8 Δεκ 2011

Μακράν του πνεύματος του μακαριστού Καντιώτου οι Σεβ. Μητροπολίται Δυτικής Μακεδονίας


ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΟΙ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Δημόσιαι σχέσεις τοῦ Σεβ. Ἀλμωπίας κ. Ἰωὴλ μετὰ τῶν Οὐνιτῶν τῶν Γιαννιτσῶν;

Εἰς τὸ διαδίκτυον ( Ἴντερνετ) ὑπάρχουν ἀρνητικὰ σχόλια εἰς βάρος Σεβ. Μητροπολιτῶν τῆς Δυτικῆς Μακεδονίας, ἐπειδὴ οὗτοι ἀπεμακρύνθησαν ἀπὸ τὸ πνεῦμα, τὸ ὁποῖον ἐξέφραζεν, εἰς τὴν Ἐκκλησίαν καὶ εἰς τὴν Κοινωνίαν ὁ μακαριστὸς Μητροπολίτης Φλωρίνης κυρὸς Αὐγουστῖνος Καντιώτης.
Διαβάζομεν τὴν 12ην Ὀκτωβρίου εἰς τὸ διαδίκτυον σχόλιον μὲ τὴν ὑπογραφήν: «Δυτικομακεδόνας»:«Γενικὰ ἡ ἐκκλησιαστικὴ πολιτικὴ τῶν δυτικομακεδόνων Μητροπολιτῶν ἀπέχει παρασάγγας ἀπὸ τὴν ἀντίστοιχη τῶν προκατόχων τους.

Στὴ Φλώρινα κυριαρχεῖ ἡ ἀποκαντιωτικοποίηση μὲ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὶς δημόσιες σχέσεις καὶ τὰ συλλείτουργα. Κλασσικὸ παράδειγμα τὸ πρόσφατο γενικὸ ἱερατικὸ συνέδριο τῆς Μητροπόλεως Φλωρίνης, ὅπου ἀπουσιάζει ἀπὸ τὴ θεματολογία ὁ οἰκουμενισμός, ἡ ὑποβάθμιση τῶν Θρησκευτικῶν, ἡ περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὴ δημόσια ζωὴ τῶν νεοελλήνων, οἱ μεταμοσχεύσεις καὶ ἄλλα φλέγοντα θέματα καὶ κυριάρχησε ὁ ἀκαδημαϊσμός. Στὴν Καστοριὰ ὁ τοπικὸς Ἐπίσκοπος καλὸ θὰ εἶναι νὰ παραμένει περισσότερο χρόνο στὴ Μητρόπολη καὶ νὰ μὴ τρέχει στὰ δεσποτικὰ φεστιβάλ. Στὴν Κοζάνη ἐκδιώκεται ὁ ἐκλεκτὸς π. Αὐγουστῖνος Μύρου λόγω δεσποτικοῦ πείσματος. Καλὸ θὰ εἶναι οἱ τρεῖς Μητροπολίτες Φλωρίνης, Καστοριᾶς καὶ Κοζάνης νὰ μιμηθοῦν τοὺς ἄξιους προκατόχους τους Αὐγουστῖνο, Καλλίνικο καὶ Διονύσιο!».
Ἐπικρίσεις ὅμως καὶ εἰς βάρος τοῦ Σεβ. Ἐδέσσης, Ἀλμωπίας καὶ Πέλλης κ. Ἰωήλ, ἐπειδὴ «τρέχει» εἰς φιέστας, ἀλλὰ καὶ ἐπειδὴ ἐπιδίδεται εἰς δημοσίας σχέσεις μὲ τὴν Οὐνιτικὴν κοινότητα τῶν Γιαννιτσῶν.
Τέλος εὐσεβεῖς χριστιανοὶ ἀπὸ τὴν Καστορίαν μᾶς εἶπον ὅτι μετὰ ἀπὸ μίαν ἐκδρομὴν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Καστορίας (μετὰ πιστῶν) εἰς τὸ Φανάρι, διὰ νὰ συγχαρῆ τὸν Οἰκ. Πατριάρχην διὰ τὰ 20 ἔτη ἀπὸ τὴν ἐκλογήν του εἰς τὸν Οἰκ. Θρόνον, οὗτος ἐπέστρεψε μὲ φιλοοικουμενιστικὸν πνεῦμα. Αὐτὸ τὸ πνεῦμα τὸ ἀνέδειξε κατὰ τὴν ἑορτὴν τοῦ Ἁγ. Μηνᾶ (συνελειτούργησε μετὰ τοῦ Σεβ. Μεσσηνίας). Εἰς τὸ κήρυγμα, τὸ ὁποῖον ἀνέπτυξε τὸ «ἵνα πάντες ἕν ὦσι» κατὰ τὴν οἰκουμενιστικὴν θεωρίαν, ἐνῶ τὸ «ἵνα ἕν ὦσιν» ἀναφέρεται εἰς τὴν ὁμόνοιαν καὶ τὴν ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν (βλέπε καὶ «Ο.Τ.» φ. 1904 σ. 5). Αἱ διαμαρτυρίαι πρὸς τὸν «Ο.Τ.» διὰ τὴν «μεταμόρφωσιν» τοῦ Καστορίας μετὰ τὸ ταξίδιόν του εἰς τὸ Φανάρι εἶναι ἀρκεταί.
Ἐκ τῶν ἀνωτέρω προκύπτει ὅτι ὁ πιστὸς λαὸς παρακολουθεῖ τὴν δρᾶσιν τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν, τὴν συγκρίνει μὲ ἐκείνην τῶν προκατόχων των καὶ ὑπερασπίζεται τὰ δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἀρνούμενος συμβιβασμοὺς καὶ ἐκμοντερνισμοὺς τῆς Ἐκκλησίας.
Ορθόδοξος Τύπος,09/12/2011

2 σχόλια:

  1. Το ότι συλλειτούργησε με τον Μεσσηνίας δε δηλώνει ότι είναι οικουμενιστής. Γιατί στο τέλος θα βγάλουμε οικουμενιστή και τον Πειραιώς. Συμφωνώ πάντως με το ότι το φιλοοικουμενιστικό πνεύμα του Σεβασμιωτάτου φαίνεται από την μεταπατερική ερμηνεία του «ινά πάντες ενώσιν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιοικουμενιστής9 Δεκεμβρίου 2011 στις 8:50 π.μ.

    Η Αγία μας Εκκλησία πάσχει σοβαρότατα από έλλειψη αντάξιων για την Ορθοδοξία και την εποχή Επισκόπων. Η κατάσταση κρίνεται πολύ επικίνδυνη! Οφείλουμε ο Ορθόδοξος Φιλόχρισατος Λαός να πέσουμε εις τα γόνατα και ικετευτικά να ζητήσουμε από τον Άγιον Τριαδικόν Θεόν να μας ελεήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή