Ἰδιαιτέρως
σημαίνοντα ἄρθρα ἀπαρτίζουν τό φύλλον τῆς 3ης Αὐγούστου. Ἐκ τῶν ἐξεχόντων
διακρίνονται τά ἑξῆς:
◇ «Ἡ Πίστις καὶ ἡ Ἐκκλησία
διώκονται, ἡ Ἑλλάς ἀποχριστιανίζεται, ἀλλὰ οἱ Ἱεράρχαι εἴμεθα ἀπαθεῖς». Ἐπισημαίνει
μὲ ὑπόμνημά του εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον ὁ Σεβ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος.
◇ Ὁδηγὸς πρὸς τὴν
πανθρησκείαν τὸ νέον πρόγραμμα σπουδῶν διὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Τοῦ
Ἀρχιμ. Γεωργίου Καψάνη, Καθηγουμένου Ἱ. Μ. Γρηγορίου Ἁγ. Ὄρους.
◇ Διατὶ μία γυναίκα
δὲν δύναται νὰ γίνη ἱερεὺς τῆς Ἐκκλησίας μας. Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Γόρτυνος κ.
Ἰερεμία.
◇ Σεβ. Μητροπολῖται,
βουλευταί, ἐκπρόσωποι φορέων καὶ ἀπόστρατοι εἰς τὸ προσκλητήριον διὰ τὸ «Τάμα
τοῦ Ἔθνους».
◇ Τὴν ἀμέριστον
συμπαράστασίν του εἰς τὸν Πατριάρχην Ἀντιοχείας ἐκφράζει ὁ Οἰκουμενικὸς
Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος.
◇ Ἡ ἀπερίσπαστος
προσευχή. Κυριακὴ Θ´ Ματθαίου (ιδ´ 22–34). Τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιμανδρίτου π.
Μάρκου Κ. Μανώλη.
◇ Μία ἀκόμη ἀνθελληνικὴ
πρακτικὴ τῆς ἑταιρείας «Σκοπιά». Τοῦ Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου.
◇ Ἡ Μεταμόρφωσις τοῦ
Σωτῆρος καὶ οἱ εὔχυμοι καρποί της, μέσῳ τῆς ὑμνολογίας τῆς ἑορτῆς. Τοῦ κ. Ἠλία
Π. Καρυώτη.
◇ Ποία γεγονότα
καταδεικνύουν τὸ ἀνυπόστατον τῆς ἐξουσίας τοῦ Ἀποστόλου Πέτρου, τὸ ὁποῖον ἐπικαλοῦνται
οἱ Παπικοί. Τοῦ Πρωτ. π. Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου.
◇ Τὰ νεοοθωμανικὰ
σχέδια τῆς πολιτικῆς ἡγεσίας τῆς Τουρκίας ἐξυπηρετεῖ ἡ μετατροπή εἰς Τζαμὶ τῆς Ἁγίας
Σοφίας Νικαίας.
Ἐπίσης
βιβλιοκρισίαι, γεγονότα, σχόλια καί ἄλλα ἐνημερωτικοῦ περιεχομένου θέματα συμπληρώνουν
τήν ὕλην τῆς ἐφημερίδος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου