10 Μαΐ 2013

Γράμμα στον Υπουργό Παιδείας: Να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία


Kε Υπουργέ,
εφόσον το υπουργείο προχωράει στη θέσπιση ΠΔ για τις μεταθέσεις και υπεραριθμίες εκπαιδευτικών θα πρέπει πρώτιστα να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία. Διότι καλώς πρέπει να γίνει ορθολογική χρήση του εκπαιδευτικού δυναμικού και καλώς πρέπει να εξορθολογιστούν τα κενά και πλεονάσματα στις ανά την χώρα Περιφέρειες αλλά....
ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται υπεράριθμος κάποιος εκπαιδευτικός επειδή έτυχε να μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο του ή να γίνανε συγχωνεύσεις κλπ ενω απο την άλλη κάποιος νεομετατεθείς στην περιοχή λόγω ..τύχης να έχει κανονικό ωράριο..
Εξυπακούεται λοιπόν οτι αφού τόσα χρόνια συνδικαλιστές ΠΥΣΔΕ ΚΥΣΔΕ κλπ βάζανε ωρολογιακές βόμβες με μεταθέσεις και αποσπάσεις και διαθέσεις και ρουσφέτια κλπ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. Ενας λόγος παραπάνω είναι και η αύξηση του ωραρίου και τα νέα κενά που προκύπτουν. 

ΑΜΕΣΑ λοιπόν και με πραγματικά στοιχεία οι περιφερειακές δνσεις πρέπει να στοιχειοθετήσουν τις πραγματικές οργανικές θέσεις και με αξιοκρατική μοριοδότηση να γίνει ανακατονομή των οργανικών θέσεων ανα την Ελλάδα. Κατόπιν... βλέπουμε!!!
Επίσης σε μια τόσο ευαίσθητη περίοδο ΔΕΝ μπορεί το υπουργείο να εξαγγέλει ξανά αποσπασεις στο εξωτερικό και να διαιωνίζει μια άρρωστη- χρόνια κατάσταση. Tα αμιγή ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό είναι ελάχιστα.
Οι περισσότεροι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοι πηγαινουν απογεύματα και Σάββατα να κάνουν λίγες ώρες μάθημα... μια ανούσια ελληνική παρουσία... ενώ υπάρχουν τόσα κενά στην ελλάδα. Το υπουργείο πρέπει να δρομολογήσει άμεσα Ινστιτούτα ελληνικής γλώσσας καίριες θέσεις τόσο για τη διδασκαλία όσο και τον πολιτισμό όπως υπάρχουν τα Γκαίτε, Θερβάντες κλπ
Ομάδα εκπαιδευτικών
Δείτε και:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου