ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ KΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΠΙΚΟ ‘’ΙΕΡΕΑ’’
Σύμφωνα
με τη διαδικυακή εφημερίδα «Τα Νέα», σε άρθρο που τιτλοφορείται «Στοιχεία-σοκ
από τη δίκη ρωμαιοκαθολικού ιερέα για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών» (ημερομηνίας
3 Μαρτίου 2016), «ο Μαουρίτσιο καταδικάστηκε να εκτίσει 200 μήνες
κάθειρξη και να καταβάλει πρόστιμο 50.000 δολαρίων και 10.000 σε κάθε θύμα
του». Ο Μαουρίτσιο ήταν Παπικός ‘’ιερέας’’ στην Πενσιλβάνια.
Όπως
αναφέρει το δημοσίευμα «Κατά τη διάρκεια των δέκα και πλέον αποστολικών
ταξιδιών του στην Ονδούρα από το 2004 ως το 2009, ο Μαουρίτσιο κακοποίησε
σεξουαλικά τουλάχιστον δύο παιδιά που ζούσαν στα άσυλα αυτά». Και
συνεχίζει το δημοσίευμα με τα ακόλουθο : «Επίσης διατηρούσε ψηφιακό αρχείο εικόνων
και βίντεο από τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών, περιλαμβανομένων των θυμάτων
του».
Επίσης
τονίζει το δημοσίευμα ότι «παρότι στην έκθεση αναφέρεται πως εκατοντάδες παιδιά
κακοποιήθηκαν από 50 ιερείς και προστίθεται ότι η ιεραρχία της ρωμαιοκαθολικής
εκκλησίας συγκάλυψε τα εγκλήματά τους, δεν ασκήθηκε καμιά ποινική δίωξη, διότι
είτε τα αδικήματα έχουν παραγραφεί, ή οι φερόμενοι δράστες είναι υπερβολικά
μεγάλης ηλικίας για να δικαστούν».
Να
σημειώσομε την καταδίκη του Βατικανού από τον ΟΗΕ, τον περασμένο Φεβρουάριο του
2014, για προστασία παιδεραστών ‘’ιερέων’’. Ο ΟΗΕ αναφέρθηκε σε
«συστηματική συγκάλυψη» της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών από παπικούς
ιερείς. Η αναφορά του ΟΗΕ υπεδείκνυε ως αιτία της συγκάλυψης την
βατικάνειο πολιτική. Να αναφέρομε επίσης ότι στην έκθεση της
Επιτροπής του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Φεβρουάριος 2014), εξεφράζετο
ξεκάθαρα η ανησυχία, κατά πόσο το Βατικανό θα αναγνωρίσει την έκταση των
εγκλημάτων παιδεραστίας.
Αθωώστε το πρόσωπο, καταδικάστε τη φύση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεξουαλική κακοποίηση παιδιών από Παπικό ‘ιερέα’ ; Κακοποίηση ; Τι πράγματα είναι αυτά ; Δεν είναι θεολογικά ορθό να χρησιμοποιείται αυτή η λέξη (κακοποίηση) εφόσον
"[…] Δεδομένο εἶναι ὅτι τὸ νὰ ἀνακαλύψει κάποιος νέος τὴν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καὶ ὄχι τοῦ προσώπου. Ἀσθένεια τοῦ προσώπου, δηλαδὴ τῆς ὑποστάσεως, σχετίζεται μὲ τὸ γνωμικὸ θέλημα, δηλαδὴ μὲ τὴν ἐλεύθερη χρήση τῶν ἰδιωμάτων τῆς φύσεως. Στὴν περίπτωση τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὅμως ἔχουμε ἀλλοίωση πρὶν κἂν τὸ ζήτημα φθάσει στὸ ἐπίπεδο τῆς ἐλευθερίας τοῦ προσώπου. […]".
Σημείωση, τα ανωτέρω από την σελ. 169 του βιβλίου "Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις" των εκδόσεων Εν Πλώ.
Πώς, λοιπόν, είναι δυνατό να καταδικάζουμε έναν ιερέα - όχι "ιερέα" - και μάλιστα το πρόσωπο ενός ιερέα, πρίν κάν το ζήτημα (σ.σ. της ομοφυλοφιλίας) φθάσει στο επίπεδο της ελευθερίας του προσώπου ; Διότι αυτό ισχυρίζεται ο οξυγράφος κάλαμος θεολογικής γραφίδας Ψυχιάτρου τινός, συνάμα και θεολόγου, συγγράψαντος σχετικό κεφάλαιο στο αναφερόμενο βιβλίο ; Εδώ έχουμε να κάνουμε με παθολογία της φύσεως και όχι του προσώπου. Τη φύση πρέπει να καταδικάσουμε - μπορεί κάποιος να πει : "το θεό να καταδικάσουμε" - και όχι το πρόσωπο. Η φύση είναι ατελής, το πρόσωπο είναι υπερτελές !
Τελεία και παύλα λοιπόν. Η ελευθερία του προσώπου δεν είναι υπεύθυνη για την κατάσταση, ναι, την κατάσταση, της ομοφυλοφιλίας. Και αν αυτό δεν το ξέρετε, να ρωτήσετε έναν άλλο θεολόγο, συντάκτης κι αυτός ειδικού κεφαλαίου στο βιβλίο περί σεξουαλικών σχέσεων και χριστιανικής ζωής, ο οποίος μας λέει ότι «η ζωή , δηλ. η πράξη, προηγείται της θεωρίας» (*) και το ακόμη σπουδαιότερο : «Αν κάτι έχει συμβεί πριν από το προπατορικό αμάρτημα, πρέπει να είναι η διάσπαση του ατόμου σε δυο όντα, ενώ ήταν ένα». Φαίνεται, είναι ειδικός μυστικός θεολόγος και μας αποκαλύπτει τα απόκρυφα πριν από τη δημιουργία του ανθρώπου και ίσως, ακόμη, προ της δημιουργίας και αυτού του ίδιου το θεού ! Ασύλληπτα πράγματα !!
Επομένως, κάτω τα χέρια από τον παπικό ιερέα, κάτω τα χέρια από την ομοφυλοφιλία, κάτω τα χέρια από το πρόσωπο της ελευθερίας και βάλτε στο σκαμνί τη βλαμμένη φύση. Αυτή να καταδικάσετε με βάση το γνωστό σας Νόμο «Περί εχθροπάθειας», ήγουν ομοφοβίας. Παρεμπιπτόντως δε, αν σας μένει χρόνος διαβάστε κι αυτά :
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_24.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/02/blog-post_29.html
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/03/blog-post_2.html
(*) "Πράξις, θεωρίας επίβασις", κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο