Σωστος αλλα δεν μας λεει τα χρονικα περιθωρια [θα περιμενουμε αλλα 100 χρονια;] Ελπιζουμε συντομα να μας διαφωτισει για αυτο το φλεγον θεμα [διοτι χανονται ψυχες]
Οι άνθρωποι των καιρών μας, ενδιαφέρονται μόνο για τη γη, δηλαδή για το χώμα. Αυτή είναι η ΒΑΘΥΤΕΡΗ αιτία που γεννά τον Οικουμενισμό, και τα άλλα κακά της εποχής μας.
Τι να πει ο φτωχος λαος! Η κοινωνια ολων των επι μερους ''Εκκλησιων ''με την Παπικη ειναι αναγκαια προυποθεση κατα την Β Βατικανη Συνοδο,για την ενοτητα.Αυτοι αποδεχτηκαν εμας ''Η Ορθοδοξη Εκκλησια αναγνωριζεται ως -αδελφη εκκλησια-ο αλλος πνευμονας-του σωματος του χριστου,η οποια βρισκεται χωρισμενη απο την Ρωμαιοκαθολικη εκκλησια.Αναγνωριζεται η αποστολικη διαδοχη της και τα Μυστηρια και τιμαται ο λειτουργικος και πνευματικος της πλουτος.Ωστοσο,παρα την παραχωρηση υπονοειται οτι η Ορθοδοξη Εκκλησια δεν κατεχει ολη τηνπληρη χριστιανικη αληθεια,[ οποια αποδοχη εκ μερους των Ο-ρθοδοξων,να εκφρασουμε την πληρη εκπληξη μας και την απογοητευση μας συναμα !]οπως και οι προτεσταντικες ομολογιες,οσο χρονο δεν εισερχονται σε κοινωνια με τη Ρωμαικη Εδρα.''Παπας Ιωαννης Παυλος Β Οποια αξιωσις! Μας θυμιζει Αυτα τα τρομερα που ειχε αναφερει ο παποκαισαρας Ινοκεντιος ο Γ''Ο εχων την νυμφην [εκκλησια]ειναι ο Νυμφιος[η αυτου μεγαλιωτης!] Αλλα η Νυμφη μοι προσεφερεν ασυγκριτον πλουτον,πολιτιμον προικα δηλονοτι,την πληροτητα των των πνευματικων αγαθων και την ευρυτητα των κοσμικων,το μεγαλειον και την αφθονιαν αμφοτερων''... Η Ρωμαιοκαθολικη Εκκλησια επιθυμει να εμφανιζεται ως πηγη εσχατη α υ θ ε ν τ ι α και κριτης της εκκλησιαστικοτητος ολων των χριστιανικων κοινοτητων.
Σειρα μας να αναγνωρισουμε την ιστορικην ονομασιαν των εκκλησιων και ομολογιων,αφου μας φαινεται σαν να αλληλο-αναγνωριζομαστε πλεον κ συνοδικως ως ''αδελφαι εκκλησιαι'' ξερετε,ο αλλος πνευμωνας του σωματος Του Χριστου.Μεταπατερικη θεολογια,οικουμενιστικο πλανο...
Η συνοδος αναγνωρισε,ολα αυτα που φοβομασταν! Τωρα, Μπορουμε να λεγομαστε ''αδελφαι εκκλησιαι''!!
Σωστος αλλα δεν μας λεει τα χρονικα περιθωρια [θα περιμενουμε αλλα 100 χρονια;] Ελπιζουμε συντομα να μας διαφωτισει για αυτο το φλεγον θεμα [διοτι χανονται ψυχες]
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά ερωτηματικά....
ΑπάντησηΔιαγραφήὍταν ὁ ἅγιος Γρηγόριος (πατήρ τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου) ὑπέγραψε ἀπό ἁπλότητα ἕνα ἡμιαρειανικό σύμβολο (361), οἱ μοναχοί διέκοψαν τήν ἐπικοινωνία μαζί του. Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὅμως καί ἄλλοι δέν τόν ἐχώρισαν. Αὐτό τό ἀποκρύπτουν συνήθως οἱ Ζηλωτές καθώς καί τίς κρίσεις τοῦ ἱεροῦ πατρός γιά τούς μοναχούς. Ἡ ἕνωση ἐπετεύχθη, ἀφοῦ ὁ υἱός Γρηγόριος ἔπεισε τόν πατέρα του νά ἐκφωνήση δημοσίως ἕνα Ὀρθόδοξο Σύμβολο (364). Ἐπί πλέον δέ στόν α΄ Εἰρηνικό του λόγο, ἐπί τῇ ἑνώσει τῶν διεστώτων, ὁ μέγας Θεολόγος ἐλέγχει ἐμμέσως τούς μοναχούς γιά ἀνταρσία, ταχύτητα καί αὐθάδεια. Τούς συμβουλεύει νά μή ἐπιστρέψουν στόν “ἴδιον ἔμετον”,καθώς καί τό ὅτι εἶναι προτιμότερο νά μένουμε στό κοινό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν δέν εἴμεθα τελείως σίγουροι.Ο όσιος Νικόδημος κατέκρινε τους «λατινόφρονες» της εποχής του και όπως οι λοιποί Κολλυβάδες της εποχής του ηγωνίσθησαν σθεναρώς υπέρ των ιερών Παραδόσεων, όμως δεν φαίνεται πουθενά να διέκοψαν την επικοινωνία με τους λατινόφρονες η τους λοιπούς κακοδόξους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ακολουθεί τους Οσίους της Εκκλησίας, δηλαδή τη γραμμή που ΑΥΤΟΙ χάραξαν, βρίσκεται στο ΣΩΣΤΟ δρόμο και ΔΕΝ κινδυνεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είχε πει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άνθρωποι των καιρών μας, ενδιαφέρονται μόνο για τη γη, δηλαδή για το χώμα.
Αυτή είναι η ΒΑΘΥΤΕΡΗ αιτία που γεννά τον Οικουμενισμό, και τα άλλα κακά της εποχής μας.
Η Διορθόδοξη σύνοδος της Κρήτης, έχει ακυρωθεί από μόνη της, διότι δεν συμμετείχαν όλες οι τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει ο φτωχος λαος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κοινωνια ολων των επι μερους ''Εκκλησιων ''με την Παπικη ειναι αναγκαια προυποθεση κατα την Β Βατικανη Συνοδο,για την ενοτητα.Αυτοι αποδεχτηκαν εμας ''Η Ορθοδοξη Εκκλησια αναγνωριζεται ως -αδελφη εκκλησια-ο αλλος πνευμονας-του σωματος του χριστου,η οποια βρισκεται χωρισμενη απο την Ρωμαιοκαθολικη εκκλησια.Αναγνωριζεται η αποστολικη διαδοχη της και τα Μυστηρια και τιμαται ο λειτουργικος και πνευματικος της πλουτος.Ωστοσο,παρα την παραχωρηση υπονοειται οτι η Ορθοδοξη Εκκλησια δεν κατεχει ολη τηνπληρη χριστιανικη αληθεια,[ οποια αποδοχη εκ μερους των Ο-ρθοδοξων,να εκφρασουμε την πληρη εκπληξη μας και την απογοητευση μας συναμα !]οπως και οι προτεσταντικες ομολογιες,οσο χρονο δεν εισερχονται σε κοινωνια με τη Ρωμαικη Εδρα.''Παπας Ιωαννης Παυλος Β
Οποια αξιωσις!
Μας θυμιζει
Αυτα τα τρομερα που ειχε αναφερει ο παποκαισαρας Ινοκεντιος ο Γ''Ο εχων την νυμφην [εκκλησια]ειναι ο Νυμφιος[η αυτου μεγαλιωτης!] Αλλα η Νυμφη μοι προσεφερεν ασυγκριτον πλουτον,πολιτιμον προικα δηλονοτι,την πληροτητα των των πνευματικων αγαθων και την ευρυτητα των κοσμικων,το μεγαλειον και την αφθονιαν αμφοτερων''...
Η Ρωμαιοκαθολικη Εκκλησια επιθυμει να εμφανιζεται ως πηγη εσχατη α υ θ ε ν τ ι α και κριτης της εκκλησιαστικοτητος ολων των χριστιανικων κοινοτητων.
Σειρα μας να αναγνωρισουμε την ιστορικην ονομασιαν των εκκλησιων και ομολογιων,αφου μας φαινεται σαν να αλληλο-αναγνωριζομαστε πλεον κ συνοδικως ως ''αδελφαι εκκλησιαι'' ξερετε,ο αλλος πνευμωνας του σωματος Του Χριστου.Μεταπατερικη θεολογια,οικουμενιστικο πλανο...
Η συνοδος αναγνωρισε,ολα αυτα που φοβομασταν!
Τωρα,
Μπορουμε να λεγομαστε ''αδελφαι εκκλησιαι''!!