26 Μαΐ 2013

"Ο Πάπας ήλθε,αλλά δεν έφυγε" (π.Θεόδωρος Ζήσης)

"Ο ΠΑΠΑΣ ΗΛΘΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ"
(π.Θεόδωρος Ζήσης)
Βίντεο από την όλη κινητοποίηση κατά της θεσμικής και επίσημης εκκλησιαστικής αποδοχής του Πάπα το 2001 στην Ελλάδα.

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ  http://www.youtube.com/user/2005Adjutor/videos
Πρέπει να έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα; ΟΧΙ ! ΑΠΘ 31/03/2001
Από αυτά που ποτέ δεν θα μάς δείξουν τα ΜΜΕ της Νέας Τάξης Πραγμάτων ! Η κοσμοσυρροή στη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ από χιλιάδες Χριστιανούς της Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 31 Μαρτίου 2001 (19:00 και εξής), για να δηλώσουν την αντίθεσή τους στην απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου να δεχθεί επισήμως και θεσμικώς τον Πάπα Ρώμης στις 4 Μαΐου 2001 ( όλα τα ΜΜΕ τότε το "έθαψαν" ) πλην της 4Ε της Ι/Μητρ. Θεσσαλονίκης και της ΟΧΑ "Λυδία". 
Με τίτλο : "Πρέπει να έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα; ΟΧΙ για χίλιους λόγους", η εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών και Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία συγκέντρωσε χιλιάδες κόσμου και θορύβησε (με εξακριβωμένες έσωθεν πληροφορίες) και τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο (αλλά, δυστυχώς, εις μάτην) !
Κεντρικός ομιλητής ο Πρωτοπρεσβύτερος Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης (από το 01:52:00 και εξής), ο οποίος ανέπτυξε την πνευματική σημασία και τις συνέπειες της ενέργειας αυτής της Εκκλησίας της Ελλάδος. Μετά από λίγο καιρό ο π. Θεόδωρος διετύπωσε τη θέση ότι "Ο Πάπας ήλθε, αλλά δεν έφυγε" (πρβλ. ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ Γ4, ΟΚΤ-ΔΕΚ 2001, σελ. 93.99), κατάσταση που διαπιστώνουμε καταφανώς στις ημέρες μας με την παρανομία των συμπροσευχών με τους Λατίνους, των κοινών θεολογικών αιρετιζουσών δηλώσεων, τις εκδηλώσεις και τα λοιπά ολισθήματα της οικουμενιστικής εμπροσθοφυλακής. 
Ατυχώς, η τηλεόραση της 4Ε απέκοψε το τμήμα της ομιλίας του π. Θεοδώρου όπου ο ομιλητής μετέφερε την εξής (εξακριβωμένη) προφητεία του Γέροντος Πορφυρίου: "Να εύχεσθε να δίνει ο Θεός μέρες στον [Αρχιεπίσκοπο] Σεραφείμ, διότι ο επόμενος θα φέρει τον Πάπα, αλλά δεν θα μείνει πολύ". Πράγματι, πλην της επίσκεψης του Πάπα, και η εκδημία του Αρχιεπισκόπου το 2008 βεβαίωσαν τα προφητευθέντα.
Απεύθυναν χαιρετισμούς:
Ιερομ. π. Φώτιος Γρηγοριάτης, εκπρόσωπος Ιεράς Κοινότητος Αγίου Όρους
Αρχιμ. π. Αθανάσιος Αναστασίου, Καθηγούμενος Ι.Μ. Μεγάλου Μετεώρου
Αρχιμ. π. Μάξιμος Κυρίτσης, Καθηγούμενος Ι.Μ. Οσίου Διονυσίου εν Ολύμπω 
Αρχιμ. π. Ιωαννίκιος Κοτσώνης, Πνευματικός Ι.Μ. Αγ. Γρηγορίου Παλαμά, Κουφαλίων
Ιερομ. π. Αιμιλιανός, εκπρόσωπος Ι.Μ. Αγίου Νικοδήμου, Γουμενίσσης
Μοναχός π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης, εντεταλμένος επί των αιρέσεων, της Ι.Μητρ. Κασσανδρείας
Αρχιμ. π. Θεόφιλος Ζησόπουλος, Γέροντας των ΟΧΑ "Λυδία" και "Δορκάς"
Ο Πρόεδρος της Ε.ΘΕ.Β.Ε. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ κ. Γ. Θεοδωρούδης και άλλοι
ΜΕΡΟΣ Α΄
ΜΕΡΟΣ Β΄
Εκδήλωση Πολεμικού Μουσείου κατά της ελεύσεως του Πάπα
05/04/2001
Η μεγάλη εκδήλωση στην Αίθουσα του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών, για να δηλωθεί η αντίθεση των πιστών στην απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου να δεχθεί επισήμως και θεσμικώς τον Πάπα Ρώμης στις 4 Μαΐου 2001. Η εκδήλωση έτυχε τηλεοπτικής καλύψεως από τον Σταθμό 4Ε της Ι. Μητρ. Θεσσαλονίκης (τότε) και της ΟΧΑ "Λυδία".
Η εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων και η Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών υπήρξε η συνέχεια της αναλόγου εκδηλώσεως της 31ης Μαρτίου 2001, προ μιάς εβδομάδος !
Είναι βεβαίως, από αυτά που ποτέ δεν θα μάς δείξουν τα ΜΜΕ της Νέας Τάξης Πραγμάτων !
Κεντρικός ομιλητής ο Πρωτοπρεσβύτερος Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα "Θεολογικοί και Εθνικοί λόγοι που επιτάσσουν να μήν έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα".
Προηγήθηκαν χαιρετισμοί και λογύδρια των εξής αξιοτίμων εκκλησιαστικών προσώπων:
Αρχιμανδρίτου π. Δανιήλ Αεράκη, Αντιπροέδρου της Π.Ε.Θ. (Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων)
Αρχιμανδρίτου π. Αθανασίου Αναστασίου, Καθηγουμένου Ι.Μ. Μεταμορφώσεως Μ. Μετεώρου
κ. Νικολάου Βασιλειάδη, Θεολόγου και συγγραφέως
κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, Θεολόγου
Αρχιμανδρίτου π. Θεοφίλου Ζησοπούλου, Γέροντος των Αδελφοτήτων "Λυδίας" και "Δορκάς" κ.ά. 
Μετά από λίγο καιρό ο π. Θεόδωρος διετύπωσε τη θέση ότι "Ο Πάπας ήλθε, αλλά δεν έφυγε" (πρβλ. ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ Γ4, ΟΚΤ-ΔΕΚ 2001, σελ. 93.99), κατάσταση που διαπιστώνουμε καταφανώς στις ημέρες μας με την παρανομία των συμπροσευχών με τους Λατίνους, των κοινών θεολογικών αιρετιζουσών δηλώσεων, τις εκδηλώσεις και τα λοιπά ολισθήματα της οικουμενιστικής εμπροσθοφυλακής.
Λαοσύναξη Πλατείας Μητροπόλεως
κατά της ελεύσεως του Πάπα
02/05/2001
 Από αυτά που ποτέ δεν θα μάς δείξουν τα ΜΜΕ της Νέας Τάξης Πραγμάτων !
Η λαοσύναξη ενώπιον της Μητροπόλεως Αθηνών, δύο μέρες πριν έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα, στις 04 Μαΐου 2001, με σκοπό να παρακαλέσει τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλο να τροποποιήσει την απόφασή του για την επίσημη και θεσμική εκκλησιαστική υποδοχή του αιρεσιάρχου Πάπα της Ρώμης στην Αθήνα.
Είχαν προηγηθεί οι δύο μεγαλειώδεις συνάξεις της Αίθουσας Τελετῶν του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (31 Μαρτίου 2001) και του Πολεμικού Μουσείου Αθηνών (5 Απριλίου 2001) καθώς και η Αγρυπνία στην Ι.Μ. Οσίου Διονυσίου εν Ολύμπω Παρασκευή προς Σάββατο, 26-27 Απριλίου 2001.
Εκφωνήθηκαν χαιρετισμοί :
Των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτων
1) Πρώην Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου και
 2) Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέου
και επίσης
3) Της εκτάκτου διπλής Ιεράς Συνάξεως των Ι. Μονών του Αγίου Όρους, δια του Αρχιμανδρίτου π. Προδρόμου, Καθηγουμένου της Ι.Μ.Μ. Λαύρας,
4) Του Καθηγουμένου της Ι.Μ. Παρακλήτου Ωρωπού Αττικής, Αρχιμανδρίτου π. Τιμοθέου Σακκά,
5) Του Καθηγουμένου της Ι.Μ. Μεγάλου Μετεώρου, Αρχιμανδρίτου π. Αθανασίου Αναστασίου
6) Του Γέροντος της Ο.Χ.Α. "Λυδία" Αρχιμανδρίτου π. Θεοφίλου Ζησοπούλου κ.ά.
Ομιλητές στη Λαοσύναξη ήσαν οι Καθηγητές των Θεολογικών Σχολών Πανεπιστημίου Αθηνών και Θεσσαλονίκης Πρωτοπρεσβύτεροι π. Γεώργιος Μεταλληνός και π. Θεόδωρος Ζήσης.
Το ρόλο του συντονιστή είχε ο Οσιολογιώτατος Μοναχός π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης, εκδότης του Περιοδικού "ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ".
Παρόντες ήσαν και άλλοι σημαντικά εκκλησιαστικά πρόσωπα, όπως οι Πανοσιολογιώτατοι Αρχιμανδρίτες π. Γεώργιος Καψάνης, Καθηγούμενος της Ι.Μ. Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους, π.Χριστόδουλος, Καθηγούμενος της Ι.Μ. Κουτλουμουσίου, π. Ιωσήφ, Καθηγούμενος της Ι.Μ. Ξηροποτάμου, π. Μάξιμος Κυρίτσης, Καθηγούμενος της Ι.Μ. Οσίου Διονυσίου του εν Ολύμπω κ.ά.
Στο τέλος εξεδόθη ψήφισμα προς επίδοση στον Αρχιεπίσκοπο, στην πλησίον της λαοσυνάξεως παρακείμενη Αρχιεπισκοπή. Το ψήφισμα και οι χαιρετισμοί ἐχουν εκδοθεί στο περιοδικό ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ Γ4, ΟΚΤ-ΔΕΚ 2001, σελ. 32 – 44
Συνέντευξη π.Θεοδώρου Ζήση, π.Αρσενίου Βλιαγκόφτη
Έκτακτη συνέντευξη τύπου για την επίσκεψη του Πάπα,
Ξενοδοχείο Κάραβελ 27/4/2001
Ομιλίες Αγρυπνίας κατά του Πάπα

5 σχόλια:

  1. Ο Πάπας, ούτε ήλθε, ούτε έφυγε.
    Ήταν ανέκαθεν ο Πάπας και συνακόλουθα ο Παπισμός, ανά τους αιώνες, μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας και το κατέτρωγε, όπως το κατατρώγει και σήμερα, με την βοήθεια τόσων προδοτών της Πίστεως.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΑΠΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ; ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΕ;ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΣ ΠΑΡΟΙΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ....ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνεις λάθος φιλοεξελικτικέ και φιλοκαζαντζακικέ ΙΚ!
    Ο Παπισμός ουδέποτε είχε καμία σχέση με την Εκκλησία!

    Διορθωσε το φιλοκαζαντζακικό σου μυαλό για να βλέπεις καθαρά.

    Σπυρίδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φιλοκατήγορε αδελφέ

    Πριν ανοίξεις το φιλοκατήγορο στόμα σου, θα έπρεπε πρώτα να εγκύψεις στην εκκλο. ιστορία και ειδικά στον άγιο Νεκτάριο, μήπως και διακρίνεις κάποια πράγματα, που αδυνατείς τώρα να κατανοήσεις:

    Επειδή φαίνεται, ότι δεν έχεις διάκριση, θα ήσουν έτοιμος να κατηγορήσεις ακόμη και τον άγιο Νεκτάριο, ως αιρετικό (άπαγε της βλασφημίας), διότι:
    α/ Ο Μονοφυσιτισμός δεν θα κραταιούτο, αν ο Διόσκουρος δεν απεβάλλετο προσβλητικώς εκ της Δ΄ Συνόδου: «Κηρύττω μετά πεποιθήσεως ότι ο μονοφυσιτισμός δεν θα εκραταιούτο, εάν ο Διόσκορος δεν απεβάλλετο τόσον προσβλητικώς της συνόδου» (Τα αίτια του Σχίσματος, σελ.180).
    β/ Οι συνοδικοί «ηρκέσθησαν εις μόνην την παραίτησιν, η δε Σύνοδος ανεκήρυξεν αυτόν (τον Βέκκον) ορθοδοξότατον και ευσεβέστατον δια σημειώματος….. Διότι ουδ’ ο Βέκκος το δοκούν εκείνο ολίσθημα εκ πονηρίας ή κακουργίας ή αλλοτριόφρονος γνώμην έπαθεν, αλλ’ αγωνιζόμενος υπέρ του δεινού πολέμου ανακοπήναι και Ρωμαίων αίματα περιποιηθήναι κινδυνευόντων έπαθεν. εάν ως άνθρωπος ημάρτησε πλανηθείς, η απολογία του όμως ηθώου αυτόν (ως ανωτέρω, σελ. 166-167). Πάντως «Περί της καταδίκης ταύτης (του Βέκκου) δεν έχω ή να εκφράσω την λύπην μου» (ως ανωτέρω, σελ. 164).

    Την ιστορία δεν την γράψαμε εμείς. Είναι γραμμένη όπως είναι γραμμένη και ο καθένας προσπαθεί να την ερμηνεύσει βάσει μιάς προκαθορισμένης γραμμής πού έτυχε να ακολουθεί. Συγχωρείστε μου την λέξη, αλλά φαινεται ότι είναι και θέμα ... επιβίωσης!!!!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΙΚ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΡΕΒΛΑ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ;
    ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή