Ελλειμμα πόρων
και ανθρώπινου δυναμικού υπάρχει στην Ελλάδα της μνημονιακής κρίσης. Ομως,
υπάρχουν και τεράστια πλεονάσματα και περισσεύματα: υποκρισίας και
αντιχριστιανικής χολής. Οσοι φρίττουν με τη θέα των εκκλησιών, του Χριστού, του
σταυρού και όλων όσα παραπέμπουν στην πίστη της αγάπης και της νίκης εναντίον
του θανάτου βρήκαν «πάτημα» για να εκδηλώσουν τα απωθημένα τους. Η αφορμή
δόθηκε από την εκδημία του επισκόπου Φθιώτιδος και Θαυμακού Καλλινίκου, ο
οποίος ανήκε στην Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών
(Παλαιοημερολογίτες).
Το λείψανο του
μακαριστού Καλλινίκου εκτέθηκε -σε στάση καθήμενου στον μητροπολιτικό θρόνο- σε
προσκύνημα. Επίσης έγινε περιφορά του λειψάνου σε κάποιο σημείο της Λαμίας. Η
θέα του νεκρού στον μητροπολιτικό θρόνο εν μέση οδώ ξένισε ορισμένους, που δεν
έχουν σχέση με κάποια από τα παλαιότερα έθιμα της Ορθοδοξίας. Η αλήθεια είναι
ότι αυτό αποτελούσε συνήθη πρακτική έως περίπου τα μέσα του εικοστού αιώνος.
Επειτα εγκαταλείφθηκε.
Ομως, όσοι
ακολουθούν το Παλαιό Ημερολόγιο είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με τις παλιές
παραδόσεις παρά με τα νέα έθιμα. Φυσικά, δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα
πικρόχολα σχόλια όσων ψάχνουν ευκαιρίες για να ψέξουν τους χριστιανούς ως
«αναχρονιστές», «ταλιμπάν» και «σκοταδιστές».
Εκείνοι οι
οποίοι σφυρίζουν αδιάφορα και κάνουν ότι δεν βλέπουν τους μουσουλμάνους να
αυτομαστιγώνονται με λεπίδες στην «ημέρα της ασούρα» και να προκαλούν λουτρά
αίματος στις πλατείες όπου τελούν αυτό το αιματηρό έθιμο δαχτυλόδειχναν επί
ημέρες τους χριστιανούς χλευάζοντάς τους για το λείψανο του επισκόπου Φθιώτιδος
και Θαυμακού Καλλινίκου, που είχε τοποθετηθεί στον μητροπολιτικό θρόνο για
προσκύνημα. Δεν βλέπουν το δάσος από τις παντιέρες του Ισλαμικού Κράτους που
έχει αιματοκυλίσει τον πλανήτη, αλλά στέκονται στο δέντρο ενός τυπικού που
φαίνεται ότι ανήκει σε προηγούμενες δεκαετίες.
Το ζήτημα όλων
αυτών των «υπερευαίσθητων» δεν είναι η ανάγκη εναρμόνισης της Εκκλησίας με την
εποχή αλλά η ίδια η ύπαρξή της και ο σωτηριολογικός, φιλοσοφικός και
θρησκευτικός χαρακτήρας της.
«Μοντέρνο» για τους
επικριτές θα ήταν να μην υπάρχει Εκκλησία. Τίποτε λιγότερο.
Εξαιρετικό άρθρο - χαστούκι στην υποκρισία των "αθέων", που μόνο άθεοι δεν είναι διότι πρόκειται περί αντιχριστιανών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δάσκαλε σαν παλαιοημερολογίτης χάρηκες διότι αναφέρθηκαν οι παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως να ξέρεις ο παλαιοημερολογιτισμός είναι σχισματικός και πρέπει να αποφεύγεται από όλους τους ορθοδόξους.
Ορέστης
Απ' όλο το παραπάνω σχόλιο της εφημερίδας αυτό έχετε να σχολιάσετε; Χολή(!); Γιατί δεν μεγαλορρημωνείτε τουλάχιστον κατά την επαινετή πράξη του Μητροπολίτου Φθιώτιδος της διοικούσας Συνόδου. Αν δεν αντέχετε κάντε αυτό που γράφει ο Άγιος Ιάκωβος ο Αδελφόθεος.καλύτερο να ακούμε περισότερο και λιγότερο να μιλάμε.Σεβάσου το νεκρό γιατί μπορεί να απολογηθείς για την κρίση σου.
ΔιαγραφήΕΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΧΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΓΟΧ
ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΙΕΡΟΠΡΕΠΗΣ ΜΕ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΟ ΖΩΗ
ΔΕΝ ΗΤΟ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΛΑ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΩΑ
ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ
ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΣ ΕΧΩ
ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
παντου υποκρισια τι παλαιο και νεο δεν κοιτανε να λυσουν τα θεματα της πιστεως περι Οικουμενισμου και μεταξυ τους να αδελφοθουν για να μπορουν να αντιμετωπισουν την παναιρεση ενωμενοι αντιθετως κατασκανδαλιζουν και οι μεν και οι δε με αυτες τις πραξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη Μετανοια σε ολους
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δάσκαλε σαν παλαιοημερολογίτης χάρηκες διότι αναφέρθηκαν οι παλαιοημερολογίτες.
Όμως να ξέρεις ο παλαιοημερολογιτισμός είναι σχισματικός και πρέπει να αποφεύγεται από όλους τους ορθοδόξους.
ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΑΝΩΝΥΜΕ;
ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΑ ΣΕ ΑΙΡΕΣΗ;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ 192Ο;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΟΙΝΩΝΙΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΣΕ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Η "ΕΚΚΛΗΣΙΑ "ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1948;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΝΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΚΡΑΤΗΣΕ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ , ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΘΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΠΥ ΠΑΠΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, Ἠ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΚΑΙ ΨΕΛΝΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΠΑ;
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΣΧΙΣΜΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΡΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ;
ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ.
ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΟΙΚΟ.
Τι αναληθειες. ..
ΔιαγραφήΗσυχάστε βρέ αδέλφια καί μείς λέγαμε μήπως μπορέσουμε να τά βρούμε για να αποκατασταθεί η ενότητα , μέ τέτοια εμπάθεια δέν πάμε πουθενά Δέν ειναι καιρός ούτε οι μέν να λένε στους δέ για σχίσμα --το πρόβλημα δέν είναι τό σχίσμα ,αλλά η αίρεση -- ούτε τό αντίθετο οι άλλοι να βγάζουν τά απωθημένα τους και να αισθάνονται δικαιωμένοι Αφού οι ίδιοι οι νεοημερολογίτες αναγνωρίζουν το ξεστράτισμα της εκκλησίας και προσπαθούν να βρούνε τρόπο θεραπείας ,οι του παλαιού θά προσπαθήσουν να βρούνε τρόπο θεραπείας των καθ'αυτούς κακώς κειμένων ; Άν εγωϊστικώς μένουν σέ μία αυτοδικαίωση σέ τίποτα δέν μπορούμε να προχωρήσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρκος απαραβατος Ορθοδοξια η θανατος!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δάσκαλε σαν παλαιοημερολογίτης χάρηκες διότι αναφέρθηκαν οι παλαιοημερολογίτες.
Όμως να ξέρεις ο παλαιοημερολογιτισμός είναι σχισματικός και πρέπει να αποφεύγεται από όλους τους ορθοδόξους.
Ορέστης
22 Οκτωβρίου 2016 - 11:44 π.μ.
Ἀξιότιμε Κύριε,
Μήπως ἔχετε δύο μέτρα καί δύο σταθμά;
Τί εἶναι τότε ὁ Παπισμός;
"πρέπει να αποφεύγεται από όλους τους ορθοδόξους" ;
Ἐάν ναί, τηρεῖται;
Ἐάν ὄχι, διατί;
Σημείωσις: Εἶμαι ΝΕΟημερολογίτης 73 ἐτῶν.
Ανώνυμε 73 ετών, 24 Οκτωβρίου 2016 - 1:10 μ.μ. δεν ξέρεις τί σου γίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός μίλησε για τον Παπισμό;
Για τον παλαιοημερολογιτισμό ότι σχισματικός έγινε λόγος.
Αν δεν είσαι παλαιοημερολογίτης γιατί πειράχθηκες;
Μην φιλοξενείτε σχόλια που προσπαθούν να δικαιώσουν τον παλαιοημερολογιτισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε ευθύνη αν μια ψυχή πλανηθεί και πάει στον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό.
Περί τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου νομίζω ὅτι ἄριστα ἔχει ἐκφράσει τήν ἀλήθεια τῶν πραγμάτων ὁ άγωνιστής Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ ὁποῖος μέ παρρησία καί ἐπίγνωση δημοσίως ἀναγνωρίζει ὅτι γιά τό ἡμερολογιακό σχίσμα εὐθύνεται ἡ ἀντικανονική ἐπιβολή τοῦ νέου ἡμερολογίου πρός ἐξυπηρέτηση τῆς προσεγγίσεως τῶν ὀρθοδόξων μέ τούς παπικούς καί ἐν συνεχεία μέ ὅλους τούς αἱρετικούς, δηλαδή πρός χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τώρα ὅλα τά κατά καιρούς καί ὑπό διαφόρων λεγόμενα περί ἀστρονομικῆς ἀκριβείας καί περί ἀνυπακοῆς τῶν παλαιοημερολογιτῶν στήν Ἐκκλησία, εἶναι ἐσφαλμένα, περιττά καί ἀποπροσανατολιστικά. Διότι ἡ μέν ἀστρονομική ἀκρίβεια δέν ἐνδιαφέρει τήν Ἐκκλησία ἀλλά ἡ ἑορτολογική ἑνότης τῶν ὀρθοδόξων. Μόνο πού αὐτό ἐντελῶς ἄδικα ὁρισμένοι τό στρέφουν κατά τῶν παλαιοημερολογιτῶν. Εἶναι λάθος. Ἀπόδειξη δέ καί ἐπιβεβαίωση τοῦ κακοῦ τῆς ἀντικανονικῆς ἀλλαγῆς εἶναι τό γεγονός ὅτι ἀναμφισβήτητα ἡ εἰσαγωγή τοῦ νέου ἡμερολογίου διέσπασε τήν ἑορτολογική ἑνότητα μεταξύ τῶν ὀρθοδόξων, ὄχι βεβαίως ἐξαιτίας τῶν παλαιοημερολογιτῶν, ἀλλά διότι τελικῶς μεταξύ τῶν ἐπισήμων ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν οἱ περισσότεροι ἐξακολουθοῦν νά χρησιμοποιοῦν τό παλαιό ἡμερολόγιο (Ρωσία, Σερβία, Ἱεροσόλυμα, Ἅγιον Ὄρος κ.λπ.). Τέλος, ἡ ἀνυπακοή τῶν παλαιοημερολογιτῶν μᾶλλον εἶναι ἐπαινετή διότι μαρτυρεῖ τήν ἀγρυπνοῦσα κατά τῶν Καινοτομιῶν συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ἀντιθέσει μέ τήν μᾶλλον νεκρωμένη ἤ ὑπνώττουσα συνείδηση τῶν περισσοτέρων σημερινῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν. Καί τέλος πάντων ἡ λύσις ὑπάρχει καί κατά τή ταπεινή γνώμη μου εἶναι νά ἐπανέλθει τό παλαιό ἡμερολόγιο, νά καταδικασθεῖ ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νά ἐγκαταλειφθεῖ τό παναιρετικό Π.Σ.Ε. καί ΤΟΤΕ ὅλοι μαζί ἑνωμένοι ἐν τῆ ἀληθεία νά ἀγωνισθοῦμε γιά τήν προάσπιση τῆς ἅπαξ παραδοθείσης τοῖς Ἁγίοις Πίστεως, ἔναντι τῶν κυκλωσάντων ἡμᾶς πολεμίων τῆς Ἀληθείας. Ἀμήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παπισμός είναι αίρεση και πρέπει να αποφεύγεται από όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και το σχίσμα των 13 ημερών πρέπει να αποφεύγεται.
Μέ την διαφορά ανώνυμε 10.23 οτι η αίρεση του παπισμού δέν θεραπέυεται ,ενώ το σχίσμα των ΄΄13 ημερών ΄΄ πρέπει να υπάρξει ποιμαντικό ενδιαφέρον να θεραπευτεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί θεωρούν τούς Παλαιοημερολογίτες μόνο Σχισματικούς. Οί Παλαιοημερολογίτες είναι καί αιρετικοί. Οί « ΓΟΧ » πλανήθηκαν σάν τούς Ευσταθιανούς, οί οποίοι αναθεματίστηκαν από τήν έν Γάγγρα Σύνοδο ώς αιρετικοί, διότι ανήγαγαν είς όρους σωτηρίας στοιχεία άσχετα μέ τά δόγματα τής πίστεως ! Έλεγαν δηλαδή, πώς όποιος δέν απέχει τού Γάμου καί τών κρεών, δέν σώζεται ! Οί όμοιοι μέ τούς Ευσταθιανούς « ΓΟΧ », κηρύττουν από τό 1924 πώς όποιος δέν διατηρεί τό Ιουλιανό ημερολόγιο χωρίς τήν διόρθωση δέν σώζεται !!! Ποιά λοιπόν η διαφορά μεταξύ τών αναθεματισμένων Ευσταθιανών καί τών « ΓΟΧ » ; Απολύτως καμία !
ΑπάντησηΔιαγραφή