4 Μαρ 2013

Λυκούργος Νάνης, Περί της σχέσεως ναζισμού και χριστιανών.



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Την ίδια στιγμή που ο συγκρητιστικός οικουμενισμός,  ο συσχηματισμός με τον κόσμο και το φρόνημά του και ο συμβιβασμός με το ποικίλο κατεστημένο αποτελούν δυστυχώς κυρίαρχα χαρακτηριστικά του σύγχρονου εκκλησιαστικού βίου κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες "αλληθωρίζουν" προς τη "σχέση ναζισμού και χριστιανών".
Αυτό είναι άλλωστε και το θέμα της εκδήλωσης-συζήτησης που πρόκειται να λάβει χώρα την προσεχή Κυριακή 10 Μαρτίου στα Γιαννιτσά με διοργανώτρια μεταξύ των άλλων και τη μητρόπολη Εδέσσης. Η Χρυσή Αυγή την οποία "φωτογραφίζει"  σαν ιδεολογικό και πολιτικό φορέα του ναζισμού και επιχειρεί να στοχοποιήσει η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτελεί στις μέρες μας τον εύκολο στόχο για τους ποικίλους υπηρέτες του διεφθαρμένου πολιτικού και κοινωνικού συστήματος και τους αβανταδόρους της Νέας Τάξης. Αν θέλει κάποιος σήμερα, φυσικό πρόσωπο ή συλλογικότητα, να αποσπάσει πιστοποιητικά "πολιτικής ορθότητας" και να μην απορριφθεί από το σύστημα θα πρέπει αν μη τι άλλο να πλειοδοτεί σε αντιχρυσαυγιτισμό.
Ο υποφαινόμενος κάθε άλλο παρά συγγενεύω ιδεολογικά με το κόμμα της Χρυσής Αυγής. Αυτή όμως η αντιχρυσαυγιτική υστερία που παρατηρείται κι έχει κατακλύσει κάθε πτυχή της δημόσιας ζωής κάθε άλλο παρά γνήσια και αυθόρμητη μοιάζει να είναι και δημιουργεί πλείστα όσα ερωτηματικά για τις σκοπιμότητες που υπηρετεί. Σκοπιμότητες πολιτικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές  του κατεστημένου που προωθεί την εθνική, πολιτιστική και θρησκευτική ομογενοποίηση της χώρας μας.

Στα πλαίσια αυτής της υστερίας όποιος μητροπολίτης εκφράσει θέσεις επικριτικές της λεγόμενης πολυπολιτισμικότητας που απειλεί με αφανισμό την εθνική και κοινωνική μας υπόσταση "βαφτίζεται" απ τους εγχώριους θολοκουλτουριαρέους "χρυσαυγίτης" και "φασίστας". Όποιο υπεροχικό εκκλησιαστικό πρόσωπο αντιτίθεται στη δημιουργία ισλαμικού τεμένους προβάλλοντας ουσιαστικά επιχειρήματα απαξιώνεται απ τους φονταμενταλιστές του politically correct σαν "φονταμενταλιστής" και "ταλιμπάν". Αν κάποιος εκκλησιαστικός αξιωματούχος αποκαλύψει τα σκοτεινά σιωνιστικά σχέδια που απεργάζονται τον εθνικοθρησκευτικό μας αποχρωματισμό και επιστήσει σχετικώς την προσοχή του ελληνικού λαού και καλλιεργήσει την επαγρύπνησή του καταθέτοντας ατράνταχτα ντοκουμέντα με ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, διαβάλλεται αυτομάτως σαν συνωμοσιολόγος και φαντασιόπληκτος.
Σ αυτήν την "άλογη" λογική εντάσσεται και η επιεικώς απαράδεκτη επίθεση που επιχείρησε, ανεπιτυχώς βέβαια, να απαξιώσει τους μητροπολίτες Πειραιώς, Κονίτσης και Καλαβρύτων και που εκπορεύτηκε από κύκλους που ανήκουν στο χώρο της νεοορθοδοξίας και του "αριστερόστροφου" χριστιανισμού. Οι θιγέντες μητροπολίτες έδωσαν βεβαίως τις προσήκουσες απαντήσεις-διευκρινίσεις που αποδεικνύουν περίτρανα ότι οι ειρημένοι επίσκοποι κάθε άλλο παρά συντάσσονται με την αντιχριστιανική ιδεολογία του προαναφερθέντος κόμματος. Οι κατήγοροί τους όμως, δέσμιοι  μιας στρεβλής συλλογιστικής που ποινικοποιεί θεολογικά και εκκλησιολογικά τον εθνισμό ,παντελώς άκριτα τους προσέδωσαν το χαρακτηρισμό του "χρυσαυγίτη", του "ταλιμπάν", του "φονταμενταλιστή".
Την ίδια στιγμή αφήνουν στο απυρόβλητο τους δεδηλωμένους χριστιανομάχους και εκκλησιομάχους της ΔΗΜΑΡ και του ΣΥΡΙΖΑ που βυσσοδομούν κατά της Εκκλησίας και του Έθνους. Τα σχετικά πειστήρια είναι τοις πάσι γνωστά ώστε να παρέλκει οιαδήποτε  παράθεσή τους και συζήτηση επ αυτών. Το λυπηρό όμως εν προκειμένω είναι η συμμετοχή της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης σε μια τέτοια εκδήλωση που με το αθώο πρόσχημα του "διαλόγου" και της "παροχής και διακήρυξης της χριστιανικής μαρτυρίας" καθίσταται ανεπιγνώστως υπηρέτρια της δυσώνυμης "πολιτικής ορθότητας".
Οι μητροπολίτες μας καλό θα είναι  να διαφωτίζουν μεν τον πιστό λαό προκειμένου να μην πέφτει θύμα οποιασδήποτε  αντιχριστιανικής ιδεολογίας και προπαγάνδας προσέχοντας όμως παράλληλα να μη στοχεύουν επιλεκτικά και να μη δημιουργούν στρεβλές εντυπώσεις περί  της αναγκαιότητας συμπόρευσης με τις δυνάμεις του ποικίλου μηδενισμού και της αθείας εν ονόματι του αντιχρυσαυγιτισμού.  
Λ.Ν.

18 σχόλια:

  1. Αγαπητέ συνάδελφε,

    Ξέχασες τα κυνηγόσκυλα, τους συνομωσιολόγους, που ανακαλύπτουν λαγούς εκεί όπου δεν υπάρχουν. Τα κυνηγόσκυλα αυτά έχουν δάσκαλο τον Μαρξ και όποιο δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις, απλά το σκοτώνουν. Ή, επειδή ο Μαρξ τυχαίνει να είναι φιλόζωος, το πετάνε σε καμιά χωματερή. Είναι σαν να μην υπάρχει, αν πρόκειται για ζωντανό άνθρωπο.

    Λοιπόν, πρόσεχε. Διότι σε βλέπω να μπαίνεις στη λίστα με τα απόπαιδα της Θούλης και των Ρούνων του τρίτου ράϊχ.

    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιοικουμενιστής5 Μαρτίου 2013 στις 10:00 π.μ.

    O "άγιος" Εδέσσης δεν ασχολείται με τους ουνίτας των Γιαννιτσών δια τους οποίους δηλώνει ότι "τους λέγει μόνον... καλημέρα" αλλά με την χρυσήν αυγήν ασχολείται σχολαστικώς. Δι' αυτόν δεν αποτελούν κίνδυνον οι ουνίται οίτινες κυκλοφορούν και φέρονται ως "ορθόδοξοι" εντός των Ορθοδόξων είναι όμως γνήσιοι και αμετανόητοι παπικοί. Κίνδυνος δια τον "άγιον" Πέλλης είναι μόνον οι οπαδοί ενός κόμματος ελληνικής εθνικιστικής ιδεολογίας! Εις τα τόσα έτη ποιμαντορίας του εν λόγω μητροπολίτου ουδέποτε ακούσαμε ή διαβάσαμε οτιδήποτε περί ουνιτών και το αν η παρουσία των βλάπτει η όχι την Αγίαν ημών Ορθοδοξίαν, τα αντανακλαστικά του δια την χρυσήν αυγήν ήτο ταχύτατα! Εις το συνέδριον θα μετάσχει και το αυτοαποκαλούμενον "αντιφασιστικόν μέτωπον Γιαννιτσών" και κεντρικός ομιλητής θα είναι ο γνωστός δια τας πολιτικάς και θεολογικάς του απόψεις Αθανάσιος Παπαθανασίου. Παραλείψατε να καλέστε την κα Ρεπούση, τον κον Κουράκην και τον κον Τσίπραν "άγιε" Αλμωπίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπάμαι που το κείμενο αυτό γράφθηκε σε έναν ιστότοπο που αποτελεί, έχω την εντύπωση, συνεχιστή της κληρονομιάς του Αλεξάνδρου Τσιριντάνη. Πρόκειται για συγγραφέα υπερασπιστή της Δημοκρατίας, επικριτή του ναζισμού, που θεώρησε τον Ελληνισμό πνευματική δύναμη και όχι παλούκι που κατεβαίνει με δύναμη στο κεφάλι του όποιου αντιπάλου. Είναι υποχρέωση της Εκκλησίας και κάθε Χριστιανού "με επίγνωση" να στραφεί ενάντια στις πρακτικές αυτές και να βρεθεί ενεργά απέναντι από τη Χρυσή Αυγή. Η απαραίτητη αυτή στάση δεν υποδηλώνει, σε καμία περίπτωση, σύνταξη με το τρέχον κατεστημένο. Μου φαίνεται μάλιστα παράξενο που το όλο ζήτημα μπαίνει σε αυτήν την απαράδεκτη λογική. Εχθρός του Χριστιανού "με επίγνωση" είναι τόσο το σημερινό κατεστημένο όσο και η επικίνδυνη, παγανιστοβλακώδης Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η συμμετοχή της Ιεράς Μητροπόλεως προκαλεί, σε μένα τουλάχιστον, πολλά ερωτήματα.
    Όπως πολλά ερωτήματα προκάλεσε και η συνέντευξη ενός ανώνυμου μοναχού (δημοσιεύτηκε σε εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας), στην οποία ο μοναχός δήλωσε ότι δεν έχει πρόβλημα με τους αθέους (!!!), αλλά με την Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Είναι υποχρέωση της Εκκλησίας και κάθε Χριστιανού "με επίγνωση" να στραφεί ενάντια στις πρακτικές αυτές : παλούκι που κατεβαίνει με δύναμη στο κεφάλι του όποιου αντιπάλου, και να βρεθεί ενεργά απέναντι από τη Χρυσή Αυγή"

    ΚΧ
    Δηλαδή, μας λέτε ότι η χρυσή αυγή παλουκώνει κεφάλια και ότι η εκκλησία πρέπει να αντιταχθεί στο παλούκωμα.

    Μήπως, μισό εκατομμύριο ψηφοφόρων παλούκωσε το κεφάλι κανενός; Δεν το νομίζω. Βάσιμα όμως, εκ πείρας το γράφω, άλλοι μας "παλουκώνουν" : μας γυρίζουν τα οπίσθια, κλείνουν τα αφτιά τους, πλήρως μας αγνοούν.

    Η ένθεν και ένθεν εξουσία δεν θέλει να ενοχλείται και ευγενικά μας φιμώνει. Αλλά κι αυτό είναι μιας μορφής "παλούκωμα". Η εποχή τους Αθανασίου Διάκου παρήλθε και καλύτερες μέθοδοι ανακαλύφθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι κε Ψωμά "έβαλαν" το συγκεκριμένο ζήτημα σ αυτήν την "απαράδεκτη λογική" παρά οι "αριστερόστροφοι" χριστιανοί; Μίλησα εγώ για "παλούκια"; Ή δεν κατανοήσατε, όπερ και το πιθανότερο, το νόημα των υπ εμού γραφέντων;
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λάμπρος Ψωμάς μάλλον κάνει πως δεν καταλαβαίνει.
    Ο Λ.Ν. δεν υπερασπίστηκε τη χρυσή αυγή.
    Αλλά στάθηκε στο γεγονός ότι αυτή η πρεμούρα με τον αντιχρυσαυγιτισμό κάτι πονηρό σημαίνει.
    Κάτι σάπιο υπάρχει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    Αλλά κάποιοι δε φαίνεται να το καταλαβαίνουν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ κύριε Νάνη. Θα ήθελα να παρατηρήσω ορισμένα πράγματα που μου φαίνονται ιδιαίτερα περίεργα στο δημοσίευμά σας.
    1. Πριν ακόμη γίνει η συγκεκριμένη εκδήλωση, εσείς την χαρακτηρίζετε, βάζετε ταμπέλες και την καταδικάζετε ως υπόπτων σκοπιμοτήτων. Μαζί με αυτήν βέβαια και την στάση μιας ολόκληρης Μητρόπολης. Γιατί τόση βιασύνη; Γιατί δεν περιμένετε να γίνει πρώτα και μετά να σχολιάσετε σχετικά; Ούτε το ελαφρυντικό της αμφιβολίας δεν δίνετε;
    2. Ενώ το θέμα είναι ΄΄Χριστιανοί και Ναζισμός΄΄, εσείς το μεταφέρετε με συνοπτικές διαδικασίες στην κριτική συγκεκριμένου κόμματος. Γιατί τέτοια ανησυχία; Δεν σας ανησυχούν τα φαινόμενα του ρατσισμού, όχι απλώς καθεαυτά, αλλά με την πρόφαση του πατριωτισμού και της προσήλωσης στην Ορθοδοξία; Γιατί προτιμάτε να επιτεθείτε στην τοπική Εκκλησία, παρά στα πολιτικά σχήματα που χρησιμοποιούν την αγάπη του λαού προς Αυτήν προκειμένου να κερδίσουν ψήφους (όποια και αν είναι αυτά); Το κόμμα υπέρ του οποίου εμμέσως πλην σαφώς ξιφουλκείτε δεν διακηρύττει επισήμως στο κείμενο που παρουσιάζει την ταυτότητά του: «Σεβόμενοι την πνευματική, εθνική και φ υ λ ε τ ι κ ή α ν ι σ ό τ η τ α των ανθρώπων μπορούμε να οικοδομήσουμε κοινωνία δικαίου και ισονομίας.»; Βλέπετε κίνδυνο να συνδεθεί κάτι τέτοιο με τον ναζισμό, αυτό σας ανησυχεί;
    3. Είμαι κάτοικος Γιαννιτσών και θέλω να μάθω περισσότερα για το ζήτημα του Ναζισμού, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα πικραθούν κάποιοι και θα αντιδράσουν για τους δικούς τους λόγους. Και θέλω να μάθω περισσότερα, επειδή εδώ υπάρχει ένας ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ, στον οποίον οι ναζί -η θεωρία των οποίων κατ᾿ εσάς θα πρέπει να παραμένει στο απυρόβλητο, επειδή μπορεί να φωτογραφηθεί κάποιο κόμμα που τους αντιμετωπίζει με ιδιαίτερο τρόπο- έχουν πετάξει σε αυτόν καμμιά εκατοστή αληθινούς Έλληνες, ορισμένους από αυτούς ζωντανούς, μαζί με τον Δήμαρχο της πόλης την ημέρα του Σταυρού (14 Σεπτεμβρίου 1944).
    Εσείς ποιός είστε που θα το «απαγορεύσετε» αυτό, που θα λογοκρίνετε με τον τρόπο σας μιά τέτοια ενέργεια, που θα σπιλώσετε και όποιον συμμετέχει (δεν είναι μόνο η Μητρόπολη βεβαίως); Γιατί πανικοβάλλεστε; Γιατί θορυβείσθε; Γιατί χρησιμοποιείτε αστείες προφάσεις; Μιά ομιλία θα γίνει και μιά συζήτηση. Γιατί έχετε πρόβλημα; Μήπως θα έπρεπε η Μητρόπολη, ο Δήμος και όλοι οι άλλοι φορείς θα έπρεπε καθηκόντως να ζητήσουν την άδειά σας για να διοργανώσουν οτιδήποτε περί ναζισμού και περί Χριστιανισμού;
    Γιατί όλη αυτή η στάση μου θυμίζει λογοκρισίες και ιδεολογικές επιθέσεις σοβιετικού τύπου, ιδιαίτερα προσφιλείς στους σημερινούς συνεχιστές τύπου Σύριζα, Δημάρ κ.λπ.; Μην πετάτε τόσο εύκολα και αβασάνιστα στο «Αρχιπέλαγος» της απόρριψης όποιους συμβαίνει να μην ταυτίζονται απόλυτα με τις απόψεις σας. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε «Αντιοικουμενιστή». Από τα γραφόμενά σου φαίνεται ότι έχεις ζήλο για την Ορθοδοξία, αλλά δεν έχεις επίγνωση. Επειδή συμβαίνει να γνωρίζω καλά, οι ουνίτες των Γιαννιτσών είναι ελάχιστοι και συνεχώς λιγοστεύουν με τους μικτούς γάμους. Μιά δημόσια και ολομέτωπη επίθεση εναντίον τους θα τους συσπείρωνε περισσότερο.
    Όσο για τον Μητροπολίτη, κάνει αυτό που πρέπει με αποτελεσματικότητα και χωρίς τυμπανοκρουσίες για το ζήτημα αυτό. Ο κόσμος που έχει σχέση με την Εκκλησία το αναγνωρίζει. Εκτός κι αν θέλεις να στείλει ένα τάγμα εκκαθάρισης για να τους εξοντώσει και ως ανθρώπους επειδή υπάρχουν στα όρια της Μητρόπολής του.
    Από ότι καταλαβαίνω όμως, μάλλον δεν ζεις στην περιοχή και έχεις ελλιπή πληροφόρηση για το θέμα.
    Σε κάθε περίπτωση σε συμφέρει πνευματικά να φροντίζεις πρωτίστως τον εαυτό σου από το να κατακρίνεις δημόσια έναν επίσκοπο που καθημερινά αναλώνεται για όλη την Εκκλησία και ιδιαίτερα για το ποίμνιό του με κηρύγματα (στα οποία αναφέρεται βεβαίως και στην αίρεση του παπισμού), συνάξεις, εξομολόγηση (σε τρείς διαφορετικές πόλεις εβδομαδιαίως) και θ. λατρεία.
    Μην σκανδαλίζεσαι άδικα και μην σκανδαλίζεις χωρίς πραγματικό λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η εκδήλωση-συζήτηση "Σχέση Ναζισμού και Χριστιανισμού" με διοργανωτή την Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης κα.

    Γράφει ανώνυμος σχολιαστής :"Ενώ το θέμα είναι ΄΄Χριστιανοί και Ναζισμός΄΄, εσείς κύριε βάζετε ταμπέλες και την καταδικάζετε ως υπόπτων σκοπιμοτήτων"

    ΚΧ
    Μήπως μπορεί να μας πει ο ανώνυμος σχολιαστής, 5 Μαρτίου 2013 - 8:14 μ.μ., πότε στο παρελθόν μητροπολίτης έδειξε το ποιμαντικό του ενδιαφέρον να διοργανώσει, μεταξύ άλλων, πνευματικό συνέδριο προκειμένου οι πιστοί χριστιανοί να κατηχηθούν στην πίστη τους, ώστε να προφυλάχθούν από ενδεχόμενες ναζιστικές προσμίξεις;

    Το τι είναι ο ναζισμός, δεν χρειάζεται κανείς να το σπουδάσει. Μερικά όμως πράγματα πρέπει να τα ξεκαθαρίσουμε. Ξεκίνησε παραπλανητικά σαν εθνικο-κοινωνικός ανθρωπισμός, ο στόχος του όμως ήταν να επιβληθεί παγκόσμια δια των όπλων - σήμερα γίνεται με την οικονομία -, υποτάσσοντας κάθε λαό που διαφωνούσε. Στην πραγματικότητα, θεωρητικός εμπνευστής ήταν ο μαρξιστικός ανθρωπισμός, η δε πολιτική του έκφραση, ήταν ο σοσιαλισμός (κοινωνισμός), η κοινωνικότητα.

    Τι σχέση μπορεί τώρα να έχουν οι χριστιανοί, με τον κακοήθη μαρξιστικό ανθρωπισμό και τη σκωληκοειδή απόφυση του σοσιαλισμού, ρωσικής ή γερμανικής έμπνευσης, αυτό ουδόλως τους αφορά. Η κοινωνία των Χριστιανών διέπεται από το "ο Υιός του ανθρώπου ουκ ήλθε διακονηθήναι, αλλά διακονήσαι".

    Επειδή όμως αυτό δεν το διδάσκουν, μεταξύ άλλων, και οι ποιμένες, το μόνο που μπορούμε βασιμα να υποθέσουμε, είναι ότι οι εντεταλμένοι της καθοδήγησης και - μεταξύ άλλων - της διαποιμάνσης, σκοπό έχουν να κρατήσουν ανόθευτο τον γνήσιο μαρξιστικό ανθρωπισμό, από την αιμοσταγή ναζιστική, γερμανική δηλαδή, πρόσμιξη.

    Αν όμως ένα πολιτικός σχηματισμός κρίνεται επικίνδυνος, διότι αντλεί τη συνθηματολογία του από τον μαρξισμό made in Germany, εξίσου επικίνδυνος είναι και εκείνος, ο οποίος κατέχει τα πρωτεία. Τον οποίο προσπαθούν να αθωώσουν οι σημερινοί απολογητές του αποκαλώντας, ας πούμε, αιρετικό τον Στάλιν. Είναι αυτός (μαρξισμός) που μας έχει κάτσει στο σβέρκο εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχω την όρεξη να προβώ στην ερμηνεία του πραγματικά περίεργου φαινομένου αυτού.

    Ας κλείσουμε λοιπόν κι αυτό το μικρό σχόλιο λέγοντας ότι, τούτη η "εκδήλωση-συζήτηση", είναι η δεύτερη έκπληξη που μας επεφύλασσε το 2013. Η πρώτη ήταν με το "Εκκλησία και αριστερά", τώρα έχουμε τη "Σχέση ναζισμού και χριστιανών". Η απορία μας είναι, γιατί εδώ δεν κλήθηκαν να ομιλήσουν οι προερχόμενοι εκ του ελληνικού μπλόκ του ναζισμού, ενώ το πεδίο "Εκκλησία και Αριστερά" καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από τους αναθεωρητές του made in USSR μαρξιστικού ανθρωπισμού; Ποιος άραγε θα μας απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 1:03 Μ.Μ.
    Ανώνυμε των 1:03 μ.μ. δυστυχώς προβήκατε σε παντελώς αυθαίρετη εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τα υπ εμού γραφέντα. Ειλικρινά απορώ με τη συλλογιστική σας. Ισχυρίζεσθε ότι "έβαλα ταμπέλες" και καταδίκασα την επικείμενη εκδήλωση ως "υπόπτων σκοπιμοτήτων" προτού αυτή γίνει. Μα ο υποφαινόμενος δεν είχα σκοπό να ασκήσω κριτική σε μια εκδήλωση που έχει γίνει αλλά να κακίσω το γεγονός ότι η μητρόπολη Εδέσσης όπως και άλλοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και φορείς με τη συμμετοχή τους σε παρόμοιες εκδηλώσεις ανεπιγνώστως προφανώς ρίχνουν νερό στο μύλο των αθέων και των εκκλησιομάχων και ελέγχονται επιεικώς ανακόλουθοι και επιλεκτικώς στοχεύοντες.
    Η κριτική μου εστιάζεται στο γεγονός ότι έχουμε μία κατά τη γνώμη μου ΕΞΟΧΩΣ ΥΠΟΠΤΗ "έκρηξη" παρόμοιων εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών ενώ κυριαρχεί η σιωπή απ τη μεριά των συγκεκριμένων παραγόντων και φορέων για την παρουσία και δράση σχηματισμών των οποίων η αθεία και ο μηδενισμός αποτελούν συστατικά στοιχεία της πολιτικής τους υπόστασης. Που λυσσωδώς επιχειρούν την περιθωριοποίηση της Εκκλησίας και την εκμηδένιση της ευεργετικής παρουσίας της στη δημόσια ζωή. Δεν είδα όμως να αναλαμβάνουν οι προαναφερθέντες παράγοντες και φορείς ίσης τουλάχιστον βαρύτητας πρωτοβουλίες! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……………..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 1:03 Μ.Μ.
    ΣΥΝΕΧΕΙΑ…………………
    Ισχυρίζεστε ότι "με συνοπτικές διαδικασίες μεταφέρω το θέμα "χριστιανοί και ναζισμός" στην κριτική συγκεκριμένου κόμματος". Εγώ το μεταφέρω ή το "φωτογραφίζει" η συγκεκριμένη εκδήλωση όπως προείπα; Έχετε αμφιβολίες περί αυτού; "Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει" ανώνυμε των 1:03 μ.μ.
    Αναφορικά με τη δήθεν ανησυχία μου να "συνδεθεί κάτι τέτοιο με το ναζισμό" όπως γράψατε σας διαβεβαιώ ότι κάθε άλλο παρά με απασχολεί κάτι τέτοιο. Ο ναζισμός είναι καταδικαστέος από χριστιανικής πλευράς και ο υποφαινόμενος έχω γράψει στο παρελθόν και στο παρόν ιστολόγιο αλλά και σε άλλα αρνητικά για τους νοσταλγούς του χιτλερισμού αναφερόμενος σαφώς στο κόμμα της Χρυσής Αυγής. Εξυπακούεται βεβαίως ότι καταδικαστέος είναι και ο φασισμός της περίφημης "πολιτικής ορθότητας". Έτσι δεν είναι ανώνυμε των 1:03 μ.μ.;
    Αναφορικά με τον ΟΜΑΔΙΚΟ ΤΑΦΟ στον οποίο αναφέρεσθε ποια σχέση έχει η συγκεκριμένη εκδήλωση; Δηλαδή ο κ.Παπαθανασίου θα μιλήσει με θέμα τον εν λόγω ΟΜΑΔΙΚΟ ΤΑΦΟ; Μάλλον όχι! Εννοείται ότι τα εγκλήματα των ναζί είναι καταδικαστέα από χριστιανικής, ανθρωπιστικής και ηθικής πλευράς.
    Δεν ισχυρίστηκα αλλά και ούτε άφησα να εννοηθεί ότι θα πρέπει η μητρόπολη να πάρει την άδειά μου προκειμένου να διοργανώσει τη σχετική εκδήλωση. Πώς θα μπορούσα άραγε και να το διανοηθώ κάτι τέτοιο. Έχω όμως το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζω τις απόψεις που και τις επιφυλάξεις μου για πράξεις και παραλείψεις προσώπων και φορέων. Το ποίμνιο δεν αποτελείται από μουζίκους αλλά από ελευθέρως σκεπτομένους πιστούς. Δεν ύβρισα και δε σπίλωσα κανένα πρόσωπο αφού άλλωστε δεν έγινε ονομαστική αναφορά σε κανέναν και καμία. Δεν "ξιφούλκησα" εμμέσως υπέρ ουδενός κόμματος. Και κάθε άλλο, το τονίζω για μία ακόμη φορά,παρά συμπαθώ ιδεολογικά το συγκεκριμένο κόμμα. Μάλιστα έχω εκφράσει σε κάποιους φίλους μου τη δυσφορία μου για το γεγονός ότι τάχθηκαν υπέρ του συγκεκριμένου κομματικού σχηματισμού. Αυτό όμως δε με εμποδίζει να διαβλέπω, όπως και πάμπολλοι συμπατριώτες μας, ύποπτες σκοπιμότητες σ όλη αυτήν την υπόθεση του αντιχρυσαυγιτισμού. Όποιος δηλαδή έχει διαμορφώσει αυτήν την άποψη "ξιφουλκεί" υπέρ της Χρυσής Αυγής; Δεν το νομίζω!
    Φυσικά και με ανησυχούν τα φαινόμενα του φυλετικού ρατσισμού και ως εικός τα καταδικάζω. Με ανησυχούν όμως και τα φαινόμενα του ρατσισμού της "πολιτικής ορθότητας", του συγκρητιστικού οικουμενισμού, της εκκοσμίκευσης, των αμβλώσεων τουτέστιν της εν ψυχρώ εμβρυοκτονίας για την οποία ο άμβωνας ΑΙΔΗΜΟΝΩΣ ΣΙΩΠΑ, η περιθωριοποίηση της Εκκλησίας απ τη δημόσια ζωή, η υποβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών την οποία απεργάζονται τα μέλη της γνωστής φράξιας των διασπαστών του θεολογικού κόσμου, η λεγόμενη "μεταπατερική" θεολογία, η εικαζόμενη συναίνεση στον τομέα των μεταμοσχεύσεων,η ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑΣ, η αμνήστευση των προγαμιαίων σχέσεων, ο νεονικολαιτισμός και τόσα άλλα ουσιώδη ζητήματα. Και κάτι τελευταίο: υβριζόταν αναίσχυντα προ μηνών το Σεπτό Πρόσωπο του Θεανθρώπου με το αισχρούργημα Corpus Christi. Ποια ήταν η αντίδραση των ποιμένων; Πού ο ζήλος τους να υπερασπίζουν τον δεινώς υβριζόμενο Αρχηγό της πίστεώς μας; Λαλίστατοι και λάβροι κάποιοι απ αυτούς κατά της Χρυσής Αυγής και "μουγγοθόδωροι" κατά των χυδαίων υβριστών! Και φυσικά η Χρυσή Αυγή βρήκε την ευκαιρία να καπηλευτεί τη διαμαρτυρία. Αν εν σώματι ΟΛΟΙ οι ιεράρχες μας μετέβαιναν στο χυτήριο-αποχωρητήριο με στόχο να διαμαρτυρηθούν δυναμικά εντός των πλαισίων των ευαγγελικών και αγιοπατερικών επιταγών αξιώνοντας με σθένος τη διακοπή του θεατρικού βοθρολύματος δε θα έμενε "χώρος" για τους χρυσαυγίτες! Αλλά λίγους είδα να προβληματίζονται σχετικά!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ξέρουμε 1:03 ότι ο χριστιανισμός είναι αντίθετος στο ναζισμό. Αν θέλει τόσο πολύ ο μητροπολίτης Πέλλας να διαφωτίσει το λαό ας απευθύνει σχετική εγκύκλιο. Τι δουλειά έχει να δοργανώνει εκδήλωση πρέα με το "αντιφασιαστικό μέτωπο" Γιαννιτσών; Τι καπνό φουμάρει το τελευταίο; Μυρίζει λιβάνι ή τίποτε άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντιοικουμενιστής6 Μαρτίου 2013 στις 5:52 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε "6 Μαρτίου 2013 - 1:19 μ.μ." Τι θα πει "μικτός γάμος"; Από πότε αποτελούν Ορθοπραξίαν οι μικτοί γάμοι; Είναι οι γάμοι εις τους οποίους την μιάν Κυριακήν προσέρχονται εις τον παπικόν ναόν και την ετέραν εις Ορθόδοξον Ναόν; Εις τι πιστεύουν άραγε οι έγγαμοι εις τον μικτόν γάμον; Εις ότι πιστεύουν και οι εξομώται μητροπολίται και μεγαλοκαθηγηταί οίτινες σπεύδουν εις τους παπικούς ναούς να "προσευχηθούν" φαρισαϊκώς δια την δήθεν "ενότητα" υπό την παντούφλαν του ποντίφικος; Το επιχείρημα σου ότι "Μιά δημοσία και ολομέτωπη επίθεσι εναντίον των θα τους συσπείρωνε περισσότερο" δεν ισχύει και δια την χρυσήν αυγήν, η οποία αριθμεί και πολλούς περισσοτέρους οπαδούς; Όσο μικρά και να είναι η κοινότης των ουνιτών των Γιαννιτσών, όσο παρηκμασμένη ή όχι και να είναι, η πληγή η οποία προκαλεί εις το Ορθόδοξον Σώμα είναι μεγίστη και όφειλε ο χωρικός επίσκοπος να τη θεραπεύσει και ουχί να τη διευρύνει. Όχι αγαπητέ δεν ανήκω εις τους οπαδούς του προλεταριάτου δια να σφάξω οίον δε συμφωνεί με την ιδεολογία των! Όμως ας μας εξηγήσει ο μεγαλοποιμήν υμών δια ποίον λόγον μιά κοινότης επιμένει εις την καρδίαν της Οροδοξοτάτης Μακεδονίας, οία αυτοπροσδιορίζεται ως "χριστιανική" να επιμένει πεισματωδώς να δηλώνει υποταγήν ουχί εις τον Ορθόδοξον Μητροπολίτην της περιοχής αλλά εις παπικόν "ιερωμένον" οίος ούτε εκ Γιαννιτσών, ουδέ εκ Μακεδονίας κατάγεται αλλά εκ των Κυκλάδων νήσων; Εις τα Βοδενά άλλοτε ήτο η έδρα πολυάριθμης Βουλγαρικής εξαρχίας αλλά σήμερον ουδείς Ορθόδοξος Βούλγαρος κατοικεί! Τι συμβαίνει λοιπόν με την ουνιτικήν παροικίαν των Γιαννιτσών; Αλήθεια, μήπως δύνασαι να μας πληροφορήσεις ποια η ιδεολογική ταυτότης της ουνιτικής κοινότητος; Μήπως ανήκουν εις την... χρυσήν αυγήν; Μα τόσο πολύ φοβάται ο "άγιος" Αλμωπίας την ολιγάριθμον κοινότητα των ουνιτών μη και ούτοι παραπονεθούν εις το Βατικανόν και δυσαρεστήσει τοιουτοτρόπως τους εκκλησιαστικούς προϊσταμένους του; "Άξιος" λοιπόν ο διοργανωτής "άγιος" υμών! Ας προκαλέσει εμφύλιον πόλεμον εις το Έθνος ημών, ας στρέψει τους ομόαιμους, τους ομοθρήσκους αδελφούς εναντίον των αδελφών των, αλλά προσοχή! Μη και θιγή το Βατικανόν και τα εν Ελλάδι όργανά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρακαλώ για μία διευκρίνηση-συμπλήρωση στην πρώτη παράγραφο του σχολίου μου που καλό θα είναι να συμπληρωθεί και αναγνωσθεί ως εξής: "αλλά να κακίσω το γεγονός ότι η μητρόπολη Εδέσσης όπως και άλλοι εκκλησιαστικοί παράγοντες και φορείς με τη συμμετοχή τους σε παρόμοιες εκδηλώσεις, με τη συγκεκριμένη θεματολογία που είναι και της μόδας σήμερα και τη συγκεκριμένη σύνθεση των συμμετεχόντων όπου πλειοψηφούν γνωστής ιδεολογικής κατευθύνσεως πρόσωπα και φορείς, ανεπιγνώστως προφανώς ρίχνουν νερό στο μύλο των αθέων και των εκκλησιομάχων και ελέγχονται επιεικώς ανακόλουθοι και επιλεκτικώς στοχεύοντες".
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς ανώνυμο των 5:22 μ.μ.: μυρίζει διεθνισμό και θολοκουλτούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ «Αντιοικουμενιστή», οι μικτοί γάμοι στους οποίους εγώ αναφέρομαι είναι γάμοι ουνιτών με ορθοδόξους, σε ορθόδοξη ενορία των Γιαννιτσών και αφού πρώτο ο ουνίτης αποκυρήξει την ουνία και βαπτιστεί ορθόδοξος. Αυτό ισχύει. Όχι η προβληματική πρακτική που αναφέρεις από προφανή έλλειψη γνώσης για τις πραγματικές συνθήκες, που ισχύουν στην πόλη.
    Θαυμάζω όμως για την άνεση με την οποία αντιμετωπίζεις το θέμα. Δείχνεις πολύ σίγουρος για την εύκολη εξάλειψη των ουνιτών των Γιαννιτσών (βρίσκονται εδώ δυστυχώς περισσότερο από έναν αιώνα) και από την άλλη καταδικάζεις τον τοπικό επίσκοπο. Προφανώς (κατ᾿ εσέ) δεν διαθέτει την σοφία που εσύ διαθέτεις και την απαραίτητη αρετή. Αφ' υψηλού λοιπόν τον κατακρίνεις.
    Βέβαια ο λαός μας έχει μία σχετική παροιμία για τέτοια ζητήματα: «Έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια».
    Και ενώ ενδιαφέρεσαι τόσο για την αντιμετώπιση των ουνιτών, φοβάσαι μήπως μια ομιλία για τον ναζισμό θα προκαλέσει «εμφύλιο» με τους «ομοθρήσκους» της Χρυσής Αυγής. Χωρίς προφανώς να έχεις υπόψη σου ότι πριν από μερικά χρόνια εκφραζόταν ελευθέρως υπέρ του Δωδεκαθεϊσμού και εναντίον των «εβραϊκών στοιχείων» στον Χριστιανισμό. Θα φρίξεις πραγματικά -γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρεσαι για την αλήθεια- αν επισκεφθείς την διεύθυνση που παραθέτω και παραθέτει με ντοκουμέντα σε επίσημα κείμενα της Χ. Αυγής τα αντιχριστιανικά παραληρήματα συγκεκριμένων προσώπων.
    http://jungle-report.blogspot.gr/2012/03/blog-post.html
    Οι πραγματικοί ποιμένες δεν πρέπει να φροντίζουν για τους λύκους που εμφανίζονται όπως είναι, αλλά και για τους λύκους που εμφανίζονται ως πρόβατα.

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η απάτη του μαρξιστικού ανθρωπισμού

    "Οι πραγματικοί ποιμένες δεν πρέπει να φροντίζουν για τους λύκους που εμφανίζονται όπως είναι, αλλά και για τους λύκους που εμφανίζονται ως πρόβατα"

    ΚΧ
    Ο λύκος που εμφανίζεται όπως είναι, λέγεται χρυσαυγή. Υπάρχει πληθώρα υλικού προς απόδειξη. Άρα, ουδέν πρόβλημα.

    Τι γίνεται όμως με τους (τον) λύκους που δεν φαίνονται; Ή μήπως ο μαρξισμός έπαψε να είναι λύκος και έγινε τώρα αρνάκι; Μάλλον, όμως, έγινε (Εκκλησία και Αριστερά σε Διάλογο).

    Ο υπ΄ αυτού κηρυττόμενος ανθρωπισμός εξαπατά. Διότι διατείνεται πως ενδιαφέρεται για την ανθρωπιά του ανθρώπου. Ποτέ δεν μας είπε ότι τον ενδιαφέρει να διδάξει πολιτικά την ανθρωπιά του Θεού. Την ανθρωπιά του Θεού, που καταδέχτηκε να γίνει άνθρωπος, δεν την ακούσαμε μέχρι τώρα από τους γνήσιους θεωρητικούς του μαρξισμού. Τα ανακατέμματα του χριστιανομαρξισμού είναι άλλη φαιδρά ιστορία.

    Το σταθερό μοτίβο του μαρξιστικού ανθρωπισμού και της σοσιαλιστικής φιλάδελφης καπηλείας παραδέρνει ακόμη στον διαλεκτικό υλισμό, την πάλη των τάξεων, και τη διαρκή επανάσταση, αφού αυτό διδάσκει η Ιστορία : Θέση, αντίθεση, σύνθεση και νικητής η αποσύνθεση.

    Στερημένος από πνεύμα - όχι το οποιοδήποτε - ο μαρξιστικός ανθρωπισμός δεν διαφέρει σε τίποτα από τον καπιταλιστικό του αντίπαλο. Ο μεν πρώτος ισχυρίζεται ότι τον αφορά το λαϊκό παραγωγικό κεφάλαιο, ο δεύτερος το ιδιωτικό. Και οι δυο αντίπαλοι για το κεφάλαιο πολεμούν, το οποίο διαχειρίζεται μια χούφτα ιδιώτες ένθεν κακείθεν. Ή μήπως όχι; Το εργατικό παραγωγικό κεφάλαιο της πρώην USSR και νυν Ένωσης Δημοκρατιών ή όπως αλλιώς λέγεται, ποιοι το διαχειρίζονται; Οι εργάτες ή μια ομάδα από "ειδικούς εμπειρογνώμονες" ιδιώτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή