29 Μαΐ 2010

Επιστολή για την αφαίρεση της λέξης «Εθνικής» από το ΥΠΕΠΘ

Προς γνώσιν σας απέστειλα το εξής εμαιλ σε όλους τους βουλευτάς του Κοινοβουλίου.

Αξιότιμοι κκ Βουλευταί του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Έλαβα στην Γενεύη επιστολή Έλληνος εκπαιδευτικού ο οποίος μου λέγει ότι στα σχολεία κυκλοφορεί η κατωτέρω πληροφορία:

<<Η λέξη «εθνική» από το λογότυπο του Υπουργείου Παιδείας ήταν θέμα χρόνου να φύγει, γιατί υπάρχει όρος μέχρι τη λήξη του 2010 από την ευρωπαϊκή ένωση, να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα, αλλιώς θα πληρώνουμε πρόστιμο»>>. Επειδή επί μίαν τριακονταετία υπήρξα στέλεχος διεθνών οργανισμών στην Γενεύη και γνωρίζω πόσο απίθανο είναι να αληθεύει η πληροφορία αυτή (η οποία συνάγω διαδίδεται μετ'επιτάσεως στους εκπαιδευτικούς κύκλους από το Υπουργείο Παιδείας ή άλλην κυβερνητική αρχή) απέστειλα επιστολή, υπό την ιδιότητά μου ως Πρόεδρος της (Think Tank) European League of Geneva στον κ. Μπαρόζο με την ερώτηση αν η είδησις αυτή αληθεύει. Προς γνώσιν σας έλαβα την κάτωθι απάντηση η οποία γεννά ένα σοβαρότατο εθνικό ερώτημα: Ποιός είχε την πρωτοβουλία να αφαιρεθεί η λέξις ΕΘΝΙΚΗ από το λογότυπο του Υπουργείου Παιδείας, ποιός είναι ο απώτερος σκοπός αυτής της αφαιρέσεως και για ποιό λόγο. Σας υπενθυμίζω ότι το λογότυπο του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας είναι Ministère de l'education NATIONALE. Εναπόκειται στους Έλληνες βουλευτές που αισθάνονται ότι ΕΙΝΑΙ Έλληνες (και όχι ότι τους ΕΚΑΝΑΝ Έλληνες, όπως υποστηρίζει η ΓΓ του εν λόγω Υπουργείου η οποία, παρ'ολον τον σάλον εξακολουθεί να παραμένει στην θέση της) να λάβουν θέση επί του εθνικού αυτού θέματος το οποίον, για μας τους Έλληνες της Διασποράς, ενέχει θεμελιώδη σημασία επί του γενικού ερωτήματος «ποιοί κυβερνούν αυτόν τον τόπο ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΡΥΦΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ».

Μετά τιμής

Dr Nicolas Kaloy-Καλογερόπουλος

antibaro.gr/node/1596

2 σχόλια:

  1. Το ελληνικό Κοινοβούλιο απαρτίζεται από τους λακέδες των μασονικών στοών, των θεοσοφικών διαβουλίων και των αποκρυφιστικών οργανισμών.

    Εκτελούν το έργο που τους έχει ανατεθεί ελπίζοντας ότι θα τους έχουν βοηθούς στα κρίσιμα θέματα που αντιμετωπίζουμε.

    Αλλά τα κρίσιμα θέματα προέρχονται και προκαλούνται από τις μασονικές στοές, τα θεοσοφικά διαβούλια και τους αποκρυφιστικούς οργανισμούς. Αυτοί τα φτιάχνουν για να τρέχουμε εμείς όπισθεν εθνοσωτήρων του τύπου της Χούντας, του Ανδρέα Παπανδρέου, του Κων/νου Καραμανλή και πλήθος άλλων χαρισματικών. Ων έσχατος και ο εγνωσμένης απάτης κ. Σημίτης. Που πλαστογράφησε με την βοήθεια της διαβόητης Goldman Sachs τα οικονομικά παραστατικά της Ελλάδος, για να διεκπαιρεώνει σήμερα το έργο του, τη χρεοκοπία μας και την υποδούλωσή μας, ο υιός Παπανδρέου.

    Λεφτά τους έταξαν, αλλά λεφτά δεν τους έδωσαν. Ό,τι ακριβώς έκαναν με τη Χούντα και τον Ιωαννίδη. Βοήθεια και συμπαράσταση του υποσχέθηκαν - για να απαλλαγούν από τον Κάστρο της Μεσογείου - αλλά δεν του την παρείχαν. Στον Τούρκο μας έριξαν και σακάτεψαν την Κύπρο. Αυτοί είναι οι Κυβερνήτες μας, αυτοί και οι βουλευτές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξίζει επίσης να μάθει ο Ελληνικός λαός,τίνος είναι η ιδέα να καταργηθεί ο θεσμός των επιθεωρητών από την Εκπαίδευση.
    Οι επιθεωρητές αντικαταστάθηκαν από τους συμβούλους, οι οποίοι δεν έχουν καμία ουσιαστική αρμοδιότητα.

    Έκτοτε κανένας έλεγχος δε γίνεται στους εκπαιδευτικούς , εκτός από τον κομματικό και συνδικαλιστικό έλεγχο τον οποίο ασκούν εν τοις πράγμασιν οι συνδικαλιστές και οι κομματικοί παράγοντες.

    Ο Κομφούκιος έλεγε, ετοιμάσου να κατακτήσεις ένα λαό, που ξέχασε την ετυμολογία της γλώσσας του.

    Στην Ελλάδα δεν την ξέχασαν την ετυμολογία. Την κατάργησαν. Για να είναι αδύνατη η διδασκαλία της ετυμολογίας απαγόρευσαν με νόμο (!) τη χρήση των προθέσεων (γλώσσα στο γύψο), ώστε να είναι αδύνατο να μάθουν τα Ελληνόπουλα την ετυμολογία της γλώσσας τους χωρίς τις προθέσεις.

    Όλα αυτά έγινα με πονηρό πνεύμα και πρέπει να αποκαλυφθούν για να τους μάθει ο Ελληνικός λαός, ποίοι πονηρά εμελέτησαν. Επίσης δεν είναι άσχετο με το πονηρό αυτό πνεύμα η υποτίμηση του φιλολόγου, ο οποίος μέχρι να τεθεί σε εφαρμογή το πονηρό σχέδιο ήταν ο καθηγητής που έδινε την ενότητα της μάθησης στην κάθε τάξη και στον κάθε μαθητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή