν. Ο έλεγχος εις ωρισμένας περιπτώσεις δύναται να επιφέρη διωγμούς, φυλακίσεις, εξορίας, ακόμη και μαρτυρικόν θάνατον. Δι αυτό ο έλεγχος εν τη πονηρά και διεστραμμένη ταύτη γενεά έχει γίνει σπανιώτατον είδος λόγου".
Και λίγο πιο κάτω αναφέρεται χαρακτηριστικά στη διαστροφή και την κιβδηλοποίηση που έχουν υποστεί οι λέξεις "ευγένεια" και "σύνεση".
Λ.Ν.
Αγαπητέ και εξαίρετε Αγωνιστά της Ορθοδόξου Πίστεως και Ιατρέ Επιστήμονα, κ. Λυκούργε! Μην αναλώνεστε εις απαντήσεις αναξίου λόγου. Οι μητροπολιτικοί θώκοι εισί εξαιρετικώς προσοδοφόροι και σιτίζεται και πλουτίζει ικανός αριθμός αυλικών εξ αυτών. Είναι φυσικόν όπως τινές αντιδράσουσι. Είμαι πεπεισμένος ότι τινές, δια την διατήρησιν των θέσεων και των προνομίων αυτών των θώκων, είναι δυνατόν όπως χρησιμοποιήσουν παν θεμιτόν ή αθέμιτον μέσον. Ο Αγών εστί μακρύς και δύσβατος. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφή