Χαιρετισμός τῆς Α. Θ. Παναγιότητος τοῦ
Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου κατά τήν Ὑποδοχήν ἐν τῇ Αἰθούσῃ τοῦ
Θρόνου τοῦ Μακ. Πατριάρχου Βουλγαρίας κ. κ. Νεοφύτου
(Φανάριον, 20 Σεπτεμβρίου
2013)
Μακαριώτατε Μητροπολῖτα Σόφιας καί Πατριάρχα
πάσης Βουλγαρίας κύριε Νεόφυτε, μετά τῶν περί Ὑμᾶς Ἱερωτάτων ἀδελφῶν
Μητροπολιτῶν καί τῆς τιμίας συνοδείας Ὑμῶν, ὡς εὖ παρέστητε εἰς τό ἱερόν τοῦτο
παλλάδιον τῶν Ὀρθοδόξων, «τό κατάστικτον τοῖς μώλωψι καί πανσθενουργόν», τό
Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον, καί τήν Πόλιν τῆς Θεομήτορος, ἔνθα ἱερουργεῖται ἀπό
αἰώνων τό μυστήριον τῆς καιομένης καί μή φλεγομένης Βάτου, τό μυστήριον τῆς
Ὑπεραγίας ἡμῶν Θεοτόκου, ἡ ὁποία δέν ἐφλέχθη δεξαμένη τό πῦρ τῆς Θεότητος, καί
ὡς Προστάτις καί Πολιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Πόλεως ἡμῶν ταύτης συνεχίζει
νά φλέγηται ὑπέρ τῆς τοῦ κόσμου σωτηρίας καί διά τῆς «καιομένης» προσευχῆς Της
πρός τόν Υἱόν Της, τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, διά τῆς ὁποίας ἀδιακόπως
«φλέγει» τούς πιστούς εἰς ἀγάπην, εἰρήνην, ἑνότητα, χάριν, χαράν.
Ἐν τοῖς αἰσθήμασι τούτοις τῆς ἀγάπης, τῆς
εἰρήνης, τῆς ἑνότητος καί τῆς χαρᾶς Σᾶς ὑποδεχόμεθα, Μακαριώτατε Ἀδελφέ. Τῆς
χαρᾶς ἐκείνης, ἡ ὁποία «ἐστί καταθυμίων πλήρωσις, καί ἡδέων ἀπόλαυσις, καί
ἀνιαρῶν λήθη» (Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Εἰς Ἡσαΐαν Α΄, P.G. 56, 100).
Ἡ Μήτηρ Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Μεγάλη Ἐκκλησία
ὑποδέχεται Ὑμᾶς, τόν ἄρτι ἐκλεγέντα Πατριάρχην τῆς πρωτοθυγατρός αὐτῆς
Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Βουλγαρίας μετά βαθυτάτης συγκινήσεως. Βλέπομεν μετά
πολλῆς ἱκανοποιήσεως τήν ἀγαπητήν θυγατέρα καί ἀδελφήν Ἐκκλησίαν τῆς Βουλγαρίας
νά ἀναπτύσσηται ἐν Κυρίῳ καί νά εὑρίσκῃ τό ἀρχαῖον κάλλος αὐτῆς, μετά τάς
δυσκολίας τάς ὁποίας ἀντιμετώπισεν ἀνά τούς αἰῶνας, ἐσχάτως δέ κατά τήν
περίοδον τοῦ ἀθεϊστικοῦ καθεστῶτος τῆς κομμουνιστικῆς ἐπικρατήσεως. Χαίρομεν
διότι αὕτη ἐξῆλθεν ἀκμαία ἐκ «τῆς δοκιμασίας τῆς μεγάλης», ἄν καί
«τετραυματισμένη καί μεμωλωπισμένη» ἐκ τῆς περιόδου τοῦ ἀντιθρησκευτικοῦ
διωγμοῦ. Καί ἤδη βαδίζει προθύμως καί ἀποτελεσματικῶς τήν ὁδόν τῆς πνευματικῆς
ἀναγεννήσεως. Ἡ ἐπίσκεψις δέ τῆς Ὑμετέρας Μακαριότητος εἰς τό Οἰκουμενικόν
Πατριαρχεῖον, πέραν τῆς εὐρυτέρας σημασίας αὐτῆς, ἐπιβεβαιώνει τήν εἰλικρινῆ
ἐπιθυμίαν αὐτῆς διά τήν ἐκκλησιαστικήν ἑνότητα καί συνεργασίαν.
Λοιπόν, ὡς εὖ παρέστητε, Μακαριώτατε Ἀδελφέ, ὡς
ὁ νεώτερος κατά τήν ἐκλογήν μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Προκαθημένων καθώς ἔρχεσθε
πρός ἡμᾶς διά νά τονίσητε καί νά ἐπανεκφράσητε καί Ὑμεῖς τήν ἐν μυστηρίοις
ὑπάρχουσαν ἑνότητα τοῦ Γένους τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, ἑνότητα πηγάζουσαν ἀπό
αὐτήν ταύτην τήν ἑνότητα τῶν τριῶν προσώπων τῆς Ἁγίας Τριάδος, τήν συγκροτοῦσαν
τόν ὅλον θεσμόν τῆς Ἐκκλησίας.
Ἀληθῶς, ἐκλήθημεν νά διακονήσωμεν τήν Ἐκκλησίαν
εἰς καιρούς καί χρόνους λίαν δυσκόλους καί εἰς περιστάσεις οὐχί λίαν εὐνοϊκάς,
παρά τήν ἐξέλιξιν τῆς ἐπιστήμης καί τῆς τεχνολογίας, εἰς καιρούς πολέμων καί
ἀκαταστασίας καί ἀγωνίας περί τῶν ἐλευσομένων, κατά τούς ὁποίους τούς
ἀνθρώπους, τούς πιστούς ἡμῶν καί σύνολον τόν κόσμον, «περιέσχον συντριμμοί
θανάτου» (πρβλ. Β΄ Βασιλ. 22, 5). Ἐκλήθημεν νά διακονήσωμεν τήν «κλῆσιν» καί
τήν «πίστιν», νά νικήσωμεν «θανάτῳ τόν θάνατον», νά μαρτυρήσωμεν τό
θεοπαράδοτον ἀναστάσιμον ἔργον τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας, ἕκαστος ἀπό τῆς σκοπιᾶς
εἰς ἥν ἔθετο ἡμᾶς ὁ Ἀρχηγός τῆς Πίστεως καί Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός.
Μακαριώτατε,
Κληρικός ἐγνωσμένης εὐσεβείας, παιδιόθεν
ἀφωσιωμένος εἰς τήν διακονίαν τῆς Ἐκκλησίας, ἀπολαύων τῆς ἀγάπης, τοῦ σεβασμοῦ
καί τῆς ἐκτιμήσεως κλήρου καί λαοῦ, τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἐν Βουλγαρίᾳ πληρώματος
καί τῶν ἔξω, ἐκλήθητε νά ἀποτελέσητε διά τήν Ὑμετέραν Ἐκκλησίαν καί διά τόν
εὐσεβῆ Βουλγαρικόν Λαόν στύλον καί ἑδραίωμα. Προσωπικῶς καί ὡς Οἰκουμενικόν
Πατριαρχεῖον βαθέως ἐκτιμῶντες τόν χριστοειδῆ χαρακτῆρα, τήν ἀνεπιτήδευτον
εὐλάβειαν, τήν ἐκκλησιαστικότητα τοῦ φρονήματος, τό ἀσκητικόν τοῦ βίου καί τήν
εἰλικρίνειαν τῶν λόγων καί τῶν ἐνεργειῶν Ὑμῶν, ἀποβλέπομεν πρός Ὑμᾶς ὡς ἕνα
πολύτιμον συνεργόν εἰς τό ἔργον διακονίας εἰς ὅ ἐκλήθημεν παρά Κυρίου. Ὡσαύτως,
ἀναμένομεν νά συνεχισθῇ ἡ οἰκοδομηθεῖσα ἐπί τῆς Πατριαρχίας τοῦ μακαρίου
προκατόχου Ὑμῶν Μαξίμου προσπάθεια συσφίγξεως τῶν σχέσεων τῶν δύο ἡμῶν
Ἐκκλησιῶν καί τῶν ἀκαταλύτων δεσμῶν ἑνότητος αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι ἄλλωστε
ἐσφυρηλατήθησαν ἐπί αἰῶνας καί μάλιστα κατά τήν περίοδον τῶν ἡσυχαστῶν
Πατριαρχῶν ἀμφοτέρων τῶν Ἐκκλησιῶν. Δεσμοί ἑδραζόμενοι, πέραν τῆς κοινῆς
πίστεως καί πνευματικῆς κληρονομίας, εἰς τούς κοινούς Ἁγίους καί μάρτυρας. Ἡ
Ἐκκλησία Βουλγαρίας δύναται μάλιστα νά καυχᾶται διότι κατά τούς ἐσχάτους
καιρούς ἀνεδείχθη ἐν αὐτῇ πληθύς νεομαρτύρων, γνωστῶν καί ἀνωνύμων, ἀληθινῶν
ὁμολογητῶν τῆς πίστεως ἡμῶν, οἱ ὁποῖοι διά τοῦ αἵματός των ἐπότισαν τό
τανύρριζον δένδρον αὐτῆς καί ἐστερέωσαν τά θεμέλια αὐτῆς καί οἱ ὁποῖοι
ἀποτελοῦν κτῆμα καί καύχημα καί χαράν ἁπάντων τῶν Ὀρθοδόξων καί ἀσφαλεῖς
ὁδοδείκτας διά τήν ἐπίτευξιν τοῦ σκοποῦ τῆς ἄνω κλήσεως, τῆς βασιλείας τῶν
οὐρανῶν.
Εἶναι ἀληθές, ὅτι αἱ συνθῆκαι ὑπό τάς ὁποίας
ἔζησαν, κυρίως κατά τόν παρελθόντα αἰῶνα, αἱ Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι δέν ὑπεβοήθουν
τήν μεταξύ αὐτῶν συνεργασίαν καί τήν καλλιέργειαν τῆς ἐν Χριστῷ ἑνότητος αὐτῶν.
Ἐσχάτως
ὅμως αἱ συνθῆκαι αὗται ἔχουν βελτιωθῆ καί ἡ ἐπιθυμία μεγαλυτέρας ἑνότητος καί
συνεργασίας ἔχει ἀνδρωθῆ. Εἰς τοῦτο συνετέλεσαν πολλοί, μή προβλέψιμοι
ἀνθρωπίνως καί ἀστάθμητοι παράγοντες, καθώς καί ἡ προετοιμαζομένη Ἁγία καί
Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας, ἡ προπαρασκευή τῆς ὁποίας, ἀκόμη
καί ὅταν ἀνέδειξε περιπτώσεις διαφωνίας, συνανέδειξε καί ἀποδεικνύει καί τήν
ἐπιθυμίαν τῆς ὑπερβάσεως τῶν δυσχερειῶν καί τῆς συσφίγξεως τῶν ἀκαταλύτων καί
εἰλικρινῶν πνευματικῶν δεσμῶν, οἱ ὁποῖοι συνδέουν ἀδιαρρήκτως τάς ἐπί μέρους
Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας πρός ἀλλήλας καί πρός τό πρῶτον μεταξύ αὐτῶν Οἰκουμενικόν
Πατριαρχεῖον.
Αἱ τοπικαί Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι εἶναι ἡνωμέναι ἐν
Χριστῷ καί ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ καί κοινωνοῦν ἐκ τοῦ αὐτοῦ Ποτηρίου, ὥστε ὀρθόν καί
πρέπον εἶναι νά εἴπωμεν ὅτι αἱ ἐπί μέρους διαφωνίαι μεταξύ αὐτῶν δέν ἀναιροῦν
τήν ἐν Χριστῷ ἑνότητά των. Ὡς ἐκ τούτου, ἀξιολογοῦμεν, ὅτι αἱ καταβαλλόμεναι
προσπάθειαι γεφυρώσεως τῶν μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν διαφορῶν δέν εἶναι
προσπάθειαι ἐπιτεύξεως τῆς ἤδη ὑφισταμένης ἀδιασαλεύτου ἑνότητος, ἀλλά
προσπάθειαι περαιτέρω ἐμβαθύνσεως καί ἑδραιώσεως αὐτῆς, ὡς καί ἐπιτεύξεως μιᾶς
ὁμοιομόρφου κατά τό ἐφικτόν ἀντιμετωπίσεως τῶν διαφόρων ἀνακυπτόντων θεμάτων.
Ἀντιθέτως, αἱ μεταξύ τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων
Ἐκκλησιῶν καί τῶν ἑτεροδόξων συζητήσεις καί οἱ διάλογοι ἔχουσι μέν ὡς ἀπώτατον
στόχον αὐτῶν τήν ἐκπλήρωσιν τῆς βουλήσεως καί ἐντολῆς τοῦ Κυρίου "ἵνα
πάντες ἕν ὦσιν" (Ἰωάν. 17, 21), συμβάλλουν δέ τό γε νῦν ἔχον εἰς τήν
κοινωνικήν συνεργασίαν καί εἰς τήν μαρτυρίαν τῇ ἀληθείᾳ, ἐπί τῷ σκοπῷ τῆς
ἀλληλοκατανοήσεως καί τῆς ἐν καιρῷ ἀποδοχῆς καί ὑπό τῶν ἑτεροδόξων τῆς μιᾶς Ὀρθοδόξου
πίστεως. Δέν ἀποσκοποῦν, ὡς ἐγράφη καί ἐν Βουλγαρίᾳ καί ἀλλαχοῦ, εἰς τήν
δημιουργίαν ἑνός κοινῶς ἀποδεκτοῦ «συνονθυλεύματος» δοξασιῶν. Δηλαδή, δέν
ἐπιδιώκεται διά τῆς λεγομένης οἰκουμενικῆς κινήσεως ἡ ἀποδοχή μιᾶς
«χριστιανικῆς συγκρητιστικῆς ὁμολογίας», ἀλλά ἡ ἐμβάθυνσις εἰς τήν Χριστιανικήν
Ὀρθόδοξον πίστιν καί εἰς τήν κοινωνικήν συνεργασίαν τῶν ἐπικαλουμένων τό ὄνομα
τοῦ Χριστοῦ.
Δέν φοβούμεθα, ὡς εἰκός, οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ
ἔχοντες τό πλήρωμα τῆς ἀληθείας, ὅτι θά ἐπηρεασθῶμεν ἐκ τῶν ἀπόψεων τῶν ἑτεροδόξων
ἀδελφῶν ἡμῶν ἐπί τῶν δογματικῶν θεμάτων. Ἀκολουθοῦμεν ἁπλῶς τήν μακράν
ἐκκλησιαστικήν παράδοσιν, τήν συγκεφαλαιουμένην εἰς τήν συμβουλήν τοῦ Ἁγίου
Ἰωάννου τῆς Κλίμακος, καί συζητοῦμεν ἄνευ χρονικοῦ περιορισμοῦ μετά τῶν
ζητούντων παρ᾿ ἡμῶν καλοπροαιρέτως λόγον περί τῆς ἐν ἡμῖν ἐλπίδος: «Ἐν τοῖς μέν
κακοθελῶς ἡμῖν μαχομένοις ἀπίστοις, ἤ κακοπίστοις, μετά πρώτην καί δευτέραν
νουθεσίαν παυσώμεθα. Ἐν δέ τοῖς τήν ἀλήθειαν μαθεῖν βουλομένοις, τό καλόν
ποιοῦντες, ἕως αἰῶνος μή ἐκκακῶμεν. Πλήν, καί πρός στηριγμόν ἡμῶν τῆς καρδίας
ἐν ἀμφοτέροις χρησώμεθα» (Κλῖμαξ, Λόγος ΚΣΤ΄, περί διακρίσεως, 2,11).
Διά τῆς τακτικῆς ταύτης δέν προδίδομεν τήν
Ὀρθοδοξίαν, ὡς κατηγορούμεθα, οὔτε ὑποστηρίζομεν οἰκουμενιστικάς ἀντιλήψεις,
ἀλλά κηρύσσομεν πρός τούς ἑτεροδόξους καί πρός πάντας τήν Ὀρθόδοξον ἀλήθειαν.
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος δογματίζει ὅτι ὁ
Θεός «ἀεί μεθ᾿ ἡμῶν διαλέγεται». Ἑπομένως καί ἡμεῖς οἱ ὁποῖοι θέλομεν νά
πορευώμεθα κατά τό ὑπόδειγμα Αὐτοῦ ὀφείλομεν νά διαλεγώμεθα μετά πάντων ὅσων
ἐπιθυμοῦν καί θέλουν νά ἀκούσουν τάς ἀπόψεις, τάς πεποιθήσεις, τήν πίστιν καί
τά δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας. Ἐάν παύσωμεν νά διαλεγώμεθα μετ᾿
αὐτῶν, παρακούομεν τήν ἐντολήν τοῦ Θεοῦ ὅπως μαθητεύωμεν πάντα τά ἔθνη (πρβλ.
Ματθ. κη΄, 19).
Ἔχομεν δι᾿ ἐλπίδος ὅτι ἡ Ἁγιωτάτη Ὀρθόδοξος
Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας ὑπό τήν Ὑμετέραν πεπνυμένην καθοδήγησιν, Μακαριώτατε,
θά συμμετέχῃ, κατά παράδοσιν καί πανορθόδοξον ἐν Διασκέψεσιν ἀπόφασιν, εἰς τούς
διορθοδόξους καί διαχριστιανικούς διαλόγους καί θά συμβάλλῃ διά τῆς γνώσεως καί
τῆς σοφίας τῶν ἐκπροσώπων αὐτῆς εἰς τήν διάδοσιν τῆς ἀκραιφνοῦς καί σωτηριώδους
Ὀρθοδόξου πίστεως, ἀκόμη δέ καί ὅτι οἱ πιστοί Ὑμῶν διά τοῦ ζήλου αὐτῶν θά
συμβάλλουν εἰς τήν ἀποφυγήν τυχόν παρεκκλίσεων ἀπό τοῦ πατροπαραδότου καί
σωτηριώδους δόγματος.
Ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ ὁποία κατηύθυνε
τάς ψήφους τῶν ἁγίων Ἀρχιερέων τῆς Ἁγιωτάτης κατά Βουλγαρίαν Ἐκκλησίας εἰς τήν
ἐκλογήν Ὑμῶν εἰς τόν περίκλυτον Θρόνον αὐτῆς, εὐχόμεθα φιλαδέλφως νά κατευθύνῃ
τήν Ὑμετέραν Μακαριότητα εἰς ὀρθήν, συνετήν, σώφρονα καί νουνεχῆ πηδαλιουχίαν
τοῦ σκάφους αὐτῆς. Ἀπό τῆς ἱερᾶς ἕδρας τῆς Μητρός αὐτοῦ Ἐκκλησίας, ἀπευθύνομεν
χαιρετισμόν καί εὐλογοῦμεν ἅπαντα τόν Ὀρθόδοξον λαόν τῆς Βουλγαρίας καί
ἐπικαλούμεθα ἐπ’αὐτόν τήν Χάριν τοῦ Κυρίου, ἵνα ἀκολουθῶν τήν ὁδόν τοῦ
Εὐαγγελίου, ἀπολαύσῃ τά ἀγαθά τῆς παρούσης καί τῆς μελλούσης ζωῆς.
Μακαριώτατε,
Ἡ Ἐκκλησία ἡμῶν ἡ Ὀρθόδοξος συνεχίζει
ταπεινουμένη τήν σωστικήν πορείαν καί τήν διακονίαν τῶν ὅσων αὐτοθελήτως
ἐκζητοῦν τήν Χάριν τοῦ Κυρίου. Ἡμεῖς, οἱ ταπεινοί διάκονοι αὐτῆς, θά συνεχίσωμεν
τήν ἐκδαπάνησίν μας, «ἀφορῶντες εἰς τόν τῆς πίστεως ἀρχηγόν καί τελειωτήν»
(Ἑβρ. 12, 2), τόν Ἐσταυρωμένον καί Ἀναστάντα Ἰησοῦν Χριστόν, Ὧι μόνῳ ἡ δόξα καί
τό κράτος εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.
Προφανώς ο κ.Βαρθολομαίος θεωρεί ότι όλοι, οι προς ους απευθύνεται, τρέφονται με... κουτόχορτο ή κατάγονται απ το...κοροιδοχώρι! Δυστυχώς, για τον αρχιοικουμενιστή και καταπροδίδοντα με τα καμώματά του την Ορθοδοξία πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, υπάρχουν ντοκουμέντα, διάσπαρτα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, που πιστοποιούν τη μειοδοτική του πολιτική στο θέμα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων και τα οποία ουδόλως δύνανται να αμφισβητηθούν! Και ακριβώς η ύπαρξη και αναδίφηση των εν λόγω ντοκουμέντων, κρυστάλλινης οικουμενιστικής διαύγειας,καθιστούν τη σημερινή δήλωσή του τουλάχιστον φαιδρή! Συνάμα και προκλητική! Είναι οπωσδήποτε λυπηρό ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως με τις δηλώσεις του να προκαλεί γενική θυμηδία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
Επιτρέπεται να ψεύδεται ο οικουμενικός πατριάρχης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διγλωσσία της εκκλησιαστικής διπλωματίας σε όλο της το Πατριαρχικό μεγαλείο !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αθώωση της Ουνίας στο Balamand to 1993 δεν ήταν προδοσία της αλήθειας ;;;
Η απόδοση εκκλησιαστικών τιμών στον αιρεσιάρχη Πάπα πολλάκις δεν ήταν προδοσία της Ορθοδοξίας ;;;
Η προσπέραση όλων των δογματικών θεμάτων και η προσπάθεια επίλυσης του θέματος του Πρωτείου, ώστε να ενωθούμε, δεν είναι πρόβλημα, ε;;;
Η διαπίστωση στο επίσημο κείμενο του Π.Σ.Ε. το 2006 στο Πόρτο Αλέγκρε, ότι χωρίς τις άλλες "εκκλησίες" του Π.Σ.Ε. είμαστε "πτωχευμένοι" (impoverished) ήταν ομολογία Ορθοδοξίας !!!
Τέλος, διαβάστε τί νεοεποχίτικα και μασονικά λέει ο Οικουμενικός στο βιβλίο του "Η αλήθεια ελευθερώσει ημάς" (1993) για να έχετε πλήρη εικόνα του πατριαρχικού εμπαιγμού !!!
Ντροπή, ντροπή, ντροπή !!!
Δεν γνωρίζω ποιος είναι ποιο ψεύτης ο Κασιδιάρης που λέει πως ο δολοφόνος δεν ήταν χρυσαυγίτης ή ο Βαρθολομαίος που λέει που δεν είναι οικουμενιστής.
ΑπάντησηΔιαγραφήO tempora, o mores
Με τη γελοιωδέστατη αυτή δήλωση θα καγχάσουν ακόμη και οι οικουμενιστές!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Χείλη αρχιερέως ου ψεύδονται" παναγιώτατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά πόσοι Βαρθολομαίοι υπάρχουν βρε παιδιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός δεν εκθείαζε τόσα χρόνια την "οικουμενική κίνηση";
Τώρα τι έπαθε; Μετάλλαξη;
Εμείς οικουμενιστές; Αλλοίμονο, αυτά είναι διαδόσεις των...εχθρών μας που επιδιώκουν να μας...πλήξουν! Ξύπνησαν οι τελευταίοι μια ωραία πρωία και είπαν: δεν τα βάζουμε με το Βαρθολομαίο έτσι για να περνά η ώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς απλά αναγνωρίζουμε εκκλησιαστική υπόσταση και αποστολική διαδοχή στις σχισματοαιρετικές προτεσταντικές και παπικές κοινότητες αποκαλώντας τις "αδελφές εκκλησίες", απλά συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς, αλλοθρήσκους, μάγους, ειδωλολάτρες και κάθε καρυδιάς καρύδι μπροστά σε ομοίωμα της ..."θεάς" Γαίας στη Γροιλανδία, αφού πρώτα φροντίσαμε στη διδακτορική μας διατριβή να χαρακτηρίσουμε ως "στερούμενους αγάπης" τους θεόπνευστους ιερούς κανόνες που απαγορεύουν τις συμπροσευχές, απλά στο Πόρτο Αλλέγκρε υπογράφουμε κείμενα που χαρακτηρίζουν τις πλανεμένες διδαχές "διαφορετικές διατυπώσεις της μίας πίστεως", απλά αναγνωρίζουμε στο Μπάλαμαντ τη "βαπτισματική θεολογία", απλά χαρακτηρίζουμε "θύματα του αρχεκάκου όφεως, που μάλιστα θα δώσουν λόγο!!! τους πατέρες μας που μας κληροδότησαν τη διάσπαση", απλά διακηρύσσουμε ότι "οι διαφορές χριστιανών και μουσουλμάνων έχουν τις ρίζες τους στην πολιτική κι όχι στην πίστη", απλά δωρίζουμε το "άγιο κοράνιο", απλά προσφέρουμε σαν δώρο ένα άγιο ποτήριο στον ουνίτη ψευδεπίσκοπο Αθηνών, απλά υποδεχόμαστε τον αιρεσιάρχη της Ρώμης στο Φανάρι με κωδωνοκρουσίες, θυμιατίσματα, ασπασμούς, λειτουργικές δεήσεις και αιτήσεις υπέρ αυτού, ευλογημένος ο ερχόμενος, πολυχρόνια, κοινή ευλογία, δώρα, απαγγελία του «Πιστεύω» και του «Πάτερ ημών» από τον πάπα σέ Θ. Λειτουργία στό Φανάρι, απλά ακυρώνουμε την έννοια της Ιεραποστολής προς τους ετεροδόξους και αλλοθρήσκους ισχυριζόμενοι ότι "Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δέν ἐπιδιώκει νά πείση τούς ἄλλους περί συγκεκριμένης τινος ἀντιλήψεως τῆς ἀληθείας ἤ τῆς ἀποκαλύψεως, οὔτε ἐπιδιώκει νά τούς μεταστρέψει εἰς συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως», απλά αφορίζουμε άνευ αιτίας, άνευ δίκης και απολογίας εκλεκτούς αντιαιρετικούς και αντιοικουμενιστές θεολόγους και την ίδια στιγμή συγκαλύπτουμε τις φρικαλέες Χαρκιανάκειες και Ζηζιούλειες κακοδοξίες και τα "κατορθώματα" των μητροπολιτών Γερμανίας και Γαλλίας, απλά ζητούμε την κεφαλήν επί πίνακι ομολογητών Ελλαδιτών ιεραρχών, απλά σκανδαλίζουμε και πυροδοτούμε εντάσεις και σχίσματα, απλά το ένα, απλά το άλλο, απλά το...παράλλο, έτσι απλά, τόσο απλά!
Λ.Ν.
ΔΥο λέξεις μόνο χαρακτηρίζουν αυτή την υποκρισία: αδίστακτος και αμετανόητος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειρότερος κι απ τον Αθηναγόρα είναι ο Βαρθολομαίος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε τον...εαυτό του δεν μπορεί να πείσει ο Βαρθολομαίος με αυτά που λέει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο κατα Ιωαννην Ευαγγελιο,η προσευχη του ΚΥΡΙΟΥ εχει ως εξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦανερωσα το Ονομα Σου στους ανθρωπους, που μου εδωσες απο τον κοσμο.Τα λογια που μου εδωσες,εδω-
σα σε αυτους και αυτοι τα δεχτηκαν και πειστηκαν,οτι απο Σενα Προηλθα και πιστεψαν ,οτι απο Συ Με απεστειλες.
Εγω γι αυτους παρακαλω,δεν παρακαλω για τον κοσμο.Δεν παρακαλω
μονο γι αυτους αλλα και για οσους θα πιστεψουν με κηρυγμα τους Σε Εμενα,για να ειναι μεταξυ τους ενα ,οπως Εμεις ειμαθα ΕΝΑ,ΕΓΩ ΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΑΝΥΡΩΠΟ,για να εχουν φθασει σε ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΩΤΗΤΑ :ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΩΝ - ΧΡΙΣΤΟΥ - ΘΕΟΥ. Η αγαπη με την οποια Με αγαπησες να ειναι μεσα τους και ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.
Συμφωνα με το κατα Ιωαννην Ευαγγελιο η ενωτητα ενοητε μονο με την αποδοχη των αληθειων του ευγγελιου ητοι του λογου του Θεου που κηρυξε ο Κυριος ημων Ιησους Χριστος και οι αποστολοι.Οι ετεροδοξοι Καθολικοι και Ευαγγελικοι κ.λ.π. δεν αποδεχοντε ολες τις αληθειες που κηρυξε ο Χριστος με τις προσθαφαιρεσεις που εισηγαγαν στα δογματα τους.και συμφονα με το λογο του Ευαγγελιου:ο ενοχος εν ενι γεγονε παντων ενοχος.Και εφ οσον δεν αποδεχοντε ολες τις αληθειες του Ευαγγελιου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ειμαστε ΕΝΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΙΣ,ΕΙΠΕ ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΣ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΕ.ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.
Ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ,λεει ,οτι ο Θεος διαλεγεται αει μεθ ημων,αλλα ποσοι τον δεχτηκαν και ενκολποθηκαν τον Λογο του.Μετα πρωτης και δευτερας νουθεσιας παρετου,διοτι εχει εκτραπη ο τοιουτος και ειναι αξιοκατακριτος .Εσεις Παναγιωτατε ποσα χρονια διαλεγεσθε με τους ετεροδοξους διχως καμια μεταμελεια εκ μερους τους, δεν νομιζετε , οτι ματαιοπονητε και χανετε το χρονο σας στο διεθνες συμβουλιο (εκκλησιων.);
Λετε ,οτι διαλεγεσθε μετα παντων, που θελουν να ακουσουν τα δογματα της Ορθοδοξιας και να μαθητευσετε παντα τα εθνη.
Πως μαθητευετε παντα τα εθνη, οταν λετε και οι αλλες θρησκειες σωζουν
και χαριζετε αντι του Ευαγγελιου κορανιο σε Μοαμεθανους.Ειναι κηρυγμα του Ευαγγελιου η του κορανιου σε παντα τα εθνη;
Για να ακριβολογουμε μεχρι στιγμης
μαλλον δεν μαθητευετε παντα τα εθνη.Αλλα κηρυτετε αλλο Ευγγελιο, απο αυτο που κηρηξε ο Χριστος και οι Αποστολοι.
Πως μπορει να υπαρχει ενωτητα μεταξυ μας ,την οποια πολυ επιθυμητε, οταν δεν υπαρχη ενωτητα στην πιστη, διοτι η ενωτητα μεταξυ των ανθρωπων ,επιτυνχανεται με την πιστη στο χριστο,Διοτι ο Χριστος ειπε:(ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΜΠΕΛΟΣ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΥΜΕΙΣ ΤΑ ΚΛΗΜΑΤΑ. ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ ,ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΡΠΟΝ ΑΙΡΗ ΑΥΤΟ,ΙΝΑ ΠΛΕΙΟΝΑ ΚΑΡΠΟΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ ΜΗ ΦΕΡΩΝ ΚΑΡΠΟΝ ΚΑΘΑΙΡΗ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΥΡ ΡΙΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΕΤΑΙ.Απο την Αμπελο του Χριστου αποκοπηκαν οικειοθελως οι ετεροδοξοι και δεν αποτελουν Εκκλησια μαζι μας, πολυ λιγοτερο οι αλλοθρησκοι και ως εκ τουτου οσο και αν τους αγαπουμε ως συνανθρωπους μας δεν μπορουμε να συμπροσευχομαστε μαζι τους, ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ.
Δεν πείθετε κανέναν Παναγιώτατε, παρά μόνον τους παρατρεχάμενους και τους γυρολόγους δεσποτάδες με το επιτελείο τους, που σας περιτριγυρίζουν για ίδιον όφελος. Αρκεί να ρίξει μια ματιά κανείς στο πατριαρχικό δελτίο ειδήσεων «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ» που επί σειρά ετών μας βομβαρδίζει με τα οικουμενιστικά σας δρώμενα, τις οικουμενιστικές διακηρύξεις σας και τις προδοτικές σας ενέργειες. Όποιος έχει τηλεόραση ή υπολογιστή βέβαια μπορεί να τα δει ιδίοις όμμασι. Για να πιστέψει κάποιος την παραπάνω δήλωσή σας πρέπει να είναι ή μειωμένης νοητικής αντίληψης ή άσχετος κι αδιάβαστος ως χριστιανός, με άλλα λόγια δεν πρέπει να ξέρει τί του γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να καταλάβουμε. Η δήλωση αυτή του Πατριάρχη είναι απάντηση στο φοβερό κείμενο του σεβ. Πειραιώς; Μ' αυτές τις ψευδείς διαβεβαιώσεις πάει να τη βγάλει καθαρή ο ηγέτης του Οικουμενισμού; Μάλλον γελάστηκε που νομίζει ότι θα τα χάψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως εχει δικιο, ο (ΑΓΙΟΣ) γερων Ιακωβος Τσαλικης , οταν επεδιωκε θαυματουργικως δια του αγιου Δαυιδ του γερωντος του εν Ευβοια την εκλογη του Παναγιωτατου Οικουμενικου Πατριαχου κυρου Βαρθολομαιου και μαλιστα δοξολογουσε τον Θεονμ επι μακρον και ιδιαιτερως, οταν εμαθε την εκλογην του?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας οντως αγιος, μηπως προ-εγνωριζε κατι σχετικο?
Παντως μονον, οικουμενιστης δεν ηταν καιδεν ειναι ο (ΑΓΙΟΣ) γ. Ιακωβος Τσαλικης.
Έχει παραγίνει με την επίκληση των λόγων διάφορων γεροντάδων για το Βαρθολομαίο. Ας αφήσουμε τους πιστούς να κρίνουν ανεπηρέαστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή