31 Μαΐ 2016

Οφειλόμενη απάντηση στο κείμενο του Δρ. Ν. Κουρεμένου περί διωγμού των μη με την Σύνοδο συμφωνούνων.

Νικόλαος Κουρεμένος
Οφειλόμενη απάντηση στις απειλές του τίτλω μεν διδάκτορος τρόπω δε δικτάτορος Νίκου Κουρεμένου
Ου πολλού δέω χάριν έχειν τω οικουμενιστή θεολόγω, ότι μοι παρεσκεύασε τον αγώνα τουτονί. Ο τίτλω μεν διδάκτωρ τρόπω δε δικτάτωρ–διότι ένας διδάκτωρ διδάσκει ορθά και δεν απειλεί–Νίκος Κουρεμένος αναδεικνύωντας τον πραγματικό απολυταρχικό και καταργώντα την εκ Χριστού χαρισάμενη ελευθερία χαρακτήρα των οικουμενιστών γράφει μέσα στα άλλα στο http://www.amen.gr/article/i-katadiki-tou-theologikou-fodamedalismou-i-istoriki-proklisi-tis-panorthodoksis-synodou:«...Μ’ αυτό το πρίσμα μπορούν να ερμηνευτούν οι έντονες και ακραίες αντιδράσεις μιας φωνασκούσας θεολογικής και εκκλησιαστικής μειοψηφίας, η οποία μετά το πέρας της Συνόδου δε θα έχει λόγο ύπαρξης, τουλάχιστον εντός των ορίων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας». 

Ο με υποτροφία της Παπικής„Εκκλησίας“, συστάσει της Εκκλησίας της Ελλάδος μετεκπαιδευμένος στη Ρώμη, και λαβών Διδακτορικό Δίπλωμα στις Ανατολικές Εκκλησιαστικές Επιστήμες από το Ποντιφικό Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών,„ορθόδοξος θεολόγος“ γεμάτος παπική, οικουμενιστική„αγάπη“ προδικάζει και προαναγγέλει χαιρέκακα τον διωγμό των μη με τα προς συμφωνία συμμορφωθέντων ορθοδόξων πιστών μετά την σύνοδο της Κρήτης από τα όρια της Εκκλησίας. Σε όλο το κειμενό του δε δεν υπάρχει ούτε μία πατερική αναφορά που να θεμελιώνει τις απειλές του παρά μόνο μία βησσαριωνική θεολογία. Επειδή λοιπόν είναι Θεολόγος ας αφήσουμε τους Αγίους Πατέρες, τους οποίους συνειδητώς αγνοεί,μάλλον επειδή δεν σπούδασαν στο Βατικανό, να του απαντήσουν. Του απαντούν λοιπόν ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς και ο μαθητής του Ιωσήφ ο Καλοθετός σε ελεύθερη μετάφραση:
«Μας λένε όσοι αποκαλούν τους εαυτούς τους και καλούνται από τους άλλους ειδήμονες και ιερούς ότι θα μας κάνουν απόβλητους της Εκκλησίας. Από ποιά Εκκλησία θα μας κάνουν απόβλητους; Από Αυτήν των Αποστόλων;Από αυτήν των Ομολογητών; Αφού με αυτούς είμαστε σύμφωνοι. Άρα λοιπόν θα μας εκδιώξουν από την νέα εκκλησία με τα νεοφανή δόγματα. Γιατί που φαίνεται η ευσέβεια σε αυτήν την νεοφανή εκκλησία; Στις απειλές, στους λοιδωρισμούς, στο εναντίον των αγίων στασιακό φρόνημα, στο ψεύδος και στην παραποίηση των Ιερών Κανόνων, στον ισοσκελισμό Αγίων και βεβήλων; Η δική μας Εκκλησία, είναι αγνή, καθαρά, ειρηνική, απέχει του οποιοδήποτε φαύλου καί πονηρού καί κάθε κακίας, είναι ἐλευθέρα καί δεν αναμιγνύεται με ρύπους καί σπίλους, πρεσβεύει τά υγιά καί καθαρά καί απειλικρινημένα δόγματα των θεοφόρων ἀνδρῶν. Μόνη κεφαλή δέ της Εκκλησίας είναι ὁ Kύριος ημών Ιησούς Χριστός, μέλη δέ καί μέρη τῆς τοιαύτης Εκκλησίας είναι τό σύστημα καί η σύνοδος των ευσεβών και όχι των αυτοανακηρυχθέντων δεδικαιωμένων.(Από την Ἀναίρεσιν γράμματος Ἰγνατίου Ἀντιοχείας, ΕΠΕ 3, 606 και από Ἰωσήφ Καλοθέτου Συγγράμματα, παρά Δημητρίου Τσάμη, τόμος 1, σελ. 294-296)
Ας μήν πτοούμεθα, αδελφοί Χριστιανοί. Όπως έλεγε ο μακαριστός και αληθινός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης παρά τις τόσες αμαρτίες μας «ας γίνετε μικροί Αθανάσιοι, μικροί Φώτιοι, μικροί Μάρκοι Ευγενικοί. Αν δεν είστε αγωνισταί είστε άχρηστοι». Πυξίδα μας είναι –πάντα εντός της Εκκλησίας, η οποία ανήκει μόνο στον Χριστό και σε κανέναν άνθρωπο – οι Άγιες Γραφές, οι Άγιοι Απόστολοι, οι Άγιοι Πατέρες, οι Άγιοι μάρτυρες και Ομολογητές και όχι οι εκάστοτε βατικάνιοι λόγιοι. Aς μην ξενίζουν όμως και τέτοιες δηλώσεις διότι πας «ο θέλων ευσεβώς ζειν διωχθήσεται.»
……………………….
Δείτε και: -Ανοίκειοι χαρακτηρισμοί και απαράδεκτες διχαστικές αναφορές σε κείμενο του κ. Νίκου Κουρεμένου

9 σχόλια:

  1. Να είστε καλά κ.Τσακίρογλου, συμφωνούμε και επαυξάνουμε.
    Είναι ντροπή και κρίμα να γράφονται τέτοια άρθρα απο νέους σαν τον κ.Κουρεμένο.
    Λιγή συστολή δεν έχει ο κ.Κουρεμένος, τόσο εύκολα, τόσοι πολλοί χαρακτηρισμοί και τόσο αφοριστικοί. Κρίμα.
    Ο πλούτος των Πατέρων της Πίστεως μας δεν σημαίνει κάτι γι' αυτόν; Η ξεκάθαρη θέση των Θεοφόρων Πατέρων έναντι του Παπισμού και του Οικουμενισμού δεν του βάζει έναν λογισμό ότι δεν πολιτεύεται πνευματικά ορθά;

    α.κ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολυ ωραια τα λεγει ο κυριος Τσακιρογλου.

    Θα ηθελα να προσθεσω το λογο του Χρυσοστομου : Τίποτα δεν φοβήθηκα όσο τους αρχιερείς, εκτός από λίγους

    Και μια και ο λογος περι διωγμων ας δουμε τι επραξαν στον αειμνηστο αξιο εργατη του ευαγγελιου Νικολαο Σωτηροπουλο. Ακολουθει το μεχρι προ δυο ετων αγνωστο κειμενο του αφορισμου του http://kappa100.byethost14.com/viewtopic.php?f=35&t=855&start=40#p4420
    Αξιο μνειας ειναι οτι ειχαν δωσει εντολη να κηδευτει εκτος του κοιμητηριου της μονης. Αυτη ακριβως ειναι η αγαπολογια του οικουμενισμου. Οι φιλοοικουμενιστες ομως δεν μπορουν να πεισουν κανενα διοτι τα εργα τους ειναι φανερα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιοικουμενιστής31 Μαΐου 2016 στις 11:30 μ.μ.

    Με άπειρην χαράν αναμένομεν τους διωγμούς ημών, "φίλοι" οικουμενισταί. Εμπρός, λοιπόν τολμήστε, μη φείδεστε χρόνου... Τίνας θα χρησιμοποιείσετε εις τους διωγμούς υμών; Τα ΜΑΤ οίοι φυλάσσουν τους βολευτάς και τους πολιτικάντηδες των οφ σορ εκ της οργής του Λαού; Ή τους Ρωμαίους στρατιώτας οίοι εβασάνισαν και εφυλάκισαν τον Θεάνθρωπο Ιησούν Χριστόν; Διαχρονικώς συνεργάται της εκάστοτε μισάνθρωπης και μισόθεης εξουσίας του κόσμου τούτου: Ει ο κόσμος υμάς μισεί, γινώσκετε ότι εμέ πρώτον υμών μεμίσηκεν. ει εκ του κόσμου ήτε, ο κόσμος αν το ίδιον εφίλει· ότι δε εκ του κόσμου ουκ εστέ, αλλ' εγώ εξελεξάμην υμάς εκ του κόσμου, δια τούτο μισεί υμάς ο κόσμος. μνημονεύετε του λόγου ου εγώ είπον υμίν· ουκ έστι δούλος μείζων του κυρίου αυτού. ει εμέ εδίωξαν, καὶ υμάς διώξουσιν· Αδελφοί, Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο στον κ.Αδαμάντιο Τσακίρογλου όσο και στους κυρίους Ανδρέα Κυριακού και Βασίλειο Χαραλάμπους για τις από μέρους τους τεκμηριωμένες και εμπεριστατωμένες απαντήσεις στο επιεικώς απαραδεκτο κείμενο (μάλλον βαρύτερο χαρακτηρισμό θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε) του νεαρού θεολόγου. Η καταλυτική κριτική που ασκήθηκε από την πλευρά τους στο προδιαληφθέν κείμενο αποδόμησε πλήρως τις στρεβλότατες θέσεις του εν λόγω κυρίου, του οποίου τα γραφέντα προκάλεσαν τη δίκαιη αγανάκτηση πολλών όπως εικάζω.
    Εκείνο που μου προξένησε χειρίστη εντύπωση (φαντάζομαι και σε πολλούς άλλους)είναι, μεταξύ των άλλων, και το παρακάτω απόσπασμα που αναφέρεται στην επιβεβλημένη αντίδραση ενίων ιεραρχών της κατ Ελλάδα Εκκλησίας απέναντι στη σύγκληση της προβληματικότατων προδιαγραφών ΔΗΘΕΝ "Αγίας και Μεγάλης Συνόδου" και το οποίο έχει ως εξής: "Ο ενστερνισμός παλαιοημερολίτικου ύφους και επιχειρημάτων θα παρέμενε στα όρια του γραφικού αν δεν υιοθετούνταν εσχάτως από ορισμένους μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι μάλιστα δεν δίστασαν να οργανώσουν Ημερίδα και να επικυρώσουν Ψήφισμα, με το οποίο προδικάζουν ότι «η μέλλουσα να συγκληθεί Αγία και Μεγάλη Σύνοδος δεν θα είναι ούτε Μεγάλη, ούτε Αγία, διότι με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα, δεν προκύπτει ότι αυτή θα είναι σύμφωνη με την Συνοδική και Κανονική Παράδοση της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας» ενώ ταυτόχρονα προεξοφλούν ότι αυτή θα επιχειρήσει και θα εδραιώσει την «παναίρεση του Οικουμενισμού".
    Μου "άρεσε" η φράση "δε δίστασαν" από την πλευρά του συντάκτη του άρθρου.
    Ευτυχώς που δε δίστασαν κε Κουρεμένε! Εάν δίσταζαν θα υπήρχε πρόβλημα και μεγάλο μάλιστα! Δυστυχώς, ΔΥΣΤΥΧΕΣΤΑΤΑ, κάποιοι άλλοι δίσταζαν και διστάζουν να αντιδράσουν και δε διαφωτίζουν το λαό του Θεού για το μέγεθος της πνευματικής ζημίας που θα προκύψει για το εκκλησιαστικό σώμα από την τυχόν σύγκληση και τις τυχόν υπό της εν θέματι συνόδου ληφθησόμενες αποφάσεις.
    Λ.Ν.(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι προαναφερθέντες επίσκοποι, όπως και οι λοιποί κληρικοί και λαικοί, που διοργάνωσαν την ομολογιακή ημερίδα τυγχάνουν άξιοι υπερεξάρσεως, τιμής και επαίνου και ουδόλως ψόγου. Αντιθέτως, τυγχάνουν υπόλογοι έναντι της αδιαφθόρου πανορθοδόξου συνειδήσεως εκείνοι οι επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαικοί, όπως και κάποιοι θεολόγοι, ακαδημαικοί και μη, που με σοφιστείες και σαθρά (ψευδο)επιχειρήματα υπερμαχούν της αναγκαιότητας της συγκλήσεως μίας συνόδου που επί τη βάσει των όσων διαλαμβάνουν τα προσυνοδικά κείμενα και ο προβληματικός κανονισμός λειτουργίας της ευτελίζει κάθε έννοια συνοδικότητας, θεσμοθετεί τον επάρατο οικουμενισμό, νοθεύει το Ορθόδοξο Ήθος, πυροδοτεί διαιρέσεις και σχίσματα κ.ο.κ.
    Και επί τη ευκαιρία: ποιες είναι οι απόψεις και θέσεις του κου Κουρεμένου για τον οικουμενισμό; Για τις συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλοθρήσκους; Για το Μπάλαμαντ, το Σαμπεζύ, το Πόρτο Αλέγκρε, την Ασσίζη, το Πουσάν, τη Γροιλανδία, την Καμπέρα, τις "θρονικές" εορτές του Φαναρίου και τα όμοια αυτοίς;
    Υ.Γ. Τα υπό του συντάκτου του κειμένου γραφέντα επί τη βάσει των οποίων "Η ανοχή του εκκλησιαστικού και του συνοδικού σώματος σε τέτοιες ενέργειες και νοοτροπίες με το πρόσχημα του φιλάδελφου και ενωτικού πνεύματος θα πρέπει κάποια στιγμή σταματήσει. Ο διχαστικός λόγος μια φωνασκούσας μειοψηφίας δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται μόνο με το χαμόγελο της συγκατάβασης" δεν πρόκειται ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ να πτοήσουν όσους αντιδρούν μέχρι στιγμής και πρόκειται να αντιδράσουν και αντισταθούν και στο μέλον απέναντι στην απόπειρα εκκλησιολογικής "νομιμοποιήσεως" του οικουμενιστικού συγκρητισμού.
    Την κατευθυντήρια γραμμή δράσεως, εν προκειμένω, από την πλευρά του ορθοφρονούντος κλήρου και λαού την καθορίζουν η αποστολική και πατερική παρακαταθήκη και τίποτε άλλο, πολύ δε περισσότερο κάποιες "προειδοποιήσεις" και εκφοβισμοί από τη μεριά των ενόχων και των υποστηρικτών τους.
    Συνεπώς μάλλον με χαμόγελο συγκατάβασης θα πρέπει να υποδεχθούμε το συγκεκριμένο απόσπασμα του κειμένου.
    Όσο για την υποτιθέμενη ανοχή που έχει επιδειχθεί προς τους διαφωνούντες το μόνο που μπορεί κανείς να πει στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το εξής: η υπομονή και η άχρι τουδε ανοχή του εκκλησιαστικού πληρώματος απέναντι στη συντελούμενη προδοσία από την πλευρά κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων τείνει να εξαντληθεί. Είναι γνωστή από την εκκλησιαστική Ιστορία η "υποδοχή" που επεφύλαξε ο πιστός λαός στους προδότες που υπέγραψαν την επαίσχυντη συμφωνία της Φερράρας-Φλωρεντίας! Ας το έχουν υπόψει αυτό όσοι "φιλοδοξούν" να τους μιμηθούν!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν πολύ δεν τον σήκωσαν τον αμανέ κάποιοι νεοσσοί και μείρακες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτός είναι ο τύπος του "νέου θεολόγου" που φιλοδοξούν να πλάσουν κάποιες "θεολογικές" σχολές;
    Πού καταντήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Αυτός είναι ο τύπος του "νέου θεολόγου" που φιλοδοξούν να πλάσουν κάποιες "θεολογικές" σχολές;
    Πού καταντήσαμε!

    1 Ιουνίου 2016 - 7:28 π.μ.

    Δε ξέρω αν είναι ο τύπος του "νέου θεολόγου" που φιλοδοξούν να πλάσουν κάποιες "θεολογικές σχολές", αλλά κάτι τέτοιους φοβόταν ο Άγ. Γρηγόριος ο Θεολόγος όταν έγραφε: "Ὅταν ἴδω τὴν νῦν γλωσσαλγίαν καὶ τοὺς αὐθημερινοὺς σοφοὺς͵ καὶ τοὺς χειροτονητοὺς θεολόγους οἷς ἀρκεῖ τὸ θελῆσαι μόνον πρὸς τὸ εἶναι σοφοῖς· ποθῶ τὴν ἀνωτάτω φιλοσοφίαν καὶ σταθμὸν ἔσχατον ἐπιζητῶ κατὰ τὸν Ἱερεμίαν καὶ ἐμαυτῷ μόνῳ συγγενέσθαι βούλομαι". (P.G. 35, 1065A).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά δεν πιστεύω στην μεγάλη ταπεινότητα του κυρίου Κουρεμένου που δέχεται να κουρέψει τους συνανθρώπους του προκειμένου να υλοποιήσει τις παπικές του απόψεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή