ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
Ἐν Πειραιεῖ τῆ11ῃ/11/2015
Ὁ
Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἀπέστειλε τήν ἀκόλουθη ἐπιστολή πρός τήν
Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέ ἀφορμή τήν προώθηση ἀπό τό Ὑπουργεῖο
Δικαιοσύνης πρός διαβούλευση τοῦ σχεδίου Νόμου περί συμφώνου συμβιώσεως ζητώντας τήν ἔκτακτη σύγκλιση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
«᾿Αριθμ.
Πρωτ. 1253 ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 11ῃ Νοεμβρίου 2015
Πρός τήν
Ἱεράν Σύνοδον
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Ἰω. Γενναδίου 14
115 21 ΑΘΗΝΑΙ
Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Μετά
πολλῆς ὀδύνης καί θλίψεως παρακολουθῶ τήν προώθησι ὑπό τῆς παρούσης Κυβερνήσεως
τῆς θεσμοθετήσεως τοῦ σαπροτάτου πάθους τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς γενετησίου δῆθεν
προσανατολισμοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, πού δεῖται ἐννόμου προστασίας καί πού
πρέπει νά παράγῃ ἔννομες συνέπειες ἐξομοιούμενο μέ τήν κατά φύσι ἀνθρωπίνη
σεξουαλικότητα, ἐμφανιζόμενο ὡς δῆθεν ἀνθρώπινο δικαίωμα, τήν στιγμήν πού οὐδεμίαν
σχέσι ἔχει μέ τήν ἀνθρώπινη φύσι ἀλλά ἀποτελεῖ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἀπό αὐτήν,
συνεχίζουσα τό «καλό» ἔργο τῆς προηγουμένης Κυβερνήσεως πού μέ τόν γνωστό ἀντιρατσιστικό
νόμο θεσμοθέτησε καί ἕτερο «γενετήσιο προσανατολισμό». Θεσμοθετεῖται ἑπομένως ἡ
ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας, θεσμοθετεῖται ἡ παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ,
θεσμοθετεῖται ἡ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή ἐκ τῆς θεοσδότου ἀνθρωπίνης
σεξουαλικότητος πού ἀποτελεῖ ἱερό ἐφαλτήριο γιά τήν συνδημιουργία μετά τοῦ αἰωνίου
Θεοῦ κτιστῶν μέν ἀλλά ἀθανάτων ἀνθρώπων, θεμελιώνεται ἡ ἀποδόμησι τοῦ πανιέρου
θεσμοῦ τῆς οἰκογενείαςκαί ἐφαρμόζεται μεθοδικότατα ὁ σχεδιασμός τοῦ διεθνιστικοῦ
σιωνιστικοῦ παράγοντα γιά μία μεταχριστιανική Ἑλλάδα.
Ἡ
ἀνάρτησι καί ἡ διαβούλεσι τοῦ πολυνομοσχεδίου τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης,
Διαφάνειας καί Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων γιά τή νέα μορφή τοῦ Συμφώνου Συμβίωσης ὅπου
ἐξομοιώνεται πλέον ὁ «κολοφών» τῶν κακῶν κατά τόν ἱερό Χρυσόστομο, τό αἴσχιστο
καί ἀτιμωτικό πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας μέ τόν κατά φύσι γενετήσιο προσανατολισμό
καί προβλέπονται ἔννομα δικαιώματα καί ἔννομες συνέπειες ἀπό τήν δικαιοπρακτική
αὐτή συμβίωση, θέτει μεῖζον ἠθικό καί πνευματικό θέμα.
Ἡ
Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὡς Σῶμα Χριστοῦ, εἶναι τό ἰατρεῖο τῶν ψυχικῶν καί σωματικῶν
παθῶν καί ἡ χώρα τῶν μεταποιουμένων ἁμαρτωλῶν, καί ὄχι τῶν σατανικῶς καί ἀμετανοήτως
ἐμμενόντων στήν διαστροφή τῆς ἀληθείας καί τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας καί ὀντολογίας.
Διαχρονικά, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ, ἀγωνιζομένη ἐπί τῆς Γῆς, στηλιτεύει τήν πολυποίκιλη τραγικότητα τῆς εἰδεχθοῦς ἁμαρτίας, ὡς ἀποκοπῆς καί σχάσης ἀπό τήν κοινωνία μέ τόν Ζῶντα Θεό, τόν Δημιουργό τῆς ζωῆς, καί ὄχι τόν ἁμαρτωλό ἄνθρωπο, τόν ὁποίο περιθάλπει διά τῶν εὐχῶν καί τῶν ἱερῶν μυστηρίων της καί περιβάλλει μέ ἄφατη στοργή καί συμπάθεια, ἐφαρμόζοντας κατά περίπτωση καί τήν οἰκονομία, μέσω τῆς ὁποίας ρυθμίζει τήν ἐπιστροφή καί ἀνάνηψή του.
Ἡ
Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη
ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει
δικαιώματα καί ἐλευθερίες.
Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας
μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος
τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου ὄντος, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη
τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων. Ἡ ἀθώωση, ὑποστήριξη καί παρουσίαση τῶν αἰσχρῶν καί ἀτίμων
παθῶν ὡς φυσιολογικῆς καταστάσεως καί ὡς ἁπλῆς διαφορετικότητος προσκρούει εἰς
τήν πανανθρώπινη συνείδηση, ἡ ὁποία ἀνά τούς αἰῶνες γνωρίζει ὡς φυσιολογική
σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις ἀνάμεσα στόν ἄνδρα καί τήν γυναίκα, στό ἄρσεν
καί τό θῆλυ. Αὐτή εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φυσιολογία καί ὀντολογία. Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει
τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε
καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοῦ Σιωνιστικοῦ συστήματος.
Ἰδιαίτερα ἡ Ἁγία Γραφή, πού ἐκφράζει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, τοῦ Δημιουργοῦ τοῦ ἀνθρώπου καί σοφοῦ Γνώστη τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως, καταδικάζει τήν ὁμοφυλοφιλία ὡς πάθος, ἀτιμία καί ἀσχημοσύνη, τό ὁποῖο τιμωρήθηκε αὐστηρά μέ φωτιά καί θειάφι στήν πόλη τῶν Σοδόμων καί Γομόρων. Γιά τό σύνολο τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι τό πιό σιχαμερό καί ἀκάθαρτο ἁμάρτημα καίἀποτελεῖ μεγάλη ἀσέβεια πρός τόν Θεό - Δημιουργό τοῦ ἀνθρώπου σέ ἄρσεν καί θῆλυ καί βλάσφημη κατάργηση τοῦ Εὐαγγελίου.
Ἡ δημόσια προβολή τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἐκτός τοῦ ὅτι προσβάλλει τήν δημόσια αἰδώ καί τήν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρός τούς νέους μηνύματα ἀνώμαλης σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς καί ἀποτελεῖ τορπίλλη στά θεμέλια τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καί τῆς κοινωνίας, ἀλλά καί αἰτία ψυχοπαθολογικῶν διαταραχῶν εἰς τά παιδιά, πού θά ἀνατραφοῦν ἀπό ὁμοφυλόφυλα ζεύγη, ὅπως ἐπιδιώκεται[1].
Στὸν νέο αἰώνα τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ποὺ πραγματοποιεῖται μέσα στὴν ἱστορικὴ πορεία καὶ ζωὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐγκαταλείπονται τὰ παλαιὰ πάθη, τὰ γήϊνα, τὰ σαρκικά, καὶ βιώνεται ἀπὸ τώρα, κατὰ τὶς δυνατότητες κάθε πιστοῦ, εἴτε μέσα στὸν εὐλογημένο θεσμὸ τοῦ γάμου ὡς ἐγκράτεια καὶ σωφροσύνη, εἴτε στὸν ἰσάγγελο βίο τῶν μοναχῶν μὲ τὴν ἀρετὴ τῆς παρθενίας, ἡ πορεία ἀπὸ τὸ «κατ᾽ εἰκόνα» στό «καθ᾽ ὁμοίωσιν», ἡ νίκη τοῦ πνεύματος ἐπὶ τῆς σάρκας, ἡ ἀγγελοποίηση τοῦ ἀνθρώπου στὴ θέση τοῦ φθονεροῦ καὶ ἐκπεσόντος ἀπὸ τὴν ἀγγελικὴ τάξη Ἑωσφόρου. Ἀναφερόμενος ὁ Χριστὸς στὴν αἰφνιδιαστικὴ
ἔλευση τῆς ἡμέρας τῆς κρίσεως, ποὺ θὰ ξαφνιάσει ὅσους ἀνέμελα καὶ ἀφρόντιστα ζοῦν
μέσα εἰς τὶς ὑλικὲς καὶ σαρκικὲς ἀπολαύσεις, λέγει ὅτι θὰ πάθουν αὐτὸ, ποὺ ἔπαθαν
πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ οἱ ἄνθρωποι, δίνοντάς μας ἔτσι ἀκριβέστατη εἰκόνα τῆς ὑλιστικῆς
καὶ σαρκικῆς ζωῆς τους : «Ὥσπερ γὰρ ἦσαν ἐν
ταῖς ἡμέραις τοῦ Νῶε ταῖς πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ τρώγοντες καὶ πίνοντες, γαμοῦντες
καὶ ἐκγαμίζοντες, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς τὴν κιβωτόν, καὶ οὐκ ἔγνωσαν ἕως
ἦλθεν ὁ κατακλυσμὸς καὶ ἦρεν ἅπαντας, οὕτως ἔσται καὶ ἡ παρουσία τοῦ Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου»[2].
Ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς προσθέτει καὶ τὸν τρόπο ζωῆς τῶν Σοδομιτῶν, ὅμοιο πρὸς τὴν
ζωὴ τῶν ἀνθρώπων πρὸ τοῦ κατακλυσμοῦ : «Καὶ
καθὼς ἐγένετο ἐν ταῖς ἡμέραις Νῶε, οὕτως ἔσται καὶ ἐν ταῖς ἡμέραις τοῦ υἱοῦ τοῦ
ἀνθρώπου· ἤσθιον, ἔπινον, ἐγάμουν, ἐξεγαμίζοντο, ἄχρι ἧς ἡμέρας εἰσῆλθε Νῶε εἰς
τὴν κιβωτόν, καὶ ἦλθεν ὁ κατακλυσμὸς καὶ ἀπώλεσεν ἅπαντας. Ὁμοίως καὶ ὡς ἐγένετο
ἐν ταῖς ἡμέραις Λώτ· ἤσθιον, ἔπινον, ἠγόραζον, ἐπώλουν, ἐφύτευον, ᾠκοδόμουν· ᾗ
δὲ ἡμέρᾳ ἐξῆλθε Λὼτ ἀπὸ Σοδόμων, ἔβρεξε πῦρ καὶ θεῖον ἀπ᾽ οὐρανοῦ καὶ ἀπώλεσεν ἅπαντας»[3].
Ὁ ἴδιος Εὐαγγελιστὴς παρουσιάζει τὸν Σωτῆρα Χριστὸ νὰ ἐξαγγέλλει τὸν νέο αἰώνα
τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ὅπου οἱ ἄνθρωποι ἐγκαταλείπουν τὰ σαρκικὰ καὶ ζοῦν ὡς ἄγγελοι˙
«Οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου γαμοῦσι καὶ ἐκγαμίζονται·
οἱ δὲ καταξιωθέντες τοῦ αἰῶνος ἐκείνου τυχεῖν καὶ τῆς ἀναστάσεως τῆς ἐκ νεκρῶν
οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται… ἰσάγγελοι γάρ εἰσι καὶ υἱοί εἰσι τοῦ Θεοῦ τῆς ἀναστάσεως
υἱοὶ ὄντες»[4].
Μέσα, λοιπὸν, εἰς τὴν καινὴ κτίση τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ ὁ καινὸς, ὁ νέος ἄνθρωπος, ποὺ κτίσθηκε ἐν Χριστῷ, θάπτει τὸν παλαιὸ ἄνθρωπο, νεκρώνει τὰ πάθη καὶ τὶς ἁμαρτίες καὶ πραγματοποιεῖ τὸ θαῦμα τῆς μεταμορφώσεώς του κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ κατ᾽ εἰκόνα Χριστοῦ. Ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων
Ἀποστόλων ζοῦμε αὐτὸ τὸ θαῦμα· ἡ ἄγονη πρὶν καὶ στεῖρα ἀνθρωπότητα γέννησε καὶ
καρποφόρησε ἑκατομμύρια ἁγίων ἀνθρώπων, ὁσίων, ἀσκητῶν, παρθένων, νέων καὶ
νεανίδων, ποὺ κατόρθωσαν μὲ τοὺς πνευματικούς τους ἀγῶνες ὄχι νὰ ἀποφύγουν ἁπλῶς
τὸ παρὰ φύσιν καὶ νὰ μείνουν στὸ κατὰ φύσιν, ἀλλὰ νὰ φθάσουν καὶ στὸ ὑπὲρ
φύσιν, ἐκπλήττοντας ἀκόμη καὶ τοὺς ἀγγέλους, ποὺ ἔβλεπαν ἀνθρώπους
συνδεδεμένους μὲ σάρκα νὰ κατανικοῦν τὸν ἄσαρκο Σατανᾶ καὶ νὰ συναγωνίζονται τοὺς
ἀγγέλους. Οἱ ὕμνοι πρὸς τοὺς ὁσίους ἀσκητές αὐτὰ τὰ κατορθώματα ἐξυμνοῦν.
Διδάσκουν οἱ ὅσιοι ἄνδρες καὶ οἱ ὅσιες γυναῖκες «ὑπερορᾶν μὲν σαρκός, παρέρχεται γάρ, ἐπιμελεῖσθαι δὲ ψυχῆς πράγματος ἀθανάτου».
Ἔζησαν ὡς «ἄσαρκοι» ἐπὶ τῆς γῆς, ὡς «ἐν
σώματι ἄγγελοι», «τῶν δαιμόνων ὤλεσαν τὰς φάλαγγας, τῶν ἀγγέλων ἔφθασαν τὰ
τάγματα, ὧν τὸν βίον ἀμέμπτως ἐζήλωσαν»[5].
Οἱ
σαρκικές πράξεις, ἐκτός τοῦ ἱεροῦ μυστηρίου τοῦ Γάμου, χωματοποιοῦν ἀναπόδραστα
τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου καί καταστρέφουν τίς πνευματικές του ἐφέσεις, σκοτίζοντας
τόν ἀνθρώπινο νοῦ, καί καταλύουν τήν δυνατότητα κοινωνίας μέ τόν Πανάγιο Θεό,
πού διασαλπίζει διαχρονικά «οὐ μὴ μείνῃ τὸ
πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας»[6].
Ἡ σχέση μέ τόν Θεό εἶναι βέβαια θέμα ἐλευθέρας ἐπιλογῆς, κατά τήν διάρκεια τῆς ἐπιγείου ζωῆς.Ὁ Πανάγιος, ὅμως, Θεός, εἰς τό ἐπέκεινα, εἰς τήν ἄλλη, τήν αἰώνια ζωή, ὅταν ἅπασα ἡ ἀνθρωπότης θά ὑποστεῖ τήν κοινή καί καθολική κρίση, ὅπου «οὐκ ἔστι μετάνοια», θά στηλιτεύσει, ὅπως ἀποδεικνύεται μέσω τῶν Ἱερῶν Γραφῶν, τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, καί τήν ἁμαρτία καί τόν ἁμαρτωλό. Οἱ φρικώδεις λόγοι τοῦ Σαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου, «Πορεύεσθε ἀπ’ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τό πῦρ τό αἰώνιον τό ἠτοιμασμένο τω διαβόλῳ καί τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ»[7], ἀποδεικνύουν τά πράγματα.
Δέν
ἔχει καμμία θέση εἰς τήν Ὀρθόδοξη Θεολογία ἡ Ὠριγενιστική θεωρία περί ἀποκαταστάσεως
τῶν πάντων, μέ τήν ὁποία ἐρωτοτροποῦν καί μερικοί σύγχρονοι «ὀρθόδοξοι»
θεολόγοι. Σύμφωνα μ'αὐτή, ὁ Θεός εἶναι ὁ δημιουργός τοῦ καλοῦ. Τά πάντα δημιούργησε
«καλά λίαν». Τό κακό δέν ἔχει τή βάση του εἰς τόν Θεό, γιατί ὁ Θεός «οὐκ ἔστιν τῶν κακῶν αἴτιος». Τό κακό ἐμφανίσθηκε
μεταγενεστέρως. Δέν εἶναι δημιούργημα τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἄνθρωπος, ἐξ αἰτίας τῆς κτιστότητος
καί τῆς τρεπτότητός του, κάνοντας κακή χρήση τοῦ αὐτεξουσίου του, ἐπινόησε καί ἐπέλεξε
τό κακό. Πρωταίτιος καί ἐφευρέτης τῆς κακίας εἶναι ὁ διάβολος, καί συναίτιος, θύμα
τῆς κακίας εἶναι ὁ ἄνθρωπος. Ἄρα, τό κακό δέν ἔχει ὑπόσταση, εἶναι παρυπόσταση˙
δέν ἔχει ὀντολογία, δηλ. δέν εἶναι δημιουργός τοῦ κακοῦ ὁ Θεός. Τίποτε, ὅμως, δέν
νικᾶ τήν δύναμη τοῦ Θεοῦ καί τό ἔλεός Του. Ἑπομένως, οὔτε καί τό κακό μπορεῖ νά
ὑπερισχύσει τοῦ Θεοῦ. Ἔτσι, στό τέλος τῆς ἱστορίας θά ἐπικρατήσει μόνο τό καλό,
δηλ. ὁ Θεός, ἐνῶ τό κακό θά ἐξαφανισθεῖ παντελῶς. Ἀκόμη καί τό πῦρ τῆς κολάσεως,
κατά τόν Ὠριγένη, εἶναι καθάρσιο καί ἰαματικό καί ὄχι τιμωρό. Ἑπομένως, κι αὐτή
ἡ κόλαση ὑπάρχει ὡς θεραπευτήριο καί δέν εἶναι ἀπέραντη. Ἐφ' ὅσον τό κακό θά
σταματήσει νά ὑπάρχει, δέν θά εἶναι αἰώνιο, οὔτε καί ἡ κόλαση θά εἶναι αἰώνια.
Ὅμως, θά πρέπει νά σημειώσουμε ὅτι ὁ Ὠριγένης ἔχει ἀναθεματισθεῖ καί καταδικασθεῖ ἀπό τήν Ε΄ Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδο (653) γιά τά μισαρά δόγματα, πού φλυαροῦσε, ἀνάμεσα εἰς τά ὁποία ἦταν ἡ θεωρία περί ἀποκαταστάσεως τῶν πάντων καί ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος. Ἡ Σύνοδος ἐπίσης ἐξέθεσε εἰκοσιπέντε ἀναθεματισμούς
ἐναντίον τῶν Ὠριγενιστῶν[8].
Ἄρα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δι’ ἀλαθήτου ἀποφάνσεως Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἔχει ἀπορρίψει
καί καταδικάσει αὐτή τήν θεωρία. Ἄλλωστε, ἡ ἐσφαλμένη ἄποψη ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος,
ἔρχεται σέ σφοδρή σύγκρουση μέ ἁγιογραφικά χωρία, ὅπου ὀφθαλμοφανῶς κηρύττεται ὅτι
ἡ κόλαση εἶναι αἰώνια, ὅπως τά Mτθ. 25,46, Μρκ. 3,29, Β΄ Θεσ. 1,9 καί Ἀποκ.
14,11[9]
διότι εἶναι καθαρά θέμα ἐλευθέρας προσωπικῆς ἐπιλογῆς!!! Καί ἑπομένως ὁ
σεβόμενος πλήρως τήν ἐλευθερία τῶν κτισμάτων Του Θεός, θά ἀνέτρεπε τήν θεόσδοτη
ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου παρεμβαίνων καί ἀνατρέπων τήν προσωπική ἐπιλογή.
Ὅλα
τά προαναφερθέντα ἔχουν ἄμεση καί ἄρρηκτη σχέση μέ τήν σωτηρία, τόν ἐξαγιασμό,
τήν κατά χάριν θέωση τοῦ ἀνθρώπου. Ἔχουν δηλ. σωτηριολογικές συνέπειες. Εἶναι
θέμα ζωῆς καί θανάτου, μετοχῆς τοῦ Παραδείσου ἤ τῆς κολάσεως. Ὅποιος
διακατέχεται ἀπό τά αἰσχρά καί ἄτιμα πάθη καί δέν τά καταπολεμᾶ ἐν μετανοία, ἀλλά
ἀντιθέτως ὑπερηφανεύεται γι’αὐτά καί προσπαθεῖ νά τά νομιμοποιήσει ἐπίσημα καί
θεσμικά ὡς φυσιολογικά, δέν σώζεται, χάνει τόν Παράδεισο. Ὁ λόγος τοῦ Ἀπ.
Παύλου, πού εἶναι τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, εἶναι σαφέστατος, καθαρός καί ξάστερος˙
«μή πλανᾶσθε˙ οὔτε πόρνοι, οὔτε εἰδωλολάτραι,
οὔτε μοιχοί, οὔτε μαλακοί, οὔτε ἀρσενοκοῖται, οὔτε πλεονέκται, οὔτε κλέπται, οὔτε
μέθυσοι, οὐ λοίδωροι, οὐχ ἄρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι»[10].
Ἀπό τά ἀνωτέρω ἀποδεικνύεται πασίδηλα ὅτι ἡ δῆθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εὐαισθησία, τά δῆθεν σχετικά «ἀνθρώπινα δικαιώματα» καί ὁ δῆθεν ἐλεύθερος αὐτοπροσδιορισμός καί προσανατολισμός περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί τήν ταυτότητα τοῦ φύλου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἡ καταβαράρθρωση καί ὁ καταποντισμός τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας καί ἀξιοπρέπειας καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τῆς ἐννοίας «ἄνθρωπος», πού εἰς τήν ἑλληνική γλώσσα σύγκειται ἀπό τό ἐπίρρημα «ἄνω» καί τό ρῆμα «θρώσκω», πού σημαίνει «ἄνω βλέπω, ἄνω φέρομαι». Εἶναι ἐνδεικτικό τῆς τραγελαφικῆς αὐτῆς
ψευδοπροόδου ὅτι ἱστορικῶς μιμεῖται τά ὁμοειδῆ ἐγκλήματα τοῦ παράφρονος Ρωμαίου
Αὐτοκράτορος Νέρωνος πού ἀναφέρονται εἰς τήν ἔγκριτη Ρωμαϊκή Ἱστορία τοῦ Κασίου
Δίωνος, κατά τήν ὁποία ὁ ἀνισόρροπος αὐτός ἐγκληματίας συνῆψε «γάμο» μέ δύο Ἕληνας
ἀπελευθέρους τόν «ἀνδρώδη» Πυθαγόρα καί τόν «γυναικώδη» Σπόρο, τόν ὁποῖο
κατέστησε ἐκτομία καί ὀνόμασε Σαβίνα. Τόση πρόοδος λοιπόν!
Ὅσα καί ἄν διανοοῦνται διεστραμμένα οἱ ἄνθρωποι, ὅσες καί ἄν εἶναι οἱ δαιμονικῆς ἐμπνεύσεως ἀστάθειές τους, καί ὅποια θέση κι ἄν ἔχουν στόν κόσμο τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου, σύντομα ὁ καθένας μας θά βιώσει τήν Ἀλήθεια τοῦ Ζῶντος Θεοῦ, καί ἤδη ἀπό αὐτῆς τῆς ζωῆς προγεύεται τοῦ Παραδείσου καί τῆς Κολάσεως, ὅπως μαρτυρεῖ ἡ φωνή τῆς συνειδήσεως. Ἐπιπροσθέτως, θά πρέπει νά ληφθεῖ ὑπ’ ὄψιν ὅτι γιά τόν κάθε ἄνθρωπο ἡ Δευτέρα Παρουσία δέν θά ἐπισυμβεῖ σέ ἕνα ἀπώτατο ἀπροσδιόριστο μέλλον, ἀλλά στήν ὁριακή στιγμή τοῦ θανάτου του, ὁ ὁποῖος ὡς κλέπτης ἔρχεται «ὀψέ ἤ μεσονυκτίου ἤ ἀλεκτροφωνίας ἤ πρωΐ»[11].
Ἀντιλαμβανόμενοι ὅτι ἡ παροῦσα Κυβέρνησις ἄρχεται τῆς ὑλοποιήσεως τοῦ σχεδιασμοῦ διά τήν μεταχριστιανική Ἑλλάδα, θέτουσα ἤδη καί τό θέμα τοῦ δῆθεν «ἀναστοχασμοῦ» περί τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν εἰς τήν ἐκπαίδευση, ταπεινῶς φρονῶ ὅτι μετά τήν σταθεροποίηση τῶν οἰκονομικῶν τῆς χώρας θά ἀρχίσει ἡ κατά μέτωπον ἐπίθεση κατά τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας διά τόν κατά τούς κυβερνώντας «σοσιαλιστικό μετασχηματισμό» τῆς κοινωνίας. Εἰς αὐτόν τόν ἀποδομητικόν τους ρόλο πού ἔχει ὡς ἐφαλτήριο τό ἀθεϊστικό τους ἰδεολόγημα συναντῶνται μέ τήν βούλησι τοῦ Διεθνοῦς Σιωνιστικοῦ τέρατος καί τῶν διαφόρων μισθάρνων ἰνστρουκτόρων του στά ΜΜΕ,στήν διανόηση, στήν πολιτική δράση, στίς διάφορες ΜΚΟ, ἀκόμη καί ἐντός τῆς Θεολογικῆς ἐπιστήμης, καθώς καί μέ τή βούλησι τῶν κομματικῶν σχηματισμῶν τῆς Δημοκρατικῆς Συμπαράταξης καί τοῦ Ποταμιοῦ.
Μέ δεδομένο ὅτι ἡ ὁμόδοξος Ἐκκλησία τῆς Μολδαβίας μέ ἀφορμή ἀνάλογη νομοθετική πρωτοβουλία τῆς Πολιτείας, προέβη εἰς τόν κατά τούς ἱερούς Κανόνας καί τόν Εὐαγγελικόν Λόγον ἀναθεματισμόν τῶν αὐτουργῶν τῆς ἐγκληματικῆς αὐτῆς ἀνατροπῆς τοῦ θείου καί τοῦ ἀνθρωπίνου δικαίου, ἵνα διασώση τό ποίμνιόν Της ἐκ τῆς πνευματικῆς αὐτῆς λαίλαπος καί τῆς ἀμβλύνσεως τῆς ἠθικῆς συνειδήσεως τῶν ἀνθρώπων καί τοῦ φρικώδους διαμονικῆς ἐμπνεύσεως πανηδονισμοῦ, ταπεινῶς ὑποβάλλω τήν αἴτησι ἵνα ἐν τῇ ἔμφρονι Ὑμετέρᾳ κρίσει ἀποφασίσητε τήν ἔκτακτον σύγκλησι τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διά τήν ἐπίσημον κατάγνωσι τοῦ ἐπιχειρουμένου ἀνοσιουργήματος, διά τό ὁποῖο ἤδη ὁ πνευματικός νόμος ἤρχισε νά λειτουργῆ διά τόν πρωταίτιο κ. Ὑπουργό ὁ ὁποῖος «ἄρχεται λαμβάνων τήν ἔνδικον μισθαποδοσίαν» Του ὅπως ἡ σοβαρή καταγγελία τοῦ τέως ὁμοτέχνου του Ὑπουργοῦ κ. Γ. Πανούση ἀποδεικνύει.
Ἐν
ταὐτῷ ταπεινῶς ἀναφέρω τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ ὅτι ἐνῷ διά τοῦ φυλλαδίου «Πρός τόν λαόν»
γνωστοποιήθηκαν αἱ ἀποφάσεις τῆς ΙΣΙ τοῦ Ὀκτωβρίου 2014 διά τόν πανίερο θεσμό τῆς
οἰκογενείας δέν ἔχει εἰσέτι ὑλοποιηθεῖ ἀπόφαση τῆς ΔΙΣ περί ἀποδοκιμασίας τοῦ σήμερον ἐπιχειρουμένου
τολμήματος ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί παρίσταται εὐλόγως φρονῶ ἄμεσος
ἀνάγκη ὑλοποιήσεως τῆς ὡς εἴρηται Ὑμετέρας Σεπτῆς Ἀποφάσεως.
[1]Ψήφισμα
τῆς εἰρηνικῆς διαμαρτυρίας γιά τίς ἐκδηλώσεις «ὁμοφυλοφιλικῆς ὑπερηφάνειας»
(Gay Pride), Θεσ/κη, προαύλιος χώρος Ι. Ν. Ἁγίου Δημητρίου,
14-6-2013,http://www.impantokratoros.gr/A20D2526.el.aspx
[2]
Ματθ. 24, 37-39.
[3]
Λουκ. 17, 26-29.
[4]Λουκ.,
20, 34-36. Ματθ. 22, 30: «Ἐνγὰρτῇ ἀναστάσειοὔτεγαμοῦσιοὔτε ἐκγαμίζονται, ἀλλ᾽ ὡς
ἄγγελοιΘεοῦ ἐνοὐρανῷ εἰσί».
[5]ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ.
ΘΕΟΔΩΡΟΣΖΗΣΗΣ, «Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ ἀντίδρασιςκατὰ τῆς ὁμοφυλοφιλίας», ὈρθόδοξοςΤύπος
(27-6-2014)
[6]Γεν.
6, 3.
[7]Ματθ.
25, 41.
[8]
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, ἐκδ.
Β. Ρηγόπουλου, Θεσ/κη 2003, σ. 212.
[9]«Καί
ἀπελεύσονται οὖτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον, οἱ δε δίκαιοι εἰς ζωήν αἰώνιον», «ὅς δ’ἄν
βλασφημήση εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν εἰς τόν αἰῶνα, ἀλλ’ἔνοχός ἐστιν
αἰωνίου κρίσεως», «οἵτινες δίκην τίσουσιν ὅλεθρον αἰώνιον ἀπό προσώπου τοῦ
Κυρίου καί ἀπό τῆς δόξης τῆς ἰσχύος αὐτοῦ», «καί ὁ καπνός τοῦ βασανισμοῦ αὐτῶν
εἰς αἰώνας αἰώνων ἀναβαίνει, καί οὐκ ἔχουσιν ἀνάπαυσιν ἡμέρας καί νυκτός οἱ
προσκυνοῦντες τό θηρίον καί τήν εἰκόνα αὐτοῦ, καί εἴ τις λαμβάνει τό χάραγμα τοῦ
ὀνόματος αὐτοῦ».
[10]Α΄
Κορ. 6, 9-10.
[11]Μαρκ.
13, 35.
Γιατί δεν ανοίγουν το στόμα τους όλοι οι μητροπολίτες γι αυτό το αίσχος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ υπέρμαχος των εθνικοθρησκευτικών παραδόσεων κ.Πάνος Καμμένος τι έχει να πει γι αυτά τα καραγκιοζιλίκια;
ΑπάντησηΔιαγραφήνα αγιασει το στομα σου μη φοβου ο κθριος μετα σου
ΑπάντησηΔιαγραφήτι ντροπη να μην εχουν υλοποιηθει οι απο τοπερασμενο ετος απφασεις της ιεραρχιας
οπως γραφει ΕΓΕΙΡΕ Ο ΚΑΘΕΥΔΩΝ
ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΟΧΟΣ ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΤΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΜΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΥΣ ΑΝΤΙΜΑΧΩΜΑΣΤΕ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!!! ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΤΙΜΟΙ ΑΥΤΟ!! ΜΠΡΑΒΟ ΕΥΓΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙΣ ΠΑΠΑ ΜΑΣ ΡΙΞΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ. Ο Θεός ας βάλει το Μέγα Χέρι του. Αμήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΣ ΜΩΡΑΝΘΗ ΚΑΙ ΥΜΕΙΣ ΕΣΤΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑ ΠΟΙΜΕΝΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΣΕΒ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΗ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΕΣΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ IERA KATIXISI Η ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΙΣ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ..............................
Από πότε και πως είναι υπέρμαχος των θρησκευτικών παραδόσεων ο κ.Πάνος Καμμένος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήMήπως η αφέλεια είναι χριστιανική αρετή ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧέρι χέρι Εκκλησία και Κυβέρνηση (ΦΩΤΟ)
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης
Προσφυγικό, φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας και εκκλησιαστική εκπαίδευση ήταν στην ατζέντα των συζητήσεων του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, του Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών Ηλείας Γερμανό και Σιδηροκάστρου Μακάριο που είχαν σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Να αναφερθεί ότι την συνάντηση είχε αποκαλύψει με σχετικό δημοσίευμα το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr.
Μιάμιση ώρα διήρκεσε η συνάντηση σε πολύ θερμό κλίμα παρόντων των Υπουργών Παιδείας Ν. Φίλη και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θ. Φωτίου.
Ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά του για τη συνεργασία που έχει με την Εκκλησία και πως θεωρεί την Εκκλησία εταίρο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τοσο οι ευπαθείς κοινωνικές ομάδες οσο και οι πρόσφυγες στα σύνορα της χώρας.
Οι δυο πλευρές συμφώνησαν πως καθετί που απασχολεί τις δυο πλευρές θα συζητείται στην κοινή επιτροπή Εκκλησίας και Πολιτείας "και όχι στους τηλεοπτικούς δέκτες" όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Η συνάντηση του Αρχιεπισκόπου και των δυο μελών της ΔΙΣ είναι ανταποδοτική της επίσκεψης που έκανε πρόσφατα ο Αλέξης Τσίπρας στον Αρχιεπίσκοπο.
Την Παρασκευή ο Αρχιεπίσκοπος και Μητροπολίτες των ακριτικών νησιών θα επισκεφθούν το Μέγαρο Μαξίμου για να συζητήσουν τα προβλήματα που αφορούν τους πρόσφυγες.
http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/24-ekklisies/ekklisia-tis-ellados/4156-xeri-xeri-ekklisia-kai-kubernisi-foto
Σεβασμιώτατε
Με τέτοια κυβέρνηση είναι άστοχη ακόμα και η κοινή φωτογράφηση... για δήθεν κοινούς στόχους...
Χάνει η Εκκλησία το ποίμνιό της.. Γιατί χάνει το ποίμνιο την εμπιστοσύνη του στην Εκκλησία... Στώμεν καλώς....
Εάν η Ιερά Σύνοδος δεν νεύσει προκειμένου να αποσυρθεί τάχιστα το εμμετικόν τούτον έκτρωμα, θα πρόκειται δια προδοσίαν μεγαλυτέραν της ψευδοενώσεως της Φλωρεντίας. Να γνωρίζει ο πρόεδρος της Ι.Σ. ότι η Εκκλησιαστική Ιστορία θα γράψη με τα μελανότερα γράμματα την Αρχιερατεία του ως προέδρου της Ι.Σ. Όσοι αισθάνονται "μειονότηται" δια τας σεξουαλικάς των προτιμήσεις τους ευχόμεθα καλήν μετάνοιαν. Η νομοθεσία παρέχει εις αύτους κάθε δικαίωμα δια συμβολαιογραφικών εγγράφων να μεταβιβάζουσι και να μοιράζονται τας περιουσίες των. Τα επιδόματα είναι δια τας οικογενείας και ουχί δια τας σεξουαλικάς προτιμήσεις. Άπαντα λαμβάνουσι χώραν προοδευτικώς, όπως ακριβώς συμβαίνει και εις το τεμάχισμα του παστουρμά: εις την αρχήν ήλθε ο καλούμενος πολιτικός γάμος, διότι μερικοί εδήλωναν "άθεοι" και δεν ήθελαν τας ευχάς της Αγίας ημών Εκκλησίας. Πολύ αργότερον ήλθε το συμβόλαιον συμβιώσεως διατί ενοχλούσε η λέξις "γάμος". Τώρα ήλθε και η επέκτασις αυτού εις τας "σεξουαλικάς μειονότητας". Και η διοικούσα "εκκλησία" τι πράττει; Διαφυλάττει τα πολυποίκιλα συμφέροντα των υψηλοβάθμων ρασοφόρων εις βάρος του συνόλου του ποιμνίου; Εαν περάσει το κατάπτυστον τούτον έκτρωμα καλώ άπαντας τους ενσυνειδήτους Ορθοδόξους Χριστιανούς όπως απέχουσιν εκ πάσεως οικονομικής εισφοράς εις την Εκκλησίαν, ακόμα και δια το κερίον και τον δίσκον. Ούτε τρόφιμα, ούτε προσωπικήν εργασίαν δια τας ενοριακάς ανάγκας, ουδέ προσφοράν, ούτε συμμετοχήν εις εκδρομάς και εκδηλώσεις, ουδέ τα παιδία των να στέλνουσι εις τα κατηχητικά σχολεία. Επιτέλους, ο Φιλόχριστος Ορθόδοξος Λαός δύναται να αντιδράσει δυναμικώς, δίχως ασχημοσύνας και βίαν και να παύση το εμμετικόν τούτον έκτρωμα. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφήο αειμνστος πειραιως χρυσοστομος ελεγε τις ελεγχει με περι αμαρτιας θανασιμου
ΑπάντησηΔιαγραφήο δε διαδοχος του σεραφειμ δεν εχει την φολια του λερωμενη γιαυτο δεν φ ο β α τ αι και γραφει ελεγκτικες επιστολες τοιουτος ημιν επρεπε αρχιερευς
Ικανό τμήμα της νεοελληνικής κοινωνίας, και μάλιστα της νεολαίας, όχι μόνο ανέχεται τη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής και συμβιβάζεται με τη συγκεκριμένη επιλογή των πολιτικών
ΑπάντησηΔιαγραφή"φωστήρων" που μας κυβερνούν αλλά και επιδοκιμάζει, εν πολλοίς, τα εκφυλιστικά αυτά φαινόμενα. Έχοντας υποστεί τη σχετική "ιδεολογική" πλύση εγκεφάλου, εδώ και δεκαετίες, απ τους σκοταδιστές της "πολιτικής ορθότητας" είναι επόμενο να αντιδρά κατ αυτόν τον τρόπο όταν τίθενται τέτοιου είδους ζητήματα.
Κατίρθωσαν οι κεκράκτες της ηθικής διαφθοράς, διαστροφής και αναιαθησίας να αντιστρέψουν και διαστρέψουν τα αξιολογικά κριτήρια μεγάλου μέρους της κοινωνίας μας και να αμβλύνουν τα ηθικά του αντανακλαστικά.
Αντί μαζικών και έντονων διαμαρτυριών και αντιδράσεων, επικειμένης της επιψηφίσεως του ελεεινού και τρισαθλίου "συμφώνου συμβιώσεως" των σοδομιτών, απ τη μεριά των πολιτών,ω παριστάμεθα μάρτυρες μιας λυσσώδους επιχειρήσεως απαξιώσεως, εξουθενώσεως, λοιδορίας, δυσφημήσεως, κατασυκοφαντήαεως, περιθωριοποιήσεως και ρατσιστικής, εν γένει, αντιμετωπίσεως όσων αντιστέκονται στη μεθόδευση ισοπεδώσεως των πάντων εν ονόματι του..."αντιρατσισμού" βεβαίως-βεβαίως!
Δε μιλάμε, βέβαια, για την ουσιαστική αντίδραση της εν Ελλάδι Εκκλησίας
απέναντι στη νομοθετική "επιδρομή" των κυβερνήσεων των τελευταίων δεκαετιών!
Λ.Ν..
Πρόκειται για μία υπόθεση που προκαλεί πολλή λύπη και εντροπή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που μεμονωμένοι ιεράρχες, λοιποί κληρικοί και μοναχοί, ιερές μονές, ιεραποστολικές αδελφότητες και σύλλογοι και πολλοί επώνυμοι και ανώνυμοι διασώζουν ,κάπως, το κύρος και την αξιοπρέπεια της Εκκλησίας μας.
Δυστυχώς το "ευλογημένο πεζοδρόμιο" έχει πια απαξιωθεί και διαβληθεί.Ποιος να λησμονήσει τα συλλαλητήρια με τις χιλιάδες λαού κατά των αμβλώσεων και του αυτομάτου διαζυγίου όταν "έπηζαν" οι δρόμοι και οι πλατείες από κόσμο ενθουσιώδη και ψυχωμένο; Πού οι Καντιώτηδες, οι Αμβρόσιοι, οι Σεβαστιανοί;
"Άλλαξαν οι καιροί", "μην είστε αιθεροβάμονες, προσγειωθείτε" θα πουν κάποιοι!
Βεβαίως άλλαξαν οι καιροί αφού πρώτα-πρώτα άλλαξαν οι χριστιανοί! Γιατί γίναμε κότες και κιοτήδες! Πέρασε χωρίς ουαιαστική αντίδραση και αντίσταση το "αντιρατσιστικό", με το "πράσινο φως" της συνόδου κατ ουσίαν, περνά το ένα, περνά το άλλο και μεις αλληθωρίζουμε σε...συλλείτουργα και συναυλίες αφιερωμένες στον...Κουγιουμτζή και την...Πρωτοψάλτη!
Τι "ευσεβιστικές","πιετιστικές", "πεζοδρομιακές" λογικές και πρακτικές είναι αυτές; Όταν όμως κινδύνευσε η εκκλησιαστική περιουσία τότε, αυτομάτως, το πεζοδρόμιο "καθαγιάστηκε" και απέβαλλε τον "ήκιστα πνευματικό" του χαρακτήρα...
Λ.Ν.
Δυστυχώς, όπως έχει και άλλοτε επαημανθεί, ο σημερινός αρχιεπίσκοπος και
ΑπάντησηΔιαγραφήη αρχιερατική ομάδα που τον δορυφορεί τυγχάνουν δέσμιοι στρεβλών αντιλήψεων που έχουν "κληρονομήσει" απ την αλήστου μνήμης εποχή κατά την οποία την πηδαλιουχία της εκκλησιαστικής νηός ασκούσε ο μακαριστός Σεραφείμ επί των ημερών του οποίου η Εκκλησία της Ελλάδος περιήλθε στο έσχατο σκαλοπάτι της ανυποληψίας συμβιβασθείσα ανεπιτρέπτως με την κατ επίφασιν "χριστιανική πολιτεία".
Και τότε, όπως και τώρα, μεμονωμένοι ιεράρχες έδιδαν ομολογιακές μάχες αλλά είχαν απομονωθεί απ την επίσημη εκκλησιαστική ηγεσία που ερωτωτροπούσε
με το αντίθεο και αχρίστιανο κράτος.
Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε από πλευράς πιστών υπήρχε μεγαλύτερη αγωνιστικότητα και περισσότερη μαζικότητα σε σχέση με σήμερα.
Επί παραδείγματι, τυγχάνει αδιανόητο να υβρίζεται σκαιώς το πρόσωπο του Θεανθρώπου σε θεατρικό "έργο" και εμείς να αρκούμαστε σε μια πλατωνική και α
νώδυνη...ανακοίνωση! Ή να παρελαύνουν προκλητικά οι σοδομίτες και μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην παραλία της Θεσσαλονίκης να διαμαρτύρονται μονάχα 25 άνθρωποι!
Θύελλα αντιδράσεων είχε προκληθεί με το αισχρούργημα του Καζαντζάκη το 1989. Τώρα σιωπή πλην επαινετέων εξαιρέσεων!,
Επομένως κάτι δεν πάει καλά!
Λ.Ν.
Μπράβο στον Λ.Ν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΟΙΓΕΙ ΔΡΟΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή