20 Σεπ 2016

Διαμαρτυρία για τη νέα μορφή του μαθήματος των Θρησκευτικών από το Παράρτημα της Π.Ε.Θ. Τρικάλων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΡΙΚΑΛΑ ΦΡΟΥΡΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΙΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
           email: theologoitrikkis@gmail.com
Τρίκαλα 14 Σεπτεμβρίου 2016
Αριθ.Πρωτ.1
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ
ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
            Το Παράρτημα της Π.Ε.Θ. Τρικάλων εδώ και πολλά χρόνια έχει καταθέσει  και εγγράφως τις θέσεις του για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών. Μετά όμως από την ξαφνική εξαγγελία  του Υπουργού Παιδείας στη Βουλή για γενικευμένη εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης τη φετινή χρονιά - πράγμα που αποδεικνύει και το προσχηματικό του διαλόγου από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας- θεωρούμε χρέος μας να τονίσουμε τα παρακάτω:

Ø  Α.
Η αγωνιώδης προσπάθεια να παρουσιασθεί το πολυθρησκειακό ή θρησκειολογικό ή πανθρησκειακό νέο Πρόγραμμα του μαθήματος των Θρησκευτικών ως ορθόδοξο, η  διαστρέβλωση της αλήθειας, η καταπάτηση του Συντάγματος και των αποφάσεων των ανωτάτων δικαστηρίων δείχνουν εναντίωση προς την ορθόδοξη παράδοση, τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας, τις ομόφωνες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος,  του Αγίου Όρους και των Θεολόγων εκπαιδευτικών. Γι΄αυτό και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων σύμφωνα  με γνωμοδοτήσεις έγκριτων νομικών αναφέρει ότι διαπράττεται από τους υπεύθυνους: «α) Το αδίκημα του προσηλυτισμού στην αθεΐα και μάλιστα σε βάρος ανήλικων παιδιών, που δεν είναι σε θέση να αμυνθούν πνευματικά και β) Το αδίκημα της ανισονομίας, αφού το πολυθρησκειακό ή όπως το ονομάζει ο κ. Φίλης θρησκειολογικό αυτό  Πρόγραμμα εφαρμόζεται ή μάλλον επιβάλλεται, ρατσιστικά, μόνον στους ορθόδοξους μαθητές. Οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι, οι Ρωμαιοκαθολικοί και οι Προτεστάντες Έλληνες μαθητές απολαμβάνουν -και πολύ σωστά- από το Υπουργείο Παιδείας το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τη δική τους πίστη από διδάσκοντες και ύλη, που οι θρησκευτικές τους κοινότητες επιλέγουν και εγκρίνουν».    
Ø  Β.
Η όλη προσπάθεια είναι καθαρά ένα νεοεποχίτικο πείραμα, στο οποίο αποτυπώνεται εναργέστατα η θεωρία «περί των πολλών δρόμων που οδηγούν στον παράδεισο». Γι΄ αυτό και  η ΚΔ΄ Συνδιάσκεψη των Εντεταλμένων   Ορθοδόξων Εκκλησιών και Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας έχει αποφανθεί ότι το οικουμενιστικό και νεοβουδιστικό  μωσαϊκό του νέου Προγράμματος του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι ακατάλληλο γιατί καταλήγει στον θρησκευτικό συγκρητισμό.
Γιατί άραγε γίνονται όλα αυτά;  Το πιθανότερο είναι ο αρχοντοχωριατισμός, γιατί νομίζουν ότι έτσι  θα φανούμε πολυπολιτισμικοί, ανεκτικοί και ουδετερόθρησκοι, αν και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα στη Ορθοδοξία με τέτοια φαινόμενα. Τώρα όμως αναγκάζουμε τους χριστιανούς μαθητές να μαθητεύουν στις ξένες θρησκείες αναγκαστικά από το Δημοτικό, για να μη φανούμε δήθεν ρατσιστές ή μη ανεκτικοί∙ γινόμαστε όμως εμείς ρατσιστές στην ίδια μας τη νέα γενιά.
Λέμε όχι στον προσηλυτισμό των μαθητών στην πολυθεΐα και ουσιαστικά αθεΐα  της πολυθρησκείας. Πρέπει να υπάρξει αντίδραση  και εντονότατη διαμαρτυρία από όλους τους Ορθόδοξους  Έλληνες με πρώτη την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, γιατί το θέμα δεν είναι παρονυχίδα.  Είναι καθαρά  ένα επί πλέον σχέδιο αλώσεως της Ορθοδοξίας «εξ απαλών ονύχων», στον χώρο της μαθητιώσας νεολαίας και μάλιστα με άκομψο, αντιπαιδαγωγικό και αντισυνταγματικό τρόπο.
Ο                                                                                 Ο
   Πρόεδρος                                                                Γραμματέας

Πρωτοπρ. Απόστολος Μανώλης                              Κων/νος Αντωνόπουλος
Κοιν:
1.      Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος
2.       Σεβ. Μητροπολίτη Τρίκκης και Σταγών
3.      Σεβ. Μητροπολίτη πρώην Τρίκκης και Σταγών
4.      Σεβ. Μητροπολίτη  Σταγών  και Μετεώρων
5.      Υπουργό Παιδείας  (ΥΠ.ΠΕΘ)
6.       Γ. Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας  (ΥΠ.ΠΕΘ )
7.      Γ. Γραμματέα Θρησκευμάτων
8.      Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων
9.      Σχολικό Σύμβουλο Θεολόγων  Νομού Τρικάλων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου