22 Μαΐ 2015

Ἡ κάρτα ἦρθε «ἀπό τό παράθυρο»... (ἐξελίξεις σε πολιτικοοικονομικό και θρησκευτικό ἐπίπεδο)



῞Oσοι παρακολουθοῦν τίς ἐξελίξεις γνωρίζουν ὅτι μετά τό συντριπτικό ποσοστό (98%) ἀρνητικῶν σχολίων για τήν «Κάρτα τοῦ Πολίτη» στή διαβούλευση, πού ἔγινε τόν Μάρτιο 2015, ἡ κυβέρνηση ἀνακοίνωσε ὅτι ἀποσύρει τό ἐπίμαχο ἄρθρο 16 γιά τήν «Κάρτα τοῦ Πολίτη» καί ὅτι θα τό ἐπαναφέρει ἀφοῦ τό μελετήσει ἐκ νέου.
Σ᾽ αὐτόν τόν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς «κάρτας» ἔδωσε τό παρόν καί ἡ Παρακαταθήκη μαζί μέ... ἄλλα 24 Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῆς Θεσσαλονίκης, καθώς ἀποστείλαμε τά Σωματεῖα ἀπό κοινοῦ ἐπιστολή πρός ὅλους τούς ἀρχιερεῖς και ὅλους τούς βουλευτές.

Δέν γνωρίζουμε ἐάν ἐκτός ἀπό την παρέμβαση τῶν 25 Σωματείων μέ τήν ἐπιστολή τους, πού προανεφέρθη, καί την ἐπιστολή τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἡ ὁποία προηγήθηκε ὑπῆρξε κάτι ἄλλο σέ συλλογικό ἐπίπεδο ὡς ἀντίδραση – παρέμβαση στό θέμα τῆς «κάρτας». Ἐπαινετή ἐπίσης καί στόν κατάλληλο χρόνο ἦταν ἡ ἐπιστολή τῆς «Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν», πού ἀπέστειλε γιά το ἴδιο θέμα ὁ ἀρχιμ. π. Σαράντης Σαράντος.
Εἴπαμε λοιπόν «δόξα τῷ Θεῷ», πού ἀπομακρύνθηκε πάλι ὁ κίνδυνος αὐτός. Ὅμως δέν χαρήκαμε γιά πολύ. Διαπιστώσαμε –ὄχι χωρίς ἔκπληξη– ὅτι αὐτό, πού ἡ κυβέρνηση ἔβγαλε ἀπό τήν πόρτα (το ἄρθρο 16 στό πολυνομοσχέδιο τοῦ ἀναπληρωτῆ Ὑπουργοῦ Διοικητικῆς Μεταρρύθμισης κ. Γ. Κατρούγκαλου «Γιά την ἀντιμετώπιση τῆς ἀνθρωπιστικῆς κρίσης»),τό ἔβαλε ἀπό τό παράθυρο ὡςἄρθρο 10 στό ἴδιο νομοσχέδιο, πού εἶναι πλέον ὁ νόμος 4325 τῆς 11.5.2015. Οὐσιαστικά τό νέο ἄρθρο 10 εἶναι τό πρῶτο μισό τοῦ προηγουμένου ἄρθρου 16, τό ὁποῖο πλέον δημιουργεῖ τίς προϋποθέσεις για νά προχωρήσει ἡ «Κάρτα τοῦ Πολίτη».
Ἡ ἀντιμετώπιση τῆς νέας καταστάσεως, πού αἰφνιδιαστικά δημιούργησε ἡ κυβέρνηση, χρήζει μελέτης γιά τή σωστή ἀντιμετώπισή της. Πάντως σύμφωνα με τήν πρώτη γνώμη ἐγκρίτου νομικοῦ, το θέμα πλέον τῆς διαβόητης «κάρτας» μπορεῖ νά προωθηθεῖ μέ μία ἁπλή ὑπουργική ἀπόφαση καί δέν εἶναι ἀνάγκη νά ἔλθει ξανά ὡς νομοσχέδιο στή Βουλή!
Ὁ κ. Κατρούγκαλος ἀνακοίνωσε ἐπίσης ὅτι προχωρεῖ ἡ «κάρτα σίτισης», την ὁποία ὁ ἴδιος χαρακτήρισε ὡς πιλοτική ἐφαρμογή τῆς «Κάρτας τοῦ Πολίτη». Ἤδη ὑπεγράφη συμφωνία μέ τήν Ἐθνική Τράπεζα γιά νά δοθοῦν ἠλεκτρονικές κάρτες σέ 150 χιλιάδες φτωχοποιημένους Ἕλληνες. Οἱ κάρτες αὐτές θά πιστώνονται με 70 € ἀνά δικαιοῦχο τόν μῆνα (δηλ. 2,30 € ἡμερησίως!), ἐνῷ γιά κάθε προστατευόμενο μέλος θά προστίθενται 30 €. Πάντως, ἡ ἐνίσχυση δέν θά ὑπερβαίνει τό ὕψος τῶν 200€ μηνιαίως.
Τό ἄλλο πολύ σημαντικό μέτρο πού προωθεῖται γιά τήν οἰκοδόμηση μιᾶς Big Brother κοινωνίας εἶναι ἡ κατάργηση τῶν μετρητῶν μέ πρόσχημα τήν πάταξη τῆς φοροδιαφυγῆς!
Ἤδη ἡ κυβέρνηση μελετᾶ ἀπό αὐτό τό καλοκαίρι στά τουριστικά ἑλληνικά νησιά ἡ ἐξόφληση λογαριασμῶν ἄνω τῶν 70€ νά γίνεται μόνο μέ ἠλεκτρονική κάρτα συναλλαγῶν!
Παράλληλα μέ αὐτά, πού μεθοδεύονται καί ἐπιταχύνονται ὡς ἐξελίξεις σε πολιτικοοικονομικό ἐπίπεδο, ἐξ ἴσου σημαντικές ἐξελίξεις δρομολογοῦνται σε θρησκευτικό ἐπίπεδο. Καθώς μαθαίνουμε ἀπό σοβαρούς ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι μετέχουν στόν διάλογο Ὀρθοδόξων και παπικῶν, χωρίς ὅμως νά συνευδοκοῦν στίς ὑποχωρήσεις σέ θέματα πίστεως, ὁ βασικός σκοπός γιά τόν ὁποῖο βιάζονται νά κάνουν τήν «Μεγάλη Σύνοδο» τοῦ 2016, εἶναι νά προωθηθεῖ σ᾽ αὐτήν τό θέμα τῆς πλήρους κοινωνίας μέ τούς παπικούς, δηλαδή τό κοινό ποτήριο.
Ὁ «ἐγκέφαλος» τῆς προωθουμένης (ψευδοῦς) ἑνώσεως Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας θεωρεῖ ὅτι τό θέμα τῆς ἑνώσεως δέν ἔχει σχέση μέ τά δόγματα (!), δηλαδή μέ τήν πίστη, ἀλλ᾽ εἶναι ἁπλῶς ἕνα θέμα διευθέτησης τοῦ πρωτείου. Ἐφ᾽ ὅσον λοιπόν δημιουργήσουν ἕναν Πρῶτο (μέ πρωτεῖο ὅμως ἐξουσίας) στήν Ὀρθόδοξη Ἀνατολή (στήν παπική Δύση ὑπάρχει ὁ πάπας), ὁ δρόμος προς τό κοινό ποτήριο εἶναι εὔκολος. Ἔτσι σκέπτονται, βλέποντας βέβαια τά πράγματα μόνον κοσμικά, ὅπως, ἄλλωστε, το συνηθίζουν.
Ἀφοῦ λοιπόν γίνει ἡ (ψευδής) ἕνωση, μετά συζητοῦμε τά «θεολογούμενα». Ὡς θεολογούμενα νοοῦνται οἱ διαφορές, οἱ ὁποῖες θεωροῦνται ὡς νόμιμες ποικιλίες στήν ἐν τόπῳ καί χρόνῳ πραγμάτωση τοῦ Χριστιανισμοῦ. Γι᾽ αὐτό μιλοῦν για «ἑνότητα μέσα στήν ποικιλία». Μή λησμονοῦμε ὅτι οἱ οἰκουμενιστές ἀναγνωρίζουν τόν πάπα ὡς ἐπίσκοπο Ρώμης, τον προσφωνοῦν ἁγιώτατο ἀδελφό καί την «Ρωμαιοκαθολική ἐκκλησία» ἀναγνωρίζουν ὡς ἐκκλησία μέ ἀποστολική διαδοχή, ἱερωσύνη καί ἁγιαστικά μυστήρια. Ἄρα λοιπόν τί μᾶς χωρίζει; Μόνον ἡ διευθέτηση τοῦ πρωτείου.
Τά πράγματα φαίνεται νά εἶναι πιο σοβαρά καί δύσκολα ἀπ᾽ ὅσο συνήθως τά θεωροῦμε. Ὁ π. Σεραφείμ Ρόουζ, πού ἐκοιμήθη ὁσιακά στίς ΗΠΑ τό 1982, συνήθιζε νά λέγει —προκειμένου νά ἀφυπνίσει πνευματικά τούς ἀκροατές του— ὅτι «εἶναι πιό ἀργά ἀπ᾽ ὅσο νομίζετε». Καιρός λοιπόν ἡμᾶς «ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι... ἡ νύξ προέκοψεν, ἡ δέ ἡμέρα ἤγγικεν» (Ρωμ. 13, 11-12). Αὐτό ὅμως εἶναι τό ἐλπιδοφόρο: ὅτι «ἡ ἡμέρα ἤγγικεν». Καί, ὡς γνωστόν, λίγο πρίν ξημερώσει, τό σκοτάδι γίνεται πιό πηχτό. Ὅμως εἶναι σίγουρο ὅτι ἡ ἡμέρα θά ἀνατείλει. Ἡ νίκη εἶναι τοῦ Χριστοῦ. Αὐτό μήν τό ξεχνοῦμε ποτέ!
Ὅπως λέγει σέ ὁμιλίες του τόν τελευταῖο καιρό καί ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου τῆς Κύπρου κ. Νεόφυτος «ἔχουν δρομολογηθεῖ προφητευμένα γεγονότα». «Ἔστωσαν [οὖν] ὑμῶν αἱ ὀσφύες περιεζωσμέναι καί οἱ λύχνοι καιόμενοι…» (Λουκ. 12, 35). Δηλαδή: Καλούμεθα να αὐξήσουμε τό ἐπίπεδο ἑτοιμότητος και ἀγωνιστικότητος, προθυμίας πνευματικῆς, φιλοτιμίας καί θερμῆς προσοχῆς γιά να φωτίσει ὁ Θεός.
Ἀμήν. Γένοιτο.
Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου