ΤΑ «ΝΕΑ» ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: ΦΤΩΧΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Αυτό
το οποίο λαμβάνει χώρα σήμερα στα Ελληνικά Εκπαιδευτικά δρώμενα σε σχέση με το
Μάθημα των Θρησκευτικών δεν έχει προηγούμενο. Θυμίζει εποχές θρησκευτικού
διωγμού, όποιου καιρού και αιώνα κι αν επιλέξουμε.
Ειδωλολατρία, εικονομαχία, μαρξισμός, Γαλλική
Επανάσταση, διαφωτισμός, όλα μέσα είναι. Διωγμού, μάλιστα καμουφλαρισμένου. Και
τούτο διότι τονίζεται μεν από επίσημα χείλη κάποιο σχήμα λόγου περί της
Ορθοδοξίας, χωρίς όμως να προβάλλεται ιδιαιτέρως και επαρκώς η αλήθεια της
Πίστεώς μας, χωρίς να γίνεται σεβαστή πρωτίστως και κυρίως η Ορθόδοξη Εκκλησία,
αλλά τοποθετείται δίπλα δίπλα στις όποιες άλλες πίστεις και θρησκευτικές
παραδοχές. Κι όχι μόνο αυτό. Επιπλέον η Ορθόδοξη Εκκλησία θεωρείται εδώ και
αρκετά χρόνια ως παραδοσιακό και πολιτισμικό μέγεθος και η θέση της στο παρόν
γίνεται ανεκτή μόνο με κοινωνικό και φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Η
«Γνώση των Θρησκειών», επίσης, που θα είναι το Νέο Μάθημα των Θρησκευτικών, δεν
ξέρουμε αν θα περιλαμβάνει Κριτική Θεώρηση των Θρησκευμάτων από πλευράς
Ορθοδόξου ή απλή παράλληλη Έκθεση επί ίσοις όροις της όποιας διδασκαλίας του
Βουδισμού, του Μουσουλμανισμού, του Εβραϊσμού ή και του Σατανισμού ακόμη!
Καθόλου απίθανο να εμπίπτει στις διατάξεις του Αντιρατσιστικού Νόμου η
οποιαδήποτε δυσμενής, αλλά δίκαιη κατά την Εκκλησία μας, κρίση του θεολόγου
Καθηγητή.
Το
ερώτημα λοιπόν είναι, αν μπορεί να αφήσει ένας ορθόδοξος θεολόγος που σέβεται
τον εαυτό του και την αποστολή του ασχολίαστη μπροστά στα μάτια των μαθητών του
τη νωχελική απάθεια του Βουδισμού και την απραξία του Ινδουϊσμού, που έχουν
καταδικάσει εκατομμύρια ανθρώπων στη μιζέρια και στη δυστυχία ή να μη μιλήσει
για τον φονταμενταλισμό και φανατισμό του Ισλάμ, την υποτίμηση της γυναίκας,
τον ιερό κατά των απίστων πόλεμο, ή να αποσιωπήσει τον εθνοφυλετισμό του Σιωνισμού…;
Αν
δεν υπάρχει κριτική των άλλων θρησκειών υπό το πρίσμα του Ευαγγελίου, τότε τι
προσφέρουμε στα βαπτισμένα Ορθόδοξα Ελληνόπουλα; Να διαλέξουν τι; Και μάλιστα
σ΄ αυτή την ηλικία; Και μάλιστα σ΄ αυτή την εποχή; Θα καταντήσει τελικά το Νέο
Μάθημα των Θρησκευτικών ένας φτωχός συγγενής των άλλων θρησκευμάτων, διότι θα
έχει εναντίον του όλη την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της Τηλεόρασης και του
Διαδικτύου, τα οποία βρίθουν από αθεϊα, αποκρυφισμό, διαλογισμό, γιόγκα,
ισλαμικά έργα με βάση δήθεν το «φωτισμένο» Ισλάμ, με αντίστοιχη μηδενική
δυστυχώς προβολή της Ορθοδοξίας και του Ευαγγελίου του Χριστού. Όλα αυτά που
επί δεκαετίες τώρα ο σιωνιστικός υπόκοσμος του Χόλλυγουντ προβάλλει, θα δράσουν
υπέρ των σεχτών, θρησκειών και αιρέσεων και εις βάρος της Ορθοδοξίας στις ψυχές
των παιδιών, με αποτέλεσμα, στην καλύτερη περίπτωση τη σύγχυση και στη
χειρότερη τον αποπροσανατολισμό και τον αποχρωματισμό της μαθητιώσας νεολαίας.
Εξάλλου
η όλη αυτή προσπάθεια καταλαβαίνουμε ότι έρχεται σε αντίθεση με την Επίκληση
της Αγίας Τριάδος στο Σύνταγμα της Ελλάδος καθώς επίσης και με τα άρθρα για την
εκπαίδευση των Ελληνοπαίδων με βάση την Παράδοσή μας και την ηθική Αγωγή, πριν
την επικείμενη και εξαγγελθείσα Συνταγματική Αναθεώρηση.
Ας
μας πούνε οι κοπτορράπτες μεταρρυθμιστές και εκσυγχρονιστές με ποιά θρησκευτική
διδαχή θα υπηρετήσουν την επιταγή του Συντάγματος για ηθική συνείδηση και
ανάπτυξη των νέων; Με την ηθική του Ισλάμ, του Βούδα, του εβραϊσμού… Υπάρχει
ανώτερη ηθική από το Ευαγγέλιο και την Ορθοδοξία; Ακόμη και από τον παπισμό αν
χρειαζόταν να παίρναμε διδάγματα, πάλι χαμένοι θα ήμασταν, διότι εκεί «ο σκοπός
αγιάζει τα μέσα»…
Εάν
επικρατήσει το Μάθημα των Θρησκευτικών ως «Γνώση Θρησκειών» τελικά, μάλλον το
επόμενο βήμα θα είναι να διδάσκεται όχι μόνο από ορθοδόξους θεολόγους, αλλά και
από καθηγητές άλλων γνωστικών αντικειμένων και μάλιστα διαφορετικής
θρησκευτικής πίστεως (χιλιαστές, σαηεντολόγους, προτεστάντες, φιλολόγους…).
Αφού δεν θα είναι ομολογιακό και κατηχητικό μάθημα, δεν πειράζει να το διδάξει
ο οποιοσδήποτε. Και το αμέσως επόμενο βήμα θα είναι να γίνει τελείως
προαιρετικό το μάθημα, να μη περιλαμβάνονται οι Θεολογικές Σχολές στο
Μηχανογραφικό και να αναλάβει μια τέτοια θρησκευτική ορθόδοξη παιδεία η
Εκκλησία εκτός σχολικού γίγνεσθαι και χώρου… Ήδη ο οριστικός Χωρισμός Εκκλησίας
και Κράτους είναι επί θύραις…
Είναι
απορίας άξιον ακόμη πως δεν λαμβάνουν υπόψη τους οι του Υπουργείου Παιδείας την
επιθυμία των γονέων για τα ανήλικα παιδιά τους, την ασμίλευτη ακόμη ψυχή των
χριστιανών μαθητών, που είναι η πλειοψηφεία, τη συνείδηση των Ορθοδόξων
Θεολόγων Καθηγητών, τη φωνή της Εκκλησίας και τα αποτελέσματα της όλης αυτής
απαράδεκτης και διχαστικής μεταρρύθμισης στο χώρο της Μέσης Εκπαίδευσης, τη
στιγμή που αυτό το σέβονται με άκρα δημοκρατική ευαισθησία και θρησκευτική
ευλάβεια για τις μουφτείες, για τις συναγωγές και για τους παπικούς…
Ποιόν
ρώτησαν λοιπόν για όλη αυτή την ολέθρια αλλαγή και ποιος τους έδωσε το δικαίωμα
να κάνουν τέτοια πράγματα ερήμην των γονέων και της ελληνορθόδοξης Εκκλησίας;
Καταλαβαίνουμε ότι οι διευθύνοντες τα πράγματα της Παιδείας διακατέχονται σαφώς
από χρονίζουσα αθεϊα και το έχουν κατά καιρούς δηλώσει και αναδείξει λόγω και
έργω και βαθιά μέσα τους πιθανόν να μη στέργουν την καίρια θέση της Ορθόδοξης
Εκκλησίας στην Ελληνική Πατρίδα. Αλλά όπως και να το κάνουμε 2000 χρόνια δεν
μπορούν να πεταχτούν στον κάλαθο της ιστορίας από μια ολιγοετή αριστερή
διακυβέρνηση που πάσχει από το σύνδρομο του αθεϊσμού και αποδεικνύεται μέρα με
τη μέρα επικίνδυνη.
Η
σπουδή μάλιστα με την οποία κινούνται στο χώρο των αλλαγών του σχολείου τους
οδηγεί σε λάθη που θα φέρουν ολέθρια πολωτικά αποτελέσματα σε παιδιά και
οικογένειες, στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό χώρο. Δηλαδή, η διδασκαλία μιας
δήθεν αναίμακτης εθνικής Ιστορίας, η διδασκαλία του Εμφυλίου Πολέμου, η
αφαίρεση των αρχαίων ελληνικών, η θρησκειολογία και η θεωρία του Δαρβίνου, η
σεξουαλική αγωγή, η προβολή της δυνατότητας οιουδήποτε γενετήσιου
αυτοπροσδιορισμού σε μικρά και απληροφόρητα παιδιά, το τετρατάξιο Γυμνάσιο, το
κολλεγιακό Λύκειο, η ψήφος στα δεκαεπτά κ. ά., όλα αυτά, άλλα φανερά, άλλα
κρυφά, όλα όμως επώδυνα, θα δυναμιτίσουν το χώρο του σχολείου και θα
επαληθευτεί το γνωστό ότι «όσοι σπέρνουν ανέμους, θα θερίσουν θύελλες».
Αυτό το οποίο λαμβάνει χώρα σήμερα στα Ελληνικά Εκπαιδευτικά δρώμενα ....... Θυμίζει εποχές θρησκευτικού διωγμού
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς Γιατί δεν το λέει και η Σύνοδος ;
Φιλάκια και αγκαλιές με τους κυβερνώντες !
Να σταλεί ανοικτή επιστολή στους λίγους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που κινούνται στην τροχιά της Εκκλησίας μας για να πάρουν δημόσια θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στον κ. Τσίπρα για την επιλογή του κ. Φίλη στο υπουργείο Παιδείας.Ο Φίλης, ένας αριστερός, σταλινικού προσανατολισμού. Ένας “εγκέφαλος” ταγμένος στην υπηρεσία ενός σκοπού. Που βλέπει την πραγματικότητα ανάλογα με το πώς εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό. Που δεν αντιλαμβάνεται τίποτε πέρα από τη γραμμή του κόμματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν η συνειδητά ορθοδοξη χριστιανική οικογένεια, να περιμένει από κρατική υπηρεσία (σχολείο) να κάνει την ορθοδοξη κατήχηση του παιδιού της? Που τα μάθαμε αυτά? Ο ρόλος του αναδόχου, με βάση την Ορθοδοξη Πίστη μας, ποιος είναι τότε? Ακόμα ακόμα, ο ρόλος των κατηχητικων ποιος είναι. Είναι δυνατόν τα παιδιά να διδαχθούν το βάθος της Ορθοδόξου πνευματικοτητας, μέσα σε μια σχολική ώρα μερικές φορές την εβδομάδα? Η Ορθόδοξη Πίστη και λατρεία μας στο Κύριο Ιησού Χριστό πρέπει να έχει τη βάση της στην Εκκλησία και στο σπίτι του καθενός (την κατ'οίκον Εκκλησία). Όταν ένα παιδάκι από μικρή ηλικία βλέπει τον πατέρα και τη μητέρα του στο σπίτι να προσεύχονται, να διαβάζουν την Καινη Διαθήκη, να συζητούν και να εφαρμόζουν το Λόγο του Θεού τότε δεν χρειάζονται τα βιβλία του σχολείου γιατί πλέον η Ορθόδοξη Πίστη θα έχει γίνει ένα πανίσχυρο βίωμα στην ψυχούλα του παιδιού.
Καιρός να αναλάβουμε λιγάκι και τις ευθύνες μας και να μην αφήνουμε κάθε τυχαίο "θεολογο" που έχει πάρει πτυχίο από οικουμενιστικες θεολογικες σχολές, να ρυπαίνει με τα συγκριτιστικα ιδεολογιματα του της ψυχές των παιδιών.
Κυριάκος Βαρβέρης
Αν συνεχίσουν έτσι οι κρατούντες, με την ανοχή της κατά τα άλλα απαιτούσης υπακοή διοικούσας Εκκλησίας, αλλά και του υπνώττοντος μακαρίως ελληνικού (πιστού;) λαού, γιατί να μην έχουν το δικαίωμα τα χριστιανόπουλα να ζητήσουν απαλλαγή από το μάθημα; Αφού δεν εφαρμόζεται το Σύνταγμα, είναι επικίνδυνο να κάθεται το παιδί στο θρανίο και να βάλλεται από πληροφορίες, που θα το καταστήσουν, εν τέλει, ανάπηρο, άρρωστο πνευματικά και ψυχικά. Καλύτερα κατήχηση στο σπίτι, στο κατά δύναμη, και στην ενορία, παρά η συμμετοχή στην ανήθικη και ισοδύναμη με διαφθορά, αποπλάνηση και βιασμό ανηλίκων, τέτοιας μορφής διδαχή. Να λείπει. Όχι μόνο δε χρειάζεται, αλλά θα είναι καταστροφική και "θανατηφόρα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ.Σ.
Από τον Άννα στον Καϊάφα Απο το σχολείο στή οικουμενιστική εκκλησία Άν υπήρχε εκκλησία που θα νοιαζόταν για την αληθινή κατήχηση ,θά έπρεπε να αναλάβει δράση Νά καταργήσει τά παλαιού τύπου κατηχητικά καί να ιδρύσει θεσμοθετημένα υποτυπώδη σχολεια μέ διδασκαλία ,Παλαιάς και Καινής Διαθήκης ,ελληνικής γλώσσης , και ιερων τεχνων εικαστικών και μουσικών ,ώστε τά παιδια να διδάσκονται μέσω αυτών την δογματική διδασκαλία της εκκλησίας καί να εισάγονται στήν λειτουργική ζωή της ,αλλά να έχουν καί μία προσέγγιση στό γνωσιολογικό αντικείμενο των τεχνών Αλλά πού ! Αυτοί κοιτάνε πώς να τά διαλύσουν όλα !
ΑπάντησηΔιαγραφή" ....και βαθιά μέσα τους πιθανόν να μη στέργουν την καίρια θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελληνική Πατρίδα." Μόνο σ' αὐτό τό σημεῖο διαφωνῶ μέ τό ἐξαίρετο κατά τά ἄλλα ἄρθρο αὐτό. Βάζει τά πράγματα στή θέση τους καί τά βλέπει ρεαλιστικά. Ὄχι ὅμως νά ἀναρωτιόμαστε καί νά ἀμφιβάλουμε ἔστω καί ρητορικῶς γιά τίς διαθέσεις τῶν ἰθυνόντων τά τῆς Παιδείας στόν τόπο μας ἄν σέβονται τήν Ὀρθοδοξία! Προφανέστατα τήν ἀπεχθάνονται καί τήν πολεμοῦν. Ἡ ὑπουλότητα δέν μαρτυρᾶ διπλωματικότητα, ἀλλά δολιότητα καί κακία! Θά ἤθελα ὅμως ἐπ' εὐκαιρίας νά ἐκφράσω τήν διαφωνία μου καί μέ ὅσους ὑποστηρίζουν ὅτι δέν πρέπει νά περιμένουμε ἀπό τό Σχολεῖο νά κατηχηθοῦν τά παιδιά ἀλλά αὐτό νά γίνει κυρίως στό σπίτι. Βεβαίως καί πρέπει νά γίνεται στό σπίτι κυρίως μέ τή ζωή καί τό χριστιανικό παράδειγμα ἀλλά ὁ ρόλος τοῦ σχολείου εἶναι καταλυτικός. Δέν πρέπει νά ἀρχίσουμε ἀντεγκλήσεις μεταξύ μας οἱ χριστιανοί. Ὀφείλει τό Σχολεῖο στήν Ἑλλάδα νά διδάσκει τήν Παράδοσή της! Τελεία καί παῦλα. Τό Ἑλληνικό Σχολεῖο δέν μπορεῖ νά καταστρέφει τήν Παράδοση καί τήν Πίστη τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τῶν Πολιτῶν. Τότε γιατί νά σεβασθοῦμε τήν πλειοψηφία στά πολιτικά;Τέλος, ἄς ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ἄν θέλουν νά λέγονται Δημοκράτες γά νά ἰδοῦν πόσα ἀπίδια βάζει ὁ σάκκος! Ἐκεῖ πού φθάσαμε πρέπει νά κινηθοῦμε μέ σύνεση ἀλλά καί στρατηγική ἀντεπιθέσεως, κατά τό ἀξίωμα καλυτέρα ἄμυνα εἶναι ἡ ἐπίθεση: Ἤ ἀπαλλαγή τῶν ὀρθοδόξων παιδιῶν, τουλάχιστον τοῦ Δημοτικοῦ, προκειμένου νά γλιτώσουν ἀπό τό δηλητήριο τοῦ νέου προγράμματος, ἤ διενέργεια Δημοψηφίσματος γιά τόν χαρακτήρα τοῦ μαθήματος, ἤ ἀπαίτηση παραιτήσεως τοῦ ἐπικίνδυνου ὑπουργοῦ τῆς ἀνθελληνικῆς καί ἀντιχριστιανικῆς προπαγάνδας!
ΑπάντησηΔιαγραφή