31 Μαΐ 2012

Κυκλοφορεί το φύλλον της 1.6.12 του «Ορθοδόξου Τύπου»


Ἰδιαιτέρως σημαίνοντα ἄρθρα ἀπαρτίζουν τό φύλλον τῆς 1ης Ἰουνίου. Ἐκ τῶν ἐξεχόντων διακρίνονται τά ἑξῆς:
Δὲν εἶμαι μασῶνος! Ἀσυμβίβαστος ἡ ἰδιότης τοῦ μασώνου μὲ τὴν Ὀρθοδοξίαν. Ἐπισημαίνει εἰς ἐπιστολήν του πρὸς τὸν «Ο.Τ.» ὁ Σεβ.. Μητροπολίτης Κερκύρας.
Ἀπὸ τὸ 1453 εἰς τὸ 2012: Τότε τὸ Βυζάντιον προσέφευγεν εἰς τὴν παπικὴν δύσιν, σήμερον, εἰς τὴν προτεσταντικὴν δύσιν. Ἰδία ἀποσύνθεσις, ἰδία διάλυσις, ἰδία ἐξασθένησις τοῦ στρατοῦ.

Αἱρετικαὶ αἱ θέσεις Ὀρθοδόξων περὶ διηρημένης Ἐκκλησίας μετὰ τῶν παπικῶν. Ἐπισημαίνει ὁ Σεβ. Γόρτυνος  κ. Ἰερεμίας.
Τὰ θολὰ οἰκουμενιστικὰ ρεύματα καὶ τὰ κρυστάλλινα νερὰ τῆς θεολογίας τῶν συγχρόνων ἁγίων. Τοῦ κ. Ἰωάννου Τάτση.
Ἀπάντησις εἰς τούς πολεμίους τοῦ «Ο.Τ.» διά τήν ἀντιοικουμενιστικήν γραμμήν του.
Ἀνακριβεῖς πληροφορίαι διά τόν Σεβ. Ράσκας καί Πριζρένης κ. Ἀρ­τέμιον. Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεο­δώρου Ζήση.
Σεβ. Ναυπάκτου: «Ἐπηρεασμένη ἀπό τήν θεωρίαν τῶν Σλαβοφίλων ἡ μεταπατερική θεολογία».
Τό Ἐκκλησιαστικόν, νομικόν καί συνταγματικόν καθεστώς διά τό ἄβατον τοῦ Ἁγίου Ὄρους.
«Ἀντισυνταγματικαί ὅλαι αἱ ἀλλαγαί εἰς τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν» ἐπισημαίνει ὁ ἐπίτιμος ἀντιπρόεδρος τοῦ ΣτΕ κ. Ἀναστάσιος Μαρίνος.
Οἱ πολιτικοὶ μᾶς ἐλησμόνησαν, εὐτυχῶς ὑπάρχει ἡ Ἐκκλησία.
Ἐπίσης βιβλιοκρισίαι, γεγονότα, σχόλια καί ἄλλα ἐνημερωτικοῦ περιεχομένου θέματα συμπληρώνουν τήν ὕλην τῆς ἐφημερίδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου