15 Ιουλ 2014

Σχόλιο στην απαράδεκτη δήλωση του καρδινάλιου Rainer Maria Woelki, για τις σχέσεις των ομοφυλόφιλων



ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥ RAINER MARIA WOELKI,  ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
Όπως αναφέρει η Vatican insider  (11 Ιουλίου 2014), ο καρδινάλιος Rainer Maria Woelki, με τη μετάθεσή του στο Βερολίνο, κατάφερε να σπάσει τον πάγο με την ομοφυλοφιλική «κοινότητα».  Η σχετική δήλωση του, αναφέρεται σε κύριο άρθρο της Vatican insider, «Πιστεύω», είπε «ότι θα πρέπει να συμφωνήσουμε και μάλιστα συμφωνούμε στο γεγονός ότι, σε αυτό το είδος σχέσης υπάρχει διαφορά, όταν οι άνθρωποι αναλάβουν την ευθύνη ο ένας για τον άλλο και υπάρχει μια μακροχρόνια σχέση όπως τούτο συμβαίνει σε ζευγάρια με ετεροφυλικές σχέσεις».  

 Το γεγονός αυτό προκάλεσε αντιδράσεις, γι αυτό το Γραφείο Τύπου της επισκοπής Βερολίνου, έσπευσε να διευκρινίσει ότι ο καρδινάλιος Rainer Maria Woelki, ήθελε να πει ότι δεν είναι το ίδιο όπως ο γάμος».  Προσπάθησε το Γραφείο Τύπου της επισκοπής Βερολίνου, να ανασκευάσει ή μάλλον να διασκεδάσει τις ειλικρινείς ανησυχίες, όσων δε συμφώνησαν με την εκτροπή αυτή.  Το «όταν οι άνθρωποι αναλάβουν την ευθύνη ο ένας για τον άλλο και υπάρχει μια μακροχρόνια σχέση όπως τούτο συμβαίνει σε ζευγάρια με ετεροφυλικές σχέσεις» καταμαρτυρεί επακριβώς τι θέλει να πει.  Ταιριάζει εδώ η λαϊκή παροιμία «όταν ανοίξουν χίλια στόματα, θέλεις χίλια πώματα».
 Η δήλωση του καρδιναλίου Rainer Maria Woelki, είναι απαράδεκτη.  Ουδέ επ’ελάχιστον επιτρέπεται έκπτωση σε θέματα ηθικής.  Άλλο ο αμαρτωλός άνθρωπος και άλλο η αμαρτία.  Έχουν μεγαλύτερη αγάπη αυτοί προς τον αμαρτωλό άνθρωπο από τον Απόστολο Παύλο, που τα απεκάλεσε τα πάθη τούτα, «πάθη ατιμίας;»  Έχουν μεγαλύτερη αγάπη αυτοί προς τον αμαρτωλό άνθρωπο, από τον Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο,  που  απεκάλεσε το πάθος τούτο «αλλόκοτον λύσσαν;»  Θα ήταν πολύ μειωτικό να προσδώσουμε στον καρδινάλιο Rainer Maria Woelki, άλλα ελατήρια πλην της στρεβλής και χωρίς χριστιανικό ήθος  θέσης και της ανθρωπαρέσκου εκκοσμίκευσης. 
 Η «ακατάσχετη» προβολή και η δημιουργία μιας άλλης εικόνας, είναι η έμπρακτη εφαρμογή του «κοσμικισμού».  Η σύγχρονη τούτη απειλή της εκκοσμίκευσης, που έλκει την καταγωγή στη Βατικάνειο και Προτεσταντική Δύση καραδοκεί.  Στη Δύση πλέον συνηθίσαμε την παλινδρόμηση, από το «καθαρτήριο» (πυρ) και στο χωρίς χριστιανικό ήθος «χαριστήριο». 
 Επαπειλεί και μέλη δυστυχώς της Ορθόδοξης Εκκλησίας  (κλήρο και λαό), για τούτο χρειάζεται προσοχή.   Ο Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Μαϊδώνης (Πρωτοσύγκελλος Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου), αναφέρει «Η εκκοσμίκευση είναι η ρίζα της αιρέσεως και ψευδοδιδασκαλίας», «Εγκλωβίζεται στη λογική, όχι τι θέλει ο Θεός, αλλά τι θέλει ο κόσμος».
 Ο Γέροντας Γεώργιος (Καψάνης), την ονόμαζε σύγχρονη Εικονομαχία.  Αναφέρει χαρακτηριστικά «Oι Εικονομάχοι ήταν οι εκκοσμικευμένοι Χριστιανοί της εποχής τους.  Η Εκκλησία με αιματηρούς αγώνες τους απέκρουσε.  Το ίδιο πρέπει να γίνει και σήμερα.  Οι ποιμένες και ο ευσεβής λαός να κρατήσουμε άγρυπνη τη συνείδηση, την πίστη μας καθαρά από κάθε στοιχείο εκκοσμικεύσεως (όπως είναι ο πανθρησκειακός συγκρητισμός και ο δογματικός μινιμαλισμός και πλουραλισμός)».  Θα προσθέσουμε στα λόγια του Γέροντα και τον «ηθικό μινιμαλισμό».
 Θα έπρεπε λοιπόν ο καρδινάλιος Rainer Maria Woelki, να αποφύγει το δίγλωσσο που έκπτωση χριστιανικού ήθους καταμαρτυρεί.  Αντί άλλου ας παραθέσομε επιλογικά, αυτό που ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέγει «Ουκούν ασφαλές ομιλείν περί Θεού τους μη ομιλείν ειδότας Θεώ» (Γρηγορίου Παλαμά 1,248).

1 σχόλιο:

  1. Καλα τωρα τι να μιλησουν οι Ρωμαιοκαθολικοι περι παθων και εκκοπης θεληματος;Αφου και οι ιδιοι βαρυνονται με τοιουτου ειδους εκτροπες.αλλα και αν επετυγχαναν οι ιδιοι μια εγκρατεια εξωτερικη απο σαρκικα παθη,αυτο θα το πετυχαιναν οχι βεβαιως με την βοηθεια της θειας Χαρης,μας λγει ο αββας Θεωνας,αλλα απο α ν α γ κ η ;η απο υ π ο κ ρ ι σ ι α.Πλην ομως ,εμεις αναζητουμε αυτην την ο λ ο κ λ η ρ ω μ ε ν η τελειοτητα η οποια δεν στηριζεται στην εγκρατεια την εσωτερικη.
    ''Δεν υπαρχει καταδικη για αυτους που ειναι ενωμενοι με Τον Ιησου Χριστο και δεν ζουνε συμφωνα με τις επιθυμιες της σαρκος αλλα κατω απο τον νομο του Πνευματος.Διοτι ο νομος Του Πνευματος εν Χριστω Ιησου,με ελευθερωσε απο τον νομο της αμαρτιας και του θανατου.Ρωμ.8,1-2).
    Κανεις δεν μπορει να ξεφυγει απο τις πτωσεις γι αυτο οι αγιοι επιθυμοσαν να ειναι προσκολημενοι στον Κυριο,παρ'ολο που πιστευαν πως ησαν οι μεγαλυτεροι αμαρτωλοι.Το Πνευμα ειναι ο Κυριος και οπου Το Πνευμα ,εκει και η ελευθερια.Β`Κορ 3-17).Δεν ειναι απαραδεκτη μονον η δηλωση του καρδιναλιου αλλα και ασχετη και η συμβουλη του ως συνηθως ,αχαρις,διοτι δεν ειναι μονον η λαθεμενη προαιρεση των ανθρωπων που εγινε οργανο της αμαρτιας τους και εγινε εξις και συνηθεια πονηρα,αλλα δεν μπορουν να εννοησουν στο βαθος την αξια της Του Πνευματος Χαριτος.υποκρινονται ,λεγει σε μια φαση ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας ενω γνωριζουν.Δεν γνωριζουν βεβαιως οσο πρεπει.Αλλα η εξουσια ...και αλλα πολλα ειναι αυτα προτιστως η υπερηφανεια ,που τους κανουν να μηνεπιστρεφουν και οχι μονον αλλα και να μαχονται την αληθεια .αυτο τους κανει χειροτερους και απο τους εν αγνοια αθεους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή