3 Δεκ 2015

Η δια της βίας εξάπλωση του Ισλάμ και το υποδεικνυόμενο Κορανικό μίσος

Η ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΟ ΚΟΡΑΝΙΚΟ  ΤΟ ΜΙΣΟΣ
‘’Όπου βλέπετε απίστους (μη μουσουλμάνους), εάν τους αφανίσετε θα έχετε μεγαλύτερη συμμετοχή στη χαρά του παραδείσου» - κορανική προτροπή
Σε κείμενό του ο Μητροπολίτης Μόρφου που τιτλοφορείται «Ορθοδοξία και Ισλάμ στην καθ’ ημάς Ανατολή», το οποίο συμπεριλήφθηκε στον Αφιερωματικό Τόμο στη Μνήμη του Μακαριστού Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής Κυρού Πέτρου του Ζ΄ «Πορεία μαρτυρίας»,   μεταξύ άλλων παραθέτει τις δύο διαφορετικές ‘’θεωρήσεις’’ για το Ισλάμ. 

 Θα προλάβουμε οποιαδήποτε επιφανειακή κοινωνιολογική ανάλυση, σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται για δύο  διαφορετικές ‘’θεωρήσεις’’ του Ισλάμ, αλλά για την πραγματική θεώρηση του Ισλάμ του μίσους  και την θεώρηση του εξωραϊσμού αυτού, με την πεισματική ‘’άγνοια’’ των κορανικών βιαιοτήτων.
Θα αναφερθούμε στην παράθεση της  θεώρησης του Ισλάμ που διατείνεται ότι «η ταύτιση του Ισλάμ με την τρομοκρατία και τη βία εξάπλωση είναι εκ του πονηρού»    η οποία στο προαναφερθέν κείμενο έχει ως εξής : «Για κάποιους μουσουλμάνους είναι σαφές ότι ο Μωάμεθ αναγνώριζε τους Εβραίους και τους Χριστιανούς ως προστατευόμενους λαούς, ως λαούς της Βίβλου που τους ένωνε η αποκάλυψη του Θεού μέσα από τις Γραφές.  Οι  υποστηρικτές αυτής της ερμηνείας τονίζουν μάλιστα ότι ‘’το όραμα του (Μωάμεθ)  για τη δημιουργία μιας ενιαίας ουμά που θα περιέβαλλε και τις πίστεις του Αβραάμ, αποτελούσε αναπάντεχα επαναστατική ιδέα σε μια εποχή στην οποία η θρησκεία ύψωνε κυριολεκτικά τείχη ανάμεσα στους ανθρώπους’’.  Επομένως σύμφωνα μ’ αυτές τις απόψεις, αδικούν το Ισλάμ όσοι του προσάπτουν ότι δεν σέβεται τον πλουραλισμό και τη διαφορά, αφού το κοράνι  λέει ότι ‘’στη θρησκεία δεν υπάρχει καταναγκασμός’’ και ότι απαγορεύεται ο φόνος ενός αθώου ανθρώπου είτε είναι πιστός είτε άπιστος, είτε είναι κάποιος ξένος.  Άρα λένε οι υπέρμαχοι της πιο πάνω ερμηνείας, η ταύτιση του Ισλάμ με την τρομοκρατία και τη βία εξάπλωση είναι εκ του πονηρού».
Ποιος αμφιβάλλει ότι το Ισλάμ δια της βίας έχει εξαπλωθεί;  Αδικούν το Ισλάμ το οποίο  καταδικάζει την ανθρωπότητα δια της βίας στο ισλαμικό  σκότος;  Να απαντήσει κανείς με την παραδοχή του ιμάμη στην Ολλανδία, για την υποδεικνυόμενη βία στον Μωαμεθανισμό;  Θεωρούμε ότι θα είναι πιο πειστική η αναφορά του Μητροπολίτη Μόρφου για το θέμα τούτο, σε συνέντευξή του.
Στην βιντεοσκοπημένη συνέντευξη του Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεοφύτου στον δημοσιογράφο Θανάση Αθανασίου που τιτλοφορείται «Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος : Πλησιάζει ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος», στην ερώτηση του δημοσιογράφου ‘’Μελετήσατε το κοράνι’’, ο Σεβασμιώτατος απάντησε ‘’Αρκετά, ναι’’.  Στην ερώτηση «Νομίζετε ότι προάγει το μίσος», ο Σεβασμιώτατος απάντησε «Ναι. Λέει,  ‘’όπου βλέπετε απίστους (μη μουσουλμάνους), εάν τους αφανίσετε θα έχετε μεγαλύτερη συμμετοχή στη χαρά του παραδείσου».  Συνεπώς για μας τους Ορθοδόξους μια θεώρηση υπάρχει καθότι το κοράνι το μίσος διδάσκει.
Δεν είναι ζήτημα ‘’θεωρήσεων’’ η ερμηνεία του Ισλάμ, όπου η μία το απενοχοποιεί  από το απάνθρωπο μίσος και η άλλη που του καταλογίζει βία και μίσος.  Εκείνο που μπορεί κανείς με σοβαρότητα να ισχυριστεί κάποιος, είναι ότι πολλοί μουσουλμάνοι είτε δεν γνωρίζουν το υποδεικνυόμενο κορανικό μίσος, είτε δεν το αποδέχτηκαν.

Επίσης δεν μας βρίσκει σύμφωνους το αναφερθέν στο εν λόγω κείμενο το εξής :  «μέσα από το σύγχρονο διάλογο, αρχίζει να αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο η ανάγκη για σεβασμό της πίστης των χριστιανών και των μουσουλμάνων.  Αναγνωρίζεται επίσης ότι ο θρησκευτικός φανατισμός είναι ασυμβίβαστος με το πνεύμα ου Χριστιανισμού αλλά και του Ισλάμ».  Κατ’ αρχή δεν μας βρίσκει σύμφωνους η αναφορά «στην ανάγκη σεβασμού της πίστης των μουσουλμάνων μέσα από τον σύγχρονο διάλογο», καθότι μπορούμε να ομιλούμε για σεβασμό της ελευθερίας των ανθρώπων να πιστεύουν στο Ισλάμ  και όχι  για το Ισλάμ.  Επιπρόσθετα δεν μπορούμε να θεωρούμε το Ισλάμ ασυμβίβαστο με τον θρησκευτικό  φανατισμό.  Η αναφορά ότι ‘’το κοράνι προάγει το μίσος’’, καταρρίπτει τον συλλογισμό αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου