22 Ιουν 2016

Ηρακλής Ρεράκης, Εφαρμογή του διαθρησκειακού Προγράμματος της νεοβουδιστικής οργάνωσης Arigatou επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στο μάθημα των Θρησκευτικών;

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ
Δυστυχώς και, παρά τις προσπάθειες που γίνονται τα τελευταία πέντε χρόνια από την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, από πανεπιστημιακούς, από κληρικούς και μοναχούς, από απλούς πολίτες αλλά και εσχάτως από αυτήν την ίδια την Διαρκή Σύνοδο και τη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος,το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για άγνωστους αλλά και γνωστούς λόγους, κωφεύουν και μεθοδεύουν, το ξερίζωμα των χριστιανικών υποδομών της νεολαίας στο ελληνικό σχολείο.

 Χωρίς να λαμβάνουν υπόψη το παγκοσμίως αναγνωρισμένο δικαίωμα των γονέων να αποφασίζουν αυτοί για τη θρησκευτική πίστη που θα ακολουθήσουν τα παιδιά τους αλλά ούτε και το στοιχείο της τοπικής, ορθόδοξα προσανατολισμένης πολιτισμικής κληρονομιάς, επιχειρούν να εφαρμόσουν Προγράμματα για το μάθημα των θρησκευτικών που στοχεύουν να αλλαξοπιστήσουν τα παιδιά τους. Πρόκειται για ένα τεράστιας σημασίας πνευματικό έγκλημα,που από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά του ο κ. Φίλης, επιχειρεί να εκτελέσει, στοχεύοντας,στις πολύ συχνές συνεντεύξεις του τον τελευταίο καιρό,στη μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών από ορθόδοξο σε διαθρησκειακό-πολυθεϊστικό μάθημα, χρησιμοποιώντας ως μέσο τις συκοφαντικές και αλλόκοτες ιδεοληψίες του εναντίον του μαθήματος και των Θεολόγων και παραπλανώντας τον ελληνικό λαό.Σύντομα θα αποκαλυφθεί τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά και όλοι θα κληθούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ήδη, τον τελευταίο καιρό,άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι με όσα αποκάλυψε η εφημερίδα «Ορθόδοξη Αλήθεια», ως προς τους δρόμους και τα πρόσωπα που χρησιμοποιεί στην Ελλάδα η νεοβουδιστική – διεθνιστική - παραθρησκευτική οργάνωση Arigatou, προκειμένου να περάσει το διαθρησκειακό της Πρόγραμμα και να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της, μέσω του νέου Προγράμματος για το μάθημα των Θρησκευτικών. Ο κ. Φίλης,φυσικά και επισήμως, έλαβε γνώση περί του θέματος αυτού αλλά, αντί, ως είχε υποχρέωση λόγω της σπουδαιότητας του ζητήματος και της θέσης του, να ζητήσει αμέσως περαιτέρω ενημέρωση, προτιμά να συζητά τα θέματα αυτά αποκλειστικά με τους φίλους του «προοδευτικούς», όπως αρέσκεται να αποκαλεί, θεολόγους του «Καιρού». Ωστόσο, η ειδική επί των αιρέσεων συνοδική επιτροπή της Εκκλησίας της Ελλάδος ερεύνησε διεξοδικά και επιστημονικά το θέμα της φυσιογνωμίας και της δράσεως της Arigatou στην Ελλάδα και από ό,τι πληροφορηθήκαμε μέσω της «Ορθόδοξης Αλήθειας»,που είχε επικοινωνία με τον ίδιο τον Πρόεδρο της ως άνω συνοδικής Επιτροπής Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, η οργάνωση αυτή χαρακτηρίστηκε από την εν λόγω Συνοδική Επιτροπή ως επικίνδυνη, ως όχημα της νέας εποχής, της νέας τάξης, που προωθεί τη διάδοση του Βουδισμού.  Έχει, επίσης, ένα προσωπείο δήθεν διομολογιακής ενοποίησης των ανθρώπων, σε συνεργασία με ΜΚΟ, με το πρόταγμα της συνεννοήσεως των ανθρώπων -αυτά τα γνωστά που υποστηρίζουν- τα οποία είναι εύηχα και πολύ έξυπνα για να πέφτει κανείς στην παγίδα αυτών των πραγμάτων. Σύμφωνα με τα παραπάνω, το θέμα παίρνει τεράστιες διαστάσεις, διότι σχετίζεται άμεσα με το μάθημα των Θρησκευτικών, καθώς, όπως αποκαλύπτει με αδιάσειστα στοιχεία η «Ορθόδοξη Αλήθεια», Σύμβουλος Θεολόγων στην ελληνική εκπαίδευση, μέλος των συντακτών και αξιολογητών του Ελληνικού Προγράμματος Σπουδών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα Θρησκευτικά Δημοτικού – Γυμνασίου (2011) και (2014), καθώς και του Προγράμματος για τα Θρησκευτικά του Λυκείου (2015) είναι, ταυτόχρονα και επισήμως, διευθύνων Σύμβουλος του τομέα διαθρησκειακής και ηθικής εκπαίδευσης για παιδιά στο «The Interfaith Council on Ethics Education for Children» - στο Συμβούλιο, δηλαδή, της Arigatou,που σχεδιάζει και προωθεί πρωτοβουλίες για τη διάδοση των ιδεών και πρακτικών της Οργάνωσης, σε διάφορες χώρες του κόσμου, μέσω Προγραμμάτων που στηρίζονται στις κοινές ηθικές αξίες των θρησκειών. Ως γνωστόν, το Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά, που μαζί με άλλους συνέταξε και αξιολόγησε θετικά ο εν λόγω Σύμβουλος Θεολόγων, είναι δομημένο με την πολυθρησκειακή δομή που προτείνει η ως άνω οργάνωση, αφού διδάσκει στους ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές, σχεδόν σε κάθε διδακτική ενότητα, ταυτόχρονα,ένα μείγμα (κοκτέιλ) θρησκειών μαζί με τον Χριστιανισμό,δημιουργώντας μια αθεράπευτη θρησκευτική σύγχυση. Η κύρια ομοιότητα μεταξύ Arigatou και Προγραμμάτων σπουδών είναι ο συμφυρμός(μείξη) ετερόκλητων γνώσεων, βιωμάτων και πρακτικών από τον πολιτισμό εκάστου θρησκειακού χώρου, και η προώθηση της εσφαλμένης ιδέας, ότι πρόκειται για κοινούς τόπους και κοινές αξίες, ώστε αυτό στη συνέχεια να εμπεδωθεί από τους μαθητές.
Το πρόβλημα που δημιουργείται είναι τεράστιο, διότι το συγκρητιστικό αυτό μόρφωμα αφορά στους μαθητές από την Γ΄ Δημοτικού έως την Γ΄ Γυμνασίου, οι οποίοι, λόγω ηλικίας, αφενός, δεν έχουν ακόμη αναπτύξει την απαιτούμενη κριτική ικανότητα να κάνουν την απαιτούμενη επεξεργασία για μια τέτοιας μορφής κριτική αποτίμηση και, αφετέρου, δεν μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους από την πνευματική παραπλάνηση, με αποτέλεσμα να καθίστανται υποψήφιοι οπαδοί –θύματα των εκατοντάδων παραθρησκευτικών οργανώσεων που δρουν ανεξέλεγκτα στη χώρα μας.
Επισημαίνεται ότι το ανωτέρω συγκρητιστικό Πρόγραμμα, όπως και εκείνο του Λυκείου, προωθούνται από τον Υπουργό Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με σκοπό να αντικαταστήσουν τα ισχύοντα έως σήμερα - ορθόδοξα, ως προς τον σκοπό, τον χαρακτήρα και τον προσανατολισμό τους - Θρησκευτικά. Το νέο μάθημα, βέβαια, παρουσιάζεται προς τον ελληνικό λαό ψευδώς, ως μάθημα Θρησκειολογίας, ενώ στην ουσία είναι ένα κοκτέιλ αναμεμειγμένων θέσεων των θρησκειών. Τα Προγράμματα αυτά αποτελούν, κατά την πάγια τακτική των παραθρησκειών, εργαλείο παραπλάνησης και προσηλυτισμού, διότι όπως τονίζει και η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, συμφύρει το θρησκειακό υλικό και δεν πληροφορεί για κάθε θρησκεία αυτοτελώς, όπως απαιτείται από τις επιστημονικές αρχές διδασκαλίας.
Για όλες τις παραπάνω αποκαλύψεις, βαρύτατες είναι οι ευθύνεςτόσο του Υπουργού Παιδείας όσο και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που, σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο θεολογικό αντι – σύλλογο «Καιρός», επιχειρούν,με το πρόσχημα της δήθεν πολυπολιτισμικής ελληνικής κοινωνίας και του μεταμοντερνισμού,να αλλάξουν την ορθόδοξη πνευματική φυσιογνωμία και ταυτότητα των Ελλήνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου