7 Μαρ 2016

Οι αναλήθειες του Κοσμήτορα

Οι αναλήθειες του Κοσμήτορα
Του Σταύρου Αβαγιάννη, Θεολόγου
Ο κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, Κοσμήτορας  της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, σε συνέντευξή του με τίτλο, «Πουλάνε Ορθοδοξία για να καλύψουν προσωπικά ελλείμματα», στο Ψηφιακό Περιοδικό «Ορθοδοξία Info»(τεύχος 4, 1 Μαρτίου 2016), συνεχίζει να ομιλεί με άπειρες αναλήθειες:
1.      Είναι ψέμα  ότι το προσκυνητάρι με την εικόνα του Χριστού στηριζόταν σε γυψοσανίδες. Ουδέποτε, ούτε τότε που ήταν στον 1οόροφο ούτε σήμερα -μετά την εξορία του στον 4ο όροφο στηριζόταν ή στηρίζεται κάπου, όπως μας διαβεβαιώνουν φοιτητές και καθηγητές της Θεολογικής Σχολής. Επί 7-8 χρόνια δεν υπήρχε κίνδυνος ατυχήματος και τώρα υπήρξε κίνδυνος που τον διέκριναν οι μπογιατζήδες!!! Τώρα εκεί που το πήγε ο κ. Κοσμήτορας, γιατί δεν φοβάται τους σεισμούς και τον κίνδυνο ατυχήματος; Ή μόνο στον 1ο όροφο γίνονται σεισμοί; Ψεύδεται επίσης εντελώς,  όταν λέει ότι βρισκόταν δίπλα στις τουαλέτες, διότι η αλήθεια δεν είναι έτσι. Η τουαλέτα των καθηγητών και του προσωπικού του 1ου  ορόφου είναι αρκετά μακριά δεν είναι δίπλα, όπως και «ιδίοις όμμασι», έχουμε διαπιστώσει. Βρίσκεται δίπλα στην αίθουσα συνεδριάσεων της Σχολής και δίπλα στον ανελκυστήρα και πάντα είναι κλειστή, σπάνια δε χρησιμοποιείται. Η προστασία του Προσκυνηταρίου από την τουαλέτα είναι πλασματική! Επομένως, προφάσεις εν αμαρτίαις!!!

       Εξάλλου, στη συνέχεια ο κ. Κωνσταντίνου, αντιφάσκοντας προς τα προηγούμενα, εξηγεί και ισχυρίζεται τους πραγματικούς λόγους της μετακίνησης που διαψεύδουν τους προηγούμενους. Ό, τι δηλαδή:  «Ένα Προσκυνητάρι σηματοδοτεί έναν ιερό χώρο που πηγαίνει κανείς και προσκυνάει. Ένα Προσκυνητάρι στη μέση του πουθενά σε ένα φουαγιέ δεν έχει κανένα νόημα παρά μόνον επίδειξη ευσέβειας». Αυτός είναι ο αληθινός λόγος που δεν θέλει ο Κοσμήτορας το Προσκυνητάρι στην είσοδο, διότι σηματοδοτεί κάτι το ιερό και διότι δεν έχει γι΄  αυτόν ίσως κανένα νόημα να υπάρχει εκεί, παρά μόνον ως επίδειξη ευσέβειας. Προφανώς είναι κακό πράγμα η ευσέβεια και το Ιερό στη Θεολογική Σχολή(!!!) για ανθρώπους που τα βλέπουν και τα κρίνουν μέσα από φιλοισλαμικό, φιλοπροτεσταντικό  πολυθρησκειακό ή διαθρησκειακό Πνεύμα. Και το Ισλάμ και οι Προτεστάντες ως γνωστό, δεν δέχονται τις εικόνες!! Και οι χιλιάδες φοιτητές που επέδειξαν ευσέβεια προσκυνώντας την Εικόνα του Χριστού αμάρτησαν που το έκαναν…  Φαίνεται ότι ομιλεί άλλη θεολογική γλώσσα ο κ. Κοσμήτορας από εμάς, σχετικά με τις εικόνες και τον συμβολισμό της προσκυνήσεώς τους, όπου και αν βρίσκονται.
         Βλέπετε κ. Κοσμήτορα είναι θέμα ευσέβειας η προσκύνηση των εικόνων και πώς τελικά την αντιλαμβάνονται ορισμένοι αυτήν την ευσέβεια, ειδικά εκείνοι που κόπτονται για τη θρησκευτική ελευθερία και την ανεξιθρησκία όλων των άλλων, πλην των Ορθοδόξων!! Που παίρνουν εξουσίες για να τις χρησιμοποιούν και για να χειραγωγούν στις δικές τους ατομικές, θρησκευτικές ερμηνείες, πεποιθήσεις και  κατευθύνσεις.
         Ο λαός έχει χορτάσει από δυτικόφρονες σωτήρες που προσπαθούν εδώ και χρόνια να διορθώσουν την Ορθοδοξία και να τη φέρουν στα μέτρα των δικών τους κριτηρίων και των φίλων τους, εντός και εκτός Ελλάδος. Ματαιοπονούν, όμως, διότι ο λαός ευτυχώς ξέρει τι και πώς να πιστεύει και να επιδεικνύει την ευσέβειά του. Δεν περιμένει ακαδημαϊκές υποδείξεις που δεν έχουν καμιά σχέση με τις παραδόσεις του.   
2.       Είναι ψέμα αυτό που αναφέρει στη συνέντευξή του ο κ. Κωνσταντίνου ότι ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος είπε ότι «για συναισθηματικούς λόγους» δεν συμφωνεί με την ίδρυση του Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών. Αν διαβάσει ή ακούσει κάποιος όλα όσα έχει πει κατά καιρούς ο Μητροπολίτης θα διαπιστώσει ότι για πολύ ουσιαστικούς θεολογικούς, εκκλησιαστικούς, ιστορικούς και πολιτικούς λόγους διαφωνεί απόλυτα με την ίδρυση Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική.
3.      Είναι ψέμα ότι δεν έχει γίνει και δεν έχει ψηφιστεί το Πρόγραμμα των μαθημάτων του Ισλαμικού Τμήματος, αφού το συγκεκριμένο πρόγραμμα εγκρίθηκε από το Τμήμα Θεολογίας, τη ΜΟΔΙΠ, τη Σύγκλητο και το Υπουργείο Παιδείας και υπάρχει στα αρχεία όλων των καθηγητών και στα δικά μας.
4.       Είναι παραπλανητική η σύνδεση εκ μέρους του κ. Κοσμήτορα κάποιων μουσουλμάνων φοιτητών του Αριστοτελείου, που πηγαίνουν για 1.30 ώρα κάθε Παρασκευή για να προσευχηθούν σε παραχωρηθέν δωμάτιο στο Υπόγειο της Θεολογικής με τους φοιτητές  του Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών που θα είναι μόνιμα στη Θεολογική Σχολή, ως κανονικοί φοιτητές. Οι εν λόγω φοιτητές που προσεύχονται την Παρασκευή δεν έχουν λόγο στα τεκταινόμενα στη Σχολή, καθώς είναι επισκέπτες ελάχιστου χρόνου στη Σχολή.
5.      Είναι ψέμα αυτό που ισχυρίζεται ο Κοσμήτορας ότι δήθεν ο Οικουμενικός Πατριάρχης και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποφάνθηκαν  ότι «το Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών είναι μια πολύ καλή ιδέα». Ας μας δείξει το γραπτό κείμενο είτε του Οικουμενικού Πατριάρχη, είτε της αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας. Αν δεν το κάνει, η θέση αυτή αποτελεί βαρύτατο ψεύδος και για έναν επιπρόσθετο λόγο, επειδή εμπλέκει -ως  μη όφειλε- το Πατριαρχείο και την Ιερά Σύνοδο σε δικές του σκοπιμότητες!!!
6.       Είναι ψέμα ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχουν απαλλαγές από τα Θρησκευτικά, λόγω του Ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Αιτήσεις απαλλαγών υπήρξαν από ορθόδοξους μαθητές, που δήλωναν ψευδώς ότι έχουν λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως για να έχουν στο Πρόγραμμά τους ένα μάθημα λιγότερο. Αυτήν τη δυνατότητα απαλλαγής για λόγους συνειδήσεως γνωρίζουμε πολύ καλά ποιος την μεθόδευσε και ποιος την χορήγησε και για ποιον λόγο το 2013 και πολύ σύντομα θα αποκαλυφθούν όλα!! Απαλλαγές δεν ζήτησαν ούτε ζητούν οι μη ορθόδοξοι μαθητές που ανήκουν σε χριστιανικές ομολογίες ή θρησκείες, παρά το γεγονός ότι το δικαιούνται. Αντίθετα, θέλουν οικειοθελώς να παρακολουθούν και να βαθμολογούνται στο ορθόδοξο χριστιανικό μάθημα. Ποτέ επίσης αυτοί οι μαθητές δεν ζήτησαν ένα πολυθρησκειακό μάθημα αντί του ορθοδόξου. Η ιδέα του Πολυθρησκειακού μαθήματος ήταν και συνεχίζει να είναι του θεολογικού αντισυλλόγου «Καιρός» του οποίου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ήταν μέχρι πρότινος ο κ. Κωνσταντίνου.

1 σχόλιο:

  1. Εύγε στον κ.Αβαγιάννη! Περιμένουμε την απάντηση του κ.Κωνσταντίνου.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή