Στο
τελευταίο φύλλο του Ορθοδόξου Τύπου διαβάζουμε τα εξής για το μητροπολίτη
Φλωρίνης:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ
Κυκλοφορεί
βίντεο του Σεβ.΄Φλωρίνης, ο οποίος εις το τέλος της Θ.Λειτουργίας ομιλεί εις το
ποίμνιόν του δια τον κίνδυνον σχίσματος με αφορμήν την τοποθέτησιν του
π.Παισίου Παπαδοπούλου, ο οποίος διέκοψε το μνημόσυνον του οικείου
μητροπολίτου, διότι αυτός μνημονεύει τον αιρετίζοντα Πατριάρχην
Κωνσταντινουπόλεως. Βεβαίως, ορθώς λέγει ο Σεβασμιώτατος ότι δεν πρέπει να
προκληθή σχίσμα εις την Εκκλησίαν και ότι δεν πρέπει να βιαζώμεθα. Ωστόσο
μεταξύ άλλων καθ υπερβολήν και ο ίδιος ο Σεβασμιώτατος μετά μεγάλης μας λυπης
υποπίπτει εις σοβαρά κανονικά σφάλματα. Αναφέρει ότι ο Πατριάρχης είναι
προισταμένη αρχή των Νέων Χωρών! Επίσης ότι είναι ο θεσμός της Εκκλησίας και
συγκεκριμένα η κορυφή της Εκκλησίας επί της γης"!!!
Καταλήγει
ότι πρέπει να τον μνημονεύωμεν υποχρεωτικώς και να υποτασσώμεθα!
Σεβασμιώτατε η προισταμένη Σας αρχή είναι η Ιεραρχία της
Εκκλησίας της Ελλάδος και όχι ο Πατριάρχης! Απορούμεν πώς ανεβιβάσατε εις
κορυφήν τον υπά άλλας συνθήκας υπόδικον διά οικουμενισμόν! Ακόμη και ο ίδιος ο
Πατριαρχικός θώκος ανεξαρτήτως προσώπων δεν αποτελεί την κορυφήν της Εκκλησίας,
όπως στοιχειωδώς διδάσκει η Εκκλησιολογία. Η δε μνημόνευσις του Πατριάρχου
τυγχάνει όλως αντικανονική! Είναι δυνατόν να μνημονεύονται δύο κεφαλαί εις την
Βόρειον Ελλάδα;΄Μόνον η προισταμένη αρχή μνημονεύεται! Η δε "υποταγή"
ανήκει εις τα χαρακτηριστικά του Ισλάμ, ενώ εις την Ορθοδοξίαν τελούμεν εις
κοινωνίαν των Εκκλησιών. Το όλον πρόβλημα πηγάζει εκ του γεγονότος ότι ο
Σεβασμιώτατος λέγει ότι "ο επίσκοπος ίσταται επάνω, για να
ενημερώνει". Ο Επίσκοπος ούτε ίσταται επάνω ούτε ίσταται εκεί, διά να
ενημερώνει. Πρόκειται διά την εμπροσθοφυλακήν με κύριον λειτούργημα να
απομακρύνη τους αιρετικούς από την Εκκλησίαν. Εάν ο Πατριάρχης είναι αιρετικός
τότε οφείλετε, Σεβασμιώτατε, να απομακρύνετε αυτόν! Σας καλούμε να ακολουθήσετε
τα βήματα του προκατόχου σας , χάριν του οποίου κατέστητε Μητροπολίτης! Ποία
παρακαταθήκη σας παρέδωσε;
Δείτε και:
Σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης να ανασκευάσει τις δηλώσεις του! Να βγάλει διορθωτική ανακοίνωση η μητρόπολη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης έχει υποπέσει σε πολλά σφάλματα και έχει κατασκανδαλίσει με αιρετικές συμπεριφορές το ποίμνιό του! Ελπίζουμε να σταθεί έστω και αργά στο ύψος των περιστάσεων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 1:08 π.μ. πότε θα πάψεις να γίνεσαι τραγελαφικός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητροπολίτης δεν έχει αιρετικές συμπεριφορές.
Πάψε την καραμέλλα αυτή περι αιρέσεως.
Ο επίσκοπος μας μιλάει σωστά .! Στις νέες χώρες μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.! Ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ο προκαθήμενος της Ορθοδοξίας μεταξύ ίσων προκαθημένων πατριαρχών και αρχιεπισκόπων .!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό φαίνεται και από την κατάταξη που έχουν οι κατά τόπους Εκκλησίες στα δίπτυχα .!
Λ.Κ
Ο μητροπολίτης καλείται να είναι περισσότερο προσεκτικός στις δηλώσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνετα παρεξηγούνται τα λεγόμενά του.
Δε φθάνει να μην είναι αιρετικός ο επίσκοπος 10:13, αλλά να μην είναι η μητρόπολή του κέντρο διερχόμενων οικουμενιστών και να κατονομάζει τις συγκεκριμένες προδοσίες που γίνονται και τους προδότες που τις κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ανών. 2:06 μ.μ. ότι δεν φθάνει γενικώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦθάνει όμως για να μνημονεύεται από τους ιερείς.
Όταν κηρύξει αίρεση τότε δεν φθάνει για να μνημονεύεται από τους ιερείς.
ΤΤ
Τον τελευταίο καιρό δεν πάει καθόλου καλά ο Σεβασμιότατος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παθιασμένοι κατηγοροί του Σεβασμιότατου δεν πάνε καθόλου καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ορθόδοξος Τύπος δεν ανήκει σ΄ αυτούς.
Αν αγαπατε τον επισκοπο Προστατέψτε τον απο λαθη και παραλείψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστέψτε με, ενας επίσκοπος δεν έχει αναγκη χειροκροτητων. Απο χειροκροτητες έχουν αναγκη οι πολιτικοί.
Δηλαδή 8:12 ο επίσκοπος βαδίζει στη σωστή γραμμή; Ποια παρακαταθήκη έλαβε από τον προκάτοχό του εξ αιτίας του οποίου έγινε μητροπολίτης στη Φλώρινα; Ή μήπως δεν έγινε επίσκοπος λόγω της σχέσεώς του με τον π.Αυγουστίνο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σιωπά εξακολουθητικά άπέναντι στις προδοσίες των οικουμενιστών τον δίδαξε ο π.Αυγουστίνος; Να τρέχει στα συλλείτουργα και τα πανηγύρια μήπως; Ή να επιτρέπει στον τέως πρωτοσύγκελό του να λείπει συνεχώς απ τη μητρόπολη;
Ή να μην στηλιτεύουν τα ιερατικά συνέδρια τον παπισμό και τον οικουμενισμό όπως επί των ημερών του μακαριστού όπως και το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας" που μάλλον πρέπει να ονομάζεται "Σιγή Ορθοδοξίας";
Αν το τιμόνι της τοπικής Εκκλησίας της Φλώρινας το κρατούσε ο προκάτοχός του θα είχε χαλάσει τον κόσμο με αυτά που γίνονται στις μερες μας! Στη Φλώρινα όμως ούτε μια ημερίδα δεν έχει γίνει για τον οικουμενισμό, οι παπάδες πλην ελαχίστων δε λένε τίποτε, κάποιοι μάλιστα στην περιοχή της Εορδαίας έχει καταγγελθεί ότι ονομάζουν τους παπικούς Εκκλησία και δέχονται ότι είναι έγκυρα τα μυστήριά τους, τι λέω ούτε μια αντιοικουμενιστική ομιλία δεν έγινε! Γιατί να λείπει η υπογραφή του Φλωρίνης κάτω απ το κείμενο για το Πουσάν; Γιατί δε μοιάζει λίγο ο π.Θεόκλητος στο Γόρτυνος Ιερεμία με τον οποίο ήταν ομόσκηνοι και ομογάλακτοι και πνευματικά παιδιά του γέροντα Αυγουστίνου και που είναι τόσο αξιέπαινος για τα αντιοικουμενιστικά του κηρύγματα και για την παρρησία του;
Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά εδώ και λίγο σχετικά καιρό με τα επίμαχα κηρύγματά του μας ξενίζει και μας προκαλεί ψυχρολουσία με αυτά που λέει!
Γι αυτό έχει δίκαιο ο 11:53. Αυτοί που είναι δίπλα του όπως για παράδειγμα ο π.Νικηφόρος να τον προστατέψουν από σοβαρά λάθη.
Πολύ σωστά λεει ο Ο.τύπος !
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 10 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:34 π.μ.
Κακώς τον μνημονεύουν δεν είναι προϊστάμενός και μαλιστα επί Χριστόδουλου είχε ξεσπάσει σχετική ταραχή όταν τις σφετερίζοντζν τις Νεες Χώρες ο Βαρθολομαιος
Κ.Κ.
"Αν αγαπατε τον επισκοπο Προστατέψτε τον απο λαθη και παραλείψεις. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χαρά τα λέει . Και η αγάπη του κόσμου αλλά και τον ιερέων προς τον επίσκοπο φάνηκε από τον χθεσινό πανηγυρικό εσπερινό που έγινε στην πόλη μας .
Ιδού :https://www.youtube.com/watch?v=t7bPXupchMw
Εν τέλει πρέπει να ευχαριστήσουμε τον π.Παϊσιο που συσπείρωσε λαό και κλήρο γύρω από τον επίσκοπο μας .
Λ.Κ
Ναι, 10:13 π.μ. έχει χρέος ο Μητροπολίτης να πηγαίνει και στα πανηγύρια και να κηρύττει τον λόγο του Θεού. Κάποιοι άγιοι πήγαν και σε οίκους ανοχής για να σώσουν ψυχές. Και ο Ιησούς Χριστός άρχισε τη δημόσια δράση του σε πανηγύρι, στο γάμο της Κανά. Έχετε καταντήσει ανυπόφοροι όσοι αναμασάτε τέτοιες ιεροκατηγορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Κ., θα σοβαρευθείς επιτέλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο σε έχει τυφλώσει η προσωπολατρεία;
Όλα καλά τα κάνει ο δεσπότης;
Αλλά δεν είσαι μόνο εσύ δυστυχώς...
Ανωνυμε 10.13 σε πολλα απ αυτα εχετε δικιο. Δεν μπορει ομως κανεις αμεροληπτος να μην δει και τους παθιασμενους κατηγορους του Φλωρινης που τον στοχοποιησαν σαν κινδυνο για την Ορθοδοξια και εφθασαν και σε ακραιες συκοφαντιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνωνυμε 11,53 δεν τον χειροκροτανε οσοι δεν τον αφηνουν να γινει σε συκοφαντες και παθιασμενους κατηγορους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Κ ο κόσμος δεν ξέρει...
ΑπάντησηΔιαγραφήας πληροφορηθεί και μετά ασφαλώς και πρέπει να συμπεράνετε αυτό που λέτε, αλλά ας μην προτρέχουμε! Ο κόσμος αυτός με μέσο όρο ηλικίας 50-60 δεν πληροφορείτε από τις Ακτίνες και το διαδίκτυο...
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Λ.Κ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΣ 11 Σεπτεμβρίου 2016 - 1:04 μ.μ.:
(Εν τέλει πρέπει να ευχαριστήσουμε τον π.Παϊσιο που συσπείρωσε λαό και κλήρο γύρω από τον επίσκοπο μας ).
ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘ'ΑΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ...
ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΝ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ;
ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ;
ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΦΡΟΝΗΜΑΤΟΣ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΒΟΛΕΜΑ;
ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ...
"Κακώς τον μνημονεύουν δεν είναι προϊστάμενός και μαλιστα επί Χριστόδουλου είχε ξεσπάσει σχετική ταραχή όταν τις σφετερίζοντζν τις Νεες Χώρες ο Βαρθολομαιος"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ανέκαθεν στις νέες χώρες μνημόνευαν τον πατριάρχη .! Και επί Χριστοδούλου εποχή αν δεν κάνω λάθος το ίδιο γινόταν .
Ο πατριάρχης παραχώρησε τις νέες χώρες στην Εκκλησία της Ελλάδας , αλλά τις παραχώρησε διοικητικά όχι πνευματικά .!
Λ.Κ
"Λ.Κ ο κόσμος δεν ξέρει.."
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κόσμος εξομολογείται σε αυτούς τους ιερείς , και έχουν πλήρη εμπιστοσύνη στον πνευματικό τους .! Δεν ακούν κανένα Παϊσιο και κανέναν άλλο πέρα από τους πνευματικούς τους ότι και εάν τους πουν άλλοι .!
Αυτόν τον πνευματικό δεσμό δεν μπορούν να το σπάσουν εκείνοι που θέλουν να φέρουν την διχόνοια μεταξύ του επισκόπου και του ποιμνίου , πληγώνοντας το σώμα της Εκκλησίας μας.!
Λ.Κ
2:48, ανυπόφοροι έχουν γίνει οι επίσκοποι που τρέχουν στα δεσποτικά φεστιβάλ! Δεν αρκεί ένας επίσκοπος για νη κηρύξει; Πολλοί σοβαροί κληρικοί τους έχουν κακίσει γι αυτήν τους τη συμπεριφορά. Εντελώς άστοχο το σχόλιό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 11 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:27 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντηση είναι η Αγάπη .! Είναι η Αγάπη προς τον επίσκοπο τους , που τους συσπείρωσε και τους ένωσε όλους μαζί .!
Λ.Κ
Φίλε 7:29 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦεστιβάλ μπορεί να τα χαρακτηρίζεις εσύ που έχεις έκδηλη εμπάθεια κατά του Μητροπολίτου μας. Αν όμως πρόκειται για λατρευτικές συνάξεις στις οποίες υμνείται και δοξάζεται το υπέρ παν όνομα του Σωτήρος Χριστού, τότε εγώ δεν βλέπω τίποτε το μεμπτό στην παρουσία δύο ή περισσότερων ιεραρχών. Ούτε είναι μεμπτό να κηρύξουν περισσότεροι του ενός ιεράρχες, αν είναι να οφεληθεί πνευματικώς το ποίμνιο από το κήρυγμα. Μεμπτό είναι κατά το κήρυγμα να ακούονται υπερβολές και εγκώμια για ανύπαρκτες αρετές αρχιερέων και να ευλογεί ο ένας τα γένεια του άλλου προς προς σκανδαλισμό του λαού. Αυτά αν βλέπεις να γίνονται, τότε δικαιολογείται ο έλεγχος. Διαφορετικά διολισθαίνουμε στην κατάκριση και την ιεροκατηγορία.
Πανω απο την αγαπη στον επίσκοπο είναι η Αγαπη στην Αλήθεια της πίστης μας. Όλοι κρίνονται απο τα έργα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ οικουμενισμός είναι αιρεση και οι καλοι επίσκοποι πρωτο μέλημα τους εχουν τη προστασία της πίστης.
Τα πολλά λογια είναι φτώχεια.
Το δικο σου σχολιο 7'27 ειναι αστοχο. Τι θα πει πολλοι τους εχουν κακισει; ειναι αυτο μετρο κρισης; ντροπη σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πανω απο την αγαπη στον επίσκοπο είναι η Αγαπη στην Αλήθεια της πίστης μας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πεπεισμένοι όλοι αυτοί οι ιερείς ότι ο επίσκοπος τους Ορθοτομεί το λόγο της Αληθείας .! Ορθοτομεί σε όλα .! Το ίδιο και ο κόσμος που τους εμπιστεύεται την πνευματική τους καθοδήγηση.!
Λ.Κ
Ανώνυμε 12:58 π.μ. έχεις δίκαιο αλλά θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ο Θεόκλητος δεν είναι οικουμενιστής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο υπόμνημα που έστειλε πριν τη Σύνοδο της Κρήτης για να κρατηθεί η ορθόδοξη γραμμή το αποδεικνύει.
Ορεινός
3:16 12/9 ο λόγος σου είναι αμετροεπής! Θα ντραπούμε επειδή δε συμφωνούμε με τις θέσεις σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα συλλείτουργα και τον τρόπο που αυτά γίνονται έχουν εκφρασθεί εναντίον και ο π.Αγουστίνος και ο π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος και ο Αττικής Νικόδημος και ο π.Διονύσιος Τάτσης και ο π.Δανιήλ Αεράκης και πολλοί άλλοι έγκριτοι κληρικοί.
Όσο για το πώς αυτά γίνονται και με τη συχνότητα που γίνονται μπες λιγάκι σε κάποια πρακτορεία εκκλησιαστικών ειδήσεων. Να δούμε μετά αν θα γράαφεις σχόλια με το ύφος και την άνεση που γράφεις τώρα.
Για την οικονομική δαπάνη των συλλείτουργων ειδικά σε περιόδους κρίσεως και για το γεγονός ότι συχνά οι επίσκοποι λείπουν από τις επαρχίες τους έχεις να πεις τίποτε;
Nα αφήσουν κάποιοι τα περί "ιεροκατηγορίας" επειδή θίγονται από την κριτική που ασκείται κάποιοι εκλεκτοί τους! Το βρήκαμε τώρα! Όταν διατυπώνεται κάποια κριτική τότε αμέσως ανεμίζουμε την παντιέρα της "ιεροκατηγορίας" και της "κατάκρισης"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μαζευτείτε λιγάκι!
Το πνεύμα του πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη αντί να είναι δεδομένο σήμερα στη μηρόπολη της Φλώρινας είναι το μεγάλο ζητούμενο! Δυστυχώς! Ας όψονται αυτοί που διοικούν τη μητρόπολη τα τελευταία δεκαέξι χρόνια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνωνυμε 12,37 για μαζεψου λιγακι. Σε πιανει σοκ οταν ακους την αντιθετη αποψη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακοσυνηθισες να μην ακους την αντιθετη αποψη που ειναι η σωστη. Αλλα δεν πειραζει θα την συνηθισεις, θελεις δεν θελεις. Εδω το μπλογκ αυτο δεν φοβαται την αλλη ευπρεπη αποψη.
Οι δικες σου κουτουραδες εχουν τον αντιλογο.
Δικιο εχει ο 11,11.
Μην χρησιμοποιεις αυτα τα ονοματα που χρησιμοποιησες. Δεν ειναι με το μερος σου ανωνυμε 11,56. Δεν σε εχουν κανει αντιπροσωπο τους. Υπαρχουν και καλα συλλειτουργα που δεν ξοδευονται χρηματα. Για να γινει η θ.Λειτουργια δεν χρειαζεται ουτε γροσσι. Μην κανεις τον ξερολα για να κατηγορησεις τον Φλωρινης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφιβαλλω ανωνυμε 3,10 αν σε νοιαζει στ αληθεια το πνευμα του Φλ.Αυγουστινου η το να κατηγορησεις τον Φλ. Θεοκλητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα χαρώ το ύφος σου 6:09, 6:14, 6:16!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 11:56 π.μ. & 12:37 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην πλανάσαι. Δεν έχουμε να κάνουμε με απλή κριτική. Προφανώς δυσκολεύεσαι να καταλάβεις, ότι αυτό που εσύ χαρακτηρίζεις κριτική είναι στην πραγματικότητα εμπάθεια και ανώνυμη πολεμική κατά του Μητροπολίτου μας. Καλοπροαίρετη κριτική (όχι όμως απαλλαγμένη από κάποια λάθη και υπερβολές) προς τον σεβασμιώτατο π. Θεόκλητο άσκησε ο Βασίλειος Κερμενιώτης και είναι καλοδεχούμενη. Εμπάθεια δε και κατάκριση εκφράζουν όσοι δημοσιεύουν, συνεχώς και ακαταπαύστως, πικρόχολα σχόλια σε βάρος του Μητροπολίτου, καταδικάζοντάς τον (ανωνύμως συνήθως) ως αιρετικό, οικουμενιστή, ασεβή, προδότη, Πόντιο Πιλάτο κ.ά.
Οι εμπαθείς αυτοί κατήγοροι δεν έχουν αγάπη. Είναι σκληροί και αδυσώπητοι δικαστές. Βλέπουν μόνον αρνητικά στοιχεία στον Θεόκλητο και τίποτε θετικό. Υπάρχει ιστοσελίδα, της οποίας η διαχειρίστρια βάλλει ανελλιπώς εδώ και χρόνια κατά του Θεοκλήτου με απαξιωτικούς έως απροκάλυπτα υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Είναι πανηγυρτζής, αχάριστος, διώκτης, τιμωρός, σκληρόκαρδος, υπονομευτής, διασπαστικός, άθλιος στη συμπεριφορά του προς τον Γέροντα, σχεδόν τζιχαντιστής και δεν συμμαζεύεται. Και μόνη αγία και αναμάρτητη είναι η ίδια. Αν οι κατήγοροι του Θεοκλήτου είχαν αγάπη, θα επικοινωνούσαν μαζί του και με ευγενικό τρόπο θα του υπεδείκνυαν τα λάθη του. Αλλ' όταν τα κίνητρα δεν είναι αγνά και εμφωλεύουν στην καρδιά πάθη και απωθημένα ή εκτελείς διατεταγμένη υπηρεσία, τότε χάνεται η χριστιανική αγάπη και αναδύονται η κατάκριση, η μισαλλοδοξία, η τυφλή αποδοκιμασία και, προκειμένου για ιερωμένους, η ιεροκατηγορία.
Εσύ να μαζευτείς 6:09, το έχεις παρακάνει με το να αυτοεπαναλαμβάνεσαι στις αναρτήσεις για τον Φλωρίνης! Αρκετά οι επαναλήψεις σου έχουν καταλάβει το χώρο του ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω έπαψες να υπογράφεις με ψευδώνυμο πλέον.
Πολλοί Φλωρινιωτες είναι απογοητευμένοι από το μητροπολίτη τους. Και για την απαράδεκτη σιωπή του και για το επίμαχο κήρυγμα στο οποίο αναφέρθηκε ο Ορθόδοξος Τύπος και για άλλα. Για λόγους μη διασάλευσης της ενότητας της τοπικής Εκκλησίας όμως δεν δημιουργούν ζήτημα δημοσίως. Εννοείται ότι δεν θεωρούν αιρετικό ή οικουμενιστή τον επίσκοπο. Η σιωπή των πιστών όμως δεν μπορεί να συνεχίζεται επ άπειρον. Στις φωνές διαμαρυρίας των πιστών της Εορδαίας θα προστεθούν σύντομα και αυτές των Φλωρινιωτών εφ όσον δεν παύσουν να λέγονται τέτοια πράγματα από το μητροπολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν δεν τα διατύπωσε σωστά να προβεί σε διορθωτική δήλωση. Ειδικά τα περί ακυρότητας της Θείας Λειτουργίας όταν κάποιος επίσκοπος διακόψει το μνημόσυνο του πατριάρχη! Κάτι τέτοιο άπτεται και του γέροντά του που διέκοψε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα. Περιμένουμε λοιπον διευκρινίσεις. Άφησε και μια παρακαταθήκη ο π.Αυγουστίνος τόσο στον επίσκοπο όσο κι στους πιστούς!
"Μην χρησιμοποιεις αυτα τα ονοματα που χρησιμοποιησες. Δεν ειναι με το μερος σου ανωνυμε 11,56. Δεν σε εχουν κανει αντιπροσωπο τους".
ΑπάντησηΔιαγραφή"Επίπεδο" απάντησης! Θα μας απαγορεύσει ο ανώνυμος να αρυόμαστε επιχειρήματα από όπου εμείς νομίζουμε! Τι να πει κανείς!
Ανωνυμε 8,58 που σε πιανει σοκ οταν ακους την αντιθετη σωστη αποψη. Ακουσε με τι εχω να σε συμβουλευσω για να μην σε πιανει σοκ. Αλλη φορα να παιρνεις τα ηρεμιστικα σου χαπια πριν ανοιγεις μπλογκ ελευθερα σαν και αυτο. Οπως σου ειπα, θελεις δεν θελεις θα ακους την αντιθετη σωστη αποψη. Αρκετα κακοσυνηθισες! Οι κουτουραδες σου θα εχουν αντιλογο. Το παρακανες με τις κουρουραδες σου καθε τρεις και λιγο. Η φιλοκατηγορια σου δεν εχει οριο και φραγμο. Ντροπη σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ανωνυμε 10,45μμ μια χαρα επιπεδο απαντησης ειναι. Το δικο σου επιπεδο ειναι προβληματικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην κανεις πως δεν καταλαβαινεις, δεν σου απαγορευω να λες τις κουτουραδες σου. Δικαιωμα σου ειναι να αυτογελοιοποιησαι με το παθος που εχεις και τις κουτουραδες που γραφεις.
Δικαιωμα δικο μας να αντιλεγουμε στις παθιασμενες κουτουραδες σου.
Ανωνυμε 9,41 δεν κουραστηκες να γραφεις και να ξαναγραφεις για τον Φλωρινης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παρακσνες συνεχεια και συνεχεια να γραφεις τα ιδια. Δεν εχεις αλλη δουλεια να κανεις παιδι μου; ντροπη σου.
Ναι ανωνυμε, οπως σου το ειπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην χρησιμοποιεις αυτα τα ονοματα που χρησιμοποιησες. Δεν ειναι με το μερος σου ανωνυμε 11,56. Δεν σε εχουν κανει αντιπροσωπο τους. Αυτοι δεν ελεγαν τις κουτουραδες που γραφεις εσυ.
Ανωνυμε 10,45 με τις κουτουραδες, να μην αποκοβεις ενα κομματι απο το σχολιο. Διαβασε το ολο το σχολιο 6,14 μμ. Αρκετα με τις κουτουραδες σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφιβαλλω ανωνυμε 3,10 και 9,41 αν σε νοιαζει στ αληθεια το πνευμα του Φλωρ.Αυγουστινου η το να κατηγορησεις τον Φλωρ. Θεοκλητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παράκανε ο ανώνυμος κατήγορος του Φλωρίνης Θεόκλητου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε χθεσινέ 10:45 μ.μ. το δικό σου επίπεδο το έχεις κοιτάξει στον καθρέπτη της αμεροληψίας; Χειρότερο είναι από το επίπεδο που κατηγορείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοεπαναλαμβανόμενε κατήγορε χθεσινέ 8:58 μ.μ.! Εσύ να μαζευτείς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ δεν παιρνούν αυτά!
"Κανείς δεν εξουσιάζει την πίστη μας, ούτε βασιλιάς, ούτε αρχιερέας, ούτε ψευδοσύνοδος, ούτε κανένας άλλος, παρά μόνο ο Θεός." (Άγιος Μάρκος Ευγενικός, Επιστολή προς Ηγούμενον Ι.Μ. Βατοπεδιου). Αυτο για τον δήθεν "προκαθήμενο της Ορθοδοξιας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο 13 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:35 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρίσκεσαι σε σύγχυση .! Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός με αυτό που μας γράφεις ότι αναφέρει , θέλει να μας πει για το αυτεξούσιο του Ανθρώπου .!
Ο άνθρωπος όπου θέλει έχει δικαίωμα να πιστεύει . Θέλει να πιστεύει στον Θεό οφείλει να κάνει υπακοή στην Εκκλησία και τους Ορθόδοξους Επισκόπους που είναι οι συνεχιστές της αποστολικής διαδοχής , οι συνεχιστές των Αποστόλων .!
Θέλει να πιστεύει στον διάβολο , αυτό είναι δικαίωμα του , που πηγάζει από την ελευθερία που έδωσε Ο Θεός στον Άνθρωπο . Δεν αναφέρει ο Άγιος Μάρκος συγκεκριμένα για την Ορθόδοξη Πίστη σε αυτό που μας γράφεις , και ας απευθύνεται στην επιστολή του σε ηγούμενο .!
Λ.Κ
ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 6:56: απλά ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Κ. καλά τα λέει ο 13 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:35 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 13-9-2016 6,27μμ , εσυ να σοβαρευθεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κανονική έκφραση του Αγίου είναι η παρακάτω :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Κανεὶς δὲν ἐξουσιάζει τὴν πίστη μας, οὔτε βασιλιάς, οὔτε ἀρχιερέας, οὔτε ψευδοσύνοδος, οὔτε κανένας ἄλλος, παρὰ μόνο ὁ Θεός, ποὺ μᾶς τὴν παρέδωσε ὁ ἴδιος καὶ οἱ μαθητές του."
Ιδού :http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2016/09/blog-post_63.html#more
Οι μαθητές του , με την σειρά τους σύμφωνα και με την αποστολική διαδοχή την παρέδωσαν στους επισκόπους .! Στην Ορθόδοξη Εκκλησία έχουμε τήν συνέχιση της αποστολικής διαδοχής .!
Λ.Κ
Λ.Κ. είσαι στον επισκοποκεντρικό κόσμο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο χωρίο του Αγίου Μάρκου απαντά τέλεια στο ψεύτικο τίτλο "προκαθήμενος της Ορθοδοξίας" που (μάλλον αυτό-) δόθηκε στον πατριάρχη Βαρθολομαίο. Η Ορθοδοξία δεν έχει προκαθήμενο παρά μόνο τον Χριστόν. Όποιος βάλλει θνητό και αμαρτωλό άνθρωπο "προκαθήμενο της Ορθοδοξίας" πάσχει από παπισμό.
Ο τίτλος "προκαθήμενος της Ορθοδοξίας " είναι τίτλος τιμής και όχι εξουσίας .!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό και έγραψα μεταξύ ίσων Πατριαρχών και Αρχιεπισκόπων .
Από ανέκαθεν υπήρχε , για αυτό και ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας με τις επιστολές του προς τον πάπα Κελεστίνο αναγνώριζε το πρωτείο τιμής που είχε , και ο πάπας με την σειρά του αναγνώριζε το πρωτείο Αλήθειας που είχε ο Άγιος Κύριλλος .
Διαβάστε τον βίο του και θα το διαπιστώσετε .!
"Λ.Κ. είσαι στον επισκοποκεντρικό κόσμο σου!"
Ο επίσκοπος χειροτονεί ιερείς . Ιερείς που με το μυστήριο της εξομολογήσεως δίνουν άφεση αμαρτιών σε εμάς τους αμαρτωλούς .!
"από παπισμό."
Από παπισμό θα έπασχε κανείς αν μιλούσε για πρωτείο εξουσίας .!
ΥΓ. Ευχαριστώ το ιστολόγιο Ακτίνες που μέχρι τώρα δείχνει να κρατάει στάση ουδετερότητας .
Λ.Κ
ΛΚ ο επισκοκεντρισμός που έχεις δεν είναι ορθόδοξος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιλέξτε ορισμένοι αν είστε ορθόδοξοι ή οικουμενιστες. Ανεξιθρησκεία έχουμε μη φοβάστε άλλωστε στις μέρες οι μόνοι που διώκονται είναι οι ορθόδοξοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις δε έχει όρεξη να ασκήσει κριτική σε επισκόπους παρα μονο όσους κάνουν αβαντα στον οικουμενισμό και τους οικουμενιστες. Σε αυτους τους επισκόπους ΝΑΙ πρεπει να ασκηθει κριτική διότι ειτε επειδή είναι ΑΔΥΝΑΜΟΙ ειτε επειδή ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ βοηθουν την παναίρεση να κυριαρχεί στην Εκκλησια.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΤΙΩΤΗΔΕΣ , ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ γιαυτό άργησε εναν αιωνα η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ σύνοδος.
Μπορεί κσποιοι να νομίζουν οτι ο επίσκοπος τους είναι άξιος. ΑΝ ο επισκοπος ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ λύκο ποιμένας. Αν ο επίσκοπος είναι ΔΕΙΛΟΣ στην κοσμική εξουσία αλλά την ΑΣΚΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ που προσπαθουν να εκφρασουν αντιαιρετικό (αντί οικουμενιστικο) λογο τότε δεν ασκεί σωστα τα καθήκοντα του.
Τα πολλά λογια είναι φτώχεια...
"ΛΚ ο επισκοκεντρισμός που έχεις δεν είναι ορθόδοξος."
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε πει ότι ο Ιερός Χρυσόστομος το ξεκαθαρίζει στην συμβουλή που έδωσε προς τις διακόνησες του , πως χωρίς επίσκοπο δεν μπορεί να μείνει η Εκκλησία .!
Αυτό επιβεβαιώνει και Ο Ίδιος Ο Κύριος :
"γέγραπται γάρ, πατάξω τὸν ποιμένα, καὶ διασκορπισθήσονται τὰ πρόβατα τῆς ποίμνης· "
[Ματθ. 26,31 ]
Αυτό τονίζει και ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης στο βιβλίο του "Εις την Θεία Λειτουργία"
Τώρα αν κάποιοι δεν το δέχονται , αυτό είναι δικό τους πρόβλημα .!
"οι μόνοι που διώκονται είναι οι ορθόδοξοι."
Όταν έχουν να κάνουν με Ορθόδοξο Ποιμένα , τότε εκείνοι που διώκονται δεν είναι Ορθόδοξοι αλλά Σχισματικοί .!
" Κανεις δε έχει όρεξη να ασκήσει κριτική σε επισκόπους παρα μονο όσους κάνουν αβαντα στον οικουμενισμό και τους οικουμενιστες. Σε αυτους τους επισκόπους ΝΑΙ πρεπει να ασκηθει κριτική διότι ειτε επειδή είναι ΑΔΥΝΑΜΟΙ ειτε επειδή ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ βοηθουν την παναίρεση να κυριαρχεί στην Εκκλησια."
Τότε έπρεπε να δεχτεί κριτική και ο επίσκοπος Απαμείας που του είπε ο Ιερός Χρυσόστομος να επικοινωνήσει με τους διώκτες του για να αποφευχθεί το σχίσμα στην Εκκλησία , αλλά να μην υπογράψουν κάτι που αφορά τον διωγμό του .! Διότι και εκεί ο επίσκοπος Απαμείας σύμφωνα με εσάς , με την επικοινωνία και την κοινωνία που θα είχε θα έκανε "αβάντα" στους διώκτες του Αγίου Χρυσοστόμου .
" Τα πολλά λογια είναι φτώχεια..."
Ακριβώς τα πολλά λόγια είναι φτώχεια . Το υπόμνημα που έστειλε ο επίσκοπος μας πριν την σύναξη της Κρήτης είναι καταγεγραμμένο στην Εκκλησιαστική Ιστορία της περιοχής μας που αποδεικνύει την Ορθοτομία του .!
Λ.Κ
Καλε μου 1,40 πμ γιατι παραποιεις την κατασταση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φλωρινης δεν ασκησε την εξουσια του σε κατωτερους που προσπαθησαν να μιλησουν αντιαιρετικα.
Αλλα για την αντικανονικη παυση του μνημοσυνου του. Εχει ξαναγραφθει αυτο στα σχολια και δεν το προσεξες φαινεται. Προσεξε το.
Η τίτλο τιμής η τίτλο εξουσίας - ψεύτικος είναι. Ας μη παίζουμε με τις λέξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι δεν θέλουν να καταλάβουν την διάφορα μεταξύ αυτών των δυο - πρώτος στην σειρά τιμής στα δίπτυχα, πράγμα που είναι καθορισμένο από Οικουμενικές Συνόδους, και το φανταστικό η και βλάσφημο "προκαθήμενο της Ορθοδοξίας", που δεν έχει καμία κανονική βάση και είναι απλώς ένα εύρημα των Φαναριωτών με συγκεκριμένο σκοπό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεγάλο έγκλημα των θεωρούμενων ως παραδοσιακών επισκόπων σήμερα είναι η σιωπή και η δειλία!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η τίτλο τιμής η τίτλο εξουσίας - ψεύτικος είναι. Ας μη παίζουμε με τις λέξεις."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνεις αγαπητέ ότι στην Εκκλησιαστική Ιστορία υπάρχουν τα πρεσβεία τιμής ;
Για να επιβληθεί ακοινωνησία στον αιρετικό Νεστόριο , ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας απευθύνθηκε στον Πάπα Κελεστίνο που είχε πρεσβείο τιμής πρώτο , ενώ ο Άγιος είχε τρίτο όπως είναι καταγεγραμμένα στα δίπτυχα της Ορθόδοξης Εκκλησίας και δεν μπορούσε να επιβάλει ο ίδιος ο Άγιος την ακοινωνησία στον Νεστόριο που είχε ανώτερο από εκείνον πρεσβείο τιμής στην κατάταξη .
" και το φανταστικό η και βλάσφημο "προκαθήμενο της Ορθοδοξίας""
Και όμως ως Προκαθήμενο της Ορθοδοξίας τον υποδέχονται στο Άγιο Όρος .!
Συνηθίζεται τον εκάστοτε Οικουμενικό Πατριάρχη να τον αποκαλούν και Προκαθήμενο της Ορθοδοξίας .!
Λ.Κ
Αγαπητέ όλοι οι οικουμενιστες αυτό λενε οτι δηλαδή είναι αντικανονική η παύση μνημοσύνου του επισκόπου. Αν όμως ο επισκοπος κανει οικουμενιστικες κινήσεις ΔΗΛΑΔΗ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ τοτε η παύση μνημόνευσης κανονικά επιβάλεται για να επανέλθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιοι επίσκοποι δεν είναι οικουμενιστες δεν έχουν παρα να το δείξουν ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ.
Τα πραγματα είναι απλα.
Έχουμε πει ότι ο Ιερός Χρυσόστομος το ξεκαθαρίζει στην συμβουλή που έδωσε προς τις διακόνησες του , πως χωρίς επίσκοπο δεν μπορεί να μείνει η Εκκλησία .!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκκλησία δε θα μείνει χωρίς επίσκοπο όπως ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ
Όταν έχουν να κάνουν με Ορθόδοξο Ποιμένα , τότε εκείνοι που διώκονται δεν είναι Ορθόδοξοι αλλά Σχισματικοί .
Η γνωστή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ταμπελα
όσοι διαφωνούν με τον οικουμενισμό και την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ σύνοδο Κρήτης βαφτίζονται παλαιοημερολογίτες, αποτειχισμενοι, σχισματικοί. Δεν έχω καμια σχέση με όλα αυτά. Γιατί όμως τόση άνεση αγαπητέ και αποδοχή της φιλοσοφίας των διωγμών. ΝΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΙΜΑΤΙΚΟΙ Ε; ΥΠΕΡ ΔΙΩΞΕΩΝ ;; ΕΔΩ Η ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ;;;
Τότε έπρεπε να δεχτεί κριτική και ο επίσκοπος Απαμείας που του είπε ο Ιερός Χρυσόστομος να επικοινωνήσει με τους διώκτες του για να αποφευχθεί το σχίσμα στην Εκκλησία , αλλά να μην υπογράψουν κάτι που αφορά τον διωγμό του .! Διότι και εκεί ο επίσκοπος Απαμείας σύμφωνα με εσάς , με την επικοινωνία και την κοινωνία που θα είχε θα έκανε "αβάντα" στους διώκτες του Αγίου Χρυσοστόμου .
Αρκεί να μην συγχέουμε τον αγιο Ιωαννη Χρυσόστομο με τον Α ή Β οικουμενιστη αρχιεπίσκοπο που διατάζει τους επισκόπους του συγκεκριμένες συμπεριφορές και ενέργειες. ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ. Άλλο η υπακοή στον άγιο Ιωάννη και άλλο η υπακοή σε οικουμενιστη.
Καλό θα ηταν να ξεφυγετε απο πρόσωπα,
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ , ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΜΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ.
Ανωνυμε 8,17 δεν μας τα γραφεις καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα πει αβανταρουν; Εσυ με τον κακο σου λογισμο το βλεπεις ετσι.
Δεν αβανταρει τον οικουμενισμο ενας επισκοπος που στελνει ορθοδοξο υπομνημα για να πλευσει ορθοδοξα η συνοδος. Τετοιος ειναι ο Φλωρινης Θεοκλητος.
Για σοβαρεψου λιγο παιδι μου.
Ανωνυμε 5,56 δεν μας τα γραφεις καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντικανονικη ειναι η παυση ορθοδοξου επισκοπου σαν τον Φλωρινης.
Μην συγχεεις τι λενε οι οικουμενιστες. Γιατι τα μπερδευεις;
Δικαιωμα θα ειχε ο ιερεαα αν ο επισκοπος κηρυττε αιρεση, που Δεν υπαρχει στην συγκεκριμενη περιπτωση.
@ 16 Σεπτεμβρίου 2016 - 3:14 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λέγει ο 5:56. Επίσης όχι δικαίωμα αλλά υποχρέωση έχει ο ιερέας όταν η Εκκλησία έπεσε σε αίρεση.
Δεν επεσε η Εκκλησια σε αιρεση ανωνυμε 10,43. Μην βιαζεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκκλησία ποτε δε θα πεσει σε ΑΙΡΕΣΗ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ενα μέρος της κοσμικής διοίκησης έχει πεσει στην αιρεση του οικουμενισμου. ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΣ ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ.
Υπαρχουν επίσκοποι που ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ,δεν υπέγραψαν μεν ΑΛΛΑ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ , ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΘΙΑΖΟΥΝ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΔΕΨΟΥΝ κανένα ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΥΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.
ΛΟΓΙΑ ΣΤΑΡΑΤΑ.
Προς 17 Σεπτεμβρίου 2016 - 2:33 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρίσκεσαι σε σύγχηση .! Δεν κατάλαβες αυτό που σου ανάφερα με το παράδειγμα του επισκόπου Απαμεία .! Την συναναστροφή κοιτάμε .! Με ποιούς είχε επικοινωνία και κοινωνία και όχι σε ποιόν έκανε υπακοή .!
Λ.Κ
Χρησιμοποίηστε οποίες λέξεις θελετε, όσο παίζετε με τις λέξεις τόσο θα μπερδεύεστε και θα νομίζετε ότι μπερδευετε και τους άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ή συναναστροφή άλλο ή επικοινωνία , άλλο τα συλλειτουργα, ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ , και οι συνηγοριες σε οικουμενιστες.
Αγαπητέ αναφέρεις άσχετο παράδειγμα (επισκόπου Απαμειας) περί μιας προτροπης του Αγίου Ιωαννη Χρυσοστομου για απλή επικοινωνία με στόχο να δικαιολογήσεις τους επαίνους σε αιρετικούς οικουμενιστες , τη δικαιολόγηση των οικουμενιστων και άρα την νάρκωση του ποιμνίου προς τους αιρετικούς οικουμενιστες και τον οικουμενισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μιας και εσύ ανέφερες το παράδειγμα του επισκόπου Απαμειας για πες μας ποίου τη συμβουλή ακούει ο Φλωρινης και εκθειάζει, και δικαιολογεί τους οικουμενιστες;;; ποίου πνευματικού ογκόλιθου τη προτροπή ακολουθει;;;;
Γι αυτό και γράφω " να μην συγχέουμε τον αγιο Ιωαννη Χρυσόστομο με τον Α ή Β οικουμενιστη αρχιεπίσκοπο που διατάζει τους επισκόπους του συγκεκριμένες συμπεριφορές και ενέργειες. ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ. Άλλο η υπακοή στον άγιο Ιωάννη και άλλο η υπακοή σε οικουμενιστη."
Αν ο Φλωρινης δεν ακούει κανενός τη "συμβουλή" αλλά λειτουργεί αυτοβούλως τότε τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ καθώς σημαίνει ότι Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΌΣ ΤΟΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΘΙΑΖΕΙ , ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
"περί μιας προτροπης του Αγίου Ιωαννη Χρυσοστομου για απλή επικοινωνία"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήταν μια απλή επικοινωνία , αλλά και κοινωνία .!
Με την απλή επικοινωνία δεν αποφεύγεται το σχίσμα που ήθελε με την συμβουλή του να αποτρέψει ο Ιερός Χρυσόστομος , αλλά με την λειτουργική κοινωνία του επισκόπου με τους διώκτες του.!
"με στόχο να δικαιολογήσεις τους επαίνους σε αιρετικούς οικουμενιστες , τη δικαιολόγηση των οικουμενιστων και άρα την νάρκωση του ποιμνίου προς τους αιρετικούς οικουμενιστες και τον οικουμενισμό."
Αυτά είναι δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα.!
"Αν ο Φλωρινης δεν ακούει κανενός τη "συμβουλή" "
Αν;! Μιλάς υποθετικά ενώ δεν μπορείς να γνωρίζεις ούτε ποιον έχει πνευματικό , ούτε το πνευματικό ύψος των ανθρώπων που έχει δίπλα του .!
Ο υποθετικός τρόπος σκέψεως σου , σε οδηγεί σε αυθαίρετα συμπεράσματα της αντιλήψεως σου .!
Λ.Κ
Προς 27 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:37 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κρίνετε ο επίσκοπος μας για τα λόγια του , ούτε το πρόβλημα για εσάς που τον κατακρίνετε δεν είναι τα λόγια του , αλλά η εκκλησιαστική κοινωνία που έχει μαζί τους .! Το παράδειγμα του επισκόπου Απαμείας έχει να κάνει με την επικοινωνία αλλά και με την κοινωνία που είχε με τους διώκτες του Ιερού Χρυσοστόμου για να μην δημιουργηθεί σχίσμα .!
Εσείς δεν κοιτάτε την σημασία που είχε η προτροπή του Ιερού Χρυσόστομου , αλλά δίνετε έμφαση μόνο ως προς το πρόσωπο που την έδωσε .!
Ο παρείσακτος διάδοχος του Ιερού Χρυσοστόμου που επίσης είχε Εκκλησιαστική Κοινωνία με τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόφιλο ,δηλαδή με τον κύριο διώκτη , δεν εμποδίστηκε από αυτήν την Εκκλησιαστική Κοινωνία να αγιαστεί και να γιορτάζεται ως Άγιος από την Εκκλησία μας .!
Λ.Κ
Χρησιμοποίηστε οποίες λέξεις θελετε, όσο παίζετε με τις λέξεις τόσο θα μπερδεύεστε και θα νομίζετε ότι μπερδευετε και τους άλλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ή συναναστροφή άλλο η επικοινωνία ,άλλο η κοινωνία και άλλο τα συλλειτουργα, ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ , και οι συνηγοριες σε οικουμενιστες επισκόπους και αρχιεπισκοπους.
Οι ΕΠΑΙΝΟΙ και οι ΣΥΝΗΓΟΡΙΕΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με οικουμενιστες.
Σταμάτησε να χρησιμοποιήτε ένα τόσο ασχετο παράδειγμα για να δικαιολογήσετε τους οικουμενιστες. Ο άγιος Ιωαννης δε προέτρεψε ποτέ να επαινείται και να συνηγορειται η αίρεση και οι αιρετικοι. ΕΛΕΟΣ!!!!!!
Αγαπητε εσύ είσαι αυτός που θέλει να εξάγουμε αυθαίρετα συμπεράσματα. Αντιθέτως εγώ μιλώ για τις πράξεις.
Μου ζητάς να δικαιολόγησω την υποστήριξη του επισκόπου σε οικουμενιστες επειδή δεν ξέρω ποιους συμβουλεύεται;;;;!!!!!!;;;;; Μα, Για όνομα του θεού , μιλάς για αυθαίρετα συμπεράσματα και ζητάς να δεχθούμε ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ!!!!!!;;;;;;;;
Μία ποιος είναι αυτός ο πνευματικός ογκολιθος που προτρέπει επισκόπους να συνηγορούν και να επαινούν τους οικουμενιστες!!!!!;;;;;;;;;;; Σίγουρα όχι ο Άγιος Ιωαννης.
Στο ξαναλεω κρινω τις πράξεις και μόνο αυτές.
Αγαπητε μπορεί να μη σε αρέσει αλλά οι επαινοι σε αιρετικούς οικουμενιστες και η δικαιολόγηση των οικουμενιστων έχουν ως φυσικό αποτέλεσμα την νάρκωση του ποιμνίου προς τους αιρετικούς οικουμενιστες και τον οικουμενισμό. Αυτό είναι φυσικό επακόλουθο, λογικό συμπέρασμα. Τόσο απλό.
Προς 29 Σεπτεμβρίου 2016 - 1:29 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο υπόμνημα που έστειλε πριν την "σύνοδο" με τις θέσεις του , απορρίπτει το επιχειρημά σου περί "συνηγορίας" των οικουμενιστών και της αιρέσεως .!
Όσο αφορά για τους επαίνους , συνηθίζεται από τον κάθε οικείο επίσκοπο στα συλλείτουργα να αναφέρεται για τον κάθε προσκαλεσμένο επίσκοπο.!
π.χ Για τον επίσκοπο Προύσας αναφέρθηκε για τις θέσεις που έχει όπως επίσης και για την χειροτονία του σε αναγνώστη από τον μακαριστό γέροντα του Αυγουστίνο Καντιώτη .!
Ιδού : https://www.youtube.com/watch?v=fFLevFuiW64
Όσον αφορά τον Ιερό Χρυσόστομο κοιτάμε τι προέτρεψε και τι ήθελε να αποφύγει .!
Δεν κάνουμε δικά μας σενάρια το τι δεν προέτρεψε εμπλεκόμενα με τα δικά μας συμπεράσματα που βγάζουμε για τους άλλους .!
ΥΓ. Για τον Άγιο Αττικό δεν σε είδα να σχολιάζεις ; Τυχαίο ; Δεν νομίζω...
Λ.Κ