2 Σεπ 2010

Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Μεταπατερική θεολογία

Στο Βόλο, την έδρα της Μητροπόλεως Δημητριάδος, ό οικείος Επίσκοπος, ό Μητροπολίτης Ιγνάτιος, μέγας οίκουμενιστής, συναγωνιζόμενος σε οικουμενισμό τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, μαζεύει «τη σάρα και τη μάρα και το κακό συναπάντημα» από θεολογικής πλευράς, και διατυπώνεται νέα θεολογία, «μεταπατερική θεολογία». Και τί σημαίνει «μεταπατερική θεολογία»; 'Έκστηθι, ουρανέ, και φρίξον, γή! «Μεταπατερική θεολογία» σημαίνει, ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας απέτυχαν στον προορισμό τους. Και γιατί απέτυχαν; Διότι δήθεν ήταν φανατικοί, φονταμενταλισταί, άντιφεμινισταί, μη δυνάμενοι να προβλέψουν μελλοντικές εξελίξεις και καταστάσεις, έστερημένοι αγάπης και διαιρέτες της Εκκλησίας. Ενθυμούμεθα το λόγο του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ό όποιος ισχυρίσθηκε, ότι οι Πατέρες, οι όποιοι απέσχισαν τους αιρετικούς από την Εκκλησία, είναι υπόδικοι ενώπιον του Θεού και πρέπει να προσευχώμεθα να τους ελεήσει ό Θεός!

Συνεπώς, κατά τους εν λόγω οίκουμενιστάς, ή εποχή των Πατέρων τερματίζεται, και νέα εποχή αρχίζει και νέα θεολογία, ή «μεταπατερική θεολογία». Κατά τη νέα εποχή οι οίκουμενισταί, οι άνθρωποι της «μεταπατερικής θεολογίας», αυτοί θα δημιουργήσουν ορθή θεολογία, θα διορθώσουν τα σφάλματα των Πατέρων της Εκκλησίας και θα ενώσουν τον διηρημένο κόσμο!

Τί να ειπούμε; Τρελλάθηκαν οι οίκουμενισταί ηγέτες και θεολόγοι της Εκκλησίας; Ναι, τρελλάθηκαν. Διότι πνεύμα πλάνης, πνεύμα πονηρό και ακάθαρτο, εισήλθε σ’ αυτούς και δεν ξέρουν τί λένε και τί κάνουν.

Ω άθλιοι και πανάθλιοι οίκουμενισταί, κήρυκες της «μεταπατερικής θεολογίας»! Οι Πατέρες της Εκκλησίας ήταν άγιοι. Τα λείψανα τους ευωδιάζουν. Με την επίκληση των ονομάτων τους γίνονται θαύματα. Σεις τί είσθε και υψώνετε το νανώδες ανάστημα σας απέναντι των Πατέρων; Επειδή «πήρατε πολύ ψηλά τον αμανέ», αξίζει να σας πούμε: Εκεί, πού άφώδευσαν οι Πατέρες της Εκκλησίας, εκεί φυτρώσατε εσείς...

Περιοδικό «Ο Σταυρός» Ιούλιος - Αύγουστος 2010

10 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου ΄κ. Νίκο Σωτηρόπουλε. Δεν νομίζω ότι κατάλαβες τον όρο "Μεταπατερική Θεολογία". Δεν νομίζω ότι αυτό σημαίνει την κατάργηση ή ακύρωση της θεολογίας των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, αλλά την θεολογία που βάσει του π νεύματος των Πατέρων θα πρέπει να προβληματίσει και να αναπτυχθεί στην σημερινή συγκυρία. Βέβαια άς μην ξεχνάμε ότι ενώ η φιλοσοφία υπήρξε "angila theologia " ταυτόχρονα δημιούργησε ένα σωρό προβλήματα στην Αποκάλυψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος κατάλαβε πάρα πολυ καλά τί είναι "νεοπατερική θεολογία". Εσύ ανώνυμε φαίνεται είσαι απο το αξιοκατάκριτο και αξιοθρήνητο συνάφι των Οικουμενιστών και γι' αυτό προσπαθείς να θολώσεις τα νέρα, με ανόητες σοφιστείες.

    ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται ότι συμφωνώ με τον Επιφάνιο.

    Η γλώσσα του κ.Σωτηρόπουλου είναι χρυσοστομική. Ποιός τολμάει να γράψει έτσι; ΟΥΔΕΙΣ.

    Γι' αυτό νομίζω ότι ΑΥΤΟΣ έπρεπε να εκλεγεί ως διαδοχός του στον μητροπολιτικό Θρόνο της Φλώρινας.

    ΛΕΩΝΙΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εκκλησία μας είναι "άχρονος", κινείται στην αιωνιότητα ιδίως όσον αφορά τα δογματικά θέματα. Συνεπώς τουλάχιστον άκομψος είναι ο όρος "μεταπατερική" θεολογία... έπειτα θα πούμε "μετα Άγιος", θα χαιρετούμε "προσκυνώ την δεξιάν σας μετα πάτερ", θα αλληλοκαλούμεθα "χαίρε μετα -αδελφέ" και φυσικά την εκκλησία θα την καλούμε "μετα εκκλησία". Δεν αμφισβητώ όμως τις καλές προθέσεις των χρησιμοποιούντων τον όρο "μεταπατερική θεολογία", οι καιροί προστάζουν ενότητα και ας μας ελεήσει ο Κύριος που προσηύχετο για εμας "ίνα ώσι έν". Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος όπως και ο π.Αυγουστίνος και αρκετοί άλλοι (δόξα τω Θεώ) θεολόγοι, επίσκοποι, εργάτες του Θεού έχουν την ορθοπραξία (τρόπο ζωής) μαζί με την ορθοδοξία και ίσως γι΄αυτό μας πείθουν ότι μεταξύ των δύο αντιλήψεων μάλλον η δική τους είναι η σωστή, χωρίς ποτέ να διεκδικούν το αλάθητο, βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε ανώνυμε επιτρέψτε μας να αμφισβητήσουμε τις "καλές προθέσεις" αυτών των κυρίων. Ευχαριστούμε!...

    Χριστόφορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ να σας επιτρέψω αγαπητέ Κύριε Χριστόφορε; Ο Κύριος και η εκκλησία του μας επιτρέπει την ελευθερία σκέψεως και εκφράσεως, εντός των δογματικών ορίων. Δεν έχω τις γνώσεις και την γνώση επί του θέματος - γι΄αυτό είπα ότι "εκ των εχόντων θεολογικάς και πατερικάς γνώσεις εμπιστευόμεθα εις την κρίσιν των ποιούντων την ορθοπραξίαν μετα της Ορθοδοξίας" όπως π.χ. ο αγωνιστής Κος Σωτηρόπουλος, χωρίς όμως και να εκχωρώ το αλάθητο σε κανέναν. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και για τον διάλογο. Ο Ανώνυμος της 10:13 / 2-9-2010. Ιωάννης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ αδελφέ Επιφάνιε, εγώ αναφέρθηκα σε "μεταπατερική θεολογία" και όχι σε " νεοπατερική ", άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Και προ πάντων δεν είμαι οικουμενιστής. Δεν πειράζει σε συγχωρώ γιά το μένος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 12:37 π.μ. πάλι δεν αλλάζει το πράγμα αλλά το χειροτερεύει. Ο όρος "νεοπατερική" είναι πολύ καλύτερος απο το "μεταπατερική". Αν είναι κατακριτέος ο όρος "νεοπατερική" πολύ περισσότερο είναι ο όρος "μεταπατερική".

    Μήπως και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος δεν κατάλαβε καλά που έγραψε και ιδιαίτερο άρθρο και μόνο οι ασεβείς οικουμενιστές σαν εσένα κατάλαβαν;

    Ξενοφώντας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως αδελφοί οικουμενισταί και αντιοικουμενισται είτε "μεταπατερική θεολογία" την πείτε είτε "νεοπατερική θεολογία" την πείτε είτε αύριο την ονομάσουν "παλαιοπατερική" όπως τα παλαιοπωλεία εμέναν κάτι μου βρωμάει στην όλη "θεολογία"τους!Ότι θέλουν ας την βαφτίσουν δεν παύει να είναι νεοβαρλαααμική"θεολογία".Εμεις κρατάμε την Πατερική θεολογία και σε αυτούς χαρίζουμε "εκεί που αφώδευσαν οι Πατέρες της Εκκλησίας"όλο και κάτι θα βρουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όντως η Μητρόπολη Δημητριάδος κοντευει μαζί με την Μητρόπολη Σύρου να γίνουν οι πιο άθλιες μητροπόλεις.

    Φαίδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή