ΙΕΡΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 22α
Ιουλίου 2016.
Στον απόηχο της Αγίας και Μεγάλης
Συνόδου, γράφονται και δημοσιεύονται ποικίλα σχόλια, από μέρους των προσώπων
εκείνων, οι οποίοι αποτιμούν θετικά το έργο της. Κάποιοι αρέσκονται να
εκθειάζουν και να μεγαλοποιούν τα πενιχρά, έως μηδενικά θετικά αποτελέσματά
της. Κάποιοι άλλοι αρέσκονται να στηλιτεύουν και να κακολογούν όσους είχαν το
θάρρος και την ευθιξία να διαμαρτυρηθούν και να προτείνουν αλλαγές στα
προσυνοδικά κείμενα τα οποία ήταν γεμάτα από ασάφειες οι οποίες, εν πολλοίς
οδηγούσαν σε σοβαρές εκκλησιολογικές παρεκτροπές, όπως η περιβόητη παράγραφος
για την απόδοση εκκλησιαστικότητας στους αιρετικούς, ή η παράγραφος για τη
σχέση της Εκκλησίας με το παναιρετικό «Παγκόσμιο
Συμβούλιο Εκκλησιών».
Ένας από τους στηλιτευτές κατά όσων
είχαν ασκήσει κριτική στα κείμενα και τον τρόπο συγκλήσεως και λειτουργίας της
Αγίας και Μεγάλης Συνόδου υπήρξε και ο Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ιωσήφ. Σε ομιλία του επ’ άμβωνος στο ναό της
Αγίας Μαρίνας Αρτέμιδος Αττικής, στις 17 Ιουλίου, έκαμε λόγο για «βλασφήμους και συκοφάντες» της Αγίας και
Μεγάλης Συνόδου. Σε ποιους άραγε απευθύνοντας οι βαρείς αυτοί χαρακτηρισμοί
του; Προφανέστατα, σε όσους, άσκησαν την νόμιμη και την, καθ’ όλα εκκλησιαστικά
επιτρεπτή, κριτική τους σε αυτή. Ιδού επακριβώς η φράση του: «Βιάστηκαν μερικοί να βλασφημήσουν και να συκοφαντήσουν την
Αγία και Μεγάλη μας Σύνοδο, ο Θεός ας στους συγχωρήσει» (http://treliannis.blogspot.gr/2016/07/blog-post_101.html)!
Δηλώνουμε, ότι αναγκαζόμαστε με πόνο
ψυχής, να σχολιάσουμε τα απαράδεκτα αυτά λόγια του Σεβασμιωτάτου, διότι, όπως
είναι γνωστό, υπηρέτησε για χρόνια στην Τοπική μας Εκκλησία, η οποία του είχε
εμπιστευτεί την νευραλγική θέση του Ιεροκήρυκος, αλλά και δική του εκπομπή στον
ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεώς μας. Θεωρούμε ότι η άδικη αυτή κριτική
του στρέφεται, εμμέσως πλην σαφώς, πρωτίστως κατά του σεπτού μας Ποιμενάρχη, ο
οποίος, άσκησε γόνιμη κριτική και προσπάθησε με παρεμβάσεις του, να καταστεί
η Μεγάλη Σύνοδος της Κρήτης όντως Αγία και Μεγάλη. Στρέφεται, εμμέσως πλην
σαφώς, επίσης εναντίον άλλων Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών (Γλυφάδος, Γόρτυνος,
Κηθύρων, Ναυπάκτου, κ.α.) οι οποίοι εξέφρασαν την αγωνία τους για την
έκβαση της Μεγάλης Συνόδου και είχαν το θάρρος και προπαντός την αίσθηση του
ιερού καθήκοντος, να ασκήσουν τη νόμιμη κριτική τους και επίσης να
συνδιοργανώσουν, με τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας, την Θεολογική και
Επιστημονική Ημερίδα για την Μεγάλη Σύνοδο, τον περασμένο Μάρτιο. Η οποία,
κατά τη γνώμη μας, άσκησε καταλυτικό ρόλο στη λειτουργία και τις αποφάσεις της
Μεγάλης Συνόδου.
Θεωρούμε επίσης ότι στρέφεται ο λόγος
του, και πάλι εμμέσως πλην σαφώς, κατά των χιλιάδων κληρικών, μοναχών, Καθηγητών
Πανεπιστημίων, θεολόγων, επιστημόνων και απλών πιστών στην Ελλάδα και σε όλο
τον κόσμο, οι οποίοι άσκησαν την νόμιμη και επιτρεπτή κριτική τους για την
επιτυχία και την κανονικότητα της Μεγάλης Συνόδου. Θεωρούμε τέλος ότι
στρέφεται και κατά ημών των ελαχίστων και ταπεινών θεραπόντων του Γραφείου
επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, οι
οποίοι, αφότου ανακοινώθηκε η διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, δώσαμε,
κατά τη γνώμη μας, τον «καλόν αγώνα», για να καταστεί, όπως επιθυμούσαμε
όλοι μας, σύμπας ο λαός του Θεού, η Σύνοδος «επόμενη τοις Αγίοις Πατράσι»,
όντως Αγία και Μεγάλη.
Όλοι αυτοί, και τελευταίους εμάς,
χαρακτηριστήκαμε από τον Σεβασμιώτατο Προικοννήσου ως «βλάσφημοι και
συκοφάντες»! Θα περιμέναμε, έστω και μονολεκτικά, να παραθέσει κάποιες
«αποδείξεις» για τους ακραίους και βαρείς αυτούς χαρακτηρισμούς του. Να
εξηγήσει στους ακροατές του το «λάθη» των «βλασφήμων και συκοφαντών»
κατά της Μεγάλης Συνόδου. Να εξηγήσει γιατί πρέπει να θεωρούνται ως «εκκλησίες»
οι αιρετικές κοινότητες και παρασυναγωγές. Να εξηγήσει στους ακροατές του ότι η
συμμετοχή μας στο παναιρετικό Συμβούλιο Εκκλησιών είναι σύμφωνο με την
δισχιλιόχρονη παράδοση της Εκκλησίας μας! Όμως δυστυχώς δεν το έκανε και
προτίμησε τον εύκολο δρόμο του στιγματισμού τους ως «βλασφήμων και
συκοφαντών»!
Μάλιστα, προφανώς για να έχει τη συνείδησή του «ήσυχη», και να δώσει
κύρος στα μεγαλόστομα λόγια του, προχώρησε στην ευχή: «ο Θεός ας τους
συγχωρήσει»! Να μας συγχωρήσει ο Θεός, για ποιο πράγμα; Επειδή
θελήσαμε να είναι η Σύνοδος της Κρήτης όντως Αγία και επωφελής για την Εκκλησία
και τον κόσμο; Επειδή πληρώθηκε η ψυχή μας από αγωνία, κλάψαμε,
στεναχωρηθήκαμε, κοπιάσαμε, ξενυχτήσαμε, να συντάξουμε κείμενα και
ανακοινώσεις, με τις οποίες εκφράζαμε τους φόβους μας, κάναμε τις καλόπιστες
κριτικές μας και προτείναμε διορθώσεις στις αδυναμίες και τις αντιφάσεις των
προσυνοδικών κειμένων; Επειδή αρνηθήκαμε και αντιδράσαμε να δοθεί εκκλησιαστική
υπόσταση στις καταδικασμένες συνοδικά αιρέσεις του παπισμού, του
αγγλικανισμού, του προτεσταντικού μωσαϊκού, των μονοφυσιτών και των νεστοριανών
κ.α.; Δεν γνωρίζει ο Σεβασμιώτατος Προικοννήσου, ο οποίος έχει θητεύσει
κοντά στον μακαριστό Γέροντα Γεώργιο Καψάνη, για πολλά χρόνια, ως
Διευθυντής του «Παντοκράτορος» ότι Γραφικώς «Εκκλησία» σημαίνει «Σώμα
Χριστού» και επομένως δεν μπορεί να αποδοθεί στους κατεγνωσμένους αιρετικούς; Βεβαίως και αποζητάμε
το έλεος του Θεού και συγχώρεση, όχι για ό, τι κάναμε, αλλά για ό, τι δεν
κάναμε, για τις όποιες παραλήψεις μας, για το μεγάλο σκοπό της Αγίας και
Μεγάλης Συνόδου!
Δεν είναι βεβαίως άνευ σημασίας και μια
χαρακτηριστική δήλωση του Σεβ. Προικοννήσου, άκρως απαξιωτική για τους Πατριάρχες
και τις πολυπληθείς Συνόδους Μεγάλων Εκκλησιών, των τεσσάρων Πατριαρχείων (Αντιοχείας,
Ρωσίας, Βουλγαρίας και Γεωργίας), οι οποίοι αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν
στην Μεγάλη Σύνοδο. Τους αποκάλεσε, σε παλιότερη δήλωσή του: «γκρινιάρηδες» (http://treliannis.blogspot.gr/2016/06/blog-post_429.html)!
Αδιαφορεί όμως για το γεγονός ότι η μη συμμετοχή των ως άνω τεσσάρων
Πατριαρχείων, τα οποία ποιμαίνουν τα ¾ των Ορθοδόξων πιστών παγκοσμίως, δεν
πάρθηκε από τους «γκρινιάρηδες» προκαθημένους τους, αλλά από τις πολυπληθείς
Ιερές Συνόδους τους! Η μη συμμετοχή τους ήταν συνοδική! Αυτή την απόφαση ο
Σεβασμιώτατος την αποκαλεί «γκρίνια»! Κρίμα!
Οι απαράδεκτες δηλώσεις του Σεβ.
Προικοννήσου σχολιάστηκαν από διακεκριμένους θεολόγους. Παραθέτουμε αποσπάσματα
σχετικού σχολίου του αγωνιστή και διακεκριμένου κυπρίου θεολόγου κ. Ανδρέα
Κυριακού, τον οποίο επαινούμε, επί τη ευκαιρία, για τα υπέροχα ομολογιακά
του κείμενα: «Κατά τον Σεβασμιώτατο, έπρεπε, μόλις ανακοινώθηκαν οι
αποφάσεις της Συνάξεως του Κολυμβαρίου, οι λαοί, φυλαί και γλώσσαι να κύψουν
και να προσκυνήσουν (όπως λέει το βιβλίο του Δανιήλ) τα αποφασισθέντα. Λησμονεί
ότι, όπως διακήρυξαν οι Πατριάρχες της Ανατολής το 1848, ο Ορθόδοξος λαός είναι
που αποδέχεται ή όχι τις συνοδικές αποφάσεις. Του διαφεύγει επίσης ότι στην
ιστορία της Εκκλησίας παρουσιάστηκαν σύνοδοι πολυάνθρωπες, που όμως εξέπεσαν
της αληθείας κι αποδοκιμάσθηκαν από τη συνείδηση της Εκκλησίας, όπως λ.χ. αυτή
του 449 στην Έφεσο, του 754 στην Ιέρεια, της Φερράρας – Φλωρεντίας του 1438-39,
του Μπρεστ - Λιτόφσκ του 1596 (που στερέωσε την επάρατη Παπική Ουνία στην
κεντρική Εύρώπη) κ.ο.κ.».
Αλλά ο Σεβασμιώτατος Προικονήσου είπε και κάτι
άλλο αξιοπρόσεκτο στην ομιλία του: «Το καθήκον της αληθείας δεν αναιρεί το
καθήκον της αγάπης»! Κατ’ αρχήν θα τον ρωτούσαμε: ποιος αρνήθηκε το
στοιχείο της αγάπης στις σχέσεις μας με τους πλανεμένους; Κανένας! Όμως
εδώ ο Σεβασμιώτατος, κάνει έναν επικίνδυνο μετεωρισμό και σοφιστεία:
Καταλογίζει εμμέσως πλην σαφώς έλλειψη αγάπης σε όλους εκείνους οι οποίοι
υπεραμύνονται, και καλά κάνουν, την αλήθεια. Πιστός στις περιρρέουσες ιδέες,
προτάσσει την αγάπη σε σχέση με την αλήθεια. Ιδού πως σχολιάζει ευστοχότατα και
πάλι ο κ. Α. Κυριακού τη φράση του αυτή: «Τι υπονοείτε, Σεβασμιώτατε; Μήπως
την αθηναγόρειον “αγάπην άνευ όρων και ορίων”, η οποία συνεπάγεται την
υποτίμηση και την εν τέλει άρνηση της αλήθειας της πίστεως, όπως έπραξε ο ως
άνω Οικουμενικός Πατριάρχης; Αφήστε τα ψευδοδιλήμματα και τις
σχοινοβασίες. Η Εκκλησία διαχρονικά καταδίκαζε την αίρεση και την
απομάκρυνση από την αλήθεια, διότι κατά τον Μέγα Παύλο είναι ες αεί “στύλος και
εδραίωμα της αληθείας”. Η Εκκλησία αγαπά τους αιρετικούς και γι’ αυτό
δείχνει τις κακοδιδασκαλίες τους, που τους χωρίζουν από το Θεό (Άγιος Αγάθων),
ώστε να μετανοήσουν και να κερδίσουν τη σωτηρία. Όπως έλεγε ο μακαριστός
Γέροντας Γεώργιος Γρηγοριάτης, αγάπη στον άρρωστο είναι η επισήμανση της
ασθενείας του ώστε να αναζητήσει τη θεραπεία στο ιατρείο του Χριστού (Μ.
Κανών). Τουναντίον ουσιαστικά, μίσος προς τον ασθενή αποτελεί η
καλλιέργεια σ’ αυτόν της ψευδαισθήσεως ότι με την κακόφρονα πίστη του όλα
βαίνουσι καλώς» (Ιστολ. http://treliannis.blogspot.gr/2016/07/blog-post_101.html)!
Περαίνοντας την ανακοίνωσή μας,
εκφράζουμε τη μεγάλη λύπη μας, για όσα λέγονται και καταλογίζονται σε
Επισκόπους, κληρικούς, καθηγητές πανεπιστημίων, θεολόγους, άλλους επιστήμονες
και απλούς πιστούς, οι οποίοι πιστεύουμε και ομολογούμε ότι η Ορθοδοξία
μας είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού.
Ότι μόνο
μέσα σε Αυτή, και πουθενά αλλού, συντελείται το μυστήριο της σωτηρίας,
καθότι μόνον Αυτή είναι η ταμειούχος της Θείας Χάριτος. Ότι έξω από Αυτή, ό, τι
αυτοαποκαλείται ως «εκκλησία» είναι, κατά τον άγιο Ιουστίνο
Πόποβιτς «ψευδοεκκλησία»,
όπου συντελείται το έργο της απώλειας. Ότι νόμιμα και επιτρεπτά, από
εκκλησιαστική άποψη, ασκήσαμε κριτική στα γεμάτα αντιφάσεις και σκοτεινές και
διφορούμενες φράσεις, διότι σε αυτές θα στηρίζονταν οι αιρετικοί του μέλλοντος,
για την ισχυροποίησή τους στους λεγόμενους θεολογικούς διαλόγους. Εκφράζουμε
τέλος την λύπη μας για τους χαρακτηρισμούς του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ.
Ιωσήφ, διότι πρωτίστως αυτοί αδικούν τον ίδιο του τον εαυτό! Ελπίζουμε σε
ανασκευή τους! Τέλος θα τον
συμβουλεύαμε, με περισσή υιική αγάπη και σεβασμό, να ψάξει αλλού να ανακαλύψει και
να καταδείξει τους πραγματικούς βλασφήμους και συκοφάντες της Αγίας και Μεγάλης
Συνόδου!
Ο Θεός να συγχωρέσει, άγιε Προικονήσου, όσους πρωτοστάτησαν στη σύγκληση μιας σφόδρα προβληματικής "συνόδου" ευτελίζοντας κάθε έννοια συνοδικότητος, προδίδοντας την Ορθοδοξία τόσο διά των προσυνοδικών κειμένων όσο και διά των τελικών συνοδικών αποφάσεων και πυροδοτώντας ενδοορθόδοξες διαιρέσεις όσο και εκείνους που σοφιστικώ τω τρόπω προσπάθησαν να προδώσουν κύρος, σημασία και περιωπή στις εργασίες της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο οι πρώτοι όσο και οι δεύτεροι κάθε άλλο παρά ερμηνεύουν και εκφράζουν, εν προκειμένω, την πίστη και το φρόνημα του υγιώς σκεπτομένου κλήρου και λαού που αποδοκιμάζει στεντορεία τη φωνή τη στρεβλή συλλογιστική και την καταστροφική πρακτική τους πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Λ.Ν.
ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΔΙΑ ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΥΠΟ ΤΟΥ ΣΕΒ ΙΩΣΗΦ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΝ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΛΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
Η ΚΡΙΣΙΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
ΔΗΜ. ΚΟΥΡΤΑΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΡΗΤΗΣ
Συγχαρητηρια στον σεβασμιωτατο Σεραφειμ
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι αδιανοητο ο αγιος πειραιως να εδιωξε τον σεβ ιωσηφ αλλωστε η ανακοινωσις
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν αναφερεται στο θεμα της απολυσεως
Ο ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ ΙΩΣΗΦ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ η ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ
ΠΩΣ ΕΠΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ
ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΟΥΜΕ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΟΝΗΣΣΟΥ ΙΩΣΗΦ!
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΩΣΗΦ!
Εμένα να με συγχωρήσει ο Θεός για τις αμαρτίες μου, που είναι αμέτρητες και βαρύτατες αλλά και τα πάθη μου, που είναι πηγή κάθε κακού στη ζωή μου και βασανίζουν όσους βρίσκονται κοντά μου και πληγώνουν την αγάπη του Θεού προς την αναξιότητά μου. Αν θέλει μπορώ να του πω πόσες και ποιες λέω και πόσες δε λέω στο πετραχήλι, και κρυφές και φανερές. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να τις πω και δημοσίως. Αλλά δεν ελέγχομαι στο συνειδός περί της Αληθείας. Την γνωρίζω. Την ακολουθώ. Τη σέβομαι. Αυτή είναι η απάντηση για τους στρεβλωτές της πίστεως και της Αληθείας, οι οποίοι κάνουν το θέλημα των "κοσμοκρατόρων", των παιδιών του κοσμοκράτορος του αιώνος τούτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ.Σ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλεί ο Προικονήσου Ιωσήφ. Ας θυμηθούμε μονάχα τη συμπεριφορά του στη Φλώρινα όπου ισχυρίσθηκε ότι ΔΗΘΕΝ ο μακαριστός π.Αυγουστίνος ζήτησε συγγνώμη από το πατριαρχείο για τη διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι καλοθελητές αποτειχισμένοι που μονοπωλούν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα κατηγόρησαν τη μητρόπολη του Πειραιά για τη σχέση της με τον Προικοννήσου. Πήραν την καλύτερη απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι τοσο επωδυνα ολα αυτα για ολους! Το δικαιωμα του καθε πολιτη να εκφραζει τη γνωμη του στα πολιτικα ,εθνικα ,πολυ δε περισσοτερο της Πιστεως ζητηματα δεν υφισταται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κειμενα ολα ησαν ενα και ενα! Κατηχηση= Οικοδομη,οικοδομη! Ακομα και για θεματα Πιστεως.Διωγμενοι και κατασυκοφαντημενοι,απο παντου,δεν εχουμε το δικαιωμα να εκφρασουμε τα Ορθοδοξα φρονηματα μας,να αντιταξουμε καποιο λογο.Και ο Μακαριστος Αυγουστινος Καντιωτης επεμενε σε καποιο του κηρυγμα πως η Ορθοδοξος Εκκλησια,ειναι Φιλελευθερη και δημοκρατικη! Το περιφημο ''αγαπατε αλληλους''που ισχυει οταν διωκονται αδελφοι?
Ειμαστε Ορθοδοξοι!
Δεν θελω να ειμαστε λιγο απο Ορθοδοξοι,ουτε λιγο απο οικουμενιστες και κατι απο Ορθοδοξοι , αυριο δε α να ειμαστε ολοκληρωτικα Οικουμενιστες!
Ο εχων την Νυμφην ειναι Ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος,οπως της πρεπει να ειναι.Και οχι ο Παπας!
Φυλασσουμε οσα οι Οικουμενικες Συνοδοι εθεσπισαν,οσα οι αγιοι Πατερες εδιδαξαν.
Μενουμε στην πιστη και στην Αγαπη Του Θεου σταθεροι,πιστοι,στην αγιοπατερικη και Αποστολικη διδασκαλια.Το Ευαγγελιο ακομα μας συνιστα να προοδευουμε εν καιρω κινδυνευουσης Πιστεως στην πιστη και στη Γνωση,ενωμενοι με Τον Κυριο! Ειναι τοσα που μαθαμε και αλλα που δεν μελετησαμε η και δεν μας αποκαλυφθηκαν.
Στενοχωρεθηκαμε και συνεχως παιρνουμε πικρες και εμεις ως φτωχος λαος,που ορθοσαμε και εμεις το Ορθοδοξο φρονημα μας και παλι παραξηγηθηκαμε απο μερικους.
Τα πραγματα ειναι απλα.
''Τεκνον φροντισον δια την ψυχην σου,διοτι μελλεις να αποθανης και θα κολασθης'' μελετουμε προσεχτικα τα λογια των αγιων Πατερων.Αφου και σε οπαδο του Νεστοριου,ο οποιος ηταν μοναχος και ζητησε βοηθεια απο εναν αγιο Γεροντα Κυριακο καλουμενο για το ποια ειναι η ορθη πιστη που σωζει κ ο Γερων τον αφησε στο κελλι του και κατευθυνθηκε στη νεκρα θαλασσα να προσευχηθει.Τη νυχτα ο αιρετικος μοναχος ειδε ονειρο,του παρουσιαστηκε Αγγελος Κυριου και τον πληροφορησε,πληροφορησε τον αιρετικο λεγοντας''βλεπεις αυτον τον σκοτεινον και βρωμερον δρομον,ο φανεις ουτος τοπος εχει διωρισθη δια τους αιρετικους.Ιδου ποιος ειναι,ο Νεστοριος,ο Διοσκορος,ο Απολλυναριος,ο Σεβηρος,ο Αρειος,ο Ωριγενης και αλλοι πολλοι εως την Δευτεραν Παρουσιαν Του Κυριου,οποταν θα παραδοθουν εις αιωνιον πυρ,με οσους ακολουθουσι τα δογματα αυτων.Βλεπε λοιπον!Εαν σου αρεση μεινον με τους αιρετικους,ειδε μη,προσελθε εις την Ορθοδοξον Εκκλησιαν καθως ο Γερων σε διδασκει.Διοτι σου λεγω τουτο,οτι και αν ολας τας εντολας του Θεου φυλαξη ο ανθρωπος,αλλα δεν πιστευει Ο Ρ Θ Ω Σ ,εις αυτον τον τοπον καταδικαζεται ..''.Τι αλλο ζητουμε να μαθουμε!
Το να προβληματισθουμε δεν ειναι κακο,κακο ειναι να διωκουμε αδικα.
Μετα απο ολα αυτα που διδαχτηκαμε ολα αυτα τα χρονια,ειναι ψευτικη η εμπειρικη των αγιων μας?
Δεν θελουν να μιλαμε για τον οικουμενισμο,ενταξει,ομως οπου και να κοιταξουμε,οποιο βιβλιο να μελετησουμε των Αγιων,ακομα και απο τα Συναξαρια,λαμβανουμε τα θεια μηνυματα αλλα και την ευθυνη,μη τις ημας πλανησει,ειτε ιαχωβας,ειτε οτιδηποτε ειναι,ακομα και Αγγελος εξ ουρανου!
Ου μονον σχισματικους θεωρησε ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος τους Λατινους,αλλα και αιρετικους.Και ο αγιος Θεοδωρος Στουδιτης λεγει ''ου ναος Θεου Αγιος των αιρετικων,αλλ'οικος κοινος και η τελουμενη θυσια εν αυτω μη ευπροσδεκτος παρα τω Θεω.
Ειμαστε Ορθοδοξοι και θα παραμεινουμε Ορθοδοξοι!Νομιζω δεν χρειαζονται αλλα να πουμε.
Μενουμε στον λογο του Αγγελου προς τον αιρετικο μοναχο.Ηταν φανατικος ο Αγγελος?
*Τουτο εστι το καυχημα ημων η Πιστις ημων,η καλη κληρονομια!!Των Πατερων!!!Μετα ταυτης ουκ οιδα ποια δικαιοσυνη της αιωνιου κολασεως μας λυτρωσει...
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΗΤΟ ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΝ ΣΧΕΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒ
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΣΗΦ ΗΤΟ ΙΕΡΟΚΗΡΥΞ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΟΜΟΙΩΣ ΑΠΕΛΥΣΕ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒ ΧΟΝ ΚΟΝΚ ΝΕΚΤΑΡΙΟΝ
ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΑΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ
Κανείς δεν μπορεί να μονοπωλήσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα ανώνυμε 22 Ιουλίου 2016 - 8:19 μ.μ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έπρεπε να πεις ότι μερικοί από τους αποτειχισμένους ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ να μονοπωλούν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Επαναλαμβάνω κανείς δεν μπορεί να μονοπωλήσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Φυσικά σε αυτόν υπάρχουν πρώτοι και δεύτεροι και τρίτοι και κτλπ. Αυτό είναι άλλο.
Φώτης