Την καθιερωμένη Δοξολογία για την έναρξη της νέας ημερολογιακής χρονιάς τέλεσε
το πρωί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος στον Ιερό
Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών παρουσία του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ.
Προκόπη Παυλόπουλου, του Πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα, εκπροσώπων Πατριαρχείων
και ξένων Εκκλησιών, Υπουργών, Βουλευτών, Πολιτευτών, αρχηγών των ενόπλων
δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κληρικών
και λαϊκών.
Μετά
τη Δοξολογία ο Αρχιεπίσκοπος ευχήθηκε «χρόνια πολλά και καλή χρονιά,
ευλογημένη, ειρηνική και δημιουργική, για την πατρίδα μας και όλο τον κόσμο».
Τελετάρχης
στην Δοξολογία ήταν ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών
Αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης.
Στη
συνέχεια ο Αρχιεπίσκοπος μετέβη στο Προεδρικό Μέγαρο και ευχήθηκε στον κ.
Παυλόπουλο για την νέα χρονιά.
Ρεπορτάζ
για το Ραδιόφωνο της Εκκλησίας: Μάκης Αδαμόπουλος
Φωτογραφίες:
Χρήστος Μπόνης - ecclesia.gr
Μήνυμα Προς τους δήθεν αντι-οικουμενιστές "Επισκόπους" : Να τους χαίρεστε τους παπικους και τους μονοφυσιτες μέσα στον Ιερό Ναό !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε αδελφοί ΕΛΕΟΣ,ως πότε θα ανεχόμαστε όλη αυτή την αποστασία;
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλά, ένας δεν βρέθηκε να φωνάξει.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ "Σεβασμιώτατε"!
Έρχεται ο βασιλιάς Ιωάννης όπως μας είπε το Πνεύμα το Άγιο. Και με ζήλο θα πατάξει τους οικουμενιστάς. ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι παραμύθια όπως νομίζουν μερικοί αρχιερείς και λαϊκοί.
Το Πνεύμα το Άγιο θα παρέμβει αφού δεν υπάρχει πλέον κριτής όπως είχε γεννήσει τον άγιο Νικόλαο τον θεολόγο από τα σπλάχνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας
Ποιος είναι άξιος να μπει στο ναό του Θεού; Εμείς οι βαφτισμένοι, κληρικοί και λαϊκοί, ομολογούμε κατά τη θεία λατρεία πως είμαστε ανάξιοι να εισέλθουμε. Πώς είναι δυνατόν άνθρωποι άπιστοι, αβάφτιστοι, αιρετικοί και αρνητές του Χριστού να μπαίνουν εν γνώσει των υπευθύνων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε τι λένε κάποιοι ύμνοι, ψαλμοί και ευχές της θείας λατρείας για την αγιότητα του ορθόδοξου ναού.
1. "Οι αναξίως εστώτες εν τω αχράντω σου οίκω, σπερινόν ύμνον αναμέλπομεν, εκ βαθέων κραυγάζοντες` Χριστέ ο Θεός, ο φωτίσας τον κόσμον τη τριημέρω αναστάσει σου, εξελού τον λαόν σου, εκ χειρός των εχθρών σου, φιλάνθρωπε". (Εσπερινός γ΄ήχου).
2."Εν τω ναώ εστώτες της δόξης σου, εν ουρανώ εστάναι νομίζομεν. Θεοτόκε, πύλη επουράνιε, άνοιξον ημύν την θύραν του ελέους σου". (Εις το τέλος του Όρθρου).
3. "Υπέρ του αγίου οίκου τούτου και των μετά πίστεως, ευλαβείας και φόβου Θεού εισιόντων εν αυτώ, του Κυρίου δεηθώμεν".(Ειρηνικά, πληρωτικά).
4."μακάριος ὃν ἐξελέξω καὶ προσελάβου· κατασκηνώσει ἐν ταῖς αὐλαῖς σου. πλησθησόμεθα ἐν τοῖς ἀγαθοῖς τοῦ οἴκου σου· ἅγιος ὁ ναός σου, θαυμαστὸς ἐν δικαιοσύνῃ". (Ψαλμός 64,5-6)
5."«Σήμερον ο ναός ο έμψυχος του μεγάλου Βασιλέως εν Ναώ εισέρχεται αυτώ ετοιμασθήναι, εις θείαν κατοίκησιν. Λαοί, αγαλλιάσθε» (Η Παναγία είναι ναός έμψυχος και εισέρχεται στον κτιστό ναό, ώστε να ετοιμαστεί, για να καταστεί θείο κατοικτητήριο", δηλαδή να κυοφορήσει το Χριστό)(Τροπάριο των Εισοδίων)
Αυτά που συμβαίνουν είναι ύβρεις κατά του Αγίου Πνεύματος και θα επέλθει η οργή του Θεού επάνω μας και επί τα τέκνα ημών, αν δεν επιστρέψουμε.
Κρίμα που οι επίσκοποι ξεπούλησαν άρδην και τον τύπο και την ουσία της πίστης μας.
άστα να πάνε ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όμως το "άστα να πάνε" δηλαδή ο ωχαδερφισμός σωστός σε περιόδους εκπτώσεων στη πίστη;;;;
Είναι δυνατόν να μην έχουμε ευθύνη και να αυτο-συγχωρουμαστε με ένα "άστα να πάνε";;;;
Δύσκολοι καιροί, πονηροί.....
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ !ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΕΝ'ΤΟΠΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ . ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΕΙΜΩΝΙΑ ΠΛΗΣΙΑΣΑΝΕ ΛΥΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΤΑ ΤΣΟΜΠΑΝΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΝΥΣΗΧΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΚΟΠΑΔΙΟΥ ΤΑ ΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΤΣΟΜΠΑΝΟΣΚΥΛΑ . ΚΥΡΙΕ ΣΑΒΒΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΜΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ . (ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ) Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ . Π.ΦΩΤΙΟΣ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα. Τι να τους πεις; Από μακριά κι αγαπημένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέστε τον παπικόν και εις το θυσιαστήριον να λειτουργήσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιώξανε από τους Ναούς τα ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ και βάλανε μέσα τους ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι είναι π. Φώτιε όπως τα λέτε!
Θα σας παρακαλούσα να εύχεστε και για μας που δεν έχουμε πια που να εκκλησιαστούμε.
Πέρασαν οι Άγιες μέρες με πόνο και δάκρυα,μέσα στα σπίτια μας.
Είναι τρομερό ν' ακούς την καμπάνα της εκκλησίας και συ να μην μπορείς να πας.Να είσαι μέσα στο σπίτι να ψάλλεις:ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΔΟΞΑΣΑΤΕ! και ταυτόχρονα να ΤΟΥ λες:
Kύριε φώτισε τους και σε μένα δώσε δύναμη να μην ΣΕ ΠΡΟΔΟΣΩ.
Δύσκολες μέρες!
ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΣΧΟΣ
Φίλε 8:03 ειμαι με το νέο ημερολόγιο αλλά έπρεπε να πας εκκλησία
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ τουλαιστον να ψάξεις να βρεις εκκλησία πού δέν έχει δηλωμενους (γυμνή τη κεφαλη οικουμενιστες).
Αν ζεις στο εξωτερικό τα πράγματα είναι ακόμη δυσκολοτερα εκει διοτι έχουν ξεσαλώσει τελείως οι οικουμενιστες αλλά θεωρώ πως έπρεπε να ψάξεις να βρεις εκκλησία ή στη χειρότερη να πας και να τους κάνεις τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ αισχη δύσκολα.
Κανονικά ο λαός έπρεπε να αντιδράσει στη μητρόπολη και να αντιδρασει ΓΙΑΤΙ οι άνθρωποι πήγαν να προσευχηθούν για να πάει καλά το νέο έτος και όχι για να φάνε τους καμαρωτους αιρετικούς στη μούρη.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ (των οικουμενιστων) ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Μπραβο Πρωτοσυγκελε Βολιωτη,χαιρετουρες και αγκαλιτσες με τον Τσιπρα...prive ναος για αυτους που ψηφισαν με χαρα και χειροκροτηματα το συμφωνο συμβιωσης ομοφυλων.Προδοτες!
ΑπάντησηΔιαγραφή«oἱ ἁγιώτατοι πατριάρχαι, ὄτε ἐλειτούργουν ἑορτασίμως, ἐρχόμενους καί Ἀρμενίους καί Λατίνους καί ἱσταμένους μετά πάσης εὐλαβείας εἰς τήν λειτουργίαν, οὐκ ἐδίωκον, ἀλλά καί ἀπερχομένους μετά τῶν ὀρθοδόξων καί προσκυνοῦντας καί ἀσπαζομένους τήν πατριαρχικήν χεῖρα καί εὐλόγουν καί ἐδίδουν αὐτοῖς τό ἀντίδωρον, ὡς γάρ μαθηταῖς τοῦ Χριστοῦ οὐκ ἐξέβαλον ἔξω τούς εἰς αὐτούς ερχομένους». (Οικουμενικός Πατριάρχης Γεννάδιος Β´ ὁ Σχολάριος)
ΑπάντησηΔιαγραφή1:41, στις ημέρες του Σχολαρίου ζούμε ή έχουν τη φλογερή αγάπη του Σχολαρίου προς την Ορθοδοξία κάποιοι υψηλά ιστάμενοι κληρικοί;
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Ιανουαρίου 2017 - 10:57 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά ο λαός έπρεπε να αντιδράσει στη μητρόπολη και να αντιδρασει ΓΙΑΤΙ οι άνθρωποι πήγαν να προσευχηθούν για να πάει καλά το νέο έτος και όχι για να φάνε τους καμαρωτους αιρετικούς στη μούρη.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ (των οικουμενιστων) ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
ΣΩΣΤΟΣ!!!!!
Απάντησις εις τον ανώνυμον "2 Ιανουαρίου 2017 - 1:41 μ.μ." Πολύ εύστοχος η παρέμβασίς σου! Καγώ ευρίσκω ομοιότητες εις την "δημοκρατίαν" του Μεχμέτου Β΄ του πορθητού, του σφαγέως με τη σημερινή νεοταξική "αστικήν δημοκρατίαν". Ανάφερε και την πηγήν σου, παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κόκκινο χαλι για τον αντίχριστο ειναι στρωμένο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι εσείς που σχολιάζετε τώρα είστε και καλά χριστιανοι;;😂😂😂😂 ο Χριστός το ξερει;;;;γιατί δεν το πολυθυμιζετε. .Μάλλον τους φαρισαιους θυμιζετε. ..μακριά. .ούξου. .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίνες είναι χριστιανοί; Εσύ που μας γράφης "ούξου" ή οι εικονιζόμενοι ετερόδοξοι; Η πλήρως υποτεταγμένην εις την νεοταξικήν εξουσίαν "διοικούσα εκκλησία"; Οι μπράβοι και οι φουσκωτοί οίοι τους προστατεύουν; Να τον χαίρεσαι τον "χριστιανισμόν" σου. Ευχαριστούμε, δε θα λάβωμεν! Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ των 10:01μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαθέτεις μεγάλη κοιλιά,σαν αυτές που έχουν οι δεσποτάδες και οι αυλικοί τους;
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 10.01,ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄Αντιοικουμενιστά ΄΄ άν δέν σάς κάνει κόπο μπορείτε να μας πείτε εσεις την πηγή αυτών που λέει ο :2 Ιανουαρίου 2017 - 1:41 μ.μ. για τον Πατριάρχη Γεννάδιο ; Μήπως ο Βησσαρίων ,μήπως ο Δούκας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ "ανώνυμε" 3 Ιανουαρίου 2017": Ειλικρινώς αγνοώ την πηγήν των γραφομένων. Θεωρώ το κείμενον μη γνήσιον ή παρατίθεται αποσπασματικώς. Ο Πατριάρχης Γεννάδιος (Γεώργιος) Σχολάριος επιλέγη ως καταλληλότερος δια την Πατριαρχίαν ένεκα της σφοδρής ανθενωτικής στάσεώς του τα έτη προ και ακολούθως της αλώσεως. Πατριάρχευσε περί τα δύο έτη. Τώρα εις μίαν ερειπωμένην, εκ της οθωμανικής λεηλασίας και αυθαιρεσίας, Πόλιν, πότε συνεκροτήθησαν Λατινικαί και έτι περισσότερον Αρμενικαί κοινότητες, πότε έλαβε θάρρος ο Πατριάρχης Γεννάδιος να εορτάζη τας Χριστιανικάς Εορτάς, πότε επέτυχε να ποιήσει προσκλήσεις και να καλέση εις τον Πατριαρχικόν Ναόν τους επικεφαλείς των Λατίνων και των Αρμενίων ας μας τα παραθέση ο σχολιαστής ος έχει και την ευθύνην των γραφομένων του. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ἔτι ἠρώτησαν οἱ μοναχοί εἰ ἔνι συγκεχωρημένον, ἵνα διδῶτε τοῖς Ἀρμενίοις ἤ Λατίνοις τήν παναγίαν τοῖς προσκυνηταῖς. Ἡμεῖς δέ λέγομεν ἵνα διδῶτε αὐτοῖς καί τό ἀντίδωρον, χριστιανοί γάρ εἰσι καί διά τοῦτο ἔρχονται ἐκ τοσούτων διαστημάτων εἰς προσκύνησιν τοῦ δεσποτικοῦ τάφου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἰ γοῦν καί ἐσχισμένοι εἰσίν ἀφ’ ἡμῶν διά τινα ζητήματα τῆς πίστεως καί εἰσίν ἑτερόδοξοι, ἀλλά ὡς χριστιανοί μετά πίστεως καί εὐλαβείας ζητοῦσι τόν ἁγιασμόν ἠμῶν, καί ἡμεῖς ὀφείλομεν διδόναι [...] Τό μέγα μυστήριον τῆς κοινωνίας μόνον μή δίδοτε αὐτοῖς, οὐ μόνον διά τήν τοῦ μυστηρίου ὑπεροχήν, ἀλλά διά τό μυστήριον τοῦτο παριστᾶν μέν ὅλην τήν θείαν οἰκονομίαν, προηγουμένης δέ τῆς ὁμολογίας τοῦ συμβόλου τῆς ἀληθοῦς πίστεως τελειοῦσθαι, καί διά τοῦτο τοῖς εἰς τήν θείαν οἰκονομίαν ἤ εἰς τήν θεολογίαν ψευδοδοξοῦσι καί τῇ καθολικῇ ἀντιλέγουσιν ἐκκλησίᾳ οὐ δεῖ αὐτό δίδοσθαι.
Εἰ δέ τις ἀπ’ αὐτῶν βουληθείς προσμεῖναι αὐτόθι ἤ νοσήσας ἀρνήσεται μέν τήν πάτριον δόξαν, ὁμολογήσει δέ τήν δόξαν τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας, ἀξιοῦτε αὐτόν καί τῆς τοιαύτης κοινωνίας. Τοῦτο ἐστιν ἡ συνήθεια τῆς καθολικῆς τῶν χριστιανῶν ἐκκλησίας.
Διό καί oἱ ἁγιώτατοι πατριάρχαι, ὄτε ἐλειτούργουν ἑορτασίμως, ἐρχόμενους καί Ἀρμενίους καί Λατίνους καί ἱσταμένους μετά πάσης εὐλαβείας εἰς τήν λειτουργίαν, οὐκ ἐδίωκον, ἀλλά καί ἀπερχομένους μετά τῶν ὀρθοδόξων καί προσκυνοῦντας καί ἀσπαζομένους τήν πατριαρχικήν χεῖρα καί εὐλόγουν καί ἐδίδουν αὐτοῖς τό ἀντίδωρον, ὡς γάρ μαθηταῖς τοῦ Χριστοῦ οὐκ ἐξέβαλον ἔξω τούς εἰς αὐτούς ἐρχομένους.
Ἀρκετόν οὖν ἐστιν ὅτι ὑμεῖς οὐ ζητεῖτε οὐδέ λαμβάνετε ἁγιασμόν παρ’ αὐτῶν, διότι εἰσίν ἑτερόδοξοι καί κεχωρισμένοι ἀλλά ἐάν ζητῶσιν αὐτοί τόν ἁγιασμόν ἀφ’ ὑμῶν, ὀφείλετε μή ἀποπέμπειν αὐτούς, ὡς προείπομεν»
(Ἐπιστολήν τοῦ πρώτου μετά τήν Ἄλωσιν Πατριάρχου Γενναδίου Σχολαρίου, μαθητοῦ τοῦ Ἀγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, πρός τόν Ἡγούμενον τῆς μονῆς Σινᾶ Μάξιμον Σοφιανόν)
Μα αγαπητέ "ανώνυμε" 4 Ιανουαρίου 2017 - 1:06 π.μ. δεν αναφέρεται η πηγή της αντλήσεως της, όπως αναγράφεις, αυτής επιστολής. Μην και έχεις αυτήν εις... το ερμάριον του γραφείου σου;
ΑπάντησηΔιαγραφή(L. Petit-X. Siderides-M. Jugie, Oeuvres completes de Georges-Gennade Scholarios, t. IV, Paris, 1935, σ. 201-202)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθούμε μέ ενδιαφέρον !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ανώνυμος να μας παρουσιάσει και τις πρωτότυπες πηγές των αναφερομένων συγγραφέων !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε δια την παράθεσιν της βιβλιογραφίας. Θα μελετήσωμεν τα σχετικά χωρία και τας πηγάς των συγγραφέων και θα επανέλθωμεν. Η νομή αντιδώρου εις τους ετεροδόξους και αιρετικούς ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ άνευ της αποκηρύξεως των πλανών των. Όπως μας λέγη και ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός "ου συγχωρείται συγκατάβασις εις τα περί της Ορθοδόξου Πίστεως". Δια της εκφωνήσεως "τας θύρας - τας θύρας" παραμένουν μόνον όσοι ομολογούν το κοινό Σύμβολον της Πίστεως δια να προχωρήσουν εις την Αγίαν Αναφοράν και ως εκ τούτου οι Λατίνοι αποκλείονται εξ αυτής. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΔὲν πιστεύεις δηλαδὴ ὅτι τὸ κείμενο τοῦ Γενναδίου Σχολαρίου εἶναι γνήσιο;
Θὰ τό ᾽χει, μᾶλλον, χαλκεύσει ὁ ... Ἀθηναγόρας ἤ ὁ Μεταξάκης!
Ρέ, δὲν ντρέπεσθε καθόλου, ρέ;
Τόσο πολλὴ πόρωση καὶ τύφλα;
Συμπέρασμα:
ΔΕΝ ἀκολουθοῦμε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ τὰ θεληματάρικα γκεσέμια, σὲ καμμία ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!
Ἁπλῆ σκέψη ἀφελοῦς :
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια θυμᾶμαι τὸν κληρικὸ τῶν Ἀρμενίων μὲ τὸ μυτερὸ σκοῦφο του,
καθὼς καὶ τὶς φρεσκοξυρισμένες φάτσες
τῶν ἐν Ἀθήναις Κατόλικων καὶ Εὐαγγελικῶν/Ἀγγλικανῶν, μὲ τὰ κολλάρα τους,
νὰ παρίστανται στὴν δοξολογία γιὰ τὸ νέο ἔτος στὸν καθεδρικὸ ναὸ τῆς πρωτεύουσας.
Ἤμουν πιτσιρικάκι τὴν 1.1.1975 καὶ θυμᾶμαι ἐπὶ προεδρίας Μιχαὴλ Στασινόπουλου τὴν ἐντύπωση ποὺ μοῦ ᾽κανε τὸ θέαμα, ἔτσι ὅπως τὸ μετέδιδε, ἀσπρόμαυρο τότε, τὸ Ε.Ι.Ρ.Τ.
Ἀλλὰ καὶ πιὸ μετά, τοὺς θυμᾶμαι τοὺς ἑτεροδόξους, νὰ στέκονται τὴν ἴδια μέρα στὸ ἴδιο σημεῖο, χαρακτηριστικὰ λ. χ. τὸν καιρὸ τοῦ Κ. Καραμανλῆ (1980 -1985, 1990-1995) καὶ τοῦ Χ. Σαρτζετάκη (1985-1990). [Καταθέτω προσωπικὴ ἐμπειρία καὶ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ κανεὶς νὰ μοῦ κάνη ΤΣΙΡΙΜΟΝΙΕΣ ἤ νὰ ἐγείρη ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ἐκ τοῦ πονηροῦ!]
Ἡ συγκεκριμένη ἀντιπροσωπεία ἦταν, μάλιστα, ἡ ἐθνολαογραφικὰ ἀξιοπερίεργη πινελιὰ τῆς ἡμέρας γιὰ μᾶς. Πιὸ μετὰ σταμάτησα νὰ βλέπω τηλεόραση καὶ δὲν ἔχω πιὰ παραστάσεις (Δὲν πιστεύω, ὅμως, νὰ ἤμασταν τόσο « ποῦροι ὀρτόντοξοι» καὶ νὰ τοὺς τὴν εἴχαμε κομμένη τῶν ἑτεροδόξων τὴν τιμητικὴ προσέλευση στὴ Μητρόπολη γιὰ τὴν Πρωτοχρονιὰ κατὰ τὴν τελευταία 20ετία …).
Ὁπότε, ρὲ ἀδέλφια, γιατί τόσος παροξυσμὸς ἐφέτος εἰδικά, μὲ τὸ θέμα; Ἐξαιρετικὰ ὕποπτο!
Ποιά μύγα σᾶς τσίμπησε;
Τὴν περίοδο 1975-2015 ποῦ τὸν εἴχατε τὸ νοῦ σας, στὸ ΠΑΣΟΚ καὶ στὸν Ὀλυμπιακὸ; Εἴδατε τὸ φῶς τὸ ἀληθινὸν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ φέτος;
Ποιόν δουλεύετε; Ἤ μᾶλλον, ποιοί σᾶς δουλεύουν;
Ποιοί σᾶς καθοδηγοῦν σ᾽αὐτὴν τὴν ἐμμονική, δαιμονική, καὶ ἀφιλάδελφη πολυπραγμοσύνη;
Σᾶς μένει χρόνος νὰ σκεφτῆτε τίποτε ἄλλο, ἐξόν ἀπὸ τὴν «Προδοσία», τὸν Οἰκουμενισμό, τὰ «φιλήματα Ἰούδα», τὴν «Ἀποτείχιση», τὸν ἔλεγχο τῶν δεσποτάδων;
(Διευκρινίζω -διότι ἡ κακοπιστία κι ἡ ἐμπάθεια «πᾶνε σύννεφο»-
ὅτι εἶμαι κι ἐγὼ ἐξαγριωμένος μὲ τὰ καμώματα ἐπαγγελματιῶν θεολόγων καὶ πολλῶν ἀπ᾽ τὸ διεθνοποιημένο πιὰ ἱερατείο, ποὺ μόνο στὸ ποίμνιό του δὲν ἔχει ἀναφορά.
Δὲν θεωρῶ, ὅμως, διόλου προδοσία ἤ συμπροσευχὴ τὴν τιμητικὴ παρουσία τῶν ἑτεροδόξων, μὲ ράσα κι ὄχι λειτουργικὰ ἄμφια, κατὰ τὴν Δοξολογία.)
Συμπέρασμα: Ἔχω νοῦ καὶ κρίνω. Ἐκτίθεσθε!
ΔΕΝ ἀκολουθοῦμε κανένα θεληματάρη, κανενὸς καπετανάτου, σὲ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ !
Σχετικά με αυτό που λέει ο κ.Παπαδόπουλος ότι δηλαδή κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες συμβαίνει το ίδιο στη Μητρόπολη (η παρουσία ετεροδόξων), θέλω να πω ότι προσωπικά δεν το ήξερα, ούτε είδα να αναφερθεί σε άλλο σχόλιο σε κανένα ιστολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι παρακολουθούν τα εκκλησιαστικά πράγματα πολλά χρόνια και κάποιοι άλλοι μόνο το τελευταίο διάστημα. Επειδή ανήκω στους δεύτερους και δεν γνωρίζω αυτό που λέει ο κ.Παπαδόπουλος ίσως θα έπρεπε να διορθώσω αυτό που του είπα σε άλλη ανάρτηση ότι δηλαδή:
"Πολύ φοβάμαι ότι αυτή η εικόνα στην Μητρόπολη ξεπερνάει πια τα όρια του εθισμού στον οικουμενισμό (δηλ. το λεγόμενο λαϊκό οικουμενισμό) και μας εισάγει σε κανονική λειτουργική ένωση με παπικούς μονοφυσίτες και έπονται αγγλικανοί και οι υπόλοιποι προτεστάντες."
Να διορθώσω δηλαδή τη συσχέτιση της παρουσίας ετεροδόξων στη Δοξολογία με όλα τα γεγονότα του τελευταίου διαστήματος και τα πορίσματα της συνόδου.
Αυτό όμως εννοείται ότι δεν την δικαιολογεί ούτε την νομιμοποιεί (επειδή δηλαδή ήδη παγιώθηκε κάποιες δεκαετίες όπως λέει).
Και θα ήθελα επίσης να πω ότι η Εκκλησία είναι ένα Σώμα, και οφείλει καθένας να βοηθάει τον άλλο σε ότι γνωρίζει ή έχει κατανοήσει, με απλότητα, χωρίς να θεωρεί ότι οι άλλοι έχουν κάποιες αρνητικές προθέσεις, ή είναι προκατειλημμένοι απέναντι σε κάποιους ανθρώπους. Εξάλλου όταν λέμε ότι η Εκκλησία σαν Σώμα Χριστού [που συμβολίζεται στην Αποκάλυψη ως η γυναίκα η περιβεβλημένη τον ήλιο που καταπατάει το σκοτάδι των αιρέσεων και του ψεύδους], δεν είναι δυνατόν να πλανηθεί, εννοούμε ακριβώς αυτό.. Ότι πορεύεται σαν Ένα Σώμα.
Αυτή είναι και η έννοια του "πνεύματος" της "συνοδικότητας", όπως και της "συμφωνίας των Πατέρων".
Σχετικά τώρα με με το τελευταίο που είπε "Δὲν θεωρῶ, ὅμως, διόλου προδοσία ἤ συμπροσευχὴ τὴν τιμητικὴ παρουσία τῶν ἑτεροδόξων, μὲ ράσα κι ὄχι λειτουργικὰ ἄμφια, κατὰ τὴν Δοξολογία"
θέλω να πω ότι δεν είναι το πρόβλημα μια εθιμοτυπική ή τιμητική ή μέσα στα πλαίσια της πολιτισμένης ανθρώπινης επαφής, συνάντηση με οποιονδήποτε, αλλά είναι ότι όλα αυτά εντάσσονται σε ένα συνολικό πλαίσιο γεγονότων που ζούμε σαν Ορθοδοξία εδώ και 100 χρόνια.
Δεν γίνεται δηλαδή να τα βλέπουμε όλα μόνο με ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό-συγκρητιστικό-ψευτοαγαπολογικό και καλής συνύπαρξης, τρόπο, όταν γνωρίζουμε καλά που πάνε τα πράγματα όπως μας έχουν προειδοποιήσει όλοι οι Άγιοι και πάνω απ΄όλους ο ίδιος ο Κύριος.
Πρέπει να βλέπουμε το πνευματικό παρασκήνιο.
Δεν θα έρθει ξαφνικά από το πουθενά το "βδέλυγμα της ερημώσεως" που μας είπε ο Κύριος, αλλά όλα συντελούνται σταδιακά κυρίως μέσω του συγκρητισμού, της ανάμειξης της αλήθειας με πολλές άλλες υποκειμενικές "αλήθειες". Όπως ακριβώς πρεσβεύει και η πολιτική ορθότητα.
Αυτό στη ρίζα του όσο και αν ακούγεται τραβηγμένο (και μάλιστα "απ΄τα μαλλιά") είναι η θεωρία του λεγόμενου "φιλοσοφικού σατανισμού" που είναι αναγνωρισμένος επίσημα ως μια ακόμα θρησκεία στην Αμερική.
Θεμελιώνεται πάνω στην θεοσοφία της Μπλαβάτσκι και τον "Ατομικό Νόμο" του Άλιστερ Κρόουλυ, [όπως περιγράφεται στο "Τhe Βook of the Law"].
Αυτοί οι δύο είναι οι κύριοι υπεύθυνοι της μετάβασης από τον ορθολογισμό του διαφωτισμού και την αθεϊα του διαλεκτικού υλισμού, στην "νέα πνευματικότητα" (ουσιαστικά νεο-βουδιστική) της Νέας Εποχής της πολιτικής ορθότητας και των διάφορων ποικιλόχρωμων κινημάτων όπως L.G.B.T. κ.α...
Όπως βλέπουμε είναι όλα συνυφασμένα και οι εξελίξεις επιταχύνονται σε όλα τα επίπεδα ταυτόχρονα.
Ψηφίστηκε το σύμφωνο των gay, και το μάθημα των θρησκευτικών μεταλλάσσεται όχι απλά σε θρησκειολογία (μια εγκυκλοπαιδική γνώση δεν θα πείραζε, ίσα ίσα που η αλήθεια δεν έχει να φοβηθεί τίποτα),
αλλά σε συγκρητιστικό μόρφωμα (ακούμε π.χ. για την νεο-βουδιστική Ariratou), δηλαδή σε "διαθρησκειακό ΔΙΑΛΟΓΟ" μέσα στη σχολική τάξη στη βάση της ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ(!!). Είναι απίστευτα όσα συμβαίνουν..
Παράλληλα ζούμε την γνωστή οικονομική κρίση, έχουμε άθεη κυβέρνηση και υπάρχει η πρόθεση του διαχωρισμού από το κράτος, γνωρίζουμε ότι η Εκκλησία είναι "εγκλωβισμένη", και όλα τα υπόλοιπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς όμως με υπεύθυνο τρόπο πρέπει να δείξουμε καταρχήν ότι "υπάρχουμε", είμαστε εδώ, παρόντες, αγωνιούμε, βλέπουμε και κατανοούμε, δεν παριστάνουμε τους ειδήμονες, ούτε τους αλάθητους, καταλαβαίνουμε ότι οι καταστάσεις είναι πολύπλοκες, και ότι δεν θέλει και πολύ αντί για καλό να κάνουμε κακό επειδή μπορεί κάποιες φορές να παρεμβάλλεται το ΕΓΩ μας, και να αλλοιώνει τον αγιοπνευματικό τρόπο στάσης και αντιμετώπισης.. ΑΛΛΑ δεν γίνεται να μένουμε άφωνοι και απαθείς.
Να πω και κάτι ακόμα, να κάνω ένα, ας πούμε κατά κάποιο τρόπο, συσχετισμό με τα πολιτικά πράγματα. Έλεγαν κάποιοι πολιτικοί "κινητοποιηθείτε, και φωνάξτε, ώστε αυτή η εικόνα του αντιδρώντος ελληνικού λαού, να μας βοηθήσει στις διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες"..
Λοιπόν, αν ο κόσμος αντιδρούσε θα το ξανασκεφτόταν και για το μάθημα των θρησκευτικών και για το σύμφωνο συμβίωσης και για τα υπόλοιπα που σχεδιάζονται [ευθανασία, καύση νεκρών κ.α.],
όπως επίσης θα το ξανασκεφτόταν και στον εκκλησιαστικό χώρο όσοι νομίζουν ότι "διαφωτίστηκαν" με την δυτική σχολαστική θεο-λογία (της "λογικής οδού") και τα πανεπιστημιακά πτυχία και διδακτορικά, και "ανέλαβαν" να "διορθώσουν" τα "λάθη" των "θυμάτων του αρχέκακου όφεως"... [παρόλο που άκουσα ότι ο Πατριάρχης το είπε αυτό για τους παπικούς, όμως επί της ουσίας βλέπουμε την θεολογική απορρόφησή τους/μας, από τη Δύση].
Να πω και κάτι τελευταίο.Είδαμε ακόμα και μουσουλμάνο Μουφτή να αγορεύει επιτακτικά (είμαστε περίεργοι να μάθουμε τι έλεγε, όποιος γνωρίζει κάτι ας μας το πει) μέσα σε ορθόδοξο ναό.
Ας υποθέσουμε ότι όλα αυτά είναι "αθώα" και "εθιμοτυπικά" όπως λένε κάποιοι. Αφού βλέπουν τον τεράστιο σκανδαλισμό και τα σχίσματα των τελευταίων 100 χρόνων γιατί συνεχίζουν την ίδια τακτική;; Που είναι η αγάπη και η πατρική φροντίδα προς τα κατασκανδαλισμένα "παιδιά" τους;; Δεν γνωρίζουν τον Λόγο του Κυρίου;; :
Οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων· ἀνάγκη γάρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι᾿ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται.
῝Ος δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης.
Κύριε Παπαδόπουλε ,τον λόγο έχει κυρίως ο ΄΄αντιοικουμενιστής΄΄ Επιτρέψατε όμως και μείς να εκφράσουμε την απορία μας ,γιατί εκπλήσσεσθε μέ το ενδεχόμενο οι συγγραφείς που παραθέτετε να στηρίζονται σέ λανθασμένες πηγές ,που ασφαλώς δέν είναι αυτοί που λέτε ; Εδώ στις πλέον έγκυρες ιστορίες όπως και του εθνικού ιστορικου Κων/νου Παπαρρηγόπουλου έχει περάσει η χάλκευση περί της προσωπικότητος του Γενναδίου που παρουσιάζεται ως αντιφατικός ,οτι πρίν την Φερράρα -Φλωρεντία ήταν ενωτικός και μετά ανθενωτικός ,έχει δέ δημιουργήσει καί μπέρδεμα ώστε να θεωρείται οτι υπήρχαν δύο Γεννάδιοι;
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄Ὁπότε, ρὲ ἀδέλφια, γιατί τόσος παροξυσμὸς ἐφέτος εἰδικά, μὲ τὸ θέμα; Ἐξαιρετικὰ ὕποπτο!΄΄
Ύποπτοι είναι οι καιροί καί όχι εμείς Με τίποτα δέν επιτρέπεται σήμερα μία αφέλεια,αμεριμνησία ,ιδιωτισμός ,εφησυχασμός ,ενασχόλησι μόνο με τά έργα της ειρήνης γιατί δέν έχουμε ειρήνη ,αλλά πόλεμο και μάλιστα σφοδρό και ύπουλο Τό 2015 ίσως να είδατε εσείς οτι κάτι παράξενο γίνεται ,αλλά μάλλον δέν το είδατε ακόμα όπως λέτε Προσωπικώς όταν παλαιότερα διάβαζα περί οικουμενισμού δέν μπορούσα να το συλλάβω ,υπερέβαινε το νού μου ,μέχρι που από το 2000 άρχισε γυμνή τη κεφαλή η διακήρυξί του ,η εκτόξευση βλασφημιών εναντίον του Θεού ,της εκκλησίας ,της Παραδόσεως , των αγίων ,των μαρτύρων ,βλασφημίες που δέν ξανακούστηκαν Τώρα η τακτικη να κλείνουμε τα αυτιά μας καί τά μάτια μας σέ μία πραγματικότητα και να επικαλούμαστε άγνοια θεωρω οτι αυτό είναι εκ του πονηρου Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον για τον χρόνο μας ,αλήθεια θα έπρεπε άλλοι να ασχολούνται μέ αυτά ως αρμοδιότεροι και επαγγελματικότεροι ,αλλά δυστυχώς και αυτοί μετέχουν της ίδιας νοοτροπίας με την δική σας Ολοι λένε οτι κάποιος άλλος είναι ο αρμόδιος Αν απευθυνθείς στον παπά της ενορίας σου λέει οτι ο ίδιος δεν γνωρίζει και οτι αρμόδιος είναι ο επίσκοπος Αν απευθυνθείς στόν επίσκοπο θα σου πεί οτι αυτό εδω το μαγαζί αυτή την σούπα προσφέρει ,άν δέν σου αρέσει πήγαινε σέ άλλη ταβέρνα Ούτε όμως και η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος φαίνεται να είναι υπεύθυνη για ό,τι συμβαίνει ,για την δραστηριότητα των οικουμενιστών ,για την λειτουργία της αιρετικής ακαδημίας του Βόλου , για τά πορίσματα της συνόδου του Κολυμπαρίου Τό ψήφισαν άλλα ,αλλά εννοούν άλλα δέν αντέχει σέ μία στοιχειώδη λογική σκέψη ,οχι σέ συνοδικα μνημεία αναφοράς Ενοχοποιείτε κύριε την λογική σκέψη ,το βουληματικό της ψυχής, την ηγετική φυσιογνωμία; Μία τέτοια προσωπικότητα μέ μαθηματική σκέψη υπήρξε και ο γέροντας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στον οποίο έχετε αναφερθεί Τί έλεγε για τον οικουμενισμό για την αποτείχιση, για την συμμετοχή του λαού στά προβλήματα της εκκλησίας ; Σας υπενθυμίζω να διαβάσετε το ΄΄έν ευχάριστον όνειρον ΄΄
Αναφέρεται μια Γαλλική έκδοσι δια τον Πατριάρχην Σχολάριον. Φυσικώς και αμφισβητούμε τας πηγάς των εις την Εσπερίαν συγγραφέων, οίτινες δια αναριθμήτων παραδειγμάτων έχουν αποδειχθεί δαιμονιότατοι εις τας νοθεύσεις και τας πλαστογραφίας. Όχι βεβαίως άπαντες. Υπήρξαν και υπάρχουν και εις την Δύσιν ειλικρινείς, έντιμοι και αντικειμενικοί επιστήμονες. Θα ερευνηθούν αι αρχικαί πηγαί και θα ευρεθή η αλήθεια, ακόμα και εις την περίπτωσιν εις την οποίαν ο Πατριάρχης Γεννάδιος θα υδύνατο να λιποψυχήση, μεταπηδώντας εις την πτέρυγαν των φιλενωτικών. Όσο δια την παρουσίαν των ετεροδόξων εις τας δοξολογίας εις τον Καθεδρικόν Μητροπολιτικόν Ιερόν Ναόν, τούτον δεν πιστοποιεί ουδέν! Ο οικουμενισμός είναι θανατηφόρος νόσος οία ταλαιπωρεί πλείονα των εκατό χρόνων το Άγιον Σώμα της Μιάς Αγίας, Καθολικής, Αποστολικής και Πατερικής Εκκλησίας. Οι ιερωμένοι των ετεροδόξων ως τι λογίζονται; Ως διπλωματικοί υπάλληλοι και αι θρησκείαι και ομολογίαι ως κράτη; Τοιούτος εκφυλισμός; Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφή