Επίθεση στον υφυπουργό Παιδείας Γιάννη Πανάρετο έκανε η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αθηνών, με αφορμή το αίτημά του για την κατάργηση του τμήματος της Κοινωνικής Θεολογίας, λόγω σωρείας παραβάσεων που σχετίζονται με φαινόμενα οικογενειοκρατίας. Ο υφυπουργός έχει στείλει την υπόθεση στον εισαγγελέα.
Με σκληρή γλώσσα απάντησε η Σύγκλητος, κατηγορώντας το Γ. Πανάρετο ότι "επιχειρεί μια πρωτοφανή ωμή και βάναυση παρέμβαση στο αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου και στην επιστημονική του αυτοτέλεια". Υποστηρίζει ότι η επιστολή του υφυπουργού "δεν στοχεύει μόνο στην αποτύπωση φαινομένων οικογενειοκρατίας, αδιαφάνειας και αναξιοκρατίας, τα οποία το ίδιο το Πανεπιστήμιο έχει καταδικάσει, αλλά και στη σπίλωση του συνόλου των μελών ΔΕΠ του Τμήματος".
Η Σύγκλητος κάνει λόγο για "προσωπικές διαπιστώσεις" και "ανεπίτρεπτες γενικεύσεις", υποστηρίζοντας ότι στοχεύουν στην επιρροή της κοινής γνώμης, με σκοπό να παγιωθεί η πεποίθηση ότι το δημόσιο πανεπιστήμιο είναι "είναι σαθρό, αδιαφανές και κοινωνικά αδιάφορο".
Ο Γ. Πανάρετος έστειλε σήμερα και νέο έγγραφο στην εισαγγελία Αθηνών, ζητώντας να διερευνηθούν οι τυχόν ποινικές ευθύνες που προκύπτουν από την ένορκη διοικητική εξέταση.
Τη διατήρηση του τμήματος ζητά ο Ιερώνυμος
Την αντίθεσή του στην κατάργηση του τμήματος και την απορρόφησή του από το τμήμα Θεολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών, εξέφρασε με επιστολή του και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Ζητά από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αντιμετωπίσει "πατρικά" τους προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς φοιτητές του τμήματος. "Σήμερα, που το έλλειμμα ανθρωπιστικής παιδείας υποβαθμίζει την ποιότητα του κοινωνικού μας βίου η κατάργηση ενός Πανεπιστημιακού Τμήματος, όπως της Κοινωνικής Θεολογίας, προφανώς αποδυναμώνει ακόμη περαιτέρω το πολιτισμικό μας γίγνεσθαι", αναφέρει.
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, λέει η παροιμία, αλλά ο Πανάρετος φαίνεται δεν τη γνωρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατηγορεί το πανεπιστημιακό κατεστημένο για οικογενειοκρατία. Ας κάνει τον κόπο και ας ρίξει μια ματιά πίσω του. Θα γουρλώσουν τα μάτια του από το καθεστώς της πολιτικής οικογενειοκρατίας που κυριαρχεί στον πολιτικό μας βιο.
Καθόσον όμως υφιστάμενος προϊσταμένης αρχής, βγάζει την μάχαιρα για να κόψει τον ομφάλιο λώρο της πανεπιστημιακής οικογενειοκρατίας. Για την άλλη, "άλαλα τα χείλη των ... ευσεβών".
Δεν βγάζει το δοκάρι από το δικό του μάτι, βλέπει μόνο το "κάρφος" των πανεπιστημιακών.