Το εγκολπιο του Επισκοπου πρεπει να εικονιζει τον Κυριο Ιησου Χριστο στου οποιου τον τοπο και τον τυπο ισταται ο Επισκοπος. Επισης ολοι οι κληρικοι θα πρεπει να εχουν ιεροπρεπή εμφανιση όχι ξυρισμένα μαγουλα,αρωματα και κοσμικα ενδυματα (κουστουμια).
Εαν διδαχθει απο Ορθοδοξου εδρας, η θεολογια της "αγιας οικογενειας", τοτε καλως και δικαιως, να επελθει στα κεφαλια μας, το αναλογο του αζυμιτικου συλλειτουργου της 12/12/1452,
Οταν ενας Ορθοδοξος επισκοπος,ο οποιος φωρα ενα ΑΙΡΕΤΙΚΟ εγκολπιο και υπερμαχει υπερ ενος "Ορθοδοξου" πρωτειου , δηλαδη λατινικης κοπης, τοτε υφισταται καθε δικαιωμα να ερωτηθει, εαν θελει να παραμεινει στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια, ή θελει να παρει μεταγραφη για καρδιναλιος....
Προς επιβεβαιωση και θαυμασμο(?) θεολογικης ικανοτητος..
Τρεμε Βεκκο και Καλεκα.
Εχετε ανταγωνιστη...
Το ενδιαφερον ειναι , οτι ο λατινο-εγκολπιο-φορων ζητει την επιβολη πρωτειου στην Ορθοδοξια, προφασιζομενος το ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ πρωτειο του Θεου Πατρος στην αϊδιοτητα της αγιας Τριαδας.
Απαράδεκτα τα όσα μας λέγη ο νεοταξίτης "θεολόγος" περί δήθεν πρωτείου και μοναρχίας του Πατρός. Περισσοτέρως γελοιωδέστερα είναι τα όσα αναφέρονται περί δήθεν "πρωτείου" του επισκόπου. Ναι αγαπητέ, ευτυχώς η ιστορία ανέδειξε πολλοστούς επισκόπους αιρετικούς. Δια την Ορθόδοξον Εκκλησίαν όντως δεν υπάρχουν απρόσωπαι έννοιαι όπως λ.χ. η "σύνοδος", η "εκκλησία", ή η "θεϊκή ουσία" αλλά εις την θέσιν των έχομεν την Α΄ Οικουμενικήν Σύνοδον των τριακοσίων και δεκαοκτώ συγκεκριμένων Αγίων Θεοφόρων Πατέρων (του Αγίου Σπυρίδωνος, του Αγίου Αθανασίου, του Αγίου Νικολάου κ.α.). Αν λ.χ. επιχειρήσουν να οικοδομήσουν δήθεν "οικουμενικήν σύνοδον" "θεολόγοι" ή επίσκοποι με τας εξόφθαλμας πλανεμένας θεωρήσεις τότε τα εν λόγω πρόσωπα δεν εξασφαλίζουν την ορθόδοξον επάρκειαν δια τον εαυτόν των και επομένως δεν δύνανται να θεολογήσουν ορθοδόξως ούτε και εν συνόδω, άρα ματαία και η προσπάθειά των: εάν δε το άλας μωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται; εις ουδέν ισχύει έτι ει μη βληθήναι έξω και καταπατείσθαι υπό των ανθρώπων. (Ματ. ε΄, 13). Τα όμοια ισχύουν και δια την Θεϊκήν Ουσίαν. Είναι η ουσία των Προσώπων του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Δια τούτον ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναφέρονται μονομερώς, αλλά μόνον εν Τριάδι (Θεοφάνεια, Μεταμόρφωσις). Κάθε αυτονόμησις προσώπου δια την Ορθόδοξον Θεολογίαν είναι αιρετική και παντελώς αβάσιμος. Ο Άγιος Τριαδικός Ύψιστος Θεός να μας ελεή, Αμήν.
Στην φωτογραφια ειναι ο Μητρ. Γαλλιας Εμμανουηλ, και οχι ο τοτε Αρχιμανδριτης και τωρα Επισκοπος, που ειπε τα αναφερωμενα στην αναρτηση μου "29 Δεκεμβρίου 2013 - 12:33 μ.μ"
Προφανως οφειλω την παρουσα διορθωση του σφαλματος μου, ως προς την ταυτοτητα του " λατινο-εγκολπιο-φερωντος"
Βεβαια, ο ορθως πονησας την αναφωραν επι του πρωτειου στην Ορθοδοξια κατα τον τυπο του πρωτειου του Θεου Πατρος, εχει τα ιδια ακριβως οικουμενιστικα φρονηματα με τον Μητρ. Γαλλιας...
Το εγκολπιο του Επισκοπου πρεπει να εικονιζει τον Κυριο Ιησου Χριστο στου οποιου τον τοπο και τον τυπο ισταται ο Επισκοπος. Επισης ολοι οι κληρικοι θα πρεπει να εχουν ιεροπρεπή εμφανιση όχι ξυρισμένα μαγουλα,αρωματα και κοσμικα ενδυματα (κουστουμια).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν διδαχθει απο Ορθοδοξου εδρας, η θεολογια της "αγιας οικογενειας", τοτε καλως και δικαιως, να επελθει στα κεφαλια μας, το αναλογο του αζυμιτικου συλλειτουργου της 12/12/1452,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν ενας Ορθοδοξος επισκοπος,ο οποιος φωρα ενα ΑΙΡΕΤΙΚΟ εγκολπιο και υπερμαχει υπερ ενος "Ορθοδοξου" πρωτειου , δηλαδη λατινικης κοπης, τοτε υφισταται καθε δικαιωμα να ερωτηθει, εαν θελει να παραμεινει στην Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια, ή θελει να παρει μεταγραφη για καρδιναλιος....
Προς επιβεβαιωση και θαυμασμο(?) θεολογικης ικανοτητος..
Τρεμε Βεκκο και Καλεκα.
Εχετε ανταγωνιστη...
Το ενδιαφερον ειναι , οτι ο λατινο-εγκολπιο-φορων ζητει την επιβολη πρωτειου στην Ορθοδοξια, προφασιζομενος το ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ πρωτειο του Θεου Πατρος στην αϊδιοτητα της αγιας Τριαδας.
«Ἡ ἄρνηση ἀναγνωρίσεως πρωτείου τινός στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἑνός πρωτείου τό ὁποῖο δέν μπορεῖ νά ἐνσαρκώσει παρά κάποιος Πρῶτος – τοὐτέστι κάποιος Ἐπίσκοπος, ὁ ὁποῖος ἔχει τό προνόμιο νά εἶναι ὁ πρῶτος μεταξύ τῶν ἀδελφῶν του Ἐπισκόπων – συνιστᾷ αἵρεση. Εἶναι ἀπαράδεκτο αὐτό πού συνήθως λέγεται ὅτι ἡ ἑνότητα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων διασφαλίζεται εἴτε ὑπό μιᾶς κοινῆς πίστεως καί λατρείας εἴτε ὑπό τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Καί οἱ δύο αὐτοί παράγοντες εἶναι ἀπρόσωποι, ἐνῷ στήν ὀρθόδοξη θεολογία μας ἡ ἀρχή τῆς ἑνότητάς μας εἶναι πάντοτε ἕνα πρόσωπο. Πράγματι, ὅπως στό ἐπίπεδο τῆς Ἁγίας Τριάδος ἡ ἀρχή τῆς ἑνότητας δέν εἶναι ἡ θεία οὐσία, ἀλλά τό πρόσωπο τοῦ Πατρός (ἡ «μοναρχία» τοῦ Πατρός), ἔτσι καί στό ἐκκλησιολογικό ἐπίπεδο, στήν τοπική ἐκκλησία, τό σημεῖο τῆς ἑνότητας δέν εἶναι τό πρεσβυτέριο ἤ ἡ κοινή λατρεία τῶν χριστιανῶν, ἀλλά τό πρόσωπο τοῦ Ἐπισκόπου. Ἑπομένως, ἐπί πανορθοδόξου ἐπιπέδου ἡ ἀρχή τῆς ἑνότητας δέν μπορεῖ νά στηρίζεται ἐπί μιᾶς ἰδέας ἤ ἑνός θεσμοῦ, ἀλλά πρέπει νά εἶναι κάποιο πρόσωπο, ἄν βέβαια θέλουμε νά παραμείνουμε συνεπεῖς στή θεολογία μας»
Ἐπίσκεψις 698 [31-03-2009].
Απαράδεκτα τα όσα μας λέγη ο νεοταξίτης "θεολόγος" περί δήθεν πρωτείου και μοναρχίας του Πατρός. Περισσοτέρως γελοιωδέστερα είναι τα όσα αναφέρονται περί δήθεν "πρωτείου" του επισκόπου. Ναι αγαπητέ, ευτυχώς η ιστορία ανέδειξε πολλοστούς επισκόπους αιρετικούς. Δια την Ορθόδοξον Εκκλησίαν όντως δεν υπάρχουν απρόσωπαι έννοιαι όπως λ.χ. η "σύνοδος", η "εκκλησία", ή η "θεϊκή ουσία" αλλά εις την θέσιν των έχομεν την Α΄ Οικουμενικήν Σύνοδον των τριακοσίων και δεκαοκτώ συγκεκριμένων Αγίων Θεοφόρων Πατέρων (του Αγίου Σπυρίδωνος, του Αγίου Αθανασίου, του Αγίου Νικολάου κ.α.). Αν λ.χ. επιχειρήσουν να οικοδομήσουν δήθεν "οικουμενικήν σύνοδον" "θεολόγοι" ή επίσκοποι με τας εξόφθαλμας πλανεμένας θεωρήσεις τότε τα εν λόγω πρόσωπα δεν εξασφαλίζουν την ορθόδοξον επάρκειαν δια τον εαυτόν των και επομένως δεν δύνανται να θεολογήσουν ορθοδόξως ούτε και εν συνόδω, άρα ματαία και η προσπάθειά των: εάν δε το άλας μωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται; εις ουδέν ισχύει έτι ει μη βληθήναι έξω και καταπατείσθαι υπό των ανθρώπων. (Ματ. ε΄, 13). Τα όμοια ισχύουν και δια την Θεϊκήν Ουσίαν. Είναι η ουσία των Προσώπων του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Δια τούτον ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναφέρονται μονομερώς, αλλά μόνον εν Τριάδι (Θεοφάνεια, Μεταμόρφωσις). Κάθε αυτονόμησις προσώπου δια την Ορθόδοξον Θεολογίαν είναι αιρετική και παντελώς αβάσιμος. Ο Άγιος Τριαδικός Ύψιστος Θεός να μας ελεή, Αμήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην φωτογραφια ειναι ο Μητρ. Γαλλιας Εμμανουηλ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι οχι ο τοτε Αρχιμανδριτης και τωρα Επισκοπος, που ειπε τα αναφερωμενα στην αναρτηση μου "29 Δεκεμβρίου 2013 - 12:33 μ.μ"
Προφανως οφειλω την παρουσα διορθωση του σφαλματος μου, ως προς την ταυτοτητα του " λατινο-εγκολπιο-φερωντος"
Βεβαια, ο ορθως πονησας την αναφωραν επι του πρωτειου στην Ορθοδοξια κατα τον τυπο του πρωτειου του Θεου Πατρος, εχει τα ιδια ακριβως οικουμενιστικα φρονηματα με τον Μητρ. Γαλλιας...