17 Φεβ 2014

Παπικός Αρχιεπίσκοπος Νικόλαος Πρίντεζης προς Μητροπολίτη Χίου Μάρκο: Πρέπει να αφήσουμε πίσω όσα έλεγαν οι Άγιοι Πατέρες!

Δυστυχώς σήμερα ο λεγόμενος “λαικός Οικουμενισμός”, γίνεται θρασύτερος με τις συνεχείς συμπροσευχές που έχουν καταντήσει καθημερινή αιτία σκανδαλισμού των πιστών και άμβλυνσης του ορθόδοξου αισθητηρίου των εκκοσμικευμένων ανθρώπων που τρέχουν σε Παπικούς ναούς να γιορτάσουν τον «Άγιο Βαλεντίνο»!!!!. Επιδιώκει μάλιστα ο Παπικός Αρχιεπίσκοπος  αναγνώριση εγκυρότητος ιεροσύνης λέγοντας«Αν είναι δυνατόν. Να μην μπορούμε και να μη δεχόμαστε να δούμε έναν Αρχιερέα…;».  

Σύμφωνα με  δημοσίευμα του politischios.gr,17/02/2014
Πυρά Νικολάου κατά Μάρκου [BINTEO]
ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Ν. ΠΡΙΝΤΕΖΗ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΡΚΟΥ ΓΙΑ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Με βολές κατά του Μητροπολίτη Χίου Μάρκου συνοδεύτηκε η παρουσία του καθολικού Αρχιεπισκόπου Αιγαίου και τοποτηρητή της Καθολικής Επισκοπής Χίου κ. Νικόλαου Πρίντεζη που από το βήμα του κατάμεστου από καθολικούς και ορθοδόξους Χριστιανούς Καθολικού Ναού του Αγ. Νικολάου, αναφέρθηκε στις σχέσεις μεταξύ των δύο εκκλησιών στηλιτεύοντας με νόημα την αρνητική στάση της Ι.Μ. Χίου απέναντι στην Καθολική Επισκοπή του νησιού από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του κ. Μάρκου.
«Οφείλουμε να γεφυρώσουμε το σχίσμα»
Ο Αρχιεπίσκοπος Αιγαίου αναφερόμενος στο νόημα της εορτής του Αγίου των Καθολικών Βαλεντίνου σημείωσε ότι αυτό απαντάται στην αγάπη που θα πρέπει κατ’ αρχήν να υπάρχει ανάμεσα στους ορθόδοξους και τους καθολικούς Χριστιανούς.
«Ο Ιησούς μας δίδαξε να είμαστε ένα. Αμ δε που είμαστε ένα. Έχουμε χωριστεί μεταξύ μας και πολλές φορές δεν θέλουμε να δούμε ο ένας τον άλλον. Αν είναι δυνατόν. Να μην μπορούμε και να μη δεχόμαστε να δούμε έναν Αρχιερέα, Ιερέα ή Μοναχό ενός άλλου δόγματος μα της ίδιας του Θεού πίστεως και να λέμε ότι είμαστε Χριστιανοί.
Μπορώ να κατανοήσω ότι ο Μουσουλμάνος ενδεχομένως δεν είναι υποχρεωμένος να με αγαπά. Όμως ένας Χριστιανός ακόμα και αν με θεωρεί εχθρό του, πρέπει να με αγαπά διότι αυτό μας δίδαξε ο Ιησούς.
Δεν φταίμε εμείς, μας λένε, που η εκκλησία είναι χωρισμένη. Και βέβαια δεν φταίμε. Φταίνε άνθρωποι σαν κι εμάς που ανήκουν στο χθες. Αλλά εμείς είμαστε υπεύθυνοι σήμερα που δεν διορθώνουμε το σχίσμα. Και μην αρχίζουμε να λέμε οι Πατέρες της Εκκλησίας και να τα ρίχνουμε όλα εκεί, γιατί η εκκλησία δεν είναι του χθες αλλά του σήμερα και του αύριο.
Διαφορετικά ο Άγιος Βαλεντίνος αλλά και όλοι οι Άγιοι του στερεώματος της Εκκλησίας και της Χριστιανοσύνης δεν μας ωφελούν απολύτως σε τίποτα», είπε ο Αρχιεπίσκοπος Αιγαίου.
Οι επιστολές
Το ξέσπασμα του Καθολικού Αρχιεπισκόπου Αιγαίου έρχεται ως συνέχεια της άρνησης των 3 τελευταίων χρόνων του Μητροπολίτη Χίου να έχει οποιαδήποτε επαφή με τους Καθολικούς παρότι επί μακαριστού Διονυσίου οι σχέσεις των δύο εκκλησιών ήταν άψογες σε σημείο που πολλές φορές οι Καθολικοί συμμετείχαν στις μεγάλες εορτές των Ορθοδόξων με επίσημη πρόσκληση συμμετοχής των Αρχιερέων τους.
Η μέχρι σήμερα ακατανόητη στάση του Μητροπολίτη Μάρκου συναντάται και σε σειρά επιστολών του Αρχιεπισκόπου Αιγαίου στις οποίες ουδέποτε έλαβε απάντηση.
Όπως αναφέρει ο Αρχιεπίσκοπος Νικόλαος στην τελευταία του επιστολή προς τον Μητροπολίτη Μάρκο στις 7/10/2011 έστειλε τις ευχές του για την εκλογή του όμως ουδέποτε έλαβε απάντηση. Στο κενό έπεσε και η απόπειρα συνάντησης με πρωτοβουλία του πρώτου τα Χριστούγεννα του 2012 ενώ την ίδια τύχη είχε και δεύτερη προσπάθεια συνάντησης την ημέρα εορτής του Αγίου Ισιδώρου του 2012. Τέλος αναπάντητη έμεινε και η 3η προσπάθεια συνάντησης εκ μέρους του Καθολικού Αρχιερέα τον περασμένο Δεκέμβριο και ενώ βρισκόταν στη Χίο για τις ημέρες των Χριστουγέννων.
«Σεβασμιότατε Αδελφέ, μετά από όλα αυτά κατάλαβα ότι υπάρχουν κάποιοι λόγοι που Σας δυσκολεύουν να με δεχθείτε. Ζήτησα να μάθω ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι που Σας δυσκολεύουν να με δεχθείτε στο Γραφείο Σας και εξεπλάγην.
Λυπήθηκα Σεβασμιότατε, διότι κι αν ακόμη με θεωρείτε εχθρό Σας, που δεν το φαντάζομαι, δεν θα έπρεπε να μου αρνηθείτε τη συνάντηση μαζί Σας», κατέληγε στην τελευταία επιστολή ο Αρχιεπίσκοπος Ν. Πρίντεζης. 

18 σχόλια:

  1. Την παραθεώρηση της παρακαταθήκης της "απαξ παραδοθείσης τοις αγίοις πίστεως" και το χείριστον, τη διαστρέβλωσή της, ας τα κρατήσουν οι παπικοί για τους εαυτούς τους! Οι Ορθόδοξοι ποιμένες δεν έχουν ανάγκη από υποδείξεις αιρετικών!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν την αλεπού του αισώπειου μύθου, που τής κόπηκε η ουρά. Θέλουν οι παπικοί να αφίσουμε και εμείς οι Ορθόδοξοι τους αγίους Πατέρες, τους "έργοις λάμψαντας Ορθοδοξίας", για να επικρατήσουν κι εδώ οι guru τσαρλατάνοι της Νέας Εποχής, τύπου δήθεν κληρικών Teilhard de Chardin, Thomas Merton κ.λπ. και να φθάσουμε έτσι στα δικά τους χάλια να απεικονίζουμε τον Χριστό να κάνει break-dance! Σάν δεν ντρέπονται λίγο ... ! Παντελής αναισθησία αμετανοησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά ο Σεβ. Χίου αρνείται να έχει επαφή με τους Παπικούς;

    Ρωτώ επειδή στη "Ρομφαία" υπάρχει φωτογραφία του Σεβασμιότατου με παπικό "επίσκοπο".

    Μπορείτε σας παρακαλώ να μας διαφωτίσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Τελεβάντο η φωτογραφία είναι φωτομοντάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  5. Συμπληρωματικό σχόλιο: Η Εκκλησία είναι και του χτες ως σώμα Χριστού, ΟΧΙ ΜΟΝΟ του σήμερα και του αύριο, όπως λέει ο «επίσκοπος» Αιγαίου διότι λέει ο απ. Παύλος στην προς Εβραίους ότι «Ἰησοῦς Χριστὸς χθὲς καὶ σήμερον
    ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας» (Ἐβρ. 13, 8). Ας αφήσουν οι αγαπητοί Λατίνοι τις αγαπολογίες κι ας ασχοληθούν λίγο με την Παράδοση της Εκκλησίας η οποία δεν είναι μόνο «του σήμερον και αύριο» αλλά και του «χθες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος (Τιτ. 3, 10-11) Ο Σεβασμιώτατος Χίου μια χαρά ακολουθεί την Παράδοση και τους Πατέρες της Εκκλησίας. Ουδέν όφελος θα προκύψει από τη συνάντηση σας, κ. Πρίντεζη, γιατί αν εσείς οι Λατίνοι είχατε καλή διάθεση για να γεφυρωθεί το Σχίσμα δεν θα σας είχε αποκόψει η Εκκλησία (βλ. αγ. Μάρκο Ευγενικό). Εύγε στον Σεβασμιώτατο για την στάση του η οποία δείχνει ότι η αγάπη είναι έμπρακτη και όχι «μωρές ζητήσεις» (Τιτ. 3, 9) ή αγιοβαλεντινισμοί...

    Απόφοιτος Θεολογικής Σχολής Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ κύριε Νικόλαε, με λύπη μου και πολύ αγάπη σας λέγω ότι δεν είσθε "Χριστιανός" δεν έχετε βάπτισμα, ούτε και ιεροσύνη. Επειδή λοιπόν σας αγαπώ, σας προτρέπω, να έλθετε στην ενορία μου να σας βαπτίσω, και κατόπιν να πάρετε από τα χέρια κάποιου Ορθοδόξου επισκόπου και την ιεροσύνη. Τότε μόνο έχετε ελπίδα σωτηρίας. Διαφορετικά είστε χαμένος. Και εσείς και όλοι οι σαν και σας..

    Με πολύ αγάπη

    π. Φώτιος Βεζύνιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά του τα είπε ο π. Φώτιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ένα πράγμα θα διαφωνήσω με τον κ. Νικόλαο. Αφού, πάτερ μου, οι άνθρωποι δεν θέλουν, γιατί επιμένετε; Με το ζόρι; Σώνει και καλά; Αφήστε τους στην απομόνωσή τους. Είναι αυτάρκεις. Τελείωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν προκειται να αφησουμε πισω τους πατερες, οσο και να το θελουν τα τσιρακια του Ρωμαιου ΠΟΝΤΙΚΟΥ...

    Και ο λογος ειναι απλος.
    Εμεις παντα θα ειμαστε επομενοι των Πατερων των επομενων του Χριστου..

    Διοτι, οι επομενοι Χριστου ,εχουν τους αιρετικους αβαπτιστους, οπως επεβεβαιωσαν οι Πατριαρχες της Ανατολης στην Συνοδο του 1755...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η "γλώττη του σώματος" εμφανίζεται ασύμβατος με τα λεγόμενά του εν λόγω θρησκευτικού εκπροσώπου, άτινα άλλωστε δεν είναι και ιδιαιτέρως αξιόλογα λ.χ. "εγώ (αναφέρει) πρέπει να αγαπώ του Ορθοδόξους", αλλά δεν αναφέρει ότι μας αγαπά! Οι προθέσεις των παπικών ήταν, είναι, παραμένουν και φαίνονται κάκιστες δια τους Ορθοδόξους. "Ου συγχωρεί συγκατάβασις εις τα της Ορθοδόξου Πίστεως" αγαπητέ Νικόλαε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η δ'ημετερα Εκκλησια ανωθεν αγνη,καθαρα,ειρηνικη,απεχομενη παντος ουτινοσουν φαυλου και πονηρου και πασης ηστινοσουν κακιας ελευθερα και ανε-πιμικτος παντος ρυπου και σπιλου,πρεσβευουσα τα υγια και καθαρα και απειλικρινημενα δογματα των ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.
    ΚΕΦΑΛΗ ΔΕ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,
    ΜΕΛΗ ΔΕ ΚΑΙ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ....ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ,............
    οι και αναλογως εχουσι καθαρσεως προς την ΕΑΥΤΩΝ -ΚΕΦΑΛΗΝ,ουχ ο δεινα ουτως αναγνως εχων και μεμιασμενως.
    Ιωσηφ Καλοθεου Συγγραμματα παρα Δημητριου Τσαμη τομ Α` σελ.294-296].π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι κουτοπονηρια των καθολικων δεν εχει ορια.
    Νομιζουν οι πλανεμενοι,οτι οι Πατερες φταινε που εγινε το σχισμα
    και αποκοπηκαν απο το σωμα της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και προσπαθουν με καθε τροπο να τους βγαλουν εξω, να παραμερισουμε τις θεσεις των Πατερων ,λες και οι Πατερες λαλησαν εφ εαυτου,τις δικες τους
    ιδεες και αντιληψεις και δεν
    λαλησαν τα λογια και τις θεσεις που κηρυξε ο Κυριος δια του Ευαγγελιου.Νομιζουν οι ταλαιπωροι, οτι σκονταφτουν στους Πατερες και προσπαθουν να τους βγαλουν εξω,μα αν βγαλουν τους Πατερες θα σκονταψουν στη διδασκαλεια του Ευαγγελιου και θα χρειαστη να βγαλουμε και το Ευαγγελιο απο τη μεση για να ενωθουμε επι τελους με βαση την αγαπη,την οποια δεν κατεχουν, εφ οσον δεν αγαπουν τον ΚΥΡΙΟ ,που ειναι κατ εξοχην και εν κυρολεξια Η Α Γ Α Π Η , ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΚΑΛΕΙΨΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σωστος ο 3:23
    Δεν γινεται ενωση μονον με την αγαπη ....
    Διοτι και την Αγαπη ,Το Αγιον Πνευμα τη δινει[[επικαιρο]] Ρωμ.15:30)

    Αλλα ,οποιος δεν εχει Το Αγ.Πνευμα,δεν παραδεχεται τα δωρα Του γιατι αυτα ,μονον με τη βοηθεια Του Αγ.Πνευματος κατανοουνται.Α`Κορ2:14)

    Με την πιστη ,ομως αποκτουμε Το Πνευμα.Γαλ 3:14)
    Το δε Πνευμα ,μας το Εδωσε ως εγγυηση .Β`Κορ.5-5)
    Γι αυτο ,
    Ποια αγαπη θα ειναι αυτη που θα ενωνει τα παιδια του φωτος απο τα παιδια του σκοτους;;;Για να εισαι Γνησιο παιδι του Θεου,πρεπει να εισαι μελος βιωματικο της Μιας,Αγιας,Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.
    Σιγουρα ειναι ταλαιοπωροι οι Λατινοι,οι οποιοι ειδαν για Φως το σκοτος.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχωρέστε με αγαπητοί αδελφοί, αλλά ο παπικός «ιερέας« πταίει γι' αυτά που ισχυρίζεται ή ημέτεροι μεγαλόσχημοι εκκλησιαστικοί ηγέτες που πιστεύουν τα ίδια με αυτόν, ότι δηλαδή οι Άγιοι Πατέρες πταίουν διά το σχίσμα διότι επλανήθησαν υπό του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ηδη στας χείρας του δικαιοκρίτου Θεού; (ίδ. περιοδ. Πατριαρχείου ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ).Για να είμαστε ειλικρινείς αυτοί κάνουν τη δουλειά τους, και δουλειά τους είναι μας μολύνουν με τις πλάνες και τις αιρέσεις τους, αλλά το θέμα είναι τί κάνουν οι δικοί μας Ορθόδοξοι Οικουμενιστές, από τον Οικουμενικό Πατριάρχη μέχρι τον Μεσσηνίας, τον Σύρου, τον Δημητριάδος κλπ. κλπ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ος γαρ απαισχυνθη με και τους εμους λογους,εν τη γενεα ταυτη τη μοιχαλιδι
    Και αμαρτωλω και ο Υιος του ανθρωπου
    Επαισχυνθησεται αυτον,οταν ελθη
    Εν τη δοξη Του Πατρος αυτου,
    Μετα των Αγγελων των Αγιων.
    Μαρκ η,`38.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητε αδελφε των 9.45 και βεβαια φταινε οι δικοι μας οικουμενισται,εκεινοι μεν ως αιρετικοι και εχωντες πνευμα πλανης εχουν και μια δικαιολογια.
    Οι δικοι μας οικουμενισται ιεραρχαι ,οι οποιοι οχι μονον το αγιο Βαπτισμα ελαβαν ,αλλα και το ΥΨΙΣΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ,εχουν τεραστια ευθηνη
    απεναντι ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΙΕΡΕΙΣ,αλλα και απεναντι
    ολων των ανθρωπων,ορθοδοξων,ετεροδοξων και αλλοδοξων,τους μεν ορθοδοξους προσπαθουν με σοφιστικα επιχειρηματα να τους πλανησουν ,τους δε ετεροδοξους και αλλοδοξους δεν τους φωτιζουν
    με τις αληθειες του Ευαγγελιου και τους αφηνουν να ζουν στο σκοτος της πλανης σ αυτη τη ζωη και στο σκοτος το εξωτερον στην αιωνια ζωη, εμποδιζοντας την
    αιωνια σωτηρια τους,για την οποια
    ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΟΣ,αφου οι πατριαρχαι ,εκφυλιστηκαν τοσο πολυ,ωστε να μοιραζουν το κορανιο αντι του
    ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ (ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ )στους αλλοδοξους.
    Δυστυχως οι δικοι μας οικουμενισται,προχωρουν και ολο και περισοτερο στον οικουμενισμο,στα βαθη του σατανα,
    μεχρι που να επιτυχουν την πολυποθυτη ενωση με ετεροδοξους και αλλοδοξους με βαση την αγαπη
    και να παραδοσουν τις ψυχες στον αντιχριστο,απο την πολυ αγαπη που εχουν για τους συνανθρωπους τους.
    Οι δικοι μας οικουμενισται ροκανιζουν τα εκατομυρια ,που περνουν απο το παγκοσμιο συμβουλιο
    των εκκλησιων,αγαπουν τον εαυτουλη τους και την προσωπικη τους καλοπεραση ,την ΙΕΡΟΣΥΝΗ και τους ανθρωπους ,τους χρησιμοποιουν για να επιτυχουν την προσωπικη τους καλοπεραση.
    Κοπτωντε για την αγαπη, ολο αγαπολογια ειναι ,αλλα ουτε το ΘΕΟ ουτε τους ανθρωπους αγαπουν,
    υποτιμουν την νοημοσυνη των ανθρωπων και προσπαθουν να τους
    εκμεταλευτουν χρησιμοποιντας το
    κηρυγμα της αγαπης του ευαγγελιου,μονον αυτη τη λεξη χρησιμοποιουν,διοτι μονον αυτη τους συμφερη ,για να επιτυχουν το παραδακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή