Θεόκλητος μοναχός Διονυσιάτης
|
Τὸ ψεῦδος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
ΤΟ
ΠΡΩΤΙΣΤΟ καθῆκον κάθε ὀρθόδοξου εἶναι νά ὑπερασπίζεται τήν πίστη του δηµοσίως
καί νά εἶναι προετοιµασµένος νά δεχτεῖ ἀπειλές, διωγµούς, χλευασµούς,
περιφρόνηση κ.λπ. Ἰδιαίτερα εὐαίσθητος πρέπει νά εἶναι ἀπέναντι στόν οἰκουµενισµό,
ὁ ὁποῖος ἀνατρέπει τήν µόνη καί ἀκριβῆ πίστη στόν ἀληθινό Θεό.
Ὁ
λόγιος ἁγιορείτης µοναχός Θεόκλητος ∆ιονυσιάτης χρησιµοποιοῦσε πολλές παροµοιώσεις,
γιά νά ἀποκαλύψει τόν ὀλέθριο γιά τήν Ὀρθοδοξία οἰκουµενισµό. ∆υστυχῶς ἡ παναίρεση
τοῦ οἰκουµενισµοῦ ἐνθαρρύνεται καί διατηρεῖται ἀπό τό Οἰκουµενικό Πατριαρχεῖο,
µέ τήν ἐλπίδα ὅτι θά ἀποτελέσει τήν σωσίβιο λέµβο στήν κρίσιµη καί πολλαπλῶς ἐπικίνδυνη
ἐποχή µας. Προφανῶς πρόκειται γιά πλάνη, τήν ὁποία δέν µποροῦν νά ἐγκαταλείψουν
πολλοί κληρικοί καί θεολόγοι.
Ὁ
οἰκουµενισµός εἶναι κοκτέϊλ διαφόρων παράξενων θρησκευτικῶν δοξασιῶν καί ἐκκεντρικῶν
φιλοσοφιῶν. Εἶναι ἀπαράδεκτος συγκρητισµός. Ὅλα χωρᾶνε µέσα. Ἡ ἀλήθεια καί τά
ψέµατα. Ἡ Ὀρθοδοξία καί ἡ αἵρεση. Ὁ οἰκουµενισµός µοιάζει µέ ἑτοιµόρροπη στέγη,
κάτω ἀπό τήν ὁποία ὑπάρχουν ὅλα ὅσα µποροῦν νά σκεφτοῦν οἱ ἄνθρωποι. «Εἶναι ἕνα
δυσθεώρητο ψεῦδος, ἀλλ᾿ ὡραῖο ψεῦδος, ὅπου θέτει εἰς δοκιµασίαν τάς
συνειδήσεις, τάς πεποιθήσεις, τήν πίστιν. Εἶναι ἕνα γοητευτικόν µηδέν, ὅπου
λαµβάνει ὑπόστασιν ὑπαρξιακήν εἰς τήν ψυχήν ἐκείνων, οἵτινες δέν ἔζησαν τήν
πληρότητα τῆς Ὀρθοδοξίας καί δέν εὗρον “ἀνάπαυσιν ταῖς ψυχαῖς αὐτῶν”» (Ὀρθόδοξα
µελετήµατα, 1974, σελ. 102).
Ὁ οἰκουµενισµός δέν εἶναι κίνηµα, πού ἐπιπόλαια προωθεῖται ἀπό κάποιους µωροφιλόδοξους. Ἔχει σαφεῖς σκοπούς, πού ἄν τούς στοχαστεῖς, θά φρίξεις. Ἡ διάρθρωσή του εἶναι δαιµονική. «Ὑποστηρίζει
ὅτι οὐδαµοῦ ὑπάρχει ἀλήθεια. Ὑπόσχεται ὅτι µέ τήν µωσαϊκήν του σύνθεσιν θά δώσῃ
λύσιν εἰς ὅλα τά προβλήµατα τοῦ ἀνθρώπου. Ἀποτελεῖ τό µέσον µιᾶς νέας θεωρήσεως
τῆς ζωῆς. Εἶναι ἄθεος µέσα εἰς τήν πολυθεΐαν του. Εἶναι ἀσεβής ἐν τῇ ἀποδοχῇ
του ὑπό τήν στέγην του, ὅλων τῶν ἀσεβῶν. Παντοῦ βλέπει κλάσµατα ἀληθείας
κλάσµατα ἑνός τεθραυσµένου καθρέπτου, τά ὁποῖα φιλοδοξεῖ νά ἑνώσῃ. ∆έν παραδέχεται
προσωπικόν Θεόν. Ἀρνεῖται νά δεχθῇ αὐθεντικά, θεόπνευστα δόγµατα. ∆έν πιστεύει
εἰς ἀποκεκαλυµµένην ἀλήθειαν. ∆έν ὑπάρχει µία ἀλήθεια, ἀλλά πολλαί, µερικαί, ἀτελεῖς»
(αὐτόθι.).
Ἐπίσης
ὁ οἰκουµενισµός δέν στενοχωρεῖ κανένα, γι᾿ αὐτόν δέν ὑπάρχουν πατρίδες, δέν ὑπάρχουν
θρησκεῖες. Ὑπάρχει µόνο ἕνας ἀόριστος θεός. Στοχεύει στήν πανθρησκεία, δηλαδή οἱ
λαοί ἄς ἔχουν τούς θεούς τους, ἄς εἶναι καί εἰδωλολάτρες, ἀρκεῖ νά µή ὑπάρχουν
φανατισµοί, γιά νά ἐπικρατήσει στόν κόσµο ἡ εἰρήνη καί οἱ µεγάλοι ἔνοχοι γιά τή
δυστυχία τοῦ κόσµου νά ἔχουν ἐλεύθερο πεδίο καί ἀδιατάρακτη δραστηριότητα, γιά
νά ἐκµεταλλεύονται τούς λαούς καί νά τούς ἔχουν ὑπό καταπίεση καί πλήρη ἐξάρτηση.
Μπροστά
σ᾿ αὐτόν τόν µεγάλο κίνδυνο τῆς παναίρεσης τοῦ οἰκουµενισµοῦ χρειάζεται ἐγρήγορση
καί γενναῖο φρόνηµα. Χρειάζεται δηµόσια κατακραυγή καί δυναµική ἀντίσταση.
Ορθόδοξος Τύπος, 17/07/2015
+ΕΝΩΤΙΚΟΙ – ΑΝΘΕΝΩΤΙΚΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους τρεις πρώτους αιωνες η Αγία μας Εκκλησία πάλεψε για να μεταδώση το μήνυμα του Ευαγγελίου σε όλη την τότε γνωστή οικουμένη. Οι Απόστολοι και οι διάδοχοί τους έκαναν και θαύματα πολλά, για να πειστουν οι ειδωλολάτρες ότι η αλήθεια βρίσκεται μόνο μέσα στην Εκκλησία.
Στα 1000 χρόνια του Βυζαντίου η Εκκλησία έλαμψε, διότι κατάφερε να μεταβάλλη, σε μεγάλο βαθμό, τον κόσμο σε Εκκλησία. Όχι μόνο οι απλοί πολίτες της αυτοκρατορίας ηταν μέλη της Εκκλησίας αλλά και οι κυβερνωντες πολιτικοί και στρατιωτικοί και ο ίδιος ο αυτοκράτορας.
Προς το τέλος της Βυζαντινης αυτοκρατορίας οι πολιτικοί στράφηκαν προς τους αιρετικούς χριστιανούς της δύσης για οικονομική και στρατιωτική βοήθεια. Μέχρι τότε η καταπολέμηση των αιρέσεων ηταν υπόθεσι όχι μόνο της Εκκλησίας αλλά και του κράτους. Τώρα, όμως, το κράτος δείχνει να απομακρύνεται από την Ορθοδοξία επικαλούμενο την ανθρώπινη βοήθεια που θα ερχόταν από τον Πάπα.
Το 1453 η Βυζαντινή αυτοκρατορία πέφτει στα χέρια των Τούρκων και οι Ανθενωτικοί παίρνουν «παράταση ζωης» άλλα 400 χρόνια. Ο Σουλτανος έχει κάθε λόγο να υποστηρίζει τους Ανθενωτικούς, διότι και αυτοί δεν συμπαθουν τους δυτικούς, οπότε δεν θα υπάρχει κίνδυνος εξεγέρσεως.
Από το 1821, όμως, και εξης όσοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί θέλουν την ακρίβεια στο Δόγμα της Εκκλησίας, συναντουν μπροστά τους εμπόδια που έρχονται είτε από τους αλλόδοξους κυβερνητες είτε από τους διαφόρους «–ισμούς» που μπηκαν στο νέο ελληνικό κρατίδιο και θρονιάστηκαν στα κόμματα και στον λαό. Η ομπρέλα του Βυζαντίου αλλά και της Οθωμανικης αυτοκρατορίας χάθηκε. Τώρα δεν υπάρχουν εξωτερικά στηρίγματα για την στήριξη της Ορθοδοξίας. Τώρα όλος ο πλανήτης γίνεται ένα, μία οικονομία, μία κυβέρνησι (αύριο), μία θρησκεια, μία γλωσσα (ει δυνατόν) κλπ.
Το ερώτημα που γενναται είναι: «πως οι σημερινοί Ανθενωτικοί θα ελέγξουν τους Ενωτικούς; Που θα απευθυνθουν για να βρουν το δίκιο τους;».
Η απάντησι είναι δύσκολη. Αν αρχίσει συζήτησι μεταξύ Ορθοδόξων Χριστιανων για θέματα πίστεως, τότε οι Ανθενωτικοί θα πρέπει, όπως οι πρωτοι Χριστιανοί, να κάνουν θαύματα, για να δείξουν ότι η Αλήθεια είναι με το μέρος τους, ώστε να πιστεύουν όλοι Ορθοδόξως. Αν, όμως, δεν υπάρχουν σήμερα Άγιοι για να κάνουν θαύματα και να επιστρέψουν οι Ενωτικοί στην αληθινή Πίστη, τι πρέπει να κάνη ο απλός πιστός; Να αποτειχιστη ή να παραμείνη μέσα στην Εκκλησία περιμένοντας να μιλήση ο Θεός; Το γεγονός ότι από τον 20ο αιωνα οι Ενωτικοί «σήκωσαν κεφάλι», μήπως φανερώνει ότι ζουμε σε έσχατα χρόνια; Διότι, ο Θεός κρατάει τον Κόσμο επειδή υπάρχουν Άγιοι. Αν όντως σταμάτησε η Εκκλησία να βγάζη Αγίους, τότε τα πράγματα πραγματικά είναι δύσκολα και ο Θεός βοηθός.
https://www.youtube.com/watch?v=2jQZplTpd6o
Ο Χριστος εκανε απειρα θαυματα στο διαβα της ζωης Του απο τη γη,δεν πιστεψαν ομως ολοι ,δεν πιστεψαν οι γραμματεις και φαρισαιοι ,αλλα οι καλοπροαιρετοι ,οι απλη ψαραδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι και σημερα.Οι ενωτικοι και ανθενωτικοι απο την ιδια κολυμβηθρα βγηκανε,τι μεγαλυτερο θαυμα απ αυτο,ακομη και θαυματα να κανουν οι ανθενωτικοι δεν θα πειστουν οι κακοπροαιρετοι ενωτικοι,ισως γιαυτο δεν γινοντε θαυματα.Σημειο,θαυμα ζητουσαν οι γραμματοις και φαρισαιοι απο το Χριστο για να πιστεψουν ,οτι ειναι ο Υιος του Ευλογητου,αλλα ο Χριστος ειπε ,σημειο ζητα αυτη η γεναια η αμαρτωλη και μειχαλιδα,αλλα δεν θα της δωθη αλλο σημειο ,απο το σημειο του Ιωνα.
Νομιζω οτι και εμεις εχουμε εξαντλησι την υπομονη του Θεου και δεν προκειται να κανη τετοιου ειδους θαυματα,που του ζηταμε,διοτι ειμαστε σκληροτραχηλοι και δεν προκειται να πειστουν οι οικουμενισται.
Το μονο που μπορω να πω ειναι που δυστυχως βλεπουμε τους αιρετικους κ κρατηστε το πανω στα θαυματα που λετε,τους αιρετικους να εισερχονται εντος της Ορθ.Εκκλησιας και για τον πιστο λαο
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανταζει εξω-πραγματικο ,ειναι σαν να βγηκαν μεσα απο τις σταχτες των Οικουμενικων Συνοδων
Και αναζωπυρωθηκαν κ παλι οι αιρεσεις ενεκα της ενωσεως αιρετικων και ορθοδοξων,απιστων.
Ετσι,με την αποκοιμηση του πληρωματος της Εκκλησιας,να ξεχασουμε το ιστορικο μας ομολογιακο-
Μαρτυρικο παρελθον της διαφυλαξης της Ιερας Παρακαταθηκης!
Εαν δε ενας αγιος Μαρκος Ευγενικος ειχε πει τοτε ''δεν υπογραφω ο,τι και να γινει'',σημερα
Οι υπογραφες μπαινουν λιγο λιγο εως οτου ερθη μια ωραια πρωια ,.κατα την οποια θα ειμεθα ενωμενοι
Στην ψευδενωση.Και φυσικα θα υπαρξει και εγκαταλειψη της θειας Χαρης!
Οποιος ομολογει ορθ.πιστη,θεωρειται ,πεπαλαιωμενος ,θορυβοποιος,λατρης της αναγνωρισης του,της
Αυτοδικαιωσης δικαιουχος, και χωρις επιχειρηματα θεολογικα αντιτασσεται της Ορθοδοξιας με εμμεσους
Και αμεσους εκβιασμους,με διωγμους,και κυριως με τη διδαχη της σιωπης και της αδιαλειπτου ευχης!
Ετσι αποκλειουν το δικαιωμα της ομολογιας των πεπλανημενων.Στην ιστορια της εκκλησιας,κυριως κατα την οθωμανικη κυριαρχια του '21 πολλοι Βαπτισμενοι χριστιανοι αλλαξοπιστησαν ,στη συνεχεια μετενοησαν[κρατηστε το ] και Ομολογησαν ομως μπροστα στους απιστους την αδυναμια τους και απιστια τους και στη συνεχεια συνεταχθησαν με Τον Χριστο! Αυτο τους εκανε να μαρτυρησουν απο τους απιστους,
Και η εκκλησια τους συμπεριελαβε στις ταξεις των αγιων μαρτυρων.Αυτο δεν ισχυει πια! Με τη διδαχη της σιωπης και αδιαλειπτου προσευχης κ με το προσχημα των κρυφων αρετων των αγιων που δεν φαινονταν και δεν εκανα τιποτε για να αναγνωριστουν,οπως εσεις,με αυτα τα επιχειρηματα που δεν ειναι θεολογικα ,δεν ευσταθουν,αποκλειουν την ομολογια και απο τους πεπλανημενους.Και επειτα ομιλουμε για θαυματα;
Οταν βαστας σε ενα επιπεδο την πλανη,καταργεις το δικαιωμα εκεινο να επαπροσδιορισεις τα φρονηματα σου και επειδη φοβασαι ειτε γιατι αυτα διδασκουν εγκριτα ιστιολογια θεολογικα της οικουμενιστικης γραμμης.Ετσι σβηνουν και την τελευταια Ορθοδοξη εστια!
Δεν ειμαι ο 9.33 αλλα συμφωνω με τις αποψεις του!
Αν κρινετε καλο ανεβασατε το σχολιο,αν οχι δεν με πειραζει!
Το αρθρο μας δινει κουραγιο!