1 Νοε 2012

Κυκλοφορεί το φύλλον της 2.11.12 του «Ορθοδόξου Τύπου»


Ἰδιαιτέρως σημαίνοντα ἄρθρα ἀπαρτίζουν τό φύλλον τῆς 2ας Νοεμβρίου. Ἐκ τῶν ἐξεχόντων διακρίνονται τά ἑξῆς:
Ἀπαγορεύονται αἱ συμπροσευχαὶ μετὰ τῶν παπικῶν βάσει γνωματεύσεως τοῦ Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς. Ἡ γνωμάτευσις τηρεῖται πρός τό παρόν ὑπό τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀθετεῖται ὑπό τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας καί ἐκπροσώπων τοῦ Φαναρίου.
Τὸ Ἑλληνικὸν «ΟΧΙ». Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ.

Ὁ Ἰησοῦς τῶν αἱρετικῶν καὶ τοῦ θεάτρου δὲν εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Χριστός μας! Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη.
Τὸ ἐσχατολογικὸν βδέλυγμα «Corpus Christi» καὶ ἡ στάσις τῶν χριστιανῶν ἀπέναντί του. Τοῦ κ. Χρήστου Κων. Λιβανοῦ.
Σεβ. Φθιώτιδος: Ἰδού ἡ ὁδός ἐξόδου ἐκ τῆς συμφορᾶς.
Εἰς τό πρόσωπον τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ δέν ὑπάρχει μόνον ὁ λαθρομετανάστης, ἀλλά καί ὁ ἀπελπισμένος Ἕλλην.
«Ἄνθρωπός τις ἦν πλούσιος». Τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Κ. Μανώλη.
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης Βατάτζης καί ἡ Ἑλληνική συνείδησίς του. Τοῦ κ. Κωνσταντίνου Χολέβα.
Ἡ ἀθέατος πλευρά τοῦ Βατικανοῦ, πεντήκοντα ἔτη μετά τήν δευτέραν Βατικανήν Σύνοδον.
Ἡ εἰσήγησις τοῦ Σεβ. Λαυρεωτικῆς κ. Νικολάου εἰς τὴν Ἱεραρχίαν διὰ τὴν προσέγγισιν τῶν ἀδιαφόρων περὶ τὴν Ἐκκλησίαν, τὸν Θεὸν καὶ τὴν Πίστιν.
Ὁ Σεβ. Θεσσαλονίκης ἐγκαλεῖ τὸν Σεβ. Βεροίας εἰς τὴν ΔΙΣ διὰ τὸ ἱ. Λείψανον τοῦ Ἁγίου Δημητρίου.
Πῶς προετοιμάζουν τὴν παγκόσμιον κυβέρνησιν μέσῳ τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυνερνήσεως καὶ παρακολουθήσεως. Ἀποκαλυπτικὴ ὁμιλία τοῦ προηγουμένου τοῦ Μεγ. Μετεώρου Ἀρχιμ. Ἀθαν. Ἀναστασίου.
Ἐπίσης βιβλιοκρισίαι, γεγονότα, σχόλια καί ἄλλα ἐνημερωτικοῦ περιεχομένου θέματα συμπληρώνουν τήν ὕλην τῆς ἐφημερίδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου