1 Δεκ 2018

Χρήστος Σαλταούρας, Η θεραπεία των δύο τυφλών

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ
            Η παρούσα μελέτη γράφεται σε απάντηση ενός ψευδοεπιχειρήματος των διαφόρων αθέων και νεο-παγανιστών ενάντια στην θεοπνευστία της Αγίας Γραφής. Οι κάθε λογής άθεοι και εχθροί της Βίβλου ανάμεσα στα άλλα χρησιμοποιούν και το παρακάτω ψεύδος προκειμένου να θίξουν το κύρος της Γραφής.
Η επιχειρηματολογία των αθέων :

« Καὶ ἐκπορευομένων αὐτῶν ἀπὸ ῾Ιεριχὼ ἠκολούθησεν αὐτῷ ὄχλος πολύς. Καὶ ἰδοὺ δύο τυφλοὶ καθήμενοι παρὰ τὴν ὁδόν, ἀκούσαντες ὅτι ᾿Ιησοῦς παράγει, ἔκραξαν λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, Κύριε, υἱὸς Δαυῒδ» Ματθαίος 20: 29-30
« Καὶ ἔρχονται εἰς ῾Ιεριχώ. καὶ ἐκπορευομένου αὐτοῦ ἀπὸ ῾Ιεριχὼ καὶ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ καὶ ὄχλου ἱκανοῦ, ὁ υἱὸς Τιμαίου Βαρτιμαῖος τυφλὸς ἐκάθητο παρὰ τὴν ὁδὸν προσαιτῶν.  καὶ ἀκούσας ὅτι ᾿Ιησοῦς ὁ Ναζωραῖός ἐστιν, ἤρξατο κράζειν καὶ λέγειν· υἱὲ Δαυῒδ ᾿Ιησοῦ, ἐλέησόν με» Μάρκος 10: 46-47
« ᾿Εγένετο δὲ ἐν τῷ ἐγγίζειν αὐτὸν εἰς ῾Ιεριχὼ τυφλός τις ἐκάθητο παρὰ τὴν ὁδὸν προσαιτῶν·  ἀκούσας δὲ ὄχλου διαπορευομένου ἐπυνθάνετο τί εἴη ταῦτα.  ἀπήγγειλαν δὲ αὐτῷ ὅτι ᾿Ιησοῦς ὁ Ναζωραῖος παρέρχεται.  καὶ ἐβόησε λέγων· ᾿Ιησοῦ υἱὲ Δαυΐδ, ἐλέησόν με» Λουκάς 18: 35- 38
Ορίστε ! Λέγουν οι άθεοι. Η Καινή Διαθήκη αντιφάσκει ! Μάλιστα αντιφάσκει διπλά. Ο Ματθαίος αναφέρει δύο τυφλούς ενώ οι Μάρκος και Λουκάς έναν ! Επίσης ο Ματθαίος και ο Μάρκος λέγουν ότι ο Ιησούς ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΣ από την Ιεριχώ συνάντησε τους τυφλούς (Ματθαίος) ή τον τυφλό (Μάρκος) ενώ ο Λουκάς λέγει ότι ο Ιησούς συνάντησε τον τυφλό όταν ΠΛΗΣΙΑΖΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΙΧΩ – «ἐν τῷ ἐγγίζειν αὐτὸν εἰς ῾Ιεριχὼ» !!! Και ερωτούν με στόμφο οι άθεοι οπαδοί της αρνητικής κριτικής : ΠΟΣΟΥΣ τυφλούς συνάντησε ο Ιησούς ; Έναν ή Δύο ; Και ΠΟΤΕ τους συνάντησε ; Όταν έβγαινε από την Ιεριχώ ή όταν πλησίαζε προς αυτήν ;;;
            Οι άθεοι με αυτού του είδους τα επιχειρήματα θέλουν να πουν ότι η Αγία Γραφή έχει αντιφάσεις- λάθη και συνεπώς κακώς την θεωρούμε εμείς οι Χριστιανοί θεόπνευστη και αλάθητη !Έχουν όμως έτσι τα πράγματα όπως η σοφιστική επιχειρηματολογία των εχθρών της Εκκλησίας τα παρουσιάζει ;
ΠΟΣΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ;
            Το ότι ο Ματθαίος ομιλεί για δύο τυφλούς και οι Μάρκος , Λουκάς για έναν τυφλό αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΗ. Αποτελεί παραβίαση των κανόνων της λογικής να ισχυριστεί κανείς ότι υπάρχει αντίφαση. Εάν εγώ για παράδειγμα πάω μία βόλτα και συναντήσω δύο φίλους μου στον δρόμο και κατόπιν αναφέρω στην οικογένειά μου ότι συνάντησα τον Γιώργο (έναν εκ των δύο), και αργότερα αναφέρω σε άλλους γνωστούς ότι συνάντησα τον Γιώργο και τον Μανώλη αντιφάσκω ; Ψεύδομαι ; Όχι ασφαλώς ! Θα ψευδόμουν αν έλεγα ότι ο Γιώργος ήταν απολύτως μόνος όταν τον συνάντησα !
            Ο Ιησούς λοιπόν συνάντησε δύο τυφλούς όπως αναφέρει ο Ματθαίος χωρίς να αντιφάσκει με τον Μάρκο και τον Λουκά που αναφέρουν τον ένα από τους δύο, ίσως τον περισσότερο γνωστό ή αυτόν που παρακαλούσε εντονότερα τον Ιησού να τον θεραπεύσει.
Το ότι οι άθεοι κάνουν τέτοιου είδους αιτιάσεις δείχνει την κατώτερη σκέψη τους και τον φανατισμό που τους τυφλώνει και τους γελοιοποιεί ταυτόχρονα στα μάτια των λογικών ανθρώπων.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΙΧΩ Ή ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ;
            Οι Ευαγγελιστές Ματθαίος και Μάρκος αναφέρουν ότι ο Ιησούς συνάντησε τους τυφλούς «παρὰ τὴν ὁδόν» ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΣ από την Ιεριχώ ενώ ο Ευαγγελιστής Λουκάς λέγει ότι η συνάντηση έγινε «παρὰ τὴν ὁδόν» ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ του Ιησού στην Ιεριχώ.
«ἐκπορευομένων αὐτῶν ἀπὸ ῾Ιεριχὼ» - Ματθαίος
«ἐκπορευομένου αὐτοῦ ἀπὸ ῾Ιεριχὼ» - Μάρκος
«ἐν τῷ ἐγγίζειν αὐτὸν εἰς ῾Ιεριχὼ» - Λουκάς
            Ασφαλώς όταν κάποιος ΕΓΓΙΖΕΙ –ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ μία πόλη ΔΕΝ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ από αυτήν !Όταν εκπορεύεται κάποιος από μία πόλη δεν εγγίζει σε αυτήν αλλά απομακρύνεται !
Ποίος λοιπόν έχει δίκιο ; Ο Λουκάς που λέγει ότι ο Ιησούς πλησίαζε στην Ιεριχώ ή ο Ματθαίος και ο Μάρκος που λέγουν ότι έφευγε από την Ιεριχώ ο Ιησούς ;Αντιφάσκει μήπως η Καινή Διαθήκη ;
Η ΟΡΘΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
Αγαπητοί αναγνώστες ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ! Και οι τρεις  Ευαγγελιστές έχουν δίκιο ! ΠΩΣ γίνεται αυτό ; Ιδού :
Ο Ιησούς πηγαίνοντας από τον Βορρά νότια προς την Ιερουσαλήμ («Καὶ ἀναβαίνων ὁ ᾿Ιησοῦς εἰς ῾Ιεροσόλυμα» Ματθαίος 20:17), πέρασε πρώτα από την Παλαιά Ιεριχώ (αυτήν που κατέλαβε ο Ιησούς του Ναυή) και κατόπιν από την Νέα Ιεριχώ που είχε οικοδομήσει ο Ηρώδης ο Μέγας πλησίον της παλαιάς πόλης !
Ο Ιησούς συνάντησε τους τυφλούς ανάμεσα στην παλαιά και νέα Ιεριχώ, εξερχόμενος από την παλαιά πόλη και πλησιάζοντας την νέα !

Το έχουμε πει και άλλες φορές. Η Γραφή θα συνεχίζει να επαληθεύεται και οι άθεοι θα συνεχίσουν να διαψεύδονται !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου