28 Σεπ 2015

Μπορούν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί να μην ανησυχούν για το διορισμό του κ. Φίλη ως Υπουργού Παιδείας;



ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ κ. Ν. ΦΙΛΗ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;
(Η Ένωση αθέων καραδοκεί)
Η Ένωση αθέων καραδοκεί.  Ήδη σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της Ένωσης αθέων με τον πρώην Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Τάσο Κουράκη, συζητήθηκαν  τα αιτήματα που υπέβαλαν για εκκοσμίκευση της Παιδείας. 
Η επιζητούμενη πλήρης εκκοσμίκευση από μέρους της Ένωσης αθέων, έχει απώτερο στόχο με βάση τη σχετική  ανακοίνωση που έχουν αναρτήσει και στην ιστοσελίδα τους τα εξής :

Κατάργηση των εκκλησιασμών, της πρωινής προσευχής και του Αγιασμού.
Απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες
Κατάργηση εορτασμού της εορτής των Τριών Ιεραρχών και θέσπιση εορτασμού ημέρας Παιδείας.
Κατάργηση μαθήματος θρησκευτικών στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο.
Κατάργηση ομολογιακού μαθήματος θρησκευτικών.  Μάθημα φιλοσοφίας των θρησκειών μόνο σε μια τάξη του λυκείου (Α ή Β λυκείου) με αμερόληπτη παρουσίαση όλων των θρησκευμάτων καθώς και της αθεϊστικής προσέγγισης.
Είναι υπερβολική η ανησυχία των Ορθοδόξων Χριστιανών; Όταν στην «Χώρα της Φιλοκαλίας», για να χρησιμοποιήσουμε τη αναφορά της γαλλικής  Le Monde (όταν έμπαινε η Ελλάδα στην ΕΟΚ), εκλέγεται ένα κόμμα με δεδηλωμένη την αθεΐα του, αλλά και το αντιεκκλησιαστικό του πλάνο, με συγκεκριμένες πολιτικές διακηρύξεις, οι φλύαροι σχολιασμοί περισσεύουν.  Ο Friedrich Schiller αναφέρει σχετικά:  «Οι ψήφοι πρέπει ζυγίζονται και όχι να μετριούνται», με ότι συνεπάγεται η σημασία των λόγων τούτων.

Μετριούνται οι ψήφοι και μάλιστα Χριστιανοί Ορθόδοξοι εκλέγουν άθεους βουλευτές, υποψήφιους για ανώτατα πολιτικά αξιώματα. Δυστυχώς δεν προσμετρούνται εκ των προτέρων οι συνέπειες μιας τέτοιας εκλογής. Δυστυχώς η  Ένωση αθέων καραδοκεί.

2 σχόλια:

  1. ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ
    Ἡ διάταξη τοῦ ἄρθρου 16§2 τοῦ Συντάγματος, ἡ ὁποία ὁρίζει ὅτι «ὁ σκοπὸς τῆς παιδείας εἶναι… ἡ ἀνάπτυξη (ἐκτὸς τῶν ἄλλων) τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως τῶν Ἑλλήνων», παραπέμπει κατὰ νομικὴ ἀναγκαιότητα στὸ προοίμιο τοῦ Συντάγματος, τὸ ὁποῖο ὡς ἀκραιφνῶς ὀρθόδοξο χριστιανικὸ καθορίζει ὁμοτρόπως τὴν θρησκευτικὴ συνείδηση τῶν Ἑλλήνων.
    Λόγια του Προεδρου του Αρείου Πάγου Β,Νικόπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
    ΑΝΕΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ .
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Β.ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ....¨¨.Ἡ διάσωση καὶ διατήρηση τῆς ὀρθόδοξης πίστης κατὰ τὴν τουρκοκρατία ἀποτελεῖ θαῦμα τοῦ ἴδιου τοῦ ὑπόδουλου Γένους, τὸ ὁποῖο τελικῶς τὸ ὁδήγησε στὴν ἐλευθερία του. Ἔτσι ἡ ὀρθόδοξη πίστη ταυτίσθηκε πλέον μὲ τὴν ἐθνικὴ συνείδηση τῶν Ἑλλήνων, καὶ γι’ αὐτὸ τὸν λόγο τὸ Γένος ξεσηκώθηκε κατὰ τοῦ Τούρκου κατακτητῆ γιὰ δύο λόγους συνυφασμένους ἀρρήκτως μεταξύ τους: «Γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν ἐλευθερία». Ἀφοῦ ὅμως τὸ Γένος τῶν Ἑλλήνων ἐπαναστάτησε καὶ «γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν ἁγία» κατέστη πλέον ἀναγκαῖο ἐπακόλουθο τῆς ἐθνικῆς μας ἐπανάστασης ἡ πολιτειακὴ ὀργάνωση τοῦ νεοσύστατου ἑλληνικοῦ Κράτους νὰ ἔχει ὡς βάση τὴν πίστη τοῦ ἐπαναστατημένου Λαοῦ μας στὸ ὄνομα Τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, τὴν ὁποία ὁ Λαός μας θέλησε νὰ διακηρύξει προοιμιακῶς στὸ Σύνταγμά του! Ἔτσι τὸ προοίμιο τοῦ Συντάγματος εἶναι ἀρρήκτως συνυφασμένο μὲ τὴν ἐθνικὴ καὶ θρησκευτικὴ συνείδηση τοῦ Λαοῦ μας καὶ γι’ αὐτὸ ἔχει αὐξημένη συνταγματικὴ ἰσχύ, ἡ ὁποία τὸ καθιστᾶ ἀπαραβίαστο καὶ γι’ αὐτὸ ἀναλλοίωτο καὶ μὴ ἀναθεωρητέο περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλη μὴ ἀναθεωρητέα διάταξη τοῦ Συντάγματος. Διότι ἡ ἀναθεώρηση τοῦ προοιμίου τοῦ Συντάγματος θὰ σήμαινε τὴν κατάργηση τοῦ ἴδιου τοῦ κυρίαρχου Λαοῦ καὶ τὴν αὐτοκατάλυση τοῦ ἑλληνικοῦ Κράτους!¨¨

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή