Οικουμενική
συνάντηση των χριστιανικών δογμάτων θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο στην
Ιερουσαλήμ.
Ο
πάπας Φραγκίσκος απευθυνόμενος πριν από λίγο στους συγκεντρωμένους πιστούς στην
πλατεία του Αγίου Πέτρου επιβεβαίωσε ότι τον ερχόμενο Μάιο θα πραγματοποιήσει
ταξίδι στους Αγίους Τόπους.
Η
επίσκεψη θα πραγματοποιηθεί από τις 24 μέχρι τις 26 Μαίου και θα
συμπεριλάβει την Ιορδανία, τα Παλαιστινιακά Εδάφη και το Ισραήλ με σταθμούς στο
Αμάν, τη Βηθλεέμ και τα Ιεροσόλυμα.
Τα
ιταλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν με έμφαση ότι ο πάπας Φραγκίσκος
πραγματοποιεί το ταξίδι αυτό πενήντα χρόνια μετά την ιστορική συνάντηση, στα
Ιεροσόλυμα, του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα με τον Πάπα Παύλο τον ΣΤ'.
Στα
Ιεροσόλυμα τον ερχόμενο Μάιο ο πάπας Φραγκίσκος αναμένεται να συναντηθεί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
«Στον
Πανάγιο Τάφο θα έχω οικουμενική συνάντηση με όλους τους
εκπροσώπους των χριστιανικών δογμάτων της Ιερουσαλήμ, μαζί με τον Οικουμενικό
Πατριάρχη Βαρθολομαίο», είπε ο ποντίφικας στο συγκεντρωμένο πλήθος των πιστών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - real
και bbc.co.uk
Δείτε και :-Ετοιμάζεται συνάντηση του
Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου με τον Πάπα Φραγκίσκο στα Ιεροσόλυμα http://aktines.blogspot.gr/2013/12/blog-post_16.html
Εαν καποιος θα μπορουσε να εκφρασει ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ το ευσεβες της συμπροσευχης μετα εγνωσμενων αιρετικων θα προσεφεραι σπουδαιο εργο στην Εκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκει η προσπαθεια του αυτη να ειναι απολυτως συμφωνη με την θεολογια των θεοφορων πατερων και των οικουμενικων και των τοπικων συνοδων ιδιως εκεινων του μεγαλου Φωτιου και των ησυχαστικων ιδιως εκεινης του 1351 οπως και της συνοδου των πατριαρχων της Ανατολης του 1755 .
Το προβλημα και η δυσκολια εγκειται στο οτι και οι τρεις αυτες τοπικες συνοδοι κατακεραυνωνουν τους λατινους.
Να πεδιο εκφρασεως Ορθοδοξου πατερικως νοουμενης θεολογικης ερευνης.
Υπαρχει σημερα εκεινος ο
θεολογικος νους που θα επειθε τους πατριαρχες του 1755 αλλα και εμας σημερα οτι εσφαλαν στην ανακηρυξη των λατινων και των διαμαρτυρομενων ως αβαπτιστους?
Βλεπεται ο Καρμιρης στον β τομο των μνημειων του εμφανιζει τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο ως αποδεχονεμο την υποδοχη των λατινων στην Ορθοδοξια με χρισμα και λιβελο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον τροπο αυτο δειχνει τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο να αποδεχεται το βαπτισμα των λατινων.
ΟΜΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΓΥΜΝΩΣΕ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1351.
Εις τας "σκολιάς και διεστραμμένας" οδούς του μακαριστού Αθηναγόρα πορεύεται ο πατριάρχης Βαρθολομαίος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ!
Λ.Ν.
Περιμενεις Ορθοδοξη απαντηση απο αθεολογητους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως ματαιοπωνεις;
Β.Π.
Απλώς Α Ν Ά Ξ Ι Ο Σ !!! Διακοπή του μνημοσύνου του εδώ και τώρα από όλο το Άγιο όρος και όχι μόνο, και σύγκληση συνόδου για την καθαίρεσή του...Αλλά είπε ένα πατέρας αγιορείτης...Μην περιμένετε οικουμενική σύνοδο να καταδικάσει τον οικουμενισμό, θα καταδικαστεί μία κι έξω από τον ίδιο τον Κύριο. Ο έχων ώτα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πη κανεις για το μυστηριο της ανομιας που συντελειται στις μερες μας απο κληρο και λαο,τη προδοσια της πιστεως απο τους οικουμενιστας,την αναγνωρισει των αιρεσεων ως κανονικες εκκλησιες,πως μπορουν οι οικουμενιστες να αναγνωριζουν ορισμενα μυστηρια των αιρετικων,οπως το βαπτισμα και ορισμενα οπως το χρισμα οχι ,εν μερει ενεργει το πνευμα το αγιο στις αρεσεις ,επικυρωνει το βαπισμα των αιρετικων,τα δε αλλα μυστηρια οχι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΑΣ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ
ΨΕΥΔΕΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ΣΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΗ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΡΑ
ΔΙΚΑΙΟ ΗΧΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ, Η ΕΝΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΗ.ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΝΑΦΚΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ,ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ,ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ,ΟΤΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΟΡΘΟΔΟΚΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΥΠΕΡΑΙΡΩΜΕΝΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ ΜΕ ΣΧΙΣΜΑ ,ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΡΓΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΟ.