22 Σεπ 2013

Κωνσταντίνος Χολέβας, Ελλάδα – Κύπρος, βίοι παράλληλοι!



“…….Βίοι παράλληλοι, όπως βλέπουμε, μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου. Οι εγκέφαλοι του ΑΚΕΛ προσπάθησαν να μετατρέψουν το μάθημα των Θρησκευτικών από ορθόδοξο χριστιανικό σε θρησκειολογικό, αλλά προσέκρουσαν σε ισχυρότατη αντίδραση. Επιχείρησαν να αφελληνίσουν την Ιστορία με το επιχείρημα ότι έτσι θα προσεγγιστούν καλύτερα οι Τουρκοκύπριοι. Αποπειράθηκαν να υποβαθμίσουν και να αμφισβητήσουν τον απελευθερωτικό αγώνα του 1955-59, στον οποίο το ΑΚΕΛ έλαμψε διά της απουσίας του. Και το χειρότερο όλων: Μεθόδευσαν τη διδασκαλία της τοπικής κυπριακής διαλέκτου ως κύριας γλώσσας στα σχολεία και εις βάρος της κοινής νεοελληνικής……”

Ελλάδα – Κύπρος, βίοι παράλληλοι!
Με εγκύκλιό της, η οποία διαβάστηκε σε όλους τους ναούς στις 15 Σεπτεμβρίου, η Ορθόδοξη Εκκλησία της μαρτυρικής Κύπρου κατακεραυνώνει τους αποδομητές της παιδείας και της ελληνορθόδοξης ταυτότητας των Κυπρίων. Η κριτική της Εκκλησίας και του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Β΄ στρέφεται ιδιαιτέρως κατά των μεταρρυθμίσεων που επιχείρησε να επιβάλει το κομμουνιστικό κόμμα ΑΚΕΛ στην εκπαίδευση κατά τη θλιβερή πενταετία του Προέδρου Δημήτρη Χριστόφια.
Η αριστερή διακυβέρνηση στην Κύπρο φέρει τεράστια ευθύνη για το πολύνεκρο δυστύχημα στη ναυτική βάση στο Μαρί. Φέρει εξίσου μεγάλη ευθύνη για την απόπειρα αφελληνισμού και αποχριστιανοποιήσεως της παιδείας. Βίοι παράλληλοι, όπως βλέπουμε, μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου. Οι εγκέφαλοι του ΑΚΕΛ προσπάθησαν να μετατρέψουν το μάθημα των Θρησκευτικών από ορθόδοξο χριστιανικό σε θρησκειολογικό, αλλά προσέκρουσαν σε ισχυρότατη αντίδραση. Επιχείρησαν να αφελληνίσουν την Ιστορία με το επιχείρημα ότι έτσι θα προσεγγιστούν καλύτερα οι Τουρκοκύπριοι. Αποπειράθηκαν να υποβαθμίσουν και να αμφισβητήσουν τον απελευθερωτικό αγώνα του 1955-59, στον οποίο το ΑΚΕΛ έλαμψε διά της απουσίας του. Και το χειρότερο όλων: Μεθόδευσαν τη διδασκαλία της τοπικής κυπριακής διαλέκτου ως κύριας γλώσσας στα σχολεία και εις βάρος της κοινής νεοελληνικής.
Η Εκκλησία της Κύπρου έχει κατανοήσει ότι οι αριστεροί διανοούμενοι, υπό την επήρεια των μαρξιστικών διεθνιστικών ιδεοληψιών τους, ήθελαν να κατασκευάσουν μία νέα εθνική ταυτότητα, την κυπριακή, ως ανεξάρτητη και αποκομμένη από την ελληνική. Η εγκύκλιος ζητεί την αναθεώρηση των σχολικών προγραμμάτων της προηγουμένης κυβερνήσεως και καλεί την κυβέρνηση του Προέδρου Νίκου Αναστασιάδη να διασφαλίσει «την ελληνική, χριστιανική και δημοκρατική παιδεία του λαού μας».
Εθνική ταυτότητα και δημοκρατία είναι έννοιες στενά συνδεδεμένες. Η κατασκευή τεχνητών εθνών είναι άθλημα στο οποίο επιδόθηκαν τα ολοκληρωτικά καθεστώτα. Ο Χίτλερ για να υπονομεύσει τη Γαλλία διακήρυττε ότι σε ορισμένες γαλλικές επαρχίες κατοικούν ξεχωριστές εθνότητες. Ο Μουσολίνι προσπάθησε ανεπιτυχώς να πείσει τους βλαχόφωνους Ελληνες ότι είναι Ιταλοί και απόγονοι της αρχαίας Ρώμης. Ο Στάλιν κατασκεύασε έθνος Λευκορώσων, αν και παραδεχόταν δημοσίως ότι ήταν ανύπαρκτο. Ο κομμουνιστής δικτάτορας της Γιουγκοσλαβίας Τίτο κατασκεύασε το τεχνητό «μακεδονικό έθνος», το οποίο μας ταλαιπωρεί έως σήμερα.
Προσυπογράφω τη διαπίστωση της Εκκλησίας της Κύπρου: «Λαοί που χάνουν την πολιτιστική τους φυσιογνωμία μοιραία οδηγούνται στην εξαφάνιση»!

“Κυριακάτικη Δημοκρατία”, 22/09/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου