22 Νοε 2016

Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος

Αποτέλεσμα εικόνας για Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος
Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου
στην Εκκλησία της Ελλάδος
Επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με αφορμή την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία μεταξύ άλλων θα ασχοληθεί με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης, με εισήγηση από τον Ποιμενάρχη μας, ο οποίος μετέσχε σε αυτήν, έστειλε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Στην επιστολή αυτή ο Οικουμενικός καλεί τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία της Ελλάδος, να περιφρουρήσουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Κρήτη.
Υπογραμμίζει πως οι αποφάσεις της Αγίας Συνόδου κατέδειξαν την ενότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας που απορρέει από την συνοδικότητά της.
Επί του προκειμένου ΔΕΝ εξηγεί ο Πατριάρχης περί ποίας ενότητας γράφει, εφόσον ως γνωστόν τέσσερις εκκλησίες ΔΕΝ συμμετείχαν ήτοι Πατριαρχείο Αντιοχείας, Εκκλησία της Ρωσίας, της Γεωργίας και της Βουλγαρίας.
Παράλληλα ο Οικουμενικός Πατριάρχης καλεί τον Αρχιεπίσκοπο να μην επηρεαστεί από πρόσωπα μέσα στην ιεραρχία που διαφωνούν με τις εν λόγω αποφάσεις κατονομάζοντας μάλιστα ως τέτοια πρόσωπα τους Μητροπολίτες Καλαβρύτων Αμβρόσιο και Πειραιώς Σεραφείμ, συγχρόνως δε τον ενημερώνει ότι θα διακόψει την οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί τους...
Θυμηθείτε, αγαπητοί αναγνώστες την ανακοίνωση που είχε επιβάλλει στον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.
Ήτοι απειλεί εν ψυχρώ τον Αρχιεπίσκοπο και τον εκβιάζει τρόπον τινά για να μην εναντιωθεί η Εκκλησία της Ελλάδος στις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, επεμβαίνοντας στα εσωτερικά της Ελλαδικής Εκκλησίας, υποδεικνύοντας τί πρέπει να αποφασίσει η Σύνοδος της Ιεραρχίας μεθαύριο.
Ένα ξεκάθαρο δηλαδή μπούλινγκ στον Αρχιεπίσκοπο και στους Έλληνες Ιεράρχες.
Αυτό επίσης μπορεί να χαρακτηριστεί και ως «εισπήδηση» ενώ προκαταβάλλεται ευθέως και αντικανονικά η κρίση των Ιεραρχών της Ελλαδικής Εκκλησίας.
Αλλοίμονον εάν αφαιρεθεί έτσι με αυταρχικό τρόπο το δικαίωμα των εκπροσώπων της κάθε εκκλησίας να εκφέρουν λόγο και μάλιστα όταν πρόκειται για θέματα μείζονος σημασίας, όπως είναι οι συνοδικές και δογματικές αποφάσεις μιας Συνόδου όπως της Κρήτης με ποικίλες αμφισβητήσεις και παρερμηνείες.
Δηλαδή τί θα πρέπει να εισηγηθεί ο Ποιμενάρχης μας, ο οποίος έχει ήδη διατυπώσει την εισήγησή του;
Δηλαδή εάν όντας παρών και μετέχων στη Σύνοδο, διεπίστωσε ότι τα πράγματα δεν ήταν όπως θα τα περίμενε ο κάθε ορθόδοξος Ιεράρχης, όταν άκουσε τον Χρυσόστομο Κύπρου να κατηγορεί την Ελλαδική Εκκλησία για το κείμενο που είχε ψηφίσει η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ελλάδος και ο ίδιος φυσικά, όταν είδε τον ίδιο Αρχηγό της Κυπριακής Εκκλησίας να βάζει ο ίδιος υπογραφή για τον Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο και τον Μόρφου που διαφωνούσαν και αρνήθηκαν να υπογράψουν;
Και πως θα αξιολογήσει την εισπήδηση του Πατριάρχη και την επικείμενη εκκλησιαστική τιμωρία των αδελφών του Ιεραρχών Πειραιώς και Καλαβρύτων που με το δίκιο τους διαφωνούν με την Σύνοδο της Κρήτης που υποχρέωσε τον Αρχιεπίσκοπο να «αλλάξει» την εντολή που έλαβε από το ιερό σώμα της Ιεραρχίας!
Θα έχει άδικο ο Ποιμενάρχης μας αν εισηγηθεί στην Ιεραρχία μεθαύριο επόμενος τοις αγίοις πατράσι και μη αποδεχόμενος κανένα εκβιασμό;
Προφανώς και δεν έχουν άδικο, όσοι προτείνουν στον Μακαριώτατο και στους Αρχιερείς να σταθούν στο ύψος τους και να δείξουν σε ολόκληρο τον Ορθόδοξο κόσμο και στους παρόντες στη Σύνοδο της Κρήτης και στους απόντες τί σημαίνει Σύνοδος, τί σημαίνει Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.
Το πλήρωμα της Εκκλησίας θα είναι μαζί τους γιατί θα διαπιστώσει ότι στέκουν και κρατούν τις παραδόσεις κατά το Παύλειον «Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις».

9 σχόλια:


  1. "Θα έχει άδικο ο Ποιμενάρχης μας αν εισηγηθεί στην Ιεραρχία μεθαύριο επόμενος τοις αγίοις πατράσι και μη αποδεχόμενος κανένα εκβιασμό;"

    Αλήθεια , εάν εξαιρέσουμε βέβαια την περίπτωση θαύματος (ολικής μεταστροφής), πιστεύει κανείς ότι ο Ιερώνυμος θα είναι επόμενος των Αγίων Πατέρων και δε θα αποδεχθεί κανένα εκβιασμό ???

    Καλύτερα να κρατάμε πολύ μικρό καλαθάκι, να είμαστε πνευματικά έτοιμοι για όλα και να προσέχουμε μην πλανηθούμε από τα λογικοφανή επιχειρήματα των αιρετικών οικουμενιστών.

    Δείτε για παράδειγμα το link που δείχνει τον αιρετικό οικουμενιστή, τον Προύσης Ελπιδοφόρο, να συλλειτουργεί με τα "ΛΟΚ" της ορθοδοξίας (τους Αγιορείτες εννοώ): http://www.amen.gr/article/o-mitropolitis-prousis-proeksirxe-tis-panigyreos-tis-monis-ksenofodos-foto

    Μια εικόνα - χίλιες λέξεις.


    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιοικουμενιστής22 Νοεμβρίου 2016 στις 6:07 μ.μ.

    Κατάπτυστος η επιστολή. Η Ιεραρχία οφείλει όπως προστατεύση τους Αγωνιστάς και Μαχητάς Ιεράρχας κυρίους κυρίους Αμβρόσιον και Σεραφείμ εκ του παθολογικού και εμπαθούς μένους του πατριάρχου. Οφείλει όπως επίσης καταδικάση και το ψευδοσυνέδριον του Κολυμβαρίου ως σαπρόν και άσχετον με την Ορθόδοξον Πίστιν και Παράδοσιν. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τό θράσος τοῦ Παναγιωτάτου εἶναι ἄνευ ὁρίων. Καί ἐπειδή ἔχουμε φθάσει στό μή περαιτέρω μέ κινδυνευόμενο πλέον ὄχι τίς διοικητικές ἁρμοδιότητες καί δικαιοδοσίες ἀλλά αὐτή τήν ἴδια τήν Πίστη, εἶναι καιρός νά λεχθοῦν ὁρισμένα πράγματα μέ τό ὄνομά τους. Τουτέστιν ὅτι ὁ ἴδιος ὁ Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος ἀποτελεῖ μεῖζον πρόβλημα διότι ἐκμεταλλευόμενος τήν ἰδιότητά του προάγει τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἐνεργεῖ ἀπροκάλυπτα τόν συμφυρμό τῆς Ὀρθοδοξίας (ὡς νά ἦτο κτῆμα του) μέ τίς παντοειδεῖς αἱρέσεις καί ἰδίως τόν φίλτατο σ' αὐτόν ἀμετανόητο Παπισμό. Ὁ Κωνσταντινουπόλεως δέν εἶναι φορέας οὔτε ἐκπρόσωπος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά φορέας τῆς αἱρέσεως καί μάλιστα μετερχόμενος βία καί ἀπειλές γιά τήν ὑποταγή πάντων στά ἄθεσμα καί πνευματικῶς ἄνομα σχέδιά του. Εἶναι καιρός ἐγκαταλείψεως τῆς θεωρητικολογίας πολλῶν παραδοσιακῶν θεολόγων καί Ποιμένων καί ἀνάγκης νά κατονομαστοῦν, ὅπως πάντοτε γινόταν στήν Ἐκκλησία, τῶν φορέων τῆς αἱρέσεως γιά τήν προστασία τῶν πιστῶν καί τήν προάσπιση τῆς Παραδοθείσης Πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά τα λέει ο Αντιοικουμενιστής 6:07 μ.μ.
    Η Ιεραρχία οφείλει να προστατεύσει τους Ιεράρχες Αμβρόσιον και Σεραφείμ από τις διαθέσεις του Βαρθολομαίου.

    Ορέστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφοσον ο οικουμενιστης Βαρθολομαιος και οι συν αυτω συντασονται με τους αιρετικους να μας αφησουν τη γωνια αδεια και να υποταχθουν στον παπα δε θα τους ακολουθησουμε. Ειμαστεμε τον Νικητη ευαγ Ζαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η εισπηδηση αφορα την ανευ γνωσεως του επισκοπου τελεσως ιεροπραξιων
    απο κληρικο ετερας δικαιοδοσιας
    η ενημερωση του παναγιωτατου δι επιστολης ειναι αποτελεσμα της ενοτητος
    των πατριαρχειων και αυτοκεφαλων εκκλησιων
    που το παραπτωμα
    π θεοδωρητος μπουρνης
    πατμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θά μας υποχρεώνατε πάτερ Θεοδώρητε Μπουρνή άν μας διευκρινίζατε εις τί αφορά η ενωμέρωση Δηλαδή οτι θα καταστήσει ακοινώνητους τους εν λόγω κληρικούς; Επίσης θα μας υποχρεώνατε άν μας δίνατε περισσότερες διεκρινίσεις για την όλη υπόθεση αυτής της ακοινωνησίας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντικοικουμενιστής23 Νοεμβρίου 2016 στις 2:54 μ.μ.

    Δια ποίαν ενότηταν αναφέρεσαι πάτερ Θεοδώρητε; Δια την ενότηταν εις την οποίαν αναρίθμητοι μπράβοι, αστυνομικοί και πράκτορες με ενδυμασίαν πολιτικήν περιστοιχίζουν τον πατριάρχην ημών; Είναι εικόνα θρησκευτικού ηγέτου και δη "ορθοδόξου" αύτη; Τι το πνευματικόν και τι το χριστιανικόν ευρίσκεις εις αύτην την επιστολήν; Οι Σεβασμιότατοι Μητροπολίται Πειραιώς και Καλαβρύτων ούτε μπράβους έχουσι, ούτε πράκτορας ούτε αστυνομικούς με πολιτικήν ενδυμασίαν δια τας μετακινήσεις των! Έχετε κατασκευάσει έναν Α - Χριστό χριστιανισμό. Να τον χαίρεστε! Ευχαριστούμε, αλλά δεν θα λάβωμεν! Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρήστος Ελευθεριάδης24 Νοεμβρίου 2016 στις 3:24 π.μ.

    Πάτερ θεοδόρητε αλλάξτε επάγγελμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή