Κατά του Οικουμενισμού άνευ ακραίου ζηλωτισμού
του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
Η
προαναγγελθείσα από ομάδα Αγιορειτών πατέρων διακοπή της μνημόνευσης του
Πατριάρχου Βαρθολομαίου μετά την Σύνοδο της Κρήτης αλλά και το γενικότερο κλίμα
που επικρατεί εντός και εκτός του Αγίου Όρους θέτει εκ νέου μπροστά μας
ζητήματα που αφορούν στον τρόπο αντίδρασης απέναντι στους Οικουμενιστές.
Πρώτη
και βασική αρχή που θα πρέπει να διακατέχει όσους αγωνίζονται υπέρ της
ορθοδόξου πίστεως είναι η αποφυγή των δύο άκρων. Πολεμώντας τον επάρατο
οικουμενισμό δεν πρέπει να οδηγούμαστε στον άκρατο ζηλωτισμό.
Η
διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη είναι πράξη ουσιαστική, μέσο αντίδρασης
στην οικουμενιστική του πορεία, για τη λήψη του οποίου απαιτείται, πέραν της
μελέτης των πατερικών κειμένων, η προσωπική αλλά και συλλογική προσευχή για την
απόκτηση της εκ Θεού πληροφορίας που θα οδηγήσει στην απόφαση αυτή. Σε κάθε
περίπτωση όποιος διακόπτει τη μνημόνευση του Πατριάρχη δεν θα πρέπει αυτομάτως
να κρίνει ως αιρετικούς, οικουμενιστές ή φιλοοικουμενιστές όσους δεν προχωρούν
στην διακοπή του μνημοσύνου σύμφωνα με τη δική του επιλογή.
Ασφαλώς
η διακοπή του μνημοσύνου είναι πράξη που θα δρούσε αποτελεσματικά ως μέσο
ανάσχεσης της πορείας των οικουμενιστών εάν αποφασιζόταν από επισκόπους ή τους
Αγιορείτες ηγουμένους. Αλλά και στην περίπτωση αυτή, όσοι πιστοί, κληρικοί και
λαϊκοί, δεν θα ανήκαν στις μητροπόλεις των επισκόπων που θα προχωρούσαν σε
διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, δεν υποχρεούνταν σε
«μετακίνηση» προς μία μητρόπολη στην οποία δεν θα μνημονευόταν ο Πατριάρχης.
Ομοίως ιερομόναχοι του Αγίου Όρους ή και κληρικοί εκτός αυτού που διακόπτουν το
μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου δεν θα πρέπει αυτομάτως να διακόπτουν την
κοινωνία με όσους συνεχίζουν, για τους δικούς τους λόγους, να μνημονεύουν τον
Πατριάρχη. Εάν τούτο επικρατήσει, οι Οικουμενιστές θα έχουν πετύχει ένα ακόμη
στόχο, αυτόν της διάσπασης των πιστών που αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού
και θα οδηγηθούμε και πάλι σε σχίσματα εντός της Εκκλησίας.
Η
διακοπή της μνημόνευσης είναι ένα μέσο προειδοποίησης του Πατριάρχη ότι η
πορεία του έχει εκτραπεί εκτός των ορίων που θέτουν οι άγιοι Πατέρες. Δεν είναι
λόγος διάσπασης των πιστών. Διακόπτοντας τη μνημόνευση του Πατριάρχη δεν
«τιμωρούμε» όσους συνεχίζουν να τον μνημονεύουν αλλά κρούουμε τον κώδωνα προς
τον αποκλίνοντα από την αγιοπατερική μας παράδοση. Δεν πρέπει να δώσουμε χαρά
στους οικουμενιστές ότι απαλλάχτηκαν από την ενοχλητική μας παρουσία και τον
έλεγχο των απόψεων και των κινήσεών τους προσχωρώντας σε ζηλωτικού τύπου
φατρίες υποκλεπτόμενοι από τον εκ δεξιών πειρασμό. Εξάλλου όσοι συνεχίζουν να
μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, και αυτοί αποτελούν στην παρούσα φάση τη
συντριπτική πλειοψηφία, δεν σημαίνει ότι όλοι συμφωνούν με όσα οικουμενιστικά
εκείνος πράττει. Μια τέτοια γενίκευση είναι πέρα για πέρα αναληθής.
Η
διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη ως εκκλησιαστική πράξη δεν αποτελεί
από μόνη της την οριστική και τελική μάχη εναντίον της αίρεσης του
Οικουμενισμού. Για την οριστική καταδίκη της αιρέσεως απαιτείται πνευματική
εγρήγορση, αληθινή μετάνοια, εκ Θεού επίσκεψη, ανάληψη επισκοπικής ευθύνης,
αφύπνιση των συνειδήσεων του κλήρου και του λαού, συνοδική αντιμετώπιση του
ζητήματος και τελικά συνοδική καταδίκη της αιρέσεως και ομολογία της αληθούς
ορθοδόξου πίστεως.
Επειδή
οι οικουμενιστές γνωρίζουν να κινούνται μεθοδικά και με σχέδιο, όσοι αγωνιούν
για τα ζητήματα της πίστης δεν θα πρέπει αντιθέτως να κινούνται βιαστικά, χωρίς
περισυλλογή και προσευχή, χωρίς συνεννόηση μεταξύ τους, σπασμωδικά και ακραία
αλλά με φρόνηση και ταπείνωση ζητώντας προ πάντων τη γνώμη ανθρώπων της προσευχής
και όχι μόνο μελετώντας πατερικά συγγράμματα. Φορείς της χάριτος του Θεού δεν
είναι οι μελετητές των αγιοπατερικών συγγραμμάτων αλλά όσοι απέκτησαν την πείρα
και το φρόνημα των αγίων Πατέρων. Αυτών τη γνώμη θα πρέπει να επιζητούμε και
για τα κρίσιμα ζητήματα της πίστεως. Διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος στην
προσπάθειά μας να πολεμήσουμε τον επάρατο οικουμενισμό να οδηγηθούμε στο άλλο
άκρο του ζηλωτισμού, λόγω εγωισμού. Τότε θα έχουμε αστοχήσει ως ανεκπαίδευτοι
νεοσύλλεκτοι της πνευματικής ζωής.
Ορθόδοξος
Τύπος, 29/7/2016-από Θρησκευτικά
Ένα ακόμη άρθρο χωρίς ουσιαστικό νόημα. Πάλι η θεωρία των 2 άκρων ένα θέμα που έχει κανει το ποίμνιο να είναι στην απραξία. Το αστείο είναι ότι οι ζηλωτές στηρίζουν αυτά που λένε οι Πατέρες. Από πότε οι Πατερες είναι άκρο δεν το έχω καταλάβει. Αυτή η ιδεα του Κεντρωου Ορθοδόξου Χριστιανού δεν μπορώ να το καταλάβω. Ναι κάποιοι ζηλωτές το παρατραβηξαν, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον αγώνα των Ορθοδόξων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια άρθρα σαν αυτό είναι από αυτά που πραγματικά τα θεωρώ επικίνδυνα γιατί ανατρεπουν καθησυχάζουν το Χριστιανό που σκέφτεται να αγωνιστεί. Δυστυχώς η μόνη λύση είναι η αποτειχιση, και οσο πιο γρήγορα το καταλάβουνε τοσο περισσότερο όφελος για την ψυχη μας.
Αδελφέ Ιωάννη όλα όσα αναφέρεις είναι προσωπικές σκέψεις και γνώμες. Δεν αναφέρεις ούτε ένα χωρίο και ούτε κείμενο από την Ορθόδοξη παράδοση, ούτε μία παραπομπή.... Ποια πρέπει να είναι η στάση μας όμως σύμφωνα με τους πατέρες της Εκκλησίας και τους Ιερούς κανόνες; Να ακολουθήσουμε την αίρεση και τους αιρετικούς; Ως πότε; Η υπομονή μας εξαντλήθηκε. Όλοι πρέπει να στηρίξουμε τον π. Σάββα και τους ομολογητές αγιορείτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακρινω εναν φοβο των αντιοικουμενιστων ορθοδοξων μη τυχων και χαρακτηριστουν φανατικοι απο ποιους αραγε; Απο τους οικουμενιστες; Ή απο το ακατυχητο πληρωμα που πιστευει οτι και οι παπικοι ειναι εκκλησια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚσι γιατι να μην το πιστευει αφου οι οικουμενιστες αυτο διακυρηξαν απο την Κριτη αφου μιλουν ξεκαθαρα για ετεροδοξες χριστιανικες Εκκλησιες.
Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα : φανατισμος, φονταμεταλισμος και εγωισμος υπαρχει στην αιρεση και ο οικουμενισμος ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ.
Πολύ διαφωτιστικό, πέρα για πέρα αληθινό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι η δυνητική έρμηνεία του 15ου κανόνα της ΑΒ Συνόδου σε όλο το μεγαλείο της και ο αχρικαιρισμός. Εάν περίμεναν οι άγιοι, Μάξιμος, Θεόδωρος Στουδίτης καί τόσοι άλλοι ομολογητές να ενημερωθεί το πλήθος των πιστών και μετά να προχωρήσουν στη διακοπή μνημοσύνου των αιρετικών προϊσταμένων τους, ασφαλώς δεν θα υπήρχαν στο εορτολόγιο της Εκκλησίας. Πότε θα αντιληφθείτε ότι ο πιστός λαός πάντοτε θα περιμένει τους μπροστάρηδες; Πότε θα αντιληφθείτε ότι με την τακτική σας αυτή ο οικουμενισμός έχει θεριέψει; Επειδή μαίνεσθε κατά των ενισταμένων παλαιοημ/τών (ζηλωτές με την κακή έννοια του όρου είναι οι παρατάξεις των ματθαιϊκών), είναι προτιμώτερο να φύγετε από την κοινωνία του οικουμενισμού, δημιουργώντας άλλη μία παράταξη. Εάν δε στη νέα σας παράταξη υπάρξουν και δύο ή τρείς Επίσκοποι, ίσως απομονωθούν οι ακραίοι ζηλωτές. Έτσι θα συμβάλετε στην εξυγίανση της Εκκλησίας ελευθερώνοντες, πολλούς πιστούς από την οικουμενιστική κοινωνία, αλλά και αρκετοί παλαιοημ/τες νομίζω θα ακολουθήσουν απηυδισμένοι από τις ζηλωτικές ακρότητες. Εάν όμως συνεχίσετε τον χαρτοπόλεμο, τουλάχιστον μην μαίνεσθε αδιακρίτως. Δέν είναι όλοι οι παλαιοημ/τες ακραίοι ζηλωτές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞένος. Τι είναι αυτά που γράφεις; Να φύγουμε; Παράταξη; Τι την πέρασες Την Εκκλησία Του Χριστού; Πολιτικό κόμμα;
ΔιαγραφήΑ)"Ασφαλώς η διακοπή του μνημοσύνου είναι πράξη που θα δρούσε αποτελεσματικά ως μέσο ανάσχεσης της πορείας των οικουμενιστών εάν αποφασιζόταν από επισκόπους ή τους Αγιορείτες ηγουμένους."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιο:
Έχουμε λοιπόν ως δεδομένα τα εξής :
1)Ο εχθρός της Ορθοδόξου Πίστεως (οι αιρετικοί οικουμενιστές) είναι όχι προ των πυλών αλλά πλέον εντός των τειχών της Εκκλησίας (όπως φάνηκε περίτρανα στο Κολυμπάρι).
2)Η διακοπή του μνημοσύνου από τους Επισκόπους και τους Αγιορείτες Ηγουμένους θα αποτελούσε αποτελεσματικό μέσο ανάσχεσης της πορείας των αιρετικών οικουμενιστών.
3)Οι Επίσκοποι και οι Αγιορείτες Ηγούμενοι όμως δεν προχωρούν στη χρήση του μέσου αυτού.
Τα συμπεράσματα για τους Επισκόπους και τους Ηγουμένους δικά σας......
Β)"Δεν πρέπει να δώσουμε χαρά στους οικουμενιστές ότι απαλλάχτηκαν από την ενοχλητική μας παρουσία και τον έλεγχο των απόψεων και των κινήσεών τους προσχωρώντας σε ζηλωτικού τύπου φατρίες υποκλεπτόμενοι από τον εκ δεξιών πειρασμό"
Σχόλιο:
Το πόσο σοβαρά λαμβάνουν υπ'όψιν τους οι οικουμενιστές, "την ενοχλητική μας παρουσία και τον έλεγχο των απόψεων και των κινήσεών τους", φάνηκε περίτρανα στο Κολυμπάρι. Τι παραπάνω να πούμε, τα γεγονότα μιλάνε μόνα τους. Όλες αυτές οι σελίδες που γράφτηκαν κατά του οικουμενισμού πριν - κατά τη διάρκεια - και μετά το Κολυμπάρι τι αποτέλεσμα είχαν? ΚΑΝΕΝΑ
Κυριάκος Βαρβέρης
Συμφωνώ με τον Ιωάννη Τάτση...προς το παρόν όμως. Γιατί όταν φύγει από αυτόν τον κόσμο ο ερασιτέχνης οικουμενιστής Βαρθολομαίος Θα έρθει ο επαγγελματίας οικουμενιστής. Και τότε μόνο με αυτούς που έχουν την πείρα και φρόνημα των Αγίων πατέρων όπως λέει ο Ιωάννης Τάτσης θα πρέπει πορευθούμε. Ακόμα είμαστε "καλά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ Εδώ μέσα πολλοί λαγοί Γ.Ο.Χ δεν μαζευτήκατε δεν πάτε αλλού να παίξετε τους Οσίους και τους φωτισμένους. Ο Αληθινός Χριστιανός μένει μέσα Στην Εκκλησία μέχρι να τον πάρει ο θεός, δεν "την κάνει με ελαφριά" στα σκούρα.
Πολλοί θεωρούν τούς Παλαιοημερολογίτες μόνο Σχισματικούς. Οί Παλαιοημερολογίτες είναι και αιρετικοί. Οί « ΓΟΧ » πλανήθηκαν σάν τούς Ευσταθιανούς, οί οποίοι αναθεματίστηκαν από τήν έν Γάγγρα Σύνοδο ώς αιρετικοί, διότι ανήγαγαν είς όρους σωτηρίας στοιχεία άσχετα μέ τά δόγματα τής πίστεως ! Έλεγαν δηλαδή, πώς όποιος δέν απέχει τού Γάμου καί τών κρεών, δέν σώζεται ! Οί όμοιοι μέ τούς Ευσταθιανούς « ΓΟΧ », κηρύττουν από τό 1924 πώς όποιος δέν διατηρεί τό Ιουλιανό ημερολόγιο χωρίς τήν διόρθωση δέν σώζεται !!! Ποιά λοιπόν η διαφορά μεταξύ τών αναθεματισμένων Ευσταθιανών καί τών « ΓΟΧ » ; Απολύτως καμία !
ΑπάντησηΔιαγραφή«Δεν πρέπει να δώσουμε χαρά στους οικουμενιστές ότι απαλλάχτηκαν από την ενοχλητική μας παρουσία και τον έλεγχο των απόψεων και των κινήσεών τους προσχωρώντας σε ζηλωτικού τύπου φατρίες υποκλεπτόμενοι από τον εκ δεξιών πειρασμό.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον «εκ δεξιών πειρασμό» όμως και η πλειοψηφία των Μητροπολιτών προσπαθεί να κρατήσει το ποίμνιο σε ύπνο βαθύ. Τους βλέπεις να βγάζουν ομιλίες για όλα τα 'ασφαλή θέματα' και τίποτα για την παναίρεση του οικουμενισμού.
Αυτό γιατί δεν το βλέπουμε; Θέλω να πω ότι έχουμε μία τάση να βλέπουμε τα πράγματα μονίμως μέσα από το βλέμμα του θύματος, μόνο τα δικά μας 'τα στραβά' βλέπουμε και όχι τα στραβά των άλλων. Που στο κάτω-κάτω της γραφής το ποίμνιο τον τελευταίο καιρό κάπως πρέπει να αντιδράσει διότι είναι αποδέκτης αντορθόδοξων αλλαγών που του επιβάλλονται ετσιθελικά από πάνω, και νοιώθει έναν κίνδυνο και ένα αδιέξοδο γύρω του.
Ας πάρουμε για παράδειγμα τον Σεβασμιότατο Χρυσόστομο Πατρών, λαλίστατος, δεν έχει αφήσει θέμα για θέμα αλλά ΤΟ ΘΕΜΑ που συγκλονίζει τους πιστούς σε όλον τον πλανήτη τους τελευταίους μήνες κάνει πως δεν το βλέπει. Πόσο πολύ συγκινήθηκα με την τελευταία ομιλία του Σεβασμιότατου Γορτύνος και Μεγαλουπόλεως Ιερεμία: δεν σας μίλησα τόσα χρόνια για τα δόγματα της πίστης, συγνώμη, από εδώ και στο εξής θα επανορθώσω. Πόσοι Χρυσόστομοι υπάρχουν και πόσοι Ιερεμίες στην Ελλάδα; Εδώ είναι το πρόβλημά μας και αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να γίνεται σεισμός σε όλα τα Ορθόδοξα ιστολόγια, να βγαίνουν άρθρα το ένα μετά το άλλο και να ΑΠΑΙΤΟΥΝ από τους Μητροπολίτες ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ. Και εμείς αντ' αυτού τι κάνουμε; Κλαιγόμαστε με μία μίζερη αυτοκριτική και αναπαράγουμε την διασπαστική ρητορική που μας θέλει κάποιους 'επικίνδυνους ζηλωτές' και κάποιους λέει 'σώφρονες'. Βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας με τα ίδια τα χεράκια μας. Τι περιμένουμε; Να γίνει πρώτα η ΔΙΣ και μετά να αρχίσουμε την κλάψα όταν θα έχει επικυρώσει τις αποφάσεις της ψευτοσυνόδου; Γιατί αυτό θα γίνει να μου το θυμηθείτε.
Αν κοιτάξουμε και τις δύο αυτές πλευρές, τους 'επικίνδυνους ζηλωτές' και τους 'σώφρονες', θα δούμε ότι κανείς τους δεν είναι ολοκληρωτικά ευχαριστημένος και συνειδητά τοποθετημένος εκεί που είναι. Οι περισσότεροι 'σώφρονες' ούτε που ξέρουν τι συμβαίνει (το προτιμητέο ποίμνιο) και οι περισσότεροι 'επικίνδυνοι ζηλωτές' αναγκάζονται να συμμεριστούν λίγο ή πολύ τις απόψεις ενός 'μετώπου', ας το πω, επειδή εκφράζει μια ριμάδα αντίσταση τουλάχιστον αλλά είναι γνωστό ως 'ακραίο ζηλωτικό', 'σχισματικό' κτλ. Αναρωτιέμαι τελευταίως αν όλη αυτή η ανούσια πραξικοπηματική ιστορία με το παλαιό και το καινούριο ημερολόγιο έγινε και για αυτόν τον λόγο, για να διασπάσει τις κατά τόπους εκκλησίες και να εφεύρει τους 'ακραίους ζηλωτές' / 'σχισματικούς' πάνω στους οποίους θα ριχνόταν όλο το ανάθεμα των σχεδιαζόμενων μελλοντικών αντορθόδοξων επεμβάσεων σε περίπτωση που θα υπήρχε αντίδραση.
Θα πρέπει να μας προβληματίσει λίγο αυτή η χιλιο-πεπατημένη οδός του να ασχολούμαστε συνέχεια με τον φόβο μήπως 'τους μοιάσουμε' με την έννοια ότι η ολοκληρωτική ενασχόληση με αυτό ίσως να μας αποπροσανατολίζει και να μας στερεί από τις πιο αυτονόητες ενέργειες τις οποίες θα έπρεπε να είχαμε κάνει ΧΘΕΣ. Μπορούμε άνετα να κάνουμε 'επίθεση' στους οικουμενιστές χωρίς να έχουν ΤΙΠΟΤΑ να μας προσάψουν. Τι πιο φυσιολογικό και αυτονόητο για το ποίμνιο να θέλει να γνωρίζει τις θέσεις των ποιμένων του; Αντ' αυτού εμείς τι κάνουμε; Σπέρνουμε ανασφάλεια στους εαυτούς μας με ακραία σενάρια και με την δική μας ανασφάλεια τους αγοράζουμε χρόνο. Ο χρόνος έως τώρα δεν έχει μετρήσει υπέρ της Ορθοδοξίας αλλά υπέρ της παναίρεσης του οικουμενισμού.
Ο π. Σάββας μαζί με τους αγιορείτες μοναχούς δυστυχώς δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους οικουμενιστές αλλά και με ένα ανενημέρωτο και φοβικό ποίμνιο που αρκείται στο 'είμαστε καλά ακόμα'. Όμως να ξέρει ότι δεν είναι μόνος του.
Αγαπητη Φαιη νομιζω πως "ισιωσες" αριστοτεχνικα το κλιμα. Ας ελπισουμε τελικα να μη το φαει ο "Γαιδαρος". Respect!
ΔιαγραφήΑνώνυμος 8:22. Καλό θα ήταν να μάθεις πρώτα την αβυσσαλέα διαφορά των χαρτοαντι-οικουμενιστών με τους αγίους ομολογητές πατέρες, μήπως και αρθεί το κάλυμμα της πλάνης σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τόσα πάθαμε, ἀκόμη μυαλό δέ βάζουμε; Τί περιττολογίες εἶναι ὅλα αὐτά περί ζηλωτισμοῦ, παλαιοημερολογιτῶν καί ἀκροτήτων;Σέ ποιό πλανήτη ζεῖτε; Πόσο προκατειλημμένοι καί ἀποπροσανατολισμένοι εἶστε; Εἶναι ντροπή γιά ὀρθοδόξους μετά τίς προδοσίες τῶν Οἰκουμενιστῶν νά ἀσελγοῦμε πάνω στόν ὅρο ζηλωτισμός! Μάκάρι νά εἴμαστε ζηλωτές ὅπως ἦταν ὅλοι οἱ ἅγιοι μάρτυρες καί ὁμολογητές τῆς Πίστεώς μας. Καί ὅποιος δέν τό παραδέχεται εἶναι σέ πλάνη κρυπτο-οἰκουμενιστική! Οἱ παλαιοημερολογίτες ἔσφαλαν σέ πολλά, ἀλλά αὐτό σέ τίποτε δέν ἀπομειώνει ὅτι δικαιώνονται διαρκῶς στή θέση ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑορτολογίου ἦταν πρακτικό βῆμα γιά τόν Οἰκουμενισμό καί ἐπιπλέον ἀποψίλωσε τήν ἐκκλησία μας ἀπό ἀγωνιστές χριστιανούς. Μόνο αὐτά πού εἶπε καί ἔγραψε ὁ ὅσιος Φιλόθεος Ζερβᾶκος φθάνουν γι' αὐτό. Ἡ θέση ὅτι οἱ 13 ἡμέρες σώζουν δέν εἶναι ἐπίσημη θέση καί μάλιστα σήμερα τῶν παλαιοημερολογιτῶν, οὔτε ποτέ ἦταν ἐπί τῆς οὐσίας. Οἱ παλαιοημερολογίτες εἶπαν τό 1924 μᾶς φραγκεύουν καί δικαιώθηκαν! Τά ὑπόλοιπα εἶναι λόγια γιά ἀντιπαραθέσεις περιττές σέ καιρούς ἀνάγκης γιά ἑνότητα καί ἀγώνα. Ὅσο δέ γιά τά περί ἀκροτήτων, πρέπι νά προσέξουμε πολύ γιατί πρῶτος ὁ Οἰκουμενισμός καί ἡ πανθρησκεία ἔχουν ὑψώσει τή σημαία κατά τῶν ἀκροτήτων. Ὁ μέσος ὄρος καί ἡ μεσότητα δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τή βασιλική ὁδό τῆς ὀρθοδοξίας. Μή μπερδευόμαστε! Ὅταν γίνεται πόλεμος καί ὅταν ἀπειλεῖται τό σπίτι μας ἡ ἀκρότητα εἶναι ἐνδεδειγμένη! Τά ἄκρα βλάπτουν στή πνευματική ζωή καί σέ περίοδο εἰρήνης. Ἀλλιῶς τά 2/3 τῶν Ἁγίων μας ἀπορρίπτονται ὡς ἀκραῖοι! Ἄλλωστε ὅλο τό μυστικό τῆς Ὀρθοδοξίας καί παρακαλῶ προσέξτε το αὐτό, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ἡ μεσότητα καί ὁ συμβιβασμός! Κάθε ἄλλο!. Τό μυστικό τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι ἡ διάκριση πού πάλι δέ σημαίνει ΠΟΤΕ συμβοβασμός, ἀλλά ὅλα στήν ὥρα τους καί στή θέση τους, ἤτοι: ΚΑΜΜΙΑ συγκατάβαση στήν Πίστη, ΚΑΜΜΙΑ κοινωνία μέ τήν αἵρεση καί τούς αἱρετίζοντες, ΥΠΑΚΟΗ μέχρι θανάτου στούς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ποιμένες, Ταπείνωση μέχρι θανάτου στά πανευματικά, ΑΓΑΠΗ πρός ὅλους χωρίς ὅμως καμμία ἀβαρεία σέ βάρος τῆς Ἀληθείας. Γιατί τά μπερδεύουμε, λοιπόν, καί διαιωνίζουμε κακούς χωρισμούς πού εὐνοοῦν τόν ἀντίδικο καί τά ὄργανά του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΑΙΗ και Ξένος, κανονικά τώρα εσείς πρέπει να αγαπάτε τους οικουμενιστές αφού αναγνώρισαν και εσάς που είστε στο λοιπό Χριστιανικό κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αγώνας προσηλυτισμού που κάνετε είναι αξιοθαύμαστος, απο μόνοι σας τον κάνετε η ακολουθείτε κάποια γραμμή;
Τα "Ομως να ξέρει οτι δεν είναι μόνος του" μη τα λες στο π.Σάββα και σε όσους τον στηρίζουμε γιατί γνωρίζει και γνωρίζουμε καλά τους τρόπους ελιγμών των "γ.ο.χ".
Είδατε την αναμπουμπούλα και τρέξατε να ρίξετε καμιά κλωτσιά οι "γ.ο.χ." ΚΑΙ οι ημι-γ.ο.χ(ναι υπάρχουν και αυτοί, λίγο απο εδώ λίγο απο εκεί και τραλαλί τραλαλό)
Το "φοβικό ποίμνιο" που λέτε εγώ το λέω φιλότιμο ποίμνιο, μακάρι να είχατε και οι "γ.ο.χ." λίγο φιλότιμο και Φόβο Θεού.
Τάχα ξαφνικά αγαπήσατε και νοιάζεστε για την πορεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας απο την οποία φύγατε. Πολλή πόνο ξαφνικά οι "γ.ο.χ". Γιατί; why ? perche?
Πρέπει να ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ότι ΜΙΑ είναι Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, το φωνάζουμε στους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, το φωνάζουμε και σε ΕΣΑΣ γιατί απ'ότι βλέπω συχνά σε σχόλια σου μας λες ΄ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΥΣ΄ ΦΑΙΗ. Γι'αυτό κοίτα πρώτα εσύ να μάθεις το ΑΛΦΑ που είναι ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ που λέει για ΜΙΑ Εκκλησία,Μία, δεν υπάρχει άλλη, πως να το κάνουμε δηλαδή, είστε στην απ'έξω, δεν γίνετε οι "γ.ο.χ" να είστε Εκκλησία, δεν γίνετε... Μία (one) δηλαδή το (1) ένα, όπως, μία σοκολάτα, δεν έχει άλλη. Καταλάβατε; Τι θέλετε; να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας σαν τους "αγαπολόγους";
Βγάλτε απο τις ταμπέλες σας το εγωϊστικό "Γ" και αφήστε το Ο.Χ, είναι τόσο εύκολο. Ελάτε σιγά σιγά πίσω στην Μία Εκκλησία Του Χριστού μας και θα γίνει Μέγα Πανηγύρι στον Ουρανό.
Μέσα στου ωκεανού τα μανιασμένα κύματα για Εδέμ είναι η Κυβωτός και εσείς μείνατε απ'έξω και δίνεται οδηγίες απ'τη παραλία, το έχετε καταλάβει;
ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !
Σας Αγαπώ !
Κύριε Βασίλειε Παπασπυρόπουλε τι είναι αυτά που λέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να ελπίζω ότι το κάνετε ασυνείδητα αλλά η μέθοδος της ταμπελοποίησης που χρησιμοποιείτε απευθύνεται στα βοοειδή της νέας εποχής που πρέπει απλά να διαθέτουν μια χονδροειδή σκέψη και να κατηγοριοποιούν στο άψε σβήσε τους ανθρώπους σε κουτάκια. Χαρακτηριστικό φαινόμενο της απνευμάτιστης καταναλωτικής εποχής που διανύουμε αλλά θα σας στενοχωρήσω κύριε Βασίλειε διότι δεν πιάνει σε όλους μας. Το άλλο επίσης που κάνετε, ασυνείδητα θέλω να πιστεύω, είναι ότι εμμέσως πλην σαφώς καταφεύγετε στην δαιμονοποίηση του άλλου για να μην χρειάζεται να του απαντήσετε ευθέως και με δικά σας λόγια. Στην ουσία αυτό που αποφεύγετε ασυνείδητα είναι οι δικές σας θέσεις διότι για να απαντήσετε στον άλλον ευθέως, χωρίς τη βοήθεια συκοφαντιών και υπονοουμένων για ανθρώπους που δεν γνωρίζετε, θα πρέπει να περάσετε πρώτα τις δικές σας θέσεις από λίγο κόσκινο. Φοβάμαι κύριε Παπασπυρόπουλε ότι έχετε επαναπαυθεί στα ευρέως διακινούμενα (δημοφιλή), στα 'βολικά' και στα εύκολα και ενδεχομένως άθελά σας να καταλήγετε σε συμπεριφορές που δεν σας τιμούν και δεν σας εκφράζουν πραγματικά.
Δεν προσφέρετε έτσι στην Εκκλησία του Χριστού κύριε Παπασπυρόπουλε, η Οποία πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι δεν είναι ούτε δική μου ούτε δική σας. Λαβώνετε την γρηγορούσα συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας κύριε Παπασπυρόπουλε και δεν το καταλαβαίνετε.
Εγώ ήξερα για ΓΩΓ και ΜΑΓΩΓ και τώρα είδα ότι υπάρχουν και Γ.Ο.Χ. Βλέπω κύριε Παπασπυρόπουλε ότι νοιώθετε τόσο άνετος με τον εαυτό σας και τόσο σίγουρος για τις απόψεις σας που αυτό-προσληφθήκατε ως βοηθός του Αγίου Πέτρου και μοιράζετε αυτοκόλλητα και εισιτήρια εισόδου και εξόδου. Ποιος ξέρει όμως, ίσως και να αξίζετε αυτή τη θέση και εγώ την ώρα της Κρίσης να μην προλάβω να φτάσω ούτε στην πόρτα λόγω της αμαρτωλότητάς μου.
Όπως και να 'χει, ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ σε όλους μας.
Και εγώ σας αγαπώ κύριε Παπασπυρόπουλε !! :smile:
Να είστε καλά !!
Φαίη δεν γνωρίζεις για τους ΓΟΧ;; Είσαι σοβαρή;;; Και τότε πώς θέλεις να έχεις λόγο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρός Παπασπυρόπουλος. Απάντησέ μας σε παρακαλώ, οι ορθόδοξοι πιστοί της Κων/πόλεως όταν διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχου Νεστορίου πρό της καταδίκης του από την Γ΄ Οικουμενική, ήταν εκτός της Μίας Εκκλησίας; Ο άγιος Μάξιμος που εξορίσθηκε τρείς φορές, ακριβώς γιατί δέν ήθελε να μνημονεύσει τους μονοθελήτες πατριάρχες, ήταν εκτός της Μίας Εκκλησίας; Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης που διώχθηκε και εξορίσθηκε από τους εικονομάχους, επίσης για τον ίδιο λόγο, ήταν εκτός της Μίας Εκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα λίγα, ενδεικτικά για να μή νομίζετε ότι δέν γνωρίζουμε πού βαδίζουμε. Και άν το θέλετε σας χαρίζουμε το ημερολογιακό ζήτημα. Άς πούμε ότι είμαστε λάθος. Για την οικουμενιστική κοινωνία σας τί έχετε να πείτε; Ή μήπως αγνοείτε ότι ο οικουμενισμός είναι παναίρεση; Αυτό το έχουν ομολογήσει άπειρες φορές καί οι δικοί σας.
Έχετε καταπιεί τόσο δηλητήριο για δεκαετίες από τους πνευματικούς σας πάτρωνες, μέ δυνητικές θεωρίες, αχρικαιρισμούς, εκφοβισμούς εξόδου από τήν Εκκλησία διά της αποτειχίσεως πρό συνοδικής διαγνώμης (μία οδό που την περπάτησαν όλοι οι άγιοι ομολογητές Πατέρες της Εκκλησίας κατά των αιρέσεων), που ἀκόμη και το κοινό ποτήριο νά έρθει, δέν πρόκειται να κάνετε τίποτα. Τί κρίμα! Καί προσπαθείτε να μας διδάξετε σήμερα ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι Μία σάν κάτι πρωτόγνωρο;
Η Εκκλησία αδελφέ είναι μυστήριο που τα όριά της καθορίζονται από την έμπρακτη ομολογία της εν Αληθεία κοινωνίας. Δηλαδή επιβάλλεται έμπρακτη ακοινωνησία με τους φορείς της αιρέσεως, εννοείται πρό συνοδικής διαγνώμης, πράγμα που σημαίνει ότι οι εν γνώσει κοινωνούντες με τους οικουμενιστές λαμβάνουν μεν μυστήρια, ακριβώς διότι οι οικουμενιστές κατέχουν θρόνους ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών, αλλά όπως προειδοποιούν οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας, "εις κρίμα καί κατάκριμα".
Πιστεύω νά αντιλαμβάνεσθε πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα της κοινωνίας με τήν αίρεση. Εάν όχι το εύχομαι ολοψύχως.
Ούτε η γιαγιά μου γνωρίζει τους ΓΟΧ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως όταν προσεύχεται κλαέι ασταμάτητα και αγαπάει τον Χριστό και ενώ δεν λέει κάτι θεολογικό, εντούτοις μιλάει μέσα από τη σιωπή της.
Θλίβομαι που βλέπω αδελφούς μου να διασταυρώνουν τα ξίφη τους και να γινόμαστε περίγελοι των οικουμενιστών.
Δεν είναι ώρα για κοκορομαχίες.
Και επιτέλους ας κάνουμε μια μεγάλη συγκέντρωση.Να συναντηθούμε όλοι κάπου.
Ανώνυμοι και επώνυμοι.
Τέλος τα σχόλια στα ιστολόγια.
Και δεν εννοώ να μην διαβάζουμε και να μην ενημερωνόμαστε.
Όμως κατάντησε κουραστικό μόνο να γράφουμε.
Αδελφοί μου πρέπει να κάνουμε κάτι δυναμικό.Να συσπειρωθούμε.
Να δούμε ποιοι είμαστε.
Κάποιοι πρέπει να κάνουμε την αρχή.
"Ξένε" εσύ πριν από μερικές μέρες μας διαφήμισες απάντηση του π. Θεοδώρητου Μαύρου προς τον π. Επιφάνιο. Ποιος σου είπε ότι ο π. Θεοδώρητος έχει το δίκιο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζεις ακόμη ότι ο π. Θεοδώρητος Μαύρος άνηκε στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες;;
Θα σου απαντήσω με ερώτηση. Ποιοι από αυτούς που αναφέρεις έφυγαν και ίδρυσαν άλλη εκκλησία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την οικουμενιστική κοινωνία έχω να πω ότι θα ήθελα να μου έδινε ο Πνευματικός μου Πατέρας την Ευλογία να τους μοιράζω κλωτσιές.
Όσο για την έμπρακτη ομολογία, έμπρακτη ομολογία είναι ο αυτοεξορισμός;
Έλεος με αυτή την ταμπελοποίηση και την καραμέλα περί ζηλωτισμου απο μέρους των οικουμενιστων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ζηλωτές έχουν πάρει θέση εδω και δεκαετίες, ποσως ενδιαφέρονται για τα κόλπα του οικουμενικού.
Ας κατανοήσουν επιτέλους ορισμένοι οτι αυτοι που τώρα ειναι στα κάγκελα είμαστε οι νεοημερολογητες που ενα απόγευμα μάθαμε οτι αρχιεπίσκοποι υπέγραψαν εγκυκλίους που δέχονται τους αιρετικούς ως χριστιανούς και Εκκλησίες!!!!!!!!!!! Αφήννω στην άκρη τους επαίνους για το "θεαριστο έργο" του μασονικου ΠΣΕ!!!!!!!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!
Δεν θα έπρεπε να σου απαντήσω διότι κάνεις εκούσια μετάθεση του ζητήματος που έθεσα, δυϊλίζοντας έτσι τον κώνωπα, ενώ καταπίνετε την κάμηλο. Γνώριζε όμως ότι ο όρος Εκκλησία που χρησιμοποιούν οι παλαιοημ/τες προέκυψε από την συνοδική οργάνωση που έπρεπε να γίνει, για να εξυπηρετηθούν 800 παραρτήματα στην τότε Ελληνική επικράτεια. Δεν υφίσταται με την απόλυτη δογματική έννοια του όρου, αλλά κατ`οικονομίαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις κλωτσιές με ευλογία επιφυλάσσομαι, διότι δεν γνωρίζω την σχέση με τον πνευματικό σου και ούτε θέλω να πιστέψω ότι είσαι πνευματικώς άβουλος. Σκοπός της συζητήσεως δεν είναι η αποδόμηση αλλά η οικοδομή.
Για το τελευταίο ερώτημα έχω να πώ τούτο. Οι άγιοι ομολογητές που προανέφερα διώχθηκαν, εξορίσθηκαν και μαρτύρησαν επιμένοντες στην έμπρακτη ομολογία τους και εμείς που δεν πρόκειται να υποστούμε τέτοια δεινά, ούτε κάν στέρηση της ελευθερίας μας, μιλούμε για αυτοεξορισμό; Τόση διαστροφή έχουμε υποστεί; Όντως δαιμονικό το τέχνασμα. Εν καιρώ ειρήνης να μας κρατάει ακόμη σε κοινωνία με την αίρεση. Αυτή είναι η κάμηλος αδερφέ.