25 Ιουν 2016

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «Η Ορθόδοξος Εκκλησία αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών»

Με την πρόταση της Εκκλησίας της Ελλάδος προστατεύεται η Ορθόδοξη εκκλησιολογία  (25.6.2016)
Εις το ευαίσθητον κείμενον το οποίο αφορούσε τις σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον η Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στοιχούσα το πνεύμα της Ιεραρχίας, προέτεινε εις την παράγραφον 6η αντί του: «Η Ορθόδοξος Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών»

το «Η Ορθόδοξος Εκκλησία αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών», με αποτέλεσμα να υπάρξει πλήρης αποδοχή της προτάσεως και να επέλθει ομοφωνία.
Συγκεκριμένα ο Μακαριώτατος παρουσιάζοντας την πρόταση δήλωσε τα εξής: «Μέ τήν τροπολογίαν αὐτήν πετυχαίνουμε μία συνοδική ἀπόφαση πού γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία περιορίζει τό ἱστορικό πλαίσιο τῶν σχέσεων πρός τούς ἑτεροδόξους ὄχι στήν ὕπαρξη, ἀλλά ΜΟΝΟ στήν ἱστορική ὀνομασία αὐτῶν ὡς ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν ἤ Ὁμολογιῶν. Οἱ ἐκκλησιολογικές συνέπειες τῆς ἀλλαγῆς αὐτῆς εἶναι αὐτονόητες. Όχι μόνο δέν ἐπηρεάζουν ἀρνητικῶς μέ ὁποιοδήποτε τρόπο τή μακραίωνη ὀρθόδοξη παράδοση, ἀλλ’ ἀντιθέτως προστατεύεται μέ πολύ σαφή τρόπο ἡ ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία».

Ανακοίνωση της Εκκλησίας της Ελλάδος

15 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ25 Ιουνίου 2016 στις 1:50 μ.μ.

    Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης, αποδεχόμενοι την Ιστορική ονομασία των Αιρετικών , τους τίτλους αυτοπροσδιορισμού τους δηλαδή, όπου σαφώς αναφέρεται ότι θεωρούν τους εαυτούς τους Χριστιαννική ΕΚΚΛΗΣΙΑ, στην ουσία μαζί με το όνομα, τον τίτλο δηλαδή, αποδεχόμαστε και την ουσία, το Εκκλησία δηλαδή. Καταλήγουμε στο ίδιο αποτέλεσμα δι άλλης οδού. Οι φιλοοικουμενιστές τελικά πέτυχαν αυτό που ζητούσαν μέσω του επίμαχου κειμένου, την Συνοδική αναγνώριση της μέχρι τώρα πορείας τους. Αυτή είναι η ουσία και τα λογοπαίγνια δεν οφελούν, απλώς προσπαθούν να καμουφλάρουν την αλήθεια για τους απλούστερους αδελφούς μας. Έκαστος ας πράξει πλέον ότι Ο Θεός και η συνείδησή του τον πληροφορεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλανεμένοι και πονηροί Οικουμενιστές της συνόδου της Κρήτης, υποδουλωθήκατε για μια ακόμα φορά στα ισχυρά διεθνή πολιτικά-οικονομικά αφεντικά σας.
    Η ΑΠΟΔΟΧΗ της ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ των ψεύτικων "Εκκλησιών", ισοδυναμεί με την ΑΠΟΔΟΧΗ της ΥΠΑΡΞΗΣ αυτών των ψευτοεκκλησιών.

    Η Θεομπαιξία σας, πονηροί Οικουμενιστές, δεν έχει όρια.
    Ήδη έχετε καταδικαστεί μέσα στην ψυχή των συνειδητών Ορθόδοξων Χριστιανών. Θα σας εκτιμούν όμως, οι "Ορθόδοξοι της ταυτότητας", αυτοί που μπαίνουν στον ιερό ναό λίγες φορές το χρόνο, στις μεγάλες εορτές και στα πανηγύρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιοικουμενιστής25 Ιουνίου 2016 στις 2:38 μ.μ.

    Η αναγνώρισις και ετέρων "εκκλησιών" σήμερον θέτει τέλος εις την Μιάν, Αγίαν, Καθολικήν, Αποστολικήν και Πατερικήν Ορθόδοξον Εκκλησίαν. Η δήθεν "συμβιβαστική" διατύπωσις του Ιερωνύμου ήτο απαράδεκτος και ουδέποτε θα υπογραφή εκ του Ορθοδόξου Φιλοχρίστου Λαού. Ανάξιοι όσοι υπογράψουν και κατάπτυστοι εις την Ιστορίαν. Άπας ο Φιλόχριστος Ορθόδοξος Λαός οφείλει ειρηνικώ τω τρόπω όπως αποδοκιμάση εντόνως τας αποφάσεις της ληστρικής ψευδοσυνόδου της Κρήτης και αρνηθή τας αποφάσεις της. Το Πνεύμα το Άγιον ας οδηγήση ημάς εις γην ευθείαν, Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Τοτός στο νέο μάθημα της "Ιστοριο-θρησκευτικής Λήθης".
    -Κύριε, κάτι μου θυμίζει αυτό για την ιστορική ονομασία εκκλησιών!
    -Τί σου θυμίζει Τοτέ;
    -Την αποδοχή της ονομασίας πρώην Γ.Δ.Μακεδονίας που σε λίγο καιρό έγινε σκέτο Μακεδονίας.
    -Τοτέ, αυτά πρέπει να τα ξεχάσει όποιος θέλει να περάσει το μάθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΙΚΗΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΛ Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως γίνεται να αποδέχονται την ιστορική ονομασία των αιρετικών ως «Εκκλησιών» αφού μόνο η Ορθόδοξη είναι η μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία;

    Μήπως έτσι αλλοιώνεται το σύμβολο της Πίστεως;

    Ο. Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι σημαίνει "στοιχούσα το πνεύμα της Ιεραρχίας", αφού η Ιεραρχία αποφάσισε να ζητά την αλλαγή σε "ετερόδοξες ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ και ομολογίες";;; Σε πλήρη αντίθεση με αυτό δέχτηκε τώρα ο Αρχιεπίσκοπος να αναγνωρίζουν τους ετεροδόξους υπονοούμενος μεν, πλην όμως σαφώς ως εκκλησίες! Κοροϊδία είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουαί τοίς νικημένοις...
    Ο Κύριος είπε... Θα δώσω τω νικώντι...

    Στην Φλωρεντία η νικώσα πουλήθηκε.
    Αλλά εκεί ήταν ένας Ορθοδοξος

    Στο Κολυμπάρι η νικώσα χάθηκε συις πύλες του αδη γιατί μηδείς Ορθόδοξος πλην των μηδησαντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι κάτι σαν το FYROM με τα Σκόπια.
    Μόλις υιοθετήθηκε, έγινε ταφόπλακα για τη Μακεδονία μας.
    π. Ν.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Όπως δείχνει η ομιλία του πατριάρχη Βαρθολομαίο στην καταληκτήρια συνεδρία της ψευδό-συνόδου το απόγευμα σήμερα Σαββάτο, η ορολογία "εκκλησίες" για όλους τους αιρετικούς είναι τώρα πιο στερεωμένη στο επίσημο λόγο από ποτέ. Τι κρίμα! Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε στα χέρια του να αποτρέπει αυτήν την θλιβερή και επικίνδυνη εξέλιξη, αλλά δυστυχώς δεν ήταν στο ύψος της ώρας ταύτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    Νουνεχης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. π. Ἐμμαανουὴλ Χατζηδάκης25 Ιουνίου 2016 στις 9:44 μ.μ.

    Δύο τουλάχιστον διορθώσεις στὸ κείμενο ποὺ σᾶς ἀπέστειλα,

    προδομένοι και ἐγκαταλελημένοι (δὲν μοῦ φαίνεται σωστό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχω την αίσθηση ότι η πανορθόδοξη έγινε μόνο και μόνο να ονομαστεί ο παππισμός εκκλησία !!

    και όπως ο Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2016 - 7:18 μ.μ.είπε...
    η ορολογία "εκκλησίες" για όλους τους αιρετικούς είναι τώρα πιο στερεωμένη στο επίσημο λόγο από ποτέ.

    και Ο/Η Ανώνυμος25 Ιουνίου 2016 - 4:06 μ.μ. είπε...

    Μήπως έτσι αλλοιώνεται το σύμβολο της Πίστεως;

    ΤΙ ΚΡΙΜΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν επιτρεπεται σε αυτους τους προδοτες της ορθοδοξιας να μπαινουν μεσα σε ορθοδοξες εκκλησιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το όνομα έχει σχέση με την ιστορική εξέλιξη μιας εκκλησίας. Δείχνει την ιστορική πορεία της και επαναφέρει στη μνήμη τα γεγονότα που διαδραματίσθηκαν για να αποκτηθεί αυτό. Φανερώνει τις θρησκευτικές, φιλοσοφικές και κοινωνικές πεποιθήσεις των μελών της. Αυτό μπορούμε να το δούμε ανοίγοντας μια "Εκκλησιαστική Ιστορία" και μελετώντας τα ιστορικά πλαίσια μέσα στα οποία συγκροτήθηκαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι. Έτσι η σχέση μας δεν είναι υπαρξιακή-σωτηριολογική, μιας και τέτοια είναι μόνο η Ορθόδοξη ύπαρξη, αλλά ιστορική-συγκρουσιακή, όπως και με τις άλλες θρησκείες. Βαδίσαμε όλοι στον ιστορικό χρόνο αλλά από άλλα μονοπάτια και θα καταλήξουμε σε διαφορετικό τέρμα. Καλό είναι πριν κατακρίνουμε να κατανοήσουμε ό, τι διαβάσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή