22 Νοε 2015

Οἰκουµενιστικὴ ἡ ὁµιλία τοῦ Γέροντος Περγάµου εἰς τὸ Μόναχον

Ἀποκλειστικόν Ορθοδόξου Τύπου: Οἰκουµενιστικὴ ἡ ὁµιλία τοῦ Γέροντος Περγάµου εἰς τὸ Μόναχον
Τὴν 10ην Νοεμβρίου ὁ Σεβ. Μητρ. Περγάμου ἀνηγορεύθη ἐπίτιμος διδάκτωρ ἀπὸ τὸ Πανεπιστήμιον τοῦ Μονάχου μὲ πλῆθος ἐπισήμων νὰ παρίστανται, μεταξὺ τῶν ὁποίων ὁ Καρδινάλιος Kurt Koch, Πρόεδρος τοῦ «Παπικοῦ Συμβουλίου γιὰ τὴν Ἑνότητα τῶν Χριστιανῶν», ὁ ὁποῖος ἐξεφώνησε λόγον ἐπαινετικὸν διὰ τὸν Περγάμου, ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος καὶ Ἁλμυροῦ κ. Ἰγνάτιος, ὁ Γενικὸς Γραμματεὺς Θρησκευμάτων τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας τῆς Ἑλλάδας Δρ. Γεώργιος Καλαντζῆς, ὁ Δρ. Παντελῆς Καλαϊτζίδης, Διευθυντὴς τῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου κ.ἄ. Παραθέτομεν κρίσιμα σημεῖα ἀπὸ τὴν ὁμιλίαν του.

«Ἡ Βίβλος καὶ οἱ Πατέρες τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας θὰ πρέπει νὰ ἀποτελοῦν τὸ ἔδαφος ἐπάνω, στὸ ὁποῖο Ἀνατολὴ καὶ ∆ύση δύνανται νὰ ἀποκαταστήσουν τὴν ἑνότητά τους...».
• Καὶ οἱ Πατέρες μετὰ τὸ Σχίσμα, Σεβασμιώτατε, τί εἶναι, ἄνευ ἀξίας εἰς τὰ ζητήματα τῆς «ἑνότητος»;
«Ἡ θέση τῆς Χριστιανικῆς Θεολογίας σχετικὰ µὲ τὶς ἄλλες θρησκεῖες κυµαίνεται ἀπὸ τὴν ἀπόρριψη ὅλων τῶν µὴ Χριστιανικῶν πίστεων, ἐπειδὴ ἐκπίπτουν ἀπὸ τὸ βασίλειο τῆς σωτηρίας, µέχρι καὶ τὴν ἄποψη ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι µὲ κάποιο τρόπο παρὼν σὲ αὐτές, ἂν καὶ δὲν τὸ συνειδητο- ποιοῦν... βιβλία ὅπως τοῦ πρώην Καθηγητῆ στὸ Γρηγοριανὸ Πανεπιστήµιο τῆς Ρώµης Fr. Jacques Dupuis, προτείνουν µία προσέγγιση στὸν θρησκευτικὸ πλουραλισµὸ ὡς ἕνα φαινόµενο τὸ ὁποῖο ἀποτελεῖ µέρος τοῦ σχεδίου τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν ἀνθρωπότητα (!). Ἡ Ὀρθόδοξη θεολογία δὲν ἔχει ἀποφανθῆ ἐπισήµως σὲ αὐτὸ τὸ ζήτηµα... Μία ἄλλη ἄποψη ἐκπεφρασµένη ἀπὸ τὸν Καθηγητὴ τοῦ Πανεπιστηµίου Ἀθηνῶν Ἰωάννη Καρµίρη µεγεθύνει τὴν ἰδέα τῆς Ἐκκλησίας (Ecclesia extra Ecclesiam), ἔτσι ὥστε νὰ συµ- περιλάβει ὅλους ἐκείνους ποὺ ἀναζητοῦν σωτηρία καλῇ τῇ πίστει, ἀλλὰ ἀνήκουν σὲ ἄλλες θρησκεῖες».
• Ὥστε δὲν ὑπάρχει ἐπίσημος ἀπόφασις τῆς Ἐκκλησίας; Δηλαδὴ ἡ Ὀρθόδοξος θεολογία πιθανῶς καὶ νὰ συμφωνῆ καὶ μὲ τὴν ἄποψιν τοῦ Dupuis; Σημειώνουμε καὶ τὴν σκύλευσιν τοῦ ἀειμνήστου Καρμίρη διὰ δευτέραν φορὰν (μετὰ ἀπὸ ἐκείνην εἰς τὴν Σύναξιν τοῦ Φαναρίου τῆς ἀρχῆς τῆς Ἰνδίκτου)!
«Ἡ Θεολογία καλεῖται νὰ ἀνοίξει τοὺς ὁρίζοντές της, ἔτσι ὥστε νὰ ἐπιτρέ- πεται γιὰ τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴ σωτηρία νὰ συµπεριλαµβάνει ὅλα τὰ ἀνθρώπινα πλάσµατα ἀνεξαρτήτως ἀπὸ τὶς θρησκευτικές τους ἢ πολιτισµικές τους διαφορές...».
• Ἡ Ὀρθόδοξος θεολογία δηλαδὴ εἶναι μυωπική; «Ὁ διάλογος εἶναι ἕνα βῆµα περισσότερο ἀπὸ τὴν ἀνεκτικότητα. Ἐµπλέκει τὴν ἀναγνώριση ὅτι ὁ «ἄλλος», ὁ «διαφορετικὸς» ὑπάρχει ὄχι ἁπλῶς γιὰ νὰ ὑπάρχει –αὐτὸ εἶναι ἀνεκτικότητα- ἀλλὰ ὑπάρχει ὡς κάποιος ποὺ ἔχει κάτι νὰ πεῖ σὲ ἐµένα, τὸ ὁποῖο θὰ πρέπει νὰ ἀκούσω σοβαρὰ καὶ νὰ τὸ σχετίσω µὲ τὶς πεποιθήσεις µου».
• Ὥστε δι᾽ αὐτὸ προωθοῦνται οἱ διάλογοι; «Ταπεινὰ ἀπευθύνω ἔκκληση σὲ ἐκείνους ποὺ εἶναι ἀφοσιωµένοι στὴ µελέτη καὶ διδασκαλία τῆς Ὀρθόδοξης Θεολογίας νὰ ἀνοίξουν τὰ σύνορα τῆς παραδόσεώς τους στὴ διαδικασία τοῦ διαλόγου µὲ τὶς ὑπαρξιακὲς ἀνησυχίες τῶν συνανθρώπων σὲ κάθε δεδοµένη κατάσταση».
• Τί ἐννοεῖ ἆραγε ἡ φράσις νὰ ἀνοίξουν τὰ σύνορα τῆς παραδόσεώς τους;
«Ἀπὸ ὅλα τὰ εἴδη ∆ιαλόγων ὁ πρώτιστος καὶ βασικὸς γιὰ τὴ Θεολογία παραµένει ὁ Οἰκουµενικός. Τὰ προβλήµατα τοῦ καιροῦ µας στὴν Εὐρώπη καὶ στὸν ὑπόλοιπο κόσµο ἀπαιτοῦν µία κοινὴ ἀπάντηση ἀπὸ ὅλους ἐκείνους ποὺ ὁµολογοῦν πίστη στὸν Χριστό... ὅλα αὐτὰ ὑπογραµµίζουν τὸ ἐπεῖγον τῆς προώθησης τῆς Χριστιανικῆς ἑνότητας. Ὁ θεολογικὸς διάλογος ἀνάµεσα σὲ Χριστιανούς, ποὺ δὲν σχετικοποιεῖ τὴν ἀλήθεια, ἀλλὰ τὴν ἀνοίγει στὶς ἀπόψεις τοῦ «ἄλλου» εἶναι µία ἐπείγουσα ἀπαίτηση τῆς ἐποχῆς µας...
Ἂς εὐλογεῖ ὁ Θεὸς πλουσίως τὴν ἀνεκτίµητη ὑπηρεσία (τοῦ Πανεπιστηµίου) στὸν οἰκουµενικὸ διάλογο, ἔτσι ὥστε νὰ φέρει καρποὺς γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἐπωφελείᾳ τῆς ἀνθρωπότητας».
• Πιέσεις λοιπὸν διὰ τὴν προσχώρησιν ὅλων εἰς τὸν Οἰκουμενισμόν!

8 σχόλια:

  1. H φρασι,η θεολογια καλειται να ανοιξη τους ορίζοντες της ,ετσι ώστε να επιτρεπεται για το σχεδιο του Θεου για τη σωτηρια να συμπεριλαμβανη όλα τα ανθρωπινα πλασματα ανεξαρτήτως από τις θρησκευτικες τους η πολιτισμικες τους διαφορες.
    Κατ αρχας το σωτηριωδες σχεδιο του Θεου δεν εξαρτάτε από το ανοιγμα του οριζοντος της θεολογιας.
    Η σωτηρια της ανθρωποτητος είναι δεδομενη, δυναμη της σταυρικης θυσίας του εναθρωπισαντος Υιου και Λογου του Θεου και της πιστεως στην αποκαληφθησα Αληθεια που κυρηξε ο Κυριος και Θεος ημων Ιησους Χριστος,συμφωνα μ αυτό που ειπε ,ο πιστευων εις εμε καν αποθανει ζησεται,αυτος που πιστευει και τηρει αυτος θα σωθη και δεν δυναται να συμπεριλαβει όλα τα ανθρωπινα πλασματα ανεξαρητως θρησκευτικης πεπηθησεως,αλλο ,το ότι ο Θεος διαφορετικα κρινει τον χριστιανο από έναν μη χριστιανο,οταν ομως ακουει το λογο του Θεου και τον αποριπτει και παραμενει στην πλανη του φερει και την ευθηνη των πραξεων του, όπως και αυτος που πιστευει και αμαρτανει και δεν μετανοεί.
    Και άλλο πραγμα είναι αυτό που επιχειρεί ο Περγαμου με το ανοιγμα του οριζοντος της θεολογιας,διοτι μ αυτόν τον τροπο δεν γινεται ευαγγελισμος ψυχων και δεν τους προσφερεται η δυνατοτητα σωτηριας,,αλλα συμπαρασηρει και εμας στην πλανη των αλλοθρησκων, η αποψι αυτή είναι αποριπτεα, συμφωνα μ αυτό που ειπε ο Αποστολος Παυλος ,εάν κανεις σας διδαξει άλλο ευαγγελιο ,από αυτό που σας διδαξα ,ακομη και αν ειναι αγγελος από τον ουρανο να είναι κατηραμενος.
    Στωμεν καλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενοτητα χωρις ποιμενα ? Διχως Χριστο ολα ματαια τα σχεδια των Οικουμενιστων.Καλη τους Μετανοια.Μηπως δεν διαβασαν τους Αγιους Πατερες τι ελεγαν και τι γραψαν περι αιρεσων και ενωσεων?Ας διαβασουν καιρος ειναι λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δύναμη της αλήθειας είναι αιώνια. Η αλήθεια δεν πλάθεται. Η αλήθεια δεν δημιουργείται εγκεφαλικώς από οποιοδήποτε κτιστό. Η αλήθεια δεν έχει σχέση με την "εξυπνάδα" και τη "μόρφωση". Η αλήθεια είναι ο ίδιος ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες μέσα στην Αγία, Ορθόδοξη,Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και αυτοπροσφέρεται στους αξίους. Προσφέρεται από το Άγιο Πνεύμα ως δώρο στις άγιες ψυχές δι` αποκαλύψεως και παραδίδεται σ` εμάς τους ανάξιους, για να διδαχθούμε και να αγωνιστούμε, ώστε να ακολουθήσουμε τα ίχνη τους, τουτέστιν τα ίχνη του ίδιου του Χριστού.
    Όλοι αυτοί οι επινοήτες διαφόρων άλλων "θεωριών", "απόψεων" ή θεολογικών συμπερασμάτων, όποιοι κι αν είναι, όποιους τίτλους κι αν έχουν, όποια κοσμική ή άλλη εξουσία, είναι "περαστικοί". Κάτι θέλουν να πουν, αλλά "εις αέρα δέρουν". Κενολόγες καινολογίες, για τους λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν και ο Θεός.Έλεος Κύριε, σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σας με χαρά σας οι ἁπ-όψεις" σας. Να τις φυλάξτε για τον εαυτό σας άγιοι "προοδευτικοί". Η Εκκλησία του Χριστού μας δεν είναι "αμπέλι" του μπαμπά σας. Λοιπόν πριν γίνει αυτό που δεν πρέπει να γίνει... όσο κι αν το επιζητάτε... ας γίνει ουσιαστική φροντίδα μας να φυλάξουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ της Εκκλησίας μας. Η Ενότητα αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Πατερική Θεολογία. Αφήστε λοιπόν τις ...δοξασίες σας... άγιοι οικουμενιστικο-φρονούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους προλαλήσαντες σχολιαστές για τις τοποθετήσεις τους.
    H συλλογιστική του μητροπολίτη Περγάμου (αλήθεια η εναντίον του, επί συνόδω, αναφορά-καταγγελία επέχουσα θέση μηνύσεως απ την πλευρά ικανής μερίδος πιστών με αφορμή τη διατύπωση απ την πλευρά του φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών, ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΕΡΜΑΡΙΟ "ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ";)τυγχάνει διάτρητη από ορθοδόξου θεολογικής και εκκλησιολογικής σκοπιάς.
    Για μία ακόμη φορά ο συγκεκριμένος ιεράρχης προκαλεί το υγιώς φρονούν ποίμνιο εγχέοντας, με τον τρόπο που προσεγγίζει το όλο ζήτημα, το οικουμενιστικό-συγκρητιστικό δηλητήριο στο εκκλησιαστικό σώμα και αμβλύνοντας το αισθητήριο της ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας των πιστών με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες. Από πότε οι στρεβλές απόψεις του κάθε Dupuis, τίθενται παραπλεύρως του κρυσταλλίνης διαυγείας θεολογικού αξιώματος επί τη βάσει του οποίου "εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία";
    Από έναν, υποτίθεται ορθοδόξως φρονούντα ιεράρχη, θα περίμενε κανείς να εκφράζεται με όρους και κατηγορίες ορθοδόξου πατερικής θεολογίας και όχι με φρασιολογία που παραπέμπει, εν πολλοίς, στο πνεύμα της "περιώνυμης"-δυσώνυμης "πολιτικής ορθότητας".
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε μια ομιλια του αγ.Ιωαννου του Χρυσοστομου ,μου ειχε κανει εντυπωση κατι που ειπε το χρυσουν στομα της οικουμενης,πως ο σταυρος Του Χριστου εκτος απο τα πολλα αγαθα που μας προσφερει,μας εχει ηδη απαλλαξει απο την καταδικη της πλανης,αυτος μας φωτισε ενω ζουσαμε στο σκοταδι,,,,αυτος μας συμφιλιωσε με Τον Τριαδικο Θεο,ενω ειμασταν εχθ-ροι Του,αυτος μας εκανε φιλους Του ενω ειχαμε αποξενω-θη απο Αυτον. Αυτος μας εγνωρισε Τον Αληθινο δρομο.Εξαιτιας Του,δεν περιπλανωμαστε στις ερημους για να τον Βρουμε επειδη ειδαμε την πηγη.Δε ζουμε εξω απο τη Βασι-λεια Των ουρανων,επειδη βρηκαμε την εισοδο της.Δεν φοβομαστε τα πυρακτωμενα βελη του πονηρου επειδη αποκτησαμε τον Νυμφιο!Δεν φοβομαστε τον λυκο επειδη εχουμε αριστο Ποιμενα!Χαρη σε Αυτον δεν τρεμουμε τον τυραννο επειδη τιμουμε τον Σταυρο και Τον Ανασταντα Χριστο.!!

    Η νεα θεολογια δηλωνει και κηρυσσει κατι αλλο απο αυτο που εχουμε διδαχτει απο μικρα παιδια ,που μεγαλωσαμε με τους παπουδες και τις γιαγιαδες μας με τους λογους των τριων Ιεραρχων.Και το ερωτημα μας παντοτε θα ειναι μονιμο προς πασαν ιερατικη κατευθυνση,...
    Γιατι πολλοι ενοχλουνται απο την Ορθοδοξη Αποστολικη κ Πατερικη παραδοση;
    Γιατι να θεωρειται αναχρονιστικη,τη στιγμη που σωζει και οδηγει στην αγιοτητα χαριτι Θεου;
    Ειδαμε καποια βιντεο ,πα πικους να χορευουν στις συναξεις τους λες και χορευαν κλακετες τον καιρο που ηταν στις δοξες του ο διασημος χορευτης Φρεντ Αστερ,και μιλαμε για ανανεωσεις και για εκσυγχρονισμο της εκκλησιας-μας,βαδιζοντας οδους απωλειας με την προσκυνηση του πνευματος των ''κοινων ψευδ-εκκλησιων'';;;Σκεπτομαι,,,,,,ο πως μας εχει καταρτησει η διδασκαλια της Ορθοδοξου εκκλησιας μας ειναι αδυνατον να δουμε εαυτους και αλληλους μακρια της Ιερας Παραδοσεως.Υπαρχει μεσα μας ενας κινδυνος θανατου κ απολογιας και για καθε ολεθρια πτωση ειτε ηθους ειτε πλανης ειμαστε υπευθυνοι.Περιπατουμε συνεχως σε ενα σχοινι φοβουμενοι μη κ πεσουμε ,μη και δια μιας πουμε '' δεν πειραζει...''...
    Για το ζητημα εχουν πει πολλοι αγιοι πατερες ,που ουτε τα παπουτσια τους δεν ειμαστε ικανοι να δεσουμε,πλην ομως δεν παυουμε τον αιωνα αυτον των βραβειων και της αναρχιας να διακινδυνευουμε τη σωτηρια μας! Και οπως η φθορα η σωματικη και ανηθικη εθεωρειτο με την συγκαταθεση στο Λειμωναριον,εδιαβασα '' διεφθαρμεναι παρθεναι αρνησιχρισται-αιχμαλωτιδαι''',..ετσι θεωρουμε και την φθορα της ψυχης εξαιτιας μιας πλανης κακοδοξου.λοιπον ,να ενδωσουμε;;;Ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντιοικουμενιστής23 Νοεμβρίου 2015 στις 12:37 π.μ.

    Οικουμενιστικαί μπούρδαι χειρίστου επιπέδου. Αύτη η σύναξις θυμίζει τας διεθνηστικάς μαζώξεις των κομμουνιστών κατά την εποχήν του Στάλιν, εις τας οποίας συναθροίζοντο άπαντα τα κομματικά στελέχη των ανά τον πλανήτην κομμουνιστικών κομμάτων, δια να "κατηχηθούν" εκ της ομιλίας του Λαβρέντι Μπέρια με θέμα: "Περί της αναγκαιότητος της επιβολής της δικτατορίας του προλεταριάτου". Υπέργηρος εις το σώμα, τον νουν και την καρδίαν ο κεντρικός ομιλητής, νεότατος εις τα περί της ψυχής πάθη της φιλαρεσκείας, του ναρκισσισμού και της κενοδοξίας. Τοιουτοτρόπως ερμηνεύονται και αι ερωτοτροπίαι μεταξύ οικουμενικού θρόνου και του αρχηγού του σύριζα... Ο Άγιος Τριαδικός Ύψιστος Θεός ας ελεήση ημάς, Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Περγαμεια δοκησις της Ορθοδοξου θεολογιας .
    Ο συγκερασμος παλαιων αιρεσεων και νεων ιδιοπιστιων με Πατριαρχικη επευλογια ,καθως καλυπτει την αναγκη του πρωτου ανευ ισου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή