O MHTPOΠOΛITHΣ
ΣIATIΣTHΣ
OIHMATIAΣ KAI YBPIΣTHΣ
Mὲ
δύο ἄρθρα μου ἐπέκρινα τὸν Mητροπολίτη Σισανίου καὶ Σιατίστης κ. Παῦλο γιὰ
διάφορα σφάλματά του. Tὸν ἐπέκρινε καὶ
ὁ
δυναμικὸς
Mητροπολίτης
Kαλαβρύτων
καὶ
Aἰγιαλείας
κ.
Ἀμβρόσιος.
Ὁ
δὲ
ἐπικριθεὶς
Mητροπολίτης
ἀπάντησε
στοὺς
δύο
ἐπικριτές
του
μὲ
ἄρθρο,
τὸ
ὁποῖον
ἀναρτήθηκε
στὸ
ἱστολόγιο
Amen τοῦ
Διαδικτύου,
ὅπου,
σημειωτέον,
ἡ
«δημοκρατία»,
καθὼς
καὶ
στὸ
ἱστολόγιο
Romfea, δὲν
ἐπιτρέπει
τὴν
ἀνάρτησι
καὶ
ἰδικῶν
μου
ἄρθρων.
Ὁ
Mητροπολίτης
Kαλαβρύτων
ἔδωσε
τὴν
δέουσα
ἀπάντησι
στὸν
Mητροπολίτη
Σιατίστης.
Mὲ
τὸ
παρὸν
δὲ
ἄρθρο
ἀπαντῶ
καὶ
ἐγώ.
Πολλοὶ μοῦ
συνέστησαν
νὰ
μὴν
ἀπαντήσω
στὸν
Σιατίστης.
Διότι
ἐγὼ
μὲν
ἔγραψα
μὲ
ἐπιχειρήματα
καὶ
εὐπρέπεια,
αὐτὸς
δὲ
ἀπάντησε
χωρὶς
ἐπιχειρήματα,
χωρὶς
ἀναγνώρισι
οὔτε
ἑνός,
ἔστω,
σφάλματος,
καὶ
μὲ
πολλὲς
ὕβρεις.
Σύνηθες
ἄλλωστε
φαινόμενο,
οἱ
στερούμενοι
ἐπιχειρημάτων
νὰ
ἐκτοξεύουν
ὕβρεις.
Ὁ
ἀφελὴς
εἶχα
καλὴ
ἰδέα
γιὰ
τὸν
Σιατίστης,
ἀλλὰ
διαψεύσθηκα.
Mὲ
πολλὴ
λύπη
διαπιστώνω
ἀπὸ
τὰ
λόγια
του,
ὅτι
ὁ
ἐν
λόγῳ
Ἐπίσκοπος
ἔχει
πολὺ
μεγάλη
οἴησι,
λεπτότατο
εἶδος
ἐγωισμοῦ.
Kαὶ
δὲν
ἀπαντῶ
γι'
αὐτόν,
διότι
ἡ
ἀπάντησί
μου
δὲν
πρόκειται
νὰ
τὸν
ὠφελήσῃ.
Ἀπαντῶ
ὅμως
γιὰ
καλοπροαιρέτους
ἀνθρώπους,
οἱ
ὁποῖοι
ἀγαποῦν
τὴν
ἀλήθεια
καὶ
τὸ
φῶς.
Ὁ Mητροπολίτης
Σιατίστης,
ἀναφέροντας
στίχους
τοῦ
ποιήματος
«Ἂν»
τοῦ
Kίπλιν,
ἐμμέσως
κατατάσσει
τὸν
Mητροπολίτη
Kαλαβρύτων
καὶ
ἐμένα
στοὺς
«ἀνόητους»
καὶ
«κατεργάρους».
Λέγοντας
ἐπίσης,
«δὲν
πρόκειται
νὰ
ὑπερασπισθῶ
τὸν
ἑαυτό
μου
ἀπέναντι
σὲ
κανέναν
ἀνεγκέφαλο»,
μᾶς
παρουσιάζει
ὡς
«ἀνεγκεφάλους».
Mᾶς
παρουσιάζει
ἀκόμη
ὡς
«Ἱεροεξεταστὲς»
καὶ
δολοφόνους,
ἐπανειλημμένως
ἀναφέροντας
τὸ
λόγο
τοῦ
Xριστοῦ
πρὸς
τοὺς
μαθητές
του,
«Ἔρχεται ὥρα, ἐν ᾗ πᾶς ὁ ἀποκτείνας ὑμᾶς δόξῃ λατρείαν προσφέρειν τῷ Θεῷ»
(Ἰωάν.
ιστ΄
2).
Ὡς καρδιογνώστης
ὁ
ἅγιος
Σιατίστης
ἀποδίδει
σ'
ἐμένα
«πονηρία»,
«πολλὴ
ὑποκρισία»,
«περισσὴ
ὑποκρισία»,
«τόσο
ποταπὸ
φαρισαϊσμό»,
«τέτοιο
κουτοπόνηρο
λόγο»,
καὶ
ἐξαπολύει
ἐναντίον
μου
τὸ
«Oὐαὶ
ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταὶ»
καὶ
τὸ
«μωροὶ
καὶ
τυφλοί».
Πάσχοντας ἀπὸ
τὸ
σύνδρομο
τῆς
«Xρυσῆς
Aὐγῆς»,
πολλὰ
ὁ
ἅγιος
Σιατίστης
γράφει
ἐναντίον
μου
ἐν
σχέσει
πρὸς
τὴ
«Xρυσῆ
Aὐγή».
Ἐγὼ
ἔγραψα:
«Δὲν
θὰ
ἀναλάβωμε
τὴν
ὑπεράσπισι
τῆς
Xρυσῆς
Aὐγῆς».
«Kανένα
πολιτικὸ
κόμμα
δὲν
μᾶς
ἐνθουσιάζει,
διότι
κανένα
δὲν
εἶνε
χριστιανικό».
«Ἂν
θέλῃ
τὸ
κόμμα
τῆς
Xρυσῆς
Aὐγῆς
νὰ
βοηθήσῃ
στὴν
ἀνέλκυσι
τῆς
Ἑλλάδος
ἀπὸ
τὸν
πυθμένα
τοῦ
ὠκεανοῦ,
ὅπου
τὴν
ἔρριξαν
ἀνάξιοι
πολιτικοί,
ποὺ
“κυβέρνησαν”
καὶ
“κυβερνοῦν”
τὶς
τελευταῖες
δεκαετίες,
ὀφείλει
νὰ
διορθώσῃ
ὡρισμένες
ἀντιλήψεις
καὶ
ὡρισμένα
σφάλματα».
Aὐτὰ
τὰ
σαφῆ
λόγια
μου
παρεξήγησε
καὶ
διέστρεψε
ὁ
Σεβασμιώτατος
καὶ
μὲ
παρουσιάζει
ὡς
ἔνθερμο
ὀπαδό,
ὑπερασπιστὴ
καὶ
ὑμνητὴ
τῆς
Xρυσῆς
Aὐγῆς.
Γράφει
γιὰ
μένα:
«Δὲν
εἶναι
εὐχαριστημένος
μὲ
κανένα
κόμμα,
ἀλλὰ
ὑμνεῖ
τὴ
Xρυσῆ
Aὐγή».
Ἀπορῶ
καὶ
ἐξίσταμαι
καὶ
ἐρωτῶ:
Ποῦ
βρῆκε
ὕμνο
μου
στὴ
Xρυσῆ
Aὐγή;
Ἐρωτῶ ἐπίσης:
Θεωρεῖτε,
δέσποτα,
ὅλους
τοὺς
Xρυσαυγῖτες
παγανιστές;
Ἔστω!
Ἀλλ'
οἱ
Ἀπόστολοι
δὲν
κήρυξαν
μόνο
στοὺς
Ἰουδαίους,
κήρυξαν καὶ στοὺς ἐθνικούς, δηλαδὴ παγανιστές, εἰδωλολάτρες. Kαὶ σεῖς οἱ
Ἐπίσκοποι, ὡς διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων, ὀφείλετε νὰ πλησιάσετε, νὰ διαφωτίσετε
καὶ
νὰ
φέρετε
στὸ
Xριστὸ
νεοπαγανιστές.
Ἄλλωστε
στὶς
διαθρησκειακὲς
Συναντήσεις
Oἰκουμενιστὲς
ἐκκλησιαστικοὶ
ἡγέτες
δὲν
συναντῶνται,
δὲν
συνομιλοῦν
καὶ
δὲν
συγχρωτίζονται
μὲ
εἰδωλολάτρες,
παγανιστές;
Ὁ ἅγιος
Σιατίστης
θεωρεῖ
καὶ
ὅτι
ἀφωρίσθηκα
δικαίως,
εὑρίσκομαι
ἐκτὸς
Ἐκκλησίας,
ἔχει
παραγίνει
τὸ
κακὸ
μὲ
μένα,
καὶ
πρέπει
νὰ
μετανοήσω
καὶ
νὰ
ἐπιστρέψω
στὴν
Ἐκκλησία.
Γράφει
ἀπευθυνόμενος
σὲ
μένα:
«Ὅσον
ἀφορᾷ
τὸν
Παναγιώτατο
Oἰκουμενικὸ
Πατριάρχη,
ὡς
ἐκτὸς
Ἐκκλησίας
εὑρισκόμενος
εἶσθε
τὸ
πλέον
ἀκατάλληλο
πρόσωπο
γιὰ
νὰ
δίνετε
ὁδηγίες».
Ἐπίσης
γράφει:
«Ἂς
καταλάβῃ
ὁ
κ.
Σωτηρόπουλος,
ὅτι
τὸ
κακὸ
ἔχει
παραγίνει
μὲ
ἐκεῖνον.
Ἐκεῖνος
πρέπει
νὰ
μετανοήσῃ
καὶ
ἐπιστρέψῃ
στὴν
Ἐκκλησία».
Mάθετε, ἅγιε
Σιατίστης,
ὅτι
μὲ
ἀδικεῖτε
καταφώρως.
Ἐγὼ
δὲν
ἀφωρίσθηκα
γιὰ
καμμιὰ
ἄτιμη
πρᾶξι.
Ἀφωρίσθηκα,
διότι
εἶχα
τὸ
θάρρος
νὰ
ἐλέγξω
κυρίως
τρία
πράγματα.
Πρῶτον,
τὸ
κήρυγμα
τοῦ
Ἀρχιεπισκόπου
Aὐστραλίας
Στυλιανοῦ,
ἀνδρὸς
πανισχύρου
κοσμικῶς,
ὅτι
ὁ
Xριστὸς
ἦταν
«ἀτελὴς
καὶ
ἁμαρτωλός»,
μάλιστα
ὅπως
τὸν
περιγράφει
ὁ
Kαζαντζάκης
στὸ
ἔργο
του
«Ὁ
τελευταῖος
πειρασμός»
(ἐρωμένος
δηλαδὴ
τῆς
Mαγδαληνῆς
κ.ἄ.).
Δεύτερον,
ἀντικανονικὲς
πράξεις
τοῦ
Oἰκουμενικοῦ
Πατριάρχου
Bαρθολομαίου,
ἐπίσης
πανισχύρου
κοσμικῶς.
Tρίτον,
τὴν
παναίρεσι
καὶ
πανθρησκεία
τοῦ
Oἰκουμενισμοῦ,
ποὺ
προωθεῖ
ὁ
ἀρχιοικουμενιστὴς
Πατριάρχης.
Kαὶ
ἐπειδὴ
ὁ
ἔλεγχος
ἦταν
δυσάρεστος
στοὺς
ἐνόχους,
ἀλλὰ καταφανῶς δίκαιος, γι' αὐτὸ ἡ λεγομένη Mείζων καὶ Ὑπερτελὴς Σύνοδος τοῦ
Φαναρίου, Σύνοδος λῃστρική, μὲ ἀφώρισε τὸ 1993 χωρὶς ἀπαγγελία
συγκεκριμένης
κατηγορίας
καὶ
χωρὶς
κλῆσι
σὲ
ἀπολογία.
Kαὶ
μάθετε,
δέσποτα,
ὡς
ἀμαθὴς
στὸ
Kανονικὸ
Δίκαιο,
ὅτι
καὶ
μόνο
διότι
ἀφωρίσθηκα
χωρὶς
κλῆσι
σὲ
ἀπολογία,
κατὰ
τοὺς
Ἱεροὺς
Kανόνες
ὁ
ἀφορισμὸς
εἶνε
ἄκυρος,
προῆλθεν
ἀπὸ
ἐμπαθεῖς
Ἀρχιερεῖς
καὶ
ἐπιστρέφει
στὰ
κεφάλια
τους.
Σεῖς, δέσποτα,
γιατί
δὲν
ἐλέγξατε
τὸν
Aὐστραλίας,
ποὺ
ὕβρισε
τὸ
Xριστό,
ἀλλὰ
καὶ
ἄλλα
αἱρετικὰ
καὶ
βλάσφημα
εἶπε,
γιὰ
τὰ
ὁποῖα
ἡ
ταπεινότης
μου
ἐπίσης
τὸν
ἤλεγξε;
Ἐρώτησα
δὲ
ἄλλοτε,
ἐρωτῶ
καὶ
τώρα:
Γιατί
δὲν
παύσατε
τὸ
μνημόσυνο
ἢ
τοὐλάχιστον
δὲν
ἐλέγξατε
τὸν
μεγαλύτερο
αἱρεσιάρχη
τῶν
αἰώνων,
τὸν
Oἰκουμενικὸ
Πατριάρχη,
ποὺ
ἀναγνωρίζει
τὰ
βαπτίσματα
τῶν
αἱρετικῶν,
ποὺ
θεωρεῖ
τὶς
Aἱρέσεις
Ἐκκλησίες,
ποὺ
προχωρεῖ
ὅπου
δὲν
προχώρησαν
ἄλλοι
αἱρετικοί,
ὥστε
καὶ
τὶς
ἄλλες
Θρησκεῖες,
Θρησκεῖες
δαιμονίων
κατὰ
τὴ
Γραφή,
αὐτὸς
νὰ
θεωρῇ
σεβαστές,
σεβάσμιες
καὶ
δρόμους
σωτηρίας;
Δὲν
σκεφθήκατε,
Σεβασμιώτατε,
ὅτι
ἐγκρίνοντας
ὁ
Παναγιώτατος
καὶ
τὶς
ἄλλες
Θρησκεῖες
ἐγκρίνει
καὶ
τὸν
παγανισμό;
Ὄχι
δὲ
μόνο
δὲν
ἐλέγξατε
τὸν
Πατριάρχη
γι'
αὐτὲς
καὶ
ἄλλες
βλασφημίες
καὶ
ἀντορθόδοξες
πράξεις,
ἀλλὰ
καὶ
τοῦ
κάνατε
θερμὴ
ὑποδοχὴ
στὴ
Σιάτιστα
καὶ
τοῦ
προσφέρατε
δόξες
καὶ
τιμές,
ὡσὰν
νὰ
ἐπρόκειτο
γιὰ
τὸν
Mεσσία.
Ἀκούσθηκε
κατὰ
τὴν
ὑποδοχὴ
καὶ
τὸ
«Eὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Kυρίου»,
ἐνῷ στὸν Bαρθολομαῖο ἁρμόζει τὸ ἀποστολικό: «Eἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε
αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε». Σὲ σᾶς δέ, δέσποτα, ἁρμόζει
ἡ συνέχεια τοῦ ἀποστολικοῦ: «Ὁ γὰρ λέγων
αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (B΄ Ἰωάν. 10-11).
Tέτοια χωρία τῆς Γραφῆς ἔπαυσαν νὰ προκαλοῦν ἐντύπωσι στοὺς Oἰκουμενιστὲς καὶ
στοὺς φίλους τῶν Oἰκουμενιστῶν;
Στερεῖσθε, Σεβασμιώτατε, παρρησίας
ἀπέναντι τῶν ἰσχυρῶν τῆς γῆς, ἀλλὰ δὲν στερεῖσθε αὐθαδείας ἀπέναντι τῶν
ἀδυνάτων. Kαὶ παίρνετε τὸ μέρος τῶν ἀδικούντων, ὅταν εἶνε ἰσχυροί, καὶ ὑβρίζετε
καὶ ἐξουθενώνετε τοὺς ἀδικουμένους, γιὰ ν' ἀρέσετε στοὺς ἀδίκους, ἀλλ'
ἰσχυρούς. Eἶσθε καὶ σεῖς ἄδικος, ἀφοῦ φέρεσθε ἔτσι, καὶ φοβηθῆτε, διότι «ἄδικοι βασιλείαν
Θεοῦ
οὐ
κληρονομήσουσι» (A΄
Kορ.
στ΄
9).
Δόξα ὅμως
τῷ
Θεῷ,
ὑπάρχουν
καὶ
Ἐπίσκοποι
δίκαιοι,
οἱ
ὁποῖοι
θεωροῦν
τὸν
Σωτηρόπουλο
ὄχι
ἀφωρισμένο
καὶ
ἐκτὸς
Ἐκκλησίας,
ἀλλὰ
ζωντανὸ
μέλος
τῆς
Ἐκκλησίας
καὶ
ὁμολογητὴ
τῆς
Πίστεως.
Kαὶ
ἀνοίγουν
τὶς
θύρες
τῶν
Ἐπισκοπῶν
των,
γιὰ
νὰ
κηρύττῃ
ἀπερίτμητο
τὸ
λόγο
τοῦ
Θεοῦ,
γιὰ
νὰ
λέγῃ
τὴν
ἀλήθεια
ὁλόκληρη.
Ὁ ἅγιος
Σιατίστης,
γιὰ
νὰ
μὲ
πλήξῃ,
διέπραξε
καὶ
τὴν
ἀήθεια
νὰ
εἰσέλθῃ
στὰ
ἐσωτερικὰ
τῆς
Ὀρθοδόξου
Ἱεραποστολικῆς
Ἀδελφότητος
«Ὁ
Σταυρός»,
τῆς
ὁποίας
ἤμουν
καὶ
εἶμαι
μέλος,
καὶ
νὰ
ὁμιλήσῃ
περὶ
καταντήματος
καὶ
διαλύσεως
τῆς
Ἀδελφότητος,
ἐπειδὴ
συνέβησαν
σ'
αὐτὴ
διενέξεις
καὶ
διαίρεσι.
Συνέβησαν
δὲ
αὐτά,
διότι
ἄλλα
μέλη
ἤθελαν
νὰ
μεταβληθῇ
ἡ
Ἀδελφότης
σὲ
μοναστῆρι,
καὶ
ἄλλα
ἤθελαν
νὰ
διατηρήσῃ
τὸν
ἱεραποστολικὸ
καὶ
ἀγωνιστικὸ
χαρακτῆρα
της
συμφώνως
πρὸς
τὸ
καταστατικό
της.
Γιὰ τὴν
περιπέτεια
τῆς
Ἀδελφότητος,
τὴν
ὁποία
ἵδρυσε
ὁ
ἀείμνηστος
σύγχρονος
Πατὴρ
τῆς
Ἐκκλησίας
Aὐγουστῖνος
Kαντιώτης
καὶ
ἡ
ὁποία
προσέφερε
σπουδαία
προσφορὰ
στὴν
Ἐκκλησία,
ἐξακολουθεῖ
δὲ
καὶ
μὲ
μικρότερη
δύναμι
νὰ
προσφέρῃ,
ἔπρεπε,
δέσποτα,
νὰ
χαιρεκακήσετε;
Aὐτὴ
εἶνε
ἡ
ἀγάπη
καὶ
ἡ
πνευματικότης
σας;
Λάβετε
δὲ
ὑπ'
ὄψιν
σας,
ὅτι
καὶ σὲ ἄλλες Ἀδελφότητες, ἱεραποστολικὲς καὶ μοναχικές, ὑπῆρξαν διενέξεις καὶ
διαιρέσεις. Προπάντων λάβετε ὑπ' ὄψιν σας, ὅτι στὴ μεγάλη «Ἀδελφότητα» (A΄ Πέτρ. β΄ 17, ε΄ 9), τὴν Ἐκκλησία, τὴν ὁποία
ἐκπροσωπεῖτε, συνέβησαν ἀναρίθμητες ἔριδες. Παρουσιάσθηκαν δὲ καὶ ἀναρίθμητα
σκάνδαλα.
Σκάνδαλα
πάσης
φύσεως.
Tὸ
δὲ
χειρότερο,
ἐμφανίσθηκαν
πλῆθος
αἱρέσεις,
καὶ
ἐξ
αἰτίας
αὐτῶν
ἔγιναν
πλῆθος
διαιρέσεις
τοῦ
χριστιανικοῦ
κόσμου,
φοβερὸς
κατακερματισμός,
ὥστε
σήμερα
ἡ
Ἀδελφότης-Ἐκκλησία
νὰ
εἶνε
τὸ
μικρότερο
μέρος
τοῦ
χριστιανικοῦ
κόσμου,
οἱ
δὲ
αἱρέσεις
νὰ
εἶνε
τὸ
μεγαλύτερο
μέρος,
πολὺ
μεγαλύτερο.
Kαὶ
ἐπειδὴ
ἔτσι
ἐξελίχθηκαν
τὰ
πράγματα,
μποροῦμε,
δέσποτα,
νὰ
ὁμιλοῦμε
γιὰ
κατάντημα
καὶ
διάλυσι
τῆς
Ἀδελφότητος-Ἐκκλησίας,
ἢ
γιὰ
φταίξιμο
τοῦ
Xριστοῦ
ἢ
συνειδητῶν
χριστιανῶν;
Σύνες
καὶ
σύνελθε,
χαιρέκακε
κατήγορε
τῆς
μικρῆς
Ἀδελφότητός
μας
«Ὁ
Σταυρός»!
Eἶχα ἐπισημάνει
καὶ
ἀποδείξει,
δέσποτα,
καὶ
ὡρισμένα
θεολογικὰ
σφάλματά
σας.
Ἀλλ'
ὁ
δεσποτικὸς
ἐγωισμός
σας
δὲν
ἄφησε
νὰ
τὰ
παραδεχθῆτε.
Tὰ
χαρακτηρίσατε
«ὑποτιθέμενα»,
μὴ
πραγματικά.
Λάβετε
δὲ
ὑπ'
ὄψιν
σας,
ὅτι,
ἐὰν
κανεὶς
περιφρονῇ
ὑποδείξεις
καὶ
ἀποδείξεις
θεολογικῶν
σφαλμάτων,
γνωμῶν
δηλαδὴ
ἀντιθέτων
πρὸς
τὴ
Γραφὴ
καὶ
τὴν
Ὀρθοδοξία,
καὶ
ἐπιμένῃ
στὰ
σφάλματά
του,
ὑποπίπτει
σὲ
αἱρέσεις.
Ἕνα
δὲ
ἀπὸ
τὰ
θεολογικὰ
σφάλματά
σας,
στὸ
ὁποῖον
ἐπιμένετε,
εἶνε
καὶ
τοῦτο,
ὅτι
ἡ
ἀγάπη
θὰ
εἶνε
τὸ
μοναδικὸ
κριτήριο,
μὲ
τὸ
ὁποῖον
ὁ
Kύριος
θὰ
κρίνῃ
τὸν
κόσμο.
Ἐπιμένετε
σ'
αὐτὸ
τὸ
σφάλμα,
διότι
λαμβάνετε
ὑπ'
ὄψιν,
ὅτι
ὁ
Θεὸς
εἶνε
ἀγάπη,
ἀλλὰ
παραθεωρεῖτε
τὴν
ἄλλη
Γραφικὴ
ἀλήθεια,
ὅτι
ὁ
Θεὸς
εἶνε
καὶ
δικαιοσύνη.
Ἰσχυριζόμενος
δέ,
ὅτι
ἡ
ἀγάπη
εἶνε
τὸ
μοναδικὸ
κριτήριο,
καταργεῖτε
μία
ἄλλη
ἰδιότητα
τοῦ
Θεοῦ,
τὴ
δικαιοσύνη,
καὶ
ὑποπίπτετε
σὲ
αἵρεσι.
Πολύ, Σεβασμιώτατε,
ὁμιλεῖτε
περὶ
ἀγάπης.
Ἀλλ'
ἔχετε
πραγματικὴ
ἀγάπη;
Συμβιβάζεται
ἡ
ἀληθινὴ
ἀγάπη
μὲ
ἄδικες
καὶ
ἐμπαθεῖς
κρίσεις
καὶ
ὑβρεολόγια;
Ἐμεῖς
κρίναμε
ὡρισμένα
σφάλματά
σας.
Kαὶ
μπορούσαμε
νὰ
κάνωμε
περισσότερες
κρίσεις.
Ἀλλὰ
φειδόμεθα
τοῦ
χάρτου,
τῆς
μελάνης
καὶ
τοῦ
χρόνου.
Πολὺ
δὲ
περισσότερο
φειδόμεθα
τοῦ
ἐπισκοπικοῦ
σας
κύρους.
Σεῖς
μᾶς
ἐξουθενώσατε.
Ἐμεῖς
δὲν
σᾶς
ἐξουθενώνουμε.
Ἀναγνωρίζουμε,
ὅτι
κάνατε
καὶ
κάνετε
στὴν
Ἐκκλησία
ἔργο.
Ἀναγνωρίζουμε,
ὅτι
ἔχετε
καλὰ
στοιχεῖα.
Ἀλλὰ
τὰ
καλὰ
στοιχεῖα,
τὰ
ὁποῖα
ἔχετε,
δὲν
σᾶς
σῴζουν,
ἁπλῶς
βελτιώνουν
τὴ
θέσι
σας
στὴν
Kόλασι.
Γιὰ
νὰ
σωθῆτε,
προπάντων
καὶ
κυρίως
εἶνε
ἀνάγκη
ν'
ἀποβάλετε
τὴν
οἴησι,
νὰ
ἐνδυθῆτε
τὴ
χρυσῆ
στολὴ
τῆς
ταπεινοφροσύνης,
νὰ
ἐγκολπωθῆτε
τὴν
ἀληθινὴ
ἀγάπη,
ἡ
ὁποία
πλατύνει
τὴν
καρδιά,
ὥστε
νὰ
χωρῇ
καὶ
τοὺς
ἐχθρούς,
καὶ
ν'
ἀγωνισθῆτε
εὐθαρσῶς
καὶ
ἀνενδότως
γιὰ
τὴν
Πίστι,
ἡ
ὁποία
στοὺς
χαλεποὺς καιρούς μας καταπροδίδεται καὶ ἀπὸ τεταγμένους φρουροὺς καὶ ὑπερασπιστές της, μάλιστα τοὺς Oἰκουμενιστές.
Γιὰ νὰ τύχωμε ἐλέους καὶ σωτηρίας, Σεβασμιώτατε, ὅλοι χρειαζόμεθα προπάντων καὶ κυρίως ταπεινοφροσύνη, ἀγάπη καὶ ἀγῶνα γιὰ τὴν Πίστι.
ΜΠΡΑΒΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ὅσον ἀφορᾷ τὸν Παναγιώτατο Oἰκουμενικὸ Πατριάρχη, ὡς ἐκτὸς Ἐκκλησίας εὑρισκόμενος εἶσθε τὸ πλέον ἀκατάλληλο πρόσωπο γιὰ νὰ δίνετε ὁδηγίες».
ΑπάντησηΔιαγραφήTάδε έφη, μεταξύ άλλων "χαριτωμένων", ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης. Από πού κι ως πού κε Παύλε βρίσκεται εκτός Εκκλησίας ο ομολογητής θεολόγος; Επειδή η ΜΕΙΖΩΝ ΣΕ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΤΕΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΣ επέβαλε στον ειρημένο εκλεκτό επιστήμονα και φλογερό ιεραπόστολο έναν ψευτο-αφορισμό,τον και κουρελο-αφορισμό προσφυέστατα αποκληθέντα, ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΑΝΕΞΕΤΑΣΤΩΣ, ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΏΣ; Πώς ανέχεται η χριστιανική, κατ αρχήν, αλλά, δευτερευόντως, και η δημοκρατική σας συνείδηση, να επιβάλλεται η εσχάτη των πνευματικών ποινών σε ένα μέλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, χωρίς να τηρούνται ουσιώδεις δικονομικοί όροι; Χωρίς δηλονότι να κληθεί ο κατηγορούμενος, ενώπιον του συνοδικού σχήματος που θα διασκεφθεί εξετάζοντας εξονυχιστικά την υπόθεσή του και θα εκφέρει την αντίστοιχη δικαστική κρίση, προκειμένου να αναπτύξει την απολογία του; Δε συνιστά κάτι τέτοιο θεμελιώδη ανατροπή, όχι μόνο του εκκλησιαστικού, αλλά και του κοσμικού δικαίου; Δεν αποτελεί μια τέτοια πρακτική έκφραση κυκλωπείου δικαίου; Γνωρίζετε ασφαλώς πώς εκφράζεται, εν προκειμένω, ο ιερός Χρυσόστομος: "ουδέ Σκύθαι, ουδέ Σαυρομάται, ούτω δικάζουσιν"! Κι εσείς, αντί να υψώσετε φωνή διαμαρτυρίας για την καταπάτηση των σχετικών ιερών κανόνων, αποδέχεσθε σαν έγκυρη την επαίσχυντη απόφαση της θλιβερής, ληστρικής, "μείζονος και υπερτελούς" συνόδου. Ευτυχώς κάποιοι συνεπίσκοποί σας, όπως οι άξιοι της αποστολής τους μητροπολίτες Αιτωλοακαρνανίας και Πειραιώς, έγραψαν στα καττύματα των υποδημάτων τους τον ψευτο-αφορισμό και κάλεσαν και καλούν στις περιφέρειές τους τον ακτήμονα, ασκητικώς διαβιούντα, φλογερό και ζηλωτή ιεραπόστολο, άξιο πνευματικό τέκνο του μακαριστού γίγαντα και λέοντα της Ορθοδοξίας, πολυκλαύστου π.Αυγουστίνου Καντιώτη, προκειμένου να κηρύξει στον πεινώντα και διψώντα λαό του Θεού, το λόγο του Ευαγγελίου. Τα βέλη σας κε Παύλε να τα τοξεύσετε κατά του διαρκώς ολισθαίνοντος σε επικίνδυνες ατραπούς, σε θέματα Ορθοδόξου Δόγματος, πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως κι όχι εναντίον εκλεκτών προσώπων που ανάλωσαν τη ζωή τους στο κήρυγμα, τη συγγραφή και την ιεραποστολή οδηγώντας, Χάριτι Θεία, μυριάδες ψυχών στο Χριστό. Η "επίσημη" Εκκλησία οφείλει όχι μόνο να αποζητεί τη συνεργασία με τέτοια πρόσωπα αλλά και να τα τιμά καθηκόντως. Αντ αυτού, σε κάποια απ αυτά, επιφυλάσσει διωγμούς και απαξίωση! Τι κρίμα!
Λ.Ν.
Είναι λυπηρό αλλά πρέπει να λεχθεί: ο κ.Σωτηρόπουλος ξευτέλισε τον πρώτα αυτοεξευτελισθένα δεσπότη της Σιάτιστας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΚΗΡΥΞ ΤΟΥ ΕΥΑΓΕΛΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗΣ.
ΚΥΡΙΕ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΗ ΓΙΑΤΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΥΡΑΝΩΝ!
ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ!
Αλεξανδρος Βερολινο
Έδωσε την απάντηση που έπρεπε
ΑπάντησηΔιαγραφήή καλύτερα την πιο ελαφριά απάντηση.
Μανώλης
Άρτιος και εμπεριστατωμένος ο λόγος του κ. Σωτηρόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε.
Αποστομωτική απάντηση. Συγχαρητήρια στον κ. Σωτηρόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατήρ Κωνσταντίνος
Αυστραλία
Τέτοια καμπάνα είχα καιρό να ακούσω. Συλλυπητήρια στον άγιο Σιατίστης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στους σχολιαστές που υποστηρίζουν τον ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήTO EXETE ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΤΟΝ Κ.ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΟΓΟ ΓΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!
ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΟΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν είναι έπαινοι, ταλαίπωρε, είναι εκδηλώσεις αγάπης προς καταφώρως αδικούμενο αδελφό από τους ισχυρούς της ημέρας, αλλά και εκδηλώσεις χαράς που διαλύεται το σκότος της παραπληροφόρησης και αποκαθίσταται πανηγυρικώς η αλήθεια με ένα κείμενο κεραυνός κατά της δεσποτικής ασυδοσίας. Ο χαλκέντερος θεολόγος άσκησε ψύχραιμη, σοβαρή και τεκμηριωμένη κριτική στον κ. Παύλο και αυτός, στερούμενος επιχειρημάτων και ταπεινοφροσύνης, αντέδρασε απρεπέστατα, ως ταύρος μαινόμενος. Και γιατί να μετανοήσει ο Σωτηρόπουλος; Ποιό είναι το έγκλημά του; Διότι υπεράσπισε τον υβριζόμενο Κύριο της Δόξης και ήλεγξε τον Αυστραλίας, αλλά και τους αφηνιασμένους Οικουμενιστές. Τέτοια μετάνοια συνιστά άρνηση του Χριστού και προδοσία Πίστεως. Καλύτερα να μετανοήσεις εσύ για το έλλειμα αγάπης σου προς τον υβριζόμενο Χριστό και την έλλειψη συμπαραστάσεώς σου προς ένα θύμα της εμπάθειας των αδέσποτων δεσποτάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 3 Σεπτεμβρίου 2013 - 12:00 μ.μ. πότε επισκέφθηκες τελευταία φορά τον γιατρό σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώτης
Μετανοώ, Χριστέ, που υπερασπίστηκα το ...πανάσπιλον όνομά σου. Μετανοώ και γιατί ήλεγξα τις ...ύβρεις του Αυστραλίας σε βάρος Σου. Ντροπή και αίσχος σε μένα τον αθυρόστομο θεολόγο που ήλεγξα τον Αυστραλίας και Οικουμενισμό και δικαίως αφορίστηκα. Στο εξής θα βουλώνω το στόμα μου απέναντι στις εκτροπές των αντιπροσώπων σου εκ της Ορθής Πίστεως και δεν θα ασκώ κριτική στις ύβρεις και κακοδοξίες τους. Έτσι θα είμαι πράο, φιλήσυχο και απολύτως υπάκουο μέλος της Εκκλησίας και θα με αγαπούν οι δεσποτάδες και θα μου άρουν τον αφορισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πες μας ανώνυμε των 12:00 3/9, ποια είναι τα "σοβαρά λάθη" που διέπραξε ο κ.Σωτηρόπουλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Ο Ν.ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος σεβασμιότατο Σισανίου και Σιατίστης:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο αείμνηστος Ψαρουδάκης για το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης: 1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις".
Τι έχετε να πείτε γι αυτά που κατήγγειλε ο αείμνηστος Ψαρουδάκης; Πότε διαμαρτυρηθήκατε γι αυτά, όχι μόνο σεις, αλλά και κάποιοι άλλοι μητροπολίτες της Δυτικής Μακεδονίας, γνωστοί και μη εξαιρετέοι, που υποδεχθήκατε με τιμές τον οικουμενικό πατριάρχη;
Αφήστε λοιπόν ήσυχο το Ν.Σωτηρόπουλο που ήλεγξε θεοφιλώς τους αρχιοικουμενιστές και αιρεσιολογούντες δεσποτάδες και μιμηθείτε τον κι εσείς!
Κληρικοί και λαικοί που θεωρούν έγκυρο τον "αφορισμό" του Σωτηρόπουλου, θα πρέπει το δίχως άλλο να ντρέπονται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρότατο πολύ σοβαρότατο σφάλμα του του Ν. Σ. οι απόψεις του περί Χ.Α. Τι θα πεί άραγε αν υπάρχουν μόνο παγανιστές στο συγκεκριμένο κόμμα;ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΆΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΑΘΕΟΥΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ;Και τι θα πει πρέπει να βελτιώση η Χ.Α. κάποια πράγματα κ.λ.π.Ποια είναι άραγε αυτά τα πράγματα;Η ιδεολογία της που είναι εθνοφυλετική δεν μετράει; Με αυτή
ΑπάντησηΔιαγραφήτη λογική και οι αριστεροί αν θέλουν να σώσουν την Ελλαδα θα πρέπει να αλάξουν κάποια πράγματα.Αληθεια ,δεν υπάρχει κόμμα με πιστούς ανθρώπους κύριε Σωτηρόπουλε; Για ψαχτετο λίγο καλύτερα σας παρακαλώ.
Προς 7:29 μ.μ.: θα πρέπει να ντρέπονται και κάποιοι κληρικοί που αποφεύγουν να κοινωνούν το Ν.Σωτηρόπουλο επιστρατεύοντας γελοίες δικαιολογίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος ανώνυμο 7:53 μ.μ. που λέει για την Χρυσή Αυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί οι άθεοι και εκκλησιομάχοι του ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΔΗΜ.ΑΡ, ΠΑΣΟΚ, είναι καλύτεροι;
Γιατί δεν κατακρίνονται και αυτοί όπως και η Χρυσή Αυγή;
Ντροπή σου ανώνυμε να κοιτάς μόνο τα κακά της Χρυσής Αυγής.
"Να αγαπάς την αλήθεια"
ΑπάντησηΔιαγραφή(Α' Προς Κορινθίους ιγ' 6).
Το ευτύχημα είναι ότι ο κ. Σωτηρόπουλος υπηρετεί την αλήθεια.
"Δεν ισχύει ο αφορισμός. Τί λέγει η Παλαιά Διαθήκη για τις άδικες κατάρες; Το βιβλίο των Παροιμιών το λέγει. Με τί μοιάζουν οι άδικες κατάρες; Με όρνεα που φεύγουν απο τις φωλιές τους και πετούν-πετούν, περιπλανώνται αλλάορνεο δεν κάθονται στο κεφάλι κανενός. Κάθησε ποτέ στο κεφάλι σας κανένα όρνεο; Όχι. Περιπλανώνται-περιπλανώνται, δεν κάθονται σε κανένα κεφάλι και γυρίζουν στις φωλιές τους. Έτσι και οι άδικες κατάρες, δεν πηγαίνουν σε κανέναν δίκαιο, επιστρέφουν στα κεφάλια αυτών που τις εξεστόμισαν!"
ΑπάντησηΔιαγραφήO Nικόλαος Σωτηρόπουλος για τους άδικους αφορισμούς.
Η απάντηση του ομολογητού θεολόγου Ν. Σωτηρόπουλου είναι κυριολεκτικά σφαλιάρα ολκής στον Μητροπολίτη Σιατίστης κ. Παύλο. Οφείλει ο Μητροπολίτης να παραδεχθεί την κατά κράτος ήττα του, να ταπεινωθεί και να ζητήσει συγγνώμη από τον κ. Σωτηρόπουλο. Αυτό, αν έχει το ψυχικό σθένος να το πράξει, θα φανερώσει μεγαλείο ψυχής και να είναι βέβαιος, ότι ο κ. Σωτηρόπουλος θα του πλέξει το εγκώμιο για την ηρωική αναστροφή του επί το ταπεινώτερον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράλληλα η απάντηση του Σωτηροπούλου είναι και σφαλιάρα μεγατόνων στα γνωστά κορακοειδή και βατραχοειδή, που κράζουν άναρθρα και αντορθόδοξα εδώ και πολύ καιρό μέσα από κακόφημο και οικουμενιστικό Πατρινό ιστολόγιο, ξεχειλίζοντας το περίσσευμα της πωρωμένης καρδίας τους. Τους ευχόμαστε περαστικά και καλή μετάνοια, αν και γι' αυτό το τελευταίο ελάχιστες ελπίδες υπάρχουν.
Καλό θα ήταν ο Σωτηρόπουλός σας να μετανοήσει. Η Εκκλησία δεν έχει ανάγκη τέτοιους θεολόγους που μόνο ταραχή προκαλούν στους κόλπους της. Σωστά, λοιπόν, τον αφόρισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξίζουν συγχαρητήρια στον Σωτηρόπουλο για την σπουδαία απάντηση στον αθυρόστομο δεσπότη. Να ζήσει και να μακροημερεύσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ανώνυμο των 2:00: για ποια Εκκλησία μιλάς; Για μια δράκα ενόχων δεσποτάδων; Πάρτο χαμπάρι επιτέλους: Εκκλησία είναι το σύνολοτου κλήρου και του λαού κι όχι μια εμπαθής δεσποτική ομάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ανώνυμο 9.28.Μάθε πρώτα να διαβάζεις καλά τα σχόλια και ύστερα να μου στέλνεις τη ντροπή σου.Το πρόβλημα δεν είναι οι φανεροί άθεοι ,ξέρουμε να τους αντιμετωπίσουμε και να απομακρυνθούμε απο αυτούς αλλά οι κρυπτοάθεοι που τους χαιδεύουν κληρικοί και λαικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΙΧΘΗΚΕ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΄΄ΚΑΤΗΓΟΡΟ ΤΟΥ΄΄. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΠΕΥΔΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΄Η ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΣΠΕΥΔΑΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΚΟΣΜΙΚΩΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ: ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΓΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑ, ΄Η ΤΟ ΝΑ ΥΒΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ; ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ: ΕΑΝ ΖΟΥΣΑΤΕ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ Ο ΤΟΤΕ ΔΕΔΙΩΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ, ΘΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΑΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΟΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΔΙΚΑΙΗ ΚΡΙΣΗ, ΄Η ΘΑ ΓΙΝΟΣΑΣΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ; ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΄΄ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ΄΄ ΠΑΥΛΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΒΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ. ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΘΡΟΝΟΥΣ, ΕΔΡΕΣ, ΕΠΑΡΧΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΦΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟ....ΜΑΚΑΡΙΟ ΑΦΟΡΙΣΜΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ; ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον υιό του Ευάγγελου για το σχόλιό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη σημερινη εποχη, που το σκαφος της Ορθοδοξης εκκλησιας κοντευει να καταποντιστη απο το τσουναμη του οικουμενισμου ,στον οποιο ορθοδοξοι κληρικοι και μεγαλοσχημοι Ιεραρχαι και Πατριαρχαι και με ηγητορα τον οικουμενικο Πατριαρχη Βαρθολομαιο, κατεργαζοντε τον αφανισμο της Ορθοδοξιας ,δηλ. τον αφανισμο της Εκκλησιας του Χριστου,
ΑπάντησηΔιαγραφήνοθευοντας τις αληθειες τις οποιες
διεκηρυξε,οτι σωτηρια υπαρχει μονο
δια της ΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣ την οποια προσεφεραι ως ΛΥΤΡΟ για τη ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ο Πατριαρχης Βαρθολομαιος και οι συν αυτο οικουμενιστες υποστηριζουν ,οτι και οι αλλες θρησκειες σωζουν,μεχρι σημερα απαξιοι ο παρτιαρχης κυριος Πατριαρχης Βαρθολομαιος να δωσει εξηγισεις στο ποιμνιο του για αυτο τον βαρυσημαντο και περα για περα αιρετικο του λογο,εισαγοντας ψευδεις διδασκαλειες και ακομη δεν εχει κληθη σε απολογια απεναντι στο ποιμνιο του ,η επαψε πλεον να ειναι ορθοδοξος πατριαρχεις ;Για αυτο και πολλα αλλα καινοφανη και ανορθοδοξα τα οποια κηρυτη και πρατει..Δοξα το ΘΕΟ που υπαρχουν ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΡΓΟ και δυστυχως μονο λιγοι ορθοδοξοι Ιερεις σαν τον Πατερα ΘΕΟΔΟΡΟ ΖΗΣΗ και τον Μητροπολιτη ΣΕΡΑΦΕΙΜ Πειρεως με Ορθοδοξο φρονημα και διδασκαλεια Ορθοδοξοι,για να φωτιζουν με το φως του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ το βαθυ σκοταδι της νεας εποχης, της οποιας γνησιο τεκνο ειναι ο οικουμενισμος.
Γιαυτο διωκεται και μισηται και αφωριστηκαι ο Κυριος ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ και γιαυτο διωκονται ολοι οι αντιοικουμενισται,οπως διωχθηκαν ολα τα γνησια και πιστα τεκνα του ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ που δινουν ομολογια για την ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ.
Ανώνυμε 4 Σεπτ - 11:32 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο προβλημα είναι και οι άθεοι πρώτα απο όλα , οι εχθροι της Εκκλησίας και μετά όσοι θέλουν να υποτάξουν την Εκκλησία στο Έθνος.
Φωνάζουν εναντίον του απο τον Βόθρο της ΠΆΤΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος 6:34: κοάσματα βατράχων είναι οι φωνές τους κατά του Ν.Σωτηρόπουλου. Όσα δε φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει δικιο ο Σωτηροπουλος, Ο σιατιστης ειναι απαραδεκτος λιαν επιεικως. κριμα που εχουμε τετοιους μητροπολιτες. Ο αυστραλιας δε ειναι για χαστουκια. Μαζι σου Σωτηροπουλε, εισαι Αγιος, μη μασας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως ο Θεός είναι και αγάπη και δικαιοσύνη. Τώρα λοιπόν βλέπετε την δικαιοσύνη Του κύριοι κι ας μην σας αρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρὸς χαιρέκακον, φθονερὸν μητροπολίτην Σιατίστης κ.κ. Παῦλον, κορυβαντιῶντα ἐπὶ ταῖς προστριβαῖς ἐν τῇ Ἀδελφότητι «Ὁ Σταυρός»: Τοῖς ἀγαπῶσι τὸν Θεὸν πάντα συνεργεῖ εἰς ἀγαθόν. Ἀκόμη καὶ αἱ διαμάχαι ἀποδείκνυνται ὠφέλιμοι. Ἰδού ἓν παράδειγμα ἀπὸ τὰς Πράξεις τῶν Ἀπσστόλων: https://www.osotir.org/el/anagnosmata-kathimerina/apostoliko/item/36991-apostoliko-anagnosma-20-5
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ «παροξυσμὸς» μεταξὺ τῶν Ἀποστόλων Παύλου καὶ Βαρνάβα ὡδήγησεν εἰς τὸν εὐαγγελισμὸν τῆς φιλτάτης Κύπρου._