Ο Σεβ. Μητροπολίτης Κυθήρων κ.Σεραφείμ τοποθετείται επί του
τελικού Δελτίου Τύπου της Ιεραρχίας
Κατόπιν
της σημερινής τηλεφωνικής επικοινωνίας του Ιστολογίου (katanixis.blogspot.gr)
με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.Σεραφείμ, δημοσιεύουμε την τοποθέτησή
Του επί του Δελτίου Τύπου της 2ας Συνεδρίας της εκτάκτου Ιεραρχίας της
Εκκλησίας της Ελλάδος, 24 Νοεμβρίου 2016. Υπενθυμίζουμε οτι στη δεύτερη
ημέρα της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας
της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.
Ιερωνύμου, εξέδωσε το Δελτίο Τύπου που αναστάτωσε, απογοήτευσε και εξόργισε το
χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας με την απόφαση που έλαβε σύμφωνα με την
ανακοίνωση:
Δεύτερη Συνεδρία της Ιεράς Συνόδου
της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος(24/11/2016)
……………………..
Εν
κατακλείδι, μετά από Εισήγηση του Μακαριωτάτου Προέδρου, η οποία έγινε ομόφωνα
αποδεκτή, τονίζεται η, μετά την ενδελεχή και λεπτομερή ενημέρωση του Σώματος
της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, επιβεβαίωση της ενότητός Της,
και αποφασίσθηκε η έγκριση των
προτάσεων της Εισηγήσεως, καθώς και η μελέτη και όλων των κειμένων
που υπεβλήθησαν, από την Δ.Ι.Σ., ώστε να συνταχθεί ανακοινωθέν προς ενημέρωση
του ιερού κλήρου και του λαού……
Ο
Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κυθήρων, προέβη στην εξής δήλωση, εκφράζοντας
ταυτόχρονα και την πεποίθησή του, ότι θα αποσυρθεί το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου
που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και θα αντικατασταθεί με νέο που θα
διορθώνει τα πράγματα και θα αποκαθιστά την αλήθεια.
Η
δήλωση του Σεβασμιωτάτου είναι η εξής:
“Το
ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της 2ας Συνεδρίας, θεωρώ ότι δεν
αποδίδει επακριβώς την απόφαση της σεπτής Ιεραρχίας, όσον αφορά το
σημείο εκείνο στο οποίο λέγει ότι ενέκρινε η Ιεραρχία τις προτάσεις που
περιέχονται στην εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης
κ.Θεολόγου.
Δεν
ετέθη τέτοιο θέμα σε ψηφοφορία, ούτε προφορική, ούτε
μυστική, ούτε δι άλλου τρόπου (δι’ ανατάσεως των χειρών ή διά βοής).
Ακούστηκαν
απόψεις και κρίσεις επί της εισηγήσεως, από αρκετούς ιεράρχες και μετά από
αυτό, ο Μακαριώτατος ευχαρίστησε και συνεχάρη τον εισηγητή, δήλωσε ότι δεν
παίρνουμε καμία απόφαση αλλά αναθέτουμε το θέμα στη Διαρκή Ιερά
Σύνοδο, η οποία θα εκτιμήσει όλο το υλικό, τις παρεμβάσεις των Σεβασμιωτάτων
Μητροπολιτών, τα πρακτικά και κάποια υπομνήματα τα οποία εζητήθησαν από
συνοδικούς συνέδρους και έπειτα από την όλη αυτή επεξεργασία, θα συνταχθεί υπό
της Δ.Ι.Σ., εγκύκλιος η οποία θα απευθύνεται στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της
Εκκλησίας της Ελλάδος.
Επομένως δεν
υφίσταται πρόκριμα υπό της σεπτής Ιεραρχίας για το όλον θέμα το οποίο εσυζητήθη
κατά τας δύο αυτάς ημέρας, γι’ αυτό και κάθε κρίσις και τοποθέτησις θεωρείται
βεβιασμένη και ανακριβής.
Αυτά
γράφονται διά τον καθησυχασμό του λαού του Θεού, συνιστώντας την αναμονή της
τελικής αποφάσεως η οποία θα διατυπωθεί διά της Δ.Ι.Σ. η οποία είναι το
εκτελεστικό όργανο της Ιεραρχίας”.
Ως
διαχειριστές του Ιστολογίου
Κατάνυξις, ευχαριστούμε θερμά τον σεβασμιότατο για την παρέμβασή του και
τις σαφέστατες διευκρινήσεις. Πρέπει όμως να διατυπώσουμε προς τους αναγνώστες
μας πως δεν είμαστε αισιόδοξοι ότι θα αντικατασταθεί το συγκεκριμένο Δελτίο
Τύπου. Και ως γνωστόν, τα γραπτά μένουν και όσο το Δελτίο Τύπου παραμένει το
ίδιο, εμείς θα ανησυχούμε και θα αγωνιούμε. Πρέπει να διαπιστώσουμε την αλλαγή
στην ανακοίνωση της Ιεραρχίας ώστε να αναθαρρήσουμε και να ανασάνουμε από την
αίσθηση απογοήτευσης και οργής που μας διακατέχει.
Τέλος
να επισημάνουμε κάτι που έχει την αξία του. Ξέρετε ποιός Ιεράρχης είναι
υπεύθυνος των Δελτίου Τύπου της Ιεραρχίας; ο Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος. Αυτό σίγουρα λέει πάρα πολλά...
Από katihisis
Tην γλώσσα της διπλωματίας εκτός από την ψευδοσύνοδο της Κρήτης υιοθετεί και η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος Ωφείλουν να μας πούν μέ ξεκάθαρα λόγια αυτό που είχαν υποσχεθεί στο πλήρωμα της εκκλησίας και για το οποίο συγκλήθηκε υποτίθεται η έκτακτη συνεδρίαση της ολομέλειας της Ιεραρχίας της 23-24ης Νοεμβρίου Επικυρώνουν ή όχι την Σύνοδο της Κρήτης Αποδέχονται ή όχι την σύνοδο την Κρήτης ! Αυτή την απάντηση οφείλουν να μας δώσουν μέ τρόπο σαφή και ξεκάθαρο χωρίς σοφιστείες και περιφραστικότητες Τά δογματικά θέματα δέν επιδέχονται μαγειρέυματα , καρυκεύματα και εσάνς Σε επιτροπές παραπέμπουν μόνο την αφέλεια του λαού ,την ευκολοπιστία του πιστεύοντας οτι με αυτό τον τρόπο θα χειραγωγήσουν την εκκλησία μέ κλειστά μάτια στην πλάνη Από το επίσημο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνοδου δέν προκύπτει οτι απορρίπτουν την σύνοδο της Κρήτης άρα την υιοθετούν! Ολα αυτά περί επιτροπών και μελλοντικών οικουμενικών Συνόδων που δυστυχώς υποστηρίχθηκαν και από τον άγιο Ναυπάκτου είναι απλές παραφιλολογίες Αγιε Ναυπάκτου οφείλετε τώρα! να αγωνιστείτε μέ όση δύναμη για την απόρριψη της Συνόδου της Κρήτης και νά μήν υποθηκεύετε το μέλλον της εκκλησίας μέ δικά σας ανεξόφλητα γραμμάτια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛωρίτου Ελένη
Δηλαδή,κα.Λωρίτου,αν η Ι.Σ.της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν καταδικάσει την Σύνοδον του Κολυμβαρίου εσύ τι θα κάνεις;Θα κάνεις σχίσμα;;Που θα βρείς εκκλησία για να έχεις Μυστήρια;;;Γιατί δεν κάνεις οικονομία μέχρις το κοινό Ποτήριον;;;;Το σχίσμα και η αίρεση ούτε με Μαρτύριο δεν έχουν άφεσιν!Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει ελπίδα!!Μην ακούς τον π.Ε.Τρικαμηνά!!!
ΔιαγραφήΜπορείτε να μας αποδείξετε κύριε Βασιλειάδη, ότι η καινοτομούσα και αποδεχόμενη έμμεσα και άμεσα τον οικουμενισμό, Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος έχει αυτή τη στιγμή Μυστήρια που δεν είναι εις κρίμα και κατακριμα για αυτούς που συμμετέχουν στη Θεία Ευχαριστια ?
ΔιαγραφήΥΓ: Ο οικουμενισμος δεν είναι η αίρεση της φανερης και χοντροκομενης αλλοτρίωσης της Πίστης μέσα από το κοινό ποτήριο, άλλα μέσα από την αμοιβαία αποδοχή των αιρεσεων ως " Εκκλησίες " και τη σχετικοποίηση της μοναδικής Αλήθειας του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Αφήστε λοιπόν τις φοβέρες και τις λογικοφανείς φαμφάρες. Ο Χριστός είναι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή.
Εάν οι Άγιοι Πατέρες περίμεναν στο παρελθόν το κοινό Ποτήριο με τους αιρετικούς για να αντιδράσουν, αυτή τη στιγμή που μιλάμε θα φιλούσες το πασουμακι του Πάπα και θα έκανες το σημείο του σταυρού με τα 4 δάχτυλα και αντί για βάπτισμα θα είχες ραντισμα.
Αλήθεια τον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου τον έχεις ακουστά ???
Να κάνουμε οικονομία μέχρι το κοινό Ποτήριο? Δηλαδή να εμπαιζουμε τον Κύριο Ιησού Χριστό, κάνοντας επ'αόριστον οικονομία. Στη Λειτουργία δηλαδή θα λέμε ότι πιστεύουμε στη Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ενώ ταυτόχρονα ήδη έχουμε αναγνωρίσει και αποδεχθεί τις αιρέσεις ως Εκκλησίες. Τι ωραία λογική !!!
ΔιαγραφήΕξ αντικειμένου δημιουργείται μείζον ζήτημα ηθικής τάξεως για το συντάκτη του ανακριβούς συνοδικού ανακοινωθέντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για αήθη και άθλια ενέργεια και θα πρέπει το ταχύτερο δυνατόν να αναζητηθούν και καταλογισθούν οι σχετικές ευθύνες.
Λ.Ν.
Αυτά που δεν μπορεί να καταλάβει κάνης γιατί παντού και πάντοτε τα ίδια πρόσωπα εκλέγονται για τέτοιες δουλειές. Εκτός από τον Δημητριάδος του οπίου είναι γνωστή η υποκρισία και διγλωσσία, δεν βρήκαν κάποιον πιο αξιόπιστο για το χειρισμό του Δελτίου Τύπου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί αδελφοί το δημοσίευμα σας αυτό, από το ιστολόγιο Κατάνιξις και η καταγγελία που περιέχει είναι σοβαρή, λόγω του εξαιρετικά σημαντικού θέματος της Ιεραρχίας για την Σύνοδο της Κρήτης. Το γεγονός ότι οι πληροφορίες στηρίζονται σε τηλεφωνική συνδιάλεξη και όχι σε μία γραπτή δήλωση οπωσδήποτε δεν ισχυροποιεί απόλυτα την καταγγελία, ακόμη και αν είναι ορθή σε κάθε λεπτομέρεια. Μένει τις επόμενες ώρες και ημέρες να δούμε, είτε μία διευκρίνιση εκ μέρους της Συνόδου θετική ή αρνητική για το δημοσίευμα, είτε επιβεβαίωση και από άλλους Αρχιερείς για τα καταγγελόμενα, άλλως καταλήγουμε στο περιβόητο " δια της σιωπής συμφωνία " που θα ισχυροποιήσει, ακόμη και εκ των υστέρων, το Δελτίο Τύπου της Ιεραρχίας. Προσωπικά πιστεύω ότι τα όσα ανέφερε ο Σεβασμιώτατος είναι αληθή και ακριβή, αλλά θα θεωρήσω πολύ αρνητικό, εάν Εκείνος μεν έδειξε τόσο θάρρος και να μην βρεθούν και άλλοι να τον επιβεβαιώσουν. Ελπίζω ειλικρινά να μην συμβεί το ενδεχόμενο αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δεν καταλαβαίνετε αγαπητοί αδελφοί?
Τι θα κάνουμε τώρα, θα συζητάμε "άχρι καιρού" για το Δελτίο Τύπου της Ιεραρχίας?
Τόσο πολύ κοντή μνήμη έχουμε.
Στη Λέσβο δεν έγιναν συμπροσευχές?
Στη Κρήτη, λίγο μετά τη Λέσβο, δεν ψηφίσθηκαν και αποφασίσθηκαν αιρετικές αποφάσεις?
Στην Ασίζη, λίγο μετά την Κρήτη, δεν έγιναν οικουμενιστικά έκτροπα?
Αντέδρασε έμπρακτα κανείς από τους "Ιεράρχες" μας?
Την αλληλουχία των γεγονότων δεν την βλέπετε?
Και έστω, ας υποθέσουμε, ότι κάποιοι Ιεράρχες δεν συμφωνούν με το Δελτίο Τύπου. Και τι μ'αυτό? Είδατε καμία έμπρακτη αντίδραση? Θα συζητήσουν λένε στο μέλλον στη ΔΙΣ. Αλήθεια ξέρουν αν θα υπάρχουν στη ζωή αύριο? Προφανώς δεν έχουν μνήμη θανάτου εκέι στη ΔΙΣ.
Καί μείς τους παραπέμπουμε στον αγύριστο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου παρήγαγε γενικώς θολά ,ασαφή και διπλωματικά κείμενα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου οι οικουμενισται νοθευουν τα δογματα της πιστεως ,αμφισβητουν τη γνησιοτητα του ευαγγελιου ,αποδεχοντε ψευδεις θεους και μυστες ως σωτηρες,εφτασαν και στη σχιζοφρενικη ενεργια να πλαστογραφουν την υπογραφη επισκοπων για να επιβαλλουν τα σκοτεινα σχεδια τους ,χειρότεροι από κάθε δικτατορια,διοτι δεν αφαιρουν μονο την ελευθερια των επισκοπων στο τι να εκλεξουν αλλα και πλαστογραφουν την υπογραφη τους και τωρα εισήγαγαν και άλλο ψεμα,οτι η ιεραρχια ενεκρινε τις αποφασεις του Μητροπολιτου Σερρων,αρκει να επιβαλλουν τις οικουμενιστικες αποφασεις της συνοδου κολυμβαριου, γεμουν δολου και ψευδους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην περιμενουμε αληθειες από το στομα οικουμενιστων αλλα ψεμα ,δολειοτητες και φιμωσι της Αληθειας,σκοταδισται σαν την ιερα εξετασι του μεσαιωνα.
Τι περιμενει ο πιστος λαος από τέτοιους ποιμενες δεν ντρεποντε αραγε όταν ενεργουν ετσι.
Κύριε Βασιλειάδη, μάθε καλύτερα τι πάει να πει σχίσμα και μετά να νουθετείς την κα Λωρίτου. Αν δεν θέλεις να ανατρέξεις σε Αγ. Πατέρες, διάβασε τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο για να μάθεις ότι αυτός που διακόπτει την εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση δεν κάνει ΣΧΙΣΜΑ ευλογημένε! Σταματείστε επιτέλους να διαστρεβλώνετε τους πατέρες και να υπηρετείτε την μεταπατερική θεολογία της Αιρετικής Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών του Βόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία υπάρχει εκεί που υπάρχει η Αλήθεια. Κι αυτοί που δεν είναι με την Αλήθεια δεν είναι Εκκλησία. Ερμηνεία στα λόγια του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά. Μήπως εννοείς Εκκλησία τον Πατριάρχη και τους Συνοδικούς του Κολυμβαρίου αγαπητέ αδελφέ Βασιλειάδη; Γι αυτό φθάσαμε εδώ που φθάσαμε. Γιατί δεν κατανοούμε το τί σημαίνει ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Οταν το μάθουμε τότε μπορούμε να διακρίνουμε την αίρεση, το σχίσμα, το μαρτύριο, τη θυσία, τον συμβιβασμό, την δειλία, την υποκρισία...... Παράδειγμα ο σημερινός άγιος που γιορτάσαμε. Ας τον μιμηθούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ὅτι καί ἡ τοποθέτηση τοῦ Σεβ. Κηθύρων, δυστυχῶς, δέν εὐσταθεῖ. Διότι πῶς εἶναι δυνατόν νά καθησυχάζει κι αὐτός μέ τή σειρά του τόν λαό νά ἀναμένει τόν τελικό λόγο ἀπό την ΔΙΣ ὡς ἐκτελεστικό ὄργανο τῆς Ἱεραρχίας, τή στιγμή κατά τήν ὁποία ὅπως ὁ ἴδιος δηλώνει ἡ Ἱεραρχία δέν ἔλαβε καμμία ἀπόφαση;!!! Ποιός μᾶς ἐμπαίζει; Διακρίνουμε τήν ἔλλειψη φόβου Θεοῦ καί ἅρα μή περιμένουμε νά ὑπάρξει σεβασμός στούς ἀνθρώπους πού ὡς πιστοί ἀνέμενον λόγο εὐθύνης. Κάποιοι πρέπει νά ντρέπονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήTι θα πει "αυτά γράφονται προς καθησυχασμό του λαού" άγιε Κυθήρων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλήρος και λαός θα καθησυχασθούν μόνο με τη σαφή και απερίφραστη, συνοδική και πανηγυρική διακήρυξη της ακλονήτου κύρους αληθείας επί τη βάσει της οποίας εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν υπάρχουν Εκκλησίες αλλά αιρετικές κοινότητες, στερούμενες εκκλησιαστικής υποστάσεως και ως εκ τούτου δεν δικαιούνται να ονομάζονται Εκκλησίες.
Απλά και σταράτα πράγματα. Μην τα κλώθετε και τα κλώθετε εσείς οι συνοδικοί υπείκοντες, ενδεχομένως, σε φαναριώτικες (βαρθολομαίικες, ζηζιούλειες και "ελπιδοφόρες") υποδείξεις και πιέσεις παραπέμποντας το όλο ζήτημα σε επιτροπές.
Επομένως καθησυχασμός δεν θα επισυμβεί αλλά ούτε και εφυσυχασμός των αγωνιούντων και δεινώς αλγούντων πιστών! Ειδικά αυτό το τελευταίο!
Λ.Ν.
Κύριε Βασιλειάδη δέν έχω καμμία πρόθεση διαμάχης με αδελφούς Φοβάμαι όμως οτι κινείστε σέ ένα λανθασμένο πνεύμα περί τού ΄΄εντός και εκτός της εκκλησίας ΄΄ Μήν αναφερθούμε για μία ακόμα φορά σέ εκείνο το θρυλικό ΄΄κάλλιον πλανάσθαι μετά της εκκλησίας ή ορθοτομείν εκτός αυτής ΄΄ Αν ανατρέξετε στά σχόλια αυτής εδώ της ιστοσελίδας σέ σχετικές αναρτήσεις θα καταλάβετε οτι είναι πολύ αίολο το απόφθεγμα Αμνηστεύετε δηλαδή την κατάφωρη αίρεση την οποία βιώνουμε επί χρόνια τώρα και εσχάτως απέκτησε συνοδική κατοχύρωση και ονομάζετε ΄΄σχίσμα ΄΄την αποστασιοποίηση από αυτήν ; Γι'αυτό υπάρχουν οι Ιεροί Κανόνες για να πηδαλιουχούν την εκκλησία Η εφαρμογή των Ιερών Κανόνων σώζει από αμφότερες τις εκτροπές και του σχίσματος και της αιρέσεως Δέν νομίζω οτι έχουν την εξουσία, δηλαδή οι επίσκοποι, να κρατάνε δέσμιο το Άγιο Πνεύμα υποτελές στην αυθεντία των Το Αγιο Πνεύμα όπου θέλει πνεί και την φωνήν αυτού ακούεις Η εκκλησία υπάρχει εκεί που υπάρχει το Άγιο Πνεύμα και ακούμε την φωνή του ! Ειναι ντροπή των που οι πλειονοτης των επισκόπων που χαρακτηρίζονται ως ΄΄παραδοσιακοί΄΄να σύρονται πίσω από τον πατριάρχη και 2-3 επιθετικούς οικουμενιστάς της εκκλησίας της Ελλάδος Θά έπρεπε αυτοί να απομονώσουν τους 2-3 οικουμενιστάς και όχι να χειραγωγούνται από αυτούς Το ΄΄κοινό ποτήριο ΄΄ στο οποίο αναφέρεστε είναι κατωχυρωμένο στην σύνοδο του Κολυμπαρίου ,άλλωστε στό εξωτερικό λέγεται οτι ήδη εφαρμόζεται ,το είδαμε και μείς στην Ραβέννα το 2002 κατάφωρα μπροστά στις κάμερες Το ότι δέν το εφαρμόζουν ακόμα είναι θέμα στρατηγικης τακτικής Τι άλλο να πω δέν ξέρω ,λέμε και λέμε συνεχώς τά ίδια και κανείς δέν έχει την διάθεση να μετακινηθει από τίς βεβαιότητές του Γι'αυτό καταλήγουμε στο ΄΄ο σώζων εαυτόν σωθήτω ΄΄,καταδιωκόμενος , αφοριζόμενος , καθαιρούμενος ,χωρίς αίμα δέν γίνεται ομολογία Αλλά άς έχουμε την ελπίδα οτι ο Θεός δέν θα αφήσει την εκκλησία του στά χέρια των δειλών Θά δώσει τους ποιμένες εκείνους για να πηδαλιουχήσουν το σκάφος της εκκλησίας! Λ.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τι προτείνεις αγαπητέ 7:12;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μνημονευονται οι αιρετικοι επειδή δεν υπάρχει ή βούληση να πραξουμε κατά συνείδηση και να αντιδράσουμε - αποριψουμε τους αιρετικούς επισκόπους οι οποίοι έχουν τη στήριξη της πολιτείας;
Ο Οικουμενισμος είναι αιρεση τι προτείνεις ; Να ακολουθήσουμε την αίρεση και τους αιρετικούς επισκόπους επειδη ή πολιτεία αυτούς θα θεωρήσει νόμιμη εκκλησία; Και αυτοί οι αιρετικοι τσαμπουκαληδικα απειλούν με αφορισμούς με τις πλατες της πολιτείας ;
Αν και επί Ουαλη οι χριστιανοί σκέπτονταν έτσι τώρα δε θα ήμασταν αρειανιστες;
Πρέπει όσοι επίσκοποι έχουν μείνει ορθόδοξοι να βρουν το θάρρος να κηρύξουν ορθόδοξια και όσοι λαϊκοί είναι ορθόδοξοι να απομακρυνθούν με κάθε τρόπο από το άρρωστο οικουμενιστικο κατεστημένο.
Αγαπητέ αδελφέ ανώνυμε 28 Νοεμβρίου 2016 - 8:20 μ.μ., έχω την αίσθηση ότι ο Σεβασμιώτατος Κυθήρων απλά μεταφέρει αυτά που αφέθηκαν να εννοηθούν λίγο πολύ σε όλους μας από την Ιεραρχία (ή μάλλον καλύτερα από το οικουμενιστικό της μερίδιο το οποίο ειλικρινώς κανείς μας δεν γνωρίζει πόσους αριθμεί). Αν αυτό που αφέθηκε να εννοηθεί είναι αρλούμπες δεν φταίει ο Σεβασμιώτατος Κυθήρων που μας το μετέφερε, εδώ κάποιοι ακόμα σκέφτονται το 'πόρισμα' της Ιεράς Συνόδου και .... ελπίζουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή................
Αγαπητέ κύριε Βασιλειάδη, διαβάζω το σχόλιό σας και προσπαθώ να καταλάβω αν αυτά που γράφετε τα εννοείτε ή αν απλά κάνετε black humor.
Οικονομία κάνει ο Θεός, εμείς δεν κάνουμε οικονομία, εμείς ΤΣΑΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (Οικουμενικών Συνόδων και Αποστολικούς) που οριοθετούν ξεκάθαρα το τι πρέπει να κάνουμε όταν ξεπηδούν αιρέσεις μέσα στην Εκκλησία. Έτσι κρατήθηκε αυτή η Πίστη δύο χιλιάδες χρόνια. Προσέξτε, γιατί αυτή η αρρωστημένη υπακοή σας κάνει να βάζετε τον εαυτό σας ίσα κι όμοια με τον ίδιο τον Θεό. Καταντά η χειρότερη αμαρτία, η χειρότερη βλασφημία. Ποιος είστε εσείς που θα κάνετε οικονομία; Έχετε διανοηθεί τι λέτε; Τόσοι Άγιοι, Μάρτυρες, Ομολογητές δεν έκαναν οικονομία και έδωσαν ακόμα και τη ζωή τους χωρίς δεύτερη σκέψη για πράγματα που σήμερα θεωρούνται ασήμαντα κι εσείς κύριε Βασιλειάδη θέλετε να περιμένουμε μέχρι να φτάσουν και στο κοινό Ποτήριο; Οικονομία είναι αυτό ή ξεπούλημα της Πίστης; Και βγαίνετε και μας το λέτε κιόλας; Τι έχουμε πάθει επιτέλους και δεν σκεφτόμαστε; Καταλάβετε επιτέλους τι συνέβαινε στην Εκκλησία 2000 χρόνια. Πάντα στις επάλξεις ήτανε, πολεμούσε συνέχεια τις αιρέσεις. Μαμόθρεφτα καταντήσαμε και δεν μπορούμε, να ξεχωρίσουμε δυο λογιών άχυρα.
συγχαρητηρια στον σεβ κυθηρων που μας ενημερωσε δια το αναληθες ανακοινωθεν
ΑπάντησηΔιαγραφήτηςιεραρχιας ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΔΕΙΣ εκ των φερομενων ως διαφωνουντων αρχιερεων ειχε την ευγενεια να μας ενημερωσει προφανως το υιοθετουν μπραβο
π χρυσανθος δημητριου λεμεσος
Κύριε Βασιλειάδη συμφωνώ μέ τους αγαπητούς ανωνύμους σχολιαστές Θά γίνουμε και μείς, όπως πάνε τά πράγματα, όπως η εκκλησία της Ρωσίας επί κομμουνιστικού καθεστώτος Θά υπάρχει μία οικουμενιστική εκκλησία η οποία θα συνεργαστει με΄το άθεο πολιτικό σύστημα απολαμβάνοντας ολα τά ιστορικά προνόμια της εκκλησίας --έτσι ούτε γάτα ούτέ ζημιά και η άθεη πολιτεία θα έχει προφίλ ΄΄θεάρεστο ΄΄ και η υποτιθέμενη εκκλησία θα καλοπερνά --και μία εκκλησία κυνηγημένη και καταδιωγμένη των κατακομβών Ειπαμε το Άγιο Πνεύμα όπου θέλει πνεί και την φωνην αυτού ακούεις Νά είσαι σίγουρος οτι θα την ακούσουμε την φωνή του ! Θά μας μιλήσει με΄τον λάρυγγα των αληθινών ποιμένων ! Λ.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει να κανω και λαθος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παρατασις ,ειναι δειγμα μη συμφωνιας των πατερων.
Δεν νομιμοποιειται ακομη ο ορος ''εκκλησιες'' στην ιστορικη ονομασια κατα τη συνοδο.
Η εκκλησια παντοτε εφαρμοζε την οικονομια,οταν εβλεπε πως αυτο βοηθα υπερ της Ιερας Παραδοσεως,κανοντας αγωνα να μεταδωση το Φωςτης διδασκαλιας της Ορθοδοξιας,για να προφυλαχτη απο τη Δυτικη προπαγανδα ,που σημαινει πως δεν αιρεται η ακριβεια ουτε και συσκοτιζεται το Συμβολο της Πιστεως,με κινησεις σαν και αυτες,για να μην επεκταθουν και τα ζηλωτικα σχισματα.
Ο Ορθοδοξος αγωνας εντος Εκκλησιας ειναι η α λ η θ ι ν η αγαπη ,που ανοιγει δρομοπρος την αληθεια,ετσι ωστε οι σκεψεις μας να μην ακολουθησουν λαθεμενο δρομο και βυθιστουμε στο σκοταδι της πλανης.
Το Ορθοδοξο μας παρελθον ειναι ομολογιακο σταυροαναστασιμο,πλην ομως απευθυνεται στην ελευθερα θεληση της αντιθετης πλευρας ειτε ως αγανακτηση ιερη,ειτε ως σιωπη εν αναμονη,ειτε ως ψυχροτητα η θλιψη και υπομονη ,καθως γνωριζει πως η αμαρτια στρεφομενη κατα του αγιου Πνευματος ουκ αφεθησεται ουτε εν τω νυν ουτε εν τω μελλοντι αιωνα.
Γι'αυτο οικονομια και ακριβεια ,καπου ειχα διαβασει οδηγει τους παντες σε μετανοια!
Γι'αυτο ασχολουμαστε με τα ανωθεν και ολα τα κανουμε για την αιωνια Ζωη και θεωρουμαστε ανοητοι απο πολλους για να υψωθουν ολοι.
Οι διωγμοι, τραυματιζουν το πληρωμα της εκκλησιας,επειδη αποστρεφεται το κακοδοξο φρονημα.
Νομιζω η παραταση αυτη,ειναι δειγμα αγαπης και πιστεως,και καθε μελος της εκκλησιας πρεπει να συμβαλλει στην αυξηση του σωματος και στην ενοτητα της πιστεως οπως αναφωνει ο απ.Παυλος στος Εφεσιους,αφου και ο αγ.Μαξιμος ο Ομολογητης ,ονομασε καθολικην Εκκλησιαν''την Ορθην και σωτηριον Ομολογιαν εις Αυτον''... ...
Φυλασσουμε οσα οι συνοδοι εθεσπισαν και αποδεχομαστε οσα αποδεχτηκαν.
Καταδικαζουμε δε,οσα αυτες κατεδικασαν.
Τωρα ,το ευαγγελικο ''εαν ο κοσμος σας μισει,εμε προτερον εμισησεν Ιωαν 15-18]
Προηγουμενως παραγγελει πως ''ουτω δοξαζεται ο Πατηρ μου,εις το να φερητε καρπον πολυν και ουτω θελετε εισθαι μαθηται μου''... ...
Επομενως, η συμφωνια των αγιων Πατερων ειναι καθοριστικη.
Δεν ειναι αναληθες το ανακοινωθεν.Πρεπει να επιστρεψουμε με καποιο τροπο ,ευχομαι να βγει οχι σε βαρος της Ορθοδοξιας! Καλα και ευλογημενα Χριστουγεννα!
Συγχωρηστε με!
Ανώνυμε 11.48 σέ συγχωρούμε απόλυτα ,μόνο που έχεις φάει τόνους επισκοπίτιδας και γι'αυτό πρόσεχε Αυτή η νοοτροπία έχει γίνει το εφαλτήριο των οικουμενιστών για να προάγουν τά προδοτικά των σχέδια Ενότητα μέ ποιόν ; Με τούς αγίους και μάρτυρες ή μέ τον επίσκοπο για να έχουμε και τό κεφαλάκι μας ήσυχο να προλάβει να πάρει σύνταξη και ο πνευματικός για να μήν έχει τραβήγματα .....κι έτσι να ζούν οι οικουμενιστές καλά και μείς ακόμα καλύτερα.......!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνωνυμε 11.48 η παράταση δέν είναι δείγμα της διαφωνίας των πατέρων ,αλλά είναι δείγμα της δειλίας των πατέρων Η δειλία όμως καταργεί την ομολογία και χωρίς ομολογία πού πάμε ; Ο Χριστός παραπέμπεται από τον Άννα στον Καϊάφα και η Ιερά Σύνοδος νίπτει τάς χείρας της ως Πόντιος Πιλάτος Με κανένα τρόπο δέν θέλουμε να πάρουμε την θέση του όχλου που φωνάζει Βαραββαν !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρία Ελένη εσύ έχεις τον π.Θεόδωρο που είναι στο παρά πέντε να αποτειχίστή.Ένας που είναι στην Σπάρτη που θα εκκλησιαστεί;Ποία είναι η αίρεσις που έχει ο Επίσκοπος Σπάρτης;;Υπάρχουν Μυστήρια με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος στην Μητρόπολη Θεσ/νίκης, μετά την Σύνοδο του Κολυμβαρίου,ή όχι;;;
ΔιαγραφήΑν το Άγιο Πνεύμα είναι στους ναούς της τοπικής Εκκλησίας της Ελλάδος γιατί εγώ να μην έχω κοινωνία με την Εκκλησία μου(δηλαδή, υπάρχει το Άγιο Πνύμα στον ναό και εγώ είμαι αποτειχισμένος !);;;;
Ο Άγιος Ιωάννης λέει να τρώμε με αιρετικούς,έτσι δεν είναι;;;;;
Αυτοί που έχουν στον τόπο τους Επισκόπους Οικουμενιστές μπορούν να αποτειχίστούν.
Καλό είναι, κατά την γνώμη μου, να μην ξεχνάμε, στα πλαίσια πάντα του καλοπροαίρετου διαλόγου, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος συμμετείχε, απεδέχθη και προσυπέργαψε με την υπογραφή του Προκαθημένου της και τις υπογραφές της συντριπτικής πλειοψηφίας των νομίμως εκλεγμένων εκπροσώπων της Αρχιερέων, τις Αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, εκπροσωπόντας το Σώμα της Ιεραρχίας. Αυτό σημαίνει ότι η Εκκλησία της Ελλάδος απεδέχθη πλήρως την Σύνοδο της Κρήτης και αυτή η αποδοχή δεν θα γίνει μελλοντικά, αλλά υφίσταται ήδη και θα αρθεί τότε και μόνο τότε, εάν η Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφασίσει, ότι οι υπογραφές κακώς ετέθησαν και η αποδοχή κακώς έγινε και άρει τις πράξεις αυτές. Τέτοια απόφαση δεν βγήκε και μπορεί να μην βγεί ποτέ και όσο δεν βγαίνει, η αποδοχή της Συνόδου της Κρήτης, σαν γεγονός, παραμένει σε ισχύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναμενόμενη απόφαση από την Εκκλησία της Ελλάδος, συνοδικώς διασκεπτομένης, ακόμη δεν ελήφθη. Αυτό πρακτικώς σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν τετελεσμένα γεγονότα, χωρίς Συνοδική Απόφαση της Ιεραρχίας. Τα κείμενα αυτά δεν πρόκειται να γίνουν δεκτά από την Εκκλησία μας στον αιώνα τον άπαντα! Η ψευδοσύνοδος της Κρήτης καταντρόπιασε τους κακοδόξους. Ζήτω η Ορθοδοξία μας! Ζήτω ο Σεβ. Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ! Ζήτωσαν άπαντες οι Ορθόδοξοι Ρωμηοί Επίσκοποι! Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου κύριε Βασιλειάδη , άς πάρουμε τά θέματα με΄την σειρά Η αποτείχιση είναι ένα θέμα που αφορά τους κληρικούς και όχι τους λαϊκούς , οι οποίοι απλώς ακολουθούνε τους κληρικούς Όμως η αποτείχιση εκτός του ότι είναι ένα θέμα Κανονικό που αφορά τους κληρικούς , είναι και ένα θέμα εσωτερικό που αφορά ολους μας Όταν συνειδησιακά αποστασιοποιούμεθα από τους οικουμενιστάς επισκόπους και αδειάζουμε τους Ναούς και δεν παίρνουμε αντίδωρο από το χέρι του , αυτό σημαίνει αποτείχιση Άλλωστε έχουν προνοήσει οι ίδιοι να μας αποτειχίσουν με την απομάκρυνση από τις ενορίες μας και με το κυνηγητό ακόμα και ενώπιον του ανακριτού δικαστού !
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ρωτάτε ποια είναι η αίρεση του Σπάρτης Σας απαντω: Είναι η αίρεση του εφησυχασμού την οποία ακολουθούν η πλειονότητα των επισκόπων και δή οι υποτιθέμενοι παραδοσιακοί τύπου Καστορίας , Ιωήλ Εδέσσης , Φλωρίνης……… Επιθετικοί οικουμενιστές είναι 3-4 , οι υπόλοιποι πού είναι ; Δεν έχω τιποτα με τον Σπάρτης ,αλλά πότε συγκαταλέχθηκε ο Σπάρτης στο αντίβαρο του αντιοικουμενιστικού αγώνα ενάντια στην αίρεση ,πότε συμμετέσχε σε κάποιο συνέδριο , πότε μας έδωσε ένα στίγμα Αυτό είναι το παράπονό μας Η αφωνία των επισκόπων στρώνει το χαλί της αιρέσεως και αυτό είναι πολύ καταστροφικό ,είναι το τρίτο είδος αθεΐας σύμφωνα με τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά Να σας πω και κάτι ακόμα ; Ο κρυπτοοικουμενιστές είναι χειρότεροι και από τους επιθετικούς οικουμενιστές οι οποίοι είναι φανεροί Αυτές τις ημέρες γίνεται ένας παραλληλισμός αυτών που ζούμε με το Θείο Δράμα του Χριστού και οι επίσκοποι παίζουν το ρόλο του Πόντιου Πιλάτου Δεν είναι υπερβολή ! Εάν παρ’όλα αυτά ο επίσκοπος Σπάρτης ή ο Θεσσαλονίκης έχει μία αυτομεμψία και εσωτερική συντριβή για ό,τι συμβαίνει , θα πρέπει να μην τιμωρήσει έναν παπά του που θα ήθελε να εκδηλώσει την διαμαρτυρία του με το μέσο της Ιεροκανονικής αποτειχισης ,αντίθετα να τον επαινέσει όπως ορίζει ο σχετικός Κανόνας ,αλλά βλέπετε κουμάντο δεν κάνουν τά γραπτά ,η Παράδοση ,οι Ιεροί Κανονες ,αλλά ο προϊστάμενος παρτιάρχης ανατρέποντας όλη την ορθόδοξη εκκλησιολογία Η αποτείχιση είναι ένα μέσο διαμαρτυρίας και όχι σχίσμα, όπως κάποιοι δεσποτοκρατικοί λένε Σχίσμα γίνεται κατόπιν ενός ντόμινο αντιδράσεων που το προκαλεί η δεσποτοκρατία και στο σχίσμα βέβαια βρίσκονται αυτοί που το προκαλούν δηλαδη οι δεσποτάδες ,οι οποίοι πιστέψ’τε με το επιδιώκουν και διαρρήδην μας το έχουν εκφράσει Μέχρι όμως να συμβούν όλα αυτά που απευχόμεθα , φυσικά τά μυστήρια είναι έγκυρα Τώρα γιατί να φύγετε από την ενορία σας εφ’όσον τα μυστήρια είναι έγκυρα Εάν είστε αναπαυμένος και δεν εξεγείρεστε συνειδησιακά με την προδοσία της πίστεως και την υποταγή των πάντων παραδοσιακών και μη στον πατριάρχη ,στον αρχιεπίσκοπο και σε 3-4 επιθετικούς οικουμενιστάς μείνετε Δεν ειμαι εγώ αυτή που θα σας πώ να φύγετε από την ενορία σας . Κανένας επίσκοπος δεν έχει υπο την εξουσία του δέσμιο το Άγιο Πνεύμα Το Άγο Πνεύμα βρισκεται εκεί που βρισκεται η διαχρονική εκκλησία ! Συνεχίζεται ........
Με τους αιρετικούς αν χρειαστεί συντρώγουμε , συνοδοιπορουμε , συνεποχούμεθα στο τραίνο , στο αεροπλάνο , στο λεωφορείο , περπατάμε στους ιδιους με αυτούς δρόμους ,άντε λέμε και καλημέρα παρά το ΄΄χαιρειν μη λέγε΄΄ και τους παραχωρούμε την προτεραιότητα αν σκοντάψουμε επάνω τους , ο χριστιανός είναι πάντα ευγενής και δόξα τω Θεώ η παιδεία μας μας έδωσε μπόλικη από δαύτη, στην πολυκατοικια αν τύχει και είμαστε συγκάτοικοι και συναντώμεθα στην είσοδο , οπωσδήποτε αντί για καλημέρα δεν τους δίνουμε μουντζες , αλλά δεν συμπροσευχόμεθα Ο όσιος Ιάκωβος της Εύβοιας στη τράπεζα έφαγε αυτος και οι ομοτράπεζοι χωρίς προσευχή επειδή ήταν παρών ομοτράπεζος ενας παπικός Συγχωρείστε με ! Λ.Ε.
ΑπάντησηΔιαγραφή