25 Μαρ 2014

Ορθόδοξος επίσκοπος αγιογραφεί παπικό “άγιο” και τον δωρίζει στον Πάπα με την επιγραφή «…. τη Α. Αγιότητι τω Πάπα και Επισκόπω Ρώμης….» !!!!

Ευκαιρία για αναβίωση του οικουμενικού διαλόγου αναφέρει το Βατικανό
Un’occasione per rilanciare
l’impegno ecumenico
Udienza del Papa alla Apostolikí diakonía ·
Un’occasione per rilanciare l’impegno ecumenico e i rapporti di collaborazione con la Santa Sede: in questo spirito si è svolta, nella mattina di lunedì 24 marzo, l’udienza di Papa Francesco a una delegazione della Apostolikí diakonía guidata dal direttore generale, il vescovo Agathanghelos……….
Ως ευκαιρία για την αναβίωση του οικουμενικού διαλόγου, εμφανίζει την συνεργασία της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος με το Βατικανό, η επίσημη εφημερίδα του Βατικανού L’ Osservatore Romano.
eikona_1.jpg
Ακολουθεί δημοσίευμα από  dogma.gr
Το δώρο της Αποστολικής Διακονίας στον Πάπα Φραγκίσκο
Κείμενο Λουδάρος ΑνδρέαςΦωτογραφίες ΡΩΜΗ | Γιώργος Φερδής
Ένα δώρο με ιδιαίτερο συμβολισμό παρέδωσε σήμερα στον Πάπα Φραγκίσκο ο Γενικός Διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας, επίσκοπος Φαναρίου κ. Αγαθάγγελος. Πρόκειται για μια εικόνα του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης του ιδρυτή του τάγματος των Φραγκισκανών μοναχών και προστάτη του σημερινού Πάπα Φραγκίσκου.
Το ξεχωριστό στην εικόνα αυτή είναι το γεγονός πως ο Ρωμαιοκαθολικός Άγιος, εικονίζεται με βάση την βυζαντινή τεχνοτροπία σε μια προσπάθεια οι δυο Εκκλησίες να έρθουν πιο κοντά μέσω της εκκλησιαστικής τέχνης.
 26/03/2014 – ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ
Η εικόνα η οποία έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση στον Πάπα Φραγκίσκο, συνοδεύεται από την επιγραφή «Η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος, τη Α. Αγιότητι τω Πάπα και Επισκόπω Ρώμης κ.κ. Φραγκίσκο, δια χειρός του επισκόπου Φαναρίου Αγαθαγγέλου».
Από τις γνωστότερες απεικονίσεις του Φραγκίσκου της Ασίζης είναι αυτή του Ελ Γκρέκο .
 

13 σχόλια:


  1. ΑΜΕΣΗ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ.

    ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ.

    ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΝΑΞΙΟΣ ΑΝΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ!!!

    Αρσενιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Εκκλησια εχει τους λατινους αβαπτιστους και αποκηρυκτους αυτης, και τους εχει καθηρημενους της ιερωσυνης, απο την συνοδο του αγιου Φωτιου.

    Η αυνοδος του 1351, καθαιρει τον Ορθοδοξο κληρικο που κοινωνει πνευματικα με τους αιρετικους.

    Το οτι εχουμε επιλησμονες της αγιας πιστεως ως ποιμενες, ειναι διοτι τετοιοι μας αξιζουν.

    Η ΑΙΣΧΡΟΤΗΣ ΤΗΣ ΒΔΕΛΥΓΜΑΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΕΓΝΩΣΜΕΝΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΟΥ ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑΣ.

    Οι απειλες για αφωρισμους και επιτιμια κατα Ορθοδοξων, θα πρεπει να τεθουν, εφοσον εχουν καθαιρεθει εκ της αγιοτητος , ολοι αγιοι της Ορθοδοξιας που μαρτυρουν την αληθεια του Χριστου.

    Πρινα μας αφωρισουν οι σημερινοι Φαναρωιτες, θα πρεπει να αφωρισουν μεταθανατιως και να αποκηρυξουν τους μακαριστους Οικουμενικους Πατριαρχες των ετων 1755, 1838, 1848 των επομενων του Χριστου και των θεοφορων Πατερων Αυτου.

    Κατα την εγυκλιο της συνοδου του 1848, ουτε συνοδος ουτε Πατριαρχης μπορει να αλλαξει την πιστη των πατερων μας.

    Και το τσιρκο της λατινοφρονου παρατατας συνιστα απωπειρα αλλαγης της πιστεως μας.

    Ενωπιον του Θρονου του Θεου και του αγιου Θυσιαστηριου, δεν μπορουμε να συνομολογησουμε με τους ποιμενες μας, το αισχρο της κοινωνιας μετα των λατινων ειδωλολατρων.

    Δεν μπορουμε να ομολογησουμε "κοινη καρδια" με τον οποιο, τυχοντα γλυφει την παντοφλιτσα του Ρωμαιου ποντιφηκα, με την προσδοκια της εστω και ηθικης Αζυμιτικης αμοιβης.

    Το σχισμα της υπερηφανειας των παλιοημερολογιτων, μας περισευει στην αγια του Χριστου Εκκλησια.

    Γ.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Γι αυτη την προδοτικη πραξη κατα της ΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ να λαβουν θεση δημοσια Ο Πειραιως Σεραφειμ,
    ολοι οι επισκοποι και οι Πατριαρχες ανα την οικουμενη, και οι ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΩΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΜΑΣ ΙΕΡΕΙΣ.

    Η σιωπη σε αυτα τα θεματα ειναι προδοσια πιστεως.

    Αυτο ειναι αμεσο θεμα κατηχησεως.

    ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Αν εκαναν την ενωση να μας το πουν καθαρα.

    Για γνωριζουμε που ζουμε και με ποιους εχοθμε να κανουμε για να διαλεξουμε.

    Ειναι απαρεδεκτη αυτη η κινηση. Ντροπη, του εκαναν και φωτοστεφανο Ορθοδοξο.

    Τον αναγνωριζετε λοιπον σαν Αγιο; Θα τον βαλετε και μεσα στις Ορθοδοξες εκκλησιες να τον ασπαζομαστε; Μηπως του εχετε γραψει και βυζντινη παρακληση;

    Συγνωμη κυριοι αλλα δεν εισθε Ορθοδοξοι. Φυγετε σας παρακαλουμε απο τον Ναο του Θεου μας την Ορθοδοξια.

    Τετοιες ασχημιες ατιμωσης της Πιστεως μας και των Αγιων, ειναι υβρις κατα του Τριαδικου μας Θεου.

    Καλο θα ηταν σε ολα τα ραδιοφωνα της εκκλησιας να αναφερονται αυτα τα πραττομενα, καθε στιγμη που λαμβανουν χωρα, γιατι ο Οικουμενισμος δεν ειναι απλως αιρεση αλλα παναιρεση. Οι πιστοι πρεπει να ενημερωνονται αμεσα, για να μην πλανηθουν απο τον αντιδικο.

    Στο ραδιοφωνο λοιπον καλο θα ηταν την αρχη να κανει ο κυριος Λυκουργος Μαρκουδης.

    Εισης ο ενας πιστος να ενημερωνει τον αλλο. Εδω μεσα απο το διαδικτυο γινονται επαναστασεις.

    Εμεις γιατι αδιαφορουμε αδελφια μου;

    Ειμαστε πολυ μακρυα οταν λεμε ωχ αδελφε τι δουλεια εχω εγω με αυτα!

    Λαθος! Στα οπλα τα πνευματικα με λογο αληθειας Ορθοδοξοι Χριστιανοι!
    Εν ονοματι Κυριου δηθωμεν!

    Φωτιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ενωση με τους ετεροδοξους καθοριθοζεται μονο απο τη συμετοχη στο κοινο ποτηριο,ολα αυτες οι ενεργειες των οικουμενιστων τι εκφραζουν,με τις συμπροσευχες,συλειτουργα ,αναγνωρισι βαπτισματος των ετεροδοξων,αγιογραφιες ρωμαιοκαθολικων δεν διασαλευουν,μεταθετουν αιωνια θεμελια της αμωμητης ορθοδοξου πιστεως,τα οποια εθεσαν οι Αγιοι αποστολοι και οι Αγιοι Πατερες δια των οικουμενικων συνοδων.
    Δεν πρεπει να λαβει Θεσι η σεπτη Ιεραρχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θελει μαθει η Ρωμη {ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙΟΝ} απαξ δια παντος, οτι εις ματην αι προσπαθειαι της του να μας αποπλανηση της ευθειας οδου, οτι αι πλεκταναι αυτης διελυθησαν ως ιστος αραχνης, και οτι ουκ εκλειψουσι τω Χριστω στρατιωται προς υπερασπισιν της αμωμητου αυτου διδασκαλιας.

    (Επικαιροποιησις αποσπασματος εκ της σελιδος 106 της Πατριαρχικης εγκυκλιου του 1848)

    Γ.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ζήτημα είναι σοβαρότατο. Η Αποστολική Διακονία ιδρύθηκε για την Ιεραποστολή, αρχικά την εσωτερική και κατόπιν και την εξωτερική. Ο Φαναρίου Αγαθάγγελος μετέτρεψε την Αποστολική Διακονία σε πεδίο ικανοποίησης προσωπικών γούστων (μαθήματα ελληνικών σε στελέχη Ρ/καθολικής εκκλησίας, λείψανα αγίων για δώρα, πολυέξοδα ταξίδια, κλπ). Η Ιερά Σύνοδος πρέπει να επέμβει ΑΜΕΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υποτίθεται ότι υφίσταται προισταμένη αρχή για τον τολμητία επίσκοπο.
    Υπάρχει όμως και το "φιλάδελφο" που μάλλον θα υπερισχύσει όπως πανηγυρικά αποδεικνύει η περίπτωση του μητροπολίτη Δημητριάδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πιστός λαός διερωτάται: η συγκεκριμένη αντικανονική, προδοτική και σκανδαλώδης ενέργεια του διευθυντή της Αποστολικής Διακονίας, επίσημου εκκλησιαστικού οργανισμού,τελεί υπό την έγκριση ή έστω την ανοχή του αρχιεπισκόπου Αθηνών;
    Πόθεν αντλεί την εκκλησιαστική νομιμοποίηση ο τολμητίας επίσκοπος προκειμένου να προβαίνει σε άθεσμες και απόβλητες από πλευράς ορθοδόξου εκκλησιαστικού ήθους εκδηλώσεις όπως η συγκεκριμένη;
    Θα ασχοληθεί, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, στα σοβαρά η λεγόμενη Διαρκής Ιερά Σύνοδος με την περίπτωση του ρηθέντος επισκόπου ή θα την παρακάμψει όπως παρέκαμψε την περίπτωση του μητροπολίτη Δημητριάδος;
    Ασύδοτοι είναι οι δεσποτάδες;
    Πουθενά δε δίδουν λόγο των πράξεών τους;
    Οι θεωρούμενοι "καλοί και πνευματικοί" μητροπολίτες θα αντιδράσουν επιτέλους στην επέλαση της οικουμενιστικής λαίλαπας ή θα εξακολουθήσουν την "αγία" σιωπή που συνιστά εξ αντικειμένου σκάνδαλο πρώτου μεγέθους;
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν οι Ιεροι Κανονες λειτουργουν μερικως και ειδικως...εκει θα φθασουμε και ακομα χειροτερα.Ειναι και αυτο οπως το δωρηθεν ''κορανιον''.Γνωριζαμε βεβαια τις ''αγιοποιησεις''των Λατινων οτι εχουν ξεπερασει καθε οριο...αλλα τωρα επισφραγιζεται και απο τους εις τα ανωτερα εκκλησιαστικα αξιωματα.Δεν ειναι ποτε δυνατον η Τριαδικη θεοτητα να Χαριτωνει εκεινον που τη βλασφημει....
    Ειναι αυτο που λεγει ο Ησαιας ''αναστησονται οι νεκροι και εγερθησονται εν τοις μνημειοις''......26:19))..-!-....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτο δειχνη περιφρονησι και αποστασια απο την πιστη των αγιων Πατερων, για τις πολλες μας αμαρτιες επιτρεπει ο Θεος πνευμα πλανης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι Ρωμαιοκαθολικοί χριστιανοί είναι αιρετικοί,ή "πεπλανημένοι ετερόδοξοι αδελφοί μας..." (για τους οποίους "θα πρέπει να προσευχόμεθα όπως επανέλθουν στο χώρο της μιάς και μοναδικής, εν Χριστώ, αληθείας, όπως την εξέφρασαν με τα δόγματα και τους κανόνες οι Οικουμενικές Σύνοδοι της αδιαίρετης αρχαίας Εκκλησίας", κλπ);

    http://www.amen.gr/article1972

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τοση δουλοπρεπεια ορθοδοξων ιεραρχων εναντι του Παπα,για να λαβουν ευροαργυρια και δοξες και λειψανα αμφισβυτουμενης γνησιοτητος αγιων.
    Η χαρις ακομη γνησιων αγιων λειψανων ειναι ανενεργως εκτος της αληθινης πιστεως μεσα στις αιρεσεις των ετεροδοξων,ετσι θα παραμεινουν ανενεργα και μεσα στην παναιρεσι του οικουμενισμου,οπου καταπατουντε τα δογματα της αληθινης πιστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή