27 Ιουλ 2010

Περιοδικό ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ: Έγκυρες οι βαπτίσεις των αιρετικών

Στον ΕΦΗΜΕΡΙΟ του Απριλίου 2010 διαβάζουμε άρθρο του π. Παύλου Κουμαριανού με τίτλο: Το Βάπτισμα: Ποιμαντικά και λειτουργικά προβλήματα σήμερα(δ’), όπου μεταξύ άλλων διαβάζουμε και τα εξής (οι τονισμοί με έντονα, δικοί μας):

To πρόβλημα αυτό έχει και σοβαρές δογματικές διαστάσεις. Η πίστη σε ένα Βάπτισμα είναι άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως. Το Βάπτισμα δίδεται μία και μόνη φορά στην ζωή του κάθε πι στού.Και επειδή αυτό ακριβώς αποτελεί θεμελιώδη και αρχαιότατη διδασκαλία της Εκκλησίας, γι’ αυτό η Εκκλησία ήταν πάντα φειδωλή και επιφυλακτική στην καθιέρωση κανόνων πού θα επέβαλαν επανάληψη Βαπτίσματος.

Ακόμη και αιρετικούς προσερχόμενους από αιρέσεις πού έθιγαν καίρια βασικά κεφάλαια της πίστεως (όπως π.χ. το Τριαδικό δόγμα) η Εκκλησία τούς απεδέχθη δια Χρίσματος μόνον, προφανώς επειδή είχε τηρηθεί λεκτικά ο ορθός τύπος του Βαπτίσματος στο όνομα της Αγίας Τριάδος παρά το γεγονός ότι η ορθή λε­κτική διατύπωση συνδεόταν με μία αιρετική και ανορθόδοξη ερμηνεία! Τόση ήταν η φροντίδα της Εκκλησίας να τελεσθεί το Βάπτισμα μία και μόνο φορά στη ζωή ενός ανθρώπου!

Αυτό που καταλαβαίνουμε σαν πρώην αιρετικοί είναι πως το βάπτισμά μας από τους δαιμονόπληκτους πεντηκοστιανούς ήταν έγκυρο και εμείς κακώς αμφιβάλαμε! Και κακώς βεβαίως βαπτισθήκαμε στην Ορθόδοξη Εκκλησία, διότι σύμφωνα με τα γραφόμενα του π.Παυλου: είχε τηρηθεί λεκτικά ο ορθός τύπος του Βαπτίσματος στο όνομα της Αγίας Τριάδος (!!!)

Αυτό, πρακτικά τουλάχιστον σημαίνει πως οι φορείς δαιμονικών ψευτοχαρισμάτων πεντηκοστιανοί, επειδή ψιθύρισαν το «εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος» κατά την ‘βάπτιση’ αυτομάτως την καθιέρωσαν γνήσια! Παραβλέπουμε τον αποκρυφισμό του σκεπτικού αυτού και αναρωτιόμαστε αν ένας άθεος ή σατανιστής τηρήσει ‘λεκτικά’ τον τύπο, το βάπτισμα που θα τελέσει θα είναι έγκυρο; Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.

Μπράβο στον ΕΦΗΜΕΡΙΟ που συνεχίζει ακάθεκτος προς την αίρεση. Τους αφιερώνουμε το ακόλουθο κείμενο του Μεγάλου Αθανασίου ο οποίος θεωρούσε την ορθή πίστη ως απαραίτητη για την εκπλήρωση ενός γνησίου βαπτίσματος. Τα λόγια του περιεκτικά εκφράζουν την πατερική ομοφωνία:

«Διά τούτο γούν και ο Σωτήρ ουκ απλώς ενετείλατο βαπτίζειν, αλλά πρώτον φησι, Μαθητεύσατε είθ’ ούτω. Βαπτίζετε εις όνομα Πατρός, και Υιού, και αγίου Πνεύματος, ίν εκ της μαθήσεως η πίστις ορθή γένηται, και μετά πίστεως η του βαπτίσματος τελείωσις προστεθή.Πολλαί γουν και άλλαι αιρέσεις λέγουσαι τα ονόματα μόνον, μη φρονούσαι δε ορθώς, ως είρηται, μηδέ την πίστιν υγιαίνουσα έχουσαι, αλυσιτελές έχουσι και το παρ’ αυτών διδόμενον ύδωρ, λειπόμενον ευσεβεία ή λυτρούσθαι».

Από:Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον

Δείτε και:

-Ο π. Παύλος Κουμαριανός σχετικά με την Ημερίδα για το Θεολογικό Διάλογο στη Θεσσαλονίκη

-Διαφωνεί ο Αρχιεπίσκοπος με θέσεις οικουμενιστικάς

-Οικουμενιστική «απάτη» στην Ημερίδα της Θεσσαλονίκης;

-Φιλορθόδοξος Ένωσις «Κοσμάς Φλαμιάτος», Ερωτήματα στις διευκρινήσεις του π. Παύλου Κουμαριανού

-Φιλορθόδοξος Ένωσις «Κοσμάς Φλαμιάτος», Κάποιες επί πλέον πληροφορίες για την Ημερίδα της Θεσσαλονίκης

-Bασιλειάδης (Τμήμα Θεολογίας ΑΠΘ) προς Ντετζιόρτζιο (Φιλορθόδοξη Ενωση, "Κοσμάς Φλαμιάτος")

2 σχόλια:

  1. Πέραν του τι γράφουν εδώ για το θέμα για τον ανεκδιήγητο αυτό κληρικό που είναι και Νεοβαρλααμίτης αλλά και Οικουμενιστής και στενός συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου να του υπενθυμίσουμε ότι οι κανόνες λένε ότι τους αιρετικούς πρέπει να τους βαπτίζουμε και ΜΟΝΟΝ κατ' οικονομία να τους δεχόμαστε με το χρίσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μετά το ψέμα που είπανε στην ημερίδα ότι είναι εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου,και με τα υπόλοιπα τραγελαφικά που ακολούθησαν έχει μούτρα να βγαίνει και να γράφει!π.Κουμαριανέ άδικως ο κόπος σας απαξιούμε να διαβάζουμε τα γραπτά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή